Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Healife


mako

Rekomendowane odpowiedzi

image
 

Edytowane przez SchouDK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Healife (kapitał $1,000,000)

**„Cudo, cudo, cudo” – piszą internauci na jednym z portali zachwycając się nowym produktem wypuszczonym przez Healife. Wprowadzenie na rynek wody kokosowej okazało się strzałem w dziesiątkę. Nowy napój zdobył uznanie klientów w bardzo krótkim czasie a wszystko za sprawą doskonałego smaku i wartości odżywczych, jakie posiada. Healife nie zapomniała o odpowiedniej promocji swojego nowego produktu. Dzięki współpracy z renomowanymi mediami, takimi jak Daily Globe i magazyn Vaillan, oraz widocznym reklamom w taksówkach Downtown Cab Coo, ich nowa woda kokosowa szybko zyskała rozgłos i zdobyła nowych klientów. Spółka wykazała się wielkim sercem, aktywnie wspierając zbiórkę fundacji Chastain mającą na celu pomóc ofiarom Huraganu Hilary. Również sponsoring wielu wydarzeń w Los Santos nie zdziwił żadnego klienta. Nie od dziś wiadomo, że spółka aktywnie wspiera zarówno imprezy VFF81 jak i inne wydarzenia, które przyczyniają się dostarczania rozrywki na najwyższym poziomie. Baczni obserwatorzy poczynań spółki jak i innych podległych pod Valerie Choate mogą zauważyć powtarzający się w każdej spółce schemat działania. Wielu mówi, że każda ze spółek jest swoją kopią i tylko wypuszczają inne produkty, co niekoniecznie ma dobry wpływ na ogólną obraz marki.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $ 180 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Daniel5204 lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

C.png

  • Sponsoring wydarzenia Yacht Pary
  • Podpisanie nowej umowy z Marlowe Wine na produkcję owoców oraz soków do sklepu Healife
  • Rozmowy z Asami Kiyoko na temat odnowienia współpracy
  • Wsparcie zbiórki #GiveHopeTogether
  • Wypuszczenie na rynek nowego serum rozświetlające z wysoką zawartością witaminy C
  • Zabezpieczenie obiektów spółki przez Gruppe Sechs
  • Wsparcie schroniska AnimalCare
  • Aktywne Social Media

    Wydatki: 468.000$
    Spoiler

    image.png
    image.png?ex=653ae8fc&is=652873fc&hm=f7d02b026e4cec2ee1775a8a926d7a8f068c99c1e18915d0af1bf5790daa2b47&
    image.png
    image.png
    image.png
    image.png


     
Edytowane przez SchouDK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Healife (kapitał $1,000,000)

**Podpisanie nowej umowy z Marlowe Wine na produkcję owoców oraz soków dla sklepu Healife stanowiło ważny krok w rozwoju oferty produktowej. Ta współpraca umożliwi poszerzenie asortymentu o wysokiej jakości produkty, co z pewnością przyczyni się do zadowolenia klientów marki. Chęć odnowienia współpracy z Asami Kiyoko jest dobrym krokiem promocyjnym, zważywszy na fakt, że piosenkarka jest znana. Wypuszczenie na rynek nowego serum rozświetlającego z wysoką zawartością witaminy C było odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy poszukują skutecznych produktów pielęgnacyjnych. Ostatni miesiąc był dla Healife czasem aktywności, zarówno pod względem biznesowym, jak i społecznym. Sponsoring, nowe partnerstwa, współpracę z organizacjami charytatywnymi oraz rozwijanie oferty produktowej są stałymi punktami dla Healife.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $150.000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Rudyy i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

 

 

image
 

  • Wdrożenie opłaty ochrony obiektów spółki 
  • Spotkanie z empire managamanet i asami Kiyoko
  • Odstąpienie 15% udziałów w firmie dla Asami Kiyoko
  • Podpisanie umowy dotyczącej kampanii reklamowej i produkcji produktów markowanych nazwiskiem Asami Kiyoko.
  • Serwis pojazdów logistycznych dla optymalizacji floty transportowej spółki.
  • Aktywne wsparcie dla fundacji AiFundation, zajmującej się rozwijaniem technologii sztucznej inteligencji.
  • Ustanowienie współpracy z kancelarią prawną Deering LLC w dziedzinie prawa korporacyjnego i biznesowego
  • Aktywne social media na platformie LifeInvader
     

GRA IC

Spoiler

https://imgur.com/a/UJ9zWPX - serwis pojazdow
https://imgur.com/a/mlGe44D - spotkanie z empire managamanet i asami kiyoko

 

Wydatki: 113.000$

Spoiler

image.png?ex=6560c746&is=654e5246&hm=37323e179819bdedc5c5cf36012573af5ca3bc07afd3eacc3e86c257d5150296&
image.png?ex=6561f987&is=654f8487&hm=89d08d54ce666377856959e62adc5897e35b8b0fae323dcefaf710f1c61a58ac&
image.png
image.png?ex=65621582&is=654fa082&hm=9a503638ee00a9f54c5c4f34a2de4b69293efc51f8e207f64f4dc4ca43a1c5f1&

 

Edytowane przez SchouDK
miami i blacksugar lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Healife (kapitał $1,000,000)

**Zaskakującym krokiem w działaniach Healife było oddanie 15% udziałów dla Asami Kiyoko. Ta decyzja może zaowocować bardzo ciekawym nowym partnerstwem, jak i powiewem nowości, którego marce od dawna brakowało. Dodatkowo podpisanie umowy dotyczącej kampanii reklamowej i produkcji produktów markowanych nazwiskiem Asami Kiyoko stanowi istotny krok w strategii marketingowej spółki. To partnerstwo może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki Healife oraz do wzrostu sprzedaży jej produktów. W rezultacie tych działań spółka Healife kształtuje nową, obiecującą strategię biznesową. Aktywne social media budują pozytywnie markę.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $130 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

blacksugar lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Spotkanie z Dwight Breslin, CEO Green Energy. Podpisanie umowy na montaż sześciu paneli fotowoltaicznych na magazynie Healife w Grapseed.
  • Spotkanie z Andrew Banner, właścicielem Anderson's Farm. Omówienie budowy obiektu i rozpoczęciu upraw wyłącznie pod sklep Healife.
  • Zorganizowanie promocji 30% z okazji Black Friday na wszystkie produkty w sklepie stacjonarnym i internetowym. Poinformowało o tym na poście w Lifeinvader.
  • Asami Kiyoko dodała na Lifeinvader zdjęcie z produktem Healife - płatkami Yuummys. 
  • Rozpoczęto wstępną produkcje kosmetyków Tokyo Blossom by Asami Kiyoko.
  • Kontynuacja współpracy z firmą ochroniarską Gruppe Sechs, ochrona sklepu Healife.
  • Healife wykonało datek w wysokości $100.000 na cele charytatywne bankietu GEMSTONE
  • Spółka poinformowała o promocji w sklepie, w którym można zakupić u Mikołaja wyjątkowe przedmioty.
  • Sklep na Rockford został rozbudowany o stanowisko z kosmetykami - przygotowania pod wydanie kolekcji Tokyo Blossom beauty. 
  • Kontynuacja współpracy z kancelarią Deering LLC.
  • Aktywne social media.

Posty Lifeinvader

Spoiler

Screenshot_20231123-181931_Chrome.jpg?ex

image.png?ex=65834768&is=6570d268&hm=4ed

image.png?ex=657e17d3&is=656ba2d3&hm=bc4

image.png?ex=657f0e33&is=656c9933&hm=7ef

Screeny z gry

Spoiler

Spotkanie z Dwight Breslin

image.png?ex=658347d6&is=6570d2d6&hm=437

Spotkanie z Andrew Banner

image.png?ex=657f177d&is=656ca27d&hm=f24

Kontynuacja współpracy z Gruppe Sechs

image.png?ex=65735a6a&is=6560e56a&hm=1e2

Wydatki

Spoiler

obieklty.png?ex=6588bd19&is=65764819&hm=

image.png?ex=65847187&is=6571fc87&hm=f94

image.png?ex=6585d6bd&is=657361bd&hm=e73

image.png?ex=6584ab75&is=65723675&hm=ce7

image.png?ex=6585dad7&is=657365d7&hm=097

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Community Manager

- Healife (kapitał 1,000,000)

**Healife skutecznie rozwija swoją działalność, kierując się wartościami zrównoważonego rozwoju. Podpisanie umowy z Green Energy na montaż paneli fotowoltaicznych na magazynie w Grapseed potwierdza zaangażowanie w energię odnawialną. Inicjatywa z Anderson's Farm oraz uprawy dedykowane wyłącznie sklepowi Healife podkreśla lokalne zaangażowanie i troskę o jakość surowców. Rozpoczęcie produkcji kosmetyków Tokyo Blossom, rozbudowa sklepu na Rockford o stanowisko z kosmetykami, oraz współpraca z firmą ochroniarską Gruppe Sechs podkreślają różnorodność oferty i dbałość o bezpieczeństwo klientów. Datek na cele charytatywne podczas bankietu GEMSTONE dodaje firmie społecznego charakteru. Kontynuacja współpracy z kancelarią Deering LLC oraz aktywne działania w mediach społecznościowych potwierdzają profesjonalizm i skuteczność komunikacyjną Healife. Firma utrzymuje reputację innowacyjnego i społecznie zaangażowanego przedsiębiorstwa, kierując się ku trwałemu rozwojowi i zadowoleniu klientów.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $180.000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie**

blacksugar i wuuu lubią to

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

spacer.png

 

PODSUMOWANIE

  • Nowy fanpage marki Tokyo Blossom Beauty by Asami Kiyoko
  • Zapowiedź otwarcia sklep stacjonarnego znajdującego się na Rockford Hills [1]
  • Zapowiedź kolekcji Frozen Wings na profilu Asami Kiyoko [1] [2]
  • Healife wykonało datek w wysokości $50.000 na cele charytatywne
  • Sklep stacjonarny Healife stał się jednym z głównych punktów zbierania paczek zorganizowanej przez Animal Care Foundation. [1]
  • Healife kontynuuje współpracę z ochroną G6, ochrona sklepu na Rockford
  • W strategicznych miejscach Los Santos zawisły billboardy z wizerunkiem Asami Kiyoko promujące kolekcje FROZEN WINGS [1][2]
  • Zlecenie ByteBridge wykonanie/zabezpieczenie  sklepu internetowego www.tokyoblossombeauty.com
  • Premiera kolekcji FROZEN WINGS
  • Producentka KayesTheProducer wstawiła mgiełkę z kolekcji FROZEN WINGS na swoje story
  • Wzmianka o marce kosmetycznej w wywiadzei Asami Kiyoko dla Daily Globe
  • PR Boxy wysłane do lokalnych celebrytów
     

Wydatki $244.000

Spoiler

image.png?ex=65b131c4&is=659ebcc4&hm=a9c
image.png?ex=65ad3fb3&is=659acab3&hm=c88
image.png?ex=65b2e761&is=65a07261&hm=745
image.png?ex=65b2e8a7&is=65a073a7&hm=2a1


Gra IC:

Spoiler

spacer.png
gW319dp.png
1zOGiU7.png

 

🍒🍒🍒

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Community Manager

- Healife (kapitał: $1,000,000)

**Spółka z radością zapowiedziała nadchodzącą kolekcję Frozen Wings. Informacje na ten temat były aktywnie promowane na profilu Asami Kiyoko, co zbudowało dodatkowe napięcie i oczekiwania wśród fanów marki. Sama kolekcja miała pozytywny odbiór konsumentów. Dodatkowo, firma z radością ogłosiła otwarcie swojego nowego sklepu stacjonarnego, zlokalizowanego na prestiżowej ulicy Rockford Hills. Ten krok nie tylko umożliwi spółce dotarcie do nowego segmentu klientów, ale również stworzy wyjątkową przestrzeń dla klientów do bezpośredniego doświadczania produktów. Jednym z kluczowych kroków było utworzenie nowego fanpage'a marki Tokyo Blossom Beauty by Asami Kiyoko. Ta innowacyjna platforma stanowi doskonałe narzędzie do interakcji. Co więcej, w ramach zaangażowania społecznego, firma zdecydowała się wykonać hojny datek charytatywny w wysokości $50.000. Ten akt filantropii nie tylko podkreśla społeczną odpowiedzialność spółki, ale także przyczynia się do wsparcia organizacji charytatywnych i spraw społecznych.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $240.000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

blacksugar lubi to

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

3F2zYBI.png

 

PODSUMOWANIE

  • Zatrudniono przedstawiciela Healife.
  • Healife kontynuuje współpracę z ochroną G6, ochrona sklepu na Rockford
  • Na rynek został wypuszczony nowy produkt Cherry Shower Foam
  • Tokyo Blossom Beauty ogłosiło nabór na testerów olejków i wcierek do włosów; tym samym rozpoczęto wstępną produkcję.
  • wstępne rozmowy odnośnie kolaboracji Chase x Healife; tym samym opracowanie strategii powrotu produktu Yuummys na rynek.
  • Zwiększenie udziałów Asami Kiyoko w spółce do 50%
     

Wydatki $115.000

Spoiler

spacer.png

spacer.png


Gra IC/Li:

Spoiler

spacer.png
spacer.png

spacer.png

 

Edytowane przez blacksugar
ixenen, thaZu i mako lubią to

🍒🍒🍒

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Community Manager

- Healife (kapitał: $1,000,000)

**Wprowadzenie na rynek nowego produktu Cherry Shower Foam, przyniosło uznanie konsumentów dzięki jego unikalnej formule i zapewniającym odprężenie doznaniom. Dodatkowo, Tokyo Blossom Beauty, marka współpracująca z Healife, ogłosiła nabór na testerów olejków i wcierek do włosów, co jest sygnałem rozpoczęcia wstępnej produkcji tych obiecujących produktów. Spółka rozpoczęła również wstępne rozmowy na temat potencjalnej kolaboracji z Chase, co może oznaczać emocjonujący zwrot w strategii powrotu na rynek produktu Yuummys. Kluczowym wydarzeniem dla Healife jest również zwiększenie udziałów Asami Kiyoko w spółce do 50%, co świadczy o jej zaufaniu i zaangażowaniu w dalszy rozwój firmy.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $150.000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

3F2zYBI.png

 

PODSUMOWANIE

Wydatki $400.000

Spoiler

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

Gra IC/Li:

Spoiler

spacer.pngspacer.png

spacer.png
spacer.pngspacer.pngspacer.png

 

Edytowane przez blacksugar

🍒🍒🍒

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Community Manager
  • Healife (kapitał: $1,000,000)

 

**Strategia wprowadzenia nowych produktów Tokyo Blossom do sprzedaży poprzez salony fryzjerskie jest przykładem inteligentnego podejścia do dystrybucji. Wzbogacanie marki o nowe produkty powinno być priorytetem dla marki, pozwoliłoby to przyciągnąć nowych klientów i rozwinąć firmę. Healife aktywnie włączyło się w różnorodne inicjatywy charytatywne, co pozwoliło firmie na zbudowanie pozytywnego wizerunku. Jednak czy te działania powinny być filarem spółki? Akcjonariusze głowią się czy spółka nie przeistacza się w fundację charytatywną.**

 

**Spółka po potrąceniu wydatków uzyskuje pułap $240,000 (dwustu czterdziestu tysięcy dolarów amerykańskich) wypłacanych co tydzień w przestrzeni czterech tygodni w ramach dywidendy przeznaczonej do podziału między udziałowców spółki.**

sherlocked lubi to

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spacer.png

 

PODSUMOWANIE

  • Premiera kolekcji FIX YOUR HAIR, w której skład wchodzi aż sześć mieszanek olejów do pielęgnacji włosów
  • Wykupienie sześciu bannerów reklamowych w artykułach Daily Globe. [1][2][3][4][5][6]
  • Zaangażowanie we współpracę Maxine Koci
  • Wykupienie trzech billboardów reklamowych najnowszej kolekcji Tokyo Blossom w najbardziej ruchliwej części miasta
  • Promowanie kolekcji FIX YOUR HAIR przez Asami Kiyoko
  • Podpisanie umowy z House of Architecture w sprawie wybudowania samowystarczalnego studia fotograficznego
  • PR Boxy wysłane do lokalnych celebrytów
  • Podjęcie współpracy z fotografem Ariana Novikova-Vanhook
  • Kontynuacja współpracy z agencją ochrony
  • Spot reklamowy w DG

Wydatki $387.750

Spoiler
  • Produkcja kosmetyków Tokyo Blossom by Asami Kiyoko $65.000
  • Sesja zdjęciowa Asami Kiyoko $70.000
  • Kampania DAILY GLOBE $60.000
  • Współpraca Maxine Koci $100.000
  • Billboardy $80.000
  • ochrona sklepu $12.750

    Screeny: imgur

Gra IC/Li:

Spoiler

spacer.png
spacer.pngspacer.png

image.png.0e1e3367cb84c85e8c96044df2584b9c.pngspacer.png

spacer.png

 

Edytowane przez blacksugar

🍒🍒🍒

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin