Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

MOON Inc. - Events and even more...


Madeleine

Rekomendowane odpowiedzi

image.png.9ca7a8b7e44369824a3a0988d63a9c19.png

Witaj w świecie, w którym pieniądze rządzą człowiekiem. Korporacja, która zdążyła wbić się w pamięć każdemu, kto choć trochę usłyszał o ostatnich głośnych wydarzeniach - Celebrity Awards. Choć przeróżne media nieprzychylnie pisały o organizatorach, spirala nakręcała się samoistnie. Zwiększało to wówczas świadomość o istnieniu Moon, docierając do niemalże każdego żyjącego człowieka w stanie San Andreas. Niedługo potem, Felicita DePalma, będąca CEO Moon Agency, postanowiła poczynić dość odważne kroki. Nic z resztą dziwnego, w końcu bardzo często zdarza jej się rzucać na głębokie wody. W taki oto sposób powstało MOON Incorporated.

Marka MOON wywodzi się od pierwotnie działającej agencji eventowej w Chicago, która po otwarciu nowej filii w Los Santos zajmowała się profesjonalnymi zleceniami skupiającymi swoją uwagę wokół show-biz. To właśnie ta marka miała szansę współpracować z największymi graczami na rynku Los Santos - począwszy od Gemstone, The Vault, aż po KELLY czy prestiżową galę Celebrity Awards, którego współorganizacją zajęły się Lloyd Investments i Department of Arts&Culture. Po kilku miesiącach prężnej działalności w Los Santos, MOON Agency staje się podstawowym filarem MOON - EVENTS. W zanadrzu marki pozostają również kolejne, które będą odkrywane dopiero z biegiem najbliższych miesięcy. 

Dane rejestracyjne przedsiębiorstwa:

  • Nazwa: MOON Incorporated
  • Adres: Rockford Hillls, Dorset Drive - Moon Palais
  • Numer konta grupy: 5020980188
  • Zarząd:
    • 70% - Felicity DePalma
    • 30% - Michael DePalma
  • Kapitał: $800,000

Kontakt

  • CEO Felicita DePalma, mob. 311-100
  • COO Michael DePalma

 

image.png.d06039b64bad1637a4ccdf36ec92fcad.pngWyobrażasz sobie błysk świateł w ogromnej hali, odgłos tłumu czekającego na performance jednej z gwiazd lokalnej sceny? A może wolisz kameralną imprezę w wystrojonym barze, w ciepłych barwach, w jazzowej oprawie, mogąc celebrować chwile wśród swoich najbliższych, najdroższych sercu przyjaciół? Czyżbyś jednak wolał wyjazd na odległą, rajską wyspę, w której tropikach chciałbyś się znaleźć, by co wieczór móc rozerwać się na lokalnej plaży? Wszystko to jest w zasięgu Twojej ręki. Z naszą pomocą zorganizujesz najlepsze wydarzenia w całym swoim życiu!

Jesteśmy zespołem wyspecjalizowanym w organizacji i tworzeniu niezapomnianych, emocjonujących wydarzeń, począwszy od imprez firmowych, konferencji aż po eventy promocyjne czy koncerty. Nasi wykwalifikowani pracownicy wykreują Twój projekt od zera, całkowicie dostosowując ofertę do Twoich potrzeb. Gwarantujemy kompleksowe wsparcie dla naszych klientów, włączając w to szczegółowy plan wydarzenia, wsparcie marketingowe, logistyczne oraz usługowe. Posiadamy wielu partnerów biznesowych o wysokiej jakości usług, z pomocą których realizujemy nasze zlecenia w pełni profesjonalnie, dbając o najdrobniejsze detale.

Organizowanie wydarzeń to nie tylko praca, ale i pasja do tworzenia niepowtarzalnych i niezapomnianych chwil. To uczucie spełnienia i satysfakcji widząc, jak nasze pomysły przeradzają się w rzeczywistość i przynoszą radość innym. To sztuka tworzenia wspomnień i budowania więzi, które pozostają na długo. Od naszych zespołów wymagamy przede wszystkim odkrywania kreatywnych sposobów, by każdy moment był tym wyjątkowym i szczególnie zapadał w pamięć. Również do sukcesu potrzebna jest śledzenie trendów, poszukiwanie nowych inspiracji i chęć współpracy. W każdym momencie Twojego życia będziemy Cię wspierać. Możesz liczyć na pomoc naszego zespołu lub kompletnie przekazać nam swoje obowiązki. Wszystko, co tworzymy, robimy z pasją i zaangażowaniem. Dzięki nam, najważniejsze wydarzenia przeżyjesz bez niepotrzebnego stresu. Dopilnujemy Twoich spraw - MOON to przede wszystkim droga do sukcesu. Nie zwlekaj ani chwili dłużej - skontaktuj się z jednym z naszych przedstawicieli i pozwól nam uczynić Twoje wydarzenie wyjątkowym! Jest nam niezwykle miło, że nam ufasz. Dziękujemy.

Edytowane przez Madeleine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

image.png.80dc11764892fda535d87576bed8301f.png

Początki zawsze bywają najtrudniejsze, ale świeża mieszkanka miasta aniołów nie dała za wygraną - odnalazła swoje miejsce, tym samym otwierając drugą filię MOON Agency, zaraz po filii w Chicago. Nie obyło się bez problemów na samym początku, choćby w prywatnym życiu CEO Felicity DePalma. Odnalazłszy najbliższych krewnych DePalmów, którzy w tym mieście prowadzą własne interesy, nie została ciepło przyjęta jako córka. Na jej korzyść przemówiły jednak jej wytrzymałość w dążeniu do celu oraz zorganizowanie i samodzielność, wzbudzając zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców. Cechy te doprowadziły młodą DePalmę do twardych negocjacji z zarządcami Paradise Island. Kobieta, tuż po przygotowaniu i przesłaniu oferty dedykowanej wyspie, otworzyła swojej agencji drogę ku długiej bitwie. Zwycięstwem można określić ostateczne objęcie opieki nad Paradise Island. Pierwsze zmiany wprowadzone na tropikalnym biomie będą widoczne dopiero za kilka tygodni, kiedy to planowane jest ponowne otwarcie sezonu turystycznego. Stabilizacja MOON Agency trwa, ale pierwsze zlecenia i prośby o wsparcie wydarzeń pojawiają się na skrzynce przedsiębiorstwa.


image.thumb.png.add1b8070adb13b889136539ff4be4bc.png

  • Wynajem przestrzeni biurowej w BLOOM Tower, podpisanie wiążącej umowy.
  • Ogłoszenie przez agencję przetargu - poszukiwanie wykonawcy strony internetowej MOON Agency, oferującego jednocześnie usługi udostępniania i konserwacji serwerów WWW. Przetarg został zakończony pomyślnie. Zwycięzca, którym okazał się być gigant ByteBridge, otrzymał oficjalną informację o wygranej z prośbą o kontakt z CEO Felicita DePalma celem dopełnienia przetargu.
  • Wynegocjowanie oraz podpisanie kontraktu gwarantującego wyłączność sprawowania opieki nad Paradise Island. Tym samym marka Paradise Island staje się strategicznym partnerem agencji Moon. 
  • Paradise Island doczekało się własnej odsłony fanpage, za której to pośrednictwem MOON Agency opublikowało ankietę dotyczącą pobytu i rekreacji na wyspie. Pomimo faktu, że na wyspie obecnie jest poniżej 70ºF, należy przygotować się odpowiednio na kolejny sezon turystyczny.
  • Kilkukrotne pojawienie się na Paradise Island celem przygotowania planów zmian w rezydencji czy na samej wyspie, a także kosztorysu na ostatnie dni roku 2023. Renowacja oraz restrukturyzacja Paradise Island będzie wymagała sporych ilości czasu oraz możliwości finansowych.
  • Udostępnienie w social mediach informacji o podpisaniu partnerstwa pomiędzy Paradise Island a MOON Agency. Przedsiębiorstwo DePalmy zapewnia, że jest to bardzo ważne wydarzenie dla rozwoju, licząc jednocześnie na owocną współpracę. 
  • Zatrudnienie COO Harley Romero, który w swoim portfolio ma również współpracę z Los Santos County Department of Arts & Culture.
  • Wstępne rozmowy na temat współpracy agencji z Christian Calvert, przedstawicielem Los Santos County Department of Arts & Culture, który tym samym zleca wsparcie jednego z organizowanych wydarzeń z ramienia instytucji.
  • Rozmowy (rozeznanie oraz negocjacje) z partnerem logistycznym All Route Logistics, a także z kancelarią prawniczą celem podpisania kontraktu gwarantującego objęcie opieką. Obecnie oba kontrakty oczekują na podpisanie bądź dalsze negocjacje.
  • Wstępne rozmowy na temat współpracy partnerskiej z przedsiębiorstwami takimi jak Gemstone, The Vault czy Nebula Club.
  • Agencja wspiera nieoficjalnie kilka wydarzeń w mieście, tym samym pozyskując nowych klientów i rozbudowując portfolio.

 

 

Spoiler

Wydatki

  • Kapitał podstawowy: 2 x $250.000
  • Wynajem przestrzeni biurowej w BLOOM Tower: $20.000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Filia MOON Agency w Los Santos w szybki sposób może przyćmić swoją matkę z Chicago, skrupulatnie przeprowadzone działania już na samym początku działalności przyczyniły się do podpisania lukratywnej umowy z Paradise Island, a to przecież dopiero początek. Sfinalizowanie rozmów z przedsiębiorstwami Gemstone, The Vault, Nebula Club może okazać się kluczowe w dalszym rozwoju na mapie miasta - agencja mając nowe argumenty może szybko ocieplić wizerunek w oczach przedstawicieli Los Santos County Department of Arts & Culture.**

Na zyski finansowe wpłynęły następujące czynniki.

  • Wynegocjowanie oraz podpisanie kontraktu gwarantującego wyłączność sprawowania opieki nad Paradise Island. Tym samym marka Paradise Island staje się strategicznym partnerem agencji Moon.
  • Udostępnienie w social mediach informacji o podpisaniu partnerstwa pomiędzy Paradise Island a MOON Agency. Przedsiębiorstwo DePalmy zapewnia, że jest to bardzo ważne wydarzenie dla rozwoju, licząc jednocześnie na owocną współpracę.
  • Paradise Island doczekało się własnej odsłony fanpage, za której to pośrednictwem MOON Agency opublikowało ankietę dotyczącą pobytu i rekreacji na wyspie. Pomimo faktu, że na wyspie obecnie jest poniżej 70ºF, należy przygotować się odpowiednio na kolejny sezon turystyczny.**

Kapitał: $500,000
Status: Nowe
Czynsz za budynek/tydz: $10,000
Zysk pasywny: $180,000

Mafio, Madeleine, Husio i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

JvpbzaC.png

Doskonała inicjatywa i rzetelność w wypełnianiu swoich obowiązków. Tym aktualnie cechuje się przedsiębiorstwo, którym zarządza Felicita z rodziny DePalma. W połączeniu z siłami współpracujących podmiotów, organizacja wydarzeń to pestka i niewielkie wyzwanie. Pieniądze zaczynają coraz to bardziej upłynniać się dzięki pierwszym poważniejszym zleceniom. Zaufanie artysty KELLY oraz Le Foundation to kamień milowy w historii agencji. Jednakże plany na przyszłość są dużo większe, choć zgodnie z oczekiwaniami CEO, nie powinny znacząco obciążyć obecnego personelu. Co więcej, kluczowym okaże się w tej kwestii wsparcie dwóch większych i znanych w mieście podmiotów - All Route Logistics i BLOOM. Czy DePalma doprowadzi firmę do kolejnych, wielkich osiągnięć?

HV5jPYx.png

  • Podpisanie kontraktu partnerskiego z All Route Logistics, na mocy którego spółka staje się strategicznym partnerem logistycznym. Informacja o tym została umieszczona na social mediach MOON.
  • Nawiązanie kontaktu, rozmów, a kolejno współpracy z Le Foundation. Instytucja skontaktowała się z MOON celem współorganizacji bankietu charytatywnego, którego agencja stała się partnerem - wspomniano o tym m.in. na social mediach, na grafikach.
  • Nawiązanie umowy partnerskiej z The Vault, Gemstone i LSSG, dzięki czemu logotypy firm znalazły się na aktualnej, jeszcze nieodświeżonej stronie MOON.
  • Rozpoczęcie rozmów z ByteBridge w sprawie zakończonego przetargu. W imieniu MOON w tym temacie zaczął działać Harley Romero.
  • Podpisanie umowy z Zhong Blackwood Law, na mocy której kancelaria z dniem 14 grudnia sprawuje opiekę prawną nad przedsiębiorstwem.
  • Zorganizowanie koncertu Kelly w ramach ALL ME TOUR - plakaty pojawiły się w sieci.
  • Felicity DePalma, w imieniu MOON, zaproponowała współpracę artyście KELLY - Sadboyz przy świątecznej wersji O Holy Night w akompaniamencie Ave Maria. Utwór znalazł się  w serwisie vTube oraz na social mediach.
  • Zlecono renowację restauracji na Paradise Island.
  • Rozpoczęcie rozmów pomiędzy Moon a ARL i BLOOM w sprawie wspólnego, większego projektu.

 

Spoiler

Wydatki $288,000

  • 2x $30,000 Za umowę pomiędzy MOON a ARL

 image.png?ex=65a449bb&is=6591d4bb&hm=163

image.png?ex=65ac26e1&is=6599b1e1&hm=9e0

  • $98,000 Za umowę pomiędzy MOON a kancelarią

image.png?ex=65ac2527&is=6599b027&hm=c59

image.png?ex=65ac24a8&is=6599afa8&hm=12f

  • $100,000 Opłata LSSG i Gemstone za ALL ME TOUR

image.png?ex=65ac2505&is=6599b005&hm=973

  • $30,000 Opłata za współpracę z SadBoyz przy Xmas Song

image.png?ex=65ac24f8&is=6599aff8&hm=9db

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wpływ na zyski przedsiębiorstwa miały głównie:

  • Organizacja koncertu w ramach ‘ALL ME TOUR’, agencja pojawiła się w materiałach promujących to wydarzenie.
  • Wizerunek Moon został ocieplony po ogłoszeniu agencji jako partnera charytatywnego bankietu zorganizowanego przez Le Foundation.
  • Nawiązanie współpracy z lokalnymi przedsiębiorstwami The Vault, Gemstone i LSSG.
  • Wypuszczenie kawałka O Holy Night - Xmas with MOON, świąteczna interpretacja została pozytywnie odebrana przez społeczność a realizacja kawałka z Kenny Whitfield dodatkowo podbiła jego wyświetlenia.

Kapitał: $500,000
Status: Awans na ★
Czynsz za budynek/tydz.: $20,000
Zysk pasywny: $160,000

Madeleine i reglan97 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 JvpbzaC.png

Dwumiesięczny przestój w życiu MOON Agency z pewnością był zauważalny. Głównym źródłem ciszy, jaka nastała w styczniu na social mediach firmy, wyniknął z prywatnych problemów CEO, DePalmy. Niektóre firmy, które zakontraktowane były z MOON, zwyczajnie wygasły bądź zostały rozwiązane po śmierci właścicieli Gemstone, The Vault czy LSSG. Pomimo czarnych chmur, które spowiły niebo, młoda przedsiębiorczyni coraz to bardziej zatracała się w pracy, by zapomnieć o troskach. To właśnie dzięki samodyscyplinie, zaangażowaniu w kolejne działania agencji, w kuluarach można było słyszeć plotki odnośnie kilku przedsięwzięć, które w ogromnym stopniu chłonęły uwagę kobiety. Sfinalizowanie zakupu budynku po Palais Royale, które zwieńczone zostało przeniesieniem biura agencji, a także rozmowy z All Route Logistics w sprawie wspólnie obranego kierunku, czy też przedłużające się burzliwe negocjacje z przedstawicielami Lloyd Investments i Department of Arts & Culture. Wszystkie przedsięwzięcia, które są planowane, mają niebawem ujrzeć światło dzienne, czego DePalma z pewnością pragnie dopilnować.

Nlfo4RU.png

  • W związku ze śmiercią właścicieli Gemstone, kontrakt partnerski wygasł. Podobnie stało się w przypadku The Vault i LSSG.
  • Rozpoczęto rozmowy z partnerem Moon, All Route Logistics, na temat organizacyjnych potencjalnie możliwego do zrealizowania wydarzenia masowego. Pierwotnie, BLOOM miało zostać jednym ze sponsorów, jednak marka wycofała swoją propozycję.
  • Planowane wydarzenie z All Route Logistics zostało omówione ściśle na ostatnim spotkaniu obu zarządów. We współpracy z Zhong Blackwood Law przygotowano pierwsze wstępne dokumenty, niezbędne przy tej operacji.
  • Otrzymano zlecenie organizacji wydarzenia Celebrity Awards od zewnętrznej, niezależnej spółki. Otrzymano ścisłe ustalenia, które zostały narzucone z góry. Rolą MOON Agency jest przygotowanie wydarzenia od strony technicznej.
  • Wraz z działem finansów, zaplanowano zakup budynku, w którym znajdowała się hala klubowa. Zgodnie z informacją od właściciela, hala ta nie wymagała nakładu finansowego. W późniejszym czasie (już po jego zakupie) plany budynku przejrzał architekt, który jednocześnie zaprzeczył słowom sprzedawcy. Trwają przygotowania do całkowitego remontu hali klubowej.
  • Za zgodą działu finansów zakupiono budynek, w którym znajdowało się dawne Palais Royale.
  • Biuro MOON zostało częściowo przeniesione do nowej lokalizacji, jednocześnie oduzależniając się od podmiotów trzecich. Planowany jest remont części biurowej.
  • Przeprowadzono negocjacje z Lloyd Investments, które reprezentowało interesy Department of Arts and Culture w kwestii wynajęcia budynku nowopowstałego Santos National Opera na zbliżające się Celebrity Awards.
  • Odbyto wstępne rozmowy z przedstawicielami DAC i Lloyd Investments, mając na względzie wspólną organizację Celebrity Awards.
  • Przeprowadzenie przetargów: no. 138 | Zlecenie obsługi cateringowej oraz no. 137 | Zaprojektowanie strony internetowej dla prestiżowego wydarzenia w związku z Celebrity Awards i przesłanie wiadomości zwrotnych na zgłoszenia.
  • Udostępnienie na social mediach informacji o zbliżającym się projekcie.

 

 

Spoiler

Wydatki 

  • $900,000 Zakup budynku na Rockford Hills

5SSMXbt.png

  • $50,000 Obsługa przez Zhong Blackwood Law, (umowy) celem organizacji wydarzenia z ARL

8U4Fb12.png

  • $88,000 Tytułem umowy z Zhong Blackwood Law

image.png?ex=65f8d158&is=65e65c58&hm=7236043ed33accd732c30310103f9f8203fddec0e885fcc5b10fc0876e6a0085&

  • $90,000 Tytułem umowy z ARL

image.png?ex=65f8d1b3&is=65e65cb3&hm=31bae27670090a751efba3da825e6dbc814d096d0578f93892ae7ddc23ebd94e&

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Wpływ na zyski przedsiębiorstwa miały:

  • Umowy z Gemstone, The Vault i LSSG wygasły
  • Duże zlecenie od niezależnej spółki, mające na celu zorganizowanie Celebrity Awards 2024
  • Przeprowadzenie przetargów i wstępnych rozmów między innymi z Department of Arts and Culture czy Lloyd Investments w związku z organizacją Celebrity Awards 2024
  • Kupno nowego budynku biurowego i co ważniejsze hali koncertowej, która niebawem ma zostać poddana remontowi

Wygasłe kontrakty pomiędzy agencją i Gemstone, The Vault i LSSG spowodowały duży przestój i ciszę medialną co jednak zmienił jeden post. Szansa przed jaką stanęła agencja Moon może okazać się niewątpliwym być albo nie być - jeśli agencja nie spełni oczekiwań zewnętrznej firmy, celebrytów i ich fanów to może okazać się że była to ich pierwsza i ostatnia tak duża szansa na scenie Los Santos, w przypadku sukcesu Moon w szybki sposób może stanąć na piedestale. Kolejne inwestycje finansowe, zakup nowego biura a co ważniejsze hali koncertowej która w przyszłości może przynosić wielkie zyski, najpierw jednak musi przejść gruntowny remont. Moon powinno zaangażować się w aktywne życie swoich mediów społecznościowych, by dać o sobie znać i zaznaczyć swoją pozycję na rynku.**

Kapitał: $500,000
Status: ★
Czynsz za budynek/tydz.: $20,000
Zysk pasywny: $160,000

Madeleine i Girion lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

JvpbzaC.png

Przygotowania do marcowego wydarzenia ruszyły pełną parą. Przez cały miesiąc kadra przedsiębiorstwa działała na pełnych obrotach. Sama DePalma pozostała po godzinach, przeprowadzając ważne spotkania wieczorne w swoim gabinecie, w niedawno nabytym budynku MOON. Setki godzin, które poświęciła na dopięcie każdego szczegółu po swojej stronie było nie tyle co wyczerpujące, ale jednocześnie dostarczało cholernie dużą dawkę adrenaliny. Ekscytacja przez oczekiwanie. Całe wydarzenie przyciągnęło setki, tysiące oczu i skupiło się już tylko na prezentacji, która była dopięta na "ostatni guzik". Niestety, czasem bywa i tak, że los w pokerowej rundzie dobierze znacznie lepsze karty i - choć nie śmieje się prosto w twarz, udowadnia nam jak bardzo się mylimy. Tak było również po stronie organizatorów dużego wydarzenia, które... Zakończyło się mocnym skandalem.

5HnbCLv.png

Spoiler

xXKs40A.png

i7Kotuf.png

1IOyHAk.png

Zm7R5fU.png

bHZwU11.png

5qg7FsL.png

OBxgfI2.png

eJSwfpo.png

Ra0yMnd.png

xz8fFPR.png

0vVL4dL.png

wwQ5N8k.png

SyYahpL.png

bXDvSvp.png

xguw1Ra.png 9oaf33m.png

Re0jeh0.png

5cGvnM0.png

xiQitVS.png

qcgnBVG.png

4hnAOIw.png

pChl08g.png

5q7aict.png

MDEDB1a.png

RbDYigk.png

FWuAqVm.png

CPyQtH4.png

mt0VrCi.png

j67kj1p.png

ZTM2C2N.png

k0adqSm.png

 

Spoiler

Zyski pod Celebrity Awards (które potem i tak wydałam 😞 ):

  • Umowa sponsorska z Empire Management ($1.000.000)
  • Umowa sponsorska z Lloyd Investments ($500.000)

Wydatki:

uLkV3I3.png

t2D7fx0.png

image.png.7a59399a7a6ef06ba7d2d5d661b5baa3.png(obecny kapitał: 800k)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wpływ na zyski przedsiębiorstwa miały:

  • Organizacja Celebrity Awards (we współpracy z Lloyd Investments i Department of Arts and Culture) + współpraca z tego tytułu z VENTRE Technologies, Galaxy Stage Crew, MOKA Cafe.
  • Udział w akcji charytatywnej przeznaczonej na ofiary ataku terrorystycznego w Los Santos.
  • Współpraca z Daily Globe, wytypowanie korporacji jako partnera medialnego przy okazji Celebrity Award.

Organizacja tak wielkiego wydarzenia niewątpliwie zwróciła oczy potencjalnych inwestorów na agencję Moon. Mimo wielu starań i poświęceniu temu wielu godzin by dopiąć całe wydarzenie na ostatni guzik nie obyło się bez problemów - jednym z największych mankamentów było nieautoryzowane wejście kobiety umazanej czerwoną farbą na scenę i możliwość głoszenia swoich poglądów na temat ostatnich wydarzeń mających miejsce w Los Santos, jak można się domyślić chodziło o atak terrorystyczny, który miał miejsce nie aż tak dawno temu - choć kobieta z czasem została usunięta z sceny, a później DePalma ogłosiła przekazanie pieniędzy na cele charytywne, tak niesmak co do tego /show/ pozostał czego wyraz można było znaleźć później w sferze mediów społecznościowych, sytucja odbiła się dużym echem min. przez to że na widok sztucznej krwi w postaci czerwonej farby, będąca na sali gwiazda popu Asami Kiyoko omdlała. Wpadka jest kosztowna, bo zapach tej /porażki/ ciągnąć się będzie za agencją przez długi czas, mimo wszystko w całej tej sytuacji można doszukiwać się głębszego sukcesu - współpraca z Daily Globe, rządowym departamentem i wieloma poważnymi graczami na rynku świata biznesu, to już coś. Należy sobie zadać pytanie, co gdyby nie wpadka z wejściem tej kobiety na scenę - byłoby idealnie? Tego nie wie nikt, może znalazłby się inny temat? Moon w obecnej formie powinno skupić się na organizacji kolejnych wydarzeń, które mogą utwierdzić społeczeństwo w tym, że są poważnymi graczem na rynku w dłuższej perspektywie czasu - władze agencji powinny pomyśleć też nad tym żeby wizerunkowo przykryć wtopę z gali rozdania nagród.

Kapitał: $800,000
Status: ★
Czynsz za budynek/tydz.: $20,000
Zysk pasywny: $560,000

Madeleine lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin