Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

COVGARI


Toria

Rekomendowane odpowiedzi

3.png.0711aaf9231cddd2c66d4d26d5b6d9a0.pngCOVGARI (wymowa włoska: Couɡari) - Dom mody założony w Rzymie pod koniec 1884 roku przez utalentowanego greckiego złotnika Antonio Cougari. Marka szybko zyskała reputację włoskiej doskonałości dzięki znakomitemu kunsztowi i wspaniałej precyzji tworzonej przez nich biżuterii. Przez dziesięciolecia pokolenie Cougari definiowało charakterystyczny styl składający się z żywych kombinacji kolorów, doskonale wyważonych tonów i niepowtarzalnych motywów, które składają hołd rzymskim korzeniom firmy. Mocno szanując swoje kulturowe dziedzictwo, Cougari wprowadziło innowacje, które na zawsze zmieniły reguły jubilerskiego świata i zapoczątkowały nowe trendy, którym pod dziś dzień nadaje się status ikon współczesnego stylu i designu.

Dotychczas tylko część oferowanych przez spółkę produktów tj. zegarki i biżuteria były eksportowane poza granicę Włoch, do zamożniejszych krajów świata, w tym Stanów Zjednoczonych. Na przestrzeni lat marka systematycznie dążyła do poszerzania swoich horyzontów, powoli i z rozwagą, otwierając się między innymi na rynek odzieży i luksusowych akcesoriów domowych. Co za tym idzie po skrupulatnych badaniach spółka zaczęła tworzyć swoje oddziały i sklepy stacjonarne w kolejnych częściach globu. W ten właśnie sposób prawa do marki w stanie San Andreas zostały wykupione przez aspirujące, młode rodzeństwo Artashessian, które mimo swojego pochodzenia niezwiązanego z kulturą Rzymu postanowiło spróbować swoich sił w jej poprowadzeniu. Jedną z wielu zalet Artashessian'ów jest niewątpliwie obeznanie z biznesem i działaniem rynku, które szlifowali już od wielu lat biorąc czynny udział w rozwijaniu rodzinnego biznesu fotograficznego w Armenii, gdzie Anoush pełnił rolę dyrektora odciążając schorowanego ojca. Kayaneh natomiast poznała tajniki profesjonalnego fotomodelingu dzięki częstym wyjazdom i castingom, na które chętnie zapisywali ją rodzice. Posiadając świeże podejście do mody i ciekawy zamysł ukierunkowania marki na rodzimym rynku, szybko zdobyli zaufanie i aprobatę lokalnych mediów i modowych freaków.

 

image5.png.aa3a7dcf778ae2b4bfe59b297ef65610.pngSiedziba domu mody mieści się w majestatycznym, zdobionym kwarcową elewacją budynku przy Mad Wayne Thunder Dr, Rockford Hills. Wybór miejsca nie jest przypadkowy bowiem, to właśnie tę dzielnicę upodobało sobie większość luksusowych, zagranicznych marek. Każdego dnia można zauważyć tutaj celebrytów parkujących swoje sportowe samochody i spacerujących po ekskluzywnych sklepach w otoczeniu wynajętych prywatnych ochroniarzy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Powiązane projekty:

Covgari Hotels & Resorts

 

Dane rejestracyjne przedsiębiorstwa:

  • Nazwa: COVGARI
  • Adres: Mad Wayne Thunder Drive 1155, Rockford Hills
  • Numer konta grupy: 5416362963
  • Zarząd: Kayaneh Artashessian
  • Kapitał: 1.000.000
Edytowane przez Wiczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

image.png.03ac3721bdd464376fdb684128a00d0d.png

 

Podsumowanie okresu

 

- Założenie profilu na Lifeinvader

- Nawiązanie współpracy z VankhoV jubiler na sprzedaż zegarków w ich siedzibie

- Spotkanie oraz podpisanie umowy na przyszłe sesje zdjęciowe z Drakon Studio

- Wstępne rozmowy z Green Dream ws. budowy paneli słonecznych na dachu domu mody

- Złożenie zamówienia na odświeżenie aktualnej strony internetowej przez ByteBridge

- Zakontraktowanie sławnej modelki do promocji nowej linii zegarków Mae Nidrooke

- Zrealizowanie umowy z Green Dream ws. budowy "zielonego dachu"

- Zatrudnienie nowego managera Covgari

- Sesja zdjęciowa z modelką Mae Nidrooke by Maverick Studio

- Rozpoczęcie budowy studia fotograficznego w siedzibie domu mody

- Wynajęcie dwóch billboardów promujących nowe produkty 1 2

- Promocja produktów na Lifeinvader 1 2 3

- Wypuszczenie do sprzedaży nowej linii zegarków, męskiego oraz damskiego

 

Screeny z gry:

VankhoV jubiler

https://imgur.com/a/ScoSrMU

Drakon Studio

https://imgur.com/a/Dezj3lU

Green Dream

https://imgur.com/a/rASppdp

https://imgur.com/a/wBFDar1

ByteBridge

https://imgur.com/a/0FLNdKy

Mae Nidrooke

https://imgur.com/a/YKW8x2o

https://imgur.com/a/XT5FyW5

Zatrudnienie managera

https://imgur.com/a/8rSJmaQ

Sesja zdjęciowa

https://imgur.com/a/d71cmol

 

Wydatki: 

- Spłata za budowę "zielonego dachu" - 30k

- Opłacenie modelki - 40k

- Opłacenie fotografa - 10k

- Koszty produkcji zegarków - 123k 

- Wynajęcie billboardów - 20k

- Zakup budynku - 250k + materiały do budowy studia - 20k

Łącznie: 493.000$

https://imgur.com/a/Za08RVl

Edytowane przez Wiczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cougari (Staż krótki; kapitał $500,000; wydatki $493,000)

**Spółka po otworzeniu swojego oddziału w Santos zaliczyła bardzo mocny start, a decyzje takie jak współpraca z VankoV'em czy stworzenie przez ByteBridge nowego, odświeżonego layout'u strony dobrze rzutują na postrzeganie marki przez docelowego ich klienta, a sama promocja marki z wykorzystaniem wizerunku Mae Nidrooke powoduje niemałe poruszenie w mediach ze względu na niecodzienny design zegarka.**

 

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $145.000 tygodniowo przez następne cztery tygodnie.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

image.png.de48167c53906c7219f0c7bc16118b05.png

 

Podsumowanie okresu

 

- Zwiększenie kapitału do 1.000.000$

- Nowymi ambasadorami Covgari zostali Wayne Breedlove oraz Mae Nidrooke

- Wypuszczenie kolekcji Serpenti Viper

- Otworzenie się na rynek perfum wydając przy tym serię perfum dla mężczyzn Covgari Man

- Dom mody przekazał zegarek fundacji LE FOUNDATION, który został wylicytowany na 300 tysięcy, a cała kwota została przekazana na cele charytatywne

- Promocja kolekcji Serpenti Viper przez Mae Nidrooke oraz Kayaneh Arashessian (billboardy, posty na Li: 1 2)

- Promocja kolekcji męskich perfum przez Wayne Breedlove (billboardy, post na Li 1 2)

- Aktywna promocja przez M. Nidrooke na swoich mediach społecznościowych 1 2

- Przekazanie zegarka Serpenti Tubogas ArcAngels po czym ukazał się w artykule pt. Jakie zegarki noszą w Los Santos, oraz pojawił się na billboardzie

- Kontynuacja współpracy z Green Dream

- Podpisanie kontraktu z AR Logistics dotyczącej obsługi logistycznej dla domu mody

- Stworzenie nowych stanowisk pracy

- Przeprowadzenie sesji zdjęciowych ze wszystkimi ambasadorami domu mody przez Drakon Studio

 

1.thumb.jpg.14413d7f7621605e380693a4ace151ba.jpg         2.thumb.jpg.240d4c54da30004cc0546e8d3acc1658.jpg

 

Screeny z gry:

AR Logistics

https://imgur.com/a/8kNk7gk

https://imgur.com/a/FPkevWE

Wayne Breedlove

https://imgur.com/a/3RoJds0

Mae Nidrooke

https://imgur.com/a/eX5GFDX

ArcAngels

https://imgur.com/a/hMrjNQZ

Sesje zdjęciowe

https://imgur.com/a/aeilGQv

https://imgur.com/a/wBfVHNw

 

Wydatki: 

- Opłata dla Green Dream - 5k

- Opłacenie ambasadorów - 100k

- Opłacenie fotografa - 40k

- Koszty produkcji - 219k 

- Wynajęcie billboardów - ~25 - 30k

- Zakup obiektów - 10k

Łącznie: 400.000$ + 500.000$ zwiększenie kapitału

https://imgur.com/a/GaiOsIQ

https://imgur.com/a/GvxiThD

Edytowane przez Wiczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Covgari (Staż krótki; kapitał $1,000,000; wydatki $400,000)

 

 

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $225.000 tygodniowo przez następne cztery tygodnie.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

covgari_logo2.png.57c6ea22b249eee59452c71f5c84f5c3.png

 

Podsumowanie okresu

 

- Wstąpienie spółki w szeregi CROWN

- Zaktualizowano szatę graficzną loga (STARE - NOWE)

- Poszerzono działalność o branże hotelarską, a w samym budynku resortu zakupionym jako pierwsza inwestycja można zauważyć liczne wystawy promujące biżuterię Covgari

- Z pomocą portu marka zaczęła eksportować perfumy na Europę

- Zatrudniono dwie nowe osoby z branży - Leah Rozen oraz Phoenix Foster

- Zatrudniono Hope Stroud na stanowisko przewodniczące

- Wydano aplikację mobilną we współpracy z ByteBridge

- Aktualizacja strony internetowej

- Zawiązanie długotrwałej współpracy z kancelarią adwokacką Pillar Law Office

- Zamontowano kamery dookoła obiektu domu mody korzystając z usług firmy Lion Security

- Kontynuacja współpracy z AR Logistics oraz zorganizowanie pierwszego transportu

- Wypuszczenie nowej kolekcji perfum Covgari Allegra we współpracy z Healife, a następnie przebadanie ich przez Medicoin

- Perfumy zostały zareklamowane na trzech billboardach oraz w poście na Li przez: Kayaneh, Leah oraz Phoenix

- Wypuszczenie kolekcji pierścionków zaręczynowych

- Posty promujące markę przez P. Foster (1, 2, 3) L. Rozen (1, 2, 3) K. Artashessian (1)

        

Screeny z gry:

 

Wydatki: 

Spoiler

- Opłata za obsługę logistyczną - 30k

- Zakup garażu pod dom mody - 50k

- Usługi prawnicze - 30k

- Lifeinvader star - 25k

- Montaż kamer - 20k (brak ss'a)

- Opłaty dla modelek - 120k

- Billboardy - 55k

- Produkcja perfum - 20k

- Produkcja pierścionków - 28k

- Opłacenie kontenerowca - 15k

Łącznie: 393.000$

https://imgur.com/a/kRsGozx

Edytowane przez Wiczi
Poprawa linkacza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Covgari (Staż krótki; kapitał $1,000,000)

**Dom mody prowadzony przez Kayaneh Artashessian zaskoczył ruchem dywersyfikacyjnym, wchodząc w nietypową dla branży modowej sferę hotelarstwa.

Zakup i odnowa nowoczesnego ośrodka wypoczynkowego początkowa zadziwiły obserwatorów, jednak wysoka jakość resortu szybko rozwiała wszelkie wątpliwości, udowadniając trafność tej decyzji. Odstępstwo od reguły w tym wypadku okazało się dla Covgari strzałem w dziesiątkę, przyciągając do spółki klientów z innych branż.

Oprócz ekspansji w dziedzinie hotelarstwa, Covgari wydało również nową kolekcję perfum na lato o wdzięcznej nazwie Allegra. Ta wyjątkowa linia zapachów szybko stała się hitem w Europie i cieszyła się ogromnym popytem, wyprzedając się w ekspresowym tempie.

Oprócz tego firma postawiła na współpracę z nowymi modelkami, Leah Rozen i Phoenix Foster, które bardzo szybko stały się twarzami Covgari w oczach ludzi za sprawą spotu reklamowego resortu w którym wystąpiły.

Działania te postawiły jednak bardzo wysoką poprzeczkę przed firmą, która będzie musiała od tego momentu radzić sobie z ogromnymi oczekiwaniami, które pojawiły się wobec niej. Przyszłe kolekcje perfum, biżuterii czy kolejne śmiałe inwestycje będą stanowiły wyzwanie, ponieważ oczekiwania wobec produktów sygnowanych nazwą firmy są niezwykle wysokie, a istnieje obawa, że nadmiernie napompowany w ostatnim czasie balonik oczekiwań może doprowadzić do potencjalnego zawodu gdy marka nie sprosta nierealistycznym oczekiwaniom.

Covgari musi zachować równowagę pomiędzy aspiracjami, a osiągalnością aby dalej rozwijać się jako szanowany gracz na rynku, tonując oczekiwania klientów do poziomu w którym może ich zaspokoić, a jednocześnie podsycając ich ciekawość produktami firmy.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $200 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Toria, Doktorek i bulkaa lubią to

unknown (2).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

spacer.png

 

 

Podsumowanie okresu:

Spoiler

Wydarzeniem zainteresowały się takie osoby jak Wayne Breedlove, Hoodstar, Tiara Quintana, Zunee Badri, Adelina Caballero, Makayla Ferreira, Ayumi Amaya, Donna Valentine, Stormi Baldwin, Zoe Andersson

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

(nie udało się zrobić wielu screenów podczas wydarzenia bo jak się okazało rockstar editor krzaczy przy próbie odpalenia klipu)

Działania podopiecznych promujące markę

 

Wydatki

~$595.000

Spoiler

Czynsz - 30k

Nagroda konkursowa - 100k

Obiekty do budowy wystawy - 80k

Dopłata do zakupu budynku pod agencje Bellezza - 50k

Premia dla pracownika - 50k

Wypłaty dla L. Rozen oraz P. Foster - 50k

Li Pro - 75k

Usługi prawnicze - 60k

Produkcja biżuterii - 80k

Sesja zdjęciowa z Blake Rawlings - 20k

Spoiler

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngimage.pngimage.pngimage.png

(1-2 screeny gdzieś się zapodziały)

 

 

Edytowane przez Wiczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kapitał: $1,000,000

Status: ★★

**Covgari zaskakuje swoich klientów swoimi nowymi ruchami. Działania podjęte w kierunku zaoferowania patronatu agencji modelingowej Bellezza pokazuje, że marka myśli o nowych kierunkach rozwoju i zdecydowanie pozytywnie wpływa na zwiększenie swoich wpływów na lokalnym rynku.

Przedsiębiorstwo zyskało $700,000.**

Doktorek lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

spacer.png

 

 

Podsumowanie okresu:

Działania podopiecznych promujące markę:

  • Posty w social media od Lou Coulibaly - 1, 2

Wydatki

~$1.000.000

Spoiler

spacer.pngspacer.pngspacer.png

 

Edytowane przez Wiczi
bulkaa, 5000 i blacksugar lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Covgari wyraźnie weszło w okres przygotowań do kolejnych działań, co też zauważono w minionym miesiącu. Posty Lou Coulibaly promujące produkty Covgari przyjęto pozytywnie, ale nie podniosło to znacząco poziomu sprzedaży galanterii i biżuterii w miesiącu wrzesień w porównaniu do miesiąca poprzedzającego. Patronat nad agencją Bellezza stoi pod znakiem zapytania ze względu na niewielki rozgłos i stagnację.**

Kapitał: $1,000,000
Status: ★★
Czynsz za budynek/tydz.: $30,000
Zysk pasywny: $320,000

Toria lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

**W minionych tygodniach niewiele zdało się słyszeć o działaniach COVGARI. Wewnętrzne przygotowania to kolejny miesiąc ciszy w gałęziach modowych. Sprzedaż detaliczna zmalała, jednak ulubione produkty klientów wciąż były zamawiane. Działania marki nie obeszły niezauważone, głównie dzięki otwarciu Mountain Residence. COVGARI wydaje się być stabilne, jednak oczekuje się, że w kolejnych tygodniach pojawi się coś nowego. I tak też się dzieje - po opublikowaniu świeżych informacji w magazynie VAILLAN, z niecierpliwością obserwuje się kolejne wydarzenia.**

Kapitał: $1,000,000
Status: ★★
Czynsz za budynek/tydz.: $30,000
Zysk pasywny: $280,000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

spacer.png

 

 

Podsumowanie okresu:

Wzmianki w social media:

Wydatki:

$500.000

Spoiler

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin