Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Changelog #69: Autumn Update


csskrouble

Rekomendowane odpowiedzi

System podatków opłaca maszynę aby wszystko działało jak najlepiej, szkoda tylko, że nikt zbytnio nie testował tych podatków i jest pełno dziur w systemie, ale no tak gracze są testerami a i tak pewnie nikt tych dziur nie załata jak to jest w przypadku innych systemów które są już bardzo długo na serwerze.

mIrYnrE.gif

Kolacz i quatre cent sept lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Toyer napisał:

Tak faktycznie podatki naliczały się co godzinę zamiast raz na dobę. Już to naprawiliśmy, a nadmiarowe podatki usunęliśmy. Dodatkowo weźmiemy pod uwagę Wasz feedback o koncie premium i wydłużymy ilość nieopłaconych podatków dla premium gold.

Dalej to nie wnosi nic sensownego. Odnosisz się do feedbacku o koncie premium na którym zarabiacie. Prośba o wskazanie jakiejś osoby, która będzie mogła udzielić odpowiedzi na najczęściej przewijające się pytania w dyskusji. Jest ich od groma, obaw jest dużo, system jest zupełnie niedopracowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy zastanawialiście nad kwestią wypłacalności podatków, które nadpłaciliśmy do urzędu podatkowego. Z reguły odbywa się to tak, że jeśli właściciel nadpłacil podatek kastralny od nieruchomości co zdarza się na przykład przy sprzedaży domu środki te można odzyskać - wystarczy złożyć wniosek etc. Więc rodzi się pytanie co w wypadku jeśli nadpłacę w nieruchomości $100.000, żeby być spokojny a za jakiś czas postanowię sprzedać dom z uwagi, że po prostu nie stać mnie na utrzymanie, bądź po prostu z uwagi na  niewypłacalność? Czy taka osoba będzie w stanie odzyskać pieniądze?

 

HCxiDFL.png

 

Drugim pytaniem jest, czy podatek od nieruchomości nie jest obliczany na podstawie wartości domu oraz lokalizacji a nie ilości mieszkańców, którzy w nim zamieszkują? Dla przykładu, średnia kwota podatku w stanie California, w mieście Los Angeles przy domie o wartości $500.000 wynosi 0.82%, czyli $4100 rocznie.

 

FZ9fPgP.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Duzzy napisał:

moge cie zasponsorowac, podaj swoje preferencje

„Ja jestem facetem starszym, po 50, jestem uległy, pasywny…”

 

A tak serio to jeszcze przychodzi mi do głowy inna rzecz.

Kupuje dom za 50-100k, remontuje i tworzę swój własny interior. Sprzedaje go za powiedzmy 250k i wówczas osoba co kupi taki interior będzie płaciła bardzo niskie podatki względem tego jakie ma wnętrze, takie posiadłości zyskają na popularności.
 

Ps. Podnieście ceny na kampery i konto premium, taniej będzie żyć w aucie niektórym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zasady wprowadzenie systemu podatkowego na serwerze jest jak najbardziej w porządku. Płacenie regularnych danin przez użytkowników w naturalny sposób działa antyinflacyjnie, ponieważ zmniejsza ilość gotówki pozostającej 'w obrocie'. Tylko rozwiązania tego typu zawsze wprowadzać należy z odpowiednim przygotowaniem - przede wszystkim odpowiednio je konsultując. Oczywiście, że w wyniku tych konsultacji pojawiłby się wyraźny sprzeciw, ale przede wszystkim też wiele cennych opinii, które administracja wraz z osobami podległymi mogłaby 'wyłuskać' i skutecznie zaimplementować. 

Wprowadzone rozwiązanie z pewnością ograniczy popyt pozostawiając wiele więcej ciekawych nieruchomości na rynku i możliwe, że ograniczy 'kolekcjonerstwo'. Tylko pytanie na ile jest to system, który da się utrzymać w ryzach. Przede wszystkim moje największe wątpliwości budzi fakt utraty nieruchomości po nieobecności przy jednoczesnym utrzymaniu spłacalności podatków - jest to po prostu w obecnym układzie niesprawiedliwe. Cieszy deklaracja @Toyer , że feedback społeczności w tej sprawie zostanie wzięty pod uwagę. Nie zamierzam powielać wcześniejszych opinii - z częścią się zgadzam, z częścią nie.

Problemem  podaż pieniądza

Tylko tak jak napisałem na początku, jest to rozwiązanie dobre jedynie 'co do zasady'. Prawdziwym problemem trawiącym serwer jest zbyt wysoka ilość gotówki pozostającej w obrocie i jej absurdalne możliwości generowania (tak, to działa prawie jak druk). 

Odpowiedzią na dużą część problemów serwera powinno być coś na kształt celowej denominacji pieniądza przy jednoczesnej jego dewaluacji i zatrzymaniu wpychaniu gotówki na serwer ujednolicając ponadsektorowo wyceny.

Przez powyższe rozumiem tzw. 'ścięcie' zer, choć w sposób, który nie wywoła szoku (sądzę, że przelicznik 10/5 to minimum), odpowiednie dostosowanie cen pojazdów/nieruchomości do 'jakości' (po uwzględnieniu denominacji), całkowite bądź znaczące wycofanie 'zasiłku' za przegrane godziny oraz finalnie ograniczenie możliwych do 'nabicia' godzin w trakcie /duty (na przykład do trzech DZIENNIE niezależnie od ilości slotów biznesów/spółek) przy urealnieniu stawek dla poszczególnych sektorów (rozumiane jako wyjście naprzeciw absurdom niewspółmiernych wycen). 

Zdaje sobie sprawę, że to co proponuję może być cholernie niepopularną opinią i zapewne jest spory potencjał na totalną krytykę tego pomysłu, ale ww. rozwiązanie stanowi realną szansę odtrucia serwerowej gospodarki i powinno zostać wprowadzone nawet przy ogromnym sprzeciwie społeczności Vibe. Zarazem jest to też rozwiązanie bardzo wymagające, więc naturalnie potrzebny jest czas. Dlatego też rozpisanie odpowiedniej 'mapy drogowej' (określającej ramy czasowe i kamienie milowe) celem implementacji zmian jest nie tyle co potrzebą, ale koniecznością. 

*nie zamierzam wdawać się w dyskusje na Forum. Zainteresowanych zapraszam na Discord.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Manalu napisał:

Dla mnie jest to oczywista próba usunięcia masowo dużej ilości gotówki z serwera w miarę krótkim czasie. Szkoda tylko, że nie ma to żadnego podłoża IC. Co ja mam teraz odgrywać? Że nagle wprowadzili podatek który muszę codziennie opłacać?

Emoji Nerd GIFs | Tenor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwalmy system podatków! Niedługo połowa pozajmowanych, fajnych miejscówek w LS czy poza miastem zostanie zwolniona(o ile skrypt się nie spierdoli oczywiście).  Od siebie mogę dorzucić, że system podatków to znaczący krok ku ,,skurczeniu" liczby baronów na rynku nieruchomości, a oznacza to tyle, że(mam nadzieję) wiele okupowanych spotów zostanie zwolnionych. Problem zaś był taki, że wielu graczy zrobiło sobie z tego januszowy biznes i opychała różne domki, fabryki i inne na rynku wtórnym, zwiększając tym samym cenę samego spotu.  Efekt ogromnej emisji szmalu niepokrytej w zasadzie czymkolwiek - ot, tyle.  Aktualnie przy braku zmiany systemu, to jakikolwiek wzrost cen będzie skutkować tylko i wyłącznie większym grindem. 

Edytowane przez Austin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Toyer napisał:

Tak faktycznie podatki naliczały się co godzinę zamiast raz na dobę. Już to naprawiliśmy, a nadmiarowe podatki usunęliśmy. Dodatkowo weźmiemy pod uwagę Wasz feedback o koncie premium i wydłużymy ilość nieopłaconych podatków dla premium gold.

Jak to zrobiłeś, że ominąłeś najistotniejszy feedback, który tu dostaliście i skupiłeś się na koncie premium XD No ale co, chyba dużo się nie pomyliłem. 

15 godzin temu, RoomCays napisał:

opinia spolecznosci nie ma wplywu na nic na tym serwisie

 

Edytowane przez RoomCays
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka pokaże jak to wyjdzie z podatkami, ale też czepianie się ciągle gospodarki i ilości gotówki w obrocie nie ma dla mnie sensu. Ucięcie dochodów, gotówki i tak dalej spowoduje tylko to, że gracze zamiast skupić się na kształtowaniu swoich postaci będą zmuszeni do ciągłej walki o pieniądze i ich farmienie. Już scena roleplay pokazała, że wolne bogacenie się w gierce kreuje tylko graczy, których celem jest zbieranie jak największej ilości dolarów na koncie (co prawda nadal te osoby są tutaj, ale myślę, że zdecydowanie mniej). W końcu jest platforma do grania, gdzie można łatwo zdobyć podstawowe rzeczy majątkowe potrzebne do odgrywania ustalonego charakteru i jest to ogromnym plusem, bo na tym roleplay powinien polegać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin