Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 02.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzisiaj (02.06.23) o godzinie 16:00 mam ostatni egzamin, który będzie decydował czy ukończę szkołę średnią. Jeśli zdam egzamin to rozpocznę w końcu dorosłe życie. Nie będę miał już wtedy czasu na RP, na jakiekolwiek gry i pewnie prędzej czy później będę się odcinał od internetu, aby skupić się na życiu prywatnym; szczególnie skupić się na siłcę i na pracy. Ostatnia moja organizacja na RP miała być właśnie Vagos MC, a potem odejść. Z racji, że dostałem bana na Vibe RP to zadbali o to, abym odszedł szybciej. Swoją przygodę z RP tekstowym zacząłem od 2019roku i od tamtej pory stale grałem i się rozwijałem. Poznałem od tego okresu dużo wspaniałych osób, których traktuje jak przyjaciół z realnego życia. Najbardziej chciałbym podziękować Kislowi, Mateuszowi, Kosmie, Krzysiowi, Niczusiowi, Fulonowi, Terrixowi, Kavvaskiemu, Volumkowi - nawet Teddyiemu mimo ze mam z nim teraz wojnę. Dziękuje też innym z którymi trzymałem w ekipie, a najbardziej zapamiętałem Fulona, Prendiego, Gassika, Assada, jajo, Barru i innym jeszcze ekipa oraz dodatkowo dla waltersów pl oraz fabryce gitów. Chciałbym zaznaczyć, że mam ogromną wdzięczność dla każdej osoby, którą poznałem w tym czasie. Dziękuję wam za piękne chwile, za dobre wspomnienia, które razem tworzyliśmy. Dużo osób mnie uważa za toksyczną osobę, ale mimo wszystko osoby z którymi byłem bliżej poznali mnie, że właśnie jest inaczej. Nie jestem toksyczna osoba, a toksyczność publicznie pojawiała się, bo miałem ubrana maskę. Pamiętajcie tylko, aby się nie przywiązywać do gierki, bo będzie źle 🤯😵 pozdro dla giga gitów; @kislu@mecenas lea@Krzysiu@niczus@fulon@PRENDI@novacaine@Assad@-... .- .-. .-. ..-@only gang members@weronika wersow sowa@Volumek@Flossy@spokoziomekpl@Heavyweight icon@MI4U3K@Sidneyo@doozan@NaZeL@Daniocha@goldonmywrist@Karol_@Szunajek@PapugaRaziel@5element@abierto@artysta kombinator@Blah Blah Stay Down@Bydlak16@Dex332@mnhm3@Nathalyne@neksiu@nzm@purity@Robero@Shellys@streczyciel@tru@RIPtoja@westconnect@Bozmer@Baron@chivu_@Delfin@Grubas@igvs@Abuk@moonek@pabeleq@smut@SoapML@star@Szybki@hittheblock@pakil@xDDD@CzarnaWdowa@Shangiso@2kilo@voo@alojzy popiolek@abzsav@judytka.@gmc(bede edytował jak sobie przypomne o kimś)
    52 polubień
  2. **Dnia 02.06.2023r. około godziny 19:00 na oficjalnym kanale wytwórni muzycznej GENERATION A oraz na serwisie streamingowym PulsePlay, jak i na innych portalach do słuchania muzyki na żądanie został opublikowany wyczekiwany album pt. "VICES" w wykonaniu piosenkarza R&B - breedlove. Projekt składa się z czternastu utworów, w tym z siedmiu utworów kolaboracyjnych, z takimi artystami jak: MOB PRINCE, Baby Ray, MEMPHIS6, Stormi Baldwin, ASAMI, CHA$E, czy HOODSTAR. Za produkcję albumu odpowiada producent muzyczny o pseudonimie KELLY, który zadbał o jak najlepszą jakość materiału, tak samo jak montażyści oraz graficy wytwórni GENERATION A, którzy również przyczynili się i dodali swoją cegiełkę do stworzenia debiutanckiego i większego projektu piosenkarza. Kilka dni przed premierą rozpoczęła się akcja promocyjna płyty; na mieście zaczęły pojawiać się billboardy promujące płytę, posty na LifeInvader ze strony Breedlove oraz producenta KELLY. Pomocą służyła również wytwórnia muzyczna artysty, jak i jego nowy menadżer - Pheonte Lane. Album można zakupić w różnych sklepach muzycznych na terenie Los Santos, jak i w innych miastach znajdujących się w pobliskich stanach. Teksty utworów dostępne są od dnia dzisiejszego na stronie www.genius.com.** VICES 00:00 - 01. VICES 02:30 - 02. Leanin' (feat. MOB PRINCE) 04:40 - 03. Flexin 06:10 - 04. All In (feat. Baby Ray) 10:04 - 05. Dolce 12:27 - 06. Bad Then A Beach (feat. MEMPHIS6) 15:27 - 07. Say you love me (feat. Stormi Baldwin) 19:23 - 08. 3s Company 21:36 - 09. Roses is Back (feat. ASAMI) 24:00 - 10. Show It (feat. CHA$E) 27:10 - 11. Addicted (feat. HOODSTAR) 30:51 - 12. Problem With You 33:09 - 13. Ya Playin' 35:04 - 14. Questions
    21 polubień
  3. Lo-Lo Classic Workshop - Warsztat działający od 1998 roku, pierwotnie założony przez Javiera Raza De Rivera, został w 2023 roku nabyty przez Elvio Simila, lokalnego pasjonata motoryzacji, który pragnął przywrócić warsztatowi jego pierwotne brzmienie w świecie lowriderów. Ten warsztat specjalizuje się w kompleksowym serwisie pojazdów osobowych, oferując naprawy, wymianę płynów i części, a także prace związane z czyszczeniem. W ofercie znajduje się także wymiana istotnych komponentów oraz modernizacja pojazdów, dostosowując je do obowiązujących standardów drogowych. Ponadto, oferujemy kompleksowe usługi tuningowe dla klasycznych samochodów osobowych oraz pickupów należących do kategorii lowriderów. Nasz zespół doświadczonych mechaników specjalizuje się w montażu zmodyfikowanych i specjalnie zaprojektowanych zawieszeń hydraulicznych. Oferujemy również usługi związane z poprawkami blacharskimi oraz malowaniem w stylu oldschoolowym, aby nadać Twojemu pojazdowi niepowtarzalny wygląd. Usługi obejmują również wiele innych ciekawych detali związanych z klasycznymi samochodami, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom motoryzacji. Wierzymy, że każdy samochód jest unikalny i zasługuje na szczególną uwagę. Dlatego też, oprócz standardowych usług serwisowych, nasz warsztat jest wyposażony w najnowocześniejsze narzędzia i sprzęt, co pozwala nam tworzyć sety pojazdów, projektując je od podstaw, spełniając wymagania klientów. Siemka. Wychodzę z projektem biznesu, który wydaje mi się potrzeba na tym serwerze. Przede wszystkim jest to też główny spot dla naszej organizacji. Temat kręci się w kierunku napraw i tuningu pojazdów klasycznych, głównie lowriderów. Jest wiele osób, które chciały pobawić się lowriderami i możliwościami jakie dają te auta, Ja jestem jedną z nich. Od zawsze jarały mnie te klimaty, co można zauważyć patrząc na organizację jaką prowadzę. Szczerze jestem pewien, że uda nam się z ekipą wspólnie poprowadzić biznes jak należy i dołożymy do tego wszelkich starań. Nie zamykamy się na osoby spoza środowiska, przede wszystkim jest to legalny biznes, który potrzebuje pracowników do poprawnego prosperowania. Przyjmiemy każda osobę chcącą dać dobrą grę dla dobra samego warsztatu i nie tylko. Przekłada się to na dodatkowe możliwości rozgrywki oraz różnego rodzaju projekty zarobkowe. Dzięki za uwagę!
    10 polubień
  4. @doozan przechodzi z CM na GM na własną prośbę.
    10 polubień
  5. ***Na oficjalnym kanale producenta Trophy zostały opublikowane beaty nad którymi pracował w wolnym czasie*** (stworzyłem playliste do której was przenosi po kliknieciu w okładke) OOC
    9 polubień
  6. chyba wrócimy do wstawiania screenów w takiej formie - przy okazji comiesięcznych podsumowań 👀
    8 polubień
  7. Jak to zwykle bywa u zespołu Soul Evisceration, w maju też nie brakowało wielu specyficznych i nieszablonowych zdarzeń lub akcji. Ekipa działała prężnie i zaliczyła także nieco mniej przyjemne momenty, niemniej nadal pozostała w spójnej całości, choć plany na wydanie debiutanckiego pełnego albumu odkładają się nieco dalej w czasie niż początkowo zakładali. Jednak nie ma tego złego, a zmarnowany czas zawsze można nadrobić, wyciągając z niego wiele cennych lekcji. To co mogło rzucić się w oczy w kontekście zespołu to nietypowe stroje. Przez kilka dni członkowie zespołu byli widywani w strojach niczym grabarze bądź denaci podczas pogrzebu. Często w przerysowanej i rzucającej się w oczy formie. Nie mogło to zapewne uciec uwadze części ludzi, tym bardziej iż okazało się być to akcją promocyjną dotyczącą prowadzonego przez Fehu Skarsgard oraz Eelisa Forsberga baru - Hakael. Sam zespół także korzystał, nawiązując nowe kontakty i poznając nowych ludzi. Jedno trzeba przyznać - na pewno nie chowają się w czterech ścianach a od początku wychodzą do ludzi i tak też pozostaje. W ciągu dwóch-trzech dni nawiedzili miasto dzierżąc buteleczki whisky z logiem Hakael, pokonując miasto dwoma karawanami - w tym jedną customową i niespotykaną. Z malunkami, figurką zombie wychodzącego z trumny oraz dostosowanym klaksonem przygrywający niepokojącą melodię. Zespół był widoczny w różnych częściach miasta - przez deptak na Vespucci, po Davis, okolice baru Hakael i pozostałe nieco żywsze części miasta. Finalnie całość zakończyła się mniejszą popijawą i zabawą mającą miejsce przed lokalem Hakael, gdzie członkowie zespołu wraz ze znajomymi oraz zainteresowanymi i zaciekawionymi ludźmi, rozpoczęli picie oraz zabawę do cięższej muzyki z głośników wyniesionych na zewnątrz. Sąsiedztwo nie miało zapewne lekkiej nocy ale zdążyli już przywyknąć za sprawą baru. Same zgłoszenia do departamentu również mogły brzmieć komicznie - od zgłoszenia grupy osób biegających i zderzających się ze sobą na ulicy, po nadużywanie klaksonu z dziwną muzyką. Finalnie wieczór pomimo szaleństw skończył się bez większych ekscesów i ofiar co jest wręcz niebywałe w przypadku zespołu. Ponadto w trakcie przejazdu przez miasto - wokalista Eelis Forsberg jako osoba prowadząca jedną z karawan został zatrzymany przez radiowóz. Po zjechaniu na bok i krótkiej rozmowie okazało się, że trafił ona na fana Soul Evisceration, który słyszał o akcji z karawanami w mediach społecznościowych. Po krótkiej, miłej pogawędce i przekazaniu fantów, ruszył dalej wyraźnie zdziwiony i nie do końca rozumiejący co właśnie się wydarzyło. Czy nadszedł już ten etap sławy, że funkcjonariusze zatrzymują wóz tylko po to by chwilę porozmawiać? Kto wie, niemniej na pewno stanowi to kamień milowy dla samego wokalisty, który nie był w stanie wyjść ze zdumienia przez parę dłuższych chwil. Sam zespół podczas całej akcji silił się na mocniejsze żarty z zakresu czarnego humoru bądź też gry słowne dotyczące śmierci czy właśnie służby jako grabarz. Część z nich podczas takich rozmów zachowywała śmiertelną powagę, starając się na tyle ile to możliwe, nie wychodzić z uprzednio założonej roli. Jaki był tego efekt? Na pewno kilka osób wyryli się w pamięci mocniej, tym bardziej, że odwiedzali w takich strojach także inne wydarzenia - jak choćby to spod skrzydła F2. Tam też zostali wytypowani jako kandydaci do grup walczących o udział w jeździe na symulatorach. Zespół w ramach akcji z karawanami trafił także w nieco mniej oczekiwane miejsce, gdzie też mógł być zauważony przez przypadkowych gapiów co zaczęło rodzić w głowach ludzi różne pytania. Chodzi dokładniej o budynek Gen A gdzie weszli chwilę przed dwójką osób zarządzających wytwórnią Hard On - Ellen Ailsworth oraz Lenny Maguire. Jaki był wynik rozmów i czego dotyczyły? Zapewne mogą pojawiać się domysły iż chodziło o potencjalny kontrakt z wytwórnią, jednak żadna ze stron z biegiem czasu nie uchyliła żadnego rąbka tajemnicy ani informacji. Pozostaje więc przypuszczać - czy zespół wraz z wytwórnią szykują po cichu coś większego, czy też może Soul Evisceration w swoim stylu odrzuciło potencjalną propozycję ze strony większego gracza jakim jest Gen A. Niewątpliwie muzyków ciężko jest zaliczyć pod bardziej komercyjny grunt, jednakże kto wie czy wytwórnia nie stara się także uderzyć w różne nisze na terenie miasta, stanu i kraju? Wszystko zapewne okaże się na dniach, tygodniach lub miesiącach - znając od podszewki model działania Soulsów, którzy na rozmowach z Hard On byli widziani długimi tygodniami a nadal nie pojawiły się jakiekolwiek informacje mogące świadczyć o tym, że podpisali kontrakt. Niewątpliwie, Soulsi mogą być zarówno zaskoczeniem i sukcesem lub PR-owym gwoździem do trumny dla wytwórni. Zespół przed wejściem do budynku Gen A w składzie Eelis Forsberg, Fehu "Pandora" Skarsgard oraz Cecilla "Cilla" Morgan sprawiał wrażenie rozbawionych, wyluzowanych. Takie nastawienie wskazywało raczej, że nie podchodzą do tematu śmiertelnie poważnie i nie zamierzają tego dnia nic podpisywać - wiele wskazuje na to, że tak też się skończyło jednak ani Gen A, ani Hard On, ani zespół nie zabrali głosu w tej sprawie, pozostawiając kompletną ciszę medialną. Co ciekawsze jednak - ze spotkania jako pierwsza wyszła Ellen Ailsworth, zaś dłuższych kilka chwil później na zewnątrz zjawiło się golden trio z Soul Evisceration w towarzystwie Lenny'ego Maguire. W tym przypadku można było zaobserwować po obu stronach nieco więcej ekspresyjności i emocji, zwłaszcza w tym negatywnym aspekcie. Szczególnie pod tym kątem było to widać po byłym muzyku Dick in Dixie a aktualnie założycielu wytwórni Hard On. Jaki był tego powód? Kto wie. Informacje dookoła zespołu i wytwórni rzadko wypływały natychmiastowo do ogólnych mediów, stąd można przypuszczać, że opinia publiczna nie dowie się niczego do momentu aż sami wyżej wskazani nie postanowią poruszyć gdzieś tego tematu, a biorąc pod uwagę tempo ich działań w tym zakresie, statementu można oczekiwać co najmniej na Boże Narodzenie. W 2025 roku. Nieodłączną częścią Soul Evisceration są koncerty. Ich intensywność i częstotliwość może doprowadzić zapewne część sceny do zawstydzenia, jednakże sam zespół nigdy nie ukrywał, że istotą muzyki jest dla nich właśnie granie jej na żywo dla publiki z którą mogą się integrować. Nie inaczej było 14 maja 2023 roku gdy przyszło im zagrać na deskach The Barrel o'Beer, które było świeżo po remoncie. W ten sposób mogli ochrzcić nową scenę koncertową i jednocześnie sprawić, że pod sceną przelało się nieco krwi. Ponownie zespół czując się jak ryba w wodzie, przejął scenę i wraz z pirotechniką za ich plecami, wprowadzili gorącą atmosferę na sali koncertowej. Zagrali swój klasyczny repertuar, w tym nieco zaniedbaną koncertowo piosenkę "Die", która znacznie większy sukces odniosła na PulsePlay (co prawdopodobnie mogło być powodem wybrania jej do lineupu w trakcie koncertu). Ponadto zespół zagrał debiutancko swój nowy utwór "Forever Damned", który można było obejrzeć na portalach streamingowych wraz z teledyskiem przedstawiającym trzy spośród dotychczasowych koncertów. Jak na zespół z tak krótkim stażem, faktycznie liczba nagrań koncertowych może zaskakiwać. Niemniej - stopniowo wraz z rozwojem koncertu pod scenę przybywało coraz więcej osób by oddać się ekstazie blackmetalowych brzmień i szaleństwu w pogo czy moshpicie tak by podbić sobie adrenalinę. Jednak czego można spodziewać się po koncertach Soul Evisceration? Wyszło jak zawsze. Sporo ruchu, krwi i pogowania pod sceną. Na scenę poleciały pojedyncze elementy garderoby, sam wokalista również pod tym kątem nie próżnował, wyrzucając swoją bluzę pod scenę. To co mogło zaskoczyć 14 maja to na pewno ubiór zespołu - dotychczas używali zupełnie odmiennych strojów, tym razem jednak mieli je dość pasujące do siebie. Szczegół warty zaznaczenia czy może obojętny? Kto wie, niemniej wiele wskazuje, że w związku z bluzami i topami, być może niebawem w sieci pojawi się merch zespołu. Powracając jednak do samego aspektu koncertu - bez ekscesów i dramatów nie ma zabawy i zespół Soul Evisceration niewątpliwie podąża tym mottem przez życie. W trakcie koncertu ze sceny poleciało kilka niewybrednych komentarzy, w tym choćby tekst "Jebać fałszywe kurwy". Ciężko stwierdzić do kogo mógł być kierowany lub w jakim kontekście - biorąc pod uwagę brak dalszych wydarzeń być może było to stwierdzenie, którego kierunek znali tylko sami członkowie zespołu? Tym bardziej biorąc ich tendencję do wtykania chuja w futrynę i wbijania szpilek ludziom, którzy im podpadli lub pokazali się ze złej strony. Szczerość aż do bólu i nieumiejętność ugryzienia się w język - jednak kto oczekuje posłuszeństwa i potulności od blackmetalowców? W finalnym rozrachunku - publika nawoływała o biss. Dostała go w postaci coverów znanych utworów, a finalnie także takim z najbliższego podwórka. Zespół zagrał bowiem kontrowersyjny utwór Social Therapy, który niewątpliwie został skierowany do jednego z pracowników Stage Crew. Co ciekawe - w tym przypadku imprezę obsługiwała ta sama firma a za aspekty techniczne odpowiadał ten sam pracownik co w przypadku koncertu Social Therapy w The Barrel o'Beer. Ciężko nie uznać, że Soul Evisceration również z pewnych przyczyn wbili srogą szpilkę w dźwiękowca, jednocześnie składając w ten sposób pewną formę hołdu dla leżącego już od jakiegoś czasu w śpiączce wokalisty Social Therapy - Jacka Weskera. Widoczny pod sceną basista Sociali - Victor Dwight był niewątpliwie zachwycony takim doborem muzycznym na ostatni utwór wieczoru. Zaraz po tym zespół zeskoczył ze sceny wprost do ludzi. Pomimo oferty kontynuowania imprezy na backstage'u - pozostali pod sceną razem z ludźmi. Tam z kolei po kilku chwilach się zagotowało - spora część publiki pozbyła się zbędnych ciuchów zostając w samej bieliźnie - najczęściej po prostu w majtkach. Sam zespół także złożył kilka autografów - w tym także na piersiach jednej z podekscytowanych fanek. Jak robić show to show, bez półśrodków. Mogą chodzić pogłoski, że zespół za koncert zainkasował szaloną sześcioliczbową kwotę. Nadszedł także na drugą rundę pojedynku pomiędzy Soul Evisceration a Velvet Bangtail. Tym razem jednak Soulsi widząc dziecinne i niepoważne zachowanie zakrawające o zdradę w szeregach Velvet, postanowili zająć swoje stanowisko popierając w pełni pokrzywdzoną Heat. Nic nie wskazywało by mieli mieć dotychczas jakąś mocną zażyłość z byłą gitarzystką Velvet Bangtail, jednak tak jak za pierwszym razem - ponownie zapewne poszło o zasady i fakt, że niektórych rzeczy w tym środowisku nie wypada robić. A wyrzucenie kogoś z zespołu poprzez wymazanie twarzy na grafice na LifeInvader zapewne zalicza się do tej kategorii przewinień, tym bardziej, że sam wokalista Velvet Bangtail - Brent Aubree wspominał iż z jednym powód było także to, że dziewczyna opuściła czat zespołu na WhatsAppie. W świetle takich wydarzeń, Soulsi jednogłośnie przybrali nieco bardziej ekstremalne hasła i rozpoczęli akcję przeciwko Velvet Bangtail, których uznali za klauny i pozerów. Większość działań została wymierzona w wokalistę - co później potwierdził także sam Eelis Forsberg twierdząc, że skupił się w działaniach na osobie, która była decyzyjna i podjęła taką a nie inną decyzję, nadal zachowując się jak klaun i nie potrafiąc przyznać się do błędu. LifeInvader zaczęło zalewać hasło #fuckvelvetbangtail #fuckbrentaubree #whataclown - których zresztą pomysłodawcą był sam wokalista Soul Evisceration - Eelis Forsberg. Ten także nie ustawał w dyskusjach, wbijając kolejne szpile. Ciekawsza była także rozmowa w komentarzach pomiędzy nim a menadżerką Velvet Bangtail - ta ironicznie powiedziała by publikował posty z klaunami aż do końca maja, na co wokalista z chęcią przystał, kontynuując dzieło zniszczenia. Klauny pojawiały się regularnie w różnych formach - od samej przeróbki zdjęcia, po przerobione memy z twarzą Brenta Aubree jako klauna, na LifeInvaderze czy pod artykułami w różnych mediach. Generalnie nastąpił niekontrolowany potop klaunów - jednak sądząc po reakcjach pod postami, można zakładać, że pozostała część aktualnej cięższej sceny Los Santos również w jakimś stopniu wspiera stanowisko Soul Evisceration. Wśród postów można zauważyć polubienia wszystkich członków Social Therapy z wyłączeniem będącego w śpiączce wokalisty - Jacka Weskera. Niepokojące wieści odnośnie zespołu a konkretniej wokalisty - Eelisa Forsberga napłynęły do fanów 22 maja. Wokalista trafił do szpitala w stanie ciężkim - z informacji, które trafiły do szerszego obiegu, funkcje życiowe mężczyzny w trakcie transportu do szpitala ustały. Wiadomo również tyle, że kilka dni przebywał w śpiączce. Fani jednak nie pozostali obojętni na sytuację - masowo przybywali pod szpital gdzie oczekiwali ze świecami, zarówno dla wokalisty Soul Evisceration jak i wokalisty Social Therapy, który przebywał w tym samym szpitalu. Wsparcie fanów niewątpliwie przyniosło rezultat, bowiem w nocy 28 maja Eelis Forsberg opuścił szpital będąc w opłakanym stanie - był cały blady, ledwo się ruszał i cały drżał, jednocześnie nie mogąc za bardzo mówić. Podczas jego pobytu w szpitalu na miejscu na zmianę znajdowali się rodzice wokalisty, Fehu "Pandora" Skarsgard oraz Cecilla "Cilla Morgan". Wszyscy z nich wyglądali przez te dni na wykończonych i zmęczonych. Finalnie jednak sprawa zakończyła się dość pozytywnie, a sam wokalista po opuszczeniu szpitala z dnia na dzień sprawia wrażenie coraz bardziej odbudowującego siły, choć nadal nie jest w swojej najbardziej optymalnej formie. Jednak czy dla sceny w Santos nie jest najważniejsza nadzieja? Że skoro jeden z wokalistów wyszedł bez szwanku, drugi też niebawem może powrócić, ponownie łącząc się na scenie we wspólnym koncertowaniu, które rozpalało tłum do czerwoności?
    8 polubień
  8. Urodzona (2000/2/24) oraz wychowana w Los Santos, córka marokańskich imigrantów którzy osiedlili się pod koniec lat dziewięćdziesiątych w Stanach Zjednoczonych, wybierając finalnie owe miasto jako jedno z lepszych dla rozpoczęcia swojego świeższego życia. Od najmłodszych lat przejawiała zainteresowanie modą oraz sztuką prowadzoną przez kadry obiektywu, zafascynowanie wybiegami czy też sesjami zdjęć które mogła zobaczyć na różnych programach telewizyjnych były dla niej czymś niezwykłym. Swoje nastoletnie życie oraz wcześniejsze, spędziła beztrosko. Mówiąc, nie znała zbytnio podstawowych problemów z jakimi borykają się ludzie a głównie większym problemem są pieniądze. Dostawała wszystko na swoje podanie, w niektórych sytuacjach wykorzystywała swoich pieniężnych rodziców pod różnymi pretekstami by zdobyć to co chciała. Gdy zasiliła wiek nastoletni, zaczęła sprawiać problemy swoim rodzicom. Głównym czynnikiem było imprezowanie, zapraszanie nieznajomych do domu, sponsorowanie im pieniędzy by mogli ją usilnie polubić. Zunee pomimo iż była zapisana do lepszych ze szkół jej obecność malała z każdym dniem, wolała zajmować się rzeczami ważniejszymi dla niej niżeli edukacją która do pełnoletności jest związana z osobą obowiązkowo. Koniec końców dziewczyna zdała szkołę i zdobyła wykształcenie które było jej potrzebne, nie uczęszczała do pracy nawet do chwili obecnej. Nie zna zbyt znaczenia tego słowa w praktyce. Rodzice dalej ją wspomagają pomimo gorszych relacji, korzysta z tego kiedy tylko może, dorabia również do swojej kieszeni nieszczęściem innych a dokładnie wykorzystuje desperackich facetów na swoje zachcianki. Prywatnie dla ludzi z którymi się trzyma nie jest taka, choć wiele osób opisuje ją na pozycji gorszego charakteru. Działa również aktywnie na różnych socialach ale najbardziej gdzie przesiaduje to Instagram, pobocznie prowadzi konto na OnlyFans. Ceni swoją kulturę, uważa że wyróżnia się tym w tłumie ludzi, myśli że jest dzięki temu różnorodna, jednakże nie jest w stuprocentach śledzącą kroków dziewczyną religii jaką nakłada jej kultura oraz rodzice. Wykazuje dużą troskę o detale, wiąże się to o dbałość ze swoim wyglądem, chce w każdym miejscu jakim się znajduje wyglądać perfekcyjnie. Podkreśla to według niej jej osobisty charakter jaki podtrzymuje, czy też zaprezentowanie w każdym świetle. Również pomimo że próbuję pokazywać się od strony perfekcji boryka się z uzależnieniem od substancji psychoaktywnych, mówiąc ma słabość do inhalantów lub do bardziej lekkich, jedna z jej przyjaciółek wyszacowała że potrafiła w jednym miesiącu wydać na to trzy tysiące dolarów. Po ukończeniu szkoły średniej wzięła bardziej do siebie pójście w stronę modelingu, zaczęła coraz bardziej ukazywać się w internecie. Stąd też przyszło jej założenie OnlyFans by mogła szybciej zabłysnąć w świetle rozpoznawalności, skorzystała na tym dzięki coraz częstszym rozpoznawaniu przez użytkowników tego portalu w ostatnim czasie. Wystąpiła również przez ten okres w różnych teledyskach wschodzących raperów, oraz reklam produktów mniejszych firm gdzie kontaktowały się z nią poprzez wiadomość prywatną na jej głównym koncie. PRZYNALEŻNOŚĆ: Bellezza
    7 polubień
  9. Zakończył współpracę z wytwórnią Generation A. Pracuje nad albumem MOOD SWINGS we współpracy z producentem Trophy. Wrócił do nałogu, kończąc swój epizod z odwykiem.
    7 polubień
  10. Pozdro teti może kiedyś ten serwis zrozumie że usuwanie osób które dobrze grają nie prowadzi do niczego dobrego. Szkoda że wlepili ci bana za to że koleś z którym jak ziomki się wyzywales mając tego świadomość postanowił wysłać to dalej. Niestety ale kolor przy nicku w głupiej gierce zmienia człowieka a my? Nic z tym nie zrobimy trzymaj się bratku.
    7 polubień
  11. KEEP AMERICA GRᛋᛋN, SUPPORT YOUR LOCAL VAGOS MC Otwieramy się na nowe, chętne osoby do gry przy organizacji Vagos MC. Jednym z największych jednoprocentowców mającym swoje chaptery właściwie na prawie całym świecie. Na samym wstępie przed dołączaniem na nasza konfe przeczytaj dokładnie aplikację, abyś wiedział co tak naprawdę chcemy przedstawić w świecie gry. Przed dołączeniem, bądź łapaniem jakiejkolwiek aktywności z nami (związanej oczywiście z aplikacją do klubu) powinieneś obmyślić pewien schemat, pomysł na kreacje swojej postaci oraz wątków związanej z nią. Jeśli jesteś osobą nową, nie posiadającą wiedzy skontaktuj się z kimś z liderów na pewno zostaną przedstawione ci pewne wskazówki. Na dole zostawiamy pare tipów od siebie co do gry motocyklisty i kreacji postaci: W szeregach vagosów widziani są głównie Latynosi i postacie białe. Nie ma wstępu dla postaci czarnych przede wszystkim z powodu trzymania się z grupami supremacajnymi. Równie często są spotykani członkowie gangów ulicznych - głównie grup z programu sureno ale również gangi spod programu białej supremacji (skinheadzi). Twoja postać nie musi kochać motocykli, nie musisz grać miłośnika jednośladów. To mit dotyczący klubów motocyklowych (mowa oczywiście o 1%erach, riding clubs (wchodzące w American Motorcycle Association to inna bajka i inny life style). Kolejnym powszechnym mitem i nieprawdą jest to, że wszyscy jednoprocentowcy to mizogini. Nieprawda, większość posiadaczy naszywek jest żonata lub ma długoterminowe dziewczyny i ma całkowicie zdrowe podejście do kobiet. Tak naprawdę to osoba chętna sama musi wymyślić swój plan na grę, co chce grać i do czego chce dążyć i w jaki sposób chce to osiągnąć. Aby dołączyć do naszej organizacji wejdź na nasz discord Housing Project: https://discord.gg/Qw76ZW7xMS Odpowiedzialni za project: @Heavyweight icon@dixoniak_p2ws Nasze aktywne projekty w których możesz się zakręcić by z nami pograć.\ Vanilla Unicorn Hollygreen Bar Drughouse [Tworzymy spore community więc każdy z was znajdzie coś dla siebie! Zapraszamy fantów do odgrywania supportu klubu, jesteśmy otwarci na gre totalnie z każdym] Nie ma żadnego wzoru jeśli chcesz pisać tu HP proszę bardzo bądz kreatywny.
    6 polubień
  12. Powodzenia w dorosłym życiu. Dzięki za pamięć.
    5 polubień
  13. W związku z tym, że w ostatnim czasie spółki nie były regularnie aktualizowane, wyceniane, narracje pojawiały się rzadko, oraz że po przejrzeniu tematów aktualnych spółek zauważyliśmy odstępstwo od pierwotnego modelu ich funkcjonowania, postanowiliśmy wyjść do graczy z nowym modelem rozgrywki. Niektóre biznesy, projekty IC będą mogły płynnie przekształcić się w spółkę, spółki dostaną swoje kategorie, które wraz z ukazywaną rozgrywką będą się zmieniać, zaś korporacje zostają całkowicie zlikwidowane. Zapewne każda osoba, która rozpoczęła grę w sektorze cywilnym myślała nad tym, by stać się kiedyś właścicielem rozpoznawalnej w całym Los Santos marki, której przychody byłyby adekwatne do uzyskanego przez nią statusu. Stąd utworzony został podtyp organizacji prywatnych, jakim są spółki o których przeczytać możecie poniżej. W jaki sposób mogę założyć spółkę i z czym to się wiąże? Wystawiając aplikację na spółkę należy przede wszystkim stworzyć dla niej spójną, logiczną historię, która nada Twojemu brandowi dodatkową głębię in-character. Im więcej informacji zamieścisz o tym jak będzie wyglądać Twoje przedsiębiorstwo, jego plany na rozwój i tematyka, tym większe szanse, że zostanie ono dopuszczone do rozgrywki. Musisz pamiętać jednak o kilku bardzo ważnych rzeczach: Każda nowo powstała spółka zaczyna od startupu, czyli najniższego pułapu renomy, jaki zostaje wprowadzony. Dlatego też, zanim zabierzesz się za tworzenie aplikacji weź pod uwagę, że nie będziemy rozpatrywać aplikacji na spółki, które już na samym wstępie zakładają, że są gigantami znanymi na całym świecie. Background Twojej postaci musi być adekwatny do wystawionej przez Ciebie aplikacji. Zastanów się, czy Twoja postać pasuje do świata biznesu, posiada odpowiednie predyspozycje do prowadzenia firmy, oraz czy jej status materialny umożliwia prowadzenie inwestycji — porządny background postaci to fundament prowadzonej przez Ciebie firmy. W przypadku spółek głównie wystarczy mieć dobry pomysł na nią i kapitał do inwestycji. Projekty powinny być unikalne i różniące od siebie, a cały zamysł nastawiony na tworzeniu ciekawej rozgrywki wokół swojej marki i wokół graczy, którzy ją tworzą. To, jak będzie wyglądać finalny przychód generowany z kapitału, będzie zależne od promocji swojej marki, rozgrywki graczy i planu na spółkę. W jaki sposób to funkcjonuje? Każdy gracz startuje od samej aplikacji na spółkę, opisując w niej w sposób spójny historię otwarcia bądź przejęcia marki. Określa tym samym ogólny zarys swojego przedsięwzięcia, plany na rozwój, kierunek i tematykę, którą zajmować się będzie przez kolejne tygodnie gry w projekcie. Również na początku należy wyznaczyć początkowy kapitał spółki (wahający się między $50.000 a $250.000), od którego co wycenę będzie generowany procentowy przychód dla projektów zależnie od aktywności, narzuconych warunków rozgrywki i ciekawej widoczności w samej rozgrywce. W ciągu trwania całego projektu kapitał spółki może zaczynać się od 50 tysięcy dolarów amerykańskich, a kończyć nawet na 1,5 miliona USD. Generowany przychód będzie zależny od narracji określającej obecną sytuację spółki. Jednak tam, gdzie duże zyski i tam jest wielkie ryzyko mocnego i twardego upadku — jak wiadomo każda inwestycja może przynieść też straty, a złe zarządzanie spółką może spowodować bankructwo. Każdy projekt musi liczyć się z tym, że świat rozgrywki będzie mocno oddziaływał na Wasze interesy i ewentualne wpadki mogą zwiastować minusy w kapitale, lub na waszych portfelach. Pułapy kapitału mogą iść w dół, gdy firma nie wykonuje odpowiednich działań mających na celu podtrzymanie go. Wasze zainwestowane pieniądze w kapitał są zamrożone i możecie je wykorzystać w przypadku kłopotów finansowych. Warto pamiętać, że spółka może przynosić minusowe dochody poprzez ustaloną wycenę lub przekroczenie najniższego progu pułapu. Wtedy zamrożony kapitał idzie na opłacenie waszych strat. Jedną z najważniejszych rzeczy dla spółek w podążaniu za ciągłym rozwojem swojej marki jest zwiększenie renomy poprzez działania. Tym samym odblokowanie limitu kapitału na dalszą możliwość inwestycji w swoją spółkę. Istnieją cztery poziomy renomy wraz z określonym kapitałem maksymalnym: Spółka-startup (new) - kapitał min. $50,000; max. $250,000 Marka lokalna ★ - kapitał max. $500,000 Marka stanowa ★★ - kapitał max. $1,000,000 Marka krajowa ★★★ - kapitał max. $1,500,000 Startup to nowo powstała spółka, o kapitale minimalnym $50,000 i maksymalnym $250,000. Spółkę tę może założyć każdy, kto dysponuje wymaganym funduszem i pomysłem, planem na rozgrywkę. Dwa pierwsze miesiące istnienia projektu to czas na weryfikację czy marka ma szansę wejść w rynek i utrzymać swoją pozycję na nim. Jeżeli spółka nie generuje odpowiednich dochodów, a wykazywane działania nie są wystarczające, mogą pojawić się kłopoty finansowe, a w ich następstwie — bankructwo. Dzięki rozpoczęciu działalności jako mała firma, na samym początku drogi dowiesz się, czy Twoja postać podoła wszystkim wyzwaniom. Stawiamy przede wszystkim na Waszą kreatywność więc wszelkie spółki ze świata gry (lorowe) nie będą przyjmowane. Dla istniejących już biznesów i projektów IC Istnieje możliwość przekształcenia swojej działalności w spółkę, otrzymując od opiekunów, jako wyróżnienie, szansę na rozbudowę firmy. Powyższy ruch nie będzie skutkował utratą renomy prowadzonego przez was dotychczas projektu, co oznacza, że nie będziesz musiał zaczynać swojej przygody i budowania marki od zera jak w przypadku świeżej aplikacji. Przekształcenie w spółkę otwiera przed Twoim projektem szereg nowych możliwości rozwoju, a także drzwi do regularnych wycen i comiesięcznych narracji dla projektu, które odbiją się na jego pozycji na rynku Los Santos. W spółkę przekształcone mogą zostać tylko projekty, które nie posiadają skryptowych rozwiązań w postaci typu grupy czy możliwości zarobkowych innych niż tworzenie contentu i gry in-character. Projekty swoją wycenę generowanych przychodów będą uzyskiwały co cztery tygodnie. Kolejne narracje i wyceny będą działały w systemie 3/1, co oznacza, że liderzy spółek mają 4 tygodnie na napisanie podsumowania działań, a opiekunowie w ciągu pierwszego tygodnia od wrzucenia podsumowania muszą zweryfikować je, napisać podsumowującą narrację (pozytywną, neutralną bądź negatywną) i określić parcele na kolejny okres. Spółki otrzymują pieniądze na parcele z ostatniej wyceny przez okres 4 tygodni. Nowo oszacowane kwoty wycen są dostosowane do faktycznego poziomu i stanu gry, rozwoju spółki i wykonanych ruchów. Są wypłacane na zasadzie tygodniowej parceli, na którą może trafić od 0% aż do 35% kwoty liczonej od aktualnego, zamrożonego kapitału spółki. Aby utworzyć spółkę wystarczy złożyć aplikację na nią w dziale aplikacji — projekty, które będą interesujące i wpasowują się w nasz zamysł dostaną szansę zaczynając jako startup.
    5 polubień
  14. **Shade słucha tracki z Hoodstar, Memphis6, Baby Ray, CHA$E, MOB Prince oraz Stormi. Zamówił płytę aby zdenerwować CashFever (@gwaizda) i wręczył mu ją osobiście**
    4 polubienia
  15. @Juzi dołącza do grona niebieskich
    4 polubienia
  16. Przejrzeliśmy aplikację wraz z @Juzi i na ten moment wydajemy zielone światło na spółkę. Pomimo miejscami trochę chaotycznej składni, przedstawiony plan rozgrywki oraz historia przekonują nas aby dać projektowi szansę, szczególnie po Twoich ustaleniach z @Juzina Discord. Dopełniamy tym samym maksymalną ilość spółek związanych z alkoholem, których na tą chwilę więcej przyjmować już nie będziemy, gdyż pokryliśmy każdy podstawowy gatunek.
    3 polubienia
  17. Nic nie zrozumialem z tej apelacji. Odrzucam, kare odczekasz do konca.
    3 polubienia
  18. Chodź często nasza relacja wyglądała jak jebany troll i rzadko kiedy zdarzało nam się gadać w jakiś poważny sposób, choć się zdarzało to mimo wszystko spoko jest zobaczyć coś innego. Znamy się tak naprawdę w chuj czasu, mieliśmy jakieś mniejsze przerwy czy nawet małe kłótnie, to mimo wszystko przez cały ten okres zbijaliśmy pione i przegraliśmy razem tysiące godzin w gierki. Jesteś jedną z nielicznych osób, które rozmawiałem o prywatnych sprawach i innych rzeczach. Znamy się już nawet prywatnie, więc na pewno ten kontakt poza internetowy w jakimś stopniu się utrzyma, ale mimo wszystko dzięki stary za ten czas i uważaj na tym pojebanym egzaminie, pozdro.
    3 polubienia
  19. Covida i wojny na ukrainie nie ma glownie z powodu takich osob jak ty, ktore potrafilby pojsc na gwiezdne wojny rp rzucic sprzeciw wgrywania mieczy swietlnych bo kojarza ci sie z tragedia pod grunwaldem
    3 polubienia
  20. dobra wez bo juz glupoty pieprzysz marcel
    3 polubienia
  21. Dane rejestracyjne spółki Nazwa: Goldman's Brand Adres: Popular Street / Dry Dock Street (Cypress Flats) Członkowie zarządu: CEO: Mathieu Rousseau COO: Amelia Pattson Udziałowcy: Mathieu Rousseau - 90% Amelia Pattson - 10% Kapitał: $500,000 Goldman's Brand to filar na którym swój plan biznes opiera Harold Goldman Jr, czyli amerykański żyd, którego ojciec jest poważnym biznesmenem na skalę całego kraju. Założona niedawno spółka, w pierwszym ruchu wykupiła kiepsko prosperującą rozlewnie wódki spod szyldu Cherenkov Vodka. Wspomniana wcześniej rozlewnia, miała w ostatnim czasie sporo problemów z pracownikami i samą kwestią organizacji pracy, co przełożyło się na opóźnienia w realizacji zamówień, a finalnie popsucia relacji z kontrahentami. Młody żyd i jego wspólnik o identycznej specyfice, odrazu wykorzystali sytuację, wykupując jedną ze statystycznie najgorszych rozlewni Cherenkov Vodka w całym kraju. Po sfinalizowaniu transakcji, dobili również targu co do częściowej produkcji i dystrybucji alkoholu spod szyldu byłego właściciela. Tym samym nie zmienili nazwy rozlewni, nie zmienili jej szyldu, za to na butelkach, a raczej na ich tyle, ukazało się logo brandu w postaci litery G, co oznacza Goldman's Brand. Pierwsze kroki które podjęli wspólnicy Goldman Jr i Rubinstein, dotyczyły pracowników i renegocjacji warunków ich umów o pracę. Młodzi żydzi przekonani są o fakcie, że zadowolony człowiek to człowiek produktywny. Dlatego już na wstępie rozdali pracownikom nowe umowy, w których znacznie zwiększyło się ich wynagrodzenie oraz cała masa benefitów, jakie mają płynąć z podejmowanej w rozlewni pracy. Mają świadomość ryzyka czyli nieodłącznego elementu biznesu. Dyrektorem do spraw produkcji został Moses Rubinstein, czyli wspólnik i najlepszy przyjaciel Goldmana Jr. Cały plan produkcyjny po ustaleniach z brandem Cherenkov Vodka, polega na podzieleniu produkcji na zasadzie: Cherenkov Vodka 1:3 Goldman's Brand. Alkohol poprzedniego właściciela, który rozlewany jest w Los Santos, ma logo brandu Goldmana Jr. na tylnej części etykiety. Zyski z produkcji oraz dystrybucji alkoholu Cherenkov, zostały dogadane tak, żeby nowy właściciel nie mógł z tego powodu kręcić nosem. Nowi właściciele oprócz 'recepty' na słynną w USA wódkę Cherenkov, zyskali również pomoc w pozyskaniu dostawców surowca i materiałów pomocniczych. Spora część wkładu poszła właśnie na kadry i serwis lub ewentualną wymianę maszyn produkcyjnych. Cała reszta w promocję brandu, na którym nowi CEO's nie zamierzają oszczędzać. Harry Goldman Jr. już podczas negocjacji z pracownikami, ogłosił wszem i wobec, że ma zamiar zrobić z tej firmy 'wymarzone miejsce pracy'. Obiecał wszystkim że za rok od dnia w którym przejął rozlewnie, będą z dumą opowiadać znajomym gdzie pracują, a ich sytuacja finansowa ulegnie znacznej poprawie. Niezadowoleni poprzednim pracodawcą pracownicy, a przynajmniej ich większość, nie kupiła gadki nowego CEO. Rozlewnia przeżywa aktualnie totalną rewolucję. W siedzibie firmy znajduje się biuro, część produkcyjna i sam magazyn. Trwają negocjacje w porcie, ponieważ brand młodego Goldmana zamierza sporą część zysków, czerpać właśnie na imporcie alkoholu poza kontynent. Zamierzają skorzystać na stereotypie, że co amerykańskie to lepsze. Mają nadzieję że typowy europejski klient, pomyśli że to warte większych pieniędzy niż butelka obok, tylko dlatego że przypłynęła z USA. Po wielu zawirowaniach wewnątrz spółki związanymi ze śmiercią vCEO Moses Rubinstein oraz wyjeździe z kraju Harold Goldman Jr firmę przejął młody i ambitny przedsiębiorca pochodzący z Kanady - Mathieu Rousseau. Mężczyzna już po samym przekroczeniu progów rozlewni zarządził restrukturyzacje kadry, nagrodził swoich pracowników, jak też postanowił nie zbaczać z obranego przez założycieli kursu i zajmować się dalej produkcją wódki, jak też drinków, a przy tym stworzyć własny merch, który miał dodatkowo promować spółkę. Rozpoczął tym samym nowy rozdział w historii spółki. Rozlewnia znajduje się na skrzyżowaniu ulic Popular i Dry Dock, w przemysłowej części dzielnicy Cypress Flats, na południu Los Santos. Lokalizacja jest o tyle korzystna, że łatwo się tu dostać z każdej części miasta, co przekonuje potencjalnych pracowników do wybrania właśnie tego zakładu pracy. Nie każdy ufa, że dzielnica jest bezpieczna, mimo braku dramatów na miarę gazet, jeśli chodzi o ostatnie lata na Cypress Flats. Właśnie z tego powodu często pod zakładem widać odbierających żony mężów. Nowi właściciele obiecują znaczną poprawę warunków pracy, a cała okolica w której mieści się rozlewnia, jest oklejona plakatami które mają przyciągnąć chętnych do podjęcia pracy. Na plakatach widać informacje, że rozlewnie przejął Goldman's Brand, a w najbliższych miesiącach, pracownicy mogą spodziewać się wielkich zmian. Obietnica podniesienia płac, widnieje na samym wierzchu zamieszczonych treści. Niżej cała lista benefitów, które w najbliższych miesiącach ponoć mają wejść w życie. Goldman's Jr Brand od samego początku projektuje 3 swoje produkty, które chcą w przyszłości wypuścić na rynek, a które mają trafić do 3 różnych odbiorców, z 3 różnych sfer społeczeństwa. Surowiec którego używa rozlewnia, czyli przede wszystkim zboże, kupuje od lokalnych farmerów, tym samym stawiając lokalny biznes na pierwszym miejscu. Celują w surowiec najlepszej jakości. Spółka jest przekonana że odpowiedniej jakości woda, surowiec i klasyczna receptura to strzał w dziesiątkę. Nie oszczędzają na promocji swoich produktów i nie zamierzają oszczędzać. Cherenkov vodka (red) to lokalny klasyk w cenie $12,99 za butelkę 0.5l. Przede wszystkim spotykany jest na stacjach benzynowych i w sklepach 24/7. Wódka ta, produkowana jest w czterech wariantach, a każdy z nich ma swój kolor. Najpopularniejszy jest czerwony, który zresztą produkuje rozlewnia w Los Santos. Rozlewnia Cherenkov Vodka na dzielnicy Cypress Flats, miała z założenia produkować taką ilość Cherenkov vodka (red), żeby ten najpopularniejszy produkt marki, nie musiał być transportowany spoza stanu San Andreas. Czerwona wersja powstaje ze spirytusu żytniego i zdemineralizowanej wody, która jest dziesięciokrotnie filtrowana i trzykrotnie destylowana. Lokalna rozlewnia mimo zmiany właściciela, dalej produkuje ten alkohol w sporych ilościach, chociaż nie satysfakcjonuje ich tylko lokalna dystrybucja, w dodatku nie swojego, własnego i autorskiego produktu. Trunek nie należy do alkoholi z górnej półki, aczkolwiek jest alkoholem bardzo popularnym, ze względu na swoją cenę i raczej 'standardowy' smak. Cherenkov vodka nie popsuje drinków, bo nie ma smaku który się przez nie przebije, raczej pozostawi tylko posmak typowy dla tego typu alkoholu. O ile sprzedaż alkoholi 40%+ w San Andreas wcale nie robi furory, to i tak często widuje się puste butelki Cherenkov vodka, w różnych miejscach na mapie stanu. Odkąd Goldman's Brand wykupiło rozlewnie w Los Santos, dołączają oni swoje logo na 'tylnej' etykiecie. JUMPSTART - Produkt wyprodukowany we współpracy z marką Bean Machine to niezwykłe połączenie klasycznego charakteru wódki z głębokim, aromatycznym smakiem świeżo zaparowanej kawy. To drink, który budzi zmysły i dostarcza wyjątkowych doznań smakowych. Na pierwszy rzut oka przyciąga spojrzenia swoim złocistym odcieniem, kusząc delikatnym połyskiem na powierzchni. Gdy zbliżysz się, zaskakuje intensywnym aromatem palonych ziaren kawy, które przenoszą cię w malowniczy świat kawowych plantacji. Słodkie nuty likieru kawowego delikatnie zaznaczają swoją obecność, podkreślając głębię kawowego smaku. Gdy pierwszy łyk dotyka twoich podniebienia, doświadczysz harmonii między mocą wódki a intensywnością kawy. To połączenie rozpala zmysły, oferując zarówno ciepło i orzeźwienie. Textura jest aksamitna, a finisz długi i zmysłowy. Dostępny już za $44,99 w wersji 33cl! Goldman's Brand jest na etapie projektowania swoich autorskich produktów, w oparciu o lokalnych technologów i dział marketingu. Szczegóły w najbliższych miesiącach.
    2 polubienia
  22. CHARITY BIKE RUN FOR BIKES AND RIDERS OF ALL AGES / GRAPESEED / 20:30 Charity bike run służy wielu celom. Organizatorzy zbierają fundusze na cele charytatywne, promują aktywność fizyczną i zdrowy styl życia poprzez jazdę na motocyklu, a także zwiększają świadomość na temat konkretnych kwestii lub klubów motocyklowych. Imprezy te mogą być organizowane przez organizacje charytatywne, grupy społeczne, korporacje lub osoby prywatne, których pasją jest wywieranie pozytywnego wpływu. Udział w charytatywnym przejeździe motocyklowym może być satysfakcjonującym doświadczeniem dla bikerów, ponieważ przyczyniają się oni do szczytnego celu, jednocześnie ciesząc się fizycznym wyzwaniem i poczuciem spełnienia, które towarzyszy ukończeniu przejazdu. Wydarzenie organizowane przez klub motocyklowy El Nuevas odbędzie się w grapeseed, w sobotę, 3 czerwca 2023 roku. Impreza będzie trwała cały dzień a oficjalne otwarcie szacuje się na godzinę 20:30. Zebrane pieniądze zostaną przekazane fundacji Forges. Forges jest organizacją, która angażuje społeczność w duchową i zdrową aktywność fizyczną, jednocześnie zbierając środki na wsparcie Fundacji Chorych Dzieci w Blaine County. To wydarzenie pozwala uczestnikom przeżyć niezapomniane doświadczenie, połączając sportową rywalizację z szlachetnym celem. Głównym celem Forges jest promowanie zdrowego stylu życia i wspieranie dzieci z chorobami, które wymagają szczególnej opieki medycznej. Dzięki hojności społeczności, organizacja gromadzi fundusze, które są następnie przekazywane Fundacji Chorych Dzieci w Blaine County. Fundacja Chorych Dzieci w Blaine County jest instytucją non-profit, której misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej, wsparcia emocjonalnego i edukacji dla dzieci cierpiących na różnorodne schorzenia. Pieniądze zebrane podczas Charity Run Bike pozwalają fundacji świadczyć niezbędne usługi medyczne, leki, terapie rehabilitacyjne, a także sfinansować badania naukowe mające na celu poprawę diagnozowania i leczenia dziecięcych chorób. Włączenie się w Charity Run Bike to nie tylko szansa na ciekawą przygodę sportową, ale również sposób na pomoc najbardziej potrzebującym. Poprzez udział w tym wydarzeniu, możesz uczynić realną różnicę w życiu chorych dzieci w Blaine County. Każdy zebrany grosz przyczynia się do poprawy opieki medycznej, jakości życia i szans przyszłości dla tych niewinnych istnień. Zatem, dołącz do Charity Run Bike, wesprzyj Fundację Chorych Dzieci w Blaine County i uczynmy razem świat lepszym miejscem dla wszystkich dzieci. Twoja hojność i zaangażowanie mogą naprawdę zmienić życie tych małych pacjentów i ich rodzin. Klub motocyklowy El Nuevas to grupa pasjonatów, którzy łączą swoją miłość do motocykli z dążeniem do społecznej służby i wsparcia lokalnej społeczności. Historia tego klubu pełna jest pozytywnych i inspirujących wydarzeń. Wszystko zaczęło się od małej grupy przyjaciół, którzy dzielili wspólną pasję do motocykli. Postanowili połączyć siły i założyć klub, który nie tylko umożliwi im spędzanie czasu na jeździe, ale również będzie służył dobremu celowi. Tak narodził się klub motocyklowy El Nuevas. Już na samym początku klub przyjął zobowiązanie do pomocy lokalnej społeczności. Członkowie El Nuevas organizują różne akcje charytatywne, zbiórki pieniędzy i wydarzenia mające na celu wsparcie potrzebujących. Współpracują z lokalnymi organizacjami charytatywnymi i fundacjami, skupiając się na pomoc dzieciom, starszym osobom i ubogim rodzinom. Jedną z najważniejszych inicjatyw klubu jest organizowanie corocznego "Rajdu Dla Dzieci". Członkowie El Nuevas zbierają fundusze na cele dobroczynne, a następnie organizują motocyklowy rajd, w którym mogą wziąć udział zarówno członkowie klubu, jak i społeczność lokalna. Pieniądze zebrane podczas rajdu są przekazywane na wsparcie schronisk dla dzieci, zapewnienie opieki medycznej oraz dostęp do edukacji. EVENT SCHEDULE Harmonogram wydarzenia: 20:30 - Rozpoczęcie Charity bike run. ((będzie ikonka na mapie)) 20:40 - Przemówienie organizatora wydarzenia, Antonio Camacho. 20:45 - Przemówienie drugiego organizatora wydarzenia, Rafael Camacho. 20:50 - Otwarcie wszystkich atrakcji, stoisk. Między innymi stanowiska z jedzeniem, alkoholem, zatop klauna, gra interaktywna, targ z przedmiotami związanymi z El Nuevas, serwis, pomoc techniczna od strony warsztatu jak i nauka o mechanice i stanowisko z bronią, możliwość zaznajomienia się z nią. 21:30 - Koncert Soul Evisceration. 21:35 - Losowanie unikatowego motocykla poprzez zakupione losy. Unikatowym motocyklem do wygrania będzie Sanctus. Historia Sanctusa wiąże się z mistycznym i nieco mrocznym wątkiem. Według legendy, motocykl ten jest inspirowany motocyklem z pogranicza życia i śmierci. Przypomina on ducha wojownika zmarłego w walce, który powrócił jako silny i niepokonany duch. W światowej czołówce motocykli, Sanctus wyróżnia się swoim wyglądem. Posiada charakterystyczną ramę z widocznym odsłoniętym silnikiem, który symbolizuje potęgę i siłę. Motocykl jest wykonany w stylu bobbera, z wydłużonym przodem i minimalistycznym wyglądem, dodającym mu wyjątkowego charakteru. Jednak to, co czyni Sanctusa naprawdę unikalnym, to jego światła. Motocykl jest wyposażony w specjalne diody LED w przednim reflektorze, które świecą na niebiesko. Ten niezwykły efekt daje mu wyjątkowy wygląd i nadaje mu aury tajemniczości. Sanctus jest również niezwykle szybki i zwrotny, co czyni go doskonałym pojazdem do wyścigów lub dynamicznej jazdy ulicznej. Mocny silnik i perfekcyjne prowadzenie sprawiają, że jazda na tym motocyklu to prawdziwa przyjemność dla miłośników dwóch kółek. 22:00 - Zamknięcie kupna kolejnych losów i wybranie zwycięzcy. 22:10 - Przejazd wszystkich chętnych motocyklistów przez wyznaczoną trasę.
    2 polubienia
  23. **Leah włączyła wolnej chwili sobie tracki, jest zadowolona z pracy producenta Kelly, który przyczynił się do stworzenia tego albumu. Udostępniła dalej na swoich socialach**
    2 polubienia
  24. **Pierwsza kolaboracja z wykupioną firmą CELLTOWA jest już w finalizacji. Chodzą pogłoski, że Travis Torres był widziany u samego CEO banku Flecca**
    2 polubienia
  25. Stworzyliśmy housing project w którym będzie opcja aplikować jakąkolwiek postacią, aczkolwiek stawiamy na postacie z 'castingów', czyli takie jakie według nas są nam aktualnie potrzebne.
    2 polubienia
  26. Możesz typie nie udostępniać danych RODO
    2 polubienia
  27. wymienil czopina jako gita xddddddddddddddd
    2 polubienia
  28. powo wojtas, trzymaj sie tam
    2 polubienia
  29. Nowe gówno na moim patreonie: https://www.patreon.com/Sidneyo
    2 polubienia
  30. **David Roman jako pracowniki stacji, która została napadnięta w wieczór rabunktu nie zgłosił owy fakt, ze względu na strach oraz zamknięcie się w sobie jakiego doznał po owym incydencie, następnego dnia po tym jak się przespał ze swoimi myślami udał się na 28 stacje, która mieści się na Davis.**
    2 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin