Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

#18 Vibe Update 1.5


Mario

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś chyba zapomniał, że przestępcy też mają samochody, też muszą na nie uważać i też muszą kupować ubezpieczenia. Podobnie domy. Organizacje przestępcze zasila około połowa wszystkich graczy serwera, więc to naturalne, że będziemy na nich zwracać szczególną uwagę przy aktualizacjach. Szczególnie w przypadku, gdy „zarobki” w tym sektorze były niższe niż w biznesach, co miejmy nadzieję teraz się wyrówna.

Pawlik, Kizzy, Cocain i 6 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>strefa cywilna dostaje sporego boosta

>Janusze biznesu sprzedają kawę za $150

>to tylko gra więc typowy wolny rynek i wybieranie tańszej opcji was omija więc jesteście przysłowiowymi pączkami w maśle

>CO JA MAM PLACIC ZA UBEZPIECZENIE?!?!?!?

 

Zastanówcie się mordy co Wy czasem piszecie tutaj. RP to nie robienie siebie w wersji bez wad, czy kreowanie idealnego charakteru, który nigdy nie przegrywa. Ubezpieczenia to super pomysł, który zmusi nietykalna dotąd strefę, by przemyślała do czego prowadzi grind.

 

 

 

 

uwe, Kizzy, Sebek i 8 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak tylko dopisze, że wraz z aktualizacją zmienione zostały również blipy biznesowe i będą one od teraz dynamiczne. To znaczy, że mapa bedzie wyczyszczona od zbednych, śmieciowych blipów, a blipy biznesowe sie beda pojawiac tylko wtedy kiedy dany biznes bedzie aktywny. Dzisiaj sie przelecimy i bedziemu ustawiać wszystkie blipy na nowo i robić czystke.

Podziękowania dla @Bart za skrypt pod to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Lopez napisał:

Ja tak tylko dopisze, że wraz z aktualizacją zmienione zostały również blipy biznesowe i będą one od teraz dynamiczne. To znaczy, że mapa bedzie wyczyszczona od zbednych, śmieciowych blipów, a blipy biznesowe sie beda pojawiac tylko wtedy kiedy dany biznes bedzie aktywny. Dzisiaj sie przelecimy i bedziemu ustawiać wszystkie blipy na nowo i robić czystke.

Podziękowania dla @Bart za skrypt pod to

spoko, ale naprawcie najpierw interiory, by biznesy mogły być aktywne

MakZuZ i Kizzy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten system kradzieży aut jeszcze bardziej będzie motywował ludzi do tego, żeby uprawiać simsing po intkach zamiast otwierać się na nowe miejsca. Niedługo będzie jak na devgaming, że ludzie będą widywani poza intkami tylko na Vespucci, a pozostałą część mapy opanują przestępcy/policjanci. Zamiast dawać solidne usprawnienia regulaminowe do działu przestępstw zwiększacie zarobki przestępczym z cornerów i kradzieży aut. Pytanie tylko po co? Przecież i tak przeciętny gangus po 2h online i happy hours zarabia sobie bez żadnej gry na broń. Do tego osoby cywilne bijące duty obowiązkowo do każdego biznesu poza ścisłym Vespucci będą dojeżdzały taxi, bo będą więcej tracili za parkowanie auta niż zarobią z duty w samym biznesie XD. 

Edytowane przez trendsetter
Jaguar, B-Rabbit, Kizzy i 5 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość zmian całkiem spoko, aczkolwiek narkotyki to jebana pomyłka. Już sam boost w postaci minimum 210 HP, przy aktualnym systemie walk jest ogromnie przesadzony. Dodatkowo dostajemy jeszcze jednorazowe leczenie oraz boost siły. Nie wiem kto na to wpadł, ale dojdzie do sytuacji gdzie na każdą bójkę gracze będą zmuszeni zabierać z sobą towar, bo zwyczajnie z przeciwnikiem, który będzie naćpany nie ma żadnych szans. Nie wyobrażam sobie jakby miał teraz funkcjonować projekt podziemnych walk, gdzie każdy będzie zmuszony do odgrywania narkomana. Oczywiście narkomana, który z powodu swojego uzależnienia nie odczuwa żadnych negatywnych skutków tego że ćpa na potęgę, a wręcz przeciwnie - zawsze czuje się błogo i jest w stanie załatwić każdego kto stanie mu na drodze.

Dodatkowo działania niektórych narkotyków jak przykładowo marichuany, która raczej luzuje mięśnie i obniża testosteren powinny być z goła odwrotne. 


Jeszcze chciałbym się odnieść do modelu telefonu w 3D. Fajny bajer, ale co on ma na celu i w jaki sposób wpływa na naszą rozgrywkę? Jest to kompletnie niepotrzebna zmiana, która pewnie ciągnie od groma zasobów. Zamiast skupiać się na takich "bajerach", które nic nie wnoszą i są niepotrzebne, lepiej byłoby się skupić na czymś innym.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin