Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 14.10.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jako, że bardzo często przytaczasz tu mnie, jako swojego oprawcę to odezwałem się do Boxidra, czy chciałby żebym się odniósł co do samego 'ściganckiego' tematu poruszonego w apelacji. Ponownie próbujesz zrobić z siebie ofiarę. Oświecę Cię, ale nikogo kompletnie nie ruszyło to, że stworzyliście sobie warsztat, czy ekipę. Z grona ścigantów(projektu, który prowadzę) zostałeś wykluczony z powodu toksyczności i złego wpływu na ogół projektu. Zaczynając od abusowania systemów wyścigów, poprzez jazda na czasówkach rodem z NFS, aż do niesmacznej gry IC i manipulowanie nagraniami, żeby się wybielić.
    13 polubień
  2. Choćbyś nie wiem, jaką lekturę wypisał, to odpowiedź brzmi NIE. Wszyscy mają dość Twojego zachowania, czyli zgrywania ofiary, usilne tryhardowanie, żeby wygrać i manipulowanie ludźmi. Wstępu na tą postać, jak i do naszego społeczeństwa ścigantów (jakkolwiek to brzmi, nie śmiać się) nie masz i pisałem wyraźnie w powodzie - NIE APELUJ. Zalecam czytanie ze zrozumieniem i miłego wieczoru.
    13 polubień
  3. **Dnia 13.10.2022 w okolicach godziny 21:45 doszło do podpalenia lokalu Garage Restaurant na Vespucci. W uliczkę za budynek wjechał czarny Sadler bez tablic rejestracyjnych, z którego wybiegł zamaskowany mężczyzna z kanistrem. Kamera za lokalem uchwyciła, jak zamaskowany facet rozlewa zawartość kanistra na kartony znajdujące się przy tylnym wyjściu lokalu oraz do środka śmietników, następnie rzucając na to odpaloną zapalniczkę. Po wszystkim uciekł z miejsca zdarzenia i skierował się biegiem do pobliskiej uliczki z której to po chwili wyjechał ten sam Sadler, który podwiózł go wcześniej za lokal. Auto zostało zarejestrowane przez kamery (7,6) jadąc w stronę złomowiska na Davis.**
    12 polubień
  4. https://cdn.discordapp.com/attachments/943911028062822402/1026512872160899132/0maty.mp4
    12 polubień
  5. Pragnę zauważyć, że lider jest w lekkich słowach mówiąc obrzydliwy. Wchodzi na discordy innych organizacji z konkurencyjnych serwisów żeby podkraść materiały, które ktoś szukał długimi godzinami. Woli wejść i po ciuchu zabrać cały reserch zamiast grzecznie, z kulturą jak człowiek zapytać sie, czy może coś zapożyczyć do swojego projektu. Jest to mega chujowe i wierzę, że każdy, kto miał jakiekolwiek chęci dołączenia do tej organizacji przeczyta ten komentarz. Dodatkowo pragnę zauważyć, że spora część apki jest podjebana od kwaska, na co okiem mogą rzucić obecni opiekunowie półświatka na vibe rp, ktokolwiek nimi kurwa jest .xD! tldr zastanówcie się dwa razy, czy chcecie wiązać się z projektem, którym zarządzają tacy ludzie. Pozdrawiam, ex supporter lvl 3
    12 polubień
  6. @Ritelka @Madeleine oraz @thaZu również są opiekunami strefy branży rozrywkowej. W razie pytań możecie również kierować się do nich.
    9 polubień
  7. WB.I.P PAYBACC#4 🕊️🕊️ U KNOW THE TRUTH
    8 polubień
  8. 8 polubień
  9. Odrzucam, wszystkie posty wyzej są karane punktami.
    7 polubień
  10. Bardzo fajne sski i temacik i organizacja i w ogole gasiczek taki piekny fajny slodziutki pachnacy i to dla niego muzyczka
    6 polubień
  11. Nie bez powodu nie byłeś akceptowany w gronie "ścigantów". Wielokrotnie łamałeś wyznaczone zasady, kilkukrotnie byłem świadkiem jak obrażałeś na kanale głosowym mamę innego użytkownika. Ponoć jesteś pełnoletni ale mentalnie zatrzymałeś się na poziomie 13 latka. Dla mnie jedna jedyna dziwna rzecz jaka się wydarzyła to taka, że tą blokadę i to całe wykluczenie Ciebie nadeszło tak późno. Jesteś strasznie toksyczny i takich ludzi nie potrzebujemy w naszym gronie.
    6 polubień
  12. **W wielu miejscach pojawiły sie plakaty odnośnie wyścigu off-road w Kanionie Raton.**
    6 polubień
  13. w chuj zajebista interakcja z wami, pozdro gs
    5 polubień
  14. **12.10.2022 Amiah przyjęła dogodną współpracę z Chihuahua Hot-Dogs po odpowiednich konsultacjach z właścicielem lokalu Liam Johnson. Pierwszy transport został zaplanowany na 14.10.2022** **14.10.2022 Amiah nie mając nikogo wolnego przed weekendem musiała radzić sobie sama, zgarnęła magazyniera z Jie Recycling i swoją młodszą o kilka lat siostrę by pomogli jej dotrzymać terminów. Cała zażenowana sytuacją kadrową pojechała ogarnąć to wszystko raz a dobrze, wiedząc, że gotówka wpłynie w najbliższym czasie na konto Jie Recycling.**
    5 polubień
  15. Znikaj, pieprzony parszywcu. Nikt Cie już nie chce, ani patrzeć na Twój nick, jesteś na tyle chory psychicznie że piszesz do mnie jakieś kurwa słowa jakbyś uczestniczył w jakiejś sekcie spierdolenia, goń się łajzo
    5 polubień
  16. Nie prowadzę sprawy, podrzucam dodatkową narrację ze względu na małą ilość informacji w przestępstwie. Narracja naprowadzająca detektywów. **Na sprawcę, który uciekał w stronę drugiej uliczki wpadł przechodzień. Rzucił przekleństwami i obelgami, ale od razu się wycofał gdy zobaczył nietypowy ubiór i maskę. Zapamiętał przez to dokładnie w co był ubrany, to właśnie ta osoba powiadomiła służby o pożarze. Jakie informacje mógł przekazać? W jaki dokładnie ubiór był ubrany mężczyzna i w jaki kolor? Miał jakieś znaki szczególne? Blizny, tatuaże, nietypowy kolor oczu?** **Analizując drogę przyjazdu Sadler'a przez kamery CCTV, departament zdobył informację gdzie znajdował się pojazd przed zdjęciem tablic. Jaka to była uliczka? ((najlepiej screenshot dla detektywów)). **Śledząc tę samą trasę - czy pojazd po wjechaniu w uliczkę i wyjechaniu z uliczki gdzie rozmontowano tablice dalej posiadał w środku ten sam skład osób? Jeśli tak to czy te osoby były zamaskowane? Jeśli nie były to czyje twarze można było tam zauważyć?** **Gdzie podpalacz pozbył się przedmiotów, których użył w przestępstwie? tj. kominiarka i kanister.** **Po rozdzieleniu się dwójki gdzie kierowca Sadlera się udał i gdzie pozbył się pojazdu? Jaką trasę ucieczki faceta, który wysiadł z pojazdu mogły uchwycić kamery i przypadkowi świadkowie?** **Osoby postronne w sklepie Binco około godziny 22:10 zauważyli mężczyznę od którego czuć było odór benzyny. Nie szczędzili sobie opinii między sobą i dziwnych spojrzeń. Parę kupujących zwróciło mu uwagę, a nawet zgłosiło się do sprzedawcy. Natomiast jeden kupujący, który wszedł ramię w ramię z mężczyzną, nie komentował ubioru faceta, ale go obserwował. Minutę wcześniej słuchał audycji radiowej o płonącym lokalu. Zauważając nerwowe zachowanie oraz jakie zakupy robi i to, że śmierdzi benzyną szybko połączył fakty. Nie zgłosił sprawy od razu, wrócił do domu, gdzie przez cały wieczór oglądał program informacyjny o pożarze. Następnego dnia pod namową żony zdecydował się udać na stację departamentu. Złożył rysopis mężczyzny oraz wskazał lokalizację sklepu Binco, twierdząc że widział osobę zamieszaną w podpalenie. Departament potraktował sprawę śmiertelnie poważnie.** **W jakiej dzielnicy nieznajomy mężczyzna kupił nowe ciuchy? Co zrobił ze starymi ciuchami? Pozbył się ich w Binco czy zabrał ze sobą? Jaki rysopis mógł przekazać departamentowi mężczyzna, który kupował ciuchy?** @noteker
    5 polubień
  17. **Trzynasty październik okazał się być naprawdę pechowym dniem dla właściciela jak i pracowników Garage Restaurant. Tuż przed godziną dwudziestą drugą ogień zaczął trawić wpierw śmietniki i okna restauracji, zajmując po chwili również drewniane elementy przed lokalem jak, co doprowadziło do szybkiego rozprzestrzeniania się ognia. Spanikowani klienci i pracownicy przebywający podczas tej okropnej chwili w lokalu cudem zdążyli się uratować, wybiegając zanim ogień dotarł do drzwi. Z relacji świadków można rzec, że to co zobaczyli było wręcz przerażające. Ogromne kłęby dymu, przeraźliwe odgłosy pękających szyb, drzwi trawionych przez ogień wywołały panikę wśród ludzi. Wielu z nich nie było w stanie pojąć, co się właściwie stało. Po mieście szybko rozeszły się plotki, jakoby chodziło o porachunki gangsterskie, zaś inni świadkowie zeznali iż był to jakiś małolat, który wrzucił niedopałek do śmietnika. Tę opcję szybko każdy normalny wykluczył zważając na to, jak szybko pożar się rozprzestrzeniał. Służby zablokowały całą okolicę dbając o bezpieczeństwo mieszkańców, zaś działania LSFD trwały do późnych godzin nocnych. Pewne jest to, że nikt nie ucierpiał w całym tym tragicznym wydarzeniu. Okoliczni mieszkańcy jak i osoby, które często odwiedzały lokal nie są w stanie pogodzić się z utratą ulubionej restauracji. Również lokalni przedsiębiorcy reagując na apel zdruzgotanego właściciela proszącego o pomoc, szybko zaczęli kontaktować się z nim oferując swoje wsparcie, nie tylko finansowe. Cała ta sytuacja kolejny raz pokazała, że mieszkańcy Los Santos nie są bezduszni i nie patrzą na czyjąś krzywdę z obojętnością. LSFD następnego dnia potwierdziło służbom, iż było to celowe podpalenie (na co wskazywały ślady benzyny, czy też porzucony kanister w okolicy. Ogień strawił doszczętnie większą część elewacji, dostając się do środka, co spowodowało również zniszczenie wyposażenia lokalu częściowo, gdyż po chwili uruchomiły się zraszacze. Niestety osłabiona konstrukcja budynku i częściowo zawalony dach spotęgowały straty właściciela lokalu. Eksperci z firmy ubezpieczeniowej po konsultacji z rzeczoznawcą i przedstawionych kosztach remontu całego budynku, który sięgnął niemalże kwoty trzystu pięćdziesięciu tysięcy dolarów postanowili zwrócić właścicielowi jedynie nieco ponad połowę kwoty w ramach odszkodowania. Właściciel zatem ze swojej kieszeni musi ponieść straty na kwotę stu sześćdziesięciu trzech tysięcy dolarów. Sprawca podpalenia jest poszukiwany przez lokalny departament.**
    5 polubień
  18. **Dnia 12.10.2022 o późnych godzinach wieczornych na tyłach azjatyckiej knajpy na skrzyżowaniu ulic South Rockford Drive a Calais Avenue zza uliczki wybiegł z kijem do baseballa zamaskowany mężczyzna ubrany w czarną bluzę z kapturem, luźne ciemne jeansy oraz rękawiczki. Podbiegawszy do czarnego Benefactor Schafter LWB o tablicach rejestracyjnych 5HEFFS rozbił kijem szybę od strony kierowcy, otworzył od wewnątrz zamek by kolejno za pomocą kabli rozruchowych ominąć immobiliser i odpalić silnik. Z piskiem opon ruszył okrężną trasą w stronę parkingu jednego z hoteli przy LSIA omijając po drodze kamery CCTV i zostawiając auto między innymi samochodami business class.* (kamera numer 23 ma wgląd na skrzyżowanie autostrad, a nie na drogi biegnące obok niej)
    5 polubień
  19. **Na insta story słychać słowa dissujące Wesside Trees i Numb Alleys**
    4 polubienia
  20. Spotkanie z CEO 101 inc. Blake Rawlings - omówienie współpracy przy organizacji Fuzzy Motocross Championship i Fuzzy Music Festival. Zorganizowanie i realizacja zapisów dla zawodników chcących wziąć udział w zawodach. Spotkanie z CEO DigiByte, Home Solutions, Chocoa, Marlowe, Yermanov Estate - omówienie sponsoringu wydarzenia. Spotkanie z Tori Ramirez, Chase Love, Baby Ray, RXXPERESS, Ronnie - ustalenie kontraktów pod koncerty. Spotkanie z przedstawicielami Stage Crew Galaxy - zlecenie budowy sceny i obsługi oświetlenia w trakcie wydarzenia. Spotkanie z przedstawicielami ochrony, EMC, FD, Self Radio, fotografem. - Współpraca. Współpraca z Birdy - creative agency, stworzenie grafiki na scenę festiwalu. Zorganizowanie próby festiwalu dzień przed wydarzeniem. Realizacja zawodów Fuzzy Motocross Championship i festiwalu Fuzzy Music Festival. Reklama wydarzenia w Daily Globe i Self Radio. Artykuł Daily Globe In The Cage "Fuzzy inwestuje w sport. Turniej motocrossowy z pulą nagród pół miliona." Post informujący o obecności na Santos Business Expo. Liczne posty reklamujące organizowane przez 101 inc. i Fuzzy wydarzenie. Post informujący o zawartej między Fuzzy, a Body & Soul Fitness Gym współpracy. Fotorelacja z wydarzenia na profilu Lifeinvader. Aktywne social media. Spotkanie z CEO Soul & Body Fitness Club, omówienie dystrybucji produktów. Spotkanie z CEO Chocoa, rozmowa na temat wspólnego produktu i większej promocji, w którą zaangażowanych zostanie kilku artystów. Zakup oraz budowa stoiska na Santos Business Expo, obecność przedstawicieli Fuzzy na miejscu organizowanego wydarzenia. Rozpoczęcie współpracy z Soul & Body Fitness Club, Star Security, Rubert Terrain Performance, Marlowe Restaurant. Kontynuacja dostaw do współpracujących ze spółką biznesów, gra działu logistycznego. Screeny z gry: Posty Lifeinvader: Wydatki:
    4 polubienia
  21. 4 polubienia
  22. Nie znam cie, ale spierdalaj
    4 polubienia
  23. KDA nawiązało współpracę z młodym fotografem Kevinem Bell
    4 polubienia
  24. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  25. Written by MONIQUE ARMELAU - DAILY GLOBE, 13/10/2022 Vapid - Koncern i zarazem producent samochodów osobowych, sportowych jak i dostawczych. Prężnie działający od 1903 roku z siedzibą w Dearborn. Vapid to jeden z najstarszych producentów pojazdów aktualnie stale działających na rynku sprzedaży. Z pierwszym drogowym modelem Vapid Version T, sam producent wydając ów wersję T wskoczył na sam szczyt liczby sprzedanych egzemplarzy, to właśnie słynna T-T była seryjnie, biegle produkowana na taśmie produkcyjnej jako pierwsza w historii. Obecnie jest to ogromny koncern branży motoryzacyjnej ze stale powiększającą się gamą modeli od samochodów osobowych przez ciężarowe, autobusy - a kończąc na maszynach rolniczych. Vapid jest drugim co do wielkości producentem samochodów w USA i piątym pod względem wielkości na świecie. W 2015 roku rekordowo ów koncern wypuścił ponad sześć milionów sztuk pojazdów. Vapid Caracara to obecnie powszechnie nazywany w stanach pickup pełnowymiarowy. Kiedyś sama Caracara była uznawana za wersję średnich wymiarów pomimo gabarytów jak i typowych dla tego modelu prześwitów na poziomie pięciu cali, z pełnymi - napakowanymi dwudziesto calowymi felgami na czele. Aktualnie sam model produkcyjny CARACARA ze względu na mniejszy popyt samochodów typu pickup w stanach, oraz stosunkowo niewielką różnicą względem wersji konkurencyjnych został jednym z niewielu tak dobrze sprzedających się właśnie wersji pojazdów z nadwoziem pickup. Testowana przez nas generacja jest dostępna na rynku od 2011 roku, a w 2015 roku samochód przeszedł całkowitą kurację odmładzającą (Face-lifting). W samych stanach Caracara jest dostępna w trzech wersjach nadwoziowych - z pojedynczą kabiną, wydłużoną kabiną jak i podwójną kabiną, jak ten testowy egzemplarz. Do wyboru są dwa silniki spalinowe sześcio-cylindrowe w układzie V ECO-TYPE o mocy 350 koni, jak i wersja z widlastą ósemką. W Wersji z ósemką pod maską moc wzrasta aż do 570 koni, gdzie przy masie pojazdu na poziomie prawie trzech ton daje sobie całkiem nieźle radę. Jednak tego nie możemy powiedzieć o wersji ECO-TYPE, 350 koni mimo że na papierze wygląda całkiem nieźle w rzeczywistości nie przekłada się na drogę. Caracara z ECO-TYPE jest znacznie wolniejsza, bo az o dwie sekundy względem wersji z widlastą ósemką. Bagażnik? A w zasadzie cała paka jest zamykana na klucz, niezależnie od zamka centralnego dostępnego z poziomu pilota. Same tylne drzwiczki bagażnika wykończone są plastikiem z zabezpieczającą wykładziną. Na samym nadkolu mimo mizernego dostępu jest dostępne gniazdko 12V które z zamkniętą roletą bywa całkiem niepraktyczne, sama roleta co ciekawe jest zamykana oddzielnym kluczykiem, lecz to że jest zamykana oddzielnym kluczykiem jest najmniejszym problemem. Zanim nauczyłam się ją otwierać musiałam wykonywać jakieś kombinacje. A potem? Zadzwoniłam do samego Vapida z pytaniem - Jak do cholery otworzyć to COŚ. A więc - dowiedziałam się, że po pierwsze aby zwinąć roletę musimy pociągnąć ją do siebie, a następnie nacisnąć guzik. To wydaje się strasznie łatwe, ale nie jest - zawiasy jak i sama roleta wydawały się chodzić strasznie ociężale, za co oczywiście mały, skromny minus dla samego producenta. Na szczęście do samego zamknięcia rolety producent wymyślił mały PAS który po szarpnięciu totalnie nic nie daje. Znowu musimy się cholernie namęczyć by zamknąć górną część paki. Sama w sobie paka nie jest szczelna, po wyjazdach w obszary pozamiejskie w środku utworzyły się małe zbiorowiska wody z błotem. Paka w wersji z podwójną kabiną jest zbliżona do wersji Yosemite, czyli około 150 na 150 centymetrów i około 111 centymetrów przy podłodze na poziomie nadkoli. W zależności od wersji silnikowej i skrzyni biegów Caracara jest w stanie przewieźć od 1033 do 1200 kilogramów. Sam środek odświeżonej Caracary szczerze mi się podoba, w porównaniu z innymi pickupami dostępnymi na naszym rynku to Vapid ma najnowocześniej wyglądającą deskę rozdzielczą, przynajmniej w wersji 4x4. Po bokach centralnie umieszczonego analogowego prędkościomierza są dwa cyfrowe wyświetlacze na których można przeglądać informacje z komputera pokładowego jak i samej nawigacji. Po za tym, kilka gniazd USB, JACK, spore schowki po stronie pasażera jak i w samym podłokietniku, czy dwa średniej wielkości cup-holdery bo nic większego jak puszka tam się nie zmieści. Słupki A plus lusterka tworzą tak kolosalny martwy punkt, że kiedy dojeżdżasz do skrzyżowania albo do przejścia dla pieszych to lepiej się dokładnie rozejrzeć czy kogoś tam nie ma, zresztą po obu stronach. Przy manewrowaniu pomaga kamera cofania, ale Vapid nie ma kamery 360 którą mamy przykładowo w równoległym modelu Yosemite. Jednak sam producent oferuje pakiet systemów bezpieczeństwa, jest to pakiet oczywiście opcjonalny ale w ramach tego pakietu mamy system wspomagający utrzymanie na pasie ruchu, adaptacyjny tempomat czy sam system wspomagający awaryjne hamowanie. Przednie czujniki parkowania to również opcja. Doceniam wygodne fotele, regulacja podparcia dolnej części samego fotela jest w standardzie w każdej wersji wyposażenia. Za oparciem tylnej kanapy jest miejsce na narzędzia, z kolei pod siedziskiem są niewielkie schowki. Jak więc jeździ Caracarą z ósemką pod maską? Jak średniej wielkości przeciętny VAN, automatyczna skrzynia biegów potęguje to wrażenie - kilka pierwszych przełozeń jest naprawde bardzo krótkich więc do 20-30 mil na godzinę słychać głównie samo wycie silnika, co nie uważam za bardzo problematyczne - w końcu mówimy tutaj o prawdziwej amerykańskiej V8. Oprócz wcześniej wspomnianych przednich foteli które są po prostu rewelacyjne, tego samego nie możemy wspomnieć o tych za fotelem samego kierowcy. Pasażerowie w Caracarze mają dość ciężko, fotele są wykonane z twardej gąbki pokrytej typowym dla niskiej kategorii typów samochodów dostępnych powszechnie na rynku. Ponadto miejsca na nogi po rozłożeniu fotela kierowcy jest naprawdę mało, normalna osoba z wzrostem powyżej 170cm wzrostu będzie już w tym samochodzie się po prostu męczyć. Ale to nic bardziej mylnego - w końcu mówimy tutaj o prawdziwym rodowitym Amerykańskim pickupie. Ponadto z tyłu również znajedziemy podłokietnik po której otwarciu tak samo jak w wypadku z przodu pokazą się dwa mniejsze cup-holdery, wraz z mikroskopijnym schowkiem na telefon, bądż chusteczki, bo nic innego tam nie wciśniemy. Względem modeli dostępnych na Europejskim rynku Caracara 4x4 pomimo samej nazwy nie ma stale spiętego napędu na wszystkie koła. Oczywiście jednym przyciskiem jesteśmy w stanie dołączyć napęd na przód ale jednak kosztem zwrotności samego samochodu przez zwiększenie samego kąta skrętu. Więc jeżeli chcesz tym samochodem dobrze manewrować to lepszym wyborem będzie pozostanie przy samej napędzanej tylnej osi. Minusem jest to, że Caracara ma tendencję do zrywania przyczepności gdy nie jest załadowana - dużą moc, napęd na tył - mówi to wszystko samo za siebie. Zawieszenie jest w pełni regulowane, co to znaczy? Po wybraniu jednej z dostępnych opcji na przełączniku od miękkiego i komfortowego aż po stricte twardy, sportowy. Po co tryb sportowy w tego typu samochodzie? Nie mam pojęcia, przez cały okres testowania przełączyłam samochód w ten tryb maksymalnie dwa razy i to z mojej ciekawości. Miękka zaś wersja Caracary jest nie do poznania, z jednej strony jest to twardy ściśnięty roboczy wóz zaś, w trybie OFF-ROAD bo tak właśnie nazywa się wspomniana dostępna opcja na komputerze pokładowym zmienia ten samochód w laleczkę którą jesteśmy w stanie płynąć przez wiele godzin po asfalcie. Widlasta ósemka o pojemności 5.2Litra zużywała w moim teście, pomimo całkiem spokojnej jazdy około trzynaście i pół litra na setkę, gdzie przy masie całkowitej prawie trzech ton - jest to naprawdę przyzwoitym wynikiem. Ile kosztuje Vapid Caracara? Ceny zaczynają się od $80.000 za wersję XL z pojedynczą kabiną i napędem na tylko na tylną oś, w wersji XL trzeba zapłacić 5 tysięcy dolarów za samą klimatyzację. Ceny wersji 4x4 z podwójną kabiną, silnikiem 5.2Litra i automatyczną skrzynią biegów zaczynają się od 123.000 tysięcy dolarów.
    4 polubienia
  26. Dragon Vape to całkowicie nowy produkt w branży, zarówno wyrobów nikotynowych jak i papierosów elektronicznych, które w ubiegłych latach zyskały na popularności wśród zarówno młodych ludzi jak i osób starszych, które rezygnują ze współczesnych wyrobów tytoniowych - z przekonaniem o mniejszej szkodliwości ów produktu. Dragon Vape w roku 2022, dokładniej 16 kwietnia zostaje oficjalnie otwarte przez nijaką Risa Ari z funduszów pozyskanych od swoich rodziców, które pozwoliły młodej kobiecie wystartować w tejże branży, wypuszczając przy tym na rynek własną markę liquidów oraz wyżej wspomnianych e-papierosów na obszarze całego hrabstwa Los Santos w stanie San Andreas. Przez okres ostatnich miesięcy spółka prężnie rozwija swoje produkty za sprawą współprac z lokalnymi przedsiębiorstwami wydając tym samym szeroką maść liquidów smakowych, zaś nieoficjalnie mówi się również o przyszłych wyrobach na bazie CBD, co by miało mieć wpływ na szersze grono odbiorców wśród ludzi starszych. Głównym założeniem samej spółki jest spopularyzowanie oraz zachęcenie ludzi do przerzucenia się z tradycyjnej formy wyrobów nikotynowych, motywując swoje produkty jakoby były znacząco mniej szkodliwe niż konwencjonalne papierosy aż o 95% i choć zaznacza, że nie jest to "zdrowy papieros", a jedynie forma "mniej szkodliwa" dla naszego organizmu, która minimalizuje ekspozycję na niektóre, niekorzystne substancje. Dragon Vape zarówno w swojej ofercie udostępnia gotowe liquidy, w skład których wchodzi glikol propylenowy lub gliceryna, woda/etanol oraz nikotyna, która jest możliwie do dostosowania pod potrzeby konsumentów w zakresie od 0 do 20 ml/ml bazy nikotynowej oraz aromaty smakowo-zapachowe, które na chwilę obecną dostępne są w trzech wariantach; Ice Candy, Coconut Flavor, Forest Fruits, co daje możliwość trafienia do szerszej grupy odbiorców. Dragon Vape przy swoich liquidach zapewnia jakoby były one znacząco mniej szkodliwe, zamiast tysięcy substancji, wdychamy jedynie aerozol pochodzący z podgrzanego roztworu inhalacyjnego z lub bez nikotyny. Ponadto w samych liquidach podaje się za główną zaletę całkowity brak substancji smolistych, a co najważniejsze jest świetną alternatywą dla zaspokajania typowych potrzeb palacza i "może być" pomocny w rzuceniu typowych papierosów. Do samych zalet zalicza się również; całkowity brak nieprzyjemnych zapachów, brak wpływu na zdrowie bliskich oraz osób w Twoim otoczeniu oraz możliwość ograniczenia swoich wydatków na ów uzależnienie. DRAG-ON ONE - To pierwszy produkt spółki, który cechuje się ponadprzeciętnymi specyfikacjami, mowa tutaj o o zakresie mocy, który waha się od 50W do nawet 100W, co daje konsumentom możliwość dostosowania urządzenia do swoich potrzeb, ponadto zakres ten zdecydowanie pozwoli na swobodne korzystanie nawet na jednym ogniwie baterii, zaś sam "e-papieros" został zaprojektowany tak aby chronić przed wszelakimi zabrudzeniami typu pyłki oraz ewentualnym zalaniem przez wodę - mowa o spełnieniu normy IP67+. Zaś sam atomizer pozwala nam na dostosowanie zakresu mocy w przedziale 0.1Ω – 3.0Ω oraz pojemność na płyn w ilości 2.5ml. Dane spółki: Nazwa: Dragon Vape Adres: Mały Seul/ Ginger St. Kapitał zakładowy: $1.000.000 Udziałowcy: Risa Ari - 100% Kontakt e-mail: [email protected] Kontakt telefoniczny: 212-267 Notka OOC;
    3 polubienia
  27. Sinnisters MC (Six Six Six MC, Sixters MC, Sin Nation, Ghetto Angels, Six MC) 1% klub założony gdzieś na początku lat 2000 przez fanów zespołu Goatsnake i Bongzilla. Bezprecedensowy styl bycia i całoroczne krążenie po zachodnim wybrzeżu za zespołami Stonerowymi, zdecydowało, że grupka przyjaciół tworząca środowisko niezależnych bikerów uformowała grupę w mieście z którego pochodzą, Salem. Do 2007 roku, Six Six Six MC Oregon poszerzyło swoje wpływy z handlu narkotykami w Seattle (Washigton) i Winnemucca (Nevada). W roku 2014 Six Six Six MC otrzymało niezależność od Hells Angels MC którego było supporterem. Po tym wielkim wydarzeniu, Salem wpompowało pieniądze w kolejne oddziały - Boise (Idaho). Tucson (Arizona) i Corcoran (California). Wizerunek Sinnisters nigdy nie był tematem numer jeden zainteresowań dla agencji federalnych. Większość problemów z prawem dotyczyła samych miast niż połączeń między stanowych. Na początku lat 2000, Sixters zaangażowani byli w produkcje i handel narkotykami co zostało dość szybko stłamszone przez lokalny departament w Salem. W 2010 roku, departament szeryfa zarekwirował pięć sztuk broni palnej w jednym z domów członka klubu w Winnemucca, Nevada. Ghetto Angels rozciągają się po całej długości zachodniego wybrzeża i w roku 2022, liczy sobie około 100/120 pełnoprawnych członków. Sam klub utknął w etapie rozwoju w którym przeważa więcej nielegalnych przedsiębiorstw niż legalnych. Nie jest to komercyjny klub i nie egzystuje jako firma w księgach wieczystych. Ten jednoprocentowy klub motocyklowy raczej nie doczeka się świetlanej przyszłości tak jak inne imperia motocyklowe pokroju ich ex overlorda Hells Angels MC lub Mongols MC. Obecnie największym dobrobytem Sinnisters jest produkcja i dystrybucja metamfetaminy która odbywa się już na terenie wszystkich połączonych z klubem stanów co oznacza złamanie prawa federalnego (przestępstwo popełnione przez jedną lub grupę ludzi która ma wpływ na więcej niż jeden stan). Chociaż matczyny oddział ulokowany jest w Salem (Oregon) to złote czasy klubu motocyklowego przeminęły w latach 2015-2022 kiedy bandera Sixters królował oddział z Los Santos, tworzony przez kilkunastu Sinnistersów, min. Todd Raines, Wayne Zawadzki, Kyle Sands, Charles Edgington czy Tobias Morena. /do not regret, get loaded/ Logo klubu motocyklowego przedstawia czerwonego kozła na tle pentagramu, członkowie klubu w przeciwieństwie do niektórych OMG’s nie traktują swojej kamizelki jako drugiej skóry, nie noszą żadnego merchu swojego klubu (którego de facto nie posiadają) czy też nie kolekcjonują naszywek za swoje zasługi czy osiągnięcia, w życiu codziennym ciężko odróżnić członka klubu od gangbangera z miasta Davis głównie za sprawą faktu, że Sinnisters MC Los Santos rekrutuje nową krew głównie z osiedli zdominowanych przez lokalne gangi. Sinnisters stali się jednym z najbardziej brutalnych kalifornijskich gangów motocyklowych, grupą weekendowych buntowników, ćpunów, byłych więźniów i brutalnych socjopatów zaangażowanych w całą listę przestępczych działań, od handlu metamfetaminą po napady i morderstwa. Oddział w Los Santos ulokowany został w Davis, co za tym idzie świadczył swoje narko-usługi gangom ulicznym w obrębie działania klubu motocyklowego. Nietypowy charakter towarzyszący oddziałowi w tamtym okresie był niezwykle brutalny i szybki. Sinnisters MC nie zapisało się w kartach historii jako dobroczynny klub ale trzymający się ulicznych stereotypów cechujących gangsterów z Zachodniego Wybrzeża. Po prawie czterech miesiącach od oficjalnego zamknięcia poprzedniego tematu Sinnisters i nieustannej gry bez niego wracamy z oficjalną notką na forum. Temat nie będzie aktualizowany za często bo skupiamy się stuprocentowo na pokazaniu swojej rozgrywki typowo w grze. Sinnisters MC to połączenie low-mob z klubem motocyklowym działającym stricte na South Central i tak pozostanie do końca tego tematu, nie interesuje nas gra “od zera do bohatera”, nawet z milionami na koncie wciąż będziemy bandą degeneratów siejącą chaos na ulicach South Central. Rekrutacja odbywa się stuprocentowo w grze, rekrutujemy ludzi z zaprzyjaźnionych nam osiedli czy mniejszych przestępców, którzy wyrażą chęć dołączenia do klubu o ile wcześniej wykładali dla niego robotę. Kluby motocyklowe cechuje przede wszystkim braterstwo, styl życia i lojalność. Odbierajcie te trzy rzeczy wedle własnego widzi mi się pod warunkiem, że wszystko będziecie opierać na oddaniu, posłuszeństwu, zaufaniu, wsparciu i racji bytu jakim jest Biker Life Style. Te rzeczy pomagają przetrwać klubom motocyklowym w obliczu zagrożenia ze strony wrogich grup, gliniarzy i sporów wewnętrznych. Sinnisters MC jest organizacją przestępczą którą chcemy budować w stu procentach drogą In Character. Dlatego grając pamiętajcie nawet o drobnych detalach, takich jak zwykłe utrzymywanie kontaktu z innymi członkami. Nie masz czasu z kimś pograć? Zadzwoń i pogadaj. Właśnie taki charakter ma ta organizacja. Chcemy żeby była silna i solidna. Ze względu na fakt, że wszystkie rzeczy będą się odbywać In Character, nie będziemy zbyt dużo wymagać od nowych pretendentów których zamiarem jest dołączenie do klubu. Przekładamy dokładność na miarę możliwości gry Roleplay. Prospect będzie okresem w którym kandydat ma przede wszystkim udowodnić nam fakt, że jest samodzielnym i wychodzącym z inicjatywą graczem. świeża krew ma napędzać organizacje i ją rozwijać. Nie wstrzymywać. Jeśli zauważymy szanse w Newbie, pozwolimy mu się dalej spełniać. Wspominając wyżej opisaną charakterystykę organizacji, ostrzegamy ze będziemy sami zwracać na szczegóły gry. Idąc dalej tematem, olewcze podejście do rozgrywki i lekkomyślność będzie miała drastyczne i przykre konsekwencje dla postaci. Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do organizacji to po prostu, tworzysz postać i podbijasz. Niżej podaje link do discorda który pomoże wam odnaleźć się w organizacji, jednak traktowany jest on bardziej jako tablica informacyjna oraz miejsce do zadawania pytań niż typowa spamówka. https://discord.gg/ubpJW8zFEg
    3 polubienia
  28. 3 polubienia
  29. Grafika informująca o współpracy obu spółek w trakcie trwania Santos Business Expo. Healife - październik 2022 Spotkanie z przedstawicielami LS Pharm, omówienie dalszych kroków odnośnie współpracy między obiema spółkami. Udział w/w spółek w Santos Business Expo, prezentacja specjalnie przygotowanego produktu, rozmowy z uczestnikami. Post na Lifeinvader informujący o udziale w w/w targach. Opracowanie i plany dotyczące dystrybucji najnowszego produktu, płatków śniadaniowych Yummys. Spotkanie z artystką Asami Kiyoko, propozycja współpracy odnośnie promocji w/w produktu. - Finalne podpisanie umowy. Promocyjny post Healife na Lifeinvader. Promocyjny post Asami na Lifeinvader. Reklamowanie w/w produktu na billboardach ulokowanych w najbardziej ruchliwych częściach miasta. Wprowadzenie w/w produktu do sklepu Healife. Współpraca z Soul & Body Fitness Club, dystrybucja produktów w siłowni. Podjęcie pierwszych kroków w celu współpracy z mieszczącą się na Grapseed farmą Golden Ranch. Przyjazd na w/w miejsce, sprawdzenie stanu budynków, ocena upraw i wstępne rozmowy. Odebranie i analiza przesłanych przez gospodarstwo dokumentów odnośnie wykorzystywanych przez nich środków i pestecydów. Kolejne spotkanie z LS Pharm, dyskusje na temat kolejnego produktu, docelowo na rynek hurtowy. Ruchy kadrowe, ustalenie cyklicznych spotkań z pracownikami i zwiększenie nacisku na integrację. Artyści: Asami Kiyoko (Twarz produktu Yummys) Screeny z gry: Posty Lifeinvader: Wydatki:
    3 polubienia
  30. Super ludzie super organizacja polecam tego gracza
    3 polubienia
  31. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  32. 3 polubienia
  33. Fajne screeny, oby więcej takich
    3 polubienia
  34. **Dnia 11.10.2021 Oficjalnie rozpoczęcie funkcjonowania oraz zarejestrowania spółki Dragon Vape przez główną CEO Risa Ari, otrzymując tym samym wszelakie zgody oraz dokumentacje z zezwoleniem na prowadzenie działalności na tle wyrobów nikotynowych oraz ich pochodzenia** * * * **11.10.2022 Odebranie nieruchomości stanowiącej fundamentalny człon spółki w stanie surowym** * * * **12.10.2022 Oficjalne otwarcie strony social media "Lifeinvader", która odbiła się głośnym echem oraz sporą aktywnością na stronie** * * * **Nawiązanie współpracy z spółką DFC co oficjalnie ma zostać opublikowane jako trwała oraz długa działalność na tle nowych wyrobów nikotynowych w połączeniu z aromatem kawy DFC. Ponadto w ramach współpracy spółka przenosi swoją główną siedzibę do biura DRAGON VAPE** * * * **CEO spółki za sprawą otwarcia rekrutacji na portalu Lifeinvader, pozyskała nowego pracownika ds. szkoleń nt. wiedzy o produktach DRAGON VAPE** * * * **Spółka rozpoczęła inwestycję w wynajem hurtowni oraz produkcji liquidóq oraz samych epapierosów ze względu na niski budżet - planując przyszłościowo otworzyć własną linie produkcyjną.** * * * **Spółka zainwestowała w całkowity remont budynku oraz wyposażenie dla kadry pracowniczej** Podsumowanie: Oficjalne otwarcie strony na social-media Liveinvader. Zakup surowego budynku spółki jako główna siedziba. Generalny remont oraz zakup pełnego wyposażenia dla kadry pracowniczej. Nawiązanie trwałej współpracy z spółką DFC na płaszczyźnie przyszłych produktów oraz najmu biura Zatrudnienie pracownika ds. szkoleń z zakresu sprzedawanych produktów Wynajęcie hali produkcyjnej oraz kadry pracowniczej do wytworzenia pierwszych liquidów Wynajęcie firmy zewnętrznej/zagranicznej do rozpoczęcia produkcji urządzeń "boxy oraz atomizery" Przychody; $0 Wydatki; $245.000 Kapitał; $100.000
    3 polubienia
  35. 3 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin