Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Dolan

Gracz
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez avepy w Changelog #73   
    Hej, po niedługiej przerwie wracamy do Was z ciekawymi zmianami i poprawkami naszego skryptu. Liczymy na Wasz feedback!
     


    Rzutki 🎯
    Wprowadzamy nowy, ekscytujący element do rozgrywki - teraz będzie możliwość rozgrywania emocjonujących partii w rzutkach!
    Wystarczy podejść do obiektu "prop_dart_bd_cab_01" i użyć menu interakcji (klawisz "Z"), aby zacząć grę. Bez względu na to, czy preferujesz pojedynczą rozgrywkę, czy też rywalizację z przyjacielem - gra dostarczy mnóstwo frajdy.
    Przygotujcie się na momenty napięcia, gdyż każdy rzut może zadecydować o zwycięstwie. Staraliśmy się odwzorować w jak największych detalach prawdziwe zasady gry. 
     
    P.S. Jeśli jesteś gotów na wyzwania... to czemu by nie zorganizować turnieju? 🏆

    Pomniejsze zmiany
    Naprawiono komendę /kradnij Poprawiono synchronizację spadochronów podczas lotu Poprawiono znikanie przycisku Połącz z innym przedmiotem w ekwipunku przy aktywnych filtrach Naprawiono błąd związany z niepoprawnym oddawaniem HP przez anticheat Od teraz przy zakończonym treningu wynikającym z komendy /o trening siła od razu się zapisze, bez żadnych strat Przywrócono poprawną temperaturę wyświetlaną w aplikacji pogodowej telefonu Zmniejszono obrażenia kastetu o 35% Usunięto tworzenie łusek przez piłkę baseballową Poprawiono działanie komendy /tog kompas Naprawiono lokalizowanie wejść do zagnieżdżonych interiorów MDT:
    Zwiększono limit znaków callsign do 20 Poprawiono wyświetlanie jednostek CAD innych frakcji (nie powinno to już występować) Dodano 3 nowe typy wpisów w kartotece pojazdu: Blokada kół, Odholowanie, Zajęcie pojazdu Dodano tymczasowe przejście z zakładki cywila do dwóch jego posiadłości Wyłączono tymczasowo zakładkę RAPORTS dla wszystkich frakcji Zwiększono limit znaków przy wpisach w kartotece do 400 Dodano możliwość wyświetlania wszystkich posiadłości cywila (w poglądzie cywila przycisk: Wyświetl posiadłości) Liderzy od teraz mogą usuwać inne jednostki z CAD Zmieniono wygląd kartoteki pojazdu, jest teraz bardziej czytelna Stworzenie nowego statusu CAD, jak i typu jednostki nie wymaga od teraz przelogowania Zwierzaki:
    Celując w kogoś z broni palnej, można wcisnąć klawisz "F", dzięki któremu zwierzę zaatakuje nasz "cel" (kliknij!) Od teraz możemy wcisnąć klawisz "E", aby zwierzę za nami podążało (kliknij!) Poprawiono zakup leków i usług u weterynarza Zwierzak K9 wsiada już na tył radiowozu (kliknij!) Grupy o typie Fire otrzymały dostęp do zwierząt K9
    Credits
    Rzutki - @avepy @Mixer Poprawki MDT - @mafineeek Poprawki zwierzaków - @Toyer Pomniejsze zmiany - @avepy @mafineeek @Toyer              Aktualizacja jest już dostępna na serwerze!     
  2. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez bigduck1455 w opowiadam zart trzeci raz   
    Przychodzi mucha do baru i mówi do kelnera:
     
  3. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Changelog #71 - Zimowy Vibe   
    Changelog #71 - Zimowy Vibe
       Wstęp
    Cześć wam! Mamy nadzieję, że 6 grudnia znaleźliście u siebie super prezenty, a dzisiaj, w zimny, grudniowy wieczór - ciepło przyjmiecie nową aktualizację od całego zespołu Vibe RolePlay. Zachęcamy do komentowania changeloga, miłej lektury! 🧑‍🎄
     
        Bugfixy
    W ostatnich dniach mogliście na serwerze zauważyć wiele poprawek błędów, które nam zgłaszaliście. O to kilka z nich:
    Naprawiono błąd z tym że można było otwierać dowolne drzwi Naprawiono błąd z przypisaniem broni "Remington" jako pistolet Naprawiono błąd, przez który nie działał aparat w telefonie. Naprawiono błąd, przez który nie można było napadać na sklepy. Naprawiono pokazywanie markera, oraz wykrywanie pojazdu w komendzie /radar Naprawiono zapadanie się przy wejściu do interioru pod mapę graczy wykonujących animacje Naprawiono płatność kartą za przejazd taxi Naprawiono błąd z komunikatem radaru Poprawiono działanie edytora obiektów Poprawiono błąd związany z wyświetlaniem niepoprawnych grup np. podczas przypisywania Poprawiono czas ładowania interiorów przy kolejnych wejściach, z zwiększenia czasu o ~ 300% podczas każdego wejścia, na praktycznie brak takowego Zablokowano /kasjer wydaj na swoje ID Zablokowano /kasjer alarm jeśli nie jesteś sklepikarzem Poprawiono błąd związany z brakiem limitu znaków na czacie podczas wklejania z ctrl+v Poprawiono flagi (freeze itp.) w edytorze obiektów Poprawiono działanie /tog freeze  
        Nowości
    Poza poprawkami, nie mogliśmy wam dać aktualizacji bez nowości. Poniżej przeczytacie kilka drobnych nowości 🙂
    Dodano wyliczany na podstawie siły dzienny limit złowionych ryb. Dodano nowe opcje do anty cheata Dopisano model benson2 do /tow Dodano osobny typ biznesu Klub, teraz pod /biznesy jest większe zróżnicowanie między klubami a restauracjami Wprowadzono limit siły 20.000j  Od teraz w zależności od siły będą tworzone różne sztangi Dodano brakujące powiadomienia do /tel wycisz i /v z Dodano lokalną narracje o wibracji telefonu, kiedy dostaniemy SMS a jest komórka jest wyciszona Dodano 1240 brakujących obiektów rockstarowych w /oe Nowy typy dokumentów: Licencja lotnicza i myśliwska. Ponad to, zmieniliśmy Licencje rybacką na Licencję wędkarską. Dodano nowy typ kary "Blacklista organizacji przestępczych/publicznych" Dodano powiadomienia o prowadzonej transmisji /news w postaci lokalnego /do jeśli mamy odciszony telefon. (Wyłączyć powiadomienia można przez /tog telpowiadomienia 👻) Dodano komendę /losuj [min] [max] która losuje liczbę w podanym przez gracza zakresie. Dopisano popularny w Sandy Shores obiekt dystrybutora paliwa do skryptu /v tankuj Dodano brakujący IPL domu przy polu golfowym Dodano komendę /tog kompas Dodano łączenie się łusek i śladów krwi po 10 śladów w jeden obiekt Teraz, przejdziemy do większych zmian.
     
        Nowy panel Event Team
    Event Team to projekt, który codziennie wspiera dziesiątki graczy w rozgrywaniu epizodów, czy tworzeniu dla nich miejsca rozgrywki. Jest on nieodłączną częścią naszej społeczności, tak samo jak nowy panel, który został zaprojektowany specjalnie dla graczy ET. Poniżej zamieszczam drobny showcase a za razem odsyłam do lektury na temat Event Teamu. Kto wie? Może to właśnie ty znajdziesz się w nim po następnej rekrutacji?
    Czytaj więcej o Event Team

    Prezentacja nowego panelu Event Team (kliknij)
     
        Nowe UI dla taksówkarzy
    Nieodłączną częścią pracy taksówkarza jest widok panelu zgłoszeń. Wyglądał on strasznie staro, więc żeby umilić prace na taksówce - przerobiliśmy go 😄

     
        Zadania grup - rework
    Jeden z naszych graczy, w dyskusji na forum Propozycje drobnych zmian i dodatków do /g x zadania dał nam bardzo dobrą, ciekawą i fajną propozycję. Nie czekając długo, przerobiliśmy trochę ten skrypt...
    Dodano status zadania (oczekujące/w trakcie) Dodano możliwość przyjęcia zgłoszenia (zadanie nie zostanie usunięte, zmieni mu się status) Dodano możliwość odrzucenia Dodano możliwość ponownego zaznaczenia lokalizacji dzwoniącego Dodano możliwość wybrania numeru telefonu zgłaszającego, bez konieczności przepisywania go. Mamy nadzieję, że spodobają wam się te zmiany dotyczące zadań grupowych.

     
        Nowe opcje - tuning
    Jeden z najczęściej używanych przez was skryptów też uzyskał kilka udoskonaleń. Dokładniej chodzi o kreator tuningu. Obecnie możecie wybrać sobie typ lakieru który chcecie nałożyć na pojazd. Co za tym idzie, sami możecie nakładać przykładowo mat na swoje wózki. Z resztą, zobaczcie sami

    Prezentacja w formie filmu (kliknij)
     
        Zakończenie
    Zmiany pojawią się na serwerze po restarcie o godzinie 4:00, 09/12/2023. Mamy nadzieję, że aktualizacja wam się podoba, a my już niedługo przyjdziemy do was z nowymi funkcjami 😍
  4. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez SouTh.CaL w szary człowiek   
    😜
  5. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez 4WB w Najlepsze postacie na vibe 2023   
  6. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez Chimera w Gdy Vibe nie działa - z pamiętnika prawdziwego RPka   
    Z pamiętnika prawdziwego RPka.
     
    Dziś popołudniu nie działał mi alt a przez to klimacik. Myślę sobię, nie no kurna reset dobry na wszystko. Od razu przystąpiłem do zresetowania alta. Niestety - nie pomogło. 
    Pomyślałem, że coś źle zresetowałem i przystąpiłem do resetowania rockstara, epica, przeglądarek i avasta - nadal nic. Zresetowaniu uległ nawet mój ulubiony wiget z cyckami. Kolejna porażka, ale przyczyna jest głębiej. I to na pewno komputer. Szybki reset i... alt nie działa wciąż. Tego chyba już za wiele, to na pewno od prądu! Szybko ubrałem adidasy i pobiegłem do piwnicy. Otworzyłem skrzynkę z bezpiecznikami i zresetowałem swój. W sumie wykręciłem i wkręciłem, ale reset brzmi dumniej. W końcu wbiegłem na 10-te piętro. Spocony i zmęczony odpalam kompa który jakimś cudem wyłączył się podczas mojej nieobecnosći. Odpalam alta, tak zaraz zaloguje na klimaciku, ale co to o cholera! Dalej nie działa. Wkurwiam się, może to wina neta? Błyskawicznie resetuje router a gdy to nie pomaga dzwonię do dostawcy czy przyjadą przepchać mi światłowody. Słyszę, że jestem jebnięty. Może to jednak wina prądu? Znowu biegnę do piwnicy. 
    Ciągnę za wielką, zardzewiałą dźwignię przy rozdzielni. Nastała ciemność, ale nie cisza. Słyszę jakieś krzyki, może to sąsiedzi? No tak, przypadkiem zresetowałem im prąd w całym wieżowcu. Dobra po 10 sekundach przestawiam dźwignię, znowu jest jasno. Teraz szybko wybiec przed łysolem z baseballem i dziadkiem z latarką i do schodów. Mijają minuty, wracam do mieszkania. Sukces! Znowu wyłączył mi się komputer, cholera. Włączam na szybko, zielona ikonka i.. dalej się wyłącza. Przyczyna musi być głębiej. Telefon w dłoń i dzwonię do elektrowni. Jakaś dziewczyna odbiera, pytam o jakość prądu w dniu dzisiejszym bo alt mi nie działa przez idącą po ścianie fazę. Halo? Nie no kobietę zamurowało a za chwilę sygnał się urywa. Czy może to być związane z niedziałającym altem? Na szczęście mój dostawca telefonii ma punkt obsługi 100 metrów od domu. No nic dziesięć pięter w dół i wybiegam z bloku. Prawie staranowałem jakąś babcię wracającą z kościoła. Krzyknęła coś o bogu.. nie zrozumiałem, ale czy on też ma coś wspólnego z awarią? Będąc w punkcie obsługi witam się z jakimś chuderlakiem i opisuję sytuację. Patrzy na mnie jak na debila. Przynajmniej takie wrażenie odnoszę. Zapytał o internet o telefony a ja mu mowię, że nie działa mi kurwa alt a internet chyba okej. Nic nie załatwiłem. Wracam do mieszkania i znowu próbuję. Wtedy mnie olśniło. Słowa tej babci. Zacząłem się modlić do boga systemów komputerowych i oprogramowań. Gdy odmówiłem już wszystkie koronki do programistów i litanie do opiekunki serwerów wróciłem do odpalania alta. Nie pomogło. Wkurwiony poszedłem do sklepu z zieloną paskudą po przeźroczysty płyn w szklanej butelce. I na tym zaķończymy bo płyn się już kończy.
  7. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez 4WB w Najlepsze postacie na vibe 2023   
    UWAGA MAMY FIVEMOWCA
  8. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez Ksionszkasz w Najlepsze postacie na vibe 2023   
    HANS VON HEINRICH!!!
  9. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez Jackal w Zadaj pytanie Toyerowi | Tea Talks Podcast   
    Cześć Herbata, bardzo spodobała mi się Twoja inicjatywa. Pomyślałem nad tym co sam chciałbym usłyszeć w takim podkaście dlatego przygotowałem swoje propozycje. Mam nadzieje, że moje pytania zaciekawią większa ilośc osób i zmotywują do odsłuchania nagrania. Powodzenia!
     
    Opowiedz coś sobie. Czym zajmujesz się zawodowo, gdzie mieszkasz, jak lubisz spędzać czas wolny, co sprawia Tobie największą przyjemność, Jaka jest Twoja historia w świecie GTA RP? Wiem, że byłeś zaangażowany wcześniej w inne projekty. Jak to wyglądało z pozycji osoby funkcyjnej, a jak z postaci gracza - gdzie lubiłeś grać, z czego czerpałeś największą frajdę. I czemu "Toyer and his cat" xD Co się kryje za statusem najlepszego DJ serwisu, Jak powstało Vibe? Kogo to była inicjatywa, jak powstawała i co było kluczem do tego by się to powiodło? Jakie masz wspomnienia ze startu projektu. Jaką w głowie miałeś projekcje projektu przed jego startem i jak one łączą się z obecną wizją projektu, Czym obecnie się zajmujesz. Z jakimi wyzwaniami się mierzysz? Jakie masz relacje z członkami Ekipy. Kogo doceniasz najbardziej za jego wkład w rozwój projektu. Bez kogo ten projekt nigdy by się nie powiódł? Jakie cechy osobowości najbardziej cenisz w kolegach/koleżankach z ekipy, Czy istnieje osoba, która miała duży wkład w rozwój projektu i nie robiła tego z poziomu ekipy? Ktoś o kim się nie mówiło, a należy się jej wyróżnienie? Jakie są plany projektu na najbliższe lata. Czy są w kuluarach plany wybiegające poza stały rozwój gamemode o których możesz powiedzieć?  
     
  10. Sons polubił odpowiedź w temacie przez Dolan w Fast and Furious 9   
    im nowsza część tym gorsza, na początku to był film głównie o wyścigach a teraz sie zrobiło z tego jakieś since fiction
  11. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #58: Noworoczny Vibe   
    Cześć!
    Przed wami przedstawiamy całkiem solidną aktualizację, która sporo zmienia w znanych przez was systemach codziennego użytku, oraz wprowadza sporo nowych zmian (zwłaszcza dla startowych postaci).
    Nowy system ubrań Wraz z aktualizacją trafia do was kompletnie przerobiony system ciuchów, który od dzisiaj odsyła sklepy z ciuchami w zapomnienie. Od teraz z pomocą komendy /garderoba będziecie mogli w dowolnym momencie za darmo utworzyć, bądź zmodyfikować wybrany przez was zestaw ciuchów.
    Z garderoby można korzystać w dowolnym miejscu, pozwalając na szybkie tworzenie bądź zmianę stroju w zależności od sytuacji. Jedynym typem ubrań, który pozostaje w systemie przedmiotów i nadal będzie musiał zostać przez was zakupiony, są propy biżuterii (kolczyki, zegarki i bransolety). Garderoba wyposażona jest w kilka kamer, które zmienić można z pomocą klawisza N, a ich tryb obrotowy włączyć klawiszem Tab. Przytrzymanie nazwy zestawu ciuchów umożliwi jej edycję.

    Zwykłe konto może posiadać jednocześnie 20 zestawów ciuchów na postać, Premium Standard 40, Premium Gold 60.
     
    Nowe narkotyki Kluczowe zmiany zaszły także w systemie narkotyków. 
    Od teraz opiekunowie półświatka przestępczego będą mogli w dowolnej chwili utworzyć nowy rodzaj narkotyku, który natychmiastowo zostanie wprowadzony w obieg w momencie jego stworzenia.
    Narkotyki mogą oferować również od teraz wachlarz nowych dodatkowych efektów w zależności od flag zaznaczonych przez opiekuna, typu nieskończona stamina, podwójna prędkość sprintu, odporność na ból (dodatkowy pancerz), bądź modyfikacje paska zdrowia (na plus i minus).
    Zmianie uległy również narracje związane z narkotykami, które również mogą być na bieżąco edytowane i uzupełniane przez opiekunów.
     
    Nowe cornery Całkowitej modyfikacji uległ także system cornerów.
    Od teraz każdy corner na mapie posiada indywidualne statystyki dotyczące każdego typu narkotyku. W praktyce oznacza to, że opiekunowie mogą sprawić, że kokaina będzie sprzedawała się lepiej na cornerze X, a znacząco gorzej, bądź wcale na cornerze Y.
    Każdy corner posiada również od teraz indywidualną szansę na wezwanie policji, a także czas do przybycia ćpuna i szanse kupna przez niego narkotyku - jednym słowem, pełna dowolność.
    Rozpoczynając sprzedaż na cornerze będziemy również musieli wybrać jeden typ narkotyku z naszego ekwipunku którym chcemy w danej chwili handlować - inne narkotyki nie będą już brane hurtowo do samego końca z naszego ekwipunku.
     
    System monitoringu Zmiany zaszły również w systemie monitoringu miejskiego. 
    Administratorzy od teraz są w stanie dynamicznie stawiać kamery monitoringu miejskiego na mapie, które nagrywają popełnione w ich okolicy przestępstwa takie jak: bójki, morderstwa, kradzieże samochodów, podpalenia czy strzelaniny.
    Każda kamera posiada również procentową szansę na wysłanie zgłoszenia do frakcji porządkowych w wypadku wykrycia któregoś z wyżej wymienionych przestępstw.
    Nagrania wykonane przez kamerę mogą zostać pobrane przez funkcjonariuszy publicznych w celu prowadzenia śledztwa.
     
    System nagrań z monitoringu Zebrane przez detektywów nagrania mogą zostać odtworzone w pobliżu propa prop_cs_stand_tv, który następnie ukaże detektywom odpowiednią narrację dotyczącą popełnionej na nagraniu zbrodni.
    Nagrania uwzględniają to czy postać nosiła kominiarkę, rękawiczki oraz to czy możliwa jest jej identyfikacja w znanych bazach danych (nielegalne imigranctwo).

    Należy pamiętać jednak, że zestawienie kominiarka + rękawiczki nie daje nam kompletnego immunitetu przed wymiarem sprawiedliwości, ponieważ istnieje procentowa szansa na zostawienie śladu odcisków palców mimo ich posiadania. 
     
    Odświeżone tworzenie postaci Odświeżony został panel kreacji postaci, który od teraz jest znacznie przyjemniejszy i przejrzysty dla użytkownika, a także informuje o benefitach jak i wadach wyboru poszczególnych genez postaci (możliwej deportacji podczas gry nielegalnego imigranta itd.).
    Nowo utworzone postacie rozpoczną również rozgrywkę z aktywnym telefonem komórkowym, paczką papierosów, zapalniczką i paletką do makijażu. W wypadku wybrania naszej genezy jako obywatela USA i legalnego imigranta, postacie otrzymają również na start zestaw dokumentów w postaci licencji kierowcy i dokumentu tożsamości.
     
     
    System wind Po odpowiednim oflagowaniu interioru przez opiekuna, będziecie mogli skorzystać z komendy /winda stwórz [Nazwa], która pozwoli na utworzenie w waszym interiorze windy.
    Następnie z uzyciem komendy /winda pozycja [Wymiar windy z /winda stworz] [Nazwa] będziemy mogli utworzyć punkty, które zostaną połączone z windą którą utworzyliśmy.
    Wchodząc w marker pozycji windy i wciskając klawisz E, otworzymy okienko dialogowe które pozwoli nam na szybką podróż do jednej z wielu możliwych pozycji przypisanych do windy.
    W jednym interiorze mogą znajdować się trzy instancje windy, każda łącząca między sobą do 10 pozycji.
     
    Customowe ubrania Ostatnim dużym elementem aktualizacji jest przerobienie przez nas systemu customowych ciuchów tak, aby aktualizacje Rockstarowe już nigdy nie przesunęły waszych ubrań.
    Nie będziemy zagłębiać się w związane z tym zawiłości techniczne, a przejdziemy do informacji które zapewne was najbardziej interesują - przepisanie systemu ciuchów w ten sposób umożliwiło nam także modyfikację zasobów bez obaw o to, że przesuną się ich ID, co pozwoliło nam na aktualizację customowych ubrań, które znajdują się na naszym serwerze.
    W momencie wprowadzenia tej aktualizacji, do żeńskiej garderoby trafi 47 nowych styli włosów, 48 nowych topów i masa innych rzeczy dostępnych pod nazwą mp_civil_03 w garderobie.
    Paczka męska jest w trakcie tworzenia przez @Sidneyo, a z racji tego że nie chcemy opóźniać aktualizacji, trafi ona na serwer w późniejszym czasie. Wgrany został na serwer także EUP w wersji 9.5 dla frakcji porządkowych
    Pomniejsze zmiany Dodano wykres czasu duty członków grupy z ostatniego miesiąca w panelu grupy Poprawiono wyświetlanie wpływów i wydatków w przelewach Poprawiono czerwony błąd w konsoli na skutek przechodzenia przez drzwi Poprawiono wskazówki przy ikonkach w ekwipunku BW nie nakłada się już dwa razy Naprawiono błąd, który powodował że czasami po odczekaniu statusu BW znikała minimapa Poprawiono błąd, który uniemożliwiał zakup usługi premium blokady postaci do 5h jeśli postać posiadała więcej niż trzy przegrane godziny Poprawiono błąd, który powodował że postacie wyglądały inaczej niż w kreatorze postaci Nowe komendy /garderoba - uruchamia kreator garderoby /winda stworz - tworzy encję windy /winda pozycja [wymiar głównej windy] [nazwa pozycji] - tworzy nową pozycję dla wybranej windy /winda usunypozycje - usuwa pobliską pozycję windy /detective (alias /det) monitoring - pozwala na sprawdzenie pobliskich kamer monitoringu miejskiego w zasięgu 15m /ubierz (alias /u) - pozwala na szybkie ściągniecie wybranego komponentu ubrania Ze względu na krytyczne zmiany w aktualizacji, wygląd waszych postaci może ulec zmianie.
    Przez następny tydzień interaktywny ped chirurga umożliwiający swobodne wejście do kreator postaci, będzie możliwy do wykorzystania przez każdą postać, bez znaczenia na ilość przegranych przez nią godzin. Koszta zmiany fryzury u barbera również zostaną dostosowane i będą wynosić $0 przez następne trzy dni od wyjścia aktualizacji.
  12. Jesus polubił odpowiedź w temacie przez Dolan w TWÓJ ULUBIONY STRIMER NADAJE NA ŻYWO   
    O nie, przegapiłem transmisje mojego ulubionego streamera, kiedy następna?
  13. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w RolePlay: Gdzie podziała się wyobraźnia? | Powrót serwisu o RP po 5 latach!   
    Raczej nie skłamię, że od 2008 roku, w którym debiutowały pierwsze z serwerów RolePlay na platformie SA:MP minęło sporo czasu. Dla części czytelników będzie to pewnie ich data urodzenia ale sama idea RolePlay ma w sobie to, że dziś zarówno gracz z tamtego okresu raczej nie powinien mieć problemu w interakcjach z pokoleniem X; a może jednak ma?
    Jako, że od 2008 roku minęło sporo czasu, więc w obecnym czasie wielka rzesza graczy nie zna lub nie jest nawet świadoma celu ani intencji RolePlay, o którym dzisiaj sobie napiszemy- a temat (moim skromnym zdaniem) jest raczej ciekawy, bo porusza nie tylko tematy związane z brakiem wyobraźni ale także wskazuje na nowe trendy, które ewoluują tym szybciej im więcej nowych graczy przybywa.
    czytaj dalej na www.Centrum-RP.eu
     
    * Aby przeczytać cały artykuł nie jest konieczna rejestracja.
    ** Tak, to jest serwis o RolePlay, którego korzenie sięgają od 2011 (nie ma starych tematów, bo chciałem zrobić migrację na IPS i mi się baza wykrzaczyła a nie zrobiłem kopii i wszystkie treści w bazie mają złe kodowanie przez co polskich znaków brak- usunąłem stare tematy i posty, przeniosłem wyłącznie użytkowników, choć te z polskimi znakami też wyglądają dziwnie).
  14. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #52: Design update!   
    Siema!
    Mamy przyjemność ogłosić, że nadszedł czas na spore zmiany! Przez ostatni miesiąc nasi developerzy szykowali dla Was dużą aktualizację po której poznacie VIBE całkowicie z nowej strony. Wszystko dlatego, że skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach wizualnych serwera, ale nie tylko, ponieważ przychodzimy do Was również z całkowicie nowym systemem. Rzućcie okiem poniżej, aby poznać szczegóły! Czekamy również na Wasz feedback i mamy nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie te zmiany!
    Nowy HUD i nie tylko.... Prezentację zaczniemy od największej części nadchodzących zmian. Tym razem zajęliśmy się szczególnie kwestią wizualną. Podjęliśmy się zadania ujednolicenia całego interfejsu użytkownika, który widnieje na Waszych ekranach przez większość rozgrywki. Chcieliśmy, aby był bardziej przyjazny i przyjemny dla oka. Pozwólcie, że po kolei omówimy wprowadzoną aktualizację wizualną.
    Startujemy od omówienia górnego prawego rogu naszego ekranu. Gruntowanie przerobiliśmy tę część ekranu. Nowy HUD jest przede wszystkim minimalistyczny i utrzymany w kolorystyce monochromatycznej z elementami prześwitującymi. Co do informacji, które znajdziecie w tej części ekranu, nic się nie zmieniło. Standardowo będzie to posiadana przez Waszą postać gotówka, aktualne duty oraz czas na nim spędzony i Wasze ID. Z nowości dodaliśmy w tym miejscu nick IC aktualnie ogrywanej przez Was postaci oraz adnotacje związane ze zmianami w jej portfelu. Przy każdorazowej aktualizacji stanu waszej gotówki, pod informacją ile jej posiadacie, zostanie wyświetlony monit informujący, jaka dokładnie jest to zmiana.
    W prawym dolnym rogu mamy nowy, zliftingowany prędkościomierz. W tej kwestii postanowiliśmy wrócić klimatem do tego, co starsi gracze mogą pamiętać sprzed około roku, lecz w znacznie unowocześnionej i usprawnionej odsłonie. Dodaliśmy także kilka ikonek informujących Was m.in. o stanie Waszego pojazdu (ikonka check engine podświetli się, gdy hp pojazdu spadnie poniżej 60% maksymalnego) czy włączonych aktualnie światłach. Nowe ikonki poinformują Was także o nieprawidłowym poziomie oleju w silniku lub temperaturze silnika - lecz aktualnie należy je traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie w pełni działający element gry.
    Kolejnym elementem zmian jest kompas. Jest to jednak zupełna nowość, ponieważ poza dostosowaniem go do reszty GUI podjęliśmy się odwzorowania prawdziwego, działającego kompasu i... tak, udało się! Od teraz oczy wszystkich będzie cieszyć kręcąca się tarcza ze strzałką! Ważną zmianą w działaniu tego elementu jest to, że wskazywany kierunek nie jest zależny już od kierunku patrzenia naszej postaci, a rotacji kamery gracza! Na tarczy kompasu zobaczycie literowe oznaczenie kierunku, a dla tych bardziej wymagających jest możliwość odczytania dokładnej rotacji — każda z kresek, znajdująca się na tarczy to 5 stopni geograficznych. 
    Z dodatkowych zmian wizualnych z pewnością zauważycie odświeżony wygląd ofert, monitu informującego o statusie AFK, ekranów ze wskazówkami informujących Was o niektórych aktywnościach czy całkowicie przerobionego scoreboardu. Dodatkowo usprawniono progressbary - od teraz wszystkie będą wyglądać jak te przy aj/bw.

    Zaawansowany opis postaci — examine Nadchodząca aktualizacja wprowadza też system, który był wyczekiwany przez sporą część z Was, mianowicie system zaawansowanych opisów postaci — examine. W tym celu udostępniamy Wam komendę /examine, która uruchamia edytor Waszego opisu wraz z podglądem. Wspomniany edytor został wyposażony w dodatkowe możliwości zarządzania tekstem, abyście jeszcze bardziej dopracować opis i wyróżnić elementy, które są szczególnie ważne. Druga komenda jest bliźniaczo podobna do pierwszej: /examine [id]. Po jej wpisaniu zostanie wyświetlone okno z opisem podanego przez nas gracza, który znajduje się w pobliżu. Możecie posiadać opis zawierający 1536 znaków. Dla graczy premium ta liczba wzrasta aż do 4096!

    Nowy system tatuaży Kolejnym systemem, który uległ zmianom jest system tatuaży. Postanowiliśmy zrobić kompleksowy rework całości systemu, co pozwoliło na jego znaczne usprawnienia. Przygotowaliśmy specjalny kreator wraz z panelem wyboru tatuaży i miejsc ich wykonania. Interfejs ten jest Wam już dobrze znane z systemu barbera. Dodatkowo udostępniamy możliwość łatwego usunięcia konkretnego tatuażu, w tym celu należy udać się do pracownika kliniki medycznej.

    Pomniejsze zmiany Dodano komendę /worek [id], która pozwala założyć graczowi worek na głowę (gracz z założonym workiem ma kompletnie czarny ekran, nie widzi minimapy, nazw ulic, a wszystkie nicki na czacie wyświetlane są jako "nieznajomy") Gracz wrzucony do bagażnika otrzymuje taki sam efekt jak przy komendzie /worek [id] Komenda /worek [id] pozwala również na oddychanie w dymie utworzonym przez granaty BZ i łzawiące Poprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z edytora przyczepianych przedmiotów obiekt zostawał na naszej postaci Poprawiono błąd, który powodował, że podczas przechodzenia przez interior usuwała się animacja (oznacza to w praktyce, że teraz przechodząc przez interior z tarczą balistyczną, animacja nie zniknie) Naprawiono freeze animacji typu idź, aparat itd. Naprawiono spadanie z drążka do ćwiczeń Poprawiono usterki z kolizją i freezem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce Poprawiono błąd, który powodował, że pojazdy niekorzystające z stancera crashowały grę przy użyciu /o tuning Poprawiono błąd, który powodował, że synchronizacja pojazdów nie wykonywała się po stronie klienta Poprawiono panel garderoby grup Garderoba obsługuje teraz czapki, kolczyki i okulary Garderoba posiada teraz obrotową kamerę, podobnie jak sklep z ubraniami Garderoba przenosi gracza do garderoby, co oznacza, że inni gracze nie będą mogli już wejść w kadr i przesuwać nam postaci podczas zakupów Usunięto przycisk od edycji zestawu ubrań — od teraz wystarczy po prostu kliknąć nazwę, by go podejrzeć i edytować Menu interakcji i ekwipunek nie będą się już otwierać jeśli jesteśmy w trakcie korzystania z innego okna CEF typu edytor obiektu, czat itd. Poprawiono edycję cen w magazynach, od teraz ceny zapisują się poprawnie Zapisywanie cen w magazynach nie wymaga już rangi lidera, a odpowiednio nadanej permisji pozwalającej na ich modyfikację Dodano maksymalną cenę sprzedaży produktu Dla wszystkich istniejących produktów ustawiono maksymalną cenę jako obecną cenę minimalną + 25% Poprawiono błąd, który powodował, że była możliwość ustawienia ceny poniżej ceny minimalnej Poprawiono komunikaty związane z przerwaniem: malowania pojazdu, montażu tunningu/stancera i naprawy pojazdu Poprawiono i dodano dodatkowe zabezpieczenia przy /o wizytowka [id] Dodano monit informacyjny przy /report informujący o komendach /fix pos, /fix bw, /fix look Poprawiono bug powodujący blokowanie się części gry, jeśli niedezaktywowano focusa z pola w formularzu Usprawniono i dodano obsługę gamepada do systemu afk Zmniejszono ceny obiektów na serwerze o 15% (opcja zakupu za gotówkę IC) Dodano możliwość kupna obiektów przez biznesy automatycznie bez ingerencji opiekuna za stałą cenę $200 za obiekt Dodano nowe doładowania punktów w vShop Dodano usługę zmiana nicku postaci Dodano usługę zmiana tożsamości postaci Dodano usługę unikalny przedmiot doczepialny Dodano usługę usunięcie kar systemowych Dodano usługę paczka obiektów XS - 20 obiektów Zwiększono ilość obiektów oferowanych przez paczkę XL 400 -> 500 Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 27.08.2022, sobota), godz. 4:00 Credits:
    hud, examine, tatuaże, speedometer, kompas, wskazówki, scoreboard, progressbary, afk - @KoruS
    tatuaże, examine, worek, maski p.gaz, garderoba, bugfixy, radia, panel i ceny maksymalne - @MyNick
    vShop - @Toyer
    oferty - @mafineeek
    obsługa gamepada - @csskrouble
  15. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez TwardyPG w Jak kreować postać cywila   
    Nie był bym sobą, gdybym pozostawił ten temacik bez słowa. Zaczynając od samego początku- zamysł naprawdę świetny, sam zaczynałem kilka miesięcy temu i również nie potrafiłem się odnaleźć na swojej pierwszej postaci. Po około 100h gry, po tym jak zamknęli jedyny biznes w jakim grałem, nie potrafiłem znaleźć jakiegokolwiek zaczepienia dlatego też i ja podzielę się kilkoma moimi radami, spostrzeżeniami i uwagami. Zaczynamy?

    1. Trudne początki:
    Nie zawsze musi tak być. Zaczynając swoją przygodę z grą, proponował bym zacząć od forum. Dlaczego? Oprócz poradników, regulaminów i zasad znajdziemy tutaj również dziesiątki tematów biznesów, spółek i korporacji. Dodatkowo oferty pracy, poszukiwania osób do gry, planowane eventy i masę innych, pomocnych rzeczy do wykreowania naszej postaci. Pamiętajmy, że charakter, nasze cechy pozytywne i negatywne, a nawet ustalona rodzina mogą się okazać niewystarczające do długofalowej gry, szczególnie gdy "planowane" związki lub też osoby odgrywające rodzinę nagle zniknął. Może to właśnie własny rozwój kariery pozwoli wam na przyjemniejszą grę, podłapanie odpowiednich znajomości i samorozwój na serwerze?

    2. Mam postać, mam pracę... co dalej?
    Ciężkie pytanie i na pewno nie da się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Może lepiej się zapytać co bym chciał robić? Warto jest sobie postawić dany cel i do niego dążyć. Jeśli chcesz grać zwykłą osobę cywilną- może warto się zakręcić przy stworzeniu rodziny? Pamiętajcie tylko, że nic na siłę. Jeśli jakieś wątki was męczą, czujecie że to nie dla was- odpuśćcie. Gra ma sprawiać frajdę, a nie być kolejnym obowiązkiem. Coś co zdążyłem zauważyć z własnego doświadczenia- Losowe interakcje z przypadkowymi graczami są najciekawsze! Ah i jeszcze jedno. Jeśli gracie z paczką znajomych i w trakcie gry IC gadacie ze sobą przykładowo na discordzie- nic z tego. Dogadywanie między sobą odczuć i ustalanie interakcji jest często nurzące i nudzi się po kilku godzinach. Nie wierzycie mi? Spróbujcie! Warto.

    3. Czujesz, że chcesz osiągnąć coś więcej? Jesteś kreatywny i otwarty na interakcje? 
    Ah i dochodzimy do ważnej rzeczy! Biznesy, Spółki i Korporacje to trzy różne rzeczy i powinniśmy to rozróżniać! Biznesy kierowane są głównie do graczy, są miejscem do prowadzenia wątków, kreowania swoich postaci i nawiązywania znajomości, ale na tym się to kończy. Biznesy pozostają w strefie prywatnej gracza i jego postaci! Co innego tyczy się spółek i korporacji, które defacto tworzą lore serwera. W momencie kiedy decydujemy się na stworzenie czegoś swojego, musimy liczyć się z faktem, że nasze działania będą rzutować na opinię nie tylko osób poznanych, ale też na wszystkich graczy, którzy zechcą przeczytać temat. Pamiętajmy jednak, że spółka jest czymś o wiele mniejszym od korporacji! Nie próbujmy od razu podbijać serwera. Dajmy sobie czas, konsekwentnie rozwijajmy marki i nawiązujmy zdrową rywalizację z innymi podobnymi przedsiębiorstwami. 

    4. Pierwszy raz na RP?
    Każdy kiedyś zaczynał swoją przygodę i nikt od razu nie był nie wiadomo na jakim poziomie gry. Ten punkt kieruję zarówno dla nowych graczy jak i dla całego społeczeństwa serwera- bądźmy wyrozumiali, dajmy szansę! Doskonale wiem jak bardzo męcząca jest gra z osobą, która na pełną i rozbudowaną wypowiedź odpowiada jednym zdaniem, ale może to właśnie ktoś nowy, co dopiero zaczyna swoją przygodę? Warto jest takiej osobie poświęcić kilka minut na zwykłe pytanie, udzielić mu paru wskazówek... po prostu bądźmy ludźmi dla siebie nawzajem. 

    5. Podsumowanie:
    Przed stworzeniem postaci pomyślmy nad jej przyszłością. Wiadomym jest, że niektórych sytuacji się nie przewidzi, ale miejmy chociaż jeden plan awaryjny! Jeśli planujemy zmienić dziedzinę w której do tej pory graliśmy- czemu nie? Ale powoli. Nikt z dnia na dzień nie staje się mechanikiem. Jako prawnik nie idzie się pracować za barem... Wszystko z głową, a gra na pewno będzie przyjemna.


    Oczywiście cała wypowiedź to tylko moje zdanie. Starałem się przelać wszystko co zdążyłem zauważyć, ale może macie własne pomysły? Osobiście uważam że system "Znijaczania" postaci na tym serwerze jest bardzo surowy i czasem nawet niesprawiedliwy, ale to raczej temat do oddzielnej dyskusji. Na tą chwilę dziękuję wszystkim co chcieli to przeczytać i jestem ciekaw waszych pomysłów.
     
  16. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w TWÓJ ULUBIONY STRIMER NADAJE NA ŻYWO   
    Zapraszam na tłicza 
    https://www.twitch.tv/dsliwa
  17. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez I3uLwers w [Warsztat] Pole Position Workshop   
    Pole Position Workshop od samego początku zaistnienia, nie miało łatwego startu na drodze rekrutacji pracowników, a tym samym właścicielka dotychczas zamiast reklam wykorzystała swoje znajomości do pomocy, by dany warsztat samochodowy znów zaistniał i w ten sposób powoli wstający z kolan warsztat zaczyna budzić zainteresowanie pobliskich działalności od gastronomii, po konkurencyjne warsztaty samochodowe. Właścicielka po kilku dniach otrzymała zaproszenie na wydarzenie Los Santos Drift Organisation, w której jej zespół na chwilę obecną odrzucił swą kandydaturę z kilku czynników, a przede wszystkim z braku czasu, ponieważ było to z chwili powrotu na planszę Pole Position i sama kadra zarządu zadecydowała o tym, aby wybrać najpierw drogę o rozpoznawalność na rynku.
     
    ** Jak już wiadomo krążą po mieście pogłoski, że dany warsztat po dwóch latach nieaktywności powrócił do gry i stara się powoli odbudowywać swoją markę, jednak opinie za danym szyldem krążą mieszane, a tym samym pojawiają się do dnia dzisiejszego, również te negatywne choćby to na portalu społecznościowym znanym szerzej jako LifeInvader, a mowa tu o opinii jednego z byłych klientów, który w poście wyraził swoje niezadowolenie. **
    ** Z czasem można zauważyć, że warsztat samochodowy nabiera postępów w swoich działaniach, a w nim widać mechaników odpowiedzialnych za naprawę, przegląd czy modernizację pojazdów pozostawionych przez klientów. Pole Position zawsze można było zauważyć, że działało ściśle przy, a nawet na terenie stacji paliw stacjonujących w Los Santos, a jak już wiadomo ten warsztat nie zajmuje się już pojazdami typu muscle, a tym razem tylko i wyłącznie sport do dwustu tysięcy dolarów wartości salonowej mając na to zgodę od samego S2 Parts. **
  18. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez ThePilator w [Warsztat] Pole Position Workshop   
    Daje zielone światło. Przydział to samochody typu sport i muscle do 100k
  19. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez I3uLwers w [Warsztat] Pole Position Workshop   
    Pole Position Workshop - Warsztat posiadający tradycje jedne z najdłuższych w Los Santos. Historia tego miejsca zaczyna się wraz z boomem gospodarczym zachodniego wybrzeża datowanego na lata 50 XXV. Dobrze prosperująca gospodarka oraz amerykański styl życia, narzucały wręcz na obywateli modę na posiadanie własnego pojazdu. Rynek motoryzacyjny, choć jeszcze w powijakach szybko musiał zaspokoić popyt na tego typu działalności. Tu rozpoczyna się życie słynnego warsztatu, który wtedy nosił nazwę Havana Style Garage. Założyciele specjalizowali się w obsłudze siermiężnych, amerykańskich cadillaców. Dzięki temu prosperowali świetnie aż do czasu kiedy kryzys gospodarczy lat 70 wymusił na obywatelach zmiany. Dotychczasowe ceny ropy, które wtedy wydawały się śmieszne, teraz podskoczyły niesamowicie w górę. Był nawet w Stanach czas, że benzyna wydawana była na kartki. To postawiło przed projektantami nowe wyzwania, smuklejsze linie nadwozia oraz silniki, które nie paliły już ogromnej ilości paliwa na 100 km. W związku z tym warsztat zaczął podupadać, dotychczasowa ekipa nie poradziła sobie z wyzwaniami, które niosła za sobą nowa technologia. Miejsce przeszło wiele zmian, przeważnie jednak stało puste aż do 2010 roku, kiedy to wnuk właściciela postanowił przywrócić świetność tego warsztatu. Zainwestował spory kapitał i ruszył z kampanią reklamową, gdzie od tego czasu warsztat rozrastał się oraz szczycił swoją rozpoznawalnością, dzięki czemu znajduje uznanie wśród odwiedzających go klientów. W 2020 roku były właściciel wszedł w spółkę z Los Santos Race League i warsztat może szczycić się mianem tego, który obsługuje te prestiżowe zawody. Pole Position kiedyś było umiejscowione po sąsiedzku z pubem, który postanowił wejść we współpracę i nosił tę samą nazwę firmy, jednak jego dni zostały policzone i został zamknięty na 2021r. warsztat przez byłych założycieli był traktowany jako coś bez czego żyć się nie dało, stąd musieli z chłodnym podejściem znaleźć godnego i zaradnego właściciela - padło na kobietę z nazwiska Thurston, która dopięła swego i wykazała się najlepiej wśród wszystkich kandydatów, otrzymała zielone światło od założycieli i postanowiła jak najprędzej działać, gdzie na początek zaczęła zmiany od lokalizacji, która była według niej słaba ze względu na małą ilość miejsc parkingowych i ruchliwe drogi wokół. Pole Position przez ten proces przygotowawczy zyskało pozytywne opinie z racji, że pojawiająca się masa klientów miała gdzie zaparkować swój pojazd, oczekując jego naprawy, przeglądu, czy modernizacji. Mało tego warsztat przed powrotem do funkcjonalności wymienił wszystkie narzędzia, wymienił oświetlenie wewnątrz i zmienił kadrę zarządzającą.
    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    Pole Position Workshop zostało oficjalnie przejęte rok temu przez kobietę młodej daty, która od małego specjalizuje się w samochodach typu sport. Pole Position jak każdy inny warsztat, miewał w swoich działaniach wzloty i upadki. Thurston wznawia jego działalność kolejny raz w Los Santos, jednakże w innym miejscu niż był poprzednio osadzony. Warsztat specjalizujący się w samochodach typu sport, wykonując zlecenia klientów na modernizację silnikową, czy wizualną.

     
  20. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  21. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez chinaski is dead w Fundacja 420   
  22. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez rajan w Fundacja 420   
    no offence, ale to najgorsza kampania promowania konopi w polsce
  23. Dolan polubił odpowiedź w temacie przez NinjaPijany w Fundacja 420   
    ja z kolegami raz na jakiś czas wciągne kreske, pogadam, pośmieje sie a sąsiad po marihuanie rucha kota
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin