Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

rofl

Gracz
  • Postów

    4
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. rofl polubił odpowiedź w temacie przez stodola w Changelog #66   
    fajne polepszy rp
  2. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Karach w [Skarga/malibudreams]   
    Sprawa ma się tak, że malibu zrezygnowała dziś w okolicach południa z funkcji opiekuna, aczkolwiek wyrażała chęć pozostania w ekipie na innym stanowisku. Z zarządem jednak postanowiliśmy, by lepiej było jak opuści szeregi ekipy na ten moment, tak po prostu będzie lepiej dla wszystkich - nawet dla niej. Więc jeśli to skarga miała na celu to też uważam, że sprawa jest rozwiązana.
  3. rofl polubił odpowiedź w temacie przez 0mercy w [Skarga/malibudreams]   
    Chciałbym zwrócić uwagę na samym początku mojej odpowiedzi, że głównie temat obraca się wokół tego, że usunęłaś biznes w ramach zemsty i pokazania swojej wyższości - i nie jestem pierwszym graczem z którym tak postąpiłaś, w momencie napisania skargi w podobnej sytuacji do mnie opowiedziało się już kilka osób które nie mają odwagi się wypowiedzieć bądź napisać osobnego tematu - po prostu BOJĄ SIĘ Ciebie, że usuniesz im w zemście to nad czym pracują od dłuższego czasu.

    (W obawie o dobro graczy usuwam i nick i avatar)


    Chciałbym też zauważyć, że nie tylko ja zwracam uwagę na problem który istnieje od dłuższego czasu i nie tylko ja zwracam uwagę na to że dzieje się źle a strefa cywilna powinna zmienić opiekuna z kogoś mściwego, zapatrzonego w swój własny nos na kogoś kto spisze się w tej roli dużo lepiej i będzie otwarty do współpracy z graczami, a nie będzie ich zastraszał. Co po części jest śmieszne, że próbujesz kreować swój wizerunek w taki sposób, by gracze Twojej strefy bali się do Ciebie zwrócić o cokolwiek. Jeżeli zwykli gracze piszą że się Ciebie boją bo będziesz się mścić - to znaczy że już dzieje się źle i to od dłuższego czasu, a ja jestem po prostu świeżym przypadkiem tego co robisz z ludźmi. A to tylko jeden screen z wielu jakie mogę wstawić.
     
     
    I co miałem Ci napisać w temacie, miałem wymyślić sobie nawiązanie widmo-współpracy bo tak sobie życzyłaś i wadziło Ci to, że nie mam gry? Nie będę wrzucał do tematu czegoś, co nie prezentuje sobą nic, jaki jest sens wrzucenia narracji na /do w temat, skoro nie będzie ona ani w jednym gramie prawdziwa? To na czym w końcu opiera się ta gra, na roleplay i jego poprawnym rozgrywaniu, czy na tworzeniu widmo-gry pod sztuczne ssy?

    Myślisz, że wymagając od graczy sztucznego grania pod ssy do tematu TYLKO DLATEGO, żebyś nie wyrzuciła im biznesu - to dobre rozwiązanie? Nie.
    Skoro jesteś opiekunem, poświęć trochę czasu (bo to leży w Twoich obowiązkach) na to by zamienić kilka słów z każdym właścicielem biznesu, rozmowa, zasugerowanie rozwiązań i pomoc w działaniu. To Twoja rola. A nie zastraszanie graczy bo Tobie się nie chce robić nic i lepiej wrzucać widmoscreeny w temat. Na tym nie polega rola opiekuna strefy cywilnej. Myślisz, że jak czasem postawisz komuś blip, czy panel to to jest pełnia Twojej pracy z której musisz się wywiązywać jako opiekun? To jesteś w błędzie.

    Aha i żeby było jasne, to że zaraz napiszesz, że siedzisz często z ludźmi i pomagasz im w biznesach - to to będzie gówno prawda z prostego względu: siedzisz tylko z kolegami, których faworyzujesz i którzy czują się bezpiecznie, bo im nie grozisz tak jak reszcie graczy prowadzących biznesy.

     

    Nie wiem jak wiele razy jeszcze będę Ci musiał powiedzieć, że moja postać na której stoi biznes jest epizodyczna i gram na niej wtedy, kiedy mam zgłoszenie i prośbę o grę prawnika.

     
     

    Tak? To dlaczego akurat po niej przypomniałaś sobie, że nie wrzucam screenów?


    Akurat wtedy jak usiadłem na postaci w sposób In Character na biznes Twojego ziomka, przypomniałaś sobie że nie wrzucam screenów i właściwie.. to możesz mi wyjebać biznes. Trzeba być ślepym żeby nie zauważyć jak bardzo naciągane są Twoje wypowiedzi obrony na ten temat.

     
     
    W tym tekście tylko pokazujesz, że nie potrafisz nawet zrozumieć na czym polega gra kancelarii prawnych. Mało tego - pokazujesz, jak bardzo łączysz grę IC z OOC i przerzucasz to ze sobą naprzemiennie. To że komuś robię krzywdę IC i wyciągam od niego milion odszkodowania - nie jest krzywdą OOC, pani community manager.


     
     

    Również i tu trzeba być ślepym, żeby nie zauważyć, jak bardzo próbujesz obrócić kota ogonem na taką stronę byś ty teraz wyszła z twarzą z całej sytuacji, gdzie jawnie zarzuciłem Ci faworyzację i mszczenie się. Taka wypowiedź to nie jest prośba o usunięcie biznesu, tylko poinformowanie Cię, że się Ciebie po prostu nie boję i masz możliwość usunięcia mi biznesu - co będzie oczywiście sposobem karygodnym i niepoprawnym względem tego jakiej etyki wymaga od Ciebie bycie w administracji. Dlatego jestem też tu, na forum, żeby pokazać jaką hipokrytką jesteś. I to nie jest obraza, to jest stwierdzenie które wyciągnąłem mając jakąkolwiek styczność z Twoją osobą.

     
     
    I myślisz, że sam robię sobie te screeny? Nie, bo nie potrafię, ale we frakcjach gra więcej osób, które potrafią obsługiwać programy graficzne i robią to dla mnie od czasu do czasu xD Argument typu z dupy. Poza tym chciałbym tylko napomnieć, że większość mojej twórczości polega na robieniu filmów, gdzie mam jakąś umiejętność i coś potrafię zrobić.
    Może według Ciebie powinienem też zrobić film z sztucznej gierki w kancelarii prawnej? Zawieranie kontraktów na współpracę biznesów z celebrytami etc, które są tylko i wyłącznie pod screen bo tak naprawdę się to nie odbywa? xD

    Chciałbym zwrócić też uwagę na wsparcie graczy mojej i Twojej strony. Jak wiele osób zgadza się ze mną, że powinnaś zejść z pokładu i oddać to w ręce kogoś bardziej odpowiedzialnego i życzliwego dla graczy.
    Moje wypowiedzi:


    Twoje wypowiedzi:



    I nie, nie broń się tym że ludzie lubią dymy - po prostu nie lubią Ciebie i już Cię tutaj nie chcą, bo pokazałaś na co Cię stać. Większość graczy strefy cywilnej chciałaby zamienić Cię na lepszy model, który ich wysłucha, pomoże, zasugeruje rozwiązanie, porozmawia o problemie. Bo nikt nie chce opiekuna, który beszta gracza na /w jak matka gdy dostaniesz pałę w szkole z matmy, tylko dlatego że zapytasz kiedy będziesz miała chwilę porozmawiać o sprawie związanej z jego biznesem.

    Niech czerwoni zwrócą uwagę na głos ludu, który od dłuższego czasu zaznacza, że dzieje się nie tak jak trzeba.


    W tym też poście - apeluję do wszystkich graczy którzy odzywali się do mnie, którzy też czują się pokrzywdzeni - NAPISZCIE SWOJE SKARGI. Pokażmy że coś jest nie tak i że potrzebne są zmiany. Nie bójcie się jej.
     
  4. rofl polubił odpowiedź w temacie przez 0mercy w [Skarga/malibudreams]   
    Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/2203-nvr-forgive/
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/846-malibudreams/
    Powód składania skargi: Usunięcie mojego biznesu w ramach zemsty za odegranie komornika związanego z innym biznesem za pozwoleniem innego CMa.
    Wyjaśnienie sprawy:

    Cześć, temat jest tak dziwny, że nawet nie wiem jak go interpretować ani jak w ogóle go poruszyć, bo powód usunięcia mojego biznesu jest straszliwie absurdalny. Ale żeby dobrze nakreślić tok całej sprawy zacznę sprawę od początku.
    Jakiś czas temu opiekun biznesów którym był (albo mitsu, albo mejaru bo mi się ich nicki mieszały zawsze ze sobą) napisał w moim temacie biznesu jakim był Rockefellers Law Office, abym go zaktualizował i wrzucił screeny z rozgrywki. Odpisałem mu wtedy, że nie mam obecnie gry w biznesie i jest to biznes bardziej polegający na interakcji z graczami którzy potrzebują odegrania prawników i by uzupełnić cały schemat gry in character. Nawet w temacie mojego biznesu zaznaczałem, że jest to miejsce nastawione do gry z innymi graczami kiedy będą potrzebować odegrania prawnika i nie jest to biznes do zarabiania jakichkolwiek pieniędzy na postać która go prowadzi. Mitsu się ze mną zgodził i poprosił o narrację od czasu do czasu co się dzieje z biznesem, potem sprawa ucichła, gdyż po prostu było zrozumiane to, że nie mam jak inne biznesy po kilkadziesiąt klientów codziennie. Czasem jest tak, że przez tydzień odegram 3 pozwy, a czasem jest niestety tak, że przez miesiąc nie będę miał interakcji z żadnym graczem - kancelaria prawnicza jest specyficznym biznesem i jak zaznaczyłem nie nastawionym na zarobek a na interakcję i dopełnienie gry In Character. Opiekunowi M(itsu, mejaru) opisywałem problem powstawania screenów w moim temacie, napisałem jasno że wolę prezentować sobą odpowiedni poziom rozgrywki wtedy kiedy jest to dla drugiego gracza potrzebne, niż grać specjalnie coś sztucznego pod robienie screenów do tematu - nigdy nie byłem zwolennikiem sztucznej gry. Jeżeli mam coś grać - gram to ze smakiem i odpowiednim backgroundem danej sytuacji, a nie że wejdę w temat i napiszę narrację na /do że moja firma zaczęła współpracować z "xx". A wszystkie takie odgrywki tylko po to by ktoś mi nie wyrzucił biznesu xD - to jest śmieszne. Poprzedni opiekun doskonale to rozumiał.

    Przyszedł jednak czas, pewien dzień - gdzie na drugiej postaci z ramienia LSPD podczas prowadzonego śledztwa zajęto pojazd w komisie prowadzonym przez gracza Ukasz, powód był prosty - Bruno Fernsby okradł pewną kobietę na 150 tysięcy dolarów i dostał po tym CK. Zapadł wyrok sądu, że pojazd zostaje zajęty na rzecz odszkodowania dla okradzionej osoby - jak się okazało jednak, pojazd znajdował się już w komisie samochodowym Ukasza (nawet nie wiem jak) i miał on zostać sprzedany. Z ramienia LSPD zjawiłem się tam w komisie ja jako detektyw, dwóch oficerów i kuzyn grający postać epizodyczną komornika - celem zajęcia pojazdu. Właściciel komisu został poinformowany o możliwości oskarżenia pozwem cywilnym postać frugo(B.Fernsby) lub jego rodzinę skoro jego postać już nie żyje o odszkodowanie za oszustwo i sprzedaż pojazdu nie należącego do już wtedy Bruno Fernsby. Natomiast Ukasz - właściciel komisu - postanowił pójść do malibudreams i krótko mówiąc spłakać się OOC o sytuację która wydarzyła się IC.

    Byłem wtedy na discrodzie biznesów vibe roleplay, wytłumaczyłem ukaszowi co się stało z jego pojazdem i dlaczego w taki a nie inny sposób go stracił. Do akcji wkroczyła jednak główna bohaterka tego spektaklu - malibudreams, która wyskoczyła na mnie na tym discordzi z ofensywką.



    Oberwało się też graczowi, który próbował przemówić do rozsądku i uspokoić opiekunkę




    Po tym incydencie malibu doszła do porozumienia z innym CMem który zgodził się na nakaz zajęcia pojazdu - i sytuacja byłaby zakończona pokojowo, wszyscy zadowolni.
    Ale nie, chwila - malibu przypomniała sobie, że mam problem z wrzuceniem screenów do tematu:



    I wtedy.. z koloru zielonego stało się to:


    Stałem się biały, a mój biznes zapewne zostanie zamknięty lada chwila.

    Czyli, podsumowując sytuację która się wydarzyła - odegranie przeze mnie na drugiej postaci zajęcia pojazdu przez komornika biznesowi, który prowadzi Ukasz poruszyło do tego stopnia malibudreams, by wyrzucić mój biznes do kosza tylko dlatego, bo akurat wtedy przy tej sytuacji przypomniała sobie, że nie wrzuciłem w temat screenów. Malibu została przeze mnie poinformowana, że nie będę wykonywał sztucznej gry celem utrzymania biznesu, tylko po to by grać dalej prawnika - bo mogę i bez biznesu grać prawnika. Ale dzięki temu biznesowi który tam wisi, dociera do większej ilości graczy że jest ktoś, kto może im dać dopełnienie fabularne tworząc pozew i tak dalej, i tak dalej. Niestety - według malibudreams najważniejsze są ssy, a gdy ich nie masz? Biznes wylatuje przy najbliższej możliwej okazji, kiedy ją zdenerwujesz.

    Pisząc ten temat, temat mojego biznesu jest wciąż otwarty, więc oficjalnie nie został jeszcze zamknięty.
    Ale piszę tą skargę, ponieważ doszło do strasznie słabego zachowania jako opiekuna tej strefy, piszę tą skargę, bo lada moment mój biznes zostanie zamknięty. Skoro wyproszono mnie z discorda biznesów, stanie się to lada chwila.

    Mam nadzieję, że w końcu u góry ktoś zauważy, jak dużo lepiej na miejscu malibudreams sprawdziła by się inna osoba, która będzie bardziej zaangażowana i nastawiona do graczy w sposób pozytywny, niżeli tak odwrotny sposób jak malibudreams.

    Co do aktywności biznesu:
    To nie jest tak, że biznes jest biznesem-widmo, biznes cały czas działa a moja aktywność w nim w całkowitej mierze zależy od tego, co potrzebują gracze.
    Posiadamy nawet właśny discord biznesu z ogólnym zaproszeniem gdzie dołączają gracze i mają możliwość za pomocą ticketu stworzyć dla nas kanał, na którym opiszą swoje zgłoszenie i prośbę o grę, oto dowód:


    Kiedy wejdziemy w mój discord, pokaże nam się na oczy to:


    Kolejno chciałbym opisać sekcje - strefa biznesu jest dostępna dla mnie, oraz pracowników biznesu z którymi współpracuję (obecnie zostałem z biznesem sam)

    Działalność - są to sprawy w toku, które mają dla siebie każdy osobny kanał.

    Strefa klienta - jest to miejsce, gdzie jak widać, dostępny jest dla klientów kanał spamu oraz ten modowany z tworzeniem ticketów.

    Kolejnie ARCHIVE - sprawy zamknięte.

    Biznes jest cały czas czynny i obsługuje graczy kiedy tego potrzebują. To że moja gra na postaci prowadzącej biznes miała miejsce ostatni raz miesiąc czy dwa temu - nie jest zależne ode mnie, ale od graczy którzy potrzebują prawników - a jak wiadomo, nie zawsze i nie wszędzie są dymy które mogę obsługiwać.
  5. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Matrzak w Changelog #39 Zmienianie postaci   
    Zmienianie postaci z poziomu gry.

    Od dłuższego czasu dostajemy od was sygnały z prośbą o dodanie możliwości reconnecta bez konieczności restartu gry, niestety... specyfikacja altv nie pozwala nam zaimplementować takiej funkcjonalności bez większych problemów z synchronizacją. Mimo wszystko wychodzimy dzisiaj do was z lekkim obejściem problemu... wiedząc że wcześniej wspomniany reconnect głównie służyłby do wyboru innej postaci wprowadzamy możliwość zmiany jej - prosto z poziomu dashboardu.

    Będąc w interiorze (lub hotelu) do którego mamy uprawnienie (wliczając w to interiory biznesów) możemy teraz szybko i przyjemnie zmienić swoją postać na każdą inną, aktywną.

     
  6. rofl polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #38 W zdrowym ciele, zdrowy duch   
    Aktywności fizyczne
     
    Obecny zestaw ćwiczeń siłowych był bardzo skromny i ograniczał się właściwie do wyciskania ciężarów na ławeczce, co niekoniecznie dawało szerokie pole do popisu różnym sportowcom, projektom związanym z ćwiczeniami czy zwykłym graczom pragnącym odegrania bardziej unikalnych treningów.
    Zostały więc wprowadzone cztery nowe typy ćwiczeń: pompki, joga, jogging na bieżni i sparing z workiem treningowym, które powinny pokryć zapotrzebowania zarówno na ćwiczenia lekkoatletyczne, jak i te bardziej sprofilowane pod postacie fighterów.
    Trening możemy rozpocząć z pomocą klawisza = w pobliżu odpowiednich obiektów, które możemy znaleźć w edytorze: prop_punch_bag_l, p_yoga_mat_01_s, apa_p_apdlc_treadmill_s, prop_yoga_mat_01.
    Treningi Osobiste
     

    Wraz z aktualizacją wprowadzona zostaje także oferta treningu personalnego, która będzie dostępna dla odpowiednio oflagowanych grup. Za pomocą tej oferty, osoba składająca staje się trenerem, którego obecność w pobliżu zwiększa prędkość z jaką nasza postać wbija punkty siły aż dwukrotnie. W praktyce oznacza to, że podjęcie interakcji z odpowiednim projektem pomoże nam w szybszym nabiciu upragnionego poziomu siły. 
    Sesja treningowa zostaje automatycznie przerwana w momencie gdy gracz lub trener oddalą się za daleko od siebie, więc nie musicie się martwić o potrzebę zamykania treningu kolejnymi komendami.
     
    System wspomagaczy
    Kolejnym z większych elementów aktualizacji są wszelkiego rodzaju wspomagacze - sterydy, używki oraz inne substancje bliżej nieokreślone, których nazewnictwo zależy ściśle od gamemasterów.

    Przedmioty znajdujące się pod tą kategorię umożliwią wam przekroczenie dziennego limitu jotów o określoną wartość, efektywnie boostując wasz potencjał fizyczny w krótkim czasie.
    Wspomagacze podzielone zostały na środki legalne, a także nielegalne. Te pierwsze są szeroko dostępne w powszechnym obiegu i niosą ze sobą znikome ryzyko, natomiast po półświatku przestępczym krążyć będą mocniejsze używki, których ryzyko jest odpowiednio wyskalowane do potężnych efektów. 
    Efekty Uboczne
     
    Zażywanie silnych substancji o nieznanym nam składzie może nieść ze sobą bolesne skutki.
    Wraz z wspomagaczami wprowadzony został tzw. "poziom zatrucia", który pokazuje jak bardzo wyniszczone jest nasze zdrowie przez ich zażywanie.
    Zależnie od poziomu, nakładane na nas są rozmaite efekty, poczynając od mniejszej pojemności płuc, słabszej staminy, niewydolności układu pokarmowego, a na uśmierceniu postaci kończąc.

    Na szczęście sam poziom zatrucia spada każdego dnia, a okres detoksu i powrotu do zdrowia naszej postaci zależy od tego jak bardzo wyniszczyliśmy swój organizm. Możliwe będzie także odegranie detoksu w projektach oferujących usługi medyczne, a administracja z pomocą odpowiednich komend wyzeruje wam wtedy poziom toksyczności po złożeniu odpowiedniego ticketa.
    Drugtesty
     

    Wprowadzona dla projektów medycznych oraz frakcji porządkowych została także oferta testu na różnego rodzaju substancje. Z jej pomocą po uprzedniej akceptacji drugiego gracza, wykonany zostanie na nim test ukazujący zawartość alkoholu we krwi postaci, zażywane narkotyki czy też poziom zatrucia - wszystko zależy od rodzaju zaoferowanego testu.
     
     
     
    Nowa kamera u fryzjera
     

    Osoby uczęszczające do fryzjera będą mogły zauważyć, że zaimplementowana została do niego kamera na wzór tej znajdującej się w sklepie. Umożliwi ona nam swobodny podgląd postaci z każdej możliwej strony, znacząca ułatwiając jej oglądanie w porównaniu do poprzedniego slidera.

    Podobnie jak w sklepie swobodną kamerę aktywujemy i wyłączamy z pomocą klawisza TAB.
     
     
    Tickety Event Team
     
    Ostatnią dużą nowością wprowadzoną w tej aktualizacji jest kompletnie nowy typ grupy - ET.
    Każdy gracz na serwerze z pomocą komendy /eTicket [treść] będzie mógł napisać krótkie zlecenie o grę, które prześle stosowną notyfikację do wszystkich członków grupy ET znajdujących się w grze.
    Następnie osoba chętna do rozegrania oczekiwanego przez was epizodu, będzie mogła z pomocą komendy /etpanel wyświetlić i rozpatrzyć wasze zlecenie o grę oraz skontaktować się z wami.
    Gdy zaistnieje taka potrzeba członkowie grupy będą mogli zmienić skina swojej postaci z pomocą komendy /etskin tak aby dopasować się w wymagania waszego epizodu.
     
     
    Pomniejsze zmiany:
    Dodano możliwość wyłączenia wizualnych efektów narkotyków i alkoholu za pomocą komendy /tog effects Wyłączono stealth - nie idzie już zabić gracza jednym uderzeniem Podczas używania /undercover od teraz dymek chatu nad głową gracza jest odpowiednio dopasowany Dodano komendy administracyjne związane z systemem zatrucia Dodano typ grupy Siłownia pozwalający na bicie jotów w interiorze grupy o tym typie. Dodano nowe itemy typu placeable do zakupienia w sklepie YouTool Autorzy aktualizacji:
    @krzysiu bubbletea: clientside siłowni
    @MyNick: reszta


     
  7. Kizzy polubił odpowiedź w temacie przez rofl w #18 Vibe Update 1.5   
    Supcio 😄
  8. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Mario w Śnieg na serwerze - ankieta   
    Witajcie.
    Jak większość z Was już zauważyła - na serwerze od porannego restartu trwają opady śniegu - Los Santos jest białe. Pierwotnym zamysłem było to, by śnieg był obecny tylko i wyłącznie dziś (6 grudnia) oraz w wigilię. Zauważyliśmy jednak, że wiele osób się świetnie bawi korzystając z tego "wydarzenia" i potrafi także dostosować narrację swojej postaci pod ten klimat. Zdania niestety są mocno podzielone, dlatego postanowiliśmy Was zapytać o zdanie, czy śnieg powinien pozostać z nami na dłużej? Na dłużej - czyli mamy tu na myśli maksymalnie tydzień (do porannego restartu w poniedziałek).
    Oddajcie swój głos i w razie chęci - wypowiedzcie się na temat aktualnej sytuacji związanej z opadami śniegu w Los Santos.
  9. rofl polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #25: Zbrodnia i kara   
    - Wprowadzono numery seryjne broni i możliwość ich spisywania dla funkcjonariuszy LEA
    - Wprowadzono system łusek oraz możliwość zbierania i identyfikowania broni z której zostały wystrzelone przez funkcjonariuszy LEA
    - Dodano możliwość ściągania odcisków palców z broni
    - Dodano możliwość dodania numeru seryjnego broni do bazy poszukiwanych broni dla LEA
    - Wprowadzono system DNA oraz możliwość pobierania krwi dla funkcjonariuszy LEA
    - Dodano możliwość dodania DNA/Odcisków palców do bazy poszukiwanych odcisków/DNA dla LEA
    - Dodano możliwość szczegółowego zbadania zwłok gracza przez funkcjonariuszy LEA
    - Dodano nowe rodzaje przedmiotów: łuska i próbka krwi
    Funkcjonariusze mogą pobierać odciski palców oraz materiał genetyczny od wybranych osób z pomocą komendy /pobierz odciski.
    Odciski następnie trafiają do bazy wraz z materiałem genetycznym i mogą zostać użyte w celu identyfikacji sprawców przestępstwa.
    Każdy strzał zostawia za sobą na ziemi łuskę która może zostać zebrana przez funkcjonariuszy LEA (70% szans) z pomocą komendy /pobierz luska. Po zebraniu łuski funkcjonariusze mogą użyć jej w ekwipunku w celu identyfikacji broni z której dokonano wystrzału oraz dodania broni do listy poszukiwanych.
    Oprócz zostawiania łusek, każda broń otrzyma teraz swój numer seryjny który może zostać dopisany do bazy przez funkcjonariusza LEA z pomocą komendy /p zarejestruj. Na każdej broni zostają także odciski palców ostatnich pięciu osób (do pobrania przy pomocy komendy /p badaj) które z danej broni korzystały w ciągu ostatnich pięciu dni, a co za tym idzie - należy uważać komu sprzedaje się broń bo może zostać ona namierzona z powrotem do nas. Szansa na zostawienie odcisków palców spada do niezerowej wartości w momencie gdy używamy broń z założonymi rękawiczkami.
    Za każdym razem gdy gracz otrzyma obrażenia zostawi on również za sobą plamę krwi. Krew może zostać pobrana przez funkcjonariusza LEA (80% szans) z pomocą komendy /pobierz krew w celu identyfikacji DNA ofiary. Po zebraniu krwi do probówki, funkcjonariusze mogą z poziomu ekwipunku sprawdzić szczegóły pobranej krwi i dodać DNA do poszukiwanych.
    Zwłoki gracza powstałe w wyniku otrzymania FCK/CK zawierać będą także informacje o narzędziu morderstwa, godzinie morderstwa oraz materiał genetyczny zabójcy (w przypadku zabójstwa przy użyciu broni białej/pięści).
    Mniejsze poprawki wprowadzone wraz z aktualizacją:
    Zmniejszono wielkość zasobu pobieranego codziennie z 90mb do 40mb Zmieniono wygląd paska newsów na bardziej nowoczesny i pasujący do naszego stylu Opcje na /tog są teraz zapisywane pod postać Zmiany związane z aktualizacją oznaczono wersją 1.5.5 i wprowadzono dnia 24.11.2021 (godzina 11:00)
     
  10. rofl polubił odpowiedź w temacie przez FajtereK w [Poradnik] Własna muzyka na Boombox'ie   
    Siemanko, krótko i na temat jak w tytule...
    Nie widziałem żadnego jeszcze poradnika na forum odnośnie tego problemu, wiec postanowiłem napisać poradniczek dla was.
    Jak wgrać własną muzykę na Boombox'a?
    1. Na sam początek wchodzimy na stronę "https://archive.org" i zakładamy tam konto które musimy niestety zweryfikować na naszej poczcie.
    2. Gdy już zweryfikujemy nasze konto, po prawo u góry przy naszej nazwie wyskakuje nam przycisk albo guzik "UPLOAD" (https://imgur.com/a/YGFeIBw)
    3. Po kliknięciu w Upload, tym razem klikamy w "Upload Files" po czym wyskakuje nam okienko z tekstem. Wgrywamy tam naszą piosenkę, i przechodzimy dalej.
    4. Wyskoczy nam kolejne okienko (https://imgur.com/a/4CDtjqQ) musimy w dwóch miejscach a dokładnie "Subject Tags" oraz "Description" wypełnić te dwa okienka jakimś tekstem. Tak na prawdę może być to cokolwiek. Gdy to zrobimy, klikamy niebieski guzik "Upload and Create Your Item", w tym momencie nasza piosenka się uplouduje.
    5. Po wgraniu się naszej piosenki wyświetli się gdzie możemy w tym momencie kliknąc w "Go to your Page" i przeniesie nas do naszej wgranej piosenki.
    6. W tym momencie mamy taki obraz (https://imgur.com/a/FcxjqSg), interesuje nas tylko prawa strona.
    7. W okienku po prawej stronie będziemy mieli opcje z pobraniami naszej piosenki, wybieramy opcje z MP3, klikamy prawy przycisk myszy i kopiuj link (https://imgur.com/a/74AAo2e).
    8. W tym momencie wystarczy wejść na serwer, wpisać /boombox i tam wkleić nasz link który uruchomi piosenkę.
     
    Poradnik napisany głównie tekstowo, jeśli będzie trzeba w bliskim czasie nagram filmik i wstawię go w tym temacie.
    Myślę ze jest wszystko tutaj dobrze wytłumaczone, i nie będzie potrzeby jednak tego robić  😄 
  11. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Cocain w Zmiany gospodarcze   
    Witajcie.
    W ostatnich dniach pracowaliśmy razem z całym składem zielonych nad zmianami gospodarczymi na naszym serwerze. Dostrzegamy kilka błędów i chcemy stopniowo z tym walczyć wprowadzając zmiany. Całość którą wam tutaj przedstawimy bazuje na naszych spostrzeżeniach i wnioskach wyciągniętych z waszych wypowiedziach w różnych forumowych (i nie tylko) dyskusjach.
    Zmiany w sposobie zarobku
    W ramach zmian gospodarczych bacznie przyglądaliśmy się sposobom zarobku na naszym serwerze. Wszyscy zgodnie doszliśmy do wniosku że system "happy hours" jest bardzo toksyczny i negatywnie odbija się na strefie biznesowo-cywilnej. Zasiłki powinny być dodatkiem, a nie głównym źródłem zarobku, obecny system happy hours doprowadza do sytuacji w której gracze nie muszą robić kompletnie nic by uzyskać nie małe pieniądze. Argument który często używany był tutaj przez was, mianowicie "development postaci" jest mega kulawy, przyglądaliśmy się sytuacji i wiemy że 3/4 naszej społeczności nie traktuje pieniędzy jako narzędzi do gry. Nie chcemy jednak cofać się wstecz i zmuszać ludzi do grindu. Dlatego przedstawiamy wam dwa nasze nowe pomysły nt. zarobków serwerowych. Prosimy po zapoznaniu się o wasz feedback i głosowanie w ankiecie.
    Fundamentalną zmianą jest początkowy zarobek postaci. Każda postać do 30 godzin gry na serwerze, za godzinę  aktywnej gry będzie dostawała stałą, z góry określoną sumę pieniędzy, na którą ilość graczy na serwerze nie będzie miała wpływu. Obecnie naszym pomysłem jest to $5.000 za godzinę aktywnej gry, co przekłada się na otrzymanie kwoty $150.000 po przegraniu pierwszych 30 godzin na serwerze. Pieniądze te mają wam posłużyć jako budżet na zdobycie podstawowych assetów potrzebnych wam do rozpoczęcia rozgrywki takich jak dom, samochód, inne potrzebne do rozgrywki itemy czy customizacja postaci. Następnie po przegraniu 30 godzin nastąpią zmiany i w tym miejscu potrzebujemy waszej opinii ponieważ mamy dla was dwie propozycje które przedstawimy poniżej.
    Po 30 godzinach gry, zasiłek całkowicie znika. Postać nie dostaje żadnych dodatków "z nieba" i musi kombinować jak dalej ma zarabiać. Oczywiście nie chcemy tutaj rzucać was na głęboką wodę dlatego w grę wchodzi zmiana systemu Payday. Za przegranie pierwszych 30 minut na /duty grupy otrzymujecie całą wypłatę wynoszącą $2.000. Po tych 30 minutach macie wybór, nabić kolejną godzinę i dostać kolejną, pełną wypłate bądź skończyć na tym i zacząć grać swój roleplay. W przypadku wybrania drugej opcji, za każdą godzinę aktywnej gry na serwerze bez statusu afk, będziecie otrzymywać 25% pierwszej wypłaty, czyli $500. Nie będzie limitu ilości wypłat, jeżeli masz ochotę możesz spędzić nawet dziesięć godzin na /duty i zarobić $20.000 dziennie, jeżeli nie, po dziesięciu godzinach aktywnej gry w przypadku drugiego wyboru  otrzymacie $6.500. Uważamy że taki rozwiązanie pomoże pogodzić ludzi którzy lubią grać w biznesach i czerpią przyjemność z bicia /duty i interakcji z klientami (uprzedzam wasze komentarze, faktycznie mamy sporo takich osób mimo wszystko) tym samym wynagradzając ich za to, a ludzi którzy nie chcą tego robić nie odetniemy całkowicie od źródeł zarobku. Po 30 godzinach gry, zasiłek zmniejsza się do $300 za godzinę aktywnej gry. Payday w grupie w tym przypadku można nabić sześć razy i dostać za niego 100% wypłaty, w tym że od trzeciej wypłaty w górę, czas zalicza się tylko w godzinach od 18 - 24. W przypadku tego rozwiązania stale otrzymujecie zasiłek który możecie przeznaczać na różne mniejsze rzeczy czy wydatki podczas interakcji, system payday wynagradza tych którzy chcą bić duty i poniekąd uważamy że czas aktywności w godzinach 18-24 pozwoli na większą akwywność w biznesach.  Dajcie znać co o tym sądzicie w komentarzach i w ankiecie.
    Zmiana stref biznesowych
    Od dłuższego czasu borykamy się z podjęciem decyzji: centralizacja czy decentralizacja rozgrywki. Wpadliśmy na pewnien pomysł i chcemy znać wasze zdanie na ten temat. Obecnie są dwa centra rozgrywki, Vespucci i Davis. Gra w innych rejonach miasta jest bardzo rozrzucona i gracz wieczorami tak naprawdę nie wie gdzie ma się udać. Chcemy stworzyć cztery podstawowe strefy, były by to: Vespucci, Downtown, Davis i Seoul. W tych strefach można było by zakładać biznesy w konkretnych limitach. Zdajemy sobie sprawe że możecie być przeciwni limitowaniu ale jest to niestety nieuniknione. Obecnie na serwerze jest zbyt wiele przedsiębiorstw które stoją po prostu puste, co jest wielkim błędem. Oczywiście biznesy poza strefami wymienionymi wyżej również będą miały prawo bytu, jednakże opiekunowie strefy cywilno-biznesowej zastrzegają sobie prawo do odrzucenia aplikacji, jeżeli pomysł nie będzie wystarczająco dobry. Nie chcemy już więcej biznesów widmo.
    Zmiana spawnu i usunięcie pojazdów startowych - poradnik interaktywn
    Kolejnymi rzeczami którym mocno się przyglądaliśmy był pojazdy startowe i podstawowy spawn postaci. Naszym pomysłem jest przeniesienie spawnu w miejsce całkowicie neutralne, po stworzeniu postaci, skrypt w postaci interaktywnego poradnika, przeprowadzi gracza po całym serwerze, zapozna go z funkcjami naszego skryptu oraz z uniwersum jakie staramy się odwzorować (California). Na samym końcu poradnika, gracz będzie mógł wybrać sobie jeden z czterech miejsc spawnu: Vespucci, Davis, Downtown, Seoul. Dzięki temu zabiegowi gracz zapozna się z każdą ze stref dzięki poradnikowi i sam wybierze tą która mu aktualnie najbardziej odpowiada pod kreowaną przez siebie postać. 
    Usunięcie pojazdów startowych, jest kolejnym wielkim krokiem. W przypadku nowego systemu (chodzi o pierwszy punkt dyskusji czyli otrzymywanie większej ilości gotówki po przegraniu godziny na serwerze do 30 godzin na postaci) zasiłków, gracza tak naprawdę po pierwszej godzinie gry będzie stać na pierwszy pojazd. Usunięcie pojazdów startowych według nas pozwoli odżyć firmom taksówkarskim i komisom samochodowym. Oczywiście nie chcemy was zostawić na lodzie, dlatego oprócz taksówek do dyspozycji będziecie mieli również autobusy. 
    Obniżenie cen produktów i usług w biznesach
    Wraz ze zmianami w zarobkach, przyglądamy się oferowanym przez biznesy produktom i usługom. Zdajemy sobie sprawę że wszystko jest bardzo drogie (nie dziwne patrząc na to jak obecnie zarabiamy kasę), chcemy wyjść temu na przeciw i poniekąd wynagradzać biznesy za to jak przyciągają klientów i zachęcają ich do gry w swoich lokalach. Wraz ze zmianami gospodarczymi, ceny usług i produktów pójdą w dół. Już nie zapłacicie $2000 za przejazd taksówką z Davis do Vespucci albo nie kupicie w klubie czy barze drinka za $400. W zamian za to biznesy dostaną zwiększone dochody pasywne za aktywną grę z klientem. Jeżeli klient spędzi z biznesem minimum 15 minut na czynnej grze, biznes zostanie wynagrodzony fajną sumką pieniędzy, pracownik oczywiście też dostanie za to nie małą premię od skryptu. Innymi słowy, chcemy podnieść pasywne zarobki które aktualnie są w biznesach. Zdajemy sobie sprawę z kilku błędów tego skryptu i zapewniamy że będą one załatane.
    Częściowa automatyzacja
    Chcemy wprowadzić częściową automatyzację kilku typów biznesu. Na start pod lupę bierzemy sobie biznesy które odpowiadają za customizację postaci czyli salony fryzjerskie i studia tatuażu. Nasza propozycja jest bardzo prosta. W przypadku kiedy żadne studio tatuażu bądź salon fryzjerski nie jest aktywny na serwerze (pracownik na duty), dostępny będzie bot który oferuje takie usługi. W momencie kiedy któryś z tych biznesów będzie aktywne, będziecie musieli pojechać i wejść z nimi w interakcje. Chcemy sprawdzić jak ten system się przyjmie, jeżeli będzie okej i nie odbije się to negatywnie na tych biznesach, będziemy myśleć o wprowadzeniu tego w kolejne branże bądź całkowite zautomatyzowanie salonów fryzjerskich i studiów tatuażu.  Warto też wspomnieć że bardzo chcieli byśmy dodać kolejne prace dorywcze, by zrobić ten system jeszcze ciekawszym.
     
    To wszystko co na ten moment mamy w planach, dajcie znać co o nich sądzicie.
  12. rofl polubił odpowiedź w temacie przez murdok w Changelog #22: Interfejs animacji   
    aktualizacja wyglądu listy animacji (/anims) możliwość wyszukiwania animacji po wpisanej frazie w wyszukiwarce powyżej
    dodano możliwość dopłaty za natychmiastową dostawę zamówienia do magazynu grupy (dodatkowy koszt to 20% sumy zamówienia) Merged: 20.10.2021 (dostęp od godziny 11:00)
     
  13. rofl polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #15: Ekwipunek   
    Hej!
    Ostatni czas postanowiliśmy poświęcić naszemu ekwipunkowi, a dziś mamy przyjemność zaprezentować wam wyniki naszej pracy.
    Nowy ekwipunek poza ogólnym odświeżeniem interfejsu - zgodnym z naszym nowym stylem - zyskał również w kwestii funkcjonalności. Po wejściu aktualizacji na serwer, nie będzie potrzeby korzystania z kilku okienek, ponieważ z poziomu jednego okna zyskacie dostęp do przedmiotów, nie tylko w ekwipunku, ale także tych które znajdują się w torbach, pojeździe, schowku czy gdzieś w waszej okolicy na ziemi.

    Dodatkowo dodano możliwość zarządzania przedmiotem niezależnie od tego gdzie ten się znajduje. Dla przykładu, oznacza to, że możecie dzielić, łączyć i oferować przedmioty innym graczom już nie tylko w ekwipunku postaci, ale także jeśli macie je w torbie, schowku, pojeździe, a nawet na ziemi. Z momentem wejścia na serwer będziecie mogli także łatwiej przebrnąć przez wszystkie swoje przedmioty, dzięki wbudowanej w ekwipunek wyszukiwarce. Teraz poza podziałem na kategorie, będzie możliwość wprowadzenia nazwy przedmiotu, a nowy ekwipunek wyświetli jedynie te pasujące.

    Podziękowania za pomoc z backendem dla @Bart.
    Dostępne na serwerze: 26.09.2021 (jutro, tj. niedziela)
  14. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #4: Nowe interiory   
    Eclipse Towers, Apt 3
     
     
     
    Smugglers Hangar
     
     
     
    Tuners workshop
     
     
     
    Tuners garage
     
     
     
    Arcade
     
    Dodatkowo:
    - poprawiono IPLe farmy o'Neilów i Pillbox Hill Medical Center (#658)

    Merged: 08.08.21
  15. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Mario w Changelog #2: Neony   
    zniwelowano błąd związany z zapisem opisu postaci i limitem znaków [#41] błąd z informacją o limiterze, który pokazywał się wszystkim graczom na serwerze został usunięty [#832] specjalnie dla victory lap dodano neony, które będą mogły zostać zamontowane w Waszych pojazdach i uruchamiane w dowolnej chwili klawiszem "N":  

     
    Merged: 07.08.2021
  16. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Karach w [SKARGA / Szymon] San Andreas Highway Patrol   
    Jesteśmy po ponad dwugodzinnej rozmowie z @krystofer i @Szymon, w której ustaliliśmy że SAHP zostaje przywrócone, będzie to kameralna frakcja prowadząca swoją rozgrywkę zgodnie z jej założeniami do tej pory. Kolejną ważną rzeczą jest fakt, że wszelkie objawy ataków, szkalowania, czy docinek w związku z członkami frakcji porządkowych między sobą będą temperowane zarówno przez liderów obu tych grup jak i samego opiekuna. 
  17. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Karach w [Skarga/Sebek] josek   
    Mój werdykt odnośnie między innymi tej sprawy (ale również wielu innych) jest taki, że Sebek został odsunięty od organizacji przestępczych - jednakże z tą decyzją Sebek postanowił sam opuścić ekipę naszego serwera mimo tego, że proponowałem mu zostać na randze i pozwolić zająć się czymś luźniejszym. Jego wola więc to uszanujmy. Korzystając już z tego, że się tu wypowiadam chcę tylko wspomnieć o tym, że szykowane są zmiany przez @Morfeusz w regulaminie organizacji przestępczych zgodnie z tym co do nas podsyłacie Wy - gracze i co Wam najbardziej tam nie odpowiada. Dodam też, że na dniach postaram się wyłonić pomoc dla Morfeusza w postaci świeżej krwi. Pozdrówki.
  18. rofl polubił odpowiedź w temacie przez kwasek w [Skarga/Sebek] josek   
    Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/3572-josek/
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/94-sebek/
    Powód składania skargi: Powód składania skargi: Brak logicznego myślenia, psucie rozgrywki In Character i skuteczne zniechęcanie osób do normalnej gry. Naginanie własnoręcznie napisanego 'regulaminu', który tak naprawdę nie jest regulaminem - bo wszystko działa na zasadzie jak sebkowi akurat będzie pasować. Totalny brak komunikacji z nim, wszystkie próby wyjaśnienia czegokolwiek, albo załatwienia bez wywleczenia na forum publicznie spełzały na niczym. Totalna niekompetencja, sprowadzania poruszanych w dyskusjach problemów do żartu, udzielanie się jedynie w charakterze ironicznym, brak zdolności do komunikacji z graczami, unoszenie się dumą w błahych sytuacjach. Zerowe pojęcie dot. ogólnych zasad prowadzenia rozgrywki na serwerach RP, brak elementarnej wiedzy nt. przestępczości w US, przez co konsekwentnie obniżana jest jakość prowadzonej rozgrywki w półświatku przestępczym. Brak jakiejkolwiek konsekwencji i spójności, decyzje i werdykty wydaje na podstawie swojego humorku danego dnia, często decyzje w dwóch bardzo podobnych sytuacjach są zupełnie odmienne.
    Wyjaśnienie sprawy: Skarga na forum pojawia się tylko i wyłącznie dlatego, że rozmowy na discord nie mają żadnego sensu z sebkiem, ani kimkolwiek innym. Wszystkie sprawy są zlewane, a próby wprowadzenia jakichś zmian do półświatka przestępczego, aby grało się lepiej są negowane przez sebka, który w tej grze spędził śmieszne 200h i zapewne 3/4 tego czasu to było nadawanie bezsensownych FCK na duty admina. Zacznę od przytoczenia jego regulaminu opracowanego razem ze spółką.

    Uwagę zwracamy na podpunkt o 'rdzennym' terenie i możliwości otrzymania FCK podczas jakiejkolwiek strzelaniny rozpoczętej tam. Ten serwer funkcjonuje już tyle czasu, a żaden z obecnych gamemasterów nie zadbał o to żeby regulamin miał sens i nie blokował akcji In Character. Jak tylko ledwo tutaj przyszedłem i założyłem swoje Playboys to upominałem się na konferencji liderów (tak jak wspomniałem, wszystko zanegowane przez sebka pomimo poparcia przez paru liderów), aby ta zasada zniknęła z serwera bo nie można spokojnie przeprowadzić odwetu na czyjejś organizacji bez obawy o to, że ktoś zablokuje mi np. 4 osoby bo tyle się mieści w jednym aucie. Strzelaniny na GTA 5 są na tyle krótkie i dynamiczne, że nieciężko jest tutaj otrzymać BW w ułamek sekundy, a nawet jakby było inaczej to i tak jest to dla mnie niepojęte, żeby na serwerach roleplay pojawiała się dalej ta zasada, która funkcjonowała na lsce grube lata temu i była przydatna jedyna dla kretynów, którzy patrzyli 24/7 na kolorowe kwadraciki na mini mapie i czekali przyczajeni, żeby komuś nadjeżdżającemu wpakować FCK na złość. Kolejna nieścisłość w tym regulaminie jest taka, że tak na prawdę on nie jest regulaminem. 
    Wyobrażacie sobie żeby np. w regulaminie serwerowym była zasada, która raz działa, a raz nie? Niech przykładem będzie /q podczas akcji za które jest nadawana blokada postaci. Jest ona nadawana dla każdego bez względu na to czy akurat administrator przy tym był czy nie. Bo tak działa właśnie regulamin, jest jednakowy dla każdego i każdy jest rozliczany tak samo, nie ma lepszych czy gorszych. Natomiast w regulaminie przestępczych sebka jest totalna ruletka co do egzekwowania jego własnych zasad - mógłbym przytoczyć x akcji z mojej starej organizacji Playboys, gdzie już pierwszego dnia prawie mój człowiek wyleciał na FCK przez to, że padliśmy na 'rdzennym' wrogiej organizacji, gdzie nawet niewiadomo było kto i gdzie ma swój rdzenny (bo nie figuruje żadna oficjalna mapa, ulice są długie) i byliśmy w ogóle w szoku, że termin 'rdzenny' może jeszcze funkcjonować na jakimś serwerze roleplayowym w 21 wieku. To na godfatherach na których graliśmy dekade temu nie było takiego gówna. Nie ma żadnego innego serwera, gdzie używa się jeszcze określenia 'rdzenny', to jest blokowanie gry In Character, której już i tak jest mało na vibe rp w półświatku przestępczym i tworzenie sztucznej protekcji dla kretynów. Wracając do tematu sebka i co tutaj nie gra - po nieudanych próbach wywalczenia zmiany tego podpunktu w regulaminie razem z innymi liderami. Zdarzyło się kilkadziesiąt razy, że jakaś wroga organizacja przeprowadzała atak na nas i to czysto for fun i padali całym składem, więc pisaliśmy do sebka, który SAM wprowadził tą zasadę, aby uśmiercił kogoś z nich. Na serwerze BW trwa 5 minut, więc zanim kogoś się sprowadzi do gry i nada tą karę to gość już dawno jest w innym miejscu, ale zawsze mieliśmy to udokumentowane, więc tak czy tak pisaliśmy. Bo na samym końcu tych zasad jest dopisane, że nie można niczego wymuszać i wystarczy podesłać odopowiednie zrzuty do gamemastera, więc i tak robiliśmy. Tak jak wspomnieliśmy, mieliśmy tych akcji z kilkadziesiąt i może z pierwszymi 5 zwróciliśmy się do sebka, który za każdym razem pisał, że już jest po BW i żadnego FCK nie będzie nadawać. Gdy pisaliśmy do innych gamemasterów to połowa nawet nie chciała tej zasady egzekwować bo mówiła, że jest idiotyczna, a druga połowa i tak musiała się pytać sebka bo on jest od przestępczych. Jeśli zajdzie potrzeba to specjalnie wyciągne wycinki z discorda, chociaż wątpie żeby sebek wypierał się swoich słów.
    Przechodząc do konkretów - gdy my chcieliśmy skorzystać z tej zasady to nigdy ona nie zadziałała, czy to podczas czyjegoś BW czy nie - i to już jest absurdem, gdzie figuruje jakiś ogólnodostępny regulamin przestępczych, a finalnie i tak obowiązuje on tylko jednych, a drugich nie i to wedle widzimisie sebka, którego nie interesują treściwe tłumaczenia, że np. nadał komuś FCK za nic, a drugą stronę zostawił bez draśnięcia bo 'akurat przelatywał' i bez żadnego rozeznania wklepywał komende blokująca postać w sekunde, aby uprzykrzyć komuś grę - bo te jego wpierdalanie FCK z przypadku wcale nikomu nie urozmaica tej gry, ani nie poprawia jakości gry. Gracze zamiast rozwijać postacie to wolą napierdalać jak w RPG 2 tygodniowe organizacje, po 50 postaci w każdej, a na nich przegrane po 10h bo wiedzą, że w każdej chwili mogą ją stracić podczas GŁUPIEJ STRZELANINY, nawet nie z jakiegoś ticketu, bo jeżeli ktoś ma uargumentowany ticket i chce zabić kogoś to jest jak najbardziej w porządku. Ale nie gdy, ktoś gra i wbija zwyczajne BW 5 minutowe przeciwnej stronie, a ktoś akurat się zaloguje i gościa ubije na pseudo rdzennym i sebek nadaje mu FCK, a w identycznej sytuacji z kimś innym za parę dni stwierdzi, że jednak nie nada i oleje czyjeś prośby. Albo coś jest egzekwowane sztywno, albo nie. To my gramy w gre, czy sebek gra w ruletke z naszymi postaciami bo 'może' i chuj.
    Tu jako przykład może posłużyć nasza przedwczorajsza sytuacja. Pozwolę sobie zwyczajnie wkleić wycinek z apelacji kolegi z naszej organizacji.
    W skróce: Gracz od nas prowadził zwykłą grę na stacji benzynowej, został zaczepiony przez postacie wrogiego gangu i wbiegli oni w nich z zamiarem pobicia ich w sporej przewadze liczebnej. Nasi ludzie zaczęli strzelać, ich też. Koniec akcji i na następny dzień ten sam gracz, którego zaatakowali chce się zrewanżować w 100% In Character, mając do tego podstawy. Prowadzimy grę u nas, pożalił się do gości wyzej i my wystawiliśmy zielone światło na ukatrupienie gości z przeciwnej organizacji (92 PBB). Jedziemy w 4, nie wpadamy tam od razu strzelając do każdego kto stoi dookoła. Wypatrzyliśmy konkretne osoby, które brały udział w w/w pobiciu, aby to miało ręcę i nogi. Rozgrywamy akcję, ja gadam na czacie In Character, nawet nie zdążyliśmy wysiąść, a tamci już strzelają - my odpowiadamy tym samym. Finalnie ich pada 4, a u nas jedna osoba (i to ta, która miała podstawy do tego rewanżu) i wpada sebek blokuje mu postać, a tamtą stronę zostawia bez niczego pomimo tego, że to my wpadliśmy się zrewanżować za ich zjebane prowokacje. 
    1. Oni zaczęli strzelać, więc ta zasada z jego śmiesznego regulaminu niepowinna zadziałać. Mamy gifa, gdzie dokładnie widać kto pierwszy zaczął strzelać - pomimo tego sebek odrzucił apelacje bez żadnych wyjaśnień. Bo dla mnie wyjaśnieniem nie jest "jako gamemaster mogę ci zablokować postać, kiedy chce" bo to jest zwykły brak poszanowania gracza i tego że jeszcze komukolwiek w ogóle chce się grać w tym półświatku przestępczym, bo naprawdę jest on w tak chujowym stanie międzyinnymi przez to, że nawet podstawy takie jak regulamin kuleją.
    2. Raz ta zasada działa tak jak już wyjaśniałem, a raz nie. Tutaj akurat dziwnym trafem zadziałała, gdzie mieliśmy 100% uzasadnioną akcję i nie był to żaden bezpodstawny deathmatch z nudów. Obstawiam, że gdybyśmy wszyscy jakimś cudem tam padli to sebek pewnie rozdałby blokady postaci dla każdego z nas, a ich zostawił tak samo bez ani jednego. Autentycznie przez takie gówno odechciewa się grać, bo nie ma tu żadnej logiki w jego działaniu. Gdy pytałem go po co ta zasada figuruje i nie chce jej się pozbyć to mówi, że ma to chronić przed dmem z nudów i tu się pojawia pytanie, gdzie tu jest dm z nudów? Dlaczego nadal konsekwencje wyciągane w grze za pomocą broni uważa się za dm, przecież od tego ma komendę /admin jail, aby szkodników grających pod dm karać, albo usuwać organizację a nie żeby karać pojedyńcze jednostki, zwykłych graczy prowadzących wątki IC blokadami postaci. 
    Kolejna sprawa nadanie mi bana na 10 dni, blokady pisania, moderacji i wszystko co było dostępne przez sebka. Na forum nie zwyzywałem żadnego administratora, zwyczajnie postowałem w apelacjach, dyskusjach, gdzie dawałem swoją opinię nt. jakichś zmian, czy wytykałem jakieś błędy - zostałem za te posty ukarany, a momentem kulminacyjnym był ten post.

    Nie zastosowałem tu żadnej ofensywy w jego kierunku, czy kogokolwiek z administracji. Fakt, że dałem tam pare razy kurwa jako przecinek, ale ile można znosić ten smród wywołany jego ruchami w rozgrywce sektoru przestępczego. To się ciągnie już za długo i po prostu widząc kolejny raz z rzędu tak złośliwą zagrywkę i jego wiadomość zwrotną na discord na pytanie dlaczego tak zrobił, po prostu wjechałem z fristajlu. Jednak nadal nie sądze, aby to się kwalifikowało pod nadanie bana w grze, forum na 10 dni. Moim zdaniem ten koleś jest zawistny i może jest bezkonfliktowy wśród ekipy serwera, bo nie mają oni o co się nawet spierać. Natomiast dla nas jest w chuj rzeczy do zmiany, dlatego spieramy się z nim i próbujemy mu coś przetłumaczyć, a on w zaparte idzie w swoje, albo olewa, albo odpowiada mega zabawnie, humorystycznie obracając sprawy w żart.

    Dowody: -
     
    wstawiam za joska
  19. rofl polubił odpowiedź w temacie przez WaderQ w [16.03] Naughty Santos Studio - CyberCum 2069 Ostatnia przysługa S01E01   
    **Szesnastego marca, wieczorem na większości stron dla dorosłych oraz stronie Naughty Santos Studio, pojawił się długo wyczekiwany, pierwszy odcinek serialu CyberCum 2069. Sam serial opowiada o przygodach niejakiej X, byłeś ścigantki która po rozpadzie jej plemienia udaje się do najbardziej zboczonego miasta w całej Ameryce... Sex Santos. W serialu, w ostatnich sekundach można zauważyć nikogo innego jak MIQ DIQ'a, mężczyznę który wcielił się w pierwszym filmie od wytwórni, w niejakiego Biedźmina który podbił serca widzów oraz wybił wytwórnie. W roli głównej bohaterki pojawił się nowy nabytek wytwórni, Jessica Red. Cały odcinek można obejrzeć w wielu rozdzielczościach, od 144p do 1080p FullHD.**
    Czynniki które mogły wpłynąć na rozgłos serialu:
    ((Jeżeli coś jeszcze będzie mogło mieć możliwość rozpromowania serialu to dodam to tutaj.))
     
    Porwanie Johnny'ego Vincenta, założyciela oraz głównego reżysera wytwórni Naughty Santos Studio - 
    Reklamy na stronach dla dorosłych w które po kliknięciu reklamę przenoszą użytkownika do filmu - Na wielu stronach z filmami dla dorosłych...
    Założenie strony internetowej wytwórni na której trailer do serialu znajduje się na stronie głównej - www.nsstudio.com
    Posty na social mediach wytwórni które ostatnimi czasu skupiały się na serialu CyberCum2069 - https://li.v-rp.pl/pages/nsantos?ref=qs
    Trailer CyberCum 2069 - 
     
  20. rofl polubił odpowiedź w temacie przez Sebek w Moje cacuszko   
    **Finn Medellin to obecnie emerytowany sierżant Los Santos Police Department, znany z nieśmiałości do kobiet i motocyklowej pasji. Wieloletni członek klubu motocyklowego Jackals MC. U szczytu kariery w LSPD był kilka lat temu. Wyszkolił wielu młodych oficerów, otrzymał kilka prestiżowych nagród. Jego wpływy w szeregach Police Department i prokuraturze są znaczne, dzięki jego przyjaźni można czasami wyjść z poważnych kłopotów.
    Przeglądając LifeInvader, możesz trafić na poniższe ogłoszenie:**
     

    Klikając w post, można obejrzeć dodatkowe zdjęcia zmodyfikowanego motocykla:

     
    ((Zasady:
    Motocykl będzie od czasu do czasu spawnowany w losowych miejscach w Davis. Niekiedy będzie można go również spotkać na drodze. Zadanie jest dostępne dla wszystkich graczy i można je rozwiązać w dowolny sposób. Dwa standardowe rozwiązania po znalezieniu pojazdu: Zgłoszenie na numer 911 i/lub napisanie wiadomości do Finna Medellin przez LifeInvader -> uzyskanie 50 tysięcy i wdzięczności FM Kradzież motocykla za pomocą /kradnij -> uzyskanie motocykla na własność W przypadku kradzieży, będę oczekiwał odegrania stosownych akcji z warsztatem motocyklowym lub pośrednio z jednym z aktywnych na serwerze klubów motocyklowych i zainwestowania w "legalizację" pojazdu.))  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin