Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

naughty

Gracz
  • Postów

    369
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. naughty polubił odpowiedź w temacie przez IG2K w [Kanał] Milky-Tube   
  2. naughty polubił odpowiedź w temacie przez doozan w Przestępstwa i ich konsekwencje, popełnianie zbrodni za dnia i w zatłoczonych miejscach - kilka słów o kreacji przestępców.   
    Przestępstwa w Los Angeles.
    Od lat mieszkańcy hrabstwa Los Angeles, podobnie jak społeczności innych części kraju, skarżą się na wzrastającą w ich regionie przestępczość. Od kradzieży katalizatorów, paczek, pojazdów, włamań, aż po przestępstwa, które bezpośrednio wpływają na ich życie, czyli pobicia, gwałty, morderstwa. Ponad trzy lata po rozpoczęciu pandemii COVID-19, portal USA TODAY przyjrzał się danym, aby ocenić jak bardzo tak naprawdę wzrosła przestępczość w LA County. Celem sporządzenia tych danych prócz przekonania się o wzroście częstotliwości przestępstw, miało też być stwierdzenie, czy mieszkańcy miast z hrabstwa Los Angeles są mniej bezpieczni, niż w poprzednich latach (w tym w 2019, czyli roku przed wybuchem pandemii). Władze miasta Los Angeles odnotowały jedenastoprocentowy wzrost ogólnego wskaźnika przestępczości w 2022 roku, z sześćdziesięcioma przestępstwami na tysiąc mieszkańców. Dla porównania - w 2019 liczba ta wynosiła 54 przestępstwa na 1000 mieszkańców. Dane obejmują zarówno przestępstwa z użyciem przemocy, zdefiniowane przez FBI, obejmujące gwałt, rozboje, napaść z bronią w ręku i zabójstwo, jak i przestępstwa przeciwko mieniu, czyli włamania, podpalenia i kradzieże pojazdów.
    O przestępczości nie można wspomnieć, bez uprzedniego uwzględnienia ogromnej populacji bezdomnych w całym okręgu LA, która według niektórych pomiarów jest największa w całych Stanach Zjednoczonych. Szeregi namiotów ustawionych na terenach zielonych i wzdłuż chodników w centrach miasta, oraz w bardziej zamożnych dzielnicach westside mogły pozostać w miejscu podczas szczytu pandemii koronawirusa, co ostatecznie przyczyniło się do wzrostu wskaźników przestępczości w tamtych miejscach. Co ciekawe - nowo wybrana burmistrz Karen Bass, która zobowiązała się do rozwiązania kryzysu bezdomnych w Los Angeles, planuje przenieść ludność z obozowisk ulicznych do pokoi hotelowych i mieszkań socjalnych. 
    Choroby psychiczne, wzrost użycia narkotyków takich jak heroina, crack, czy fentanyl, plus wzrost liczby bezdomnych noszących broń, to tylko jedne z czynników przyczyniających się do wzrostu liczby przestępstw, powiedziała dowódca Central Division, Elaine Morales, z Los Angeles Police Department. Jej dywizja obejmuje niesławny obszar nazywany "Skid Row", czyli 54 przecznice, gdzie wielu bezdomnych mieszka w namiotach w pobliżu miejsc, które są przeznaczone dla społeczności. 
    Downtown, czyli obszar który ma ponad siedemdziesiąt tysięcy mieszkańców, doświadczył wzrost o 25% przestępstw z użyciem przemocy - z ponad 1800 incydentów w 2019 roku, do ponad 2200 w 2022 roku - i wskaźnikiem 45 zgłoszonych przestępstw z użyciem przemocy na 1000 mieszkańców. W przestępstwach przeciwko mieniu, śródmieście odnotowało największy wzrost procentowy, jak również wskaźnik przestępczości, z prawie 57% wzrostem przestępstw przeciwko mieniu między 2019, a 2022 rokiem i mniej więcej 167 przestępstwami przeciwko mieniu zgłoszonymi na 1000 mieszkańców. Morales, dowódca Central Division, która obejmuje znaczną część centrum powiedziała, że obszar ten jest bardzo zróżnicowanym i "bogatym w cele" środowiskiem dla przestępców. Wszystko to dlatego, że zawiera on głównie obszary biznesowe i rozrywkowe, a w rezultacie większy ruch lokalnych odwiedzających, turystów i pracowników przekłada się na większą ilość popełnianych przestępstw.
    Przestępca i konsekwencje, czyli o czym warto pamiętać.
    Każda postać prowadzona na serwerze musi rozgrywana być według przyjętych przez tryb roleplay zasad i zwyczajów. Jak jednak poprawnie rozegrać popełnienie przestępstwa? Czym się wzorować, czym się sugerować, podczas gdy przecież nikt z grających na serwerze nie ma z tym styczności na co dzień? Z pomocą przychodzą nam filmy, nagrania CCTV które bezpośrednio przedstawiają popełnione przestępstwa w Stanach Zjednoczonych. Często możemy na nich zauważyć, że każda akcja przeprowadzana jest szybko - nikt przecież nie chce zostać schwytany przez służby na gorącym uczynku - bez zbędnych powrotów na miejsce zbrodni, czy przedłużania akcji i urozmaicania jej w filmowe scenki rodem z netflixa. Gracze często nie zdają sobie sprawy, jak bardzo wyrok w więzieniu powinien wpłynąć na kreację ich postaci. W Kalifornii, włamanie do domu karane jest nawet do 6 lat pozbawienia wolności, a popularne w ostatnim czasie kradzieże aut, nawet do 3 lat pozbawienia wolności (w przypadku wyroku felony, bądź 365 dni w przypadku misdemeanor), niektóre przypadki posiadania broni (które zaliczają się do misdemeanor) mogą sprowadzać się do grzywny do $1,000 w najlepszym wypadku, bądź do roku pozbawienia wolności w county jail. Te bardziej poważne sprawy, gdzie chociażby broń zostaje użyta w nieprawidłowy sposób, bądź jest posiadana przez nieletniego, albo posiadającego choroby psychiczne, mogą spotkać się z pozbawieniem wolności nawet do dwudziestu lat. Nie wspominając już o tym, że morderstwo, czy inne przestępstwa które popełniane są na serwerze kilka razy w ciągu miesiąca, mogą odbić się na waszych postaciach bardziej, niż może wam się wydawać. 
    Zdrowe podejście do przestępstwa, czyli nie traktuj zbrodni jak codzienność.
    Jasne - popełnianie przestępstw to duża część rozgrywki w strefie przestępczej, jednak wypada pamiętać o tym, że wasze postacie w większości przypadków to młodociani przestępcy, którzy nie są seryjnymi mordercami, a wanna-be członkami grup przestępczych, nie mającymi za sobą stu innych, popełnionych przez siebie zbrodni. Jak drobna kradzież, wandalizm, czy pobicie nie jest niczym, co mogłoby rzeczywiście wejść na psychikę waszej postaci, tak tortury innej osoby, morderstwo, czy podpalenie budynku już czymś takim jest. Mimo zabicia swojego wroga, wasz char może czuć nieco satysfakcję, że może wyłożył robotę dla grupy do której należy, czy pozbył się osoby, która rzeczywiście wadziła jego przestępczej karierze, to na dłuższą metę i tak będzie pamiętał o tym, że kogoś zamordował. Wspominając o tym zmierzam do tego, że jako gracze macie częste tendencję chociażby do kontynuowania zwykłej, codziennej rozgrywki po wykonaniu grubego przestępstwa. Mordujesz? Nie idź chwilę po tym do baru, czy do innej siłowni, by pogadać sobie ze znajomymi. Graj strach, graj obawy przed byciem złapanym, graj konsekwencje tego, że pozbawiłeś kogoś życia, zabrałeś w zaświaty członka jakiejś rodziny. Coś, czego nie widzi się w mediach, czy w trybie roleplay, to poważne urazy psychiczne, po wykonaniu dużych, często głośnych zbrodni. Zespół stresu pourazowego to coś, co dotyka nie tylko żołnierzy wracających z misji, ale też przestępców. Bezsenność, depresja, stany lękowe - to również ich dotyka. Nikt o tym po prostu nie mówi, a w rezultacie nikt tego na poważnie nie gra.
    Przestępstwa popełniane za dnia i w zatłoczonych miejscach.
    Popełnienie przestępstwa w obrębie z pozoru zatłoczonych części miasta nie jest niczym złym, w końcu mamy swój umysł i mózg, by zrozumieć podstawowe czynniki, które ewentualnie mogą zabronić nam wykonanie przestępstwa. Tak naprawdę przekonanie o tym, że przestępstwa popełniane są jedynie w nocy, po zmroku, jest totalnie błędne. Włamania do domów wykonywane są często w porze, gdzie większość mieszkańców jest w szkołach, pracy, może też na uczelniach. Kradzieże samochodów często zabierane są jednak w godzinach największego ruchu ulicznego, by bez większych problemów wtopić się w tłumy jeżdżących po ulicach, wracających z prac i szkół cywili. Mimo wszystko faktem jest to, że po zapadnięciu zmroku, przestępstw jest więcej. Nie jest to jednak twarda reguła, a istnieją też przestępstwa, które popełniane są o każdych porach dnia, takie jak morderstwo, handel narkotykami, produkcja narkotyków, pobicia, mniejsze kradzieże, czy różnego rodzaju oszustwa. Zatłoczone, mocno strzeżone miejsca jednak nie padają często ofiarami licznych przestępstw, ze względu na to, że albo ryzyko przyłapania jest ogromne, albo sam czyn nie jest na tyle opłacalny, by ryzykować swoją wolność. Przykładem może być kradzież pojazdu ze strzeżonych parkingów, czyli coś, co ostatnimi czasy przyprawiło graczy o zdenerwowanie i rozgoryczenie. W tym wypadku wspólną decyzją przyjęliśmy, że kradzieże z takich miejsc nie mają zwyczajnie sensu i są mało realistyczne, bo w końcu ktoś tych parkingów pilnuje, często również sprawdza kto tak naprawdę wjeżdża i wyjeżdża z terenu parkingu. To samo tyczy się kradzieży pojazdów z domów, które według rockstarowej mapy mają otwarte bramy, czy inne furtki - takie miejsca nie są ogólnodostępne dla przeciętnego mieszkańca, czy też złodzieja i logicznym jest, że nikt nie zostawi sportowego pojazdu kosztującego kilkaset tysięcy dolarów, na podwórku z otwartą bramą, tym bardziej samemu nie będąc na terenie swojej rezydencji. Stąd też na końcu tej publikacji, pojawi się krótka wstawka z postanowieniami dotyczącymi popełniania przestępstw.
     Postanowienia i prośby opiekunów strefy przestępczej serwera.
    Przestępstwa takie jak kradzieże, włamania, pobicia, strzelaniny i inne głośne zbrodnie nie mogą popełniane być na terenach budynków rządowych (np. stacje departamentów, city hall) oraz w strefie spawnowania się nowych graczy - ma to na celu zapobiec zrażenia świeżych graczy do trybu roleplay, jak i samego serwera. Zbrodnie popełnione w miejscach mocno zaludnionych, punktach turystycznych, bądź biznesach i siedzibach projektów, zapisane zostać powinny w odpowiednim dziale na forum (przestępstwa). Niech przykładem będzie tutaj ciężkie pobicie klienta jednego z lokali gastronomicznych, lub strzelanina w okolicach alei gwiazd, w Vinewood. Na mapie są miejsca, gdzie z logicznego punktu widzenia, duże przestępstwa nie będą miały zwyczajnie miejsca. (tj. banki, wcześniej wspomniane budynki rządowe, ULSA, szkoły, ogromne wieżowce pokroju Maze Bank Tower, czy też strzeżone, duże parkingi). - Wiadomo, jest odejście od tej zasady, ale mówimy tutaj o zwykłych sytuacjach, bez konsultacji z mistrzem gry. Podchodzenie do prawie każdego napotkanego samochodu w celu sprawdzenia, czy należy on do panelu grupowego, bądź próba kradzieży kilku pojazdów dziennie (lub codzienne kradzieże w przeciągu kilku dób) będzie traktowane jako chain robbing i odpowiednio egzekwowane przez członków ekipy. Jeżdżenie na drugi koniec mapy (~30/40km irl) by ukraść auto, bądź zrabować przeciętnego cywila uważane jest przez nas za kompletną abstrakcję i takie zachowania nie będą szanowane.  Od dzisiaj (dzień wprowadzenia publikacji), wszystkie grupy tracą dostęp do komendy /kradnij i żeby je odzyskać, należy napisać ticket (discord liderów org. przestępczych) w którym przedstawicie background odpowiednich postaci, które będą kreowane w stylu car-jacking, bądź założyć odpowiedni projekt zarobkowy, skupiający się na kradzieżach i rozbiórce pojazdów.  O ile organizowanie tzw. hitsquadu ze znajomą nam postacią, bądź dwiema, z drugiego gangu, organizacji, wygląda w porządku, tak zbieranie dwóch, lub więcej organizacji, by zbudować jak najliczniejszą grupę (tzw. masówkę) nie będzie dobrze traktowane przez opiekunów, a konsekwencje takich zagrywek będą surowe.
  3. kierownikmojito polubił odpowiedź w temacie przez naughty w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    Cześć.
    Osobiście nie jestem fanem pisania takich tematów, gdyż zawsze stawiałem na rozgrywkę IC i to co miało być - będzie, a jednak. Prowadzę aktualnie postać młodej (przed trzydziestką) businesswoman z dalekiego wschodu (Japonia). Powoli gromadzę otoczenie wokół postaci, gra sama się nakręca, ale przez ograniczony czas Out Of Character czasem te ciekawsze interakcje mnie omijają. Plan postaci mam już klepnięty, powoli rozkręcam ją w wiadomym kierunku i tak jakoś gra się kręci. Dla samej postaci szukam POTENCJALNEGO PARTNERA (choć tutaj trzymam się tego co wyjdzie podczas gry), czy PRZYJACIÓŁ, co jedno nie wyklucza się z drugim. Nie wyjdzie pierwsze? Zawsze można grać dalej. Jedynie co mnie interesuje to nieznijaczoną postać, plan na nią i umiejętność prowadzenia rozgrywki pod moją nieobecność (przez pracę czasem znikam na dwa, w porywach trzy dni z serwisu ze względów służbowych, ale to kwestia jeszcze do pierwszej połowy lipca. W każdym razie, zawsze informuję o swojej nieobecności). Dodatkowo - nie jestem negatywnie nastawiony do sektora przestępczego, czy publicznego, więc jeśli prowadzisz naprawdę barwną postać - chętnie o niej więcej usłyszę i jeśli dopasujemy się klimatem, to zawsze można coś spróbować. Z góry mówię, że nie szukam gry na tydzień, a na dłużej. Od siebie mogę równie dużo zaoferować, ale takie szczegóły wole omawiać na prywatnych wiadomościach.
     
    Discord podany w profilu,
    Besos 💋
  4. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Ksunix w www.sessantanove.com-preorder-vanity-purse-horizon-edition   
    Zamówienie potwierdzone.
    Szanowny kliencie,
    Dziękujemy za zakup w sklepie Sessanta Nove. W dniu 20/04/2023 potwierdziliśmy Twoje zamówienie na SESSANTA NOVE VANITY PURSE CLASSIC X1 & SESSANTA NOVE VANITY PURSE ALTERNATIVE X1. Jest obecnie przetwarzane i przygotowane do wysyłki. Wkrótce kurier skontaktuje się w sprawie odebrania przez Ciebie paczki.
     
    Poniżej znajdują się szczegóły Twojego zamówienia.
    Numer zamówienia:
    #A96035663
     
     

    SESSANTA NOVE VANITY PURSE
    Styl: CLASSIC
    Dodatek:
    Status: Dostępny
     
     
     
     

    SESSANTA NOVE VANITY PURSE
    Styl: ALTERNATIVE
    Dodatek:
    Status: Dostępny
     
     
     
     
    SESSANTA NOVE - LOS SANTOS
  5. Mitsu polubił odpowiedź w temacie przez naughty w www.sessantanove.com-preorder-vanity-purse-horizon-edition   
    **Po dodaniu przedmiotu do koszyka i potwierdzeniu zakupu ukazuje się formularz zamówienia** Imię i nazwisko: Hannya Kiyohime Zamówione artykuły: Sessanta Nove Vanity Purse ALTERNATIVE & CLASSIC. Ilość zamawianych artykułów: Po sztuce każdego produktu. Adres dostawy: Odbiór osobisty na terenie sklepu stacjonarnego w Los Santos. Numer telefonu: ((uzupełnie wieczorem)) Uwagi: *Inicjały: HK Potwierdzenie płatności: ((jw))
  6. naughty polubił odpowiedź w temacie przez rajan w Changelog #65: Beauty Update   
    super update, ja nadal czekam na więcej zegarków/chainów/biżuterii na które będzie można wydawać forsę. No i oczywiście ciuchów
  7. shadowheart polubił odpowiedź w temacie przez naughty w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    Cześć.
    Osobiście nie jestem fanem pisania takich tematów, gdyż zawsze stawiałem na rozgrywkę IC i to co miało być - będzie, a jednak. Prowadzę aktualnie postać młodej (przed trzydziestką) businesswoman z dalekiego wschodu (Japonia). Powoli gromadzę otoczenie wokół postaci, gra sama się nakręca, ale przez ograniczony czas Out Of Character czasem te ciekawsze interakcje mnie omijają. Plan postaci mam już klepnięty, powoli rozkręcam ją w wiadomym kierunku i tak jakoś gra się kręci. Dla samej postaci szukam POTENCJALNEGO PARTNERA (choć tutaj trzymam się tego co wyjdzie podczas gry), czy PRZYJACIÓŁ, co jedno nie wyklucza się z drugim. Nie wyjdzie pierwsze? Zawsze można grać dalej. Jedynie co mnie interesuje to nieznijaczoną postać, plan na nią i umiejętność prowadzenia rozgrywki pod moją nieobecność (przez pracę czasem znikam na dwa, w porywach trzy dni z serwisu ze względów służbowych, ale to kwestia jeszcze do pierwszej połowy lipca. W każdym razie, zawsze informuję o swojej nieobecności). Dodatkowo - nie jestem negatywnie nastawiony do sektora przestępczego, czy publicznego, więc jeśli prowadzisz naprawdę barwną postać - chętnie o niej więcej usłyszę i jeśli dopasujemy się klimatem, to zawsze można coś spróbować. Z góry mówię, że nie szukam gry na tydzień, a na dłużej. Od siebie mogę równie dużo zaoferować, ale takie szczegóły wole omawiać na prywatnych wiadomościach.
     
    Discord podany w profilu,
    Besos 💋
  8. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Sen. w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    Polecajka dla niego, naprawdę można milutko z nim pograć. O rozbudowane wątki też nie musicie się obawiać - potrafi nawet i to. 😄
  9. przelot polubił odpowiedź w temacie przez naughty w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    Cześć.
    Osobiście nie jestem fanem pisania takich tematów, gdyż zawsze stawiałem na rozgrywkę IC i to co miało być - będzie, a jednak. Prowadzę aktualnie postać młodej (przed trzydziestką) businesswoman z dalekiego wschodu (Japonia). Powoli gromadzę otoczenie wokół postaci, gra sama się nakręca, ale przez ograniczony czas Out Of Character czasem te ciekawsze interakcje mnie omijają. Plan postaci mam już klepnięty, powoli rozkręcam ją w wiadomym kierunku i tak jakoś gra się kręci. Dla samej postaci szukam POTENCJALNEGO PARTNERA (choć tutaj trzymam się tego co wyjdzie podczas gry), czy PRZYJACIÓŁ, co jedno nie wyklucza się z drugim. Nie wyjdzie pierwsze? Zawsze można grać dalej. Jedynie co mnie interesuje to nieznijaczoną postać, plan na nią i umiejętność prowadzenia rozgrywki pod moją nieobecność (przez pracę czasem znikam na dwa, w porywach trzy dni z serwisu ze względów służbowych, ale to kwestia jeszcze do pierwszej połowy lipca. W każdym razie, zawsze informuję o swojej nieobecności). Dodatkowo - nie jestem negatywnie nastawiony do sektora przestępczego, czy publicznego, więc jeśli prowadzisz naprawdę barwną postać - chętnie o niej więcej usłyszę i jeśli dopasujemy się klimatem, to zawsze można coś spróbować. Z góry mówię, że nie szukam gry na tydzień, a na dłużej. Od siebie mogę równie dużo zaoferować, ale takie szczegóły wole omawiać na prywatnych wiadomościach.
     
    Discord podany w profilu,
    Besos 💋
  10. gicik bobo polubił odpowiedź w temacie przez naughty w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    Cześć.
    Osobiście nie jestem fanem pisania takich tematów, gdyż zawsze stawiałem na rozgrywkę IC i to co miało być - będzie, a jednak. Prowadzę aktualnie postać młodej (przed trzydziestką) businesswoman z dalekiego wschodu (Japonia). Powoli gromadzę otoczenie wokół postaci, gra sama się nakręca, ale przez ograniczony czas Out Of Character czasem te ciekawsze interakcje mnie omijają. Plan postaci mam już klepnięty, powoli rozkręcam ją w wiadomym kierunku i tak jakoś gra się kręci. Dla samej postaci szukam POTENCJALNEGO PARTNERA (choć tutaj trzymam się tego co wyjdzie podczas gry), czy PRZYJACIÓŁ, co jedno nie wyklucza się z drugim. Nie wyjdzie pierwsze? Zawsze można grać dalej. Jedynie co mnie interesuje to nieznijaczoną postać, plan na nią i umiejętność prowadzenia rozgrywki pod moją nieobecność (przez pracę czasem znikam na dwa, w porywach trzy dni z serwisu ze względów służbowych, ale to kwestia jeszcze do pierwszej połowy lipca. W każdym razie, zawsze informuję o swojej nieobecności). Dodatkowo - nie jestem negatywnie nastawiony do sektora przestępczego, czy publicznego, więc jeśli prowadzisz naprawdę barwną postać - chętnie o niej więcej usłyszę i jeśli dopasujemy się klimatem, to zawsze można coś spróbować. Z góry mówię, że nie szukam gry na tydzień, a na dłużej. Od siebie mogę równie dużo zaoferować, ale takie szczegóły wole omawiać na prywatnych wiadomościach.
     
    Discord podany w profilu,
    Besos 💋
  11. naughty polubił odpowiedź w temacie przez stodola w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    troche polecam, wiec polecam gracza
  12. stodola polubił odpowiedź w temacie przez naughty w [Szukam] Towarzystwa, partnera dla młodej businesswoman z dalekiego wschodu.   
    Cześć.
    Osobiście nie jestem fanem pisania takich tematów, gdyż zawsze stawiałem na rozgrywkę IC i to co miało być - będzie, a jednak. Prowadzę aktualnie postać młodej (przed trzydziestką) businesswoman z dalekiego wschodu (Japonia). Powoli gromadzę otoczenie wokół postaci, gra sama się nakręca, ale przez ograniczony czas Out Of Character czasem te ciekawsze interakcje mnie omijają. Plan postaci mam już klepnięty, powoli rozkręcam ją w wiadomym kierunku i tak jakoś gra się kręci. Dla samej postaci szukam POTENCJALNEGO PARTNERA (choć tutaj trzymam się tego co wyjdzie podczas gry), czy PRZYJACIÓŁ, co jedno nie wyklucza się z drugim. Nie wyjdzie pierwsze? Zawsze można grać dalej. Jedynie co mnie interesuje to nieznijaczoną postać, plan na nią i umiejętność prowadzenia rozgrywki pod moją nieobecność (przez pracę czasem znikam na dwa, w porywach trzy dni z serwisu ze względów służbowych, ale to kwestia jeszcze do pierwszej połowy lipca. W każdym razie, zawsze informuję o swojej nieobecności). Dodatkowo - nie jestem negatywnie nastawiony do sektora przestępczego, czy publicznego, więc jeśli prowadzisz naprawdę barwną postać - chętnie o niej więcej usłyszę i jeśli dopasujemy się klimatem, to zawsze można coś spróbować. Z góry mówię, że nie szukam gry na tydzień, a na dłużej. Od siebie mogę równie dużo zaoferować, ale takie szczegóły wole omawiać na prywatnych wiadomościach.
     
    Discord podany w profilu,
    Besos 💋
  13. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Damianero w [18/04] Milkyway Highlighters ┃ bloom cosmetics   
    **18 kwietnia o godzinie 18:30 zgodnie z wieloma wcześniejszymi zapowiedziami na stronie Bloom Cosmetics pojawiła się długo zapowiadana kolekcja rozświetlaczy - Milkyway Highlighters. Mieszkańcy Los Santos mogli już kilka dni wcześniej zauważyć wiele zapowiedzi kolekcji na billboardach w wielu miejscach w Los Santos. Cała kolekcja inspirowana jest drogą mleczną i konkretnymi planetami w układzie słonecznym - Wenus, Merkury, Księżyc i Ziemia. Kolory oraz nazwy rozświetlaczy inspirowane są właśnie tymi konkretnymi planetami:
    Wenus odpowiada kolorowi Womanhood, który jest czerwono-różowym rozświetlaczem. Jego kolor nawiązuje do koloru Wenus a nazwa do kobiecości, która potocznie kojarzyć się może właśnie z tą planetą.
    Merkury odpowiada kolorowi Kaleidoscope, który jest holograficzną mieszanką odcieni fioletu, zieleni i bieli.
    Kolor Moonshine inspirowany jest księżycem, stąd jego kolor jest połyskliwym srebrem z dodatkami brokatu.
    Ostatni kolor, Earth Up, odpowiada Ziemi. Jest on niebiesko-zielonym rozświetlaczem z holograficznymi drobinkami. Osoby zakupujące akurat ten kolor rozświetlacza na opakowaniu dojrzeć mogły informację, że 1% ze sprzedaży właśnie tego koloru highlighterów oddawany jest na Bloom Fund - zbiórkę, która pieniądze przekaże na rzecz ekologii i pomocy w powstrzymywaniu degradacji środowiska. Wszystkie rozświetlacze są dostępne zarówno stacjonarnie w sklepie przy Portola Drive na Rockford Hills, jak i na stronie internetowej bloomcosmetics.com. Do każdego zamówienia dokonanego przez zarejestrowanego użytkownika dodawane są bloom points, które dopisywane są do konta użytkownika (1$-1bp). Bloom points otrzymywane na stronie sklepu można w większej ilości wymieniać na zniżki oraz gratisy. Promocją całej kolekcji Milkyway Highlighters zajęła się bezpośrednio Ayla Baldwin-Love i Damiano Raggi, oraz kilka początkujących modelek spod szyldu marki Bloom.
    Pudełka z setami wszystkich kolorów highlighterów oraz customowo wygrawerowanych lusterek zostały wysłane na skrzynki PR lokalnych influencerów na dzień przed oficjalną premierą całej kolekcji. **
    (link do strony)







    PR BOX:
     Kosmetyki dostępne w sklepie i ilość ich użyć:
    Dane do wyceny:
    Screeny:
    Promocja i wydatki:
  14. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Ksunix w [17.04] Sessanta Nove - Men's Mini Collection 2023   
    **Dnia 17 kwietnia na stronie internetowej Sessanta Nove pojawiła się do zakupu najnowsza pierwsza męska mini kolekcja eleganckiej odzieży na rok 2023 z udziałem celebryty Martina Faye. W kolekcji znajduje się pięć wariantów odzieży w różnych rodzajach monogramów. Cała mini kolekcja dostępna jest do zamówienia i odebrania bądź zakupienia bezpośrednio w domu Sessanta Nove.**
     






     
    Promocja:
    Wydatki:
     
    Dane do wyceny:

  15. naughty polubił odpowiedź w temacie przez wroniec w [Biznes/gastronomia] Dunes-o's Beach Pub   
    DUNES-O'S BEACH PUB   
    Założony w 2013 roku przez Augusta Becka - Pub mieszczący się przy plaży Del Perro, na słynnym deptaku. Miejsce, otwierające się późnym wieczorem, czasami do samego świtu. Z pozoru niewiele zdradzający lokal - zakryte okiennice, błękitny szyld, przypominający kolor oceanu, kilka ławek i parasole, w środku skrywający klimat dobrych, dawnych lat. 
     
     
    " Kiedy wszedłem do środka - nie wpadało tam żadne naturalne światło. Po oczach poraziły mnie żółte żarówki bez kloszy, wiszące na suficie, nad barem. Gęsty dym papierosowy kuł, ograniczał widoczność, drapał w gardło i w nozdrza. Mgła była gęsta jak mleko. Atmosfera od razu dała się wyczuć, kiedy do moich uszu doleciały pierwsze akordy jakiejś rockowo-bluesowej ballady... Zrobiłem kilka kroków, znalazłszy się przed ladą, uniosłem wzrok. Barmanka - młoda kobieta, o hardym spojrzeniu, wysokich kościach policzkowych i piwnych oczach spytała - 'Coś potrzeba?'. Poczułem dziwną błogość, siadając na hokerze. Poczułem chęć zapicia wszystkich moich frustracji i ostatnich zmartwień. Zapomnieć... "
     

     
    Takie miejsce przyciągało sobą najróżniejsze osobistości, z różnych sfer społecznych. Nie idzie ukryć, że nie był to lokal zbytnio turystyczny. Panująca w środku, gęsta atmosfera szybko uświadamiała, że na wyuzdanych lalusiów patrzono tam raczej niechętnie.  Co nie zmienia faktu, że pogodny nastrój zawsze udzielał się gościom, mogących napić się różnych - droższych i tańszych trunków. Zwłaszcza tańszych. Lokal nie opiewał w zawyżone ceny, mające na celu jedynie naciągnąć klientów na wydatki, a właściciela na zyski. Sprowadzane do pubu marki alkoholi balansowały na granicy jakości i ceny.  Swojska i porządna obsługa również kojarzona była z tym miejscem - barmanom można było wyspowiadać się przez cały wieczór, licząc na ich uwagę. Będąc przy barze nie można było liczyć na obojętność ze strony obsługi. To wszystko również było zamierzonym, wyrobionym zwyczajem, budujące to miejsce i jego historię.
     
    Jeśli chodzi o kartę dań - zawsze było proste, jak budowa cepa. Główne skrzypce grał alkohol, ale wprowadzenie prostych, łatwych i szybkich w przygotowaniu, wysokokalorycznych potraw było gestem w stronę klienteli, aby zatrzymać ich przy sobie jeszcze dłużej. W prześmiewczo nazywanych 'specjałami' pozycjach, znajdował się -
    Burger wołowy, frytki, krewetki w cieście, hot dog. 
    Wszystko grało rolę "tłustych przystawek", stąd ta prostota. Nikt nie przychodził tam na wytrawne kolacje, a żeby upić się piwem, whiskey, lub innymi zmyślnymi drinkami, a potem wgryźć się w soczystą bułkę z mięsem.
     
     
    Lokal przez różne zawiłości popadł w niełaskę lokalnych biznesmenów, chcących z różnych osobistych powodów doprowadzić do zamknięcia knajpy, co doprowadziło do faktycznego jego zamknięcia w 2022 roku. Sytuacja miała się zmienić już pół roku później, na początku 2023, kiedy lokalem zainteresował się nowy kupiec, będący skorym zachować dawny klimat lokalu, kontynuować go dalej...
     
     
     
    Sposób kreowania rozgrywki wokół siebie i innych graczy:
    Osobiście dostrzegam rażący deficyt na miejsce klimatycznego pubu, w którym nie pracowali by wyuzdani lalusie, podjeżdżający do pracy czerwonym sportscarem. Wraz z wąskim gronem osób chciałbym stworzyć faktyczny pub, nie skupiający się na liczbie pracowników pod panelem i gotówki na koncie bankowym, a dającym możliwość aktywnej, interesującej i wciągającej gry. Powyższą częścią aplikacji, starałem się nakreślić dosadnie ten vibe, o który mi chodzi. Oczywiście to nie znaczy, że jestem zamknięty na jakiekolwiek interakcje. Chcę bardzo rygorystycznie podejść do sposobu kreowania tego miejsca. Biznesy to właściciel i pracownicy, dlatego dobór tych drugich byłby wyselekcjonowany, a posada barmana była by zarezerwowana dla tych, którzy faktycznie kreują swoją postać pod średnio zarabiającego mieszkańca Ameryki
    Sposób przyciągania do siebie pracowników i utrzymywania ich przy projekcie:
    Po pierwszym wejściu do biznesu będzie wiadome, jakim rodzajem lokalu jest to miejsce. Przede wszystkim chcę postawić na klimat i poziom rozgrywki. Zapewniłbym miejsce do gry dla postaci, które grają low life/mid life, które nie grają, że mają dziesiątki tysięcy dolarów na koncie, a żyją od wypłaty, do wypłaty. Gra IC, aktywne wątki - chcę, aby to miejsce było faktycznym spotem do gry, a nie pustą wydmuszką. To wszystko będzie wizytówką tego miejsca.
     
     
    Lokalizacja
     
     

     
     
     
     
  16. blacksugar polubił odpowiedź w temacie przez naughty w ASAMI APP   
    ** H. Kiyohime zainstalowała aplikacje i obserwuje najbliższe eventy na żywo z udziałem Asami. Chętnie udałaby się w najbliższym czasie na koncert piosenkarki. **
  17. Mitsu polubił odpowiedź w temacie przez naughty w ASAMI APP   
    ** H. Kiyohime zainstalowała aplikacje i obserwuje najbliższe eventy na żywo z udziałem Asami. Chętnie udałaby się w najbliższym czasie na koncert piosenkarki. **
  18. naughty polubił odpowiedź w temacie przez blacksugar w ASAMI APP   
    **W godzinach porannych 15 kwietnia pojawiła się autorska aplikacja ASAMI APP stworzona przez Asami Kiyoko przy współpracy ze FLOW TECHNOLOGIES. Aplikacja posiada panel logowania, dzięki któremu można dodać ciekawe dla użytkownika treści do ulubionych i wyszukać je w późniejszym czasie w jednej z zakładek, zapisać się do przyszłych konkursów. Po zalogowaniu bądź zarejestrowaniu do aplikacji  użytkownik dostaje dostęp do merchshopu artystki, w którym są dostępne limitowane produkty; odtwarzacza muzyki zsynchronizowanego z platformami streamingowymi, lecz z możliwością odsłuchania niektórych singli przedpremierowo. Dodatkowo aplikacja posiada tracking najnowszych informacji pojawiających się w sieci na temat piosenkarki tj. wywiady, plotki czy daty koncertów, Pierwsze wzmianki o aplikacji można było usłyszeń przy akcji promocyjnej #RisingFromAshesWithFlamingTigers**





     
  19. naughty polubił odpowiedź w temacie przez blacksugar w ASAMI APP   
    **W aplikacji zostały wprowadzone kosmetyczne zmiany, uwzględniające poprawę pisowni niektórych wyrazów**
  20. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Antiv w www.maenidrooke.com   
    **Równo o północy dnia 17 kwietnia uruchomiła się strona, która była głównie skoncentrowana na modelce Mae Nidrooke na stronie znajduję się portfolio dziewczyny z udziałami w różnorakich sesjach jakich brała udział. Strona wygląda na dosyć schludną i dobrej jakości. Strona zawiera podstrony takie jak About Me & Model Job, które opisują wymienione tytuły, również na stopce strony możemy znaleźć link do maila dziewczyny - jeżeli by ktoś był zainteresowany współpracą.**
     
     
    (zdjęcie po kliknięciu przekierowuję do oficjalnej strony,)
     
     
  21. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Sava w [16.04] Bloody Celebration with Soul Evisceration   
    **Dnia 13.04.2023 w sieci i na ulicach miasta pojawiają się kolejne tajemnicze plakaty zapraszające na kolejną imprezę. Tytuł "Celebrate with us" jasno nawiązuje do wspólnego świętowania, jednak niżej widoczny element "fight" odstaje od standardowych form opijania czegokolwiek.**
    **Po lokalizacji miejsca staje się jasnym, że imprezę organizują członkowie kapeli Ritual Black Metalowej - Soul Evisceration, którzy w poniedziałek wydali swoje pierwsze EP. Jak można dowiedzieć się na mieście, muzycy stawiają na mniej standardowe metody we wspólnej zabawie z racji ich kolejnego kroku w karierze muzycznej. Na miejscu, poza koncertem, gdzie przedstawią swoje utwory, plotki głoszą o dwóch innych atrakcjach: konkursie picia, oraz... mordobicia. Cóż, obijanie twarzy nie powinno dziwić osób, które kiedykolwiek miały styczność z artystami, którzy chętnie podjudzają innych w przypadku burd, jak i sami chętnie do nich dołączają. Różnić się to wszystko będzie jednak od typowej barowej awantury tym, że Soulsi przygotowują dla zwycięzców nagrody.**
     

     
    **Wydarzenie może wzbudzać też zainteresowanie lokalnych grup przestępczych. Z racji zepsutego charakteru miejsca, jak i ilości substancji toksycznych, jakie tam przelatują (w końcu nie codziennie ze sceny lecą pakunki z MDMA w tłum), po mieście toczy się fama, że impreza może być dobrym punktem zaczepnym do opchnięcia detalicznych ilości towaru.**
     
    Kiedy: Niedziela 16.04.2023, godz. 21:30
    Gdzie:
     
    OOC:
    Siema, z tej strony znowu ja, z kolejnym evencikiem w naszej "mordowni."
    Przychodzimy tym razem z członkami Soul Evisceration z kolejną zabawą w ostoi zepsucia, krwi i potu, jakim jest nasz spot. Poza standardowym koncertem, chcemy zaproponować trochę inaczej rozbudowany event, gdzie będzie można zgarnąć kasę podczas gry w turnieju picia IC, czy obijania twarzy (pamiętajcie, tutaj danie kobiecie w twarz IC nie będzie źle odbierane... w każdym razie nie przez nas 🙂 )
     
    By uniknąć też ewentualnych niedopowiedzeń w kwestii aktywności do jakich możemy zachęcać podczas występu, wrzucam słowniczek, który przygotowany został przez @Meph
    Czym jest pogo, mosh pit oraz ściana śmierci?
     
    Dodatkowo, zapraszamy grupy przestępcze do odwiedzania i łapania sobie kontaktów. Z racji na charakterystykę miejsca, jesteśmy otwarci, by handel prochami i innymi dziwami był czymś normalnym tam.
     
     
  22. naughty polubił odpowiedź w temacie przez Karach w Nordheim Warriors MC   
    del
  23. naughty polubił odpowiedź w temacie przez boa w Nordheim Warriors MC   
    To nie majami jedziemy z kurwami 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin