Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

tazerek

Gracz
  • Postów

    13
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez kwasek w [Skarga/Sebek] josek   
    Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/3572-josek/
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/94-sebek/
    Powód składania skargi: Powód składania skargi: Brak logicznego myślenia, psucie rozgrywki In Character i skuteczne zniechęcanie osób do normalnej gry. Naginanie własnoręcznie napisanego 'regulaminu', który tak naprawdę nie jest regulaminem - bo wszystko działa na zasadzie jak sebkowi akurat będzie pasować. Totalny brak komunikacji z nim, wszystkie próby wyjaśnienia czegokolwiek, albo załatwienia bez wywleczenia na forum publicznie spełzały na niczym. Totalna niekompetencja, sprowadzania poruszanych w dyskusjach problemów do żartu, udzielanie się jedynie w charakterze ironicznym, brak zdolności do komunikacji z graczami, unoszenie się dumą w błahych sytuacjach. Zerowe pojęcie dot. ogólnych zasad prowadzenia rozgrywki na serwerach RP, brak elementarnej wiedzy nt. przestępczości w US, przez co konsekwentnie obniżana jest jakość prowadzonej rozgrywki w półświatku przestępczym. Brak jakiejkolwiek konsekwencji i spójności, decyzje i werdykty wydaje na podstawie swojego humorku danego dnia, często decyzje w dwóch bardzo podobnych sytuacjach są zupełnie odmienne.
    Wyjaśnienie sprawy: Skarga na forum pojawia się tylko i wyłącznie dlatego, że rozmowy na discord nie mają żadnego sensu z sebkiem, ani kimkolwiek innym. Wszystkie sprawy są zlewane, a próby wprowadzenia jakichś zmian do półświatka przestępczego, aby grało się lepiej są negowane przez sebka, który w tej grze spędził śmieszne 200h i zapewne 3/4 tego czasu to było nadawanie bezsensownych FCK na duty admina. Zacznę od przytoczenia jego regulaminu opracowanego razem ze spółką.

    Uwagę zwracamy na podpunkt o 'rdzennym' terenie i możliwości otrzymania FCK podczas jakiejkolwiek strzelaniny rozpoczętej tam. Ten serwer funkcjonuje już tyle czasu, a żaden z obecnych gamemasterów nie zadbał o to żeby regulamin miał sens i nie blokował akcji In Character. Jak tylko ledwo tutaj przyszedłem i założyłem swoje Playboys to upominałem się na konferencji liderów (tak jak wspomniałem, wszystko zanegowane przez sebka pomimo poparcia przez paru liderów), aby ta zasada zniknęła z serwera bo nie można spokojnie przeprowadzić odwetu na czyjejś organizacji bez obawy o to, że ktoś zablokuje mi np. 4 osoby bo tyle się mieści w jednym aucie. Strzelaniny na GTA 5 są na tyle krótkie i dynamiczne, że nieciężko jest tutaj otrzymać BW w ułamek sekundy, a nawet jakby było inaczej to i tak jest to dla mnie niepojęte, żeby na serwerach roleplay pojawiała się dalej ta zasada, która funkcjonowała na lsce grube lata temu i była przydatna jedyna dla kretynów, którzy patrzyli 24/7 na kolorowe kwadraciki na mini mapie i czekali przyczajeni, żeby komuś nadjeżdżającemu wpakować FCK na złość. Kolejna nieścisłość w tym regulaminie jest taka, że tak na prawdę on nie jest regulaminem. 
    Wyobrażacie sobie żeby np. w regulaminie serwerowym była zasada, która raz działa, a raz nie? Niech przykładem będzie /q podczas akcji za które jest nadawana blokada postaci. Jest ona nadawana dla każdego bez względu na to czy akurat administrator przy tym był czy nie. Bo tak działa właśnie regulamin, jest jednakowy dla każdego i każdy jest rozliczany tak samo, nie ma lepszych czy gorszych. Natomiast w regulaminie przestępczych sebka jest totalna ruletka co do egzekwowania jego własnych zasad - mógłbym przytoczyć x akcji z mojej starej organizacji Playboys, gdzie już pierwszego dnia prawie mój człowiek wyleciał na FCK przez to, że padliśmy na 'rdzennym' wrogiej organizacji, gdzie nawet niewiadomo było kto i gdzie ma swój rdzenny (bo nie figuruje żadna oficjalna mapa, ulice są długie) i byliśmy w ogóle w szoku, że termin 'rdzenny' może jeszcze funkcjonować na jakimś serwerze roleplayowym w 21 wieku. To na godfatherach na których graliśmy dekade temu nie było takiego gówna. Nie ma żadnego innego serwera, gdzie używa się jeszcze określenia 'rdzenny', to jest blokowanie gry In Character, której już i tak jest mało na vibe rp w półświatku przestępczym i tworzenie sztucznej protekcji dla kretynów. Wracając do tematu sebka i co tutaj nie gra - po nieudanych próbach wywalczenia zmiany tego podpunktu w regulaminie razem z innymi liderami. Zdarzyło się kilkadziesiąt razy, że jakaś wroga organizacja przeprowadzała atak na nas i to czysto for fun i padali całym składem, więc pisaliśmy do sebka, który SAM wprowadził tą zasadę, aby uśmiercił kogoś z nich. Na serwerze BW trwa 5 minut, więc zanim kogoś się sprowadzi do gry i nada tą karę to gość już dawno jest w innym miejscu, ale zawsze mieliśmy to udokumentowane, więc tak czy tak pisaliśmy. Bo na samym końcu tych zasad jest dopisane, że nie można niczego wymuszać i wystarczy podesłać odopowiednie zrzuty do gamemastera, więc i tak robiliśmy. Tak jak wspomnieliśmy, mieliśmy tych akcji z kilkadziesiąt i może z pierwszymi 5 zwróciliśmy się do sebka, który za każdym razem pisał, że już jest po BW i żadnego FCK nie będzie nadawać. Gdy pisaliśmy do innych gamemasterów to połowa nawet nie chciała tej zasady egzekwować bo mówiła, że jest idiotyczna, a druga połowa i tak musiała się pytać sebka bo on jest od przestępczych. Jeśli zajdzie potrzeba to specjalnie wyciągne wycinki z discorda, chociaż wątpie żeby sebek wypierał się swoich słów.
    Przechodząc do konkretów - gdy my chcieliśmy skorzystać z tej zasady to nigdy ona nie zadziałała, czy to podczas czyjegoś BW czy nie - i to już jest absurdem, gdzie figuruje jakiś ogólnodostępny regulamin przestępczych, a finalnie i tak obowiązuje on tylko jednych, a drugich nie i to wedle widzimisie sebka, którego nie interesują treściwe tłumaczenia, że np. nadał komuś FCK za nic, a drugą stronę zostawił bez draśnięcia bo 'akurat przelatywał' i bez żadnego rozeznania wklepywał komende blokująca postać w sekunde, aby uprzykrzyć komuś grę - bo te jego wpierdalanie FCK z przypadku wcale nikomu nie urozmaica tej gry, ani nie poprawia jakości gry. Gracze zamiast rozwijać postacie to wolą napierdalać jak w RPG 2 tygodniowe organizacje, po 50 postaci w każdej, a na nich przegrane po 10h bo wiedzą, że w każdej chwili mogą ją stracić podczas GŁUPIEJ STRZELANINY, nawet nie z jakiegoś ticketu, bo jeżeli ktoś ma uargumentowany ticket i chce zabić kogoś to jest jak najbardziej w porządku. Ale nie gdy, ktoś gra i wbija zwyczajne BW 5 minutowe przeciwnej stronie, a ktoś akurat się zaloguje i gościa ubije na pseudo rdzennym i sebek nadaje mu FCK, a w identycznej sytuacji z kimś innym za parę dni stwierdzi, że jednak nie nada i oleje czyjeś prośby. Albo coś jest egzekwowane sztywno, albo nie. To my gramy w gre, czy sebek gra w ruletke z naszymi postaciami bo 'może' i chuj.
    Tu jako przykład może posłużyć nasza przedwczorajsza sytuacja. Pozwolę sobie zwyczajnie wkleić wycinek z apelacji kolegi z naszej organizacji.
    W skróce: Gracz od nas prowadził zwykłą grę na stacji benzynowej, został zaczepiony przez postacie wrogiego gangu i wbiegli oni w nich z zamiarem pobicia ich w sporej przewadze liczebnej. Nasi ludzie zaczęli strzelać, ich też. Koniec akcji i na następny dzień ten sam gracz, którego zaatakowali chce się zrewanżować w 100% In Character, mając do tego podstawy. Prowadzimy grę u nas, pożalił się do gości wyzej i my wystawiliśmy zielone światło na ukatrupienie gości z przeciwnej organizacji (92 PBB). Jedziemy w 4, nie wpadamy tam od razu strzelając do każdego kto stoi dookoła. Wypatrzyliśmy konkretne osoby, które brały udział w w/w pobiciu, aby to miało ręcę i nogi. Rozgrywamy akcję, ja gadam na czacie In Character, nawet nie zdążyliśmy wysiąść, a tamci już strzelają - my odpowiadamy tym samym. Finalnie ich pada 4, a u nas jedna osoba (i to ta, która miała podstawy do tego rewanżu) i wpada sebek blokuje mu postać, a tamtą stronę zostawia bez niczego pomimo tego, że to my wpadliśmy się zrewanżować za ich zjebane prowokacje. 
    1. Oni zaczęli strzelać, więc ta zasada z jego śmiesznego regulaminu niepowinna zadziałać. Mamy gifa, gdzie dokładnie widać kto pierwszy zaczął strzelać - pomimo tego sebek odrzucił apelacje bez żadnych wyjaśnień. Bo dla mnie wyjaśnieniem nie jest "jako gamemaster mogę ci zablokować postać, kiedy chce" bo to jest zwykły brak poszanowania gracza i tego że jeszcze komukolwiek w ogóle chce się grać w tym półświatku przestępczym, bo naprawdę jest on w tak chujowym stanie międzyinnymi przez to, że nawet podstawy takie jak regulamin kuleją.
    2. Raz ta zasada działa tak jak już wyjaśniałem, a raz nie. Tutaj akurat dziwnym trafem zadziałała, gdzie mieliśmy 100% uzasadnioną akcję i nie był to żaden bezpodstawny deathmatch z nudów. Obstawiam, że gdybyśmy wszyscy jakimś cudem tam padli to sebek pewnie rozdałby blokady postaci dla każdego z nas, a ich zostawił tak samo bez ani jednego. Autentycznie przez takie gówno odechciewa się grać, bo nie ma tu żadnej logiki w jego działaniu. Gdy pytałem go po co ta zasada figuruje i nie chce jej się pozbyć to mówi, że ma to chronić przed dmem z nudów i tu się pojawia pytanie, gdzie tu jest dm z nudów? Dlaczego nadal konsekwencje wyciągane w grze za pomocą broni uważa się za dm, przecież od tego ma komendę /admin jail, aby szkodników grających pod dm karać, albo usuwać organizację a nie żeby karać pojedyńcze jednostki, zwykłych graczy prowadzących wątki IC blokadami postaci. 
    Kolejna sprawa nadanie mi bana na 10 dni, blokady pisania, moderacji i wszystko co było dostępne przez sebka. Na forum nie zwyzywałem żadnego administratora, zwyczajnie postowałem w apelacjach, dyskusjach, gdzie dawałem swoją opinię nt. jakichś zmian, czy wytykałem jakieś błędy - zostałem za te posty ukarany, a momentem kulminacyjnym był ten post.

    Nie zastosowałem tu żadnej ofensywy w jego kierunku, czy kogokolwiek z administracji. Fakt, że dałem tam pare razy kurwa jako przecinek, ale ile można znosić ten smród wywołany jego ruchami w rozgrywce sektoru przestępczego. To się ciągnie już za długo i po prostu widząc kolejny raz z rzędu tak złośliwą zagrywkę i jego wiadomość zwrotną na discord na pytanie dlaczego tak zrobił, po prostu wjechałem z fristajlu. Jednak nadal nie sądze, aby to się kwalifikowało pod nadanie bana w grze, forum na 10 dni. Moim zdaniem ten koleś jest zawistny i może jest bezkonfliktowy wśród ekipy serwera, bo nie mają oni o co się nawet spierać. Natomiast dla nas jest w chuj rzeczy do zmiany, dlatego spieramy się z nim i próbujemy mu coś przetłumaczyć, a on w zaparte idzie w swoje, albo olewa, albo odpowiada mega zabawnie, humorystycznie obracając sprawy w żart.

    Dowody: -
     
    wstawiam za joska
  2. Karolina108 polubił odpowiedź w temacie przez tazerek w Morozov Brigada   
  3. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez nakiiama w Morozov Brigada   
  4. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez BartusP w [Kancelaria prawna] Brown Lawyer   
    Historia Brown Lawyer

    Brown Lawyer kancelaria prawna otwarta przez Hugo Brown, prawnika który przeprowadził się początkiem roku do Los Santos po ukończonych studiach prawniczych w Liberty City. Początkowo porady udzielane przez Hugo były dość okrojone przez brak doświadczenia oraz udzielanie porad za pomocą internetu, lecz widząc zainteresowanie Jego usługami zainwestował swoje oszczędności otwierając kancelarie na Del Perro. Od momentu otwarcia kancelarii w nowej lokalizacji dołączył również kolega z studiów Hugo, który przyczynił się do wzrostu popularności oraz rozwinięcia się Brown Lawyer. Po wyjeździe na kurs managerski Hugo uzyskał certyfikat managera, tym samym wprowadzono do usług kancelarii możliwość podpisania umowy w której kancelaria przejmie obowiązki managera. Firma w połowie kwietnia zyskała dużą sławę jako, że kilka lokalnych kancelarii zostało zamkniętych ma szanse pochłonąć cały rynek Hrabstwa Los Santos.

    Usługi Brown Laywer
    Współprace krótkoterminowe:
    sporządzanie umów oraz dokumentów, sprawdzanie umów oraz dokumentów, reprezentowanie firm oraz osób fizycznych, porady prawne, Współprace długoterminowe:
    prowadzenie wszystkich spraw firm/korporacji/osób fizycznych, reprezentowanie firm/korporacji/osób fizycznych, również inne nieokreślone sprawy niewymienione w punktach Management:
    reprezentowanie spraw klienta, prowadzenie spraw klienta, poszukiwanie ewentualnych współprac dla klienta,  
    Kontakt:
    Prawnik / Właściciel:
    👔 Hugo Brown ☎️ 396-638  📨[email protected] ((PW))
    👔 Nicholas Satterfield ☎️ 735-152📨[email protected] ((@Garrett))
    Numer konta bankowego:
    💵 1791017090

    Lokalizacja Brown Lawyer
    Notatka OOC:

    Hej z tej strony BartusP, znów ja i znów kancelaria. Jeśli zapytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta, jeśli jest się w czymś dobrym trzeba starać się pomagać innym! Po doświadczeniach z pierwszej kancelarii wyciągnąłem wnioski co mogłem poprawić w swojej grze, gdzie mój poziom RP odstawał od wymaganej przez pewne osoby. Dlatego Brown Lawyer będzie udoskonaloną wersją Rebel Lawyer. Dodatkowo od razu otwieram dział managerki w kancelarii. Dlaczego? Wiele osób podczas prowadzenia poprzedniej kancelarii pytało czy nie zechciałbym pomóc im w tej sprawie. Na początku dość mocno się od tego broniłem, bo nie znałem tematu. Jak się okazało nie taki wilk straszny, z pomocą osób z branży rozrywkowej otworzyłem się na tą dziedzinę. Z racji tego, że wiele osób prosiło mnie i zachęcało do powrotu od tygodnia do grania prawnika na innej postaci, właśnie to robię. Nie długo przekaże wam dodatkową informacje, w której zamieszczę kto zostanie moim pomocnikiem, osobą która przejmie część moich obowiązków i pomoże prowadzić ten projekt! Do zobaczenia w grze! 😉

    Edit.
    W każdą niedziele będzie dodawany post, w którym będą zawierane wszystkie informacje z gry IC oraz kilka screenów! 😉
     
  5. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez anti w Komunikat prasowy z dnia 11 maja 2021 r. o podaniu się dymisji gabinetu burmistrza Lucille Ferreira   
    City of Los Santos, Tue May 11th, 2021
    Los Santos City Hall, 
    Office of the Mayor

    Komunikat prasowy z dnia 11 maja 2021 roku
    o podaniu się dymisji gabinetu burmistrza Lucille Ferreira
     
    Z dniem 11 maja 2021 roku podaje się do publicznej wiadomości, iż gabinet burmistrza miasta Los Santos pod dotychczasowym przewodnictwem Pani Lucille Ferreira zostaje rozwiązany. Jednocześnie ze swojego stanowiska podając się do dymisji ustąpiła Deputy Mayor, Madeleine Pritchard. W obecnej chwili nadzór nad działalnością miasta obejmie rada nadzorcza hrabstwa Los Santos z jej przewodniczącym na czele do czasu wyznaczenia kolejnych działań stabilizujących sytuację w mieście przez rząd stanu San Andreas, ku zachowaniu ciągłości w zarządzaniu miastem i zapewnianiu dalszych usług dla jego mieszkańców.
    Komentarze prasowe w związku z dymisją gabinetu:
    Mayor of Los Santos, Lucille Ferreira Szanowni Państwo, z dniem dzisiejszym drugim wtorkiem miesiąca maja 2021 roku podaję się do dymisji wraz z całym moim gabinetem. Decyzja ta jest dla mnie bardzo bolesna i smutna zważając na fakt wykonywania przeze mnie obowiązków burmistrza, włodarza miasta sumiennie i sprawiedliwie, starając się dociekać prawdy i wsparcia dla całej lokalnej społeczności. W trakcie mojej kariery politycznej nie zdarzyło się nigdy, abym przeszła obojętnie przy jakimkolwiek problemie ludzkim, a wręcz przeciwnie, doceniając wszelkie inicjatywy pro-społeczne dążyłam do tego, aby motywować jeszcze bardziej przy realizacji wszelakich planów i pomysłów. Obecne działania rządu stanu San Andreas, a raczej ich brak i liczne zaniedbania pokierowane lobbingiem, doprowadziły do tego feralnego dnia. Niestety, nie jestem już w stanie patrzeć na to w jakim opłakanym stanie pozostaje nam żyć. Pomimo silnej woli chęci budowy lepszego jutra, nie pozostaje mi nic innego, tak samo jak mojemu gabinetowi, z którym podjęliśmy obopólną, jednomyślną decyzję, jaką będzie ustąpienie ze struktur lokalnej administracji. 
      Deputy Mayor of Los Santos, Madeleine Pritchard Myślę, że to co powiedziała burmistrz Ferreira nie potrzebuje dodatkowego komentarza. W całym systemie politycznym, administracyjnym i prawnym stanu San Andreas popełniono błędy na wszystkich szczeblach, które doprowadziły do obecnego stanu rzeczy. W ciągu ostatnich tygodni i dni rząd miasta Los Santos wiele razy obszernie omawiał sprawy związane z funkcjonowaniem miasta, gdzie głównym celem było przygotowanie dogłębnych i merytorycznych wytycznych. Niestety, nie doszło do podjęcia dialogu z władzami stanowymi po dzień dzisiejszy. Jako lokalna administracja przykładaliśmy się z całym sercem i zaangażowaniem, które nie było w żaden sposób doceniane ze strony rządu stanu San Andreas, a wręcz przeciwnie, odbierane jako natarczywe nękanie, czego skutkiem było ignorowanie naszych próśb, chęci do podjęcia współpracy. Wszyscy, jako cała społeczność hrabstwa i miasta Los Santos pracowaliśmy ciężko na różne sposoby. Były chwile zwątpienia, były chwile sukcesu, były chwile radości, ale i płaczu, kompletnego załamania. Jednak nigdy nie było poddania. Jako gabinet burmistrza staraliśmy się dociekać prawdy, nawet tam, gdzie nas nie chciano; zawsze ze zwycięską głową uniesioną ku górze. Spędzaliśmy wiele godzin odpowiadając i omawiając sprawy, które dotyczyły nas wszystkich. Niestety szala goryczy została przekroczona, przelała się. 
    Podpisano:

  6. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez aikon w District Associates of Rashkovsky   
    Termin „rosyjska przestępczość zorganizowana” (ROC) odnosi się do grup przestępczych z 15 republik wchodzących w skład byłego Związku Radzieckiego. ROC istniał przez 20 lat w Stanach Zjednoczonych, ale w ciągu ostatnich pięciu lat organy ścigania zaobserwowały wyraźny wzrost ich przestępczej aktywności. Przestępcy z byłego Związku Radzieckiego założyli swoje sieci w największych miastach Kalifornii, w tym w Los Angeles, San Diego, San Francisco, Sacramento, a także pojawiają się w niektórych mniejszych miastach. Grupy ROC są zaangażowane w morderstwa, pranie brudnych pieniędzy, wymuszenia, kradzieże samochodów, przemyt broni, handel narkotykami, prostytucja, podrabianie walut i wiele złożonych schematów oszustw. Rosyjska przestępczość zorganizowana w Stanach Zjednoczonych zadebiutowała pod koniec lat siedemdziesiątych. Wynikało to po części z nacisków ze strony administracji Nixona na Związek Radziecki, by w dobrej wierze zredukował swoje twarde stanowisko w sprawie imigracji. W wyniku tej liberalizacji do Stanów Zjednoczonych wyemigrowało ok. 200 tys. rosyjsko-żydowskich uchodźców.
    Rosyjskie zorganizowane grupy przestępcze stają się coraz bardziej aktywne w Kalifornii i potrzebne są skoordynowane działania organów ścigania, aby je zwalczać, tak donosi treść raportu prokuratora generalnego. Z tego samego raportu wynika, że rosyjskie grupy przestępcze były również zamieszane w wyłudzenia, narkotyki, morderstwa, kradzieże samochodów, łamanie pożyczek, prostytucję, a także ubezpieczenia, oszustwa związane z telefonami komórkowymi i kartami kredytowymi .
    Aktualnie gangsterzy formują się w grupy, które w mniejszy bądź większy sposób można nazwać zorganizowanymi. Mieszanka etniczna nie jest duża, zdarzają się wyjątki jednak to rzadkość. Członkami takich grup są zazwyczaj emigranci dawnego bloku wschodniego. Takie grupy aktywują się w przestępczym procederze bardzo szybko i staje się to w wyniku szkodliwych działań, które różnią się od tych wykorzystywanych w przeszłości, głównie przez sposób wprowadzania ich ‘w życie’. Jawność wykonywanego przez nich fachu staje się rzadkością, ci ambitniejsi stawiają na zaufane sobie grono ludzi, którzy zakres swoich działań ograniczają do konkretnego fachu. Co oczywiste, materiałów na temat takich ludzi w Internecie jest bardzo, bardzo mało. Za odwrotny przykład może posłużyć nam Leonid Gershman i Aleksey Tsvetkov. Obaj przyjmowali rozkazy od swoich szefów w byłym Związku Radzieckim w latach 2011-2017, prowadzili oni pokerowy ring na wysokie stawki w Coney Island, który przynosił nawet $800.000 dolarów za noc – i uciekali się do przemocy wobec swoich ofiar.
    Po trzytygodniowym procesie ławnicy w sądzie federalnym na Brooklynie uznali Leonida „Lenny” Gershmana i Aleksieja Tsvetkova winnymi: haraczy, nielegalnego hazardu, lichwiarstwa, wymuszenia, podpalenia i dystrybucji marihuany. W przypadku Gershmana mówi się o jego kontaktach w Rosji, co w dzisiejszych czasach jest asem w rękawie rosyjskich gangsterów. Kontakt ze swoimi odpowiednikami na wschodzie ma bowiem mały procent wszystkich przestępców, którzy mogą pochwalić się rosyjskimi korzeniami.

    Coraz częściej organizacje euroazjatyckie otwierają się na kontakt ze swoimi odpowiednikami w kraju, w USA według informacji znalezionych w sieci istnieje 26 takich grup. Można uznać więc, że drobny procent rosyjsko-amerykańskiego półświatka, utrzymuje aktywny kontakt z przestępcami z Eurazji. 
     
     
    Hierarchia we współczesnych organizacjach przestępczych tworzy się w niemal identyczny sposób co na początku. Zasługi, wpływy, sposób rozwoju, charakter, działanie i obrotność mają duży wpływ na wysokość zajmowanego szczebla w rosyjskim półświatku. Dziś jednak gangsterzy nie eksponują swojego miejsca w drabince tak jak kiedyś, tatuaże będące niegdyś wizytówką, elementy ubioru, styl bycia i kultura ze wschodu to przeszłość. Trzeba o tym zapomnieć. Inwigilacja organów ścigania jest zbyt duża aby takie dodatki mogły zdradzać kim jest ich właściciel. Przestępczy fach w ręku to dodatek, a nie styl bycia. Nowoczesny rosyjsko-amerykański gangster to człowiek, który nie wyróżnia specyfiką swojego zachowania od rodowitego amerykanina. Ciężko po rozmowie z taką osobą ocenić czy mamy do czynienia z rozbujanym chłopakiem, który auto dostał od rodziców czy jednak jest to jednak jedna z wielu jednostek zasilająca jedną z grup przestępczych. Akcent, złote zęby, rozpięte dwa guziki od góry w gładkiej białej koszuli nie mogą i nie są przypisywane już tylko gangsterom ze wschodu.
    Mówiąc o rosyjsko - amerykańskim półświatku trzeba wspomnieć o jego sercu, Brooklyn Beach, nazywany powszechnie ‘Mała Odessa’. Przesiąknięci Amerykańskim stylem życia gangsterzy są zależni w pewnym stopniu od cennych głów, które nie bez powodu są przypisywane do  tej dzielnicy w Nowym Jorku. Zamieszkują ją głównie rosyjscy imigranci, a sama dzielnica jest połączona z Coney Island. Idealne miejsce dla turystów i ludzi szukających rozrywki połączonej z relaksem. Niegdyś to raj dla rosyjskiej mafii, dziś nazywane potocznie ‘przyczółkiem Władimira Putina’. Około 80.000 tysięcy mieszkańców pochodzących z Rosji to spory wynik, biorąc pod uwagę, że Chicago nazywane jest Polskim miastem, a naszych rodaków w całym mieście jest około 180 tysięcy. Sama dzielnica stała się przestępczym przytułkiem dla rosyjskich imigrantów głównie dzięki niemu,  Evsei Borisovich Agron. Znany ze swojego okrucieństwa nazywany był ojcem chrzestnym rosyjsko-amerykańskiej mafii. Jego osoba znana być może z oszustwa podatkowego, polegającego na obrocie paliwem (zwolniony z podatku olej opałowy sprzedawano jako napędowy). Został zamordowany pod swoim domem, egzekucja zakończona dwoma strzałami w głowę na Brooklynie rozniosła się szerokim echem. Jego przestępczy ster przejął Marat Yakovlevich Balagula, który był bliskim współpracownikiem rodziny przestępczej Lucchese i rodziny Colombo. Znany ze swojej brutalności przejął władzę jako najpotężniejszy gangster na Brooklynie. Mówiono o nim ściszonym głosem, powodem tego było jego życie w ‘starym kraju’ gdzie ludzie szczerze się go bali. Balagula trząsł biznesem paliwowym, dobrała się do tego rodzina Colombo, która mocno szarpnęła jego głównym źródłem dochodu. Zorganizował spotkanie z consigliere rodziny Lucchese, Christopherem Furnarim w jednym z klubów na Brooklynie. To spotkanie dało ‘pięciu rodzinom’ dwuprocentowy podatek, co przerosło ich zyski z handlu narkotykami.  
     
    Adrenalina, szybkie auta, łatwy hajs i kobiety, chęć poczucia władzy, bycie panem życia i śmierci. Jakich jeszcze synonimów można użyć do określenia listy marzeń współczesnego gangstera z pod szyldu rosyjsko-amerykańskiej przestępczości? Za tym wszystkim z czasem przemawia próżność i brak pohamowania, instynkt obrony przed tym posiada niewielu. Średnia wieku przestępców rośnie tylko dlatego, że większość z nich odsiaduje swoje wyroki w więzieniach. Przejawy agresji, która kończy się egzekucją na ulicach to rzadkość, organizacje trzymając się pewnych schematów (opartych na tych znanych z filmów, seriali, czy książek) wystrzegają się błędów swoich poprzedników. Impulsywność nie popłaca w końcu jeśli występuje bodziec to zaraz za nim kroczy reakcja. Interesy owiane ciszą trzymają się dłużej, zabezpieczone z głową mają szansę na duży sukces, a jeśli już osiągniesz ten sukces zmieniasz parę znoszonych adidasów na skórzane mokasyny. Nie ma recepty na jak ten sukces osiągnąć jest wskazana droga jaką należy iść ale niewielu potrafi ją przejść bez wpadki. 
     
     
     
     
     
     
  7. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Trefix w Uchwała z dnia 6 maja 2021 roku o przystąpieniu do stanowego programu mieszkalnictwa socjalnego i komunalnego   
    Thu May 6th, 2021
    Los Santos City Hall, Vespucci Building
    Office of the Mayor

    Uchwała z dnia 6 maja 2021 roku
    o przystąpieniu do stanowego programu
     mieszkalnictwa socjalnego i komunalnego
     
    Autor: Madeleine Pritchard
    Rząd miasta Los Santos przy współpracy z Departamentem Skarbu stanu San Andreas realizując postanowienia ustawy o mieszkalnictwie oraz pozyskaniu odrębnego budżetu dla samorządów lokalnych podjął niezwłoczne działania mające na celu wyrównanie szans wśród społeczności pozostającej w trudnej sytuacji życiowej. Niniejszy dokument reguluje utworzenie programu zrównoważonego zaspokojenia potrzeb na rynku sektora mieszkalnictwa komunalnego i socjalnego na terenie  hrabstwa i miasta Los Santos z zachowaniem przejrzystości finansowej.
     
    I. Postanowienia ogólne
    (a) W związku z przekazaniem przez Departament Skarbu stanu San Andreas środków finansowych w wysokości $1,500,000.00 na cele realizacji ustawy o mieszkalnictwie zarządza się ich powierzenie Departamentowi Planowania Regionalnego, który od tej pory będzie organem odpowiedzialnym za tworzenie programu rozwoju sektora mieszkalnictwa komunalnego i socjalnego na terenie hrabstwa i miasta Los Santos przy ścisłej współpracy z Radą Nadzorczą.
    (b) Departament Planowania Regionalnego zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji społecznych przed wyborem lokalizacji budynków, które zostaną przekazane do użytku i służyć będą do zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych względem społeczności danego dystryktu. Jednocześnie zastrzega się, iż końcowy wybór zostanie ustalony przy współpracy z pozostałymi departamentami podległymi pod rząd miasta Los Santos.
    (c) Niniejszym dokumentem postanawia się o przeznaczeniu co najmniej dziesięciu budynków obejmujących zarówno utworzenie i dostosowanie mieszkań na potrzeby socjalne oraz komunalne, zastrzegając jednocześnie o ich proporcjonalnym rozlokowaniu na terenie następujących dystryktów: Davis, Del Perro, Rockford Hills, Chumash włącznie z miastem Los Santos.
    (d) W trakcie realizacji przedmiotowych wytycznych Departament Planowania Regionalnego zobowiązany jest do przygotowania i  przekazania informacji końcowych z rozdysponowanych środków finansowych do Departamentu Skarbu stanu San Andreas. 
    II. Cele polityki mieszkaniowej hrabstwa i miasta Los Santos
    (a) Głównym celem przystąpienia do udziału w programie mieszkalnictwa organizowanego przez Departament Skarbu stanu San Andreas jest zapewnienie wyrównanych szans względem mieszkańców zamieszkujących w podległych i zakontraktowanych na zarządzanie administracyjne miastach z hrabstwem Los Santos poprzez przeznaczenie budynków na cele socjalne oraz komunalne.
    (b) Hrabstwo i miasto Los Santos swoimi działaniami dążyć będzie do tego, aby poprawić byt wszystkich mieszkańców, a szczególnie tych, którzy nie są w stanie finansowo poradzić sobie z zakupem własnego mieszkania, bądź pozostają w trudnej sytuacji życiowej, materialnej, zapewniając im jednocześnie dogodne warunki mieszkaniowe o dobrym standardzie pozwalające do poprawnego funkcjonowania.
    (c) Tworzenie przyjaznych i bezpiecznych osiedli mieszkaniowych, które dzięki swojemu zrównoważeniu pozwolą na integrację społeczności niezależnie od kultury, pochodzenia, czy koloru skóry zamieszkujących osób w danym dystrykcie poprzez utworzenie miejsca rekreacyjnego i wypoczynkowego. Osiedla pozostaną zabezpieczone w systemy monitoringu wizyjnego zapewniając bezpieczeństwo dla użytkowników.
    III. Realizacja polityki mieszkaniowej
    (a) Niniejszym określa się rozpoczęcie procesu wdrażania polityki mieszkaniowej na dzień 20 maja 2021 roku.
    (b) Departament Planowania Regionalnego zobowiązany jest do skutecznego poinformowania mieszkańców hrabstwa i miasta Los Santos na temat rozpoczętego procesu.
    (c) Departament Planowania Regionalnego zobowiązany jest do opracowania wszelkich niezbędnych dokumentów, które pozwolą na skuteczne i efektowne zarządzanie zasobami mieszkaniowymi na terenie hrabstwa i miasta Los Santos.
    IV. Postanowienia końcowe
    (a) Uchwała wchodzi w życie z dniem jej opublikowania i podpisania.
     
    Podpisano:


  8. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez aikon w Green tablet, new drug in Los Santos!   
    Kończymy wydarzenie. Początek wyglądał owocnie i kilka osób wkręciło się w cały wątek, blokował nas tylko brak przedmiotu o odpowiednim typie i musieliśmy bazować na LSD. Nie udało się do dziś nic z tym zrobić, zainteresowanie tematem spadło, a nam odechciało się na siłę przekonywać graczy do grania czegoś na swoją niekorzyść i w dodatku bez klarownego zysku. Czas pokazał, że community Vibe nie jest gotowe na tego typu wydarzenia. Musiałem prosić się poszczególnych graczy o narracje i zainteresowanie tematem, próbować zachęcić ich do wzięcia udziału w tej zabawie. Zawiodły frakcje rządowe i to po całej linii, spodziewaliśmy się większej pomocy od strony mistrzów gry co przełożyłoby się pewnie na zainteresowanie większej ilości organizacji przestępczych. Tak się nie stało, szkoda. Podsumowując z naszej strony zrobiliśmy wszystko by podtrzymać wydarzenie przy życiu, kombinując i podkładając się innym. Nikt  z tego nie skorzystał, a my przez cały czas trwania wydarzenia nie ponieśliśmy żadnych konsekwencji. Zamykamy.
  9. TEOS polubił odpowiedź w temacie przez tazerek w Morozov Brigada   
  10. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez tytek w [Strip Club] Little Darlings   
    -- Little Darlings
    to nowo powstały klub ze striptizem postawiony przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic na zachodzie Los Santos, czyli Palomino Avenue w Vespucci Beach. Za dnia lokal wygląda jak jeden z pobliskich pubów z przeciętnym żarciem, jednak kiedy słońce zachodzi i robi się już ciemno lokal zaczyna dookoła świecić kolorowymi neonami i wtedy dopiero budynek wygląda jak typowe miejsce, w którym możesz spędzić resztę nocy i wydać parę franklinów na dobre drinki i występy panienek. W środku klubu kręcą się różni ludzie, począwszy od niższych grup społecznych (narkomani, członkowie grup przestępczych etc.) aż po ludzi z wysoką klasą społeczną (celebryci, biznesmeni etc.). Wchodząc do lokalu pierwsze co przykuwa uwagę to spora ilość jaskrawych neonów, egzotyczne kobiety tańczące na podestach i długi z bar, za którym jest pełno alkoholu i barmani znający więcej drinków, niż Ty kolorów. Jeśli jednak klientowi alkohol to za mało może zaczepić jakiegoś szemranego typa z tatuażami afilującymi do Satan Disciples i bez trudności załatwić sobie jakąś ciekawą tabletkę, albo proszek. To właśnie ta grupa przestępcza dba o porządek i ład w środku lokalu z striptizem, właściciele tak samo jak ochrona są powiązani z Satan Disciples więc nie widzą potrzeby na wynajmowaniu ochrony na imprezy organizowane w Little Darlings.
     

     
    -- Palomino Avenue 
    to jedna z najbardziej ruchliwych ulic w całym Vespucci. Na całej ulicy jest pełno różnych lokali zaczynając na studiach tatuażu, przechodząc przez coffee shopy a kończąc na barber shopach. Wśród tych wszystkich lokali wyróżnia się Little Darlings, które jest postawione na drugim największym skrzyżowaniu w Vespucci. Lokal jest widoczny nawet z brzegu plaży, więc na pewno turyści głodni zabawy dostrzegą ten lokal. Jeśli jednak potencjalny klient jest na tyle ślepy że nie jest w stanie dostrzec lokalu, który dookoła się świeci jaskrawym neonem to usłyszy głośną muzykę wydobywającą się z wnętrza budynku. 
     
     
  11. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez weteranMichu w Morozov Brigada   
  12. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez sssssssssssssssssss w [GRA/Morfeusz] nittwa123   
    Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/4220-nittwa123/
    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Symere_Meeks
    Rodzaj kary: (blokada postaci)
    Powód nałożenia kary: FCK
    Członek ekipy nakładający karę: Morfeusz
    Wyjaśnienie sytuacji:Siema, jakos godzine temu wleciala blokada fck na moja postac od Morfeusza, za wjazd na ktorym dostalem bw i masa innych osób z przeciwnego gangu na ktory wjechalismy przypomne ze nie było liczebnej a byla to 4 na 4. Wyrzuciło server morfeusz wszedl sobie na server po jakis 30 minutach od calej akcji gdy wszystko potoczylo sie, kazdy cos zagral innego, gra toczyla sie dalej. Gram sobie ze znajomym nagle bez zadnego bw ani nic, dostaje blokade od morfeusza na postac. Napisalem do niego odrazu na discorda otrzymalem odpowiedz ze akurat wypadlo na mnie, mowil rowniez ze specowal mnie ale osob ktore dostaly bw z przeciwnej organizacji przeoczył i nikt nie dostal blokady postaci tylko ja. Nie wspomne juz o tym ze osoby ktore strzelaly ustawily sie centralnie na pulapke widzac ze jezdzimy jakby grali miasto duchów , (jesli jest mozliwosc a chcialbym rowniez prosic zeby byly z tego logi jak to pisali zeby sie schowac i czekac na nas bo wjedziemy, bo osoby ktore to zrobily dostaly juz nie raz blokady postaci za komunikatowanie sie na glosowce, co rowniez wyslalem film do morfeusza o glosowce ale mniejsza),  przez kolejna minute chlopaki stali i robili sobie ze mna zdjecie, strzelali w gore jak z filmu narcosa jak zabili Pablo Escobara, suma sumarum stracilem postac na ktorej mialem ponad 100 godzin, i nie mowie o majatku bo moglbym go dobrze nie odzyskiwac tylko chodzi mi o watki postaci ktora stracila przez to, ze morfeusz postanowali mi ja zabic przez taka akcje, przypomne dzien wczesniej była akcja w ktorej osoba z przeciwnej organizacji strzelal do nas 4v1, oczywiscie nic nie otrzymala po dostaniu bw chociaz jest z tego nagranie jak i sa swiadkowie  borys czy tez xanax  ktorzy powiedzieli ze wyglada im to na fck, bo to raczej nie nromalne strzelac 1v4 do ludzi. Teraz pytanie dlaczego ja dostalem blokade za zwykly wjazd na ktorym otrzymalem bw? a osoba ktora rozpoczela strzelanine do czterech osob nadal sobie zyje chodzi i ma sie dobrze. Mam nadzieje ze moja postac zostanie odblokowana bo przez taka durna akcje, nie chcialbym tracic tyle fajnej gry ktora przegralem bez lamania regulaminu.
    Ewentualne screeny/świadkowie:
    1. zapisana powtorka na ktorej Morfeusz zabija mi postac po 30 minutach od wlaczenia servera gdy gram sobie z gosciem, wszystko potoczylo sie dalej: https://i.gyazo.com/4112686fd32b20f1662d51b438a8bb24.mp4
    2. zapisana powtorka na ktorej kolega strzela 1v4, nic z tym nie zrobili chociaz pisalem do morfeusza w grze po 15 minutach akcji jak i na discordzie i byli przy tej akcji supporterzy, developerzy: https://streamable.com/h7y8w7


     
    3. rozmowa z morfeuszem o ich glosowce.



    4. Podpunkt z regulaminu organizacji przestepczych na serwerze.

    Gamemaster Morfeusz napisal ze grali ic, co z tego ze byli na komunikatorze glosowym i to osoby ktore dostaly juz wczesniej blokade postaci za to wlasnie.
    5. film z glosowki ktory wrzucil to jeden z czlonkow tej organizacji.

     
    logi ktore otrzymuja osoby z organizacji gamemastera.


     
    tutaj jeszcze mam screena gdy napisalem odrazu o glosowce do morfeusza, to odpowiedz taka otrzymalem


    jak cos znajde to podesle nizej jeszcze 
     



  13. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez salomonbaba w [Skarga/Mxsi]   
    Mxsi to najbardziej rzetelny i pomocny gość na jakiego trafiłem. Pomógł mi i zaangażował się w wątek bardziej niż się tego spodziewałem. Stoję za nim murem i nie zgadzam się z zarzutem braku profesjonalizmu i stronniczości ani trochę. Mam zupełnie inne doświadczenie z nim. Można znaleźć kogoś, kto podejdzie stronniczo ale Mxsi? gatunek na wymarciu.
  14. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez aikon w Sadistic Aryan Soldiers   
  15. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez votu w #18 Vibe Update 1.5   
    no i chuj to jest powazny problem do dyskusji a nie jakies ubezpieczenia czy to ze nie wejdziesz do domu po obrabowaniu go....
  16. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Katsuru w #18 Vibe Update 1.5   
  17. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Jaguar w #18 Vibe Update 1.5   
    hold up 

    czyli gość przykładowo zajebał mi TV i nie mogę wbić do mieszkania dopóki nie dam siana na to? Kto wpadł kurwa na ten pomysł przepraszam bardzo?
  18. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Czereśnia w #18 Vibe Update 1.5   
    oprócz ubezpieczeń i jakiś gównianych poziomów zamków wszystko wydaje się być w porządku.
  19. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Dexel w #18 Vibe Update 1.5   
    Aktualizacja strasznie przyjemna, chociaż niektóre działania narkotyków budzą wątpliwości. Odnośnie ubezpieczeń i zabezpieczeń dla samochodów: Czy obecne pojazdy, które zostały zakupione PRZED aktualizacją będą miały wgrane zabezpieczenia, czy będzie je trzeba zakupić na własną rękę?
  20. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Spectre w #18 Vibe Update 1.5   
    a /o seks ??
  21. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #18 Vibe Update 1.5   
    Witajcie!
    Bardzo dużo czasu pochłonęło nam stworzenie odpowiednich zabezpieczeń przeciwko osobom, które starały się Wam uprzykrzać grę na serwerze. Dodatkowo musieliśmy poznać bliżej platformę na której bazujemy, by móc przeciwdziałać szkodnikom. Rzeczy takie wymagają naprawdę wiele pracy i cierpliwości a niestety nie są one tak znacząco widoczne jak w przypadku dodatkowych ciekawostek, które dla Was staramy się regularnie wprowadzać. Dobra wiadomość natomiast jest taka, że udało nam się "odciąć" od większości nieprzyjemnych sytuacji związanych z ludźmi, którzy nie chcą dla nas dobrze i możemy spokojnie skupić się na dalszym rozwoju naszej małej perełki jaką jest Vibe. 😉
    Przeczytajcie więc - co dla Was przygotowaliśmy w tej aktualizacji.
    Kradzież pojazdów

    Debatowaliśmy często na naszym forum wraz z graczami odnośnie obecnego skryptowego systemu kradzieży pojazdów. Wszyscy jednogłośnie się zgadzamy, że dotychczas kradzież pojazdu nie była opłacalna ze względu na duże ryzyko, jakie występowało w stosunku do zarobku po dostarczeniu pojazdu do dziupli. Dlatego nadchodzą zmiany... 🙂
    Ubezpieczenia Każdy właściciel pojazdu będzie musiał zadbać o ubezpieczenie swojego pojazdu, którego cena to 20% wartości salonowej, lub w przypadku pojazdu droższego niż 100 tysięcy - 10%. Co daje ubezpieczenie pojazdu? Jeśli Twój pojazd zostanie skradziony stracisz tylko jedno ubezpieczenie (maksymalnie możesz posiadać 5 kontraktów jednocześnie).
    Co jeśli nie masz ubezpieczenia i auto zostanie skradzione? Będziesz musiał zapłacić 40% (< 100k) lub 20% (> 100k) wartości salonowej pojazdu, by móc się dalej nim poruszać.
    Zysk dla złodzieja Jeśli kradzież przebiegnie w pełni pomyślnie - złodziej otrzymuje w zależności od wartości salonowej pojazdu 19% (< 100k) bądź 9% (>100k) do swojej kieszeni. Możecie więc wszystko sobie łatwo wykalkulować.
    Ograniczona ilość złodziei Ze względu na dość często niepoprawne korzystanie z tego systemu musieliśmy trochę ograniczyć ilość osób, która może spieniężyć wóz (ukraść nadal może każdy!). Lider grupy przestępczej musi wskazać 2 osoby ze swojej grupy, które mają mieć uprawnienia do dostarczania pojazdów do dziupli.
    Zabezpieczenia Żeby nie wszystko wyglądało tak kolorowo, jak mogłoby się to wydawać - pojawiają się do dyspozycji kolejne zabezpieczenia, które będziecie mogli zamontować w swoich czterech kołach, by tym samym dodatkowo utrudnić ich kradzież.
    Zamek (5 poziomów) - im wyższy poziom zamka zamontowany w pojeździe, tym dłużej potencjalny złodziej będzie otwierał zamek (każdy poziom wydłuża otwieranie o 15 sekund czasu bazowego). W przypadku maksymalnego - piątego poziomu istnieje 50% szans na to, że złodziej nie zdoła obejść zabezpieczenia. Uwaga - do włamania się skrypt wymaga wytrycha w ekwipunku.
    Alarm (3 poziomy) - pierwszy poziom powoduje uruchomienie się alarmu w pojeździe, następny dodatkowo informuje LSPD o próbie kradzieży pojazdu, maksymalny poziom dodatkowo wysyła SMS do właściciela.
    Immobiliser (4 poziomy) - w zależności od poziomu immobilisera zamontowanego w pojeździe złodziejowi będzie trudniej odpalić silnik (maksymalny poziom daje szansę na niepowodzenie). Odpalanie pojazdu bez żadnych zabezpieczeń trwa 30 sekund, każdy następny poziom to dodatkowe 15 sekund. 30% szans na odpalenie pojazdu, jeśli w pojeździe jest zamontowany ostatni poziom (4).
    Bezpieczne pojazdy Oczywiście jak to bywa w rzeczywistości - pojazdy wyższej klasy posiadają już z automatu zamontowane zabezpieczenia danego poziomu po zakupie w salonie. Każdy pojazd z salonu poniżej 100 tysięcy posiada pierwszy poziom zabezpieczeń - powyżej 2 poziom, a pojazdy warte więcej niż 200 tysięcy - 3 poziom każdego zabezpieczenia. Pojazd po zakupie w salonie posiada domyślnie jedno ubezpieczenie przeciwko kradzieży.
    Surfing
    Lubicie spędzać czas razem ze znajomymi na plaży? Po aktualizacji będziecie mogli wspólnie z nimi po surfować! Zakup swoją deskę surfingową w sklepie 24/7 i leć popływać. 🙂 

    Deski surfingowej użyć możemy tylko i wyłącznie znajdując się w wodzie (wystarczy wejść do niej po kostki). Jeśli się oddalimy od deski - ta zniknie i powróci do naszego ekwipunku, więc wystarczy jej użyć ponownie. Istnieją 3 różne malowania:
    Dodatkowo cyklicznie pojawiać się będą zwiększone przypływy fal, o czym każda postać, która posiada w ekwipunku deskę surfingową zostanie poinformowana globalnym /do.
    Nowe modele obiektów
    Tak jak obiecywaliśmy wprowadzając poprzednią aktualizację - na serwerze cyklicznie pojawiać się będą nasze własne modele obiektów, byście mogli śmiało z nich korzystać podczas budowania swojego wymarzonego wnętrza. Dziś chcemy przedstawić Wam kilka nowych modeli, które pojawią się wraz z tą aktualizacją. Skupiliśmy się między innymi na obiektach do kuchni i łazienki, których najbardziej brakuje w GTA V. Niżej kilka przykładowych modeli:
    Oczywiście obiekty znajdziecie wpisując "vrp" w wyszukiwarce edytora. 🙂
    Benefity z zażywania narkotyków

    Kolejnym problemem, który chcielibyśmy zwalczyć na obecną chwilę jest bardzo mały popyt na narkotyki wśród graczy, przez co jesteście zmuszeni wręcz do grania z botami na cornerach, lub przy dostawach. Rynek narkotykowy jest jednym z trudniejszych segmentów gry, z którym administracja musi się mierzyć. Wierzymy jednak, że wprowadzając benefity po zażyciu narkotyków zmieni się to na lepsze.
    Marihuana – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +10hp, ustawia maksymalne zdrowie na 210
    (100hp = 200, 0hp = 100). LSD – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +20hp, ustawia maksymalne zdrowie na 220. Crack – trwa 5 minut, leczy jednorazowo +60hp, ustawia maksymalne zdrowie na 225
    potrzeba 3 strzałów z tazera by powalić typa. Heroina – trwa 20 minut, leczy jednorazowo +60hp, ustawia maksymalne zdrowie na 210. Kokaina – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +50hp, ustawia maksymalne zdrowie na 250,
    ustawia dodatkową siłę na 1000. Amfetamina – trwa 10 minut, leczy jednorazowo +50hp, ustawia maksymalne na 210,
    ustawia dodatkową siłę na 500. Meth – trwa 10 minut, leczy jednorazowo +60hp, ustawia maksymalne zdrowie na 225,
    ustawia dodatkową siłę na 800, potrzeba 3 strzałów tazera by powalić. Mdma – trwa 15 minut, leczy jednorazowo +50hp, ustawia maksymalne zdrowie na 220. Każdy z wyżej wymienionych narkotyków posiada oczywiście swój własny unikalny efekt wizualny dodatkowo. Sprawdźcie to sami w grze. 🙂
    Skryptowe włamania do budynków

    Dotychczas włamanie do budynku musiało odbywać się pod obserwacją Gamemastera, przez co było to mocno ograniczone. Postawiliśmy więc na skryptowe włamania, które przyniosą Wam benefity w postaci dolarów, jednocześnie tworząc rozgrywkę dla wielu grup na serwerze.
    Na potrzeby włamań powstały 2 nowe typy przedmiotów:
    Łup, Wytrych Włamywanie do budynku dokonuje się na podobnej zasadzie co dotychczas, jednak nie można robić tego w pojedynkę (przynajmniej 2 graczy, maksymalnie 4). Różnica jest taka, że musimy znajdować się wewnątrz budynku, który chcemy zrabować - a żeby się do niego dostać musimy użyć wytrychu w pobliżu drzwi na zewnątrz. Dzięki całkowicie nowej możliwości wzmacniania drzwi w budynku wytrych może nie złamać zabezpieczeń jeśli takie są zamontowane (istnieje 30% szans na niepowodzenie).
    Żeby uruchomić skrypt włamania, muszą zostać spełnione następujące warunki:
    "Lider" włamania musi znajdować się w pobliżu drzwi wyjściowych w czasie wpisywania komendy /wlamanie, Gracz, który chce dokonać włamania nie może być członkiem grupy LEA, Na służbie grupy LEA musi być przynajmniej 2 graczy w danym momencie, Budynek, do którego chcemy się włamać musi być prywatny (nie może należeć do grupy) a drzwi nie mogą być garażem (mieć dostępny przejazd pojazdem) Po rozpoczęciu włamania, wszystkie osoby obecnie znajdujące się wewnątrz (prócz właściciela, lub osób z grupy LEA) są dodawane do "grupy rabunkowej" i każda z tych osób co 40 sekund otrzymuje losowy przedmiot (łup) do ekwipunku, który później będzie można spieniężyć w lombardach. Ceny łupów są różne i ich wartość jest uwzględniana zależnie od ceny aktualnie rabowanej nieruchomości - im droższa, tym łupy są cenniejsze. Analogicznie rośnie także ryzyko powiadomienia PD, lub zwyczajnego niepowodzenia.
    Właściciel budynku natomiast może zamontować dodatkowo alarm w swoim budynku, by uchronić się od rabunku. Występują 4 poziomy alarmu, który zakupić będzie można od ochrony a następnie samemu zamontować używając przedmiotu w budynku. Im lepszy alarm - tym mniejsza szansa na powodzenie.
    Włamanie kończy się pozytywnie, jeśli od czasu jego rozpoczęcia minie 5 minut, lub lider włamania wyjdzie z budynku. W przypadku, gdy lider otrzyma BW, wyjdzie z serwera podczas trwania rabunku, lub wejdzie do środka członek grupy LEA włamanie kończy się werdyktem negatywnym, a wszystkie łupy znikają z ekwipunku całej grupy dokonującej przestępstwa.
    Pozytywne dokonanie rabunku powoduje, że właściciel budynku traci możliwość spawnu wewnątrz oraz wejścia do niego dopóki nie opłaci sumy wartości zrabowanych łupów. Ważne! Serwer dopuszcza tylko dokonania 2 włamań na dzień.
    Odświeżony telefon 3D

    Działanie naszego telefonu zostało znacznie przebudowane i od teraz korzystanie z niego będzie o wiele bardziej płynne i przyjemne. Gracz może też obejrzeć sobie cały model 3D telefonu, którego jest posiadaczem w chwili obecnej. Można obracać swobodnie modelem, a także korzystać z przycisków umiejscowionych na jego obudowie (zupełnie jak w rzeczywistości!). Takie rozwiązanie umożliwia nam wprowadzanie całkowicie unikalnych modeli telefonów, które rzeczywiście będą widoczne w grze.
     
     
    Myjnie samochodowe

    Chyba każdy lubi odpowiednio dbać o swoje cztery kółka, z którym jesteście związani. Po wejściu aktualizacji w życie, pojazdy będą stopniowo (w zależności od eksploatacji) brudziły się. Jeżeli jesteś więc eleganckim gościem - spraw też, by samochód był również elegancki i nie przynoś wstydu znajomym. 😉 Myjnie samochodowe znajdziecie na mapie pod klawiszem "P".
    Dodatkowo, członkowie administracji będą mogli dynamicznie postawić taką myjnie w dowolnym miejscu - co pozwala Wam na tworzenie myjni w swoich warsztatach, czy powiązując z projektami IC.
     
    Bomby detonujące

    Każdy gracz będzie mógł nabyć w posiadanie przedmiot o typie bomby, którą można zamontować w dowolnym pojeździe. Bomby będą przydzielane dla gracza na ticket. Detonacje bomby wykonuje się za pomocą telefonu, a następnie wybrania numeru, który wcześniej został przez nas wybrany w czasie montażu jej. Właściciel pojazdu może jednak znaleźć bombę (istnieje 50% szans) używając komendy /bomba rozbroj. Członkowie grupy LEA natomiast mają 100% (/przeszukaj pojazd) szansę na znalezienie bomby. Sprawdzajcie więc swoje wozy przed ich użyciem. 😉 
     
     
    Nowe tatuaże

    Wiele osób skarżyło się na znacznie uciętą listę tatuaży na Vibe. Zmieniliśmy to i od wejścia aktualizacji pojawi się dodatkowych ponad 100 tatuaży, z których będziecie mogli skorzystać odwiedzając salony tatuażu. Między innymi dotyczy to tatuaży na głowie oraz tułowie.
    Lista dostępnych tatuaży została zaktualizowana na naszej stronie i już teraz możecie na nie rzucić okiem - https://tatuaze.v-rp.pl
    Wizualne modyfikacje pojazdu
    Sam silnik gry, na której bazuje nasz serwer oferuje bardzo szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o wizualne modyfikacje Waszych pojazdów. Jednakże do tej pory nie umożliwiał Wam tego nasz skrypt. Po wejściu aktualizacji w życie będziecie mogli dodatkowo wydać swoje dolary na kolejne upiększenia Waszych czterech kółek.

    Posiadacie w swoich pojazdach Xenon? To dobrze się składa, bo dodatkowo będziecie mogli zmienić ich kolor, by jeszcze bardziej wyróżnić się spośród innych - w powiązaniu z kolorem felg może to wyglądać bardzo ciekawie! 🙂
    Warsztaty otrzymały dodatkowe opcje dla komendy /o malowanie, w której uwzględnić mogą jaki typ lakieru ma zostać zmieniony gdzie 3 i 4 to kolejno perła i kolor felg.
    Siłownia w Davis
    Sama mapa GTAV oferuje tylko jedną, otwartą siłownie do naszej dyspozycji, przez co większość osób w organizacjach przestępczych po prostu była pokrzywdzona nie mając swojego miejsca do rozwijania siły postaci z tego względu. Na szczęście z pomocą przychodzi nasz autorski edytor obiektów i pozwala na stworzenie własnej siłowni. Liczymy, że będziecie z tego korzystać zgodnie z realiami bez potrzeby jeżdżenia na Vespucci.
    Pojazdy egzotyczne oraz system hypercar

    Usunięto salon pojazdów Wenger Luxury, w wyniku czego wprowadzimy w najbliższym czasie nowy system zakupu pojazdów typu hyper car o którym zostaniecie poinformowani w publikacji GM na oficjalnym discordzie Vibe.
    Pojazdy będzie można zakupić w wersji stock bez możliwości tuningu mechanicznego/wizualnego - ich ceny będą niższe oraz zbliżone do siebie. (Ilość pojazdów zostanie ograniczona, aby mogły zostać sprzedane w dziale Internet > Portale aukcyjne)
    Egzemplarze będą się pojawiać w wersji zmodyfikowanej przez producenta (czyt. wersja GTR, R, ///SPORT), które będą zawierały tuning mechaniczny w najwyższym stopniu oraz tuning wizualny. Ich ceny będą różniły się od podstawowych wersji producenta danego modelu, a koszty będą większe w porównaniu do powyższej opcji. 
    Poniżej przedstawiamy listę pojazdów egzotycznych, których widok na ulicach budzi zachwyt. Redukujemy tą liczbę aut do minimum, a ich obieg będzie pod ścisłą kontrolą, jak w przypadku aut klasycznych na obecną chwilę (czyt. Sultan Classic, Elegy RH5 Retro, Penumbra FF, Sentinel Classic, Zion Classic - których jest mało na serwerze (5-8 na każdy model).
    W takim przypadku auta stają się egzotykami, których nie widać często na ulicach. Musicie się poważnie zastanowić gdzie pojawiać się takim autem, bo jego częsta obecność w miejscach publicznych może skutkować zainteresowaniem ze strony projektów, które zajmują się kradzieżą aut klasy średniej, w wyniku czego możemy fizycznie stracić pojazd z /v lista, ponieważ kradzież takich pojazdów nie jest mocno skomplikowanym ruchem.
    Dodatkowo w salonach pojawią się nowe pojazdy do nabycia. Z pewnością przypadną Wam one do gustu. Poniżej lista pojazdów, które pojawiają się w salonie jako zwykłe, codzienne:
     
    Pozostałe zmiany
    usunięto widoczność imienia i nazwiska zamaskowanej postaci na /p lista -> podaj przedmiot, odkładanie przedmiotów w cudzym pojeździe, odblokowano odkładanie boomboxa w pojeździe, systemowe /me i /do uległy poprawkom, zmiana formatu powiadomień dla numeru 911, komenda /drzwi wyjscie, ustawiająca pozycję wyjścia z budynku dostępna dla właściciela, /v szyba [0/1/2/3/4] do otwierania dowolnej szyby w pojeździe na siedzeniu kierowcy, dodatkowe zabezpieczenia kodu gry, optymalizacja, naprawiono działanie kamizelek kuloodpornych, zmiany w /v blokuj, atak wręcz na gracza teraz możliwy będzie dopiero po namierzeniu go poprzez PPM, zablokowano możliwość wysłania VCARD do siebie, poprawiono literówki w treściach informacyjnych, zablokowano używanie krótkofalówki podczas trwania BW, komenda /ping nie działa już gdy mamy BW, udostępniono /me i /ame podczas trwania BW, /v cumuj dla łodzi, /v reczny dla pojazdów poprawiono błąd związany z AC, który kickował gracza po zużyciu amunicji w broni, nick gracza, który otrzymał obrażenia podświetla się na czerwono, developerzy poza służbą nie będą widnieć na liście /a, wybrane typy przedmiotów na ziemi (VW 0) usuwają się teraz po 24h od odłożenia (wcześniej 48), zwiększono wymaganą ilość promili we krwi, do otrzymania BW, systemowe /me z zażywania narkotyku, podawania przedmiotu przeniesiono nad głowę (/ame), unfreeze po przejściu przez drzwi odbywa się teraz po naciśnięciu klawisza Y przez gracza, pieniądze za wyrabianie dokumentów w urzędzie w całości trafiają na konto GOV, lokalizacja na mapie przyjmującego zgłoszenie dla zgłaszającego zawiadomienie do FD, naprawiono zakres narkotyków losowanych przez bota dostaw, bot na /corner może teraz zakupić większą ilość danego narkotyku jednorazowo (losowo od 1-10g), butelki po napojach będą teraz znikały z rąk po zakończeniu picia, komenda /limiter [prędkość], drzwi grupy pod /spawn nie będą już widnieć po opuszczeniu jej, nowe animacje chodzenia, zimnego łokcia, gangsign, poprawiono błąd związany z zapisem felg przy ich zmianie, nowy numer telefonu (500) pozwalający na wysyłanie zgłoszeń do radiostacji, nowy typ grupy: Komis samochodowy, ponad kilkanaście nowych stylowych fryzur dostępnych u fryzjera Bardzo mocno wzięliśmy sobie do serca Wasze propozycje (oraz błędy), które nieustannie składacie na Gitlab issue i staramy się je na bieżąco rozpatrywać i segregować nadając odpowiednie priorytety - by oczywiście później wprowadzić to w aktualizacji. Dziękujemy, że pomagacie rozwijać Vibe w kierunku Waszego gustu. Życzmy miłej gry!
    * aktualizacja wejdzie w życie po porannym restarcie o 4:00 (niedziela)
  22. tazerek polubił odpowiedź w temacie przez Lukrownik w [Studio Tatuażu] LTS (Leslie's Tatto Studio)   
    Leslie's Tattoo Studio- studio tatuażu przejęte z końcem Marca 2022 przez Leslie Gearhart Kobieta po zgromadzeniu oszczędności, zainwestowała  w biznes którym okazało się studio założone wcześniej przez Ch. Seiglera z początkiem kwietnia 2021 roku. Lokal znajduje się w dzielnicy Vespucci na ulicy Aguja Street. W skład zarządu biznesu wchodzi wcześniej wspomniana Leslie Gearhart oraz jej przyjaciel Eddie Hilton kojarzony z wpływowej korporacji którą prowadził na początku tego roku. Studio specjalizuje się w wszelakich usługach, poczynając od starych gotyckich stylów, kończąc na tatuażach 3D. W środku lokalu panuje luźna atmosfera, studio posiada narzędzie do tatuowania z najwyższej półki. Wchodząc do środka można ujrzeć wyremontowany lokal, elegancki wystrój i luźna muzyczka, budzi zachwyt u klientów. Siedząc na fotelu koło stanowiska tatuażysty, na ścianach można ujrzeć różne projekty które zostały wykonane właśnie w tym studiu.

     
    Kontakt:
    Leslie Gearhart-  (PW: KwiatLotosu#3015 )) Telefon:552-331
     
    Lokalizacja:

    OOC:

    Siema! Po wykupieniu studia od byczola wraz BanaNek z planujemy rozkręcić biznes do jak najwyższych obrotów. W biznesie stawiamy na luźną i ciekawą atmosferę,Oferujemy zakres szkoleń i fajnie spędzonych godzin na gierce InGame, klienci którzy są u nas na sesjach mogą to potwierdzić! Pierwsze koty za płoty zrobione, czyli ogarnęliśmy discorda, wprowadziliśmy pewne reguły na discordzie, jak można zauważyć zmieniliśmy nazwę i loga. Następnym etapem będzie ogarnięcie osób od HR'u i ruszenie na gotowo. Osoby które są chętne pograć u nas jako tatuażysta, wbijajcie wieczorkiem - Pozdrawiam, Oliwia
  23. Mxsi polubił odpowiedź w temacie przez tazerek w Morozov Brigada   
  24. nakiiama polubił odpowiedź w temacie przez tazerek w Morozov Brigada   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin