Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Valtoro

Gracz
  • Postów

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Valtoro

  • Urodziny 11.07.1995

Informacje dodatkowe

  • Discord
    Valtoro#9723

Ostatnie wizyty

1 328 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Valtoro

  1. **Stella utrzymywała aktywny kontakt z piosenkarką A. Velerez i spotkała się z nią ponownie. Tym razem spotkały się jedynie w cztery oczy, gdzie kobieta mogła odpowiedzieć na pytania nurtujące młodą gwiazdę odnośnie współpracy z The Viceroy. Rozmawiały one o charakterze i jej przebiegu, a także o warunkach finansowych. Dodatkowo podczas tego samego spotkania Stella przedstawiła dziewczynie kolejną propozycję współpracy, lecz tym razem z inną firmą, Marlowe Wine Company. Kobiety cały czas były w stałym kontakcie, a po jednej z imprez w Amnesia Club odbyło się spotkanie oficjalnie rozpoczynające współpracę, a mianowicie podpisanie odpowiednich dokumentów na warunkach odpowiadających dla każdej ze stron. ** **Lautier nawiązała kontakt z Laurą Hetfield, współwłaścicielką ogromnej i znanej spółki EcoStyle. Zrobiła to w imieniu spółki, z którą współpracuje, a mianowicie Marlowe Wine Company i powiązaną z nią restauracją Marlowe Restaurant. Po wymianie wielu słów na odległość doszło w końcu do spotkania obu Pań podczas, którego ustalono oczekiwania obu stron odnośnie punktu gastronomicznego podczas głośnego wydarzenia organizowanego przez EcoStyle, Sing For Earth.** **Firma się rozwija, a spotkań w sprawie ewentualnych współprac jest wiele i pracy również coraz więcej, więc firma LAUTIER PR&MANAGEMENT wzbogaciła się o dwie młode dziewczyny zatrudnione na umowy tymczasowe, jako stażystki.** **Do kobiety odezwał się szef nowego komisu samochodowego Rockford Car Dealership. Spotkanie przebiegło w bardzo przyjaznej atmosferze, a umowę współpracy podpisano od ręki, bez zbędnych komplikacji. Współpraca ta wydaje się być bardzo ciekawa w przyszłości, gdyż branża motoryzacyjna niesie za sobą ogromne możliwości i potencjał.* **Stella otrzymała na swoich mediach społecznościowych wiadomość od manager Singleton's Bistro, Leny Hirth. Kobiety spotkały się ze sobą w bistro i odbyły tam spotkanie na temat współpracy. Firma LAUTIER została zatrudniona do prowadzenia social mediów Singleton's oraz promocji w mediach.**
  2. **Stella przyciągnęła uwagę sławnego, byłego zawodnika VFF Kingsleya Lacazette i umówiła się na spotkanie z nim w biurze. Początkowo była pełna wątpliwości, ze względu na jego charakter oraz kontrowersyjne zachowanie, m.in. w mediach społecznościowych. Mimo wszystko postanowiła dać mu szansę, a przede wszystkim sprawdzić się w tym. Była pełna gotowości do ciężkiej pracy na rzecz mężczyzny, prowadziła już pierwsze rozmowy z potencjalnymi markami, które chciałyby wykorzystać wizerunek zawodnika do promocji swoich produktów. Nieszczęsnym okazała się jednak ostatnia aktywność mężczyzny na lifeinvader, w której szedł on na otwartą wojnę z największym holdingiem finansowym w stanie, jak również gigantem medialnym Daily Globe, przez co po niedługim czasie była zmuszona odciąć się od niego i zakończyć współpracę. Kierowała się dobrem swoim, firm i osób, z którymi ma współpracę. Dokonała wyboru, dyktowanego przez rozum. ** **Pewnego razu do Stelli odezwał się pewien dwudziestoletni mężczyzna z prośbą o nawiązanie współpracy, gdyż jak sam stwierdził jest aktualnie w dołku i potrzebuje pomocy, kogoś kto pomógłby mu się z tego dołka wydostać. Ten mężczyzna to młody artysta Louis "Loui" Hoover. Kobieta bardzo chętnie się z nim umówiła na spotkanie w biurze, będąc bardzo ciekawą jego osoby. Niebawem doszło do ich spotkania podczas, którego zamienili oni ze sobą kilka słów m.in. na temat jego twórczości oraz planu na kampanię promocyjną kolejnego kawałka, który kobieta mu przedstawiła. Zamierzała wziąć się za chłopaka i pokierować nim, tak by jego imię stało się rozpoznawalne w całej branży muzycznej, jak i poza nią. Wiąże z nim wielkie nadzieje na przyszłość, stawiając na przeciw sporemu wyzwaniu. Jak sprawić by undergroundowy artysta, stał się miejscowym fenomenem, a dalej wielką gwiazdą? Dodatkową motywacją dla niej było to, że jego muzyka się jej najzwyczajniej w świecie podobała, gdyż w jej opinii jest powiewem świeżości na rynku i czymś po prostu innym, ciekawszym.** **Do kobiety odezwał się znany i lubiany chiński biznesmen Sheng Huang, który zainteresował się jej działaniami w mediach społecznościowych na rzecz współpracujących z nią firm. Pewnego wieczoru zadzwonił do niej, otrzymując wcześniej jej numer telefonu i zaproponował spotkanie. Podczas spotkania uzgodniono warunki współpracy między spółką Eris, a Stellą Lautier. Miała ona zająć się mediami społecznościowymi spółki, założyć nową stronę i być odpowiedzialną, za regularne umieszczanie postów na stronie. Rozmowa i same negocjacje przebiegły bardzo sprawnie i po myśli obu stron.** **Stella odezwała się na li do lubianej piosenkarki popowej, którą była Ava Velerez. Kobiety umówiły się na spotkanie w The Viceroy, którego dotyczyła jedna z propozycji. Spotkanie miało się odbyć między piosenkarką i jej menadżerem, a Stellą i dyrektorem hotelu. Menadżer piosenkarki się jednak nie pojawił. Rozmowa tej trójki trwała dość długi czas podczas, której przedstawiony został jej wstępny plan na współprace z The Viceroy. Dziewczyna wyraźnie się zainteresowała tematem, jednak umówione zostało również drugie spotkanie w celu dopięcia szczegółów wraz z jej menadżerem. Po rozmowie w biurze, przeszli do jednego z penthousów, w którym miałaby zamieszkać Ava nad czas współpracy. Miejsce to bardzo się jej podobało i widać było zafascynowanie na jej twarzy.**
  3. **Na portalu V-Tube pokazał się filmik promujący jedną z flagowych realizacji biura projektowego Saint & Associates Architecture, którą było zaprojektowanie wnętrz hotelu The Viceroy. **
  4. **Na 11 piętrze The Viceroy w jednym z gabinetów odbyło się wcześniej umówione spotkanie, pomiędzy Stellą Lautier i Paramonem Lavriev. Podczas spotkania zostały poruszone dwie kwestie. Dyrektor Lavriev wyraził chęć podjęcia współpracy z firmą Marlowe Wine Company, polegającej na wprowadzeniu do restauracji dwóch nowych pozycji na liście alkoholi, którymi miałyby być wina Marlowe. Stella w imieniu spółki wyraziła chęć podjęcia takiej współpracy. Ponadto podczas spotkania doszło do podjęcia jeszcze jednej współpracy. Dyrektor Paramon Lavriev zaproponował Stelli zajęcie się promocją The Viceroy w internecie. Kobieta zainteresowała się propozycją i przedstawiła swoje warunki, w tym oczekiwania finansowe. Dyrektor przystał na warunki kobiety i doszło do podpisania umowy współpracy przez obie strony. **
  5. Firma LAUTIER PR&MANAGEMENT została założona przez rodzeństwo Cassiena oraz Stellę Lautier, których ojcem jest znany francuski biznesmen Clovis Lautier, działający przede wszystkim w branży reklamowej. Zarówno mężczyzna, jak i kobieta skończyli odpowiednie szkoły, o kierunku Business management. Rodzeństwo za cel obrało sobie zagraniczny rynek, jakim były Stany Zjednoczone, a bliżej Los Santos, czyli miasto oferujące naprawdę wiele i dające ogrom możliwości rozwoju. Pierwszy do miasta przybył Cassien, który natychmiast zaczął pozyskiwać pierwsze współprace. Nie mógł niestety kontynuować interesów w Los Santos ze względu na problemy osobiste, więc wycofał się z udziału w życiu firmy. Firmę przejęła więc jego siostra Stella i wszystkie współprace przez niego nawiązane. Stella Lautier ma zamiar działać ze sporym rozmachem nie ulegając absolutnie żadnym ograniczeniom wynikających z charakteru branż, z którymi nawiązała, bądź zamierza nawiązać współprace w najbliższym czasie. LAUTIER PR&MANAGEMENT zapewnia efektywne kreowanie wizerunku biznesów, spółek i osób, poprzez wewnętrzną organizację oraz kierowanie zewnętrznym kontaktem ze światem, za pośrednictwem wszelkiego rodzaju aktywnych działań i form marketingowych. Firma podejmuje się współpracy z przedsiębiorstwami nie tylko już istniejącymi, ale również oferuje wsparcie tym, którzy dopiero planują wejście i zaistnienie na lokalnym rynku. CEO LAUTIER PR&MANAGEMENT to dwudziestotrzyletnia Francuzka, Stella Lautier. Urodziła się w mieście liczącym ponad pół miliona mieszkańców, Lyon zlokalizowanym w środkowo-wschodniej części Francji, nad rzeką Rodan i Saona. To właśnie w swoim rodzinnym mieście zdobywała edukację, którą zakończyła kończąc tamtejszy uniwersytet na profilu związanym z zarządzaniem biznesem. To piękna kobieta, która nie boi się podejmowania wyzwań i jeżeli się uprze, to może się nawet porwać z przysłowiową motyką na słońcem, ale trudności jakie napotka na swojej drodze, będą miały na nią wzmacniający i motywujący wpływ, nie podda się i wstanie z dumą wymalowaną na twarzy, nawet jeżeli po drodze się potknie i przewróci. Do Los Santos przybyła z nadzieją, że miasto to zaoferuje jej wielkie możliwości rozwoju i budowania własnej marki, a co za tym idzie sławy i rozpoznawalności na rynku, a także wielkie pieniądze. Nie goni za fortuną, lecz bardzo poważnie podchodzi do swojej córeczki, jaką jest właśnie jej firma LAUTIER PR&MANAGEMENT. Kobieta zdaje sobie sprawę z tego, że dobry wizerunek biznesów, spółek i osób z nią współpracujących, przekładają się bezpośrednio na jej własny i dlatego, każde przedsiębiorstwo, którym zarządza traktuje jak swoje własne, podchodząc do niego z wielkim zaangażowaniem i oddaniem, a ludzi jak swoich najbliższych przyjaciół, gdyż ciepłe i pozytywne relacje są podstawą dobrej współpracy. Stella oczekuje od siebie więcej niż powinna i właśnie to czyni z niej najlepszą możliwą partię, jako managera. Marlowe Wine Company to spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą wyrobów alkoholowych z winogron, pochodzących z winnicy znajdującej się przy Buen Vino Road w Tongva Hills w hrabstwie Los Santos. Winiarnia powstała w 1930 roku i została założona przez Włocha Gianluigiego Giovanniego, a następnie jej właścicielem był Charles Marlowe, który jednak nie posiada już żadnych udziałów w winiarni, gdyż sprzedał ją innemu biznesmenowi. Obecnym właścicielem winiarni i CEO Marlowe Wine Company jest Christian Moore, który wraz z współpracownika jest obecny przy każdym momencie produkcji win, od uprawy winorośli przez zbieranie i proces produkcji, aż do butelkowania. Dzięki temu utrzymany został, autentyczny sposób wytwarzania wina pochodzący od założyciela. Najnowsza generacja wprowadziła jednak istotne i niezbędne innowacje w cyklu przetwarzania winogron, dzięki czemu Spółka Marlowe jest harmonijnym połączeniem tradycji i innowacji. Do spółki należy również restauracja Marlowe Restaurant. Saint & Associates Architecture to biuro architektoniczne powstałe w 2020 roku z inicjatywy Isabelle Saint, która jednocześnie jest większościowym udziałowcem i CEO spółki. S&A Architecture to kompetencyjny zespół o wieloletnim doświadczeniu z zakresu projektowania budynków zamieszaknia zbiorowego - hoteli, usług sportu, rekreacji, rehabilitacji i odnowy biologicznej, a także budynków użyteczności publicznej, przemysłowych, mieszkalnych, służby zdrowia, biurowych, kwartałów zabudowy wielofunkcyjnej i domów jednorodzinnych. Założycielka biura brała udział w licznych konkurach architektonicznych i ma na swoim koncie wspaniałe nagrody, takie jak drugie miejsce w konkursie Archidaily Building of The Year Awards, czy pierwsze miejsce na najlepszy projekt domku jednorodzinnego do 35m2. Pod koniec 2021 roku biuro wygrało jeden z najgorętszych przetargów na rynku i zaprojektowała wnętrza słynnego, prestiżowego i rozpoznawalnego na całym świecie resortu i hotelu The Viceroy. The Viceroy to hotel będący częścią sieci luksusowych hoteli, której właścicielem jest firma The Viceroy Hotel Company LLC Firma posiada ponad 100 luksusowych hoteli i kurortów w ponad 30 krajach. Obecna firma została założona w 1980 roku, kiedy poprzedni właściciele sprzedali zarówno markę Viceroy, jak i sam hotel znajdujący się w San Andreas. Od tego czasu marka została następnie rozszerzona na inne lokalizacje w stanach, a następnie krajach. Pomimo dużego sukcesu na arenie międzynarodowej filia w Los Santos zdołała podupaść w ostatnim czasie. Problemom ma podołać nowo powołany dyrektor hotelu, Paramon Lavriev wspierany przez dwóch tajemniczych inwestorów; Murat Krylov oraz Lazar Morozov. Hotel wykorzystując położenie na nabrzeżu jako tło, hotel zapewnia idealną równowagę między potrzebami biznesowymi, a osobistymi przyjemnościami. Goście do swojej dyspozycji mają elegancką restaurację oraz SPA. ERIS to spółka produkująca początkowo ubrania sportowe (buty, koszulki). Założona już przed 2001, firma wyrobiła sobie plecy w branży sportowej przez wiele lat. Niestety, wiele długów zostawiło znaki dla inwestorów i po dwudziestu latach spółka została wystawiona na sprzedaż. To wtedy do gry wszedł biznesmen Errol Xue, który jeszcze niedawno prowadził Meiwei Strip Club. Postanowił wykupić udziały wraz z Sheng Huang, właścicielem restauracji Huang House. półka zaliczyła drastyczny spadek na giełdzie i na pewno ciężko będzie ją odbudować. Wszystkie sklepy stacjonarne ERIS zostały wycofane z działania, a ubrania od przedsiębiorstwa można zakupić jedynie w lokalnych sklepach oferujących odzież (np. BINCO). Spółka mimo pozyskania nowych akcjonariuszy trzyma się na najniższym, możliwym dole i jedynie dobre działania będą w stanie przywrócić starą chwałę tej marce. To, jak nowy zarząd poprowadzi nową przyszłość tej marki, zadecyduje o tak niegdyś popularnej marce, jaką bez wątpienia było ERIS. TREŚĆ ZOSTANIE ZAKTUALIZOWANA TREŚĆ ZOSTANIE ZAKTUALIZOWANA Louis "Loui" Hoover to dwudziestojednoletni chłopak, który już od siedemnastego roku życia zaczął się interesować muzyką. Na prawdziwą drogę ku karierze muzyka, wszedł on jednak dopiero niedawno, ale bardzo ambitnie podchodzi do swoich planów. Jego muzyka jest ciekawa i niepowtarzalna, a najważniejsze...jest oryginalna, inna. Kiedyś będzie o nim bardzo głośno. Hej! Na wstępnie powiem, że moja postać Stella już aktywnie działa w tym temacie i ic jest managerem Marlowe Wine Company oraz Saint & Associates Architecture, a dodatkowo na horyzoncie widać kolejne współprace. Podchodzę do tematu bardzo ambitnie i poświęcam na ten cel dużo swojego czasu ooc. Oficjalne założenie biznesu pozwoli mi działać na większą skalę, zapewni solidną podkładkę pod grę ic i kreowanie postaci, jak również da mi dodatkowego kopa do działania. Nie jest to firma wydmuszka, która będzie przyjmować pod swoje skrzydełka kolejne spółki, biznesy czy ludzi, a na sam koniec i tak je oleje, bo niech się cieszą, że mają w narracji zatrudnienie managera. Nie! Ja naprawdę jestem gotowy do działania, nie olewam sprawy i działam. Nie wspominając, że oficjalny biznes będzie znacznie poważniej traktowany niż jednoosobowa działalność, bez panelu itd. Przecież po co grać z kimś, kto sobie wymyślił, że jest managerem? Nie? Bywa i tak. Ponadto mam zamiar tworzyć również ciekawe miejsca pracy, takie jak stażyści, sekretarka w biurze czy po prostu specjaliści od PR i zarządzania biznesem. Mam dużo zapału i zamierzam robić wszystko, by spółka się rozwijała, a moja gra była coraz ciekawsza.
  6. Firma LAUTIER PR&MANAGEMENT została założona przez rodzeństwo Cassiena oraz Stellę Lautier, których ojcem jest znany francuski biznesmen Clovis Lautier, działający przede wszystkim w branży reklamowej. Zarówno mężczyzna, jak i kobieta skończyli odpowiednie szkoły, o kierunku Business Management. Rodzeństwo za cel obrało sobie zagraniczny rynek, jakim były Stany Zjednoczone, a bliżej Los Santos, czyli miasto oferujące naprawdę wiele i dające ogrom możliwości rozwoju. Pierwszy do miasta przybył Cassien, który natychmiast zaczął pozyskiwać pierwsze współprace. Nie mógł niestety kontynuować interesów w Los Santos ze względu na problemy osobiste, więc wycofał się ze spółki z siostrą przekazując jej wszystkie swoje udziały. Przejęła więc całą firmę i wszystkie współprace nawiązane przez jej brata. Stella Lautier ma zamiar działać ze sporym rozmachem nie ulegając absolutnie żadnym ograniczeniom wynikających z charakteru branż, z którymi nawiązała, bądź zamierza nawiązać współprace w najbliższym czasie. LAUTIER PR&MANAGEMENT zapewnia efektywne kreowanie wizerunku biznesów, spółek i osób, poprzez wewnętrzną organizację oraz kierowanie zewnętrznym kontaktem ze światem, za pośrednictwem wszelkiego rodzaju aktywnych działań i form marketingowych. Firma podejmuje się współpracy z przedsiębiorstwami nie tylko już istniejącymi, ale również oferuje wsparcie tym, którzy dopiero planują wejście i zaistnienie na lokalnym rynku. CEO LAUTIER PR&MANAGEMENT to dwudziestotrzyletnia Francuzka, Stella Lautier. Urodziła się w mieście liczącym ponad pół miliona mieszkańców, Lyon zlokalizowanym w środkowo-wschodniej części Francji, nad rzeką Rodan i Saona. To właśnie w swoim rodzinnym mieście zdobywała edukację, którą zakończyła kończąc tamtejszy uniwersytet na profilu związanym z zarządzaniem biznesem. To piękna kobieta, która nie boi się podejmowania wyzwań i jeżeli się uprze, to może się nawet porwać z przysłowiową motyką na słońcem, ale trudności jakie napotka na swojej drodze, będą miały na nią wzmacniający i motywujący wpływ, nie podda się i wstanie z dumą wymalowaną na twarzy, nawet jeżeli po drodze się potknie i przewróci. Do Los Santos przybyła z nadzieją, że miasto to zaoferuje jej wielkie możliwości rozwoju i budowania własnej marki, a co za tym idzie sławy i rozpoznawalności na rynku, a także wielkie pieniądze. Nie goni za fortuną, lecz bardzo poważnie podchodzi do swojej córeczki, jaką jest właśnie jej firma LAUTIER PR&MANAGEMENT. Kobieta zdaje sobie sprawę z tego, że dobry wizerunek biznesów, spółek i osób z nią współpracujących, przekładają się bezpośrednio na jej własny i dlatego, każde przedsiębiorstwo, którym zarządza traktuje jak swoje własne, podchodząc do niego z wielkim zaangażowaniem i oddaniem, a ludzi jak swoich najbliższych przyjaciół, gdyż ciepłe i pozytywne relacje są podstawą dobrej współpracy. Stella oczekuje od siebie więcej niż powinna i właśnie to czyni z niej najlepszą możliwą partię, jako managera. Marlowe Wine Company to spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą wyrobów alkoholowych z winogron, pochodzących z winnicy znajdującej się przy Buen Vino Road w Tongva Hills w hrabstwie Los Santos. Winiarnia powstała w 1930 roku i została założona przez Włocha Gianluigiego Giovanniego, a następnie jej właścicielem był Charles Marlowe, który jednak nie posiada już żadnych udziałów w winiarni, gdyż sprzedał ją innemu biznesmenowi. Obecnym właścicielem winiarni i CEO Marlowe Wine Company jest Christian Moore, który wraz z współpracownika jest obecny przy każdym momencie produkcji win, od uprawy winorośli przez zbieranie i proces produkcji, aż do butelkowania. Dzięki temu utrzymany został, autentyczny sposób wytwarzania wina pochodzący od założyciela. Najnowsza generacja wprowadziła jednak istotne i niezbędne innowacje w cyklu przetwarzania winogron, dzięki czemu Spółka Marlowe jest harmonijnym połączeniem tradycji i innowacji. Do spółki należy również restauracja Marlowe Restaurant. Saint & Associates Architecture to biuro architektoniczne powstałe w 2020 roku z inicjatywy Isabelle Saint, która jednocześnie jest większościowym udziałowcem i CEO spółki. S&A Architecture to kompetencyjny zespół o wieloletnim doświadczeniu z zakresu projektowania budynków zamieszkania zbiorowego - hoteli, usług sportu, rekreacji, rehabilitacji i odnowy biologicznej, a także budynków użyteczności publicznej, przemysłowych, mieszkalnych, służby zdrowia, biurowych, kwartałów zabudowy wielofunkcyjnej i domów jednorodzinnych. Założycielka biura brała udział w licznych konkurach architektonicznych i ma na swoim koncie wspaniałe nagrody, takie jak drugie miejsce w konkursie Archidaily Building of The Year Awards, czy pierwsze miejsce na najlepszy projekt domku jednorodzinnego do 35m2. Pod koniec 2021 roku biuro wygrało jeden z najgorętszych przetargów na rynku i zaprojektowała wnętrza słynnego, prestiżowego i rozpoznawalnego na całym świecie resortu i hotelu The Viceroy. Hej! Na wstępnie powiem, że moja postać Stella już aktywnie działa w tym temacie i ic jest managerem Marlowe Wine Company oraz Saint & Associates Architecture, a dodatkowo na horyzoncie widać kolejne współprace. Podchodzę do tematu bardzo ambitnie i poświęcam na ten cel dużo swojego czasu ooc. Oficjalne założenie spółki na forum pozwoli mi działać na większą skalę, zapewni solidną podkładkę pod grę ic i kreowanie postaci, jak również da mi dodatkowego kopa do działania. Nie jest to spółka wydmuszka, która będzie przyjmować pod swoje skrzydełka kolejne spółki, biznesy czy ludzi, a na sam koniec i tak je oleje, bo niech się cieszą, że mają w narracji zatrudnienie managera. Nie! Ja naprawdę jestem gotowy do działania, nie olewam sprawy i działam. Nie wspominając, że oficjalna spółka będzie znacznie poważniej traktowana niż jednoosobowa działalność, bez panelu itd. Przecież po co grać z kimś, kto sobie wymyślił, że jest managerem? Nie? Bywa i tak. Ponadto mam zamiar tworzyć również ciekawe miejsca pracy, takie jak stażyści, sekretarka w biurze czy po prostu specjaliści od PR i zarządzania biznesem. Mam dużo zapału i zamierzam robić wszystko, by spółka się rozwijała, a moja gra była coraz ciekawsza.
  7. **Si Daoming w ostatnim czasie przejawia bardzo dużą aktywność działając pod szyldem Daily Globe** **Do skrzynki pocztowej Si, została wrzucona koperta, która zawierała w sobie kartę VIP klubu NEXT LEVEL.**
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Niczym plama na białej koszuli na portalach streamingowych ukazał się kontrowersyjny, debiutancki singiel 'Gimme More, Vinewood', tajemniczej artystki o pseudonimie Carmella B. Kulture "Carmella B" De Becantes to dwudziestodwuletnia dziewczyna, która za sprawą jednej piosenki - swojego debiutanckiego singla 'Gimme More, Vinewood', skupiła na sobie uwagę mediów i poszczególnych odbiorców, wywołując przy tym pewnego rodzaju poruszenie emocjonalne. Jej utworowi nie można odmówić bez wątpienia odważnego i agresywnego tekstu, w którym wspominane są znane postaci branży rozrywkowej. Mowa między innymi o sławnym, amerykańskim raperze i producencie muzycznym ProTais, amerykańsko-zimbabweńska modelka i filantropka Tiara Chibanda oraz popularna piosenkarka Meave "DA KAYKAY" Akker. Singiel Gimme More, Vinewood jest wypełniony przeróżnego rodzaju nawiązaniami do sławy, bogactwa oraz seksu, a na okładce utworu znajduje się nieskrępowana Camella B pozująca w samym bikini. Ciekawostką jest, że sponsorem utworu został Frank Grotti. Czy artystka zamierza swoją działalnością muzyczną rozpętać wojnę w świecie branży rozrywkowej? Jeżeli Camella B dopiero szykuje się do wojny, to inna artystka, NIKSY już na nią poszła, za sprawą swojego agresywnego i pełnego nienawiści, debiutanckiego numeru Fake Dirty a$$. Kealle “NIKSY” Loughty to dwudziestojednoletnia dziewczyna, która we wtorek opublikowała na swoim profilu lifeinvader post, w którym rzuciła przysłowiową rękawice pod nogi modelce Candice Quilley, należącej do Quilve Model Agency. Następnie na serwisach streamingowych pojawił się jej debiutancki utwór Fake Dirty a$$, którego tekst jest bezpośrednim i bardzo agresywnym atakiem w stronę modelki, choć ta na swoim profilu przyznała, że mogłyby się z sobą zaprzyjaźnić. Dodatkowym smaczkiem, jaki NIKSY zafundowała odbiorcom, jest wygląd okładki numeru, na którym została wyeksponowana, prawdopodobnie Candice w seksownej bieliźnie, ze szczególnym zbliżeniem na jej tylną część ciała, pośladki. Czy Quilve Model Agency stanie w obronie swojej podopiecznej? Camella B oraz NIKSY od lat są najlepszymi przyjaciółkami i obie postawiły sobie za cel podbicie branży rozrywkowej zamiatając innych pod dywan. Obie artystki obrały tę samą strategię na ogłoszenie swojego istnienia - kontrowersja i agresja. Czy jest to na pewno odpowiednia forma budowania własnej marki, a co za tym idzie - rozpoznawalności?
  10. **Zdjęcie Si ukazało się w artykule Daily Globe - 004. Roeca Logistics, Fuzzy czy CROWN Holdings — przegląd lokalnych spółek.** **Si Daoming co jakiś czas zostaje zaczepiony przez ludzi, którzy kojarzą go z LifeInvandera i jego serii o bieganiu oraz z programu LOVE TO RUN. Dziś pena kobieta, zaczepiła go podczas jego treningu, która rozpoznała go i oznajmiła, że jest fanką - następnie poprosiła go o autograf.**
  11. **Si Daoming otrzymał swój własny program LOVE TO RUN w Daily Globe.**
  12. **Si Daoming w zeszłym tygodniu rozpoczął na swoim profilu na LifeInvanderze, kolejną krótką serię poświęconą tematyce biegania, której przypisał hasztag #biegajzSi** **Seria trwała 8 dni, codziennie pojawiał się nowy post, a #biegajzSi wskoczył na trending.** LINK DO #biegajzSI
  13. **Si Daoming wrzucił na instagrama kolejne fotki z wizyty na złomowisku.** **OPIS POD ZDJĘCIAMI:** Na złomowisku też można się dobrze bawić! 🙌
  14. **Si Daoming podczas jednej ze swoich krajoznawczych wycieczek po stanie, natknął się na złomowisko, gdzie znalazł ciekawe znalezisko.** **OPIS POD ZDJĘCIEM:** Fru, Fru! 👅
  15. **Si Daoming oraz Vesper Andromeda odbyli ostatnio wspólny trening za miastem i Vesper wrzuciła na swój profil post z oznaczeniem Si, który również udostępnił jej post na swoim profilu.**
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin