Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Seba

Gracz
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Seba w #15 Vibe Update 1.40   
    Miejsce na reklame.
  2. Kizzy polubił odpowiedź w temacie przez Seba w #18 Vibe Update 1.5   
    Barrrrdzo fajne
  3. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Deathcore w The Lost Motorcycle Club   
    Lost MC bez Otisa Bidmana i Roberta Brantleya to nie Lost MC
  4. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Chrupek w [Gastronomia] Sushi Palace   
    Restauracja Sushi Palace powstała z zamiłowania do specjałów kuchni Japońskiej. W naszej restauracji kierujemy się prostymi zasadami nieustannie dążąc do doskonałości w przygotowywaniu wyjątkowej jakości sushi. Najważniejsza jest dla nas pasja i profesjonalizm. Nasze potrawy przygotowujemy z najświeższych ryb i owoców morza posługując się tradycyjnymi recepturami, których korzenie sięgają kilkuset lat wstecz i stanowią tajemnicę każdego szefa japońskiej kuchni.
    Sushi to nie tylko jedzenie, to również część kultury Kraju Kwitnącej Wiśni, które poprzez swoją prostotę, czystość formy oraz dobór kolorów ściśle odzwierciedlają zasady filozofii Zen.

    Restauracja została założona w listopadzie 2021 roku przez Benjamine'a Hike - inwestora, oraz Jacksona Katsuro - szefa kuchni. Lokal stawia na utrzymywanie wysokich standardów, oraz serwowaniu pieczołowicie przygotowanych dań, przede wszystkim. W ofercie restauracji znajdą się oczywiście też zupy miso, czy ramen, oraz wiele innych potraw. Sam Jackson posiada certyfikat Kuro-obi, który powszechnie jest traktowany niczym "czarny pas" w sushi. Chcę uczynić Sushi Palace miejscem legendarnym, w którym przychodzący ludzie mogą zachwycić się smakiem, oraz klimatem samego miejsca.


    OOC:
     
  5. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Ripper w Pacos Locos XIII   
  6. Seba polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  7. Seba polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  8. Seba polubił odpowiedź w temacie przez immortale w Pacos Locos XIII   
  9. Seba polubił odpowiedź w temacie przez gbehodziarz w Pacos Locos XIII   
  10. Seba polubił odpowiedź w temacie przez dan aka sqn w Pacos Locos XIII   
  11. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Ripper w Pacos Locos XIII   
  12. Seba polubił odpowiedź w temacie przez immortale w Pacos Locos XIII   
  13. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Chrupek w The Lost Motorcycle Club   
  14. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Pawlik w The Lost Motorcycle Club   
    bylo warto. powodzenia.


           




  15. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Pawlik w Dwa równoległe wybuchy samochodów-pułapek   
    15.06 przed 23 doszło do eksplozji dwóch samochodów z zamontowanymi ładunkami wybuchowymi odpalanymi zdalnie. Jeden wybuchł pod drzwiami domu klubowego Mongols na Vespucci, drugi pod budynkiem CH w Davis, pierwsza eksplozja pochłonęła kilka ofiar, druga uszkodziła mienie na terenie klubu.

    Z perspektywy Vespucci:
    Przed godziną 20:30 na dach budynku naprzeciw wejścia do klubu wszedł Kelly Riodran (zamaskowany), wysiadł on z Cavalcada z przyciemnianymi szybami (UID: 10655) zarejestrowanego na dane Robert Abramson (i zaparkowanego w zaułku nieopadal), osoby w pojeździe także były zamaskowane. Około godziny 20:30 pod klub podjechał Emperor (UID: 21554) zarejestrowany na dane Bob Wilson, z którego wysiadł właściciel ubrany w strój śmieciarza. Kamery mogły uchwycić jego wizerunek w momencie wyjścia z terenu klubu, po czym wszedł na ten sam dach po drabinie. Cavalcade kręcił się w okolicy klubu przez dłuższy moment.
    Kiedy Kelly Riodrian znalazł dogodne miejsce na dachu do obserwacji wraz z Bobem Wilsonem, siedzieli tam około 1,5h. Następnie Bob Wilson zszedł z dachu, wsiadł do Emperora i podjechał pod lokal Smoke on the water, z którego wysiadł i nawiązał interakcję z obecnymi tam członkami Mongols. Przepędzony za złe parkowanie przez lokalny departament odjechał z miejsca i po krótkim krążeniu po Vespucci, Emperor wrócił na swoje miejsce pod dom klubowy,. Bob Wilson wrócił pieszo pod Smoke on the water (na ławkę naprzeciw), gdzie został pobity przez lokalny oddział Mongols i się oddalił. Od tej chwili na miejscu obserwacji (na dachu) był sam Kelly Riodran i czekał do momentu eksplozji. Po niej odebrany Cavalcade z zamaskowanym już Bobem Wilsonem podjechał pod drabinę, Kelly wsiadł do środka i ruszyli z piskiem opon w stronę zachodniego wylotu z Los Santos.
    W międzyczasie Cavalcade znalazł się na Vespucci Canals gdzie podjechał Sadler (UID 8369), zarejestrowany na dane Owen Davis. W środku siedział Robert Abramson. Po krótkiej rozmowie jeden z mężczyzn przesiadł się do Sadlera, a druga osoba odprowadziła Cavalcade bliżej clubhouse, dokładnie na ulicę od strony południowej. Kierowca przeszedł kilka przecznic gdzie wsiadł do ekipy z Sadlera i wszyscy zdjęli maski. Zatem środku znalazł się skład: Philip Harlow, Otis Bidman (w czapce) oraz Robert Abramson. Po krótkim krążeniu po Vespucci pojechali w stronę Mirror Park, gdzie po dłuższej chwili przesiedli się w pojazd Glendale zarejestrowany na Otisa Bidmana i wrócili w rejon Vespucci. Po eksplozji ruszyli na północ zachodnim wylotem z Los Santos.
     
    Z perspektywy Davis:
    Pod klub podjechała Regina ze zdjętymi oznaczeniami, ustawiła się blisko budynku, wysiadł z niej zamaskowany Scott Aitken. Po pozostawieniu samochodu udał się na drogę nieopodal klubu, gdzie stało Massacro zarejestrowane na Franka Weavera z nim w środku. Wspólnie podjechali pod jeden z domów nieopodal i tam czekali na detonację. Po eksplozji wsiedli do samochodu i udali się na wschodnią autostradę w kierunku północnym.
    Ładunki wybuchowe użyte podczas zamachu były robione własnym sumptem. Jeśli SABI prześledzi zamówienia na substytuty potrzebne do skonstruowania bomby, trafi na hurtowe ilości zamówień, które prowadzą do postaci: Marwan Mourad.
     
    Dalsze tło fabularne: 
    Miasto opustoszało od aktywności The Lost MC, warsztat, tawerna, lombard i biznesy ściśle powiązane z The Lost MC pozostały puste. Clubhouse podobnie. Domy załogi wypisanej w przestępstwie opustoszały. Gdyby śledczy weszli do domu prezydenta The Lost MC przy Mirror Park, zobaczyliby że w domu brakuje przedmiotów osobistych codziennego użytku. Gdyby śledztwo potrwało dłużej to lokalne służby by zarejestrowały fakt, że Randall Keighley nie dopełnia formalności w związku z działalnością gospodarczą, a nawet rachunkami domowymi. Na dobę przed akcją nie było go już w Los Santos.
     
     
    Jeśli coś pominąłem, zostawiam to do narracji gamemasterom na naszą niekorzyść. END OF DAYS BEGINS.
  16. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Burton w Dwa równoległe wybuchy samochodów-pułapek   
    **Wkrótce po eksplozjach, oba miejsca zostały zabezpieczone przez LSPD, następnie sprawa została przekazana do San Andreas Bureau of Investigation. Można było zaobserwować wytężoną pracę zarówno detektywów, jak i techników Biura, którzy skrzętnie sprawdzili każdy centymetr otoczenia. Przesłuchano też świadków wydarzeń.**

     
  17. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Łest w The Lost Motorcycle Club   
  18. Seba polubił odpowiedź w temacie przez pdg w The Lost Motorcycle Club   
  19. Seba polubił odpowiedź w temacie przez vanisz w The Lost Motorcycle Club   
    casual family photo
  20. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Burton w The Lost Motorcycle Club   
  21. Focusowsky polubił odpowiedź w temacie przez Seba w [KLUB] Miami Club & Music   
    Biznes zmienił właściciela. Nowym właścicielem jest @Focusowsky
  22. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Ctronic w ctronic interiory   
    cdn tawerny.
  23. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Lopez w #18 Vibe Update 1.5   
    Ja tak tylko dopisze, że wraz z aktualizacją zmienione zostały również blipy biznesowe i będą one od teraz dynamiczne. To znaczy, że mapa bedzie wyczyszczona od zbednych, śmieciowych blipów, a blipy biznesowe sie beda pojawiac tylko wtedy kiedy dany biznes bedzie aktywny. Dzisiaj sie przelecimy i bedziemu ustawiać wszystkie blipy na nowo i robić czystke.
    Podziękowania dla @Bart za skrypt pod to
  24. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Ctronic w [Projekt IC] Wood Construction DEVELOPMENT   
    Firma budowlana założona początkiem kwietnia roku 2021,  siedziba firmy znajduję się w Los Santos. Nasza firma znana jest z świadczenia usług z zakresu budownictwa oraz wykończeniowo - remontowych. Kolejną specjalizacją jest projektowanie oraz Aranżacja wnętrz według zamówień klientów.  Dojazd do osób zainteresowanych zapewnia szybką wycenę dobranie potrzebnych asortymentów daje dużą wygodę, przez co daję wiele wygody. 
     
    Lokalizacja:
    Milton RD, zachodnie Vinevood

     
    Siemano Ruszam z projektem Firmy budowlanej w oparciu na budowaniu interiorów, będziemy sobie odgrywać budowy , remonty oraz projektowanie wnętrz. W przyszłości liczę na przetargi oraz współpracę z osobami publicznymi. Nie zamykam się na osoby trzecie, chętnie przyjmę pod skrzydło interiomarkerów oraz osoby które będą chciały sobie pograć oraz nieco zarobić.
    poprzednie interiory: 
     
  25. Seba polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #18 Vibe Update 1.5   
    Witajcie!
    Bardzo dużo czasu pochłonęło nam stworzenie odpowiednich zabezpieczeń przeciwko osobom, które starały się Wam uprzykrzać grę na serwerze. Dodatkowo musieliśmy poznać bliżej platformę na której bazujemy, by móc przeciwdziałać szkodnikom. Rzeczy takie wymagają naprawdę wiele pracy i cierpliwości a niestety nie są one tak znacząco widoczne jak w przypadku dodatkowych ciekawostek, które dla Was staramy się regularnie wprowadzać. Dobra wiadomość natomiast jest taka, że udało nam się "odciąć" od większości nieprzyjemnych sytuacji związanych z ludźmi, którzy nie chcą dla nas dobrze i możemy spokojnie skupić się na dalszym rozwoju naszej małej perełki jaką jest Vibe. 😉
    Przeczytajcie więc - co dla Was przygotowaliśmy w tej aktualizacji.
    Kradzież pojazdów

    Debatowaliśmy często na naszym forum wraz z graczami odnośnie obecnego skryptowego systemu kradzieży pojazdów. Wszyscy jednogłośnie się zgadzamy, że dotychczas kradzież pojazdu nie była opłacalna ze względu na duże ryzyko, jakie występowało w stosunku do zarobku po dostarczeniu pojazdu do dziupli. Dlatego nadchodzą zmiany... 🙂
    Ubezpieczenia Każdy właściciel pojazdu będzie musiał zadbać o ubezpieczenie swojego pojazdu, którego cena to 20% wartości salonowej, lub w przypadku pojazdu droższego niż 100 tysięcy - 10%. Co daje ubezpieczenie pojazdu? Jeśli Twój pojazd zostanie skradziony stracisz tylko jedno ubezpieczenie (maksymalnie możesz posiadać 5 kontraktów jednocześnie).
    Co jeśli nie masz ubezpieczenia i auto zostanie skradzione? Będziesz musiał zapłacić 40% (< 100k) lub 20% (> 100k) wartości salonowej pojazdu, by móc się dalej nim poruszać.
    Zysk dla złodzieja Jeśli kradzież przebiegnie w pełni pomyślnie - złodziej otrzymuje w zależności od wartości salonowej pojazdu 19% (< 100k) bądź 9% (>100k) do swojej kieszeni. Możecie więc wszystko sobie łatwo wykalkulować.
    Ograniczona ilość złodziei Ze względu na dość często niepoprawne korzystanie z tego systemu musieliśmy trochę ograniczyć ilość osób, która może spieniężyć wóz (ukraść nadal może każdy!). Lider grupy przestępczej musi wskazać 2 osoby ze swojej grupy, które mają mieć uprawnienia do dostarczania pojazdów do dziupli.
    Zabezpieczenia Żeby nie wszystko wyglądało tak kolorowo, jak mogłoby się to wydawać - pojawiają się do dyspozycji kolejne zabezpieczenia, które będziecie mogli zamontować w swoich czterech kołach, by tym samym dodatkowo utrudnić ich kradzież.
    Zamek (5 poziomów) - im wyższy poziom zamka zamontowany w pojeździe, tym dłużej potencjalny złodziej będzie otwierał zamek (każdy poziom wydłuża otwieranie o 15 sekund czasu bazowego). W przypadku maksymalnego - piątego poziomu istnieje 50% szans na to, że złodziej nie zdoła obejść zabezpieczenia. Uwaga - do włamania się skrypt wymaga wytrycha w ekwipunku.
    Alarm (3 poziomy) - pierwszy poziom powoduje uruchomienie się alarmu w pojeździe, następny dodatkowo informuje LSPD o próbie kradzieży pojazdu, maksymalny poziom dodatkowo wysyła SMS do właściciela.
    Immobiliser (4 poziomy) - w zależności od poziomu immobilisera zamontowanego w pojeździe złodziejowi będzie trudniej odpalić silnik (maksymalny poziom daje szansę na niepowodzenie). Odpalanie pojazdu bez żadnych zabezpieczeń trwa 30 sekund, każdy następny poziom to dodatkowe 15 sekund. 30% szans na odpalenie pojazdu, jeśli w pojeździe jest zamontowany ostatni poziom (4).
    Bezpieczne pojazdy Oczywiście jak to bywa w rzeczywistości - pojazdy wyższej klasy posiadają już z automatu zamontowane zabezpieczenia danego poziomu po zakupie w salonie. Każdy pojazd z salonu poniżej 100 tysięcy posiada pierwszy poziom zabezpieczeń - powyżej 2 poziom, a pojazdy warte więcej niż 200 tysięcy - 3 poziom każdego zabezpieczenia. Pojazd po zakupie w salonie posiada domyślnie jedno ubezpieczenie przeciwko kradzieży.
    Surfing
    Lubicie spędzać czas razem ze znajomymi na plaży? Po aktualizacji będziecie mogli wspólnie z nimi po surfować! Zakup swoją deskę surfingową w sklepie 24/7 i leć popływać. 🙂 

    Deski surfingowej użyć możemy tylko i wyłącznie znajdując się w wodzie (wystarczy wejść do niej po kostki). Jeśli się oddalimy od deski - ta zniknie i powróci do naszego ekwipunku, więc wystarczy jej użyć ponownie. Istnieją 3 różne malowania:
    Dodatkowo cyklicznie pojawiać się będą zwiększone przypływy fal, o czym każda postać, która posiada w ekwipunku deskę surfingową zostanie poinformowana globalnym /do.
    Nowe modele obiektów
    Tak jak obiecywaliśmy wprowadzając poprzednią aktualizację - na serwerze cyklicznie pojawiać się będą nasze własne modele obiektów, byście mogli śmiało z nich korzystać podczas budowania swojego wymarzonego wnętrza. Dziś chcemy przedstawić Wam kilka nowych modeli, które pojawią się wraz z tą aktualizacją. Skupiliśmy się między innymi na obiektach do kuchni i łazienki, których najbardziej brakuje w GTA V. Niżej kilka przykładowych modeli:
    Oczywiście obiekty znajdziecie wpisując "vrp" w wyszukiwarce edytora. 🙂
    Benefity z zażywania narkotyków

    Kolejnym problemem, który chcielibyśmy zwalczyć na obecną chwilę jest bardzo mały popyt na narkotyki wśród graczy, przez co jesteście zmuszeni wręcz do grania z botami na cornerach, lub przy dostawach. Rynek narkotykowy jest jednym z trudniejszych segmentów gry, z którym administracja musi się mierzyć. Wierzymy jednak, że wprowadzając benefity po zażyciu narkotyków zmieni się to na lepsze.
    Marihuana – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +10hp, ustawia maksymalne zdrowie na 210
    (100hp = 200, 0hp = 100). LSD – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +20hp, ustawia maksymalne zdrowie na 220. Crack – trwa 5 minut, leczy jednorazowo +60hp, ustawia maksymalne zdrowie na 225
    potrzeba 3 strzałów z tazera by powalić typa. Heroina – trwa 20 minut, leczy jednorazowo +60hp, ustawia maksymalne zdrowie na 210. Kokaina – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +50hp, ustawia maksymalne zdrowie na 250,
    ustawia dodatkową siłę na 1000. Amfetamina – trwa 10 minut, leczy jednorazowo +50hp, ustawia maksymalne na 210,
    ustawia dodatkową siłę na 500. Meth – trwa 10 minut, leczy jednorazowo +60hp, ustawia maksymalne zdrowie na 225,
    ustawia dodatkową siłę na 800, potrzeba 3 strzałów tazera by powalić. Mdma – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +50hp, ustawia maksymalne zdrowie na 220. Każdy z wyżej wymienionych narkotyków posiada oczywiście swój własny unikalny efekt wizualny dodatkowo. Sprawdźcie to sami w grze. 🙂
    Skryptowe włamania do budynków

    Dotychczas włamanie do budynku musiało odbywać się pod obserwacją Gamemastera, przez co było to mocno ograniczone. Postawiliśmy więc na skryptowe włamania, które przyniosą Wam benefity w postaci dolarów, jednocześnie tworząc rozgrywkę dla wielu grup na serwerze.
    Na potrzeby włamań powstały 2 nowe typy przedmiotów:
    Łup, Wytrych Włamywanie do budynku dokonuje się na podobnej zasadzie co dotychczas, jednak nie można robić tego w pojedynkę (przynajmniej 2 graczy, maksymalnie 4). Różnica jest taka, że musimy znajdować się wewnątrz budynku, który chcemy zrabować - a żeby się do niego dostać musimy użyć wytrychu w pobliżu drzwi na zewnątrz. Dzięki całkowicie nowej możliwości wzmacniania drzwi w budynku wytrych może nie złamać zabezpieczeń jeśli takie są zamontowane (istnieje 30% szans na niepowodzenie).
    Żeby uruchomić skrypt włamania, muszą zostać spełnione następujące warunki:
    "Lider" włamania musi znajdować się w pobliżu drzwi wyjściowych w czasie wpisywania komendy /wlamanie, Gracz, który chce dokonać włamania nie może być członkiem grupy LEA, Na służbie grupy LEA musi być przynajmniej 2 graczy w danym momencie, Budynek, do którego chcemy się włamać musi być prywatny (nie może należeć do grupy) a drzwi nie mogą być garażem (mieć dostępny przejazd pojazdem) Po rozpoczęciu włamania, wszystkie osoby obecnie znajdujące się wewnątrz (prócz właściciela, lub osób z grupy LEA) są dodawane do "grupy rabunkowej" i każda z tych osób co 40 sekund otrzymuje losowy przedmiot (łup) do ekwipunku, który później będzie można spieniężyć w lombardach. Ceny łupów są różne i ich wartość jest uwzględniana zależnie od ceny aktualnie rabowanej nieruchomości - im droższa, tym łupy są cenniejsze. Analogicznie rośnie także ryzyko powiadomienia PD, lub zwyczajnego niepowodzenia.
    Właściciel budynku natomiast może zamontować dodatkowo alarm w swoim budynku, by uchronić się od rabunku. Występują 4 poziomy alarmu, który zakupić będzie można od ochrony a następnie samemu zamontować używając przedmiotu w budynku. Im lepszy alarm - tym mniejsza szansa na powodzenie.
    Włamanie kończy się pozytywnie, jeśli od czasu jego rozpoczęcia minie 5 minut, lub lider włamania wyjdzie z budynku. W przypadku, gdy lider otrzyma BW, wyjdzie z serwera podczas trwania rabunku, lub wejdzie do środka członek grupy LEA włamanie kończy się werdyktem negatywnym, a wszystkie łupy znikają z ekwipunku całej grupy dokonującej przestępstwa.
    Pozytywne dokonanie rabunku powoduje, że właściciel budynku traci możliwość spawnu wewnątrz oraz wejścia do niego dopóki nie opłaci sumy wartości zrabowanych łupów. Ważne! Serwer dopuszcza tylko dokonania 2 włamań na dzień.
    Odświeżony telefon 3D

    Działanie naszego telefonu zostało znacznie przebudowane i od teraz korzystanie z niego będzie o wiele bardziej płynne i przyjemne. Gracz może też obejrzeć sobie cały model 3D telefonu, którego jest posiadaczem w chwili obecnej. Można obracać swobodnie modelem, a także korzystać z przycisków umiejscowionych na jego obudowie (zupełnie jak w rzeczywistości!). Takie rozwiązanie umożliwia nam wprowadzanie całkowicie unikalnych modeli telefonów, które rzeczywiście będą widoczne w grze.
     
     
    Myjnie samochodowe

    Chyba każdy lubi odpowiednio dbać o swoje cztery kółka, z którym jesteście związani. Po wejściu aktualizacji w życie, pojazdy będą stopniowo (w zależności od eksploatacji) brudziły się. Jeżeli jesteś więc eleganckim gościem - spraw też, by samochód był również elegancki i nie przynoś wstydu znajomym. 😉 Myjnie samochodowe znajdziecie na mapie pod klawiszem "P".
    Dodatkowo, członkowie administracji będą mogli dynamicznie postawić taką myjnie w dowolnym miejscu - co pozwala Wam na tworzenie myjni w swoich warsztatach, czy powiązując z projektami IC.
     
    Bomby detonujące

    Każdy gracz będzie mógł nabyć w posiadanie przedmiot o typie bomby, którą można zamontować w dowolnym pojeździe. Bomby będą przydzielane dla gracza na ticket. Detonacje bomby wykonuje się za pomocą telefonu, a następnie wybrania numeru, który wcześniej został przez nas wybrany w czasie montażu jej. Właściciel pojazdu może jednak znaleźć bombę (istnieje 50% szans) używając komendy /bomba rozbroj. Członkowie grupy LEA natomiast mają 100% (/przeszukaj pojazd) szansę na znalezienie bomby. Sprawdzajcie więc swoje wozy przed ich użyciem. 😉 
     
     
    Nowe tatuaże

    Wiele osób skarżyło się na znacznie uciętą listę tatuaży na Vibe. Zmieniliśmy to i od wejścia aktualizacji pojawi się dodatkowych ponad 100 tatuaży, z których będziecie mogli skorzystać odwiedzając salony tatuażu. Między innymi dotyczy to tatuaży na głowie oraz tułowie.
    Lista dostępnych tatuaży została zaktualizowana na naszej stronie i już teraz możecie na nie rzucić okiem - https://tatuaze.v-rp.pl
    Wizualne modyfikacje pojazdu
    Sam silnik gry, na której bazuje nasz serwer oferuje bardzo szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o wizualne modyfikacje Waszych pojazdów. Jednakże do tej pory nie umożliwiał Wam tego nasz skrypt. Po wejściu aktualizacji w życie będziecie mogli dodatkowo wydać swoje dolary na kolejne upiększenia Waszych czterech kółek.

    Posiadacie w swoich pojazdach Xenon? To dobrze się składa, bo dodatkowo będziecie mogli zmienić ich kolor, by jeszcze bardziej wyróżnić się spośród innych - w powiązaniu z kolorem felg może to wyglądać bardzo ciekawie! 🙂
    Warsztaty otrzymały dodatkowe opcje dla komendy /o malowanie, w której uwzględnić mogą jaki typ lakieru ma zostać zmieniony gdzie 3 i 4 to kolejno perła i kolor felg.
    Siłownia w Davis
    Sama mapa GTAV oferuje tylko jedną, otwartą siłownie do naszej dyspozycji, przez co większość osób w organizacjach przestępczych po prostu była pokrzywdzona nie mając swojego miejsca do rozwijania siły postaci z tego względu. Na szczęście z pomocą przychodzi nasz autorski edytor obiektów i pozwala na stworzenie własnej siłowni. Liczymy, że będziecie z tego korzystać zgodnie z realiami bez potrzeby jeżdżenia na Vespucci.
    Pojazdy egzotyczne oraz system hypercar

    Usunięto salon pojazdów Wenger Luxury, w wyniku czego wprowadzimy w najbliższym czasie nowy system zakupu pojazdów typu hyper car o którym zostaniecie poinformowani w publikacji GM na oficjalnym discordzie Vibe.
    Pojazdy będzie można zakupić w wersji stock bez możliwości tuningu mechanicznego/wizualnego - ich ceny będą niższe oraz zbliżone do siebie. (Ilość pojazdów zostanie ograniczona, aby mogły zostać sprzedane w dziale Internet > Portale aukcyjne)
    Egzemplarze będą się pojawiać w wersji zmodyfikowanej przez producenta (czyt. wersja GTR, R, ///SPORT), które będą zawierały tuning mechaniczny w najwyższym stopniu oraz tuning wizualny. Ich ceny będą różniły się od podstawowych wersji producenta danego modelu, a koszty będą większe w porównaniu do powyższej opcji. 
    Poniżej przedstawiamy listę pojazdów egzotycznych, których widok na ulicach budzi zachwyt. Redukujemy tą liczbę aut do minimum, a ich obieg będzie pod ścisłą kontrolą, jak w przypadku aut klasycznych na obecną chwilę (czyt. Sultan Classic, Elegy RH5 Retro, Penumbra FF, Sentinel Classic, Zion Classic - których jest mało na serwerze (5-8 na każdy model).
    W takim przypadku auta stają się egzotykami, których nie widać często na ulicach. Musicie się poważnie zastanowić gdzie pojawiać się takim autem, bo jego częsta obecność w miejscach publicznych może skutkować zainteresowaniem ze strony projektów, które zajmują się kradzieżą aut klasy średniej, w wyniku czego możemy fizycznie stracić pojazd z /v lista, ponieważ kradzież takich pojazdów nie jest mocno skomplikowanym ruchem.
    Dodatkowo w salonach pojawią się nowe pojazdy do nabycia. Z pewnością przypadną Wam one do gustu. Poniżej lista pojazdów, które pojawiają się w salonie jako zwykłe, codzienne:
     
    Pozostałe zmiany
    usunięto widoczność imienia i nazwiska zamaskowanej postaci na /p lista -> podaj przedmiot, odkładanie przedmiotów w cudzym pojeździe, odblokowano odkładanie boomboxa w pojeździe, systemowe /me i /do uległy poprawkom, zmiana formatu powiadomień dla numeru 911, komenda /drzwi wyjscie, ustawiająca pozycję wyjścia z budynku dostępna dla właściciela, /v szyba [0/1/2/3/4] do otwierania dowolnej szyby w pojeździe na siedzeniu kierowcy, dodatkowe zabezpieczenia kodu gry, optymalizacja, naprawiono działanie kamizelek kuloodpornych, zmiany w /v blokuj, atak wręcz na gracza teraz możliwy będzie dopiero po namierzeniu go poprzez PPM, zablokowano możliwość wysłania VCARD do siebie, poprawiono literówki w treściach informacyjnych, zablokowano używanie krótkofalówki podczas trwania BW, komenda /ping nie działa już gdy mamy BW, udostępniono /me i /ame podczas trwania BW, /v cumuj dla łodzi, /v reczny dla pojazdów poprawiono błąd związany z AC, który kickował gracza po zużyciu amunicji w broni, nick gracza, który otrzymał obrażenia podświetla się na czerwono, developerzy poza służbą nie będą widnieć na liście /a, wybrane typy przedmiotów na ziemi (VW 0) usuwają się teraz po 24h od odłożenia (wcześniej 48), zwiększono wymaganą ilość promili we krwi, do otrzymania BW, systemowe /me z zażywania narkotyku, podawania przedmiotu przeniesiono nad głowę (/ame), unfreeze po przejściu przez drzwi odbywa się teraz po naciśnięciu klawisza Y przez gracza, pieniądze za wyrabianie dokumentów w urzędzie w całości trafiają na konto GOV, lokalizacja na mapie przyjmującego zgłoszenie dla zgłaszającego zawiadomienie do FD, naprawiono zakres narkotyków losowanych przez bota dostaw, bot na /corner może teraz zakupić większą ilość danego narkotyku jednorazowo (losowo od 1-10g), butelki po napojach będą teraz znikały z rąk po zakończeniu picia, komenda /limiter [prędkość], drzwi grupy pod /spawn nie będą już widnieć po opuszczeniu jej, nowe animacje chodzenia, zimnego łokcia, gangsign, poprawiono błąd związany z zapisem felg przy ich zmianie, nowy numer telefonu (500) pozwalający na wysyłanie zgłoszeń do radiostacji, nowy typ grupy: Komis samochodowy, ponad kilkanaście nowych stylowych fryzur dostępnych u fryzjera Bardzo mocno wzięliśmy sobie do serca Wasze propozycje (oraz błędy), które nieustannie składacie na Gitlab issue i staramy się je na bieżąco rozpatrywać i segregować nadając odpowiednie priorytety - by oczywiście później wprowadzić to w aktualizacji. Dziękujemy, że pomagacie rozwijać Vibe w kierunku Waszego gustu. Życzmy miłej gry!
    * aktualizacja wejdzie w życie po porannym restarcie o 4:00 (niedziela)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin