Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 17.05.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Armed Forces Day / 20.05.2023 / State Capitol / 20:00 - Official part Zapraszamy wszystkich mieszkańców Los Santos County na obchody Armed Forces Day (Dnia Sił Zbrojnych), które odbędą się w sobotę, 20 maja 2023 roku. Uroczystości będą trwały cały dzień, zaś część oficjalna rozpocznie się o godzinie 20:00 pod State Capitol. Tego dnia ulice miasta zapełnią się kolorowym korowodem, składającym się z żołnierzy, pojazdów wojskowych i sprzętu militarnego. Zachęcamy do wywieszenia flag. Armed Forces Day to nie tylko uroczystość upamiętniająca honorową służbę i ofiary naszych żołnierzy, ale także wyjątkowe wydarzenie o głębokich tradycjach dla całego hrabstwa. To okazja, aby społeczność Los Santos miała okazję bliżej poznać swoich obrońców oraz zobaczyć, jak wygląda ich praca oraz nowoczesne wyposażenie armii. Defilada będzie składać się z różnych formacji wojskowych zarówno lądowych i powietrznych, takich jak: piechota, artyleria, czołgi, a także helikoptery oraz samoloty. Wszystkie obecne jednostki będą prezentowały swoje umiejętności i sprzęt, co na pewno zrobi wrażenie na odwiedzjących paradę - gościach. Ten ważny dzień będą współtworzyły też służby porządkowe miasta, na miejscu będzie można spotkać takie Departamenty jak Police, Sheriff czy Fire oraz Highway Patrol. Te jak zawsze zadbają nie tylko o bezpieczeństwo całej imprezy jak i również zaprezentują swoje jednostki współuczestnicząc w paradzie. W trakcie trwania Armed Forces Day będziemy mieli przyjemność wielu wyjątkowych gości, takich jak: Zastępca Gubernatora stanu San Andreas, Major General oraz Weterani z okresu II Wojny Światowej. Będzie to doskonała okazja, aby spotkać się z tymi bohaterami i podziękować im za ich służbę oraz poświęcenie. Podczas trwania uroczystości zostaną również wręczone specjalne odznaczenia oraz wyróżnienia dla przedstawicieli armii i LEA, którzy wyróżnili się swoją odwagą oraz zaangażowaniem w służbie dla kraju. To będzie wyjątkowa chwila, aby uhonorować tych, którzy swoją pracą przyczynili się do bezpieczeństwa i lepszego jutra dla naszego kraju. W samym przejeździe będziemy mogli podziwiać zarówno wojskowe klasyki jak i najnowocześniejszy sprzęt wojskowy. Nie zabraknie także atrakcji pozamilitarnych. Przygotowano stoiska gastronomiczne, gdzie będzie można skosztować różnych przysmaków, a także stoiska z pamiątkami i gadżetami patriotycznymi. Wiele jednostek wojskowych zorganizuje też stoiska informacyjne, gdzie będzie można dowiedzieć się więcej o ich historii, zadanich i wyposażeniu. Szczególnie ciekawe dla dzieci będą stanowiska - tam będą mogły zobaczyć sprzęt wojskowy na żywo, a także wziąć udział w zabawach i konkursach, przygotowanych specjalnie dla nich. Armed Forces Day to wydarzenie, które łączy wszystkich mieszkańców miasta oraz daje im okazję, aby celebrować i być blisko z tymi, którzy często na co dzień są z dala od swoich najbliższych. Warto, więc zabrać rodzinę i przyjaciół oraz wspólnie uczcić to ważne święto. To zdecydowanie jedno z tych wydarzeń, którego nie można przegapić! Na wydarzenie zapraszają główni organizatorzy: Los Santos County Government; Los Santos County Department of Arts and Culture & Fort Zancudo. Armed Forces Day / 20.05.2023 / State Capitol / 20:00 - Official part
    19 polubień
  2. STILL SLIDE WITH THAT STICK LIKE IM ALEX OVECHKIN
    17 polubień
  3. Gerard Ferreira (33 Years Old) Gerard Ferreira to były mąż w separacji modelki z Kolumbii z którą posiada dziecko, jego żona cierpi na Alzheimera stąd jego związek się rozwiązał z nią, urodzony został w Sandy Shores przez dwójkę lokalnych w tamtej sferze biznesmanów, jego mama oraz tata posiadali swoją pralnie na której zarabiali pieniądzę na życie, a sam Gerard wspomagał ich przez swoje dzieciństwo - podczas kończenia szkoły i przechodzenia na Los Santos University, zamieszkał w Santos przez cały okres studiów gdzie studiował kryminologię, etc - coś w kierunku LEA, przez swój okres na uniwersytecie poznał początkująca modelkę którą była Anotella Columbino z którą finalnie się złączył i został w Santos na dłużej, również przez to złożył swoje podanie do Sheriff's względem możliwości jakie na tamten czas były oraz był to najpopularniejszy kierunek w tamtym okresie, facet zaczął interesować się wojskiem oraz wydziałem SEB, głównie swój czas poświęcał na treningach swojego ciała, myśli oraz treningach z uzbrojeniem, chodząc na specjalistycznę kursy aby zdobywać większe umiejętności względem próby dostania się do SEB a dokładniej chcąc zostać w SED. Facet poprzez okres swojej kariery, niejednokrotnie miał okazję jako zwykły Patrol wchodzić do budynków gdy miał takie wytyczne, jego ostatnie powołanie na Search Warrant odbył się 10/11 Maja - gdzie razem z FBI/POLICE odnaleźli z czterech budynków jeden w którym był sprzęt o wartości ponad pół-miliona, a sam facet wykonywał wejścia do mieszkań/budynków, stąd był jeszcze pewniejszy siebie w tej kwestii. Denzel Dougherty (32 Years Old) Denzel Dougherty, urodzony 25 maja na początkach lat 90' w Santos. Ma dwójkę rodzeństwa, którzy zamieszkują stan New Mexico, sam natomiast mieszka i wychowywał się w Los Santos. Ukończył on college w kierunku criminal justice. W 2013 roku, rozpoczął on swoją karierę w Police gdzie przeszedł proces akademii i FTP, a po roku stał się zaprzysiężonym oficerem Los Santos Police. Po pięciu latach służby w 2018 roku został on oficerem K9 na stacji 114 Police Departament, gdzie pracował on przez okres kolejnych czterech lat. Po dziewięciu latach pracy w LSPD, z niewiadomych nikomu przyczyn wystąpił o transfer między departamentowy do Los Santos County Sheriff's. Odbył on okres szkoleniowy w County Jail przez okres sześciu miesięcy, a następnie został pełnoprawnym zastępcą w County Sheriff's. OOC
    15 polubień
  4. I said look over there, they’re coming for you And his badge is on and his gun’s out too I think he’s really reached the boiling point He’s gonna crack your skull and throw you in the joint
    15 polubień
  5. Port Los Santos jak już wspominaliśmy w main temacie jest jednym z największych portów w Stanach Zjednoczonych i jest kluczowym centrum handlowym w regionie. Pracownicy odpowiedzialni są za szereg zadań które otwierają wam pole do popisu jeśli chodzi o samą rozgrywkę w sektorze. Oczywiście podałem tutaj jeden z wielu przykładów do danego podpunktu. Oczywistym jest że moglibyśmy ich dopisać więcej, natomiast zepsuły to potencjalną zabawę przy kreacji rozgrywki. Inspekcja i przetwarzanie towarów: Inspekcja towarów to proces sprawdzania, czy towary spełniają określone wymagania, takie jak wymagania sanitarno-higieniczne czy przepisy jakościowe. W ramach inspekcji pracownicy portu mogą przeprowadzać badania laboratoryjne, sprawdzać dokumentację przewozową oraz odbywać inspekcje wizualne. Inspekcje te są ważne, ponieważ pozwala na zapewnienie bezpieczeństwa żywności, produktów chemicznych i innych towarów, a także zapobiegać wprowadzaniu na rynek towarów niebezpiecznych lub niezgodnych z przepisami. - Odnosząc to do możliwości które daje wam serwer i my jako projekt. Przykładowy pomysł na grę: Od czasu do czasu, będziemy organizować większą rozgrywkę w postaci kilkudniowego rozładowania kontenerowca, który narracyjnie może posiadać jakieś nieścisłości, przewozić nielegalne towary, cokolwiek co będzie wymagało waszej reakcji albo i też nie, jeśli gracie w półświatku i towar który przemycacie trafi na taki kontenerowiec ale musicie się liczyć z tym że ktoś może na niego trafić. Następnie rozładowany towar będzie trafić do magazynów które odpowiednio zabezpieczone i wyposażone, aby zapobiegać kradzieżom, uszkodzeniom i innym niebezpieczeństwom, niemniej jednak narracyjnie możecie trafić na żyłę złota. Obsługa systemów transportowych: W porcie znajdują się liczne systemy transportowe, takie jak dźwigi, windy, taśmy transportowe i wózki widłowe. Pracownicy odpowiedzialni są za obsługę i konserwację oraz prowadzenie takich systemów wedle wcześniej przyjętych wytycznych. Jednym z najważniejszych systemów transportowych w porcie są dźwigi. Mogą pracować na lądzie, na nabrzeżach, na statkach lub na innych urządzeniach, takich jak platformy pływające. W porcie znajdują się różne typy tych kolosów, w tym dźwigi bramowe, dźwigi wieżowe, dźwigi brzegowe i dźwigi mobilne. Innym ważnym systemem są taśmy transportowe. Taśmy transportowe to elastyczne, ciągłe pasy, które służą do transportu towarów z jednego miejsca na drugie. Taśmy transportowe są skuteczne w przemieszczaniu dużych ilości towarów, takich jak zboże, węgiel czy cement. Przykładowy pomysł na grę: Tutaj, sprawa jest dość oczywista. Port daje nam na VW0, bardzo dużo kontenerów, potężnych dźwigów czy stojących kontenerowców zacumowanych w porcie, na które jesteśmy w stanie wejść. Tak naprawdę daily obowiązkiem dla każdego pracownika w dokach jest praca przy rozładowywaniu frachtowców, zarówno w tym mniejszym stopniu jak i tym większym - ładując przykładowo przy pomocy Dock Handler cały kontener na pakę ciągnika, który następnie wiezie zamówiony towar z punktu A do punktu B. Natomiast w mniejszym, rozładowywanie palet ze stojącego kontenera do ciągnika, ciężarówki, czy nawet do małego vana który dowozi towar do magazynu. Prosta przyjemna gra która nie wymaga od nas jakiejś nadzwyczajnej wiedzy. Obsługa oraz serwisowanie statków: Obsługa statków w porcie jest kluczowym elementem działalności portowej i obejmuje szeroki zakres zadań związanych z przyjmowaniem, obsługą i wypuszczaniem statków. Przyjmowanie jednostek to proces, w którym pracownicy współpracują z kapitanami i załogami statków w celu zapewnienia płynnego i bezpiecznego cumowania w wyznaczonym do tego doku. Pracownicy portu nadzorują manewry, zapewniając, że statek jest odpowiednio przywiązany do nabrzeża i że nie ma ryzyka dryfu lub uszkodzenia podczas operacji. W tym procesie wykorzystuje się różne urządzenia, takie jak cumy, liny holownicze i dźwigi bramowe do umieszczenia kotwic i przypięcia statku. Obsługa statków obejmuje również zaopatrzenie jednostki. Pracownicy zapewniają, że statek ma dostęp do niezbędnych zasobów, takich jak woda pitna, paliwo, żywność i inne zaopatrzenie. Oczywiście samo serwisowanie może obejmować usługi remontowe, inspekcje techniczne, zaopatrzenie w wodę i prąd, odprowadzanie ścieków i inne usługi specjalistyczne dostosowane do potrzeb danego statku. Wszystkie te usługi są świadczone w celu zapewnienia bezpiecznego i efektywnego pobytu statku w porcie Przykładowy pomysł na grę: Podobnie jak w poprzednich przykładach serwisowanie i obsługę statków, możemy rozegrać na kilkadziesiąt sposobów. Możemy to ograniczyć do samej pomocy przy manewrze cumowania statku w doku. Frachtowiec z zagranicy ma problem z wybraniem odpowiedniego sektora doku, wtedy wysyłamy tug który naprowadza większego przyjaciela do miejsca docelowego. Następnym krokiem może być zaopatrzenie załogi statku w prowiant, medykamenty, generalizując itemy pierwszego kontaktu. Bazowo z rozwojem portu, do życia może wejść stocznia gdzie będziemy mogli odegrać pełne serwisowanie statku, a sam proces umożliwi edycję koloru/dodatków posiadanych przez was łodzi. Kontrola bezpieczeństwa: obejmuje szereg działań mających na celu identyfikację, ocenę i zarządzanie ryzykiem oraz zapewnienie przestrzegania przepisów i procedur związanych z bezpieczeństwem w porcie. Poniżej przedstawiam rozwinięcie pojęć związanych z kontrolą bezpieczeństwa w porcie. Pracownicy muszą monitorować i kontrolować dostęp do portu, aby zapobiegać nieupoważnionemu wstępowi na teren portowy. Wprowadza się systemy identyfikacji, takie jak karty dostępu i kontrola tożsamości, aby zapewnić, że tylko upoważnione osoby mają dostęp do konkretnych stref. W tym celu została powołana jednostka: Los Santos Harbor Patrol która przeprowadza kontrolę towarów, aby wykryć niebezpieczne substancje, nielegalne towary lub inne zagrożenia dla bezpieczeństwa. Kontrola towarów obejmuje przeszukiwanie, skanowanie i badanie próbek, a także analizę dokumentacji przewozowej, aby upewnić się, że towar jest zgodny z przepisami i normami. Przeprowadza się również kontrolę bagażu i osób wchodzących na teren zastrzeżony. Pracownicy portu mogą stosować procedury przeszukiwania bagażu oraz kontrole osobiste, aby zapobiegać wprowadzaniu niebezpiecznych lub zakazanych przedmiotów na teren portowy. Przykładowy pomysł na grę: Odpowiedź jest prosta, dołączając do projektu możecie się postawić po stronie tych dobrych czy tych złych. Zarówno grając zwykłego szeregowego pracownika który przychodzi aby mówiąc kolokwialnie odbębnić swoje i jechać do pubu, jak postacie wyżej postawione będące oficerem Los Santos Harbor Patrol czy członkiem związku zawodowego. Możliwości naginania tego protokołu macie multum. Przykładowo pojawia się akcja zarobkowa, polegająca na kradzieży jakiejś części towaru z magazynu A. Organizacja która podejmuje się zlecenia, ma możliwość zarówno pójścia na około i głowienia się jak to zrobić, lub przekupić osobę która pomoże jej to zrobić - mamy tutaj sytuację WIN/WIN. Stając po dobrej stronie, pilnujecie czy nie istnieją jakieś nieprawidłowości do oficera który zgłasza to dalej, a dany sektor portu jest lepiej strzeżony a wy możecie dostać za to premie. OOC:
    13 polubień
  6. ** Na wszystkie platformy streamingowe jak i PulsePlay równo o 6:30 PM wleciał najnowszy singiel rapera MOB PRINCE, zatytuowany "Thirty Trapstar". Tytuł i data premiery nie jest losowa, raper dziś obchodzi swoje 30 urodziny i prezentuje prawie 6-minutowy utwór o sobie. Track był jedynie zapowiedziany kilka dni wcześniej za pomocą postu na socialmedia. ** **W utworze można znaleźć wiele nawiązań do ludzi z otoczki artysty, jak chociażby rapera Memphis6 & Chase Love, byłej partnerki-aktorki Madison Beckett, odniesienie do wcześniejszych projektów rapera czy do nieznanych osób lub w niepewne nawiązania jak nazwanie Asami Kiyoko jako "Tokio". Odnosi się również do ostatnich zarzutów stawianych w stronę wytwórni - 101 Records, nazywanie ich rasistami. Artysta w utworze wspomina jak za młodości doznawał niesprawiedliwego traktowania z powodu jego skóry. Pada również pierwsza w historii wzmianka o rodzinie Princeton'a, twierdzi jakoby jego dziadek został ranny podczas największych zamieszek w mieście Watts w historii, w których czarnoskórzy walczyli z gwardią narodową i rządem o zaprzestanie segregacji ze względu na kolor skóry i pochodzenie. ** LYRICS (odniesienia + wyjasnienia dodam pozniej) PROMOCJA DANE
    12 polubień
  7. @Nicziro drugim liderem szeryfów.
    12 polubień
  8. Siema, podczas długiego już trochę stażu w rp i poprawie na bazie ostatnich lat swojego poziomu (mam nadzieje ze don seba mnie juz nie dojedzie za chujowe rp bo sie nauczylem), to przypominam o ważnej zasadzie, której większość kolegów bentrumów z serwera nie wie. Grając komendę "/me" opisujemy swoje czynności, nie używamy do tego gwiazdek. Są one paskudne na screenach, można używać nawiasów, lub komend, ale nie gwiazdek, pamiętajcie że zawsze chat gta rp stanowil cos na zasadzie dynamicznej ksiazki a w ksiazkach nikt nie pisze w gwiazdkach a raczej w nawiasach, czy rp posiada wyjatki w postaci komend narracyjnych. Piszę o tym, bo środowisko doświadczone z gierki HG mnie nauczyło trochę tego, nie ogarniałem jak przerzuciłem się z gierki kiedy jako małolat grałem bentruma i wiem, że często ludzie nie kojarzą i większość osóg grające simsy multiplayer tego nie przeczytają, ale no cóż, chciałbym żeby jak najwięcej osób ogarnęło. Pozdro
    10 polubień
  9. Kilka słów o trybie roleplay. Roleplay to nic innego, niż tryb polegający na wcielaniu się w postacie, które to Wy kreujecie od kompletnego zera. Na poprawne wytworzenie i poprowadzenie takiej postaci składa się kilka czynników. Przykładowo strefa, w której chcecie grać, a macie ich kilka, przykładowo strefę przestępczą, porządkową, cywilną, czy rozrywkową. W tym poradniku przedstawię Wam kilka przykładów postaci oraz możliwości ich wykreowania, zależnie od każdej strefy, która dostępna jest na serwerze. Dodatkowo nakreślę Wam ważne elementy, których warto jest nie pomijać przy tworzeniu i ''wymyślaniu'' swojej postaci. Postaci ze strefy cywilnej (biznesy, spółki, szarzy cywile i inni). Strefa cywilna jest bez zwątpienia jedną z najbardziej rozbudowanych stref serwera. Chowa ona w sobie multum możliwości kreowania postaci. Od zwykłego, szarego cywila, poprzez dzieciaka, który na co dzień roznosi ulotki i sprząta w okolicznym barze, aż po biznesmana, czy właściciela dobrze prosperującej spółki. Strona cywilna tego serwera niewątpliwie wypada jako najmniej wymagająca, gdy porównamy ją do innych ścieżek rozgrywki. Co może pomóc Wam w wykreowaniu takiej postaci? Postawienie sobie twardego celu, do którego chcecie dążyć. Chcecie założyć w przyszłości własny biznes? Przystosujcie swój background i charakter postaci tak, by zwyczajnie do tego pasował, nie pchajcie się w przestępczość, nie pchajcie się w problemy, a kombinujcie na różne sposoby jak zdobyć na tyle silny skład i kapitał, by móc założyć swoje własne przedsiębiorstwo. Chcecie mieć drogi wóz? Zapracujcie na niego. Zaciągnijcie się w jednym z biznesów, bądź większej firmie. Wykreujcie swoją postać na kompletnego bogacza, który będzie klasą samą w sobie. Interesują Was duże inwestycje, zyski i sporo ciekawej rozgrywki? Załóżcie spółkę, albo inny, rozbudowany projekt - do tego wystarczy trochę gotówki, która przy dzisiejszej gospodarce serwera jest bardzo łatwa do zdobycia oraz startowy skład, który możecie zlepić nawet ze swoich trzech znajomych - to zapewni Wam wielogodzinną grę i wysoką szansę na pomyślne otwarcie swojego projektu. Nie wiecie jak się za to zabrać, jak napisać aplikację, czy nie do końca orientujecie się w sprawie rozwiązań skryptowych? Zarówno tickety, jak i członkowie ekipy stoją przed Wami otworem. Prócz twardego celu, dobrze będzie jeśli wytworzycie podstawowy "szkielet" backgroundu waszej postaci. Chodzi tu o historię, przeszłość, czyli co Wasze postaci przeżywały w dzieciństwie, jak minął ich nastoletni czas, co robiły w szkole, czym się zajmowały. Do tego dochodzą cechy, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Oszczędność, wysoka pewność siebie, charyzma, umysł lidera? A może jednak nieśmiałość, rozrzutność, chciwość, czy fałszywość? To tylko kilka z ogromnej ilości cech, które Wasza postać może sobie przybrać. Warto pamiętać, że nie każdy w dzisiejszych czasach jest idealny. Nikt z nas nie jest przysłowiowym człowiekiem renesansu, który nie posiada żadnych wad, czy nie jest wszechstronnie uzdolnionym. Czym więcej cech dobierzecie, tym ciekawszą postać stworzycie. Każdy element charakteru waszej postaci możecie łatwo wplątać w swoją rozgrywkę, czym urozmaicicie grę nie tylko sobie, ale także innym graczom, którzy będą grali przy Was. Emocje postaci to kolejny, wręcz jeden z głównych elementów tworzących poprawne kreatury w świecie roleplay. Szczęście, poczucie docenienia, czy wygranej, miłość, ale też smutek, przygnębienie, poczucie własnej bezwartości. To tylko kilka przykładów, które również mogą urozmaicić Waszą rozgrywkę oraz nieco podkreślić (i zwiększyć) poziom kreacji postaci. Chcecie prowadzić z kimś wątek związku dwóch postaci? Rozegrajcie go mądrze, zacznijcie od zauroczenia, przechodzącego w "coś więcej", czyli chęć opieki nad drugą osobą, chęć zapewnienia drugiej osobie bezpieczeństwa, aż w końcu podciągnijcie to w zakochanie się jednej postaci w drugiej - voilà, macie gotowy zarys wątku, który możecie rozegrać ze swoim znajomym (bądź innym użytkownikiem serwera). Nie zapominajmy jednak o tych mniej przyjemnych emocjach, które warto jest wspominać podczas kreacji rozgrywki. Chociażby strach przed utratą bliskiej osoby, bądź przed utratą swojego dorobku - w końcu miasto w której mieszkają wasze postacie jest przepchane przestępczością i niebezpiecznymi obszarami, prawda? Poza tym - smutek, przygnębienie, brak "chęci do życia", to tylko trzy główne objawy, które tworzą trzon poważnej choroby, jaką jest depresja. Co ciekawe według statystyk przeprowadzonych po pandemii covid-19, w Stanach Zjednoczonych aż 42% przebadanych osób przejawiało jakiekolwiek objawy depresji. Dlaczego więc nie wplątać tego w swoją rozgrywkę? Nawet podczas gry w strefie cywilnej, możecie natknąć się zarówno na graczy strefy przestępczej, czy porządkowej. Stosunek Waszych postaci do postaci z powyższych sektorów jest zależny w pełni od kreacji Waszych charakterów, mimo wszystko warto wiedzieć, iż odnoszenie się do tych postaci może znacząco wpłynąć na Wasze dalsze losy i wątki. Warto też wspomnieć, że każdy czyn wymierzony w te postacie, może ściągnąć ze sobą konsekwencje, zarówno te korzystne, jak i nieprzyjemne. W końcu nikt o zdrowych zmysłach nie rzuci się na napastnika, który mierzy do niego z broni, bądź nie będzie uciekał przez departamentem policji tylko dlatego, że nie ma pieniędzy na opłacenie ewentualnego mandatu. Stąd też warto jest zastanowić się, czy na pewno decyzja którą chcemy podjąć, jest warta swojej ceny. Prócz strachu do uzbrojonych, powiązanych z grupami przestępczymi postaciami, należałoby również odgrywać odpowiednie podejście do LEO (Law Enforcement officer). Większość przeciętnych mieszkańców zwyczajnie dobrze traktuje, bądź nawet wspomaga okoliczne stacje organów ścigania. Traktują ich jako bohaterów. Jako kogoś, kto w razie problemów zjawi się na miejscu jako pierwszy, jak kogoś, kto zmniejsza, bądź stara się zmniejszyć przestępczość i ratuje zdrowie/życie obywateli miasta. Stąd też odgrywanie polskiej nienawiści do policji (tj. rzucanie w radiowozy przedmiotami, krzyczenie tekstów pokroju "jebać psy", "acab", "jebać policje") jest zwyczajnie głupie i w większości przypadków zwykłą, niepoprawną kreacją postaci. Strefa przestępcza (Gangi uliczne, mafie, moby, kluby motocyklowe i inne ekipy). Półświatek przestępczy to najbardziej rozbudowana strefa serwera. Zawiera pod sobą najwięcej "odłamów", czyli typów grup, które można rozegrać. Gangi uliczne, jednoprocentowe kluby motocyklowe, ekipy spod rodzin mafijnych, czy inne, niezrzeszone grupy przestępcze nazywane potocznie mobami. Do tego dochodzą mniejsze siatki dilerskie, kartele, czy funkcjonujący od niedawna freelancerzy. Wszystkie te projekty łączy jedna rzecz, czyli przestępczość, a jest ona Waszym głównym wątkiem, który będziecie kreować, prowadząc rozgrywkę w tej strefie. Aktywności przestępcze które będziecie rozgrywać zależą w głównej mierze od typy projektu, przy którym gracie, czy też od postaci, którą aktualnie kreujecie. Przykładem może być tutaj gang uliczny. Rozgrywając gang spod szyldu Crips, Bloods, Hoover, Piru, Sureno, Brims, itd. najwięcej będziecie mieli styczności z kradzieżami, handlem narkotykami "w detalu", bójkami, wandalizmem, czy pressingiem (jest to aktywność, w której zaczepiasz, poniżasz swojego przeciwnika). Kreując bardziej zorganizowaną grupę przestępczą, prawdopodobnie natkniecie się na handel narkotykami i bronią z innymi grupami, bardziej wymagającymi akcjami, czy nawet z brakiem przemocy, jeśli Wasza postać zasiądzie na czele dużej organizacji. Prócz prostych przestępstw, które opisałem powyżej, grając zorganizowaną grupę przestępczą, spotkać możecie również przestępstwa "białych kołnierzyków", przede wszystkim takie jak pranie pieniędzy, czyli w wielkim skrócie wykonanie odpowiedniej sekwencji ruchów, które pozwolą zatrzeć nielegalne pochodzenie pieniądza oraz zbudują dla niego "legalne" źródło. Dodatkowo dochodzą do tego wyłudzenia kredytów i dotacji, oszustwa kapitałowe i ubezpieczeniowe oraz wiele innych. Kreowanie postaci na miarę roku 2023 to coś, z czym niektórzy mają zwyczajnie problem. Zapomnijcie o odgrywaniu postaci, które charakterem i swoim zachowaniem przypominają bohaterów z seriali o gangach ulicznych działających w latach dziewięćdziesiątych, czy też z gier z tytułem GTA. Te postacie są mocno przekolorowane, a czyny które wykonują podczas rozgrywki/filmu są dalekie od rzeczywistości. Zamiast tego czerpcie wiedze ze świata realnego. Instagram, youtube, reddit, bądź nawet kanały discord poświęcone gangom z LA służą Wam pomocą. Tam dowiecie się większości rzeczy, które pozwolą wam kreatywnie i poprawnie wykreować postać. Ubiór, zachowania, styl mówienia, styl poruszania się, czy posiadany majątek. Tego wszystkiego dowiecie się z wyżej wymienionych źródeł. Kreując postać nie zapominajcie o emocjach, które towarzyszą każdemu stworzeniu na ziemi. Przechodzenie obojętnie obok postrzelonego ziomka, którego znacie od dzieciństwa, albo od czasów szkolnych, czy nie zwracanie uwagi na problemy swoich znajomych jest niepoprawne i głupie. Nie potrzebna jest ogromna kreatywność by rozegrać smutek, albo "wypłukanie z emocji" po utracie kogoś bliskiego (zarówno przez śmierć, jak i na przykład przez wyrok sądowy). Strach przed konsekwencjami, bądź utratą życia. Do tego wszystkiego dojść mogą skrajne przypadki, gdzie w związku z licznymi morderstwami, czy problemami z organami ścigania, Wasza postać może wpaść w choroby takie jak depresja, stany lękowe, czy PTSD. Nie każdy gangbanger jest wypłukanym z emocji gangsterem, który bez większego namysłu jest w stanie rozpocząć strzelaninę z uzbrojonymi po zęby oficerami departamentu policji. Oprócz tych negatywnych emocji, zwróćcie uwagę również na te pozytywne. Posłużę się moim przykładem, gdy grałem zwyczajnie szczęśliwą postać, po zakontraktowaniu się w wytwórni muzycznej. Takie wydarzenie to duży sukces i kamień milowy w karierze ziomka Waszej postaci, więc dlaczego mielibyście tego nie wykorzystać? Zróbcie imprezę z dragami, muzyką i dziewczynami. Bawcie się w grze, czerpiąc z tego przyjemność poza grą. Jak wiecie gospodarka serwera zbudowana jest tak, że nie ciężko o szybki przypływ gotówki. Szczególnie, jeśli korzystacie ze zleceń przestępczych, bądź skryptów cornerów oraz kradzieży pojazdów. Pieniądze te przeznaczyć można na różne cele, chociażby narkotyki, broń, budynki, czy projekty, które otworzą kolejne miejsce gry dla innych graczy. Mimo wszystko spora część użytkowników decyduje się na zakup sportowego samochodu, apartamentu, czy nawet ekskluzywnego zegarka. Tak jak kupowanie ubrań, biżuterii, czy elektroniki za brudne pieniądze jest jeszcze na porządku dziennym, tak drogie sportowe, super-samochody warte często ponad milion serwerowych dolarków nie są już tak oczywiste. Kupując tak drogą rzecz, którą zarejestrować musicie na swoją postać, stajecie się łatwym celem dla służb, oraz instytucji pokroju IRS. Stąd też warto zarobioną w nielegalny sposób gotówkę zainwestować w projekty, które wygenerują Wam legalny pieniądz (tzw. pralnie pieniędzy). Jeśli nie macie na tyle czasu, bądź kreatywności, by otworzyć własny projekt, możecie kupić lepszą broń, dozbroić swoich ziomków, czy kupić "dla flexu" jakiś rzadki itemek - będzie to bardziej poprawne i realne, niżeli kupowanie sportowych, bądź luksusowych samochodów. Nie możecie zapominać również o tym, że gospodarka często niemiło zderza się z kreacją postaci. Nie wiecie co robić z pieniędzmi, których macie nadmiar? Zostawcie je schowane. Nikt nie narzuca Wam grania bogatej postaci, nawet jeśli macie kilkaset tysięcy wygenerowanej gotówki. Jeśli kreujecie postać, która nie zarabia w żaden większy, konkretny sposób, to grajcie dalej przeciętnego gangstera, który utrzymuje się poprzez oszustwa i handel narkotykami. Ogranicza Was jedynie wyobraźnia. Ostatnim, bardzo ważnym elementem rozgrywki w półświatku przestępczym są interakcje z agencjami egzekwującymi prawo (LEA). Najczęściej natkniesz się na graczy projektów takich jak LSSD (Los Santos Sheriff's Department), LSPD (Los Santos Police Department), albo SAHP (San Andreas Highway Patrol). Nieco rzadziej natknąć możesz się na postacie, należące do projektu DoJ (Department of Justice), pod który podlegają instytucje takie jak FBI (Federal Bureau of Investigation), DEA (Drug Enforcement Administration), ATF (Bureau of Alcohol Tobacco and Firearms) i kilka innych, z którymi spotkasz się bardzo rzadko, bądź nie spotkasz się wcale. Gra z LSSD i LSPD jest dość powszechna i prócz interwencji do wykroczeń i przestępstw, możesz mieć z nimi codzienną, nieofensywną interakcję, podczas której poprowadzicie między sobą zwykły dialog. W Stanach pracownicy tych agencji nie są odbierani tak samo jak w Polsce. Tam są często lubiani przez społeczność, ze względu na to, że chronią ich miasta/sąsiedztwa przed rozwijającą się przestępczością. Jest masa filmików, gdzie gliniarze po prostu integrują się z mieszkańcami organizując wydarzenia społeczne, czy zwyczajnie "bawiąc się" z innymi (za przykład posłuży nam tańczący zastępca szeryfa). Wiadomym jest, że nie każda interakcja ma polegać na wzajemnej adoracji. Są też sytuacje, gdzie dochodzi do protestów, zamieszek, przestępstw wykonywanych na oficerach pokoju - oznacza to, że w wypadku, gdy gracz frakcji LEA zamorduje kogoś z Waszego projektu, bądź wydarzy się inna, nieprzyjemna dla mieszkańców danego regionu/kultury sytuacja, to zamieszki, czy uprzedzenie do tych agencji będą na porządku dziennym. Mimo wszystko wartym jest zapoznanie się z materiałami przedstawiającymi interakcje na linii obywatel - policjant, które często ukazują pomocne gesty ze strony LEO (Law Enforcement officer). Dodatkowo przy kreacji postaci warto zwrócić uwagę na to, by nie grać polskiej nienawiści do policji (tj. krzyczenie tekstów pokroju acab, jebać policje, jebać psy, itd). Każda zaczepka skierowana ku oficerowi, może przynieść problemy Wam, Waszej organizacji, czy innemu projektowi, który prowadzicie. Branża rozrywkowa (celebryci, menadżerzy i inni). Początki w branży rozrywkowej mógłbym trochę przyrównać do gry w strefie cywilnej. Dużo tam polegania bezpośrednio na samym sobie. Zdobywanie kontaktów, pchanie się gdzie popadnie, a może celowe powodowanie afer i dram z innymi postaciami, byleby nadać Waszemu charowi trochę rozgłosu i poklasku. Gra celebryty nie może opierać się tylko na sukcesach, bo tak jak każdy - celebryci również mają swoje wzloty i upadki. Z początku nie wszystko musi wyglądać idealnie. Grając początkującego piosenkarza możecie wrzucać swoje piosenki w forumowy dział, promować się na lifeinvader, grać koncerty w barach i na mniejszych eventach, lecz możecie też zostać ulicznym grajkiem i czekać, aż ktoś większy złapie z Wami interakcję, bądź zaciekawi się Waszą postacią. Grając małą modelkę możecie rozpocząć karierę poprzez bycie influencerem, wrzucanie fotek na social media, promowanie z czasem produktów mniej, lub większych marek kosmetyków, odzieży, bielizny, a może nawet elektroniki? Współpraca z lokalnym magazynem modowym? Każda ścieżka w branży rozrywkowej daje Wam wiele możliwości rozwoju i wielogodzinnej rozgrywki. Są też typy projektów i postaci, które zwyczajnie są rzadziej spotykane. Są to przykładowo postacie typowo nastawione na influencerów, tiktokerów i vlogerów. Takie postacie również są ciepło przyjmowane, lecz wymagają od gracza wymyślenia kontentu, w którym będzie siedział - w końcu grając influencera powiązanego z kucharstwem, nie przejdziecie nagle w instagramową modelkę która będzie znawcą świata mody. Mimo niektórych ograniczeń skryptowych serwera, czy samego silnika gry, dalej jesteście w stanie tworzyć dobrze zrobioną i dopracowaną treść, która pozwoli zawiesić oko na Waszej postaci. Prócz tych jasnych stron prowadzenia postaci w strefie celebryckiej, są też wady i "mankamenty", o których warto zwyczajnie pamiętać, bądź samemu je rozgrywać. Pierwszą rzeczą o której wspomnę to stres. Strach przed publiką i popularnością. Dotyka to większości ludzi. Nawet tych odgórnie nastawionych na spełnienie swoich największych, najbardziej chorych ambicji. Pierwsze występy na scenie, pierwsze koncerty, trasy koncertowe, wydawanie płyt, czy dramy z innymi celebrytami - to wszystko może mieć dobre skutki (np. uodpornienie postaci na małe problemy), bądź nawet katastrofalne, gdzie postać prócz nabawienia się chorób psychicznych pokroju depresji, stanów lękowych, może wpaść w narkotykowy/alkoholowy nałóg, a w najgorszym wypadku popełnić samobójstwo - bo historia również pamięta o tych przypadkach. Narkotyki wśród celebrytów to coś, o czym nie potrafię zapomnieć jako osoba grająca roleplay od dłuższego czasu. Często jako gracze, dążąc do wyidealizowanej przyszłości swojej postaci zapominacie o graniu tak ważnego czynnika, jakim są dragi i inne używki. Niektórzy biorą je by się rozluźnić, by odbiec od problemów swojego życia codziennego. Inni biorą je, by poczuć się bardziej produktywnym, by nie spać kolejną noc, podczas wprowadzania poprawek do swojej nadchodzącej płyty. Tak naprawdę powodów do zażywania narkotyków jest tyle, ile jest narkomanów na świecie. Najczęściej brane będą tu opioidy, takie jak kodeina, morfina, oksykodon, heroina. Popularna jest również marihuana, substancje pokroju ecstasy, czy nawet kokaina i metamfetamina. Każde z nich mają działania, które albo pomogą Waszym postaciom solidnie się odprężyć w uczuciu euforii, bądź wspomogą skupienie, co przełoży się na wzmożoną produktywność. Frakcje publiczne (oficerzy pokoju (LEO) + FD). Frakcje publiczne różnią się kreacją postaci od sektora cywilnego i przestępczego ze względu na to, że postać musi posiadać odpowiednie cechy charakteru, żeby móc pracować jako oficer pokoju. Osoba wybuchowa, która wyzywa i prowokuje każdą napotkaną osobę, nie popracowałaby długo w strukturach departamentu. Tak samo w kwestii przeszłości Waszej postaci nie macie takiego pola do popisu jak przykładowo sektor przestępczy, bo nie możecie odgrywać, że Wasza postać była karana przez sąd lub odsiedziała karę w więzieniu stanowym, bo żadna z agencji nie mogłaby Was przyjąć. Każda postać w frakcjach publicznych musiała ukończyć akademię, gdzie taka osoba została przygotowana od podstaw do pracy w swoim zawodzie, a ponadto w takim miejscu szczególnie kładziono nacisk na hierarchię i szacunek wobec wyższych stopniem osób. Po ukończeniu akademii Wasza postać w zależności od wybranego LEA została wysłana na część praktyczną, czyli w przypadku LSPD jest to patrolowanie ulic, w przypadku LSSD jest to praca w County Jail przez rok czasu. W każdym z przypadków Twoja postać przez okres szkoleniowy była zobowiązana do udowodnienia swojej wartości wobec innych oficerów i przełożonych, będąc wyśmiewanym i poniżanym na każdym kroku, a Twoja postać otrzymywała najgorsze możliwe zadania do zrealizowania. Powyżej dość skrótowo opisano przez co musiała przejść Twoja postać, dlatego też na tej podstawie powinieneś opracować wstępny charakter swojej postaci, żeby nie wymyślać przeróżnych cudów z przeszłości, która powiedzmy sobie szczerze była dość ograniczona. Kreacja powinna skupić się przede wszystkim na tym przez co aktualnie przechodzi Twoja postać, bo charakter może ulec zmianie w zależności od tego co się przytrafi. Praca w organach ścigania nie należy do przyjemnych zawodów, wręcz można powiedzieć, że do najgorszych - jeszcze biorąc pod uwagę, że ktoś może Cię zastrzelić podczas zwykłego zatrzymania drogowego. Praca w organach ścigania potrafi zniszczyć psychikę człowieka. Twoja postać może jechać do zwykłego zatrzymania drogowego, awantury domowej, alkoholików, ćpunów, bezdomnych, a po chwili na morderstwo dziecka czy gwałtu na nieletnich. Wszystko to odbija się na psychice oficera, który musi oglądać i przeżywać takie rzeczy, a zwykli mieszkańcy nie są w stanie sobie tego nawet wyobrazić. Kolejnym aspektem, który warto tutaj poruszyć to bodycamy znajdujące się na uniformach oficerów, służące do nagrywania przebiegu ich służby. Podczas interwencji należy uważać na to co się robi i wymawia, ponieważ w przypadku złożonej skargi w pierwszej kolejności sprawdzane są nagrania z bodycamów. Jeśli Twoja postać zwyzywała kogoś na tle rasistowskim to powiedzmy sobie szczerze, że masz nikłą szansę obrony. Dzisiejsza technologia również utrudnia swobodne działanie oficerów ze względu na to, że obywatele w pierwszej kolejności wyciągają telefon komórkowy. Detektywi natomiast mogą pozwolić sobie na większe możliwości od oficerów, ponieważ nie noszą bodycamów, więc teoretycznie i praktycznie mają większe pole do popisu. Jeśli zapoznałeś się z powyższymi informacjami to teraz możemy przejść do sedna w kwestii kreacji postaci. Na wstępie dodam, że jest to tylko i wyłącznie Wasz wybór jaką drogą ostatecznie pójdziecie, ale musicie liczyć się z tym, że to co aktualnie robicie może mieć konsekwencje w przyszłości. Zachęcamy wszystkich graczy organów ścigania do tworzenia unikalnych postaci z dobranymi cechami charakteru, które pasują do oficera. Nie musisz grać idealnej postaci, która dogoni każdego przestępcę czy będzie fatygować się w pościg pieszy za osobą przy której znaleziono 1g narkotyków, a wszystko dzieje się na terenach gangów. Możesz grać postać, która chodzi na kompromisy albo nie, natomiast zastanów się jak Ty chciałbyś zostać potraktowany, gdybyś stał po drugiej stronie barykady. Takie myślenie pozwoli Ci na dobranie lepszej taktyki, bo pamiętaj, że jeśli odpowiednio podejdziesz do drugiej osoby to gracze będą chcieli z Tobą grać, a nie unikać. Nie musisz kończyć wątku z danym graczem tego samego dnia, a możesz jednym wątkiem zapewnić sobie kilka następnych wątków, które będą dla Was przyjemne i razem zaczniecie napędzać dla siebie rozgrywkę. Jako oficer masz wiele możliwości, które możesz wykorzystać od śledzenia po zjawianie się tam gdzie pracuje gracz z którym miałeś dzień wcześniej incydent. Jednego dnia możecie rozmawiać ze sobą, a następnego gracz może zostać przeszukany, bo Tobie podpadł i nie dotrzymał swojej obietnicy, którą Ci obiecał przykładowo podczas pierwszej rozmowy. Nie zawsze musicie dążyć do wygranej, lepiej jest przegrać niż wygrać za wszelką cenę, bo pamiętaj, że gracze serwisu oceniają Ciebie po Twoich działaniach w grze, a nie po tym co obiecujesz po discordach. Możesz grać służbistę i nikt Ci tego nie zabroni, jest to tylko i wyłącznie Twój wybór. W kolejnej kwestii musisz pamiętać, że Twoja postać nie jest terminatorem i również tak jak przystało na ludzi odczuwa strach. W grupie każdy jest mądry, natomiast jeśli jesteś sam i nie masz wsparcia to Twoja postać powinna dostosować zachowanie do sytuacji w której się znajduje. Słabo to wygląda, jeśli grupa czarnoskórych osób atakuje Twoją postać, a Ty również ich wyzywasz i prowokujesz do bójki. Oprócz kreacji postaci na służbie musimy pamiętać, żeby również prowadzić życie poza służbą. Tutaj już nie obowiązuje Cię tyle zasad co podczas służby, natomiast masz większe pole do popisu. Warto, żeby Twoja postać znalazła sobie mieszkanie i posiadała członków rodziny (graczy, którzy będą chcieli to pograć) ze względu na to, że zapewni to Wam wiele fajnych wątków i możliwości rozwoju. Twoja postać powinna również posiadać hobby czy to strzelnica, czy jeżdżenie na motocyklach itd. Pamiętaj, że wydział wewnętrzny w Twojej frakcji decyduje o tym czy Twoja postać postępuje zgodnie z zasadami i procedurami na służbie. Ściganci i niezrzeszeni z ekipami ścigantów piraci drogowi. Ścigant? Takie stwierdzenie nie istnieje. Ścigant to słowo, które zostało stworzone trochę przez filmy, a trochę przez roleplay. Stereotypowy ścigant to postać szarego cywila, pracującego w jakimś biznesie pokroju warsztat/gastronomia, który po skończeniu swojej pracy wsiada w ulubionego JDMa i wyjeżdża na miasto, spotkać się z grupką podzielających jego pasję znajomych. Jak to faktycznie wygląda? Zmotoryzowane świry są najbardziej specyficzną grupą na serwerze, bo nie da się ich jednoznacznie zdefinować. Możesz trafić na wcześniej wspomnianego cywila, możesz trafić na biznesmena, gwiazdę muzyczną, mundurowego z lokalnego departamentu, czy aspirującego kierowcę, obstawianego przez włoską mafię. Środowisko to łączy różne sektory rozgrywki, pozwalając rozgrywać nowe wątki, nie zaburzając głównego założenia postaci. Wróćmy do początku, czyli stworzenia i kreacji postaci. Najważniejsze - nie musisz znać się na mechanice, zaczynając grać ze ścigantami. Kreacja postaci jest dowolna, zaczynając od bogatego dzieciaka z samochodami, przez nerda, który zna się tylko na programowaniu, przez mechanika, lakiernika, budowlańca i tak dalej... Nie masz żadnych ograniczeń, poza swoją wyobraźnią. Jak wcześniej wspomnieliśmy, granie w środowisku nie czyni Cię przestępcą - nie biegamy z bronią, nie ściągamy haraczy, nie walczymy o wpływy, ani nie krzyczymy do jednostek departamentu 'JEBAĆ POLICJĘ'. Każdy kojarzy filmy, w których kierowcy w szybkich samochodach ustawiają się na światłach i rywalizują o pieniądze, samochody, czy laski. Jeśli jesteś choć trochę zaznajomiony z tym środowiskiem to wiesz, że to cholernie uzależniające uczucie, kiedy samochód w który włożyłeś ogrom pracy miażdży przeciwnika już na pierwszej prostej. Duma? Pieniądze? Adrenalina? Każdy ma swój powód, dlaczego to robi. To właśnie wyróżnia społeczność zmotoryzowaną, gdzie każdy może znaleźć swoją własną motywację. Lubisz spędzać całe dnie na grzebaniu przy swoim już wyżyłowanym silniku? A może wolisz rozwijać niesamowite prędkości na autostradach dookoła Los Santos? Znajdą się też tacy, którzy litry potu upuszczają, próbując wykręcić najlepszy czas, pokonując resztę na wyznaczonych przez innych trasach. Tak poza tym, dużo czasu spędza się na graniu zwykłego, szarego życia, czyli siedzeniu na kanpie i gadaniu o pierdołach, grillowaniu, trenowaniu, itd. credits; ja, matieusz (strefa porzadkowa), lordsokol (sciganci)
    9 polubień
  10. - HUSTLE NEVER ENDS Godzina 22:50. Miejsce to Mirage Night Club znajdujący się na Del Perro. Tłumy ludzi stojące pod klubem, masa samochodów zaparkowanych przy chodnikach. Taylan Alyami - bo o nim tutaj mowa; pada ofiarą morderstwa. Z alejki nieopodal wcześniej wspomnianego klubu wyjeżdża czarne, zmodyfikowane Rumpo z przyciemnianymi szybami. Mężczyzna jak gdyby nigdy nic wyszedł z klubu nie spodziewając się kompletnie niczego. W ostatnich chwilach swojego życia słyszał tylko rozsuwające się drzwi od VANa, który nadjechał z ulicy. Nie minęła nawet sekunda i Taylan znalazł się w kałuży własnej krwi. Oprawcy zaraz po tym, gdy upewnili się, że ich cel się nie rusza, bez żadnego zastanowienia zwrócili i odjechali w kierunku północnym. Lokalne jednostki, które zjawiły się zaraz po incydencie mogły stwierdzić, że padły strzały z dwóch broni (9mm, MP5) których łuski mogły znaleźć się z miejsca oddania strzałów. Kamery mówią o tym, że napastnicy posiadali pełne zamaskowanie (ciuchy zakrywające każdy kawałek skóry, rękawiczki i kominiarki). Motyw całego morderstwa jest dotychczas nieznany. Lokalne media oraz socialmedia huczą o całym zdarzeniu. Oprawcy do tej pory pozostają niezidentyfikowani.
    9 polubień
  11. Yousef Hawkes (born December 11, 2007) piętnastoletni gangbanger Main Street Mafia Crips zamieszkujący projekty na 84th Street. Wczesne życie młodzieńca nie należało do najcięższych - wychował się w stabilnej rodzinie o przeciętnym poziomie majętności, nigdy nie głodował i nie dzielił swojego pokoju z karaluchami. W wieku trzynastu lat chłopak zaczął opuszczać mieszkanie ze znacznie zwiększoną częstotliwością, na co główny wpływ miał syn bliskiej przyjaciółki rodziny - Robin /Rolando Flamesta/ Rahman, młody aktywista setu zlokalizowanego na Main Street. Nastolatek nie myśląć o negatywnych konsekwencjach dotyczących przynależności do setu szybko zaaklimatyzował się w środowisku gangowym, zyskał w oczach starszych bangerów poprzez hangowanie do późnej nocy oraz wysokie zaangażowanie w tag banging. Yousef był problematycznym dzieckiem - często wdawał się w szkolne bójki i dokonywał kradzieży elementów garderoby. Mając czternaście lat został aresztowany za posiadanie załadowanej broni palnej w miejscu publicznym i skazany na rok w Los Santos County Juvenile - to właśnie tam Yousef zaczął tworzyć pierwsze teksty, początkowo jedynie w celu zabicia czasu. Resocjalizacja nie powiodła się. Przyszły raper krótko po opuszczeniu aresztu dla nieletnich wykonał nieprogramowy slide na członku 83 Hoover Criminal Gang za który otrzymał DP w postaci hood-mision - polegała ona na zamordowaniu członka gangu E/S 80 Madd Swan Bloods który udostępnił swoją lokalizacje na Instagram Stories. Yousef wypełnił misję, jednocześnie stając się oficjalnym bangerem Mafioso Gang o gangname Newborn Mr. NoFlyZone#6. Od tamtego momentu jego życie zwolniło. Chłopak spędzał czas w sąsiedztwie w regularny sposób nie skupiając się na niczym konkretnym - muzyka chodziła mu po głowie, jednak nie wkładał w nią wystarczająca dużo pracy i nie tworzył jej systematycznie. Wszystko zmieniło się podczas jednej z kwietniowych nocy. Na planie teledysku swojego znajomego poznał on wtedy popularnego rapera oraz autora tekstów - Jt/Finess3 God/Shade. Początkowa ekscytacja celebrytom szybko przerodziła się w przyjaźń, a Yousef wraz z Jt nawiązali między sobą więź. Doświadczony raper pomaga mu stawiać pierwsze kroki w przemyśle muzycznym oraz wspiera dzieciaka finansowo. Stojący przed wielką szansą młodzieniec pomimo nonszalanckiego podejścia do życia wiedział, że musi rozegrać to mądrze, i zaczął ograniczać aktwyności gangowe w których bierze udział. Yousef oddał się muzyce, jest na niej całkowicie zorientowany i chce wiązać z nią swoją przyszłość. SOCIAL MEDIA Cashever on Lifeinvader DISCOGRAPHY Cashfever Ft. ThangBaby & Junior Mafia "Viewz From Tha Topp" Cashfever Ft. Finesse God - Block Lit Cashfever - From Nothing ft. Hoodstar, Junior Mafia Cashfever - From Nothing [EP] Finess3 god - Evil Twins ft. CashFever (🎥: Essence Seasons) REFERENCES Finess3 GOD & CASHFEVER dopuścili się pobicia fana!
    8 polubień
  12. Lexie Brooks (ur. 24 lipca 2004) - dziewiętnastoletnia dziewczyna wywodząca się z bogatej rodziny z północnej części Los Santos. Dziewięć lat wcześniej, w wieku dziesięciu lat miała już za sobą dwuletnie doświadczenie w grze na keyboardzie i obycie w pracy przy mikrofonie. Przez cały ten czas rozwija swoja wymarzoną karierę piosenkarki wstawiając na VTube niezbyt popularne single. W międzyczasie, jako dodatek do publikowanych przez siebie utworów, wykorzystując swoją urodę, publikuje zdjęcia z różnych amatorskich sesji zdjęciowych na swoim profilu LifeInvader. Utwory Lexie są bardzo charakterystyczne, ze względu na to, że zazwyczaj łączy POP i Hip-Hop, tworząc swój unikalny gatunek muzyki. Przez przeszłość, w której wydawała same utwory solo, korzystając z tego, że jej kariera zaczyna powoli się rozwijać, ma zamiar skupić się na wydawaniu piosenek z innymi piosenkarkami oraz wydaniu swojego pierwszego, legalnego albumu. Od momentu pojawienia się na scenie, jako inspiracje wzięła sobie Maxine Koci, która jest artystką z którą chciałaby nagrać wspólny utwór. — POWIĄZANIA Wytwórnia: GENERATION A Manager: Cloud Loughty — WZMIANKI — TWÓRCZOŚĆ — SOCIAL MEDIA LifeInvader - Lexie Brooks PulsePlay - Lexie Brooks Spoiler Siemka, kolejna próba do zagrania czegoś w sektorze branży rozrywkowej - tym razem spróbuje swoich sił jako piosenkarka, która będzie stawiać na kolaboracje z innymi artystami sektora niżeli na solowa twórczość, więc licze na dobrą rozgrywkę w tym sektorze 😄
    7 polubień
  13. Złych wieści nie ubywało jeśli chodzi o stan zdrowia frontmana. Na Lifeinvader dłuższy czas strona Let's Get Heavy wysyłała aktualizacje odnośnie Weskera. W między czasie pozostali członkowie zespołu oprócz odwiedzin u wokalisty mieli czas na przedyskutowanie między sobą sporu, który pojawił się jeszcze przed felernym koncertem - wbicie Jackowi metaforycznych noży w plecy, gdy całą grupą (prócz samego Weskera) naćpali się na imprezie u Soul Evisceration. W ramach swoistych przeprosin każdy "Socials" podszedł indywidualnie - czy to w szpitalu mówiąc do leżącego w śpiączce faceta czy, tak jak Victor Dwight, nagrywając na ten temat utwór: Co dalej w kwestii powrotu Jacka jest wielką niewiadomą... Odnośnie zespołu natomiast, to już inna kwestia. Szeregi Social Therapy zasilił zrekrutowany, jeszcze przez Weskera, Wattie Reid - dawny znajomy z REMEDY oraz wspólna znajoma członków zespołu Liliyana Oleksiyenko. Z Reidem dołączającym na gitarę problemu nie było, zespół szukał kogoś takiego, jednakże z przybyciem Oleksiyenko pojawił się problem - jest w głównej mierze wokalistką. Słysząc takie wieści Soul Evisceration otwarcie wyraził swoje opinie, będąc w dobrych relacjach z Socialsami - nie są zbyt ochoczo nastawieni na taki ruch z uwagi na stan Jacka Weskera. Dalsze strony tej historii zapiszą się wkrótce, trzeba jedynie poczekać, a droga na ulicę samozniszczenia może być krótsza niż się wydaje...
    7 polubień
  14. **Na fanpage HAKAEL ukazała się informacja o konkursie.**
    7 polubień
  15. **18 maja b.r. po pierwszej w nocy, czyli dzień po urodzinach Memphisa na portale streamingowe oraz kanał GEN-A wrzucony został pierwszy singiel promujący nadchodzącą płytę rapera "FATHER OF FAMILY". Po dłuższej przerwie muzycznej spowodowanej sytuacją osobistą, Memphis odkrywa w końcu karty odnośnie swojego nadchodzącego krążka. Po HELP ORPHANAGE i wcześniejszych współpracach z markami raper nie wypuścił żadnego oficjalnego kawałka, ograniczył również koncertowanie pojawiając się jedynie na tegorocznej edycji MUDLANDS wraz z CHASE LOVE. Pierwszym gościem potwierdzonym już na albumie jest zmarły raper Quentin Little,który był ojcem Memphisa w branży muzycznej. Temat samego tracka to temat rodziny i tego co otaczało Memphisa przez te wszystkie lata. Zapowiedziane podczas niedawnego wywiadu z Aisha Huxley ruchy właśnie wychodzą na światło dzienne.** promocja itd bedzie dodana po streamie
    6 polubień
  16. Aż poczułem wewnętrzną potrzebę wypowiedzenia się tu, jako, że nazywasz to poradnikiem. Gwiazdki na gta RP czy hashtagi na gothicu są odpowiednikiem wtrącenia narracyjnego w dialogu, wtrącenia narratora na temat tonu głosu, mimiki postaci czy potrzeby po prostu narracyjnego opowiedzenia o tym, jak postać zachowuje się podczas wypowiedzianej kwestii. Jest to forma, jak najbardziej poprawna, a nawet wskazana, bo odnosi się do tej konkretnej wypowiedzi. Poniżej wycinek z książki Adama Wolańskiego. Wypowiedź dialogowa a narracja odnosząca się do zachowania osoby mówiącej oraz innej osoby. Wypowiedź dialogową jednej postaci – wraz z uwagami narratora, odnoszącymi się do tej wypowiedzi lub zachowania osoby mówiącej – należy składać w ciągu, niezależnie od długości (Wolański, Edycja tekstów, s. 334). A tutaj prosty przykład z pierwszej lepszej książki, bo właśnie do nich się odwołujesz. Nigdy nie zrozumiem uważania gwiazdki za coś rakotwórczego i utożsamianie tego z ludźmi, którzy nie potrafią grać RP, nazywania tego błędem kardynalnym. W książkach widzimy wtrącenia bez cudzysłowu (w którym mamy wypowiedź postaci), a na gta RP przyjmujemy wtrącenia w gwiazdkach. Na innym RP będzie to w nawiasach kwadratowych, na innym w znakach mniejszości czy większości, bez znaczenia. Jest to forma, jak najbardziej poprawna i nawet wskazana w dialogach.
    6 polubień
  17. the last thing of sahp.. 😭
    6 polubień
  18. ugulem taka mała poprawka bo to mentalność z serwerów roleplay game gdzie były filmy pt. „GONIŁY MNIE TRZY INFERNUSY PD *nie mogli dogonic*” to ile radiowozów cię zatrzymywało nie świadczy o tym czy ty jesteś taki wielki czy ty jesteś taki mały, osoby mądre w lea nie traktują was po zebranym rekordzie felony bo nie maja po co za to kogos szanować ja jak z kimś gram to kładę do niego szacunek tylko jak on kładzie ten szacunek do mnie, a co do ilości jednostek - nie powinno cię to dziwić, to dosyć basic wygląd pościgów, ooc miałbyś jeszcze śmigłowiec nad głowa, lenco metro i prawdopodobnie 30 radiowozów
    6 polubień
  19. jedyne czego w lea brakuje to nawet cząstki szacunku do gangmembers, nie wazne ze po1 gada do goscia z 4 felonies i potwierdzonym gang affilation bo ten i tak mu powie że go kurwa odstrzeli albo matke wyrucha (wyolbrzymienie) nie mowie ze kazdy peace officer ma szczac w gacie na widok gangstera, ale rzadko widac u porządkowych ze sie zastanawiaja nad tym co mowia (a moze jak kaze sie pierdolic temu bangerowi i zagroze mu m4 to bede mial z tego konsekwencje? nie no co ja gadam, mam skryptowa kamizelke i m4 na scrollu) nie mowie tu o wszystkich graczach z lea ale jak slysze przy kazdym zatrzymaniu ze Aye Pee to Pee Pee gang i mam zamknąć mordę bo mnie odstrzelą to mnie skręca // a gadanie w stylu /to wyciagnijcie konsekwencje/ to se w dupe wsadzcie bo nikt nie bedzie pdkowi wbijal bw po to by stracic postac i narazic org na archiwum tylko po to by ofiara na nastepny dzien o tym zapomniala Zatrzymanie na 8 radiowozów do gangmembera, którego oskarżono o 3x homicide a mi koleś bedzie gadał że jestem pee pee gang bo przecież wie że mu nic nie zrobię
    6 polubień
  20. LONG LIVE BABYJM #JMWORLD 🌍〽
    6 polubień
  21. FORMER LSPD SERGEANT CHARGED WITH ATTEMPTED MANSLAUGHTER. ANOTHER CONTROVERSY INVOLVING THE DEPARTMENT'S ELITE SWAT PLATOON? Szesnastego maja biuro prokuratora okręgowego dla hrabstwa Los Santos złożyło w sądzie akt oskarżenia przeciwko byłemu oficerowi zatrudnionemu przez Los Santos Police Department, Thomas Hollis. Mężczyzna służył jako sierżant w elitarnej jednostce SWAT -której zadaniem jest między innymi odpowiadanie na szczególnie niebezpieczne incydenty z udziałem uzbrojonych i niebezpiecznych podejrzanych oraz wykorzystywanie specjalistycznego sprzętu, który ma umożliwić im uchwycenie niebezpiecznych przestępców bez sięgania po śmiercionośne narzędzia. Zgodnie z informacjami otrzymanymi od District Attorney's Office, były oficer został oskarżony o próbę morderstwa drugiego stopnia bez szczególnej złośliwości po tym, jak nadużył śmiercionośnej siły poprzez potrącenie ściganego kilkunastu tonowym pojazdem opancerzonym. Incydent w którym doszło do wcześniej wspomnianej sytuacji wydarzył się piętnastego maja dwa tysiące dwudziestego trzeciego roku i został zainicjowany poprzez zgłoszenie o strzelaninie w budynku wysłane na linię alarmową. Oficerowie odpowiadający na zgłoszenie zauważyli grupę mężczyzn wybiegających z lokalu oraz wsiadających do pojazdu, za którym zainicjowali pościg. Podejrzani uciekali przed oficerami egzekwującymi prawo przez blisko pół godziny podczas której został zmobilizowany zespół SWAT oraz jeden z ich opancerzonych wozów - Vapid TARV - którym kierował sierżant Hollis. Warto dodać, że podczas pościgu prowadzonego za ściganym wozem podejrzani nie używali broni i nie stanowili już bezpośredniego zagrożenia dla oficerów. Pościg za pojazdem zakończył się w okolicach Cypress Flats, a ścigani opuścili środek transportu i wdali się w ucieczkę pieszą, rozdzielając jeden pościg za wozem w kilka mniejszych - pieszych. Jeden ze ściganych mężczyzn został zauważony przez oskarżonego sierżanta Thomas Hollis i potrącony opancerzonym pojazdem, co doprowadziło do zakończenia pościgu i odniesienia poważnych ran przez ściganego mężczyznę. Zarówno LSPD Internal Affairs jak i DAO sklasyfikowało incydent jako nadużycie śmiercionośnej siły, a sierżant biorący w nim udział został zawieszony a później zwolniony. W podobnym momencie inny ścigany otworzył ogień w kierunku oficerów SWAT raniąc jednego z nich. Mężczyzna został jednak prędko zneutralizowany przez pozostałych oficerów biorących udział w zdarzeniu - ten incydent z użyciem siły został jednak skategoryzowany jako uzasadniony. Cała sytuacja jest kolejną kontrowersją otaczającą elitarny Pluton D podlegający pod dywizję metropolitalną Los Santos Police Department. W ostatnich latach pojawiało się sporo informacji z wewnątrz jednostki mówiących o istnieniu w niej organizacji którą jej członkowie nazywają "SWAT Mafia". Zgodnie z otrzymanymi informacjami oraz zeznaniami sądowymi jej byłego członka - sierżanta Tim Colomey - w jednostce panuje "kultura przemocy". Oficerowie należący do "SWAT Mafia" nadużywają swoich mocy jako oficerowie prawa oraz nadużywają siły podczas działań - przytoczono również przykład, w którym kilka lat temu jeden z dowódców jednostki nakazał otworzyć ogień do rannego mężczyzny, który już nie był uzbrojony i nie stanowił zagrożenia dla oficerów. Członkowie nieoficjalnej organizacji działającej wewnątrz struktur zespołu SWAT mieli również kontrolować kto dołącza do zespołu, robiąc to między innymi poprzez manipulowanie oficerami podchodzącymi do selekcji. Aspirujący do dołączenia w struktury SWAT mieli być poddawani testom prowadzonym przez "plus jeden" z "SWAT Mafia", gdzie "plus jeden" odnosi się do oficerów z rangą Police Officer III+1 pełniących role o rozszerzonych obowiązkach w LSPD - dla SWAT to najczęściej trenerzy lub dowódcy bądź zastępcy dowódców zespołów. Jeśli członek "SWAT Mafia" nie chciał aby dany kandydat przeszedł dalej w procesie selekcji, to wydawał mu niepoprawne polecenia a następnie dyskwalifikował go z procesu rekrutacyjnego za niepoprawne zachowanie bądź słaby wynik. CNT nie jest autorem zdjęć użytych w artykule, a należą one do domeny publicznej. (( credits za foty @marcinekk ))
    5 polubień
  22. Temat zostaje zamkniety. Pisanie w gwiazdkach jest forma poprawna, a to czy ktos ich uzywa czy nie jest jedynie kwestia przyzwyczajenia i "szkoly" roleplay. Na pewno nie jest to poradnik, a nawolanie do nie uzywania gwiazdek (?) wiec temat zwyczajnie laduje w archiwum xD
    5 polubień
  23. Oficjalne gratulacje @Nicziro
    4 polubienia
  24. **Eelis Forsberg nie pozostał dłużny Fehu, również udał się w dział komentarzy, chcąc nieco poddymić atmosferę. Zostawił klasyczne hashtagi (część z nich sam rozpoczął), a do tego o ile istniała taka możliwość - przerobione zdjęcie wokalisty Velvet Bangtail.** #fuckvelvetbangtail #fuckbrentaubree #whataclown
    4 polubienia
  25. Singleton's przez lata był uznawany przez mieszkańców i turystów słonecznego Los Santos za klub, restauracje i bar. Lokal często zmieniał właścicieli, co nie przeszkadzało w jego prawidłowym funkcjonowaniu, głównie dzięki świetnej lokalizacji. Róg Alta Street i Downtown Vinewood rozświetlony był wieczorem neonowymi lampami, a pod drzwiami lokalu gromadziły się samochody. We wnątrz lokalu różnorodność klientów była duża jak na miejsce, które z zewnątrz może zaszufladkować zainteresowanych wejściem do środka. Tradycją tego miejsca były wieczorne pokazy muzyki na żywo, gdzie na muzczynej scenie tego miejsca przewijały się początkujące gwiazdy Vinewood. W mieście świętych są miejsca, które omijają nawet oni sami, a takim miejscem z pewnością było i jest Singleton's. Wielokrotna zmiana właściciela zawsze była spowodowana problemami poprzedniego, lokal prestiżowy w dobrym miejscu, generujące duży ruch i całkiem spory dochód, przyciągął tam nietylko zwykłych, szarych ludzi i od czasu do czasu celebrytów Los Santos. Miejsce nie ma krystialicznej przeszłości ale potrafi dobrze zatuszować swoje ubytki prestiżowym wnętrzem, dobrym jedzeniem, muzyką i obsługą. Każdy kto chociaż raz odwiedził ten lokal, wydał w nim swoje pieniądze, wyszedł z niego ustatysfakcjonowany. Kuchnia w restauracji sympatyzuje mocno z Teksasem i tamtejszym stylem gotowania, smażenia i duszenia mięsa. W Singleton's podawane są steki, które w swoim smaku i metodzie podania na drewnianej desce w asyście prostych sztućcy i wyrazistych warzyw przoduje w daniach zamawianych w lokalu. Nie samym stekiem może pochwalić się menu lokalu, spory wybór piwa, które idealnie wpasuje się do zamówionego dania, wina na kolacje we dwoje i aromatyczne whiskey, które sprowadzane są z odległych miejsc hrabstwa i po za nim. Jednym słowem Singleton's to lokal dla pasjonatów wszystkiego co ma w sobie ogień i wyrazisty smak. Nowym właścicielem lokalu od niedawna jest Ruben Semyonov, facet przed pięćdziesiątką, mocno związany z miastem Vespucci. Wielokrotnie na ustach gazet o tamtyce kryminalnej, przypisywano mu kilka nieprzychylnych zdarzeń jakie miały miejsce w ostatnich latach. Jednak jego grzechy to jedno, bo jego mocną stroną jest niewątpliwie prowadzenie działalności. Był włascicielem Separmint Rhino Golden Club, jednego z najbardziej rozpoznawalnych miejsc na imprezowej mapie Los Santos, zarządzał też LS TOP PAWN SHOP i obie firmy generowały pokaźne ilości gotówki. Odnajduje się dobrze w biznesowych sloganach, obrotny z masą kontaktów, nieustępliwym charakterem i pomysłem jak wyciągnąć forsę nawet z największej dziury. Jego domeną jest kontaktowość i łatwość w podejmowaniu decyzji, co w biznesie charakteryzuje najtrwalszych graczy. Problemem Semyonova jest jego przeszłość, co wielokrotnie odgrywało dużą role w spojrzeniu na niego przez osoby decyzyjne, reprezentujące system i miast Los Santos. Nie jest tajemnicą, że mężczyzna został skazany na dożywocie za zlecenie morderstwa i korupcje dwóch gliniarzy z Vice Divsion, którzy później zginęli. Jednak akt oskarżenia został obalony w sądzie, a powodem tego były zbyt duże poszlaki, a mało konkretnych dowodów na winę mężczyzny. To najgłośniejsza historia z jego życie, ale oprócz niej przypisuje mu się kilka innych nielegalnych procederów, a kluczowym jest prowadzenie grupy przestępczej w mieście Vespucci, nazywającej się w kuluarach półświatka, Eastern Circle.
    3 polubienia
  26. **Na mieście pojawiają się plakaty i ulotki o nadchodzącej imprezie w barze HAKAEL na Havick. To właśnie tam, 20 lipca o godzinie 21:00 wybrzmieją covery hitów rocka grane przez członków kapeli Lost Empire oraz Soul Evisceration.** **Za oprawę instrumentalną odpowiada lokal Israfel - sala prób. ** START: 20/07/2023 godzina 21:00 WSTĘP: $50 LOKALIZACJA:
    3 polubienia
  27. a jak dla mnie to niech kazdy sobie uzywa tego jak chce + nie wiem czym sie roznia dla ciebie gwiazdki od nawiasow, ale to jeden chuj czy uzyjesz gwiazdek czy nawiasow wychodzi na jedno edit - wyprzedze napinaczy nie uzywam ani gwiazdek ani nawiasow dla mnie say chat to say chat, a /me to /me
    3 polubienia
  28. Aktualizacja #3 Podsumowanie: Nawiązano współpracę z GEN-A opierającą się na wykonywaniu zdjęć młodym gwiazdą. Rozpoczęcie przygotowań do sesji dla GEN-A. Przygotowano nową szatę graficzną dla Yukio Studio. Sesja zdjęciowa dla mont2k do okładki. Sesja dla ekipy Heavy Metalowej Soul Evisceration z dnia 14.05.2023 grającej w The Barrel o'Beer. Realizacja sesji zdjęciowych dla Oakleya Clarke, reklamujących Globe Oil. Rozmowy z właścicielami Globe Oil, odnośnie dalszej współpracy.
    3 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin