Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Changelog #58: Noworoczny Vibe


MyNick

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, ECPU aikon napisał:

Zazwyczaj gadasz od rzeczy ale akurat zgodzę się z tobą w tym przypadku. Zasiłki powinny być albo dla graczy bez zatrudnienia albo do jakiejś tam ilości godzin na postaci.

Temat był już poruszany na discordzie biznesów. Wielokrotnie poruszaliśmy kwestię aby rozdzielić to w taki sposób, aby osoby BEZ grupy biznesu otrzymywały zasiłek, zaś osoby z grupą biznesu go nie otrzymywały. Podobno jest to zależne od administracji, która się nie godziła, zaś poprzedni opiekunowie podobno "forsowali" ten układ, ale no ani widu, ani słychu, to być może było to tylko tekstem na odczepne poprzedniej opiekun. 

Niemniej jednak jest problem gotówki na serwerze, każdy o tym wie, ale nikt nie reaguje, jednocześnie pozwalając dalej na coś takiego. Zmieniamy tryb rozgrywki już dawno, a reakcji jak nie było tak nie ma. 

Co do aktualizacji, aby nie tworzyć off-topu.. Jest fajnie, zmiany na plus z garderobą, dodać jeszcze rzeczy z nowych DLC gta i będzie w porządku. Z resztą nie jestem w stanie zapoznać się skryptowo bo nie wykorzystuję tych części rozgrywki na serwerze, więc nie ocenię.

Marceliuszeq lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja całkowicie bym odszedł od rozdawnictwa, bo to jest ten sam klasyk co dzisiaj w Polsce (wysoka inflacja). Nie ma wyjścia z inflacji tak naprawdę, bo w systemie gospodarczym takim jak jest irl to gadają, że:

Cytat

Dla ograniczenia inflacji popytu zaleca się restrykcyjną politykę pieniężną (ograniczanie podaży pieniądza) i restrykcyjną politykę fiskalną (ograniczanie wydatków państwa i konsumpcji).

Musiałyby zniknąć projekty zarobkowe, musiałby zniknąć wysoki PayDay, musiałyby zniknąć zasiłki.

Musiałyby zostać wprowadzone podatki i musiałyby być mega wysokie (droższy dom- większy podatek, droższy samochód- droższy podatek- wtedy hajs wracałby na konto GOV'u, z tego konta rozdawać ludziom zasiłki (po $25, $50 na godzinę). Innej opcji dzisiaj nie ma. Dodatkowo na plus utrzymywania konta dla bezrobotnych jest to, że dzisiaj wszystkie stacje paliw są pod władaniem administracji (powinni na moje oko zrobić to tak, że im lepszy silnik samochodu tym więcej spala).

 

Wiadomo, to tylko gra- i są zawsze problemy jak komuś ktoś chce narzucić opłaty w grze za to, że ma kilka supercarów i wille. Ale innych sposobów na ograniczenie inflacji jak na razie nie ma.

Ceny w biznesach musiałyby zostać wyregulowane do bardzo niskich stawek, aby burger kosztował $10 a nie $50 (możnaby przejściowo w ramach rekompensaty zrobić po prostu dopłatę do usług w formie +25% dla biznesu od GOV, gdzie i tak od sprzedazy burgera szedłby podatek).

To jedyna sensowna opcja wyjścia z inflacji serwerowej - ale pewnie są tu ekonomiści z zainteresowania więc rozgryźliby to jeszcze lepiej, bo ja nie widzę problemu aby zarabiając z 6k dziennie zapłacić z tego nawet połowę na podatki lub więcej- opłacić hajs za posiadany dom, posiadane pojazdy i tak dalej.

Równie dobrze, mogłoby być tak jak było dawniej na sampie, że wypłata z grupy/biznesu była wyłącznie raz dziennie a co godzine był "zasiłek" w postaci $50 dla każdego gracza.

Verenar lubi to

6_1_140_kdxrp.png.41b170337ca912794a5622

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jesus napisał:

Ja całkowicie bym odszedł od rozdawnictwa, bo to jest ten sam klasyk co dzisiaj w Polsce (wysoka inflacja). Nie ma wyjścia z inflacji tak naprawdę, bo w systemie gospodarczym takim jak jest irl to gadają, że:

Musiałyby zniknąć projekty zarobkowe, musiałby zniknąć wysoki PayDay, musiałyby zniknąć zasiłki.

Musiałyby zostać wprowadzone podatki i musiałyby być mega wysokie (droższy dom- większy podatek, droższy samochód- droższy podatek- wtedy hajs wracałby na konto GOV'u, z tego konta rozdawać ludziom zasiłki (po $25, $50 na godzinę). Innej opcji dzisiaj nie ma. Dodatkowo na plus utrzymywania konta dla bezrobotnych jest to, że dzisiaj wszystkie stacje paliw są pod władaniem administracji (powinni na moje oko zrobić to tak, że im lepszy silnik samochodu tym więcej spala).

 

Wiadomo, to tylko gra- i są zawsze problemy jak komuś ktoś chce narzucić opłaty w grze za to, że ma kilka supercarów i wille. Ale innych sposobów na ograniczenie inflacji jak na razie nie ma.

Ceny w biznesach musiałyby zostać wyregulowane do bardzo niskich stawek, aby burger kosztował $10 a nie $50 (możnaby przejściowo w ramach rekompensaty zrobić po prostu dopłatę do usług w formie +25% dla biznesu od GOV, gdzie i tak od sprzedazy burgera szedłby podatek).

To jedyna sensowna opcja wyjścia z inflacji serwerowej - ale pewnie są tu ekonomiści z zainteresowania więc rozgryźliby to jeszcze lepiej, bo ja nie widzę problemu aby zarabiając z 6k dziennie zapłacić z tego nawet połowę na podatki lub więcej- opłacić hajs za posiadany dom, posiadane pojazdy i tak dalej.

Równie dobrze, mogłoby być tak jak było dawniej na sampie, że wypłata z grupy/biznesu była wyłącznie raz dziennie a co godzine był "zasiłek" w postaci $50 dla każdego gracza.

ziomek, to tylko roleplay xD to wszystko jest niepotrzebne w momencie kiedy gracz kumuluje gotowke i umie sie nia poslugiwac w rozsadny sposob inwestujac ja w rzeczy potrzebne mu do gry a nie pchajac sie w grind, rzeczy o ktorych mowisz pod katem ekonomicznym nie sprawdza sie w momencie kiedy gospodarka serwerowa nie jest jakos bardzo uregulowana podatkami czy kredytami, wzrost kasy na postaci zaczyna sie w momencie kiedy masz juz duzo godzin na postaci bo po prostu Ci sie kumuluje, co w wypadku gry na samym poczatku postaci? wtedy tej gotowki zbierzesz mniej jezeli masz taxy i mniejsze ceny co za tym idzie ludzie zaczna jeszcze bardziej grindowac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, goldonmywrist napisał:

ziomek, to tylko roleplay xD to wszystko jest niepotrzebne w momencie kiedy gracz kumuluje gotowke i umie sie nia poslugiwac w rozsadny sposob inwestujac ja w rzeczy potrzebne mu do gry a nie pchajac sie w grind, rzeczy o ktorych mowisz pod katem ekonomicznym nie sprawdza sie w momencie kiedy gospodarka serwerowa nie jest jakos bardzo uregulowana podatkami czy kredytami, wzrost kasy na postaci zaczyna sie w momencie kiedy masz juz duzo godzin na postaci bo po prostu Ci sie kumuluje, co w wypadku gry na samym poczatku postaci? wtedy tej gotowki zbierzesz mniej jezeli masz taxy i mniejsze ceny co za tym idzie ludzie zaczna jeszcze bardziej grindowac 

Tak, i o właśnie takich graczy chodzi- aby nałożyć od pewnego momentu już jakiś podatek.

Można dla postaci poniżej konkretnej ilości h wyłączyć całkowicie jakiekolwiek opłaty, aby pozwolić mu nakitrać hajsu. To żaden problem przecież, aby pozwolić nowym jakoś się wzbogacić, pozwolić uzbierać na cokolwiek.

 

Problem pojawia się problem wtedy, gdy ktoś ma za dużo wszystkiego- wtedy się ludziom nudzi, odwalają a w konsekwencji po prostu z serwera odchodzą.

6_1_140_kdxrp.png.41b170337ca912794a5622

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Jesus napisał:

Problem pojawia się problem wtedy, gdy ktoś ma za dużo wszystkiego- wtedy się ludziom nudzi, odwalają a w konsekwencji po prostu z serwera odchodzą.

no i to chyba przeciez dobrze? xD
jesli czyjas rozgrywka polega tylko i wylacznie na zbieraniu kasy to chyba nie rozumie idei trybu i swoim odejsciem wyswiadczy przysluge reszcie graczy - tylko niestety to tak nie dziala i takie glaby nadal tu graja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Jesus napisał:

Tak, i o właśnie takich graczy chodzi- aby nałożyć od pewnego momentu już jakiś podatek.

Można dla postaci poniżej konkretnej ilości h wyłączyć całkowicie jakiekolwiek opłaty, aby pozwolić mu nakitrać hajsu. To żaden problem przecież, aby pozwolić nowym jakoś się wzbogacić, pozwolić uzbierać na cokolwiek.

 

Problem pojawia się problem wtedy, gdy ktoś ma za dużo wszystkiego- wtedy się ludziom nudzi, odwalają a w konsekwencji po prostu z serwera odchodzą.

nie trzebaby nakladac podatku gdyby nasze polskie community zrozumialo ze im wiecej masz forsy to niekoniecznie bardziej jestes bogaty, ludzie potrafia grac na zagranicznych serwerach z majatkiem ponad milion dolcow klase srednia tylko u nas w lwiej czesci przypadkow kazdy musi byc lepszy od kazdego niekoniecznie stawiajac na bogaty chardev a na czysty grind kasy i przewozke w Truffade po Vespucci

zaden problem nowym dac forse w odpowiedniej ilosci a starym jej nie zabierac bo maja za duzo xD przeciez to sie kupy nie trzyma, ludzie nie odchodza z serwera/nie odwalaja na serwerze/nie nudza sie gra jesli maja jasny i przejrzysty plan na gre a nie na grind gotowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórym graczom Tibia za czasów podstawówki chyba zostawiła wielki ślad na podświadomości i teraz myślą że skumulowana gotówka w RP jest jak EXP w MMORPG, a każdy wie że nie liczą sie cyferki w banku tylko cyferki reprezentujące ilość godzin spędzonych na dobrej zabawie w gronie innych graczy lel

Niech każdy gra co chce - nadal sie znajdują kumaci ludzie którzy mają na koncie milion a jeżdża startowym autem za 5 koła i takich ludzi lubie! Też tak robiłem!

A co do podatków to czasem dam komuś obfity napiwek i w głowie udaje sobie że to niby zapłaciłem właśnie podatek za mieszkanie LOL obie strony zadowolone, po co pozbywać sie gotówki na rzecz rządu który może se ją dodrukować hihi

Edytowane przez PRAWICZEK
doozan lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście byłem ostatnio zaskoczony tym, że nawet pieniądze za aktywną grę klientów w budynku zostały podniesione. Moim zdaniem idzie to wszystko trochę w złym kierunku, tym bardziej że ciuchy są teraz dostępne dla każdego totalnie za darmo. Tak jak kilka osób wyżej wspomniało, zasiłek za godzinę gry powinien być dostępny do jakiegoś progu godzin na postaci lub tylko w przypadku, jeśli postać na której gramy nie posiada żadnego panelu grupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas wałkowany jest temat pieniędzy, ale moim zdaniem wszystko zależy od kreatywności gracza. Jedni potrzebują gotóweczki, bo akurat grają taki charakter - inni zaś nie. Odniosę się do swojego przykładu, bo uważam, że jest trafny. Gram postać ćpunki, która wydaje (o ile w ogóle ma) wszystkie swoje pieniądze na używki lub oddaje swojemu pimpowi. Nie mam auta (na serwerze nie ma autobusów, więc muszę to odgrywać), nie mam willi z basenem.. I co? Można. Już skończcie się czepiać o to, czy kasy jest za mało, czy za dużo. Po prostu użyjcie swojej wyobraźni, by grać z tym, co mamy. Reasumując, jeśli nie chcesz mieć miliona na koncie, to wpłacaj swoje pieniądze na datek na przykład w formie zakupionego biletu, ciuchów kupionych w internecie (po stworzeniu outfitu w garderobie), wykupienie miejsca parkingowego w centrum miasta, czy czynszu za mieszkanie tudzież dom/willa, bo wbrew pozorom nie wystarczy tylko kupić drogiej posiadłości, tylko stale trzeba ją opłacać. 

 

21 savage murder GIF by Worldstar Hip Hop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, greygods napisał:

no i to chyba przeciez dobrze? xD
jesli czyjas rozgrywka polega tylko i wylacznie na zbieraniu kasy to chyba nie rozumie idei trybu i swoim odejsciem wyswiadczy przysluge reszcie graczy - tylko niestety to tak nie dziala i takie glaby nadal tu graja

administracja powinna przykładać większą uwagę do developingu postaci, szczególnie osób które grają przeciętnych mieszkańców 'Santos, bo zdarza się, że taksówkarze/barmani po swojej pracy wsiadają w auta warte milion $ i biorą udział w nielegalnych wyścigach. To tylko jeden z wielu przykładów które by można 'przytoczyć' na potrzebę tego. Forsa nie jest problemem, a osoby i ich mentalność oraz wykorzystanie jej na postaci, wszystko należy robić ze smakiem i w miarę realistycznie.

Jesus lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Diducha napisał:

cały czas wałkowany jest temat pieniędzy, ale moim zdaniem wszystko zależy od kreatywności gracza. Jedni potrzebują gotóweczki, bo akurat grają taki charakter - inni zaś nie. Odniosę się do swojego przykładu, bo uważam, że jest trafny. Gram postać ćpunki, która wydaje (o ile w ogóle ma) wszystkie swoje pieniądze na używki lub oddaje swojemu pimpowi. Nie mam auta (na serwerze nie ma autobusów, więc muszę to odgrywać), nie mam willi z basenem.. I co? Można. Już skończcie się czepiać o to, czy kasy jest za mało, czy za dużo. Po prostu użyjcie swojej wyobraźni, by grać z tym, co mamy. Reasumując, jeśli nie chcesz mieć miliona na koncie, to wpłacaj swoje pieniądze na datek na przykład w formie zakupionego biletu, ciuchów kupionych w internecie (po stworzeniu outfitu w garderobie), wykupienie miejsca parkingowego w centrum miasta, czy czynszu za mieszkanie tudzież dom/willa, bo wbrew pozorom nie wystarczy tylko kupić drogiej posiadłości, tylko stale trzeba ją opłacać. 

 

Jeśli każdy gracz by myślał tak jak ty, to by nie było w ogóle żadnego problemu. Problem jest jednak taki, że na serwerze zapewne więcej niż 50% postaci nie jest przemyślane i stworzone tylko po to, aby mieć wszystko "lepiej, szybciej, więcej", a dla przykładu ograniczenie zasiłków tylko dla postaci bez grup, by było małym podcięciem skrzydeł

Jesus lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, greygods napisał:

no i to chyba przeciez dobrze? xD
jesli czyjas rozgrywka polega tylko i wylacznie na zbieraniu kasy to chyba nie rozumie idei trybu i swoim odejsciem wyswiadczy przysluge reszcie graczy - tylko niestety to tak nie dziala i takie glaby nadal tu graja

No co zrobisz nic nie zrobisz xd

 

Ja mam tak samo w chuj hajsu i co jezdze supercarem? Nie. Kupiłem wczoraj pickupa za 14klockow co by pasował do gierki. Polowe hajsu wydałem na obiekty dla muzeów, na rzecz biznesów ktore robimy dla sasp, na premie czy cos innego. Hajs rzecz nabyta gorzej ze tu ludzie nie potrafia po prostu grac chardeva tyko liczy sie fulltune fura pracujac za barem i odpierdalando.

6_1_140_kdxrp.png.41b170337ca912794a5622

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin