Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

grtrd

Gracz
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. NiezależnaFretka polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd: @Kubas
    Administrator: @MyNick
    Developer: @Grzes
    Community Manager:
    Gamemaster: @Azzi_24
    Supporter:

    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza: Eastern Circle
    Biznes: Wigwam
    Projekt IC: EMC
    Spółka/Korporacja:
    Postać kobieca: Elena Turner @Noiles
    Postać męska: Asher Mitchell
    Celebryta:
    Użytkownik forum:
    Najbardziej pomocna osoba:
    Działacz immersji:
  2. Noiles polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd: @Kubas
    Administrator: @MyNick
    Developer: @Grzes
    Community Manager:
    Gamemaster: @Azzi_24
    Supporter:

    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza: Eastern Circle
    Biznes: Wigwam
    Projekt IC: EMC
    Spółka/Korporacja:
    Postać kobieca: Elena Turner @Noiles
    Postać męska: Asher Mitchell
    Celebryta:
    Użytkownik forum:
    Najbardziej pomocna osoba:
    Działacz immersji:
  3. Azzi_24 polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd: @Kubas
    Administrator: @MyNick
    Developer: @Grzes
    Community Manager:
    Gamemaster: @Azzi_24
    Supporter:

    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza: Eastern Circle
    Biznes: Wigwam
    Projekt IC: EMC
    Spółka/Korporacja:
    Postać kobieca: Elena Turner @Noiles
    Postać męska: Asher Mitchell
    Celebryta:
    Użytkownik forum:
    Najbardziej pomocna osoba:
    Działacz immersji:
  4. aikon polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd: @Kubas
    Administrator: @MyNick
    Developer: @Grzes
    Community Manager:
    Gamemaster: @Azzi_24
    Supporter:

    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza: Eastern Circle
    Biznes: Wigwam
    Projekt IC: EMC
    Spółka/Korporacja:
    Postać kobieca: Elena Turner @Noiles
    Postać męska: Asher Mitchell
    Celebryta:
    Użytkownik forum:
    Najbardziej pomocna osoba:
    Działacz immersji:
  5. veneye xd szaler polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd: @Kubas
    Administrator: @MyNick
    Developer: @Grzes
    Community Manager:
    Gamemaster: @Azzi_24
    Supporter:

    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza: Eastern Circle
    Biznes: Wigwam
    Projekt IC: EMC
    Spółka/Korporacja:
    Postać kobieca: Elena Turner @Noiles
    Postać męska: Asher Mitchell
    Celebryta:
    Użytkownik forum:
    Najbardziej pomocna osoba:
    Działacz immersji:
  6. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez z1nc3r w [Szpital] Paleto Bay Community Hospital   
    Paleto Bay Hospital  - Jest to lokalny szpital, znajdujący się w centrum Paleto Bay, który został otwarty w Październiku 2022r. przez Ricka Johnsona MD, wybitnego anestezjologa i specjalistę medycyny ratunkowej oraz wykładowcę akademickiego m.in. na The John Hopkins University School of Medicine. Szpital świadczy aktualnie usługi z zakresu całodobowej pomocy doraźnej, oraz posiada Emergency Room przystosowany pod pacjentów przywiezionych w stanach zagrożenia życia lub zdrowia z sąsiadującym laboratorium i małym bankiem krwi, które pozwalają szpitalowi na spełnienie najwyższych standardów podczas przyjmowania pacjentów w stanach ciężkich i/lub krytycznych. Ponadto dysponuje blokiem operacyjnym wraz sąsiadującym ICU(Oddziałem Intensywnej Terapii). Oprócz tego szpital posiada poradnię internistyczną, wraz z sąsiadującym pododdziałem chorób wewnętrznych, gdzie mogą być hospitalizowane osoby chorujące na schorzeniami z zakresu chorób wewnętrznych, czyli układu krążenia, oddechowego, układu moczowego, krwiotwórczego, przewodu pokarmowego, a także schorzeniami układu ruchu, zaburzeniami endokrynologicznymi i przemiany materii. Szpital prowadzi również w ramach pomocy doraźnej wizyty domowe, które należy umawiać internetowo poprzez odpowiedni formularz na dany dzień i wtedy w wyznaczonej dacie i godzinie, będzie mógł się pojawić lekarz bezpośrednio u pacjenta i przeprowadzić u niego konsultację lekarską, bez wychodzenia z domu. 

    Formularze kontaktowe można składać pod linkiem: https://discord.gg/fTg6GnCFKF

    Kontakt do poszczególnych pracowników: 
    - Rick Johnson MD - Dyrektor szpitala - Lekarz Specjalista Medycyny Ratunkowej, Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Neurologii i Ginekologii -  Sprawy marketingowe, księgowość, współprace, skargi i zażalenia na pracowników, rekrutacja, inne - Nr tel: 894-810 Mail: z1nc3r#[email protected]

    - Profesor Shawn Duncan MD - Zastępca Dyrektora Szpitala - Lekarz specjalista Chirurgii Ogólnej, Chirurgii Oka oraz Traumatologii. - Reprezentowanie szpitala na forum ogólnokrajowym oraz ogólnostanowym. 
    - Chelsea Ramsey MD - Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób wewnętrznych - Wizyty domowe, przyjmowanie pacjentów w poradni internistycznej, Chief Resident of Internal Diseases, PR Manager Szpitala - Nr tel: 213-306 Mail: ɴᴀᴛʜᴀʟʏɴᴇ#[email protected]
    - Alvin Stiedemann MD - Lekarz w trakcie specjalizacji z medycyny ratunkowej - Chief Resident of Emergency Medicine, p.o. Szefa Emergency Room 
     
    - Linda Seal MD - Lekarka w trakcie specjalizacji z anestezjologii i intensywnej terapii - Przyjmowanie pacjentów w Emergency Room

    - Stephen Donovan MD - Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób wewnętrznych - Wizyty domowe, przyjmowanie pacjentów w poradni internistycznej
    - Wiera Ermakov MD - Lekarka w trakcie specjalizacji z anestezjologii i intensywnej terapii - Przyjmowanie pacjentów w Emergency Room
     
    - Alissa Roberts - Critical Care Paramedic - Zarząd nad wszystkimi pracownikami EMS
     
  7. grvbas polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w 041. Daji's Tacoville - Meksykańskie przekąski na uboczu Davis.   
    **Robert późnym wieczorem przeglądał artykuły w sieci. Gdy natknął się na informacje o Tacoville od razu przypomniały mu się drastyczne sceny z okolicy. Jedzenie wspomina jednak dobrze. Sugeruje kolegom z pracy aby zatrzymać się tam na przerwę**
  8. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez shadowheart w Propy doczepialne - lista dostępnych sklepów   
    Razem z changelogiem #48 na serwer zawitały propy doczepialne.

    Nowość ta otwiera liczne możliwości personalizacji Waszych postaci i urozmaicenia rozgrywki czyniąc ją jeszcze bardziej immersyjną. Poniżej przedstawiamy listę sklepów z informacją o dostępnych do zakupu przedmiotach, by ułatwić Wam nieco swoje pierwsze zakupy. 

    Sklepy monopolowe
    Pierwszą kategorią nowo powstałych sklepów są punkty sprzedaży alkoholi w których możecie zaopatrzyć się w butelki z alkoholem, zarówno nisko, jak i wysokoprocentowym.
    W asortymencie sklepu nie zabranie dla Was m.in. whisky, rumu, koniaku, wina, szampana czy piwa.
    Lokalizacje: Vinewood, Davis, Del Perro, Mirror Park
     
     

     

    Sklepy ze sprzętem muzycznym
    Kolejny punkt na liście to gratka dla okolicznych artystów i szansa dla nich na urozmaicenie swoich występów scenicznych.
    Sklep oferuje swoim klientom zakup saksofonu, gitary czy mikrofonu.
    Lokalizacja: Vinewood
     
     
     
     

    Sklepy ze sprzętem elektronicznym
    Wielbiciele nowinek technologicznych z pewnością znajdą coś dla siebie w sklepach elektronicznych, a każdego biznesmena zadowoli możliwość zakupu profesjonalnego sprzętu do pracy.
    W ofercie sklepu znajdziecie m.in. laptopy, smartphony czy aparaty.
    Lokalizacje: Textile City, Little Seoul
     

     
     

    Ponsonbys
    Popularna w Santos marka odzieżowa poszerza od dzisiaj swoją ofertę o galanterię damską i męską.
    Zajrzyjcie do Ponsonbys by zaopatrzyć się w nowe torebki, aktówki i walizki.
    Lokalizacja: Wszystkie sklepy sieci Ponsonbys
     
     
     
     

    Vespucci Surfings
    W mieście otworzyło się stoisko w którym możecie zaopatrzyć się w akcesoria, których potrzeba do korzystania z uroków plaży.
    Na stoisku zakupicie torby plażowe i dmuchane materace.
    Lokalizacja: Vespucci
     
     
     
     

    Sklep z narzędziami
    Prawdziwa gratka dla majsterkowiczów - sklep w którym zaopatrzycie się we wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt do ogrodów, grzebania w silnikach czy drobnych napraw w Waszych domach.
    Asortyment sklepu oferuje m.in. łopaty, młotki, elektronarzędzia czy śrubokręty.
    Lokalizacja: Autostrada Senora
     
     
  9. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  10. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez elo_melo w E/S Ghost Town Bloods 🩸   
  11. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez nxs w Regulations for visitors in San Andreas Parks   
    Regulations for visitors in San Andreas Parks
    Ze względu na jasno wyznaczony priorytet ochrony przyrody, zwiedzanie parku stanowego podlega określonym regulacjom i ograniczeniom. Regulacje te maja na celu nie dopuszczanie do naruszenia równowagi biologicznej i powstania trwałych zniszczeń w przyrodzie. San Andreas State Parks, agencja stanowa - egzekwuje prawo na terenie Parków Stanowych w San Andreas. Monitoruje przepływ ruchu turystycznego; nadzoruje, utrzymuje i tworzy szlaki turystyczne.
    SAN ANDREAS STATE PARKS
     General provisions
    1. Obszar Parków Stanowych w San Andreas jest unikatowy pod względem przyrodniczym kulturowym i w całości podlega ochronie. Udostępniony jest dla celów naukowych, edukacyjnych, turystycznych, rekreacyjnych i sportowych, na zasadach określonych w zadaniach ochronnych bądź planie ochrony pod warunkiem, że działalność ta nie wpłynie negatywnie na przyrodę Parku.
    Udostępnianie turystyczne rozumie się jako wstęp na teren Parku - na jego szlaki turystyczne i ścieżki edukacyjne oraz organizację imprez rekreacyjno-sportowych Organizowanie imprez rekreacyjno-sportowych na terenie Parków Stanowych w San Andreas może odbywać się wyłącznie za zgodą Superintendent in San Andreas State Parks na podstawie zawartej umowy określającej zasady udostępnienia terenu na potrzeby imprezy rekreacyjno-sportowej 2. Poruszanie się po terenach Parku Stanowego w niesprzyjających warunkach atmosferycznych (silny wiatr, okiść śniegowa, burza, ulewne deszcze itp.) grozi niebezpieczeństwem (m.in. spadające gałęzie, wiatrołomy, porażenia piorunem, możliwość upadku). Park nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w takich sytuacjach.
    3. Obszar każdego Parku Stanowego objęty jest monitoringiem przyrodniczym fauny przy użyciu fotopułapek i kamer które umieszczone są poza udostępnionymi szlakami.
    4. Osoby naruszające przepisy niniejszego regulaminu podlegają karze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody na osobach i mieniu. Zasady nieujęte w regulaminie, reguluje Penal Code.

    Prohibitions and responsibility for their violation
    5. Na terenie wszystkich Parków Stanowych w San Andreas zabrania się;
    chwytania lub zabijania dziko występujących zwierząt, zbierania lub niszczenia jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych zwierząt, umyślnego płoszenia zwierząt kręgowych, zbierania poroży, niszczenia nor, gniazd, legowisk i innych schronień zwierząt oraz ich miejsc rozrodu; pozyskiwania, niszczenia lub umyślnego uszkadzania roślin oraz grzybów; pozyskiwania skał, w tym torfu, oraz skamieniałości, w tym kopalnych szczątków roślin i zwierząt, minerałów; palenia ognisk i wyrobów tytoniowych oraz używania źródeł światła o otwartym płomieniu, z wyjątkiem miejsc wyznaczonych; ruchu pieszego, rowerowego, mechanicznego i jazdy konnej wierzchem, z wyjątkiem wyznaczonych szlaków i wyznaczonych tras szutrowych; wspinaczki, eksploracji jaskiń lub zbiorników wodnych; umieszczania tablic, napisów, ogłoszeń reklamowych i innych znaków niezwiązanych z ochroną przyrody, biwakowania, z wyjątkiem miejsc wyznaczonych; zakłócanie ciszy na terenach, na których wprowadzono taki zakaz - w godzinach ustalonych (7pm - 9am); zanieczyszczanie wody, jeżeli nie odbywa się to sposobem przemysłowym na podstawie odpowiednich uprawnień; zanieczyszczania gleby, wyrzucania do lasu kamieni, śmieci, złomu, padliny lub innych nieczystości. Za wyżej wymienione naruszenia regulaminu, uprawnieni Rangerzy z San Andreas State Parks mogą nałożyć opłatę w wysokości od $10 do $8000

    Tourist obligations
    6. Przebywający na terenie Parku zobowiązani są do przestrzegania przepisów, zachowania należytej staranności w celu ochrony życia i zdrowia własnego oraz innych osób, a  także do ochrony wartości przyrodniczych i kulturowych Parku. W szczególności są zobowiązani do;
    Zapoznania się z zasadami udostępniania obszaru i obiektów Parku oraz ich przestrzegania; Stosowania się do informacji oraz znaków nakazu i zakazu umieszczanych na terenie Parku; Dostosowania swoich planów i aktywności do posiadanych umiejętności, stanu zdrowia, a także warunków atmosferycznych i ich prognoz oraz aktualnych warunków terenowych; Używania sprzętu odpowiedniego do rodzaju podejmowanej aktywności i wymagań Związanych z poruszaniem się w terenie górskim;  Stosowania się do poleceń pracowników Parku.
    Rules for moving around the Park
    7. Park Stanowy jest ostoją dzikich zwierząt, roślin i grzybów. Niektóre z nich mogą być niebezpieczne dla zdrowia i życia ludzi (ugryzienia, ukąszenia, zatrucia itp.). Poruszaj się tylko po wyznaczonych szlakach, zachowaj ostrożność, nie płosz i nie chwytaj zwierząt. Nie zrywaj i nie niszcz roślin oraz grzybów.
    8. Z uwagi na potrzeby ochrony przyrody oraz bezpieczeństwo zwiedzających, niektóre szlaki mogą zostać okresowo zamknięte dla ruchu turystycznego.
    9. Turystyka zorganizowana (wycieczki zbiorowe) może odbywać się wyłącznie pod kierunkiem uprawnionych przewodników z San Andreas State Parks - Ci są uprawnieni do oprowadzania wycieczek po terenie Parków Stanowych.
    10. Ze względów bezpieczeństwa  i ochrony przyrody uprawianie turystyki na terenie Parku zaleca się w ciągu dnia – od świtu do zmierzchu.
    11. Na niektóre szlaki można wprowadzać psa - obowiązkowo na smyczy i w kagańcu. Właściciel psa ponosi pełną odpowiedzialność za jego zachowanie.

    @nxs
  12. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez elo_melo w [16.01] The Grape Oyster Party   
    DEL
     
    Nie wypaliło niestety, przesuwamy samo wydarzenie - informacje na dniach. Przepraszamy!
  13. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez Mario w Changelog #33   
    Otwarta maska pojazdu pozwoli innemu graczowi na sprawdzenie jego stanu oraz zamontowanych komponentów tuningu. Przydatne są te informacje np. przy kupnie pojazdu.
    Wyważanie "bram" dla grup z uprawnieniami do wyważania. Obiekt jest wówczas usuwany do najbliższego restartu serwera.
    SirenControl (zsynchronizowane syreny, klaksony) do użycia i usprawnienia akcji (włącz dźwięk! @Kubas prowadził).
    - Nowe dźwięki syren (osobne dla PD i FD)
    - Sygnały uruchamia się poprzez naciśnięcie przycisków 1 - 5 siedząc w pojeździe jako kierowca.
    - Dodatkowe sygnały typu Horn możliwe do uruchomienia pod przyciskiem L. Ctrl.
    - Możliwość uruchomienia dwóch tonów jednocześnie (tzw. Dual) - podczas wyboru drugiego tonu należy przytrzymać przycisk Shift + [numer]
    Dodano helicam dla frakcji porządkowych z następującymi funkcjami:
    - Możliwością włączenia noktowizji, termowizji (klawisze 1 i 2)
    - Możliwością trackowania (podążanie) namierzanego pojazdu (przycisk spacji, anulowanie po klawiszem C bądź w wypadku utraty pojazdu z linii wzroku)
    - Możliwością wyświetlania danych o namierzanym pojeździe (prawy przycisk myszki, bądź automatyczne w wypadku namierzania)
    Ustawienia linku audio w /drzwi info powinny działać już prawidłowo, jak i cały panel ustawień. Długo był z tym problem, wzięliśmy się za to i powinno to już działać tak, jak należy. Można już usunąć muzykę w interiorze zostawiając puste pole w miejscu na link do streamu audio. Komenda /yo [Typ powitania (1 - 6)] [Id gracza] do szybszego wykonania interakcji z innym graczem. /tog ooc - komenda ukrywająca lokalny czat OOC innych graczy (nie obejmuje administratora na służbie). Wizualne poprawki dla /dashboard. Dodano przycisk umożliwiający opuszczenie grupy w panelu grup w dashboardzie. Dane w /stats pojawiły się również w dashboardzie. Dodano możliwość wkładania przedmiotów do pojazdu poprzez menu interakcji (bez konieczności siedzenia w pojeździe - wystarczy otwarty bagażnik). Dodano możliwość otwierania konkretnych drzwi pojazdu poprzez menu interakcji (komenda /v drzwi). Zmiany dostępne 08.01.2022 (4:00). Miłej gry.
  14. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez przelot w Stacja ładowania pojazdów elektrycznych.   
    Cześć, proponuje dodać stacje ładowania pojazdów elektrycznych ponieważ aktualnie żeby jeździć elektrycznym autem musisz zajechać na stacje paliw i zatankować skryptowo "paliwo", stacje ładujące odliczały by czas który musisz spędzić przy wozie który się ładuje, po upływie czasu pojazd byłby naładowany do stu procent - polepszy na pewno rp
  15. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez elo_melo w [PUB&CLUB] The Grape Oyster   
    “The Grape Oyster” lokal założony w 1992 roku przez Jeffrey’ Ashforda, umiejscowiony w Południowej części miasta Los Santos, Davis. Lokal ten dość często w swojej historii zmieniał swoją lokalizację, z początków jego istnienia znajdował się na rogu Grove Street/Chamberlain Hills. Po wielu nieprzyjemnych sytuacjach spowodowanych przez zatargi okolicznych klik, działalność przeniesiona została na inną ulicę - zmiana lokalizacji wydawała się dla Jeffrey’a jedynym słusznym rozwiązaniem, jednak i to nie pozwoliło mu uciec całkowicie od problemów. The Grape Oyster dość często był odwiedzany przez czarnoskórych mężczyzn z kliki “The Blood Hunter Bloods” przez co, historia zatoczyła koło nie dając odetchnąć czarnoskóremu mężczyźnie. Miejsce to w pewnym okresie czasu zostało najzwyczajniej w świecie zamknięte - a sam Jeffrey Ashford zaczął obracać się w towarzystwie swoich rówieśników affilujących się z setem “103rd Baby Locs Grape Street”, przez co słuch o tak rozpoznawalnym spocie wśród mieszkańców Południowej części Los Santos zaginął.
    aż do…..
    Grudnia roku 2021-go, kiedy to najmłodsza córka starego Ashforda, wraz z swoją dobrą przyjaciółką wpadła na pomysł aby zreaktywować tak legendarne i zapisane w kartach historii miejsce na Davis jakim jest Grape Oyster. Po długoterminowych rozmowach nie należących do tych “najłatwiejszych”, młodym dziewczynom udało się namówić Jeffrey’a do wykupu starego zabitego dechami budynku, i tchnięcia w niego nowego życia. Głównym założeniem dziewczyn było, utworzenie, idealnego neutralnego miejsca do spędzania czasu wraz ze swoją grupką znajomych - do którego może wpaść każdy mieszkaniec Davis bez obawy o własne życie by oddać się imprezowej euforii.
    **Po przekroczeniu progu Ostrygi wita Cie nieprzyjemny zapach dymu papierosowego połączony, z charakterystyczną wonią zielska oraz potem bawiących się tam ludzi. Odrazu rzuca Ci się w oczy niewielkich rozmiarów bar, przy którym właśnie okoliczne czarnuszki zapijają swoje smutki. Dookoła możesz zauważyć, kilka podniszczonych starych skórzanych foteli wraz z stolikami - lustrując bar w oczy rzuca Ci się niewielkie przejście w którym stoi ochroniarz. Postanawiasz podejść, uiszczasz opłatę i przechodzisz dalej a twoim oczom ukazuje się nie wielkich rozmiarów sala, zostajesz chwilowo oślepiony stroboskopem. Na salce oprócz bawiących się w najlepsze ludzi, zauważasz scenkę na której znajduje się DJ oraz przejście na loże.**
     

     

     

        
  16. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez Mario w Changelog #32: Interakcje z otoczeniem   
    Interakcje
    System znany, stosowany w wielu grach RPG i nie tylko zawitał również tutaj - na Vibe. Interakcje mają być przyjemniejszą i szybszą formą wykonywania poszczególnych akcji dotyczących Waszych postaci, bez potrzeby używania komend (te nadal jednak będą opcjonalne). Klawisz 'X' na klawiaturze uruchamia kursor, którym możemy najechać na postać gracza, pojazd lub obiekt w świecie gry a wtedy - zależnie od naszych preferencji, przynależności naszej postaci do grupy i wielu innych czynników, zbuduje się menu, z którego wybieramy opcję która nas interesuje.
     
     

     
    Korzystając z interakcji można nie tylko otwierać pobliskie samochody, ale też wysyłać vCard do postaci, z którą interakcja jest związana. Sam system posiada bardzo duży zakres rozbudowania menu interakcji, co jest zależne od wielu czynników - o czym przekonacie się podczas gry. Warto więc będzie korzystać z tego menu, by poznać bliżej skrypt.
    Grupy z odpowiednimi uprawnieniami będą miały także dodatkowe opcje, jak skuwanie gracza, czy nakładanie blokady na koło pojazdu bądź jej zdejmowanie i wiele innych. Chcemy zminimalizować konieczność używania komend podczas rozgrywki.
     
    Powitania

    Wraz z systemem interakcji wejdą w życie całkowicie zsynchronizowane przywitania. Wystarczy kliknąć na postać innego gracza a już wtedy zauważycie menu. Jest tam do wyboru kilka ciekawych przywitań, które z pewnością przypadną Wam do gustu i dopasują się do stylu Waszej postaci. Są także pocałunki i przyjacielskie obejmy. 😊
     
    Dashboard

    Główne centrum dowodzenia każdego konta na Vibe. To tutaj poznacie szczegóły konta, informacje o postaciach, grupach do której należy, czy pojazdach należących do niej. Wszystko to co ważne w jednym miejscu, dla Waszej wygody i lepszego komfortu gry. W związku z tą nowością, zmienił się również interfejs listy pojazdów i grup, który będzie teraz już bardziej zbliżony do obecnego stylu.
     
    Dashboard będzie z czasem rozwijany i powinny pojawiać się w nim coraz to nowsze, ciekawe opcje.
     
     
    Lista fryzur postaci
    Po wejściu w życie tych zmian, każda zakupiona fryzura u barbera będzie zapisywać się dla Waszej postaci, przez co będziecie mogli w każdej chwili użyć tej, którą już zakupiliście. Koniec z oczekiwaniem na otwarcie salonu w celu związania włosów w kok. Zrobicie to szybko i przyjemnie korzystając z menu interakcji klikając na swoją postać (lub za pomocą komendy /fryzura) w dowolnej chwili.
    Uwaga! Zapis dotyczy tylko i wyłącznie fryzury, koloru, koloru pasemka oraz szczegółów. Pozostałe części owłosienia nadal będą wymagały odwiedzin salonu fryzjerskiego. Mamy nadzieję, że sama zmiana fryzury w dowolnym momencie jest wystarczającym ułatwieniem dla gracza.
     
    Dynamiczne bramy

     
    Edytor obiektów pod komendą /oe pozwala teraz utworzyć bramę (czyli obiekt, który poruszy się w ustalone przez nas miejsce po użyciu komendy). Bramy mogą służyć do stworzenia zamkniętych pomieszczeń wewnątrz Waszych budynków bez potrzeby tworzenia nowych przejść (drzwi). Bramę można otworzyć na dwa sposoby - komendą /brama, lub korzystając z menu interakcji pod klawiszem X. Administrator z odpowiednimi uprawnieniami może stworzyć w głównym świecie bramę i przypisać ją pod wybraną grupę na serwerze, co pozwoli na dodatkowe ciekawe rozwiązania.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany
    Gra:
    zablokowano możliwość wejścia na służbę grupy o typie rodzina, nowa komenda /radar, ustawiająca radar mierzący prędkość poruszających się pojazdów w jego pobliżu, znaczna optymalizacja kodu i dodatkowe zabezpieczenia Panel:
    poprawiono problem z wyświetlaniem przycisku "Połącz konto discord" mimo aktywnego połączenia, naprawiono problem z kolorem skóry dla eksportu postaci do Menyoo  
    Wszystkie wymienione powyżej zmiany wejdą jeszcze w tym roku. Tj. 31.12 po porannym restarcie (4:00).
    Szczęśliwego Nowego Roku! 😉 🥳
  17. Lisiasty polubił odpowiedź w temacie przez grtrd w Wspomnienia z LSVRP   
    (chyba było więcej ale zgubiłem :c)
  18. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez Kubas w Changelog #28   
    Changelog #28
    Dla frakcji dodano komendę /namierz, która pozwoli wyznaczyć trasę do innej jednostki emitującej sygnał GPS. Pozwoli to na lepsze rozeznanie się w terenie, gdyż obecny system namierzania mocno utrudniał namierzenie właściwej jednostki. Od teraz na mapie pojawiać się będą tylko pojazdy grupy na której służbie jesteś (namierzanie poprzez komendę /namierz umożliwi namierzenie dowolnego pojazdu z zamontowanym GPS - nie tylko własnej grupy) Dodano dodatkowy paintjob dla karetki dostosowany pod grupę Eugenics   
    Zmiany wchodzą z życie wraz z restartem o godzinie 10:30 (29.11.2021).
  19. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #25: Zbrodnia i kara   
    - Wprowadzono numery seryjne broni i możliwość ich spisywania dla funkcjonariuszy LEA
    - Wprowadzono system łusek oraz możliwość zbierania i identyfikowania broni z której zostały wystrzelone przez funkcjonariuszy LEA
    - Dodano możliwość ściągania odcisków palców z broni
    - Dodano możliwość dodania numeru seryjnego broni do bazy poszukiwanych broni dla LEA
    - Wprowadzono system DNA oraz możliwość pobierania krwi dla funkcjonariuszy LEA
    - Dodano możliwość dodania DNA/Odcisków palców do bazy poszukiwanych odcisków/DNA dla LEA
    - Dodano możliwość szczegółowego zbadania zwłok gracza przez funkcjonariuszy LEA
    - Dodano nowe rodzaje przedmiotów: łuska i próbka krwi
    Funkcjonariusze mogą pobierać odciski palców oraz materiał genetyczny od wybranych osób z pomocą komendy /pobierz odciski.
    Odciski następnie trafiają do bazy wraz z materiałem genetycznym i mogą zostać użyte w celu identyfikacji sprawców przestępstwa.
    Każdy strzał zostawia za sobą na ziemi łuskę która może zostać zebrana przez funkcjonariuszy LEA (70% szans) z pomocą komendy /pobierz luska. Po zebraniu łuski funkcjonariusze mogą użyć jej w ekwipunku w celu identyfikacji broni z której dokonano wystrzału oraz dodania broni do listy poszukiwanych.
    Oprócz zostawiania łusek, każda broń otrzyma teraz swój numer seryjny który może zostać dopisany do bazy przez funkcjonariusza LEA z pomocą komendy /p zarejestruj. Na każdej broni zostają także odciski palców ostatnich pięciu osób (do pobrania przy pomocy komendy /p badaj) które z danej broni korzystały w ciągu ostatnich pięciu dni, a co za tym idzie - należy uważać komu sprzedaje się broń bo może zostać ona namierzona z powrotem do nas. Szansa na zostawienie odcisków palców spada do niezerowej wartości w momencie gdy używamy broń z założonymi rękawiczkami.
    Za każdym razem gdy gracz otrzyma obrażenia zostawi on również za sobą plamę krwi. Krew może zostać pobrana przez funkcjonariusza LEA (80% szans) z pomocą komendy /pobierz krew w celu identyfikacji DNA ofiary. Po zebraniu krwi do probówki, funkcjonariusze mogą z poziomu ekwipunku sprawdzić szczegóły pobranej krwi i dodać DNA do poszukiwanych.
    Zwłoki gracza powstałe w wyniku otrzymania FCK/CK zawierać będą także informacje o narzędziu morderstwa, godzinie morderstwa oraz materiał genetyczny zabójcy (w przypadku zabójstwa przy użyciu broni białej/pięści).
    Mniejsze poprawki wprowadzone wraz z aktualizacją:
    Zmniejszono wielkość zasobu pobieranego codziennie z 90mb do 40mb Zmieniono wygląd paska newsów na bardziej nowoczesny i pasujący do naszego stylu Opcje na /tog są teraz zapisywane pod postać Zmiany związane z aktualizacją oznaczono wersją 1.5.5 i wprowadzono dnia 24.11.2021 (godzina 11:00)
     
  20. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #24: Dynamiczne Pożary   
    Wprowadzono system dynamicznych pożarów.
    Pożar po wywołaniu przez Gamemastera rozprzestrzenia się teraz dynamicznie, stopniowo pokrywając coraz większe połacie terenu. Pożar wywołany w interiorze stopniowo rozprzestrzenia się na cały interior,. Jeśli pożar nie zostanie ugaszony w ciągu godziny, interior ulega spaleniu i staje się niezdolny do użytku do najbliższego restartu. Przez pierwsze 5 minut pożar może zostać ugaszony przez każdego gracza przy pomocy gaśnicy. Po upłynięciu tego czasu z żywiołem będą w stanie poradzić sobie tylko strażacy.
    Wprowadzono autoryzacje dwuetapową w panelu gracza.
    Dodano komendę /parcela stan.
    Usunięto tygodniowy limit wypłat z parceli.
     
    PS.
    System pożarów w przyszłości będzie nadal rozwijany i dodawane będą do niego inne, nowe funkcje.
  21. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez elo_melo w 103rd Baby Locs Grape Street Crips   
    🍇🍇🍇







     
  22. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez Becia w Demetria Clarkson   
    Demetria Clarkson (ur. 2000) – 21 letnia Amerykanka z Francuskimi korzeniami. Urodzona w Charlotte w Stanie Karoliny Północnej. Wychowała się w rodzinie o wysokiej klasie – jej matka  została najlepszym patologiem w stanie Karoliny Północnej, a ojciec wysoko postawionym prawnikiem z własną kancelarią prawniczą. Ukończyła college o kierunku marketingu, dalsze studia przerwała ze względu na zmianę planów na swoją przyszłą karierę. W tym samym czasie pokłóciła się z rodzicami, którzy to nie zaakceptowali jej decyzji o porzuceniu studiów, tylko po to żeby zostać wokalistką. Po kłótni dziewczyna wyjechała do swoich dziadków nie daleko Los Santos. Demetria pragnie pojawić się na większej scenie oraz zaistnieć w świecie muzyki, jej motywacją jest jej babcia która od najmłodszych lat Demetrii wierzy że wnuczka zostanie popularną wokalistką. Kobieta podchodzi do muzyki z dużym zaangażowaniem jak i stawia ją na pierwszym miejscu. Czy Demetrii uda się kiedyś pojawić na czerwonym dywanie i zabłysnąć w świecie Los Santos?
    Kariera i doświadczenie muzyczne. 
    Demetria w wieku 17 lat wystąpiła w popularnym programie „Sing to us” dla młodych utalentowanych  ludzi. W czasie programu założyła kanał na V-Tubie gdzie pokazała jak przygotowuję się do występów w programie jak i nagrała kilka coverów piosenek. Niestety programu nie wygrała jednak dostała się do finału, odpadła na samym końcu. Po zakończeniu programu nie przerwała działania w Internecie, kilka lat później opublikowała swoją pierwszą piosenkę na platformie V-Tube. Piosenka przyjęła się z pozytywnym odbiorem co spowodowało że, dziewczyna nabrała motywacji do dalszego działania.

    Dzieciństwo Demetrii 
    Demetria od najmłodszych lat występowała na scenie w szkole, to właśnie wtedy tak bardzo zainteresowała się muzyką. W wieku dziewięciu lat zaczęła chodzić na lekcję gry na pianinie. A zaledwie dwa lata później dziadek nauczył ją grać na gitarze, babcia która wychowywała wnuczkę zapisała ją do szkolnego klubu muzycznego. W wieku nastoletnim zaczęła pisać piosenki, lecz nigdy ich nie opublikowała. W szkole średniej stworzyła zespół muzyczny który grywał na szkolnych imprezach, niestety po skończeniu szkoły średniej zespół się rozpadł ze względu na rozjazdy jego członków na studia do różnych Stanów.
    Social Media: 
    https://li.v-rp.pl/DemetriaClarkson
    Powiązania: 
    Kate Rose Rose Management  
  23. grtrd polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w #20 Vibe Update 1.51   
    moze ktoś się skusi i zobaczy to w YouTube 😄 i wbije na vibe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin