Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Prawdziwy

Gracz
  • Postów

    0
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w ULSA/Screenshots   
    ==============================================================================================================================







    ________________________________________________________________________________________________________________________________
    ''In sleep he sang to me
    In dreams he came
    That voice which calls to me
    And speaks my name
    And do I dream again?''
    ________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez hoodbyair w Changelog #75 Tatuaże i fryzury   
    Wprowadzacie kolejną zmianę, gdzie na odzew community nie trzeba było czekać nawet trzydziestu sekund. Karacie wszystkich graczy za idiotyzm poszczególnych jednostek. Na co komu zwrot VPOINTS skoro ludzie specjalnie wydali swoje pieniądze czy zdobyte w grze Vpoints stricte na jedną usługę? Może ktoś nie chce kupować innych usług, a rodzinka była potrzebna mu do trzymania wszystkiego pod jednym panelem bo tak jest przejrzyście.

    Kolejny raz pokazujecie, że dyskutujecie o czymś na kanale ekipowym ale nie skonfrontujecie się z graczami. Kolejny raz community serwera cierpi przez jednostki, a nie wszyscy ustawiają sobie debilne nazwy rodzinek. Wy jako administracja powinniście to weryfikować i utworzyć sobie kanał z logami, kto kupuje usługe - jak nazywa rodzinke, co podpisuje i kogo dodaje. Jeżeli widzicie, że ktoś robi przekręty to wyślijcie go do Kołchozu i tyle.

    Gracze nadal czekają na wyjaśnienia dlaczego serwer dostaje zadyszki w godzinach wieczornych. Dostaliśmy jedynie informacje od @Mario która została usunięta dosłownie po kilku godzinach z przerobionym screenem z discorda AltV ze scoutami Barego. Ludzie finansują wasz serwer, wykupują usługi aby móc pograć a nie dostają nawet stabilnego miejsca rozgrywki.
  3. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez anti w Changelog #75 Tatuaże i fryzury   
    Tradycyjnie zamiast stworzyć podłoże pod niwelowania patologii i respektować absurdy rodzinkowe, to usuwanie ich całkowicie. Jak już nie chcieliście tego dawać dla ogółu, to mogliście przerobić jako rzecz dla postaci stricte powiązanych np. skryptem ślubu i w przypadku złego korzystania z nich - usuwania ich i karania graczy jednostkowo, nie ogółu.

    Abstrachując już od tego, że ludzie i tak będą udostępniać fury nałogowo poprzez /v udostepnij.
  4. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez .Ukasz w Changelog #75 Tatuaże i fryzury   
    Czyli zamiast karać jednostki za nieprawidłowe wykorzystanie panelu rodzinki oberwie każdy co z tego korzystał a do tego wymuszanie zakupu Golda miesiąc w miesiąc by móc spawnowac więcej niż jeden wóz.
  5. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez blacksugar w [INSTAGRAM] @RIDE.MAGAZINE   
    - Po kliknięciu w zdjęcie; zostanie wyświetlone w pełnych rozmiarach -
  6. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w [Projekt IC] MENAGY   
    _______________________________________________________________________________________________________________________



    _______________________________________________________________________________________________________________________


     
  7. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez vvlvt w 007. Vapid Dominator GTX - Amerykańska klasyka w odświeżonej wersji   
    Written by Heidi Schneider - Daily Globe 28/08/2023
    Vapid Motor Company – amerykański koncern i producent samochodów osobowych, sportowych, dostawczych i ciężarowych z siedzibą w Dearborn działający prężnie od 1903 roku.  Vapid został założony 16 czerwca 1903 roku przez Henry’ego Vapida w Detroit.

    Nowa Era Sportowości: Vapid Dominator GTX (6gen.)
    Vapid Dominator 6. generacji mierzy 478,4 cm długości, 191,6 cm szerokości i 138,1 cm wysokości, a jego rozstaw osi wynosi 272,0 cm. Ma zatem bardzo zbliżone wymiary do poprzednika – Dominatora generacji piątej, który jest tylko o 1,9 cm dłuższy, o 4,1 cm szerszy i o 2,6 cm niższy. Projekt nadwozia nadal jest utrzymany w stylu retro nawiązującym do pierwszego Dominatora, jednak w znacznie nowocześniejszej formie, dzięki czemu prezentuje się bardziej dynamicznie.

    Design: Odważna Ewolucja
    "Nowy" Vapid Dominator szóstej generacji bez wątpienia podtrzymuje ducha i charakter poprzednich wcieleń, ale wprowadza także świeży wiatr zmian. Z przodu zwraca uwagę bardziej agresywna i muskularna sylwetka, z nowym reflektorami o ostrzejszych konturach, które podkreślają jego dynamikę. Linie nadwozia są wyraźnie zarysowane, a proporcje samochodu przykuwają uwagę, podkreślając jego sportowy rodowód. Kluczowym aspektem wizualnej ewolucji szóstej generacji tego modelu jest zwrócenie uwagi na detale. Charakterystyczny grill, który od lat jest wizytówką modelu, został odnowiony i teraz prezentuje się bardziej dynamicznie niż kiedykolwiek wcześniej. Linie nadwozia są bardziej płynne, a proporcje wydają się bardziej aerodynamiczne, co dodaje samochodowi wyjątkowego uroku -  ale ile można rozmawiać o wyglądzie, skoro to samochód sportowy, nie? Tym płynnym jak tył tego samochodu akcentem, przechodzimy do aerodynamiki i specyfikacji. Delikatnie zarysowane krzywe i płynne linie pomagają w minimalizowaniu oporu powietrza, co nie tylko zwiększa osiągi, ale również poprawia efektywność paliwową. Waga tego samochodu (1680kg) w połączeniu z opływową bryłą i niesamowitą liczbą koni mechanicznych, sięgającą aż 421 koni mechanicznych, potrafi robić niezłą siekę na ulicy. Testowany przeze mnie egzemplarz pochodzi z roku 2014, więc jest to jeden z pierwszych, które kiedykolwiek opuściły fabrykę. Posiada on z wyposażenia "dodatkowego" kute 21" felgi  z wersji S550 oraz szersze tylne opony 305/30/R20, wszystko to jest potęgowane dźwięczną symfonią silnika, dzięki customowemu wydechu ROUSH.
     
     
     

    Gama silnikowa Vapida Dominatora
    Vapid Dominator szóstej generacji oferuje szeroki zakres opcji silnikowych, które podkreślają jego sportowe dziedzictwo i umożliwiają dopasowanie do różnych preferencji kierowców. W zależności od wersji i wyposażenia, dostępne są różne jednostki napędowe, które oferują różnorodne możliwości osiągów.
    1. Silniki Benzynowe:
    EcoBoost: To czterocylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem, który doskonale łączy moc z oszczędnością paliwa. Oferuje dynamiczną jazdę dzięki dostępnej mocy i momentowi obrotowemu, zapewniając jednocześnie zrównoważoną wydajność paliwową.
    V6: W niektórych wersjach dostępny jest silnik V6, który również zapewnia znaczną moc. Chociaż nieco mniej ekonomiczny od EcoBoosta, ten silnik nadal oferuje znakomite osiągi i dźwięk charakterystyczny dla Dominatora.
    V8: To prawdziwa ikona Vapida. Opcja silnika V8 to wiązanie z dźwiękiem i mocą, którą kierowcy od dawna kojarzą z tą marką. Ten potężny silnik zapewnia niezapomniany dreszczyk emocji i przyspieszenie, które wręcz wbija fotel kierowcę.
     
    2. Wydajność i Osiągi:
    Silniki dostępne w Dominatorze oferują różne poziomy wydajności i osiągów, które są dostosowane do oczekiwań różnych kierowców:
    Szybkość i zwinność: Dzięki dostępowi do silników o dużej mocy, GTX może osiągać imponujące przyspieszenia. Opcje silników V8 są szczególnie znane z tego, że potrafią sprawnie przenosić ogromną moc na drogę.
    Prędkość maksymalna: Wersje z silnikami V6 i V8 mogą osiągać imponujące prędkości maksymalne, przekraczając 250 km/h w niektórych przypadkach.
    Moment obrotowy: Silniki V6 i V8 generują znaczący moment obrotowy, co przekłada się na dynamiczną jazdę i szybkie przyspieszenia, co jest idealne zarówno na krętych drogach, jak i na torze. (może nie wspomnę tutaj o przeróżnych filmikach na internecie, gdzie owy samochód przez niekompetencję kierowcy nie potrafił wyjechać na prostą drogę z jakiegokolwiek zlotu, imprezy etc.)
    Dźwięk: Silniki V8 znane są z charakterystycznego dźwięku, który budzi emocje każdego kierowcy i miłośnika motoryzacji.
    Rzecz biorąc, Vapid na stronie swojego kreatora pojazdu pozwala nam wybrać spośród różnych opcji silnikowych, co pozwala każdemu kierowcy znaleźć właściwą równowagę między mocą a wydajnością, a także dostosować samochód do swoich indywidualnych preferencji i stylu jazdy.
     

    Wnętrze, Gdzie Przyszłość Spotyka Komfort
    Futurystyczna estetyka przenosi się również do wnętrza, gdzie odważne linie i ergonomiczny układ elementów tworzą przestrzeń kierowcy dostosowaną do dzisiejszych oczekiwań. Konsola centralna zyskuje na nowoczesności dzięki dotykowym panelom sterowania i eleganckim wykończeniom, a jednocześnie zawsze zachowuje wyraziste cechy charakterystyczne dla Dominatorów. Co tu więcej opowiadać, jest to połączenie sportu z wygodą.
     
    Cena na dzień pisania tego artykułu (tj. 28.08.2023) wynosi okrągłe $108.000, nie jest to za dużo ani za mało, moim skromnym zdaniem cena jest dostosowana do wrażeń, jakie daje nam Vapid w swoim potworze.
     
                                                            
     
  8. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w [Projekt IC] MENAGY   
    **Mała agencja wciąż działa swoim tempem powoli się rozwijając. Z grona managerów odszedł jeden pracownik, Amelia pozostała sama z Viperem. Dziewczyna rozważa zatrudnienie asystentka bądź asystentki - nie chcąc zamieniać się w wielkie przedsiębiorstwo przystopowała prace na tyle ile sami byli w stanie unieść we dwójkę. Głównym kontraktem agencji była współpraca z LSSW którą Amelia szczególnie sobie ceniła (chociażby z racji na swojego byłego wspólnika) i starała się rozwinąć działania przedsiębiorstwa angażując je w kolejne mniejsze bądź większe zlecenia. Jeśli chodzi o podopiecznych samej CEO Menagy również nastąpiły niewielkie roszady. Deandre rozwiązał kontakt z Amelią za porozumieniem stron. Miejsce za nim szybko zajęła inna zainteresowana współpracą persona która pracowała jednocześnie dla WSG jako trener. Dzięki nowej współpracy Amelia mogła pociąć niektóre koszta angażując podopiecznego do pomocy na stanowisku koordynatorki w w/w przedsiębiorstwie. Pierce, jedyny jak na razie podopieczny Vipera rozwijał się w cieniu pod jego czujnym okiem.**
    _______________________________________________________________________________________________________________________







    _______________________________________________________________________________________________________________________




  9. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez vvlvt w 162. Spotkanie Sztabu Kryzysowego po Huraganie Hilary - omówienie strat oraz dalsze plany   
    Written By Heidi Schneider - Daily Globe 27/08/2023
    Konferencja Sztabu Kryzysowego po Huraganie Hilary, jak poradziło sobie Los Santos?

    Huragan Hilary przetoczył się przez większą część stanu San Andreas. Spowodował on przy tym straty sięgające w setkach miliardów dolarów, niszcząc budynki użyteczności publicznej, lokalne biznesy oraz domostwa tysięcy obywateli.

    26 sierpnia o godzinie 20:30 odbyła się konferencja w City Hall, której tematem były skutki burzy tropikalnej i Huraganu Hilary w Los Santos i otaczających je terenach. Swoich przedstawicieli wysłały władze lokalne, stanowe i  federalne, pojawiły się reprezentacje z LSFD, LSPD, LSSD, SAHP, SASP, LSHB, CRT, a także EMD i FEMA, które zasiadły bezpośrednio obok Mayora Jamesa Wyatta.
    Na sam początek głos zabrała Leslie Johnson, General Manager z Los Santos Emergency Management, która przekazała informacje o skali żywiołu, który dotknął Los Santos - Huragan Hilary miał wpływ na 75% całkowitej powierzchni aglomeracji, a szacowane straty finansowe spowodowane żywiołem opiewają na 12,7 mld dolarów. Straty są widoczne nie tylko w budynkach mieszkalnych, ale także w lokalnych biznesach - dokładna ilość zamkniętych lokali z powodu zniszczeń wynosi 560. Warto też dodać, że średnia wartość szkód na jednym budynku to okolice 4.5 miliona dolarów. Mowa tutaj również o 260 przerwach w dostawie wody i ponad 450 przerwach dostaw energii. 

    Straty to nie tylko statystyki i pieniądze. W trakcie trwania całego żywiołu, śmierć poniosło 65 osób, rannych zostało około 500, zaś ewakuowanych ponad dziesięć tysięcy.
    Administrator Regionu 9 Federalnej Agencji Zarządzania Kryzysowego, Eric Hitt poruszył kwestię obszaru, którego dotknęło największe spustoszenie - południowych miast stanu San Andreas. "Wyniszczające konsekwencje, jakie przyniósł ze sobą huragan Hilary, są trudne do opisania. Straty w ludzkich życiach, zniszczenia oraz destabilizacja życia stanowią ogromne wyzwania”, przekazał nam Eric Hitt. "Planujemy zwiększenie ilości alarmów oraz skupić się na przeznaczeniu środków na wzmocnienie systemów ochrony przeciwpowodziowej". 
    Toby Doherty, Dyrektor Zespołu Reagowania Kryzysowego swoją przemowę skupił na wyróżnieniu i podziękowaniu ponad 4500 wolontariuszom oraz 30 organizacjom non-profi,  które zaangażowane są w pomoc po skutkach wyżej wymienionego huraganu.
     
    Swoje stanowisko obrał również Gaspare Luciano, Komisarz Portu Los Santos, który opowiedział o skutkach w handlu i żegludze. Zatrzymanie działania portu w Los Santos, wywołało straty opiewające na ogromną kwotę 353 miliardów dolarów. Pod znakiem zapytania stoją aktualnie przedsiębiorstwa związane z przetwórstwem i sprzedażą jedzenia, które z powodu zamknięcia portu nie otrzymały dostaw żywności, czy też składników do jej wytwarzania.
    Końcówkę wydarzenia zwieńczyło rozdanie medali. "Wasza służba i poświęcenie nie tylko nie zostaną zapomniane, lecz stanowić będą inspirację dla całego społeczeństwa" - skomentował Burmistrz Wyatt. Poniżej prezentujemy listę funkcjonariuszy odznaczonych Medal of Merit
    Los Santos Fire Department
    Firefighter II Susan Lightner
    Capitan II Barry Battman
    Capitan II Lya Affleck
    San Andreas State Parks
    Ranger, biuro terenowe 35 Richie Lynch
    Ranger, biuro terenowe 35 Carlos Bingham
    Trójka funkcjonariuszy z Los Santos Police została uhonorowana Police Commission Distinguished Service Medal
    Police Officer 3+1/Senior Lead Officer, Peter Severide, 01 central area community station/headquaters patrol
    Police Officer 3/SWAT Operator, Mark Robinson, 114 metropolitan division station
    Police Officer 3/SWAT Operator, Esteban Davis, 114 metropolitan division station
    Burmistrz odznaczył również funkcjonariuszy z Harbor Patrol
    Distinguished Service Medal
    Porucznik Jeremy Howard za wybitne umiejętności dowódcze,  które w dniu 08/21/2023 przyczyniły się do natychmiastowego ewakuowania Port of Los Santos w calu ochrony życia i mienia. Dzięki temu uzyskano zredukowaną ilością ofiar do jednej osoby oraz straty w mieniu poniżej stu tysięcy dolarów.
    Meritious Service Medal
    Harbor Security Sergeant Clem Mensch, Commercial Dive Team - Sierżant jednostki wodnej Harbor Patrol z trzydziestoletnim doświadczeniem, który pomimo dnia wolnego od służby dobrowolnie stawił się do służby i przyczynił się do zapewnienia bezpieczeństwa ewakuacji.
    Harbor Security Officer III Jerry Watkins, Patrol Division - Oficer z czteroletnim doświadczeniem, który awans na Oficera III otrzymał w roku bieżącym. Jako operator Special Operations Unit wykazał się poświęceniem i odwagą podczas działań ewakuacyjnych w Port of Los Santos.


  10. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w [Projekt IC] MENAGY   
    _______________________________________________________________________________________________________________________


    _______________________________________________________________________________________________________________________



    _______________________________________________________________________________________________________________________


    _______________________________________________________________________________________________________________________


  11. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w [Projekt IC] MENAGY   
    **W następnych dniach w Menagy nie działo sie zbyt wiele. Opiekę prawną nad małą agencją przejęła kancelaria Pillar Law Office, dodatkowo Amelia zyskała nowy kontrakt na stanowisko managerki w początkującej firmie - pomagając tym samym właścicielowi w rozruszaniu swojego przedsiębiorstwa i wspierając go na posadzie ściśle z nim współpracującej. **

    _______________________________________________________________________________________________________________________



    _______________________________________________________________________________________________________________________


  12. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w [Biznes/Bar] HOLLYGREEN BAR   
    HOLLYGREEN BAR
    Założony w 2023 roku, świeżo po zamknięciu Talley House. Jest to bar, który otworzyła córka założyciela wcześniej wspomnianego biznesu. Miejsce znajduje się na górnym VINEWOOD. Ze względu na większą aktywność członków oddziałów MC Vagos, bar został przekształcony z Talley House na HOLLYGREEN BAR. Vinewood jest uznawane za miejsce gwiazd i świętości. Bar przyciągnął do siebie członków MC ze względu na swoje bliskie położenie przy klubie oraz ofertę taniego piwa i atrakcyjnych dziewczyn. Bar zawsze miał swoje miejsce w starym Talley House, dlatego często tam bywali, jednak słysząc, że jedna z właścicielek nie radzi sobie finansowo i fizycznie, postanowili postawić Hayley Talley na nogi, pomagając jej zarówno finansowo, jak i kadrowo. Wykorzystując fakt, że to ich miejsce i większość nowych członków, którzy chcieli dołączyć do ekipy jako wsparcie, zaczęli tam przebywać. Założycielka baru,zaczęła również utrzymywać się z ekipy motocyklistów. W międzyczasie poznała również Felixa Pardo oraz Fabiana Pardo. Jeden z nich już miał żonę i dzieci. Chodzi tutaj dokładniej o Fabiana Pardo. Kobieta dobrze poznała jego partnerkę i utrzymywała z nią bardzo dobry kontakt, co spowodowało, że obie dziewczyny połączyły swoje siły i stworzyły wspólny bar. Jako dwie właścicielki, zaczęły dbać o logo, wystrój, a przede wszystkim atmosferę, która jest charakterystyczna dla takiego miejsca, jak bar należący do najgroźniejszych bikerów z MC Vagos. Miejsce, będąc w najbardziej zatłoczonym miejscu, zaczęło zdobywać coraz więcej polubień, obserwatorów oraz zdjęć z tamtejszymi kobietami, które często pojawiają się na fotografiach, prezentując różne logo bądź naszywki MC Vagos, przyciągające uwagę swoim kolorem i stylem. Towarzystwo, muzyka i używki są tam codziennością. Sami motocykliści, którzy wpadają z niesamowicie ozdobionymi kamizelkami w ładnej zieleni i z dużym logo Lokiego na plecach, pokazują tamtejszym mieszkańcom, że potrafią z nimi porozmawiać i opowiedzieć o życiu na motocyklach, co budzi większe zainteresowanie dotyczące samej społeczności motocyklistów. To właśnie oni stali się tamtejszymi "ikonami" w barze.
     
    OOC
    Cześć! Planuję prowadzić HOLLYGREEN BAR jako biznes pod nowo powstałą organizację MC VAGOS, będzie to główny spot dla członków oraz tych, którzy będą chcieli do niej przynależeć, również takie miejsce napędziło by mocno klimat w VINEWOOD, ponieważ w okolicach nie ma pokaźnych barów, w których można posiedzieć, nie planujemy sprzedawać steków oraz frytek, tylko utrzymywać się z alkoholi i co najważniejsze - immersji takiego miejsca, chcemy pokazać, że da się pograć coś innego niż stanie z afkiem za ladą lub krótkimi odpowiedziami, w naszym lokalu będzie inaczej. Chcemy zapewnić wiele ciekawych interakcji podczas gry z postaciami, które stoją za barem, ale również z tymi, którzy w nim przebywają, czyli głównie z BIKERAMI. Chcemy pokazać, że nie każda organizacja jest głośna, a przecież motocykliści - w szczególności MC VAGOS, mający swój Chapter na Vinewood - mają styczność z ludźmi prawie codziennie, więc nie będzie strachu aby z naszą ekipą pograć, również taki bar rozkręci nam grę i fabułę organizacji, a także zapewni ciekawą rozgrywkę dla zainteresowanych. Liczę na pozytywny odbiór!

    Credits;
    Aplikacja; judytka., Flossy,
    Grafika; Charon

     
     
  13. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez ixenea w [MORDERSTWO] SEOYEON LEE - 28.06.2023   
    spij dobrze Seosiu
  14. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez vvlvt w 004. Invetero Coquette - Amerykański demon prędkości skryty pod sporą wygodą i atrakcyjną ceną?   
    Written by Heidi Schneider - Daily Globe 15.06.2023

    Invetero – amerykański producent samochodów osobowych, SUV-ów, samochodów sportowych, vanów i pickupów z siedzibą w Detroit działający od 1911 roku. Należy do amerykańskiego koncernu General Motors.

    Invetero Coquette; bo to o niej jest dzisiejszy artykuł, to sportowy samochód produkowany przez amerykańską firmę Invetero w latach 2014-2019. Jest to siódma generacja Coquette i kontynuacja legendarnej linii samochodów sportowych spod szyldu legendarnej już Coquette. 

    6,2-litrowe V8 napędzające Coquette otrzymało bezpośredni wtrysk paliwa, co podwyższyło moc o 19 KM – do 456 KM. To, że przy okazji ten smok będzie zużywał kilka filiżanek paliwa mniej na 100 km, podaję wam  bardziej jako ciekawostkę. Istotnym eko-zabiegiem jest też system odłączania połowy cylindrów. Nowoczesne wtryskiwacze współpracują tu jednak z klasycznym układem 2 zaworów na cylinder i dolnym wałkiem rozrządu. Bardzo nowoczesny jest też złożony układ elektroniczny, wpływający na nastawy poszczególnych podzespołów. Kierowca może za pomocą pokrętła wybierać pożądany tryb jazdy. Ustawienia mają wpływ: na 12 różnych podukładów, w tym reakcję na gaz, siłę wspomagania kierownicy, twardość zawieszenia, program StabiliTrak (ESP), tryb pracy automatycznej skrzyni, głośność wydechu czy nawet opcjonalny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wygląd zewnętrzny - Coquette jest dynamiczny i agresywny. Ma niski profil i aerodynamiczny kształt, który nadaje jej sportowy wygląd. Charakterystycznymi cechami zewnętrznymi Coquette są m.in. szeroka maska, opadająca linia dachu, duże wloty powietrza i smukłe reflektory LED. Wersja z opcjonalnym pakietem stylistycznym posiada jeszcze bardziej agresywny wygląd z dodatkowymi wlotami powietrza, wlotem powietrza na masce i większymi wyciągami powietrza z tyłu czy też dodatkowym spoilerem. Projektujący poprzednią już generację (najnowsza generacja kryje się pod nazwą Coquette D10) położyli nacisk na lekką konstrukcję, zaawansowaną elektronikę i poprawę jakości wykonania – twórcy chcieli też poprawić jakość materiałów wnętrza (trzeszczące plastiki jak to już w amcarach jest standardem) lecz.. cóż, średnio im to wyszło. Dzięki zastąpieniu elementów stalowych lżejszymi, z aluminium czy włókna węglowego (maska, panele dachu), udało się zredukować masę pojazdu do 1400 kg.

    Udział Coquette w wyścigach - warto też wspomnieć o całkowicie odmienionej wersji w.w Coquette przeznaczonej stricte na Amerykańskie tory wyścigowe. Zbudowana na bazie normalnej Coquette wersja sygnowana literą "R" przejęła większość kształtów nadwozia (wóz jest jednak szerszy od drogowego), ale oczywiście jej karoseria została zmodyfikowana o elementy zwiększające docisk aerodynamiczny. Najłatwiej zauważyć tylne regulowane skrzydło, ale za większą stateczność odpowiadają także przedni splitter oraz płaska podłoga. Pod nadwoziem z szybami z poliwęglanu kryje się struktura przestrzenna, w której wiele elementów kształtowanych jest za pomocą hydroformowania. Taki typ obróbki pozwala zwiększyć wytrzymałość części oraz zmniejszyć ich wagę. Coquette R w wersji GTE waży 1245 kg (ze wszystkimi płynami, ale bez paliwa kierowcy).

    Wnętrze - Kabina jest skoncentrowana na kierowcy, zapewniając łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych elementów sterujących. Fotele kierowcy i pasażera są dobrze wyprofilowane, zapewniając doskonałe podparcie ciała podczas dynamicznej jazdy. W wersji z dodatkowym pakietem stylistycznym, fotele są bardziej sportowe, z większymi boczkami, aby zapewnić jeszcze większą stabilność podczas manewrów.
    Materiały użyte we wnętrzu są wysokiej jakości. Można znaleźć kombinację skóry, alcantary, aluminium i elementów wykończeniowych z włókna węglowego. To dodaje elegancji i sportowego charakteru wnętrza. Dostępne są różne kombinacje kolorów, które pozwalają spersonalizować wygląd kabiny.
    Deska rozdzielcza jest ergonomicznie zaprojektowana, z kontrolami umieszczonymi w dogodnym dla kierowcy miejscu. Centralnym punktem jest ekran dotykowy, który obsługuje system multimedialny, nawigację i inne funkcje samochodu. Informacje na temat prędkości, obrotów silnika i innych parametrów można odczytać na cyfrowym wyświetlaczu.
    Coquette oferuje również wiele zaawansowanych technologicznie funkcji, takich jak system nawigacji, kamera cofania, Bluetooth i wiele innych. Dzięki temu wnętrze jest nie tylko komfortowe, ale także nowoczesne i funkcjonalne. 

    Jak wygląda jazda Coquette na co dzień? 
    Jazda na co dzień Invetero Coquette może być zarówno ekscytująca, jak i wygodna, zależnie od preferencji i warunków drogowych. Oto kilka aspektów, które warto wziąć pod uwagę:
    Wygodność: Invetero Coquette, zwłaszcza w wersji podstawowej, oferuje względnie wygodne fotele i dobrą ergonomię, co czyni jazdę na dłuższe dystanse komfortową. Choć może nie być tak wygodny jak niektóre tradycyjne samochody osobowe, wnętrze jest starannie zaprojektowane, aby zapewnić odpowiednią podróż.
    Dynamika jazdy: Invetero Coquette jest zaprojektowany jako sportowy samochód o imponujących osiągach. Silny silnik i niska masa własna pozwalają na dynamiczną i responsywną jazdę. Akceleracja jest szybka, a manewrowanie jest precyzyjne i zwinne. Możesz spodziewać się doskonałej przyczepności i pewności na zakrętach.
    Reakcja na nierówności drogi: Z racji sportowego zawieszenia, Invetero Coquette może być wrażliwy na nierówności drogi. Twardsze ustawienia zawieszenia mogą przekazywać wibracje i niewielkie nierówności na wnętrze pojazdu. Jeśli drogi w Twojej okolicy są mocno uszkodzone, warto wziąć to pod uwagę.
    Głośność: Invetero Coquette może generować dość głośny dźwięk wydechu, co stanowi część charakterystyki sportowego doświadczenia. Jeśli jesteś fanem sportowych samochodów, docenisz ten dźwięk, ale jeśli preferujesz ciszę w kabinie, może to być dla Ciebie wadą.
    Codzienna użyteczność: Pomimo swojej sportowej natury, Invetero Coquette oferuje praktyczne cechy codziennego użytku. Ma wystarczająco dużo miejsca w bagażniku na codzienne zakupy i inne przedmioty. Jednak ze względu na niski profil i ograniczoną widoczność, manewrowanie w zatłoczonych miastach i parkowanie może wymagać większej uwagi.
    Podsumowując, jazda na codzień Invetero Coquette jest ekscytująca i wygodna, o ile jesteś gotów na sportowy charakter samochodu. Zapewnia on nie tylko doskonałe osiągi, ale również praktyczne cechy codziennego użytku. Przyjemność z jazdy tym arcydziełem zależy od preferencji i dostosowania się do pewnych cech charakterystycznych tego typu samochodów.

    Chcesz dołączyć do zespołu działu Behind The Wheels? Kliknij w reklamę i złóż aplikację!
  15. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Toria w [Biznes/Resort] Covgari Hotels & Resorts   
    Covgari Hotels & Resorts dąży do bycia wiodącą kolekcją luksusowych hoteli i kurortów na świecie. Na cel obrało sobie kilka wybranych obiektów w głównych kosmopolitycznych miastach i luksusowych kurortach, a jej celem jest przekazanie emocji związanych z marką Covgari, jej ponadczasowym blaskiem i dziedzictwem wspaniałego rzymskiego jubilera. Każda nieruchomość będzie posiadać unikalne cechy, które nadają każdemu z nich niezwykłe doznania oraz będą silnie nawiązywać do lokalnej kultury, a jednocześnie będą zaprojektowane w stylu włoskiego współczesnego luksusu, wzbogacone o rzadkie i luksusowe materiały, z designerskimi meblami i niestandardowymi detalami. Doświadczenie gości będzie na najwyższym poziomie dzięki innowacyjnej koncepcji obsługi, nieformalnej, ale nienagannej. Włoski bar i restauracja, uzupełnione o lokalną kuchnię w kurortach i ekskluzywne przestrzenie funkcyjne, są uznawane za najbardziej pożądane miejsce spotkań lokalnych wyższych sfer. Covgari Hotels & Resorts stawia na zrównoważony luksus, szanując otaczające środowisko i zasoby ludzkie. Sama marka powstała jako odłam dobrze już znanego domu mody Covgari, a swoje początki zostawiła w Rzymie stawiając pierwszy luksusowy hotel. Z biegiem czasu hotele i resory Covgari stawały się coraz popularniejsze obejmując kolejne stany. Tym oto sposobem marka również dotarła do stanu San Andreas, pod okiem CEO domu mody oraz Michael'em Markham'em którzy zadecydowali się zainwestować w resort, tak oto powstało ich pierwsze dzieło.
     
    PACIFIC BLUFFS BEACH RESORT

    Pierwszym celem jaki obrało sobie Covgari Hotels & Resorts jest Pacific Bluffs Beach Resort. Nieruchomość została pierwotnie nabyta przez Dynasty8 poprzez zakup komorniczy i wcielona do projektu Covgari. Jest to miejsce, gdzie goście mogą cieszyć się luksusowym zakwaterowaniem i szerokim wachlarzem atrakcji związanych z basenem. Resort ten zapewnia doskonałe warunki do relaksu, rozrywki i odprężenia. Resort oferuje również różnorakie aktywności, takie jak wypożyczalnia sprzętu wodnego, występy artystów/DJ-ów i wiele innych wydarzeń. Te atrakcje przyciągają różnorodne grupy gości, w tym rodziny, pary i podróżujących służbowo.

    Jednym z głównych punktów resortu jest przestronny basen, który otoczony jest wygodnymi leżakami, parasolami i roślinnością, tworząc atmosferę tropikalnego raju. Dodatkowo, w resorcie znajdują się liczne udogodnienia, takie jak bary przy basenie, gdzie goście mogą zamówić orzeźwiające napoje i przekąski. Dla bardziej wymagających gości do użytku będzie przeznaczona również luksusowa włoska restauracja mieszcząca się w budynku. Oprócz basenu, goście mogą korzystać z jacuzzi, gorących baniek, saun i łaźni parowych, co pozwala na pełne odprężenie.

    Istotną rolę odgrywa również uprzejmy personel, który jest zawsze gotowy sprostać potrzebom gości. Mogą oni pomóc w organizacji wycieczek, rezerwacji restauracji i innych lokalnych atrakcji. Biznes resortu z basenem koncentruje się na zapewnieniu wyjątkowego doświadczenia wypoczynkowego, łącząc w sobie elementy wody, rekreacji i wellness. To miejsce, gdzie goście mogą cieszyć się wysoką jakością usług i pięknym otoczeniem, co umożliwia im maksymalny relaks i przyjemność.
     
    Mountain Residence Paleto Bay
     Nasza lokalizacja w Paleto Bay oferuje niezrównane piękno górskiego krajobrazu i spokojnego otoczenia. Nasze góralskie pokoje są starannie urządzone, aby oddać hołd lokalnej kulturze i tradycji. Z widokiem na malownicze wzgórza i lasy, zapewniają one idealne miejsce na relaks po dniu pełnym przygód.
    Luksusowe Udogodnienia  
    Naszym celem jest stworzenie kompleksowego doświadczenia, które spełni oczekiwania najbardziej wymagających gości.
    W naszym ośrodku znajdą Państwo
    Sauny i Termy Nasze sauny i termy to raj dla miłośników relaksu. Oferujemy różnorodne opcje, które pomogą Państwu odprężyć się i odzyskać energię.
    Wyjątkowa Restauracja
    Nasza restauracja serwuje lokalne przysmaki, często sezonowe! Smakujcie kuchnię przygotowaną przez naszych lokalnych utalentowanych kucharzy w przytulnym otoczeniu.
    Przygoda na Wyciągnięcie Ręki
    W okolicy Paleto Bay znajduje się wiele atrakcji i aktywności na świeżym powietrzu. Od wędrówek górskich i jazdy konnej po wodne przygody na Oceanie i wędkowanie, nasza lokalizacja oferuje coś dla każdego. Dodatkowo przygotowaliśmy dla Was możliwość wynajęcia pojazdów typu offroad!


     
     
    NOTKA OOC
     
  16. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez vvlvt w 003. Karin Sultan Classic - Japońska finezja za przystępne pieniądze.   
    Written by Heidi Schneider - Daily Globe 18.05.2023
    Karin – japońska marka samochodów osobowych produkowanych przez przedsiębiorstwo Karin Corporation, założona 15 lipca 1953 roku. Samochody marki Karin są znane ze stosowania układu silnika typu boxer w większości pojazdów o pojemności powyżej 1500 cm3. Układ napędu na cztery koła typu Symmetrical All Wheel Drive został wprowadzony w 1972 roku. Oba te elementy stały się standardowym wyposażeniem samochodów średniej wielkości i mniejszych na większości rynków od 1996 roku.

    Sultan Classic - Japoński samochód sportowy wychodzący spod szyldu marki Karin, omawiany dziś przeze mnie model to czterodrzwiowy sedan z 2.5 litrowym serduchem w układzie boxer, który został wyposażony w 5-cio stopniową skrzynię manualną. Nadwozie zostało wyposażone w zintegrowany ze zderzakiem przednim głęboki spojler, z bardzo dużymi integralnymi reflektorami, tylni spojler o zróżnicowanej wielkości, charakterystyczny dla konfiguracji silników Sultana chwyt powietrza do chłodnicy powietrza doładowującego na masce, dodatkowe (fabrycznie zaślepione) otwory wentylujące komorę silnika i listwy boczne.

    Jak wyżej wspomniałam, testowany przeze mnie model został wyposażony w 2.5 litrowy silnik typu boxer spięty z 5-cio biegową skrzynią manualną. Nie zmienia to mimo wszystko faktu, iż Sultan Classic oferowany był z różnymi silnikami. Wszystkie Sultany wyposażano w silniki w układzie przeciwsobnym. Napęd na przednie koła był dostępny wyłącznie w konfiguracji z najsłabszymi motorami. Pozostałe Sultany otrzymywały w standardzie permanentny napęd 4x4. Taka koncepcja silnika oraz układu przeniesienia napędu to wyróżnik samochodów spod marki japońskiego giganta. Płaski i nisko położony motor przyczynia do obniżenia środka ciężkości pojazdu. Z kolei obecność elementów przeniesienia momentu obrotowego na tylne koła optymalizuje rozkłada masy między osiami. W rezultacie na szybko pokonywanych zakrętach Impreza pozostaje neutralna. Minimalną podsterowność można zniwelować poprzez zdjęcie nogi z gazu, któremu towarzyszy powrót przodu na zadany kierunek. Mnogość wersji wyposażeniowych i silnikowych sprawi, że każdy kierowca powinien być w stanie dopasować ten samochód do własnych potrzeb. W ofercie znajdowały się silniki 1.5 (97 KM), 1.6 (90-95 KM), 1.8 (103 KM), 2.0 (115-280 KM), 2.2 (280 KM) i 2.5 (167 KM). Najsłabsze silniki zużywają 9-10 l/100km, natomiast turbodoładowane wersje potrafią "wypić" 10-14 l/100km. To oczywiście dolny próg wartości notowanych cyklu mieszanym. Dynamiczną jazdą można je znacznie wyśrubować. Szczególnie w wersjach z turbosprężarką, które przy ostrym traktowaniu spalają ponad 20 l/100km. Dla Sultanów pierwszej generacji nie przewidziano diesli.

    Jak wygląda jazda na co dzień Sultanem? Warto wspomnieć tutaj o przestronności, Sultan oferuje odpowiednio dużo miejsca zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Zarówno przednie, jak i tylne siedzenia są wygodne, co zapewnia komfortową podróż na dłuższe dystanse. Napęd na cztery koła: Wspomniany już napęd na cztery koła w Sultanie przyczynia się do lepszej trakcji i stabilności, co jest szczególnie przydatne w warunkach zmiennych lub trudniejszych terenach. Pojemność bagażnika: Impreza ma przestronny bagażnik, który zapewnia wystarczającą ilość miejsca na codzienną potrzebę transportu. Można go łatwo zwiększyć poprzez złożenie tylnej kanapy, co pozwala na przewóz większych przedmiotów. Finalnie mówiąc, używając tego samochodu jako swoje daily, nie zawiedziesz się ani trochę, ba! Łączysz przyjemne z pożytecznym!

    Wnętrze. Sultan Classic ma ergonomicznie zaprojektowany kokpit, który zapewnia intuicyjne umiejscowienie i dostęp do wszystkich niezbędnych kontrol i przycisków. Kierowca może łatwo dostosować pozycję siedzenia i kierownicy, aby znaleźć optymalne ustawienia. Pomimo bycia samochodem kompaktowym, Sultan oferuje wystarczającą przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Zarówno przednie, jak i tylne siedzenia są komfortowe i mogą pomieścić spokojną ręką trzy dorosłe osoby na tylnych siedzeniach. Wnętrze  jest wykonane z wysokiej jakości materiałów, które są trwałe i estetyczne. Elementy wykończeniowe są starannie dopasowane, co dodaje wrażenia solidności i dbałości o szczegóły. Omawiany samochód ma liczne schowki i przegródki na przechowywanie drobnych przedmiotów, co jest praktyczne podczas codziennego użytkowania. Jeśli chodzi o bagażnik, to ten oferuje pojemne miejsce na przewożenie bagażu, które można zwiększyć poprzez złożenie tylnej kanapy. Podsumowując: Wnętrze Sultana Classic zapewnia zrównoważoną kombinację komfortu, funkcjonalności i solidnej jakości wykonania, co przyczynia się do pozytywnego doświadczenia podczas podróży.

    Wygląd? Ten standardowo jest kwestią gustu, sportowy "zadzior" tego samochodu pokazuje, iż nie jest to typowy samochód do wyjazdu po bułki czy na poranną kawę. Prawdziwy sportowy pazur pokazuje się na krętych i wymagających drogach, w których trzeba wykazać się niesamowitym opanowaniem. Pierwsza generacja Sultana została przeciętnie zabezpieczona przed korozją. W przypadku kupowania auta z uszkodzonym przodem trzeba koniecznie sprawdzić stan silnika oraz skrzyni biegów. Wzdłużne osadzenie tych elementów oraz niewielka odległość motoru od przedniego pasa sprawiają, że przy większych kolizjach siła uderzenia może uszkodzić zespół napędowy. W przypadku poważniejszych zderzeń bywa to zaletą. Leciwe samochody nie zapewniają najwyższego stopnia ochrony, więc wszystko, co rozprasza energię uderzenia może okazać się na wagę złota.


    Chcesz dołączyć do zespołu działu Behind The Wheels? Kliknij w reklamę i złóż aplikację!
  17. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w ULSA/Screenshots   
  18. Prawdziwy polubił odpowiedź w temacie przez Furix w Momo "MoHo" Hori - "Trying" しようとしている   
    **06.02.2023 -Na Sociale oraz Vtube Momo dnia trafił nowy utwór zagrany na gitarze zatytuowany "Trying". Melodia utworu jest dość pozytywna i nazwa utworu może sugerować że sama artystka czegoś próbuje. Jakość nagrania jest bez zarzutów, w grze gitarzystki ciężko wyłapać jakiekolwiek błędy. MoHo zostawiła odpalone komentarze dla wszystkich.**
     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin