Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Reorganizacja ekipy; zmiany w nadzorze rozgrywki


Karach

Rekomendowane odpowiedzi

Bez_nazwy-2.png

Hej! Jak pewnie zauważyliście od kilku dni na serwerze pojawiła się nowa ranga - Community Manager. Postanowiliśmy wprowadzić tą rangę, by grubą krechą oddzielić osoby odpowiedzialne za dane sektory od Gamemasterów, którzy odpowiadać powinni za narracje, nadzór rozgrywki, nakręcanie epizodów, nakręcanie ogólnej fabuły serwera i od tej pory są właśnie do Waszej dyspozycji w w/w kwestiach. Zarówno gracze, jak i pewna część ekipy zauważyła, że ranga Gamemastera straciła swoje przeznaczenie już jakiś czas temu i chaotycznie była wymieszana z opiekunami, przez co gracze nie do końca wiedzieli do kogo w jakiej kwestii uderzać. Rozwiązanie, które postanowiliśmy wprowadzić powinno ułatwić tą sprawę, oraz sam kontakt gracza z ekipą w określonych sprawach. 

Postanowiliśmy, by każdy sektor miał minimum 2-3 Community Managerów z tego względu, by zarówno prace, jak i kontakt były jeszcze bardziej ułatwione. Poniżej zamieszczam rozpiskę osób z rangą Community Manager, oraz przydział do sektorów, by każdy z Was miał czytelny wgląd na to kto jest od czego i z kim kontaktować się w konkretnych sprawach:

Sektor porządkowy:

Sektor cywilny:

Sektor przestępczy:

Sektor rozrywkowy: 

Wracając do rangi Gamemaster jest tak jak napisane w pierwszej części tego postu. Zatem każda osoba, która jest oznaczona tym kolorem w grze, czy na forum odpowiada za ogólną rozgrywkę. Co za tym idzie - jeżeli potrzebujesz kogoś do zagrania epizodu, bądź innej sprawy związanej z rozgrywką to kierujesz wiadomość do osób posiadających tą rangę. Są to główne osoby, które będą właśnie realizować Wam wszystkie tego typu rzeczy, oraz nakręcać ogólną fabułę rozgrywki w naszym wirtualnym świecie. Ponadto grupa EVENT TEAM przechodzi jako pomoc dla wszystkich gamemasterów; innymi słowy pomaga w odegraniu czegoś, gdzie np. potrzebna jest większa ilość graczy - nie mniej jednak teraz wszystkie sprawy tego typu kierujecie do GM-ów, a oni ewentualnie informują o tym ludzi z Event Team i zbierają ich na potrzeby Waszych epizodów za Was, tak byście Wy nie musieli skupiać się na proszeniu, czy pisaniu do kogoś po sto razy, tylko skupili się na swojej rozgrywce. Jeżeli nastąpią komplikacje w kontakcie z GMami, lub inne niedogodności to proszę umieszczać posty z dowodami na olewcze zachowanie któregoś z GMów w dziale skarg i zażaleń.

Zespól Support (1-5) zajmować się będzie głównie wsparciem dla graczy (głownie nowych na naszym serwerze), oraz pomocą stricte techniczną. Zatem jeżeli padniecie ofiarą jakiegoś bugu, potrzebujecie teleportu, UnBW, UnFreeze czy innego tego typu rzeczy - kierujecie się z tym właśnie do ludzi z supportu. Jest to również ważne, byście adresowali swoje potrzeby do odpowiednich osób z ekipy - przyspieszy to sprawę, oraz ułatwi nam wszystkim pracę z tego względu, że nikt nie będzie musiał dodatkowo przekazywać, lub przekierowywać spraw do innych ludzi z ekipy, do których należy ten obowiązek, a każdy będzie mógł zająć się tym co zostało mu powierzone. 

Całą rozpiskę ekipy znajdziecie TUTAJ

 

 

Ekipa Vibe Roleplay

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin