Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 03.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. **Dnia 03.03.2024 do internetu trafia najnowsza piosenka Baby Chu na feat ze Stormi Breedlove. Sama piosenka była zapowiedziana w sieci oraz Bilbordach w LA. Za Beat odpowiada Aisha. Na koncu jest zapowiedz tracku z raperem P2** PROMOCJA GENIUS
    15 polubień
  2. **Dnia 02.03.2024 około godziny drugiej w nocy, w ciemne uliczki Vespucci Canals zajechało Buffalo SX o numerach blach: HZCA5S. Ofiarą złodziei okazuje się być Louis Jordan, który został zastraszony spluwą; a następnie oddał wszystkie przedmioty i gotówkę którą miał. Około pół godziny później, z telefonu Louis Jordan; zostaje wysłany SMS do Noelle Ferreira w celu uzyskania pożyczki w sprawie zakupu domu. Kobieta zjawiła się w danym miejscu o 02:37; gdzie została napadnięta przez dwóch nieznajomych; a jej pieniądze zabrano wraz z biżuterią. ** Fakty na temat przestępstwa: Napastnicy byli uzbrojeni w glock-17. Posiadali ski-maski oraz rękawiczki jednorazowe. Blachy HZCA5S nie pokrywają się z modelem auta, którym doszło do przestępstwa. Po dwóch napadach, auto zniknęło z kamer w mieście i nie pokazywało się przez najbliższe dni. Ofiarami byli: Louis_Jordan, Noelle_Ferreira ,Sofia Di Azzolino Ofiary mogły zeznać, że przy pierwszym rabunku zabrano około $7000 oraz biżuterię, przy drugim około $50000 i biżuterie.
    14 polubień
  3. **Osoby przeglądające portal spolecznosciowy LifeInvader mogą napotkać się na posty dotyczace sprzedaży marihuany o odmianie Cereal Milk. Każdy użytkownik mający powyżej 20 iq łatwo może wywnioskować że aby zaopatrzyć się w trawę wystarczy tylko napisać do Baby Munchie który jest odpowiedzialny za cały proceder po jego postach i relacjach na profilu można również łatwo wywnioskować ze przynależy do gangu Rollin' 90s Neighborhood Crips. Podobno sam towar jest świeży jak i dobrej jakości i zawiera 22% THC w sobie, jednakże nie wiadomo ile w tym prawdy. Podobno menu jest bardzo obfite, a mozliwosc zakupu hurtowo wiekszych ilosci pewnej odmiany moze przyciagnac tez ludzi chetnych dorobic sobie do czynszu lub nowych butow sprzedajac dalej Cereal Milk. Wszystko zalezy od tego jak sie dogadasz.** W organizacji Niffty Niccles stawiamy na interakcję pomiędzy graczami i promujemy ją. Jedną z tych interakcji, głupich a ciekawych, może być handel narkotykami na lini gracz <--> gracz przez portal spolecznosciowy LifeInvader, który wcale nie jest aż tak skomplikowany i nie musi wcale zakończyć się okradnięciem waszej postaci, a wręcz przeciwnie. Temu też, zapraszamy do interakcji z członkami naszej grupy przestępczej. Ceny są stanowczo mniejsze niż te na cornerze, bo chodzi nam o samą interakcje. (Klik w zdjęcie = przekierowanie do postu na LifeInvader)
    14 polubień
  4. Materiały w pigułce OGÓLNE REGULACJE - MATERIAŁY Dział Materiały przeznaczony jest do umieszczania (tworzenia) tematów z projektami tylko i wyłącznie przez graczy branży rozrywkowej (z zaakceptowanym profilem postaci). Tematy w dziale Materiały są wyceniane przez opiekunów branży rozrywkowej po minimum 7 dniach od daty publikacji tematu. Istnieje możliwość przedłużenia terminu, jednak o tym fakcie muszą zostać poinformowani opiekunowie w widocznym miejscu w temacie. Tematy wyceniane są raz na tydzień, co poniedziałek. Projekt gracza może zostać wyceniony tylko jednorazowo. W przypadku, gdy materiał nie jest przeznaczony do wyceny, należy zawrzeć stosowną informację w widocznym miejscu w temacie (w spoilerze np.). Jednocześnie może być on potraktowany jako materiał promocyjny do innego projektu. Temat w dziale materiały musi przedstawiać przygotowany projekt w sposób schludny i czytelny, tak by jego treść była łatwa i przejrzysta w odbiorze dla opiekunów i graczy serwera. Materiałem może być utwór (single/teledysk), zbiór utworów (EP/LP), kampania reklamowa czy jakakolwiek inna przygotowana współpraca, produkt artysty bądź przedsiębiorstwa. Sposób wykonania to wyłącznie decyzja gracza, o ile nie wykorzystuje on marki lore. W przypadku chęci skorzystania ze współpracy z marką lore, należy uzyskać zgodę u opiekunów branży za pomocą systemu ticketów na discordzie branży. Każdy temat w dziale Materiały powinien zawierać układ (Układ Tematu) składający się z poniższych punktów: Multimedium (obraz, dźwięk, klip), Multimedium nie może pochodzić z polskich źródeł. Oznacza to, że zgodnie z regulaminem serwera, nie można używać polskojęzycznych piosenek, klipów i dźwięków. W przypadku utworu śpiewanego, tekst, Tekst przygotowanego utworu w projekcie musi być autorski. Tekst w materiale nie może być a) przetłumaczony z oryginału na inny język; b) sparafrazowany (w podobieństwie do oryginału); c) częściowo wypożyczony od oryginału, d) zapożyczony z innych źródeł. Udokumentowane wpływy i wydatki, Udokumentowana rozgrywka w postaci screenshotów z gry (np. odgrywki w studiu, podczas kręcenie klipa, sesja zdjęciowa, etc), Promocja materiału podzielona na: promocję kreowaną pod materiał, czyli przemyślany marketing wokół danego projektu od A do Z, promocję wokół postaci, która natrafiła się poza strategią marketingową, Informacje dla opiekunów. Imię i nazwisko postaci: Link do profilu postaci: Przynależność (do projektu, np. wytwórni): Imię i nazwisko menadżera: Link do profilu/przeds. menadżera (jeśli posiada/jest zrzeszony): Kontrakt zawarty z menadżerem (dot. podziału zysków): Materiał, który nie zawiera jednego lub więcej elementu z wymaganego układu, nie zostanie wyceniony i trafi do działu Wycenione. Ilość reakcji oraz komentarzy w temacie materiału nie ma wpływu na kwotę wyceny projektu. Wyceny zespołów są obliczane na podstawie dodatkowego współczynnika (dodatkowe 15% kwoty wyceny za każdego członka zespołu). Ma to na celu wyrównać szanse zarobku dla każdego gracza, który współtworzy większy projekt. Gracz, którego postać ma określoną rangę UG (Underground, również aplikacje), w przypadku chęci kolaboracji z innym graczem o poziomie jednej lub więcej gwiazdek, musi uzyskać zgodę opiekuna. Zasada działa również w drugą stronę (gracz z gwiazdką lub więcej chce kolaborować z graczem z rangą UG). Nowość: Teledyski/klipy wrzucone do działu Materiały muszą zostać odpowiednio odegrane na serwerze. Oznacza to, że klipy bez potwierdzających grę IC screenshotów nie będą wyceniane, a jakiekolwiek poniesione koszty nie zostaną zwrócone. CO MA WPŁYW NA WYCENĘ MATERIAŁU Rozgrywka wokół materiału i jej jakość Najważniejszy punkt w odniesieniu do końcowej wartości wyceny. Otwarcie sprzeciwiamy się przeciwko tworzeniu materiałów w oparciu o /rozgrywkę/ na forum i discord, przede wszystkim interesuje nas to co dzieje się In Game. Interesuje nas jak najwięcej rozgrywki wokół materiału, proces tworzenia nie powinien być speedrunem na góra trzy linijki tekstu narracyjnego. Rzecz jasna nie chodzi tutaj o denne pisanie i powtarzanie tych samych formułek, ale rozgrywka powinna być oczywistością - będziemy wykluczać graczy z branży w momencie kiedy będą grać typowo na odwal się, żeby tylko odbębnić ten proces. W polskim community u wielu utarło się już, że proces tworzenia materiału to stricte sprawy OOC - napisanie tekstu, przygotowanie menyoo, grafik, ewentualnie teledysku i wrzucenie tematu na forum - a wszystko pokryte jednym screenem z rozgrywką typowo na odwal się, tego nie chcemy i takie tematy traktowane będą tak, jakby w ogóle ich nie było. To powinno działać zupełnie odwrotnie, najpierw gierka na serwerze i kreowanie tego, a potem materiał na forum - bo oczywiście, fajnie jest mieć schludny materiał, ale fajnie byłoby mieć to poparte rozgrywką - selekcja naturalna czas start. Grajcie wokół tego co tworzycie, kreujcie rozgrywkę dla siebie i innych graczy. Promocja materiału, Drugi najważniejszy punkt w całym zestawieniu, opcji na promocję swoich materiałów jest naprawdę wiele i niekoniecznie muszą się one zamykać na Lifeinvader w postaci kilku udostępnionych postów, przez siebie i swoich znajomych. Dużym plusem jest organizowanie wydarzeń, które mogą wpłynąć na promocję - podobnie sytuacja ma się w przypadku aktywnego udziału w organizowanych zbiórkach i wydarzeniach przez innych graczy. Co za tym idzie, nawiązywanie współpracy z wszelkimi projektami, czy to biznesami jest kolejną możliwością do promowania swojego materiału i samej postaci. Rzecz jasna nie wszystkie aspekty promocyjne są bezpośrednio zależne od waszych postaci, bo jedna postać może zostać zaproszona do wywiadu a inna pominięta - bliźniaczo podobna sytuacja ma się w wypadku wszelkich artykułów, czy portali plotkarskich które mogą pisać na tematy waszych postaci i twórczości. Promocją może być niemalże wszystko, od reklam w lokalnych rozgłośniach, po bilbordy, snippety, leaki etc. Wszystko leży w waszych rękach i kończy się tam, gdzie kończy się wasza kreatywność. Wpływy i wydatki, Przede wszystkim są to dla nas wartości czysto informacyjne, mając je czarno na białym w pewien sposób możemy zasugerować się dodatkowymi e-$ do końcowej wyceny materiału. W tym miejscu warto sobie zaznaczyć że opłaty na materiał nie muszą wam się zwrócić, należy wziąć pod uwagę opcje, że jeśli wasza postać jest z UG i ktoś wam krzyknie $500.000 za klip, to zwyczajnie będziecie stratni. Trzeba liczyć się z tym, że to nie zawsze ma prawo się zwrócić. Rozpoznawalność, Duży wpływ na zarobki z tytułu wyceny materiałów ma jego rozpoznawalność - nie ma tu wielkiej filozofii zarobki szybują ku górze wraz z stażem i osiąganiem kolejnych kamieni milowych. Wraz z zdobywaniem sławy pojawią się większe honoraria, bo oczywiste jest to że im większa sława, tym większe zasięgi a co za tym idzie większe /wyświetlenia/ materiałów czy sprzedaż oferowanych produktów (np. albumów, kolekcji biżuterii, ubrań itp), rzecz jasna sława to nie tylko zwiększone zarobki ale również lepsze możliwości negocjacyjne tj. możliwości nawiązywania współprac z większymi przedsiębiorstwami, czy znacznie większe możliwości marketingowe. FAQ Temat podlegający wycenie musi znajdować się na forum przynajmniej 7 dni, dopiero po upływie tygodnia może zostać wyceniony. W przypadku jasnej deklaracji autora tematu, materiał może zostać wyceniony po ustalonym przez niego terminie. Taki zabieg stosowany jest na potrzeby dodatkowej rozgrywki i promocji wokół materiału np. zaplanowany koncert, wywiad itp - w skrócie, coś co może mieć realny wpływ na ocenę końcową. Każdy temat w momencie jego publikacji powinien zawierać Układ Tematu, dlatego przestrzegamy przed tzw. speedrun, tylko po to by wystawić temat. W przypadku braku podstawowy informacji (dokumentacji rozgrywki, promocji itp) temat może trafić do kosza tj. nie zostanie wyceniony. W przypadku postaci z branży muzycznej kategorycznie zabrania się tłumaczenia i kopiowania tekstów danego utworu na rzecz swoich materiałów, tłumaczenie go nawet w zbliżonej formie może zostać uznane jako plagiat i taki temat nie zostanie wyceniony. Samowolne odgrywanie współpracy, featu na rzecz materiału bez wcześniejszej zgody jest zabronione i tego typu tematy nie będą brane pod uwagę przy wycenie czy późniejszych narracjach. Dotyczy to osób z rangą underground (w tym aplikacji!), które chcą kolaborować z postaciami z jedną lub więcej gwiazdek. Szybkie narracje narzucone przez opiekuna strefy, mogą mieć (ale też nie muszą) pozytywny bądź negatywny wpływ na późniejszy odbiór materiału, pod kątem PR lub stricte zarobków. Przedsiębiorstwa spod sektora celebrytów podlegają osobnej wycenie, a ta pojawia się co miesiąc. Jest bliźniaczo podobna do wyceny materiałów, tam jednak przedstawia się podsumowanie w formie jednego postu, który ma zawierać klarownie rozpisane punkty nt. tego co zrobiło dane przedsiębiorstwo, w jaki sposób działało na przestrzeni ostatnich tygodni, co udało im się osiągnąć, jakie mieli wydatki i zewnętrzne przychody. Słowem końca - kluczowe dla utrzymania rzetelności tematu jest przejrzysta rozgrywka wokół tematu, a co za tym idzie uczciwość wobec innych graczy czy opiekunów. Nie ma tutaj miejsca na plagiat, czy ignorowanie zasad rozgrywki role-play, każde takie zachowanie będzie surowo karane - najczęściej po prostu takie persony będą odcinane na jakiś czas od branży, a w przypadku gdyby sytuacja się powtórzyła, będą całkowicie wykluczone z możliwości gry pod branżą. Samowolne odgrywanie współpracy bez zgody może skutkować ignorowaniem tematu podczas wyceny i dalszych narracji - lepiej zapytać dwa razy, niż potem czegoś żałować. Jeśli ktoś chce iść po najniższej linii oporu, smarować super temat na forum ale zapominać o poprawnej kreacji rozgrywki, to może zapomnieć o wycenach, a po stosownym ostrzeżeniu o rozgrywce w sektorze. Autorami tematu są: @Madeleine @El Fenomeno
    13 polubień
  5. "Is your Mona Lisa real?" to pytanie, które staje się mottem dla osób, które dostrzegają potencjał fałszowania wysokiej klasy produktów w dzisiejszych czasach. W świecie Los Santos, gdzie tempo życia jest szybkie, popyt na luksusowe towary stale rośnie. Oferowanie ich w wysokiej jakości, jest jak odkrycie żyły złota. W Los Santos istnieje ogromne zapotrzebowanie na luksusowe produkty, ale nie wszyscy mogą sobie na to pozwolić. To właśnie tutaj pojawia się okazja dla tych, którzy potrafią wykorzystać tę lukę na rynku. Projektowanie takich usług staje się sposobem na dostarczenie produktów najwyższej jakości w przystępnych cenach, co nie tylko przyciąga uwagę klientów, ale także generuje znaczne zyski. Perfekcyjnie dopasowane do oryginałów, pozostawia w zakłopotaniu nawet doświadczonych ekspertów. Działalność koncentruje się głównie na produkcji fałszywych zegarków, torebek, butów, ubrań i biżuterii. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów i precyzyjne wykonanie sprawiają, że te produkty są realne i nie do odróżnienia od prawdziwych luksusowych towarów. W ten sposób, "Is your Mona Lisareal?" oznacza nie tylko możliwość zmiany podejścia do biznesu, ale także zdolność wykorzystywaną do projektowania fałszywych luksusów, zaczepiając się konkretnego źródła zysków. Przystępne ceny, wysoka jakość i niemal identyczność z oryginałami sprawiają, że ten biznes ma ogromny potencjał rozwoju, co czyni go niezwykle atrakcyjnym dla przedsiębiorczych umysłów. Marki luksusowe w Los Santos z dnia na dzień są co raz bardziej wstrząśnięte. Z każdym wypuszczeniem podróbek na czarny rynek, reputacja marek, zostaje ciągle podważana, a ich dotychczas generowane dochody zaczynają spadać. W dzisiejszych czasach rynek zbytu jest nasycony konsumentami, którzy często sięgają po podrabiane luksusowe przedmioty. Ten trend jest wynikiem kilku czynników, które wpływają na zachowania konsumenckie oraz kształtowanie się rynku. Rozwój internetu i handlu elektronicznego sprawił, że podrabiane produkty stały się łatwiej dostępne dla konsumentów. Sklepy internetowe oferujące repliki luksusowych produktów często przyciągają klientów atrakcyjnymi cenami i obietnicą posiadania produktów, które w rzeczywistości są poza zasięgiem finansowym dla wielu osób. Brak kontroli jakości i regulacji na niektórych rynkach sprawia, że podrabiane produkty mogą być sprzedawane jako autentyczne, co dodatkowo zachęca konsumentów do zakupów. W rezultacie, konsumenci mogą nie zdawać sobie sprawy z tego, że nabywają podróbki. FBI regularnie podejmuje działania mające na celu zwalczanie handlu podróbkami. Szacunkowe straty roczne związane z fałszywymi produktami są uzależnione od wielu czynników, takich jak rodzaj podrabianych produktów, obszar działania przestępczości oraz skala tego zjawiska. W 2020 roku Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego USA oszacował, że szkody wynikające z handlu fałszywymi towarami mogą sięgać nawet 461 miliardów dolarów rocznie. Te ogromne straty obejmują różnorodne branże, od odzieży i elektroniki po farmaceutyki oraz żywność.
    12 polubień
  6. 12 polubień
  7. W dniu 03.03 około godziny 16:00 Francuska tancerka Noelle Ferreira na kanale vTube swojej formacji tanecznej Infinite Steps opublikowała nowy filmik. Materiał został zatytułowany "NeonDance" i nagrany jest na jednej z dzikich plaż tuż za miastem. Na filmiku widnieją trzy tancerki - Noelle Ferreira, Elodie Bettencourt oraz Veronique Lacoste. Dziewczyny ubrane są w specjalnie kostiumy podświetlane zamontowanymi światłami LED a całość nagrywana jest wieczorną porą co dodaje efektu. Podczas całego filmu tancerki w sposób profesjonalny wykonują takie układy jak robo-dance, uprock-dance, crowd-dance oraz styl uliczny z efektownym na headspin na koniec. Całość nagrana jest za pomocą wysokiej jakości drona do nagrywania filmów i opublikowana w jakości 4K. Promocja: Poniesione koszty: Screeny z gry: Dla opiekunów
    11 polubień
  8. Zamiast tylko narzekać, postanowiłem że stworzę ogólnodostępny poradnik, który powinien być przeznaczony dla osób co nie zdają sobie sprawy z tego jaki podstawowy błąd popełniają. Lore serwera mówi jasno, że staramy się odwzorować Los Angeles na tyle ile to możliwe (wejdź tutaj). Do czego zmierzam, pisanie durnych tekstów “XD” jako amerykanin jest nie na miejscu, ponieważ oni nie znają tego slangu i nie tylko oni. Ten slang jest znany w Europie, głównie Polska, ale poza tym kontynentem ludzie nie wiedzą co to znaczy. W Cali np. XD odnosi się do pistoletu (niektóre pistolety noszą taką nazwę), a nie do tego żeby pokazać że ma się z czegoś bekę. Do tego służą inne slangi, najczęściej jest to lol lub lmao, aczkolwiek używane są też często emotki wyrażające śmiech. Nie mam nic do pisania po polsku, bo zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy potrafi angielski na dobrym poziomie, lecz musicie mieć tą świadomość, że nasze postacie cały czas posługują się językiem angielskim i żyją w odpowiedniku LA. Nie gramy przecież polaków, nie bez powodu dajemy sobie amerykańskie nazwy, a podczas tworzenia postaci wybieramy United States. Można więc śmiało powiedzieć, że użycie XD na Lifeinvader podchodzi pod polskie podwórko. To są podstawy, a podstawy należy znać. Uwierzcie mi, przeglądam sobie amerykańskie social media, oraz mam styczność z amerykanami w grach - przysięgam, że nigdy nie widziałem, aby ktokolwiek z nich napisał XD. Jak widać, nie tylko ja: W postach pod tematem mam zamiar publikować screeny z różnych wypowiedzi na Lifeinvader niektórych graczy, aby na przykładach pokazywać co jest nie tak i co należy poprawić.
    10 polubień
  9. @Towarzysz Niedźwiedź przechodzi okres próbny, tym samym wbijając na S2, gratki!
    10 polubień
  10. wrzucilbym wiecej skrenuw ale taka pizda dzis byla ze hej
    9 polubień
  11. **Późnego wieczoru 29.02.2024 r. doszło do brutalnego morderstwa faceta rosyjskiego pochodzenia. Za niebieskim elegy, prowadzonym przez niejakiego Murad Sigmayev w pościg udał się motocykl marki PCJ z dwoma, zamaskowanymi napastnikami. Po udanej pogoni za ofiarą napastnicy odpalili w jej kierunku ogień, dziurawiąc jego ciało jak ser szwajcarski tym samym odbierając mu życie. Napastnicy ubrani byli w luźne ubrania sportowe, a na głowach oprócz kominiarek mieli również czarne kaski motocyklowe. Kierowca motocykla oddawał strzały z pistoletu o kalibrze 9mm, zaś pasażer z broni półautomatycznej typu Scorpion - na miejscu pozostały łuski z w/w broni oraz ślady gwałtownego hamowania motocykla wskazującego na pojazd PCJ-600 o świeżym bieżniku. Po upewnieniu się, że facet nie żyje napastnicy zniknęli w okolicznych zaułkach. Po analizie numerów rejestracyjnych PCJ-600 wyszło na to, że jego właścicielem był Nicholas Yermolayev ** Trasa przejazdu PCJ-600 (czerwona linia): Miejsce popełnienia przestępstwa: Perspektywa świadków zdarzenia ((dzieki za filmik @shumson😘))
    8 polubień
  12. **Spokojnej niedzieli, a dokładnie 3 Marca o godzinie dwudziestej wschodząca piosenkarka Toni "Analize" Nuangren wydała swój drugi numer. W porównaniu do wcześniejszego jakość audio jest zdecydowanie wyższa a sam beat pokrywa się z linią melodyczną śpiewu kobiety, wyprodukowała go Tiana "TERRI" Whitfield.** GENIUS:
    8 polubień
  13. **Na oficjalnej stronie Weazel News pojawił się nowy materiał. Użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymali powiadomienia o wywiadzie z Matt Orton, który został przeprowadzony przez Jerry Brown. Całość jest dostępna w formie wideo oraz transkrypcji. Możliwość komentowania została włączona** Jerry Brown: Dzień dobry Los Santos! Nazywam się Jerry Brown i przeprowadzę dla Państwa wywiad z Matt Orton, a dokładniej profesjonalnym zawodnikiem MMA, zapalonym sportowcem, trenerem odpowiedzialnym za przygotowania swoich podopiecznych do nadchodzącej gali oraz w przeszłości nieco pogubionego chłopaka, który poprzez konsekwentną postawę znajduje się w tym miejscu przed Państwa oczami. Cześć Matt, dzięki za przybycie i jak się czujesz po dość nietypowym spotkaniu przed wywiadem ze mną? *Jerry Brown uśmiechnął się pod nosem, kierując dłoń do Matt Orton* *Matt Orton z uśmiechem uścisnął dłoń Jerry Brown* Matt Orton: Dobry wieczór Los Santos, witam Cię Jerry. Dzięki za ciepłe powitanie, co do spotkania przed wywiadem rowery w deszczu to ciekawy sposób na spotkanie, jednak oczywiście bardziej polecam w słońcu - w końcu liczy się komfort. *Matt Orton zaśmiał się wspominając o jeździe rowerem w deszczu przed wywiadem* Jerry Brown: Zapewne prawie każdy z nas woli, aby dni były słoneczne, a zarazem mniej deszczowe. Matt, zacznijmy może od początku, czyli Twojego dzieciństwa, wczesnych lat młodości. Słyszałem, że miałeś nieco problemów wychowawczych, a mianowicie chodzi mi o Twoją obecność w zakładzie poprawczym. Możesz nam przybliżyć, jak do tego doszło? *Matt Orton pomachał do kobiet przechodzących przez studio* Matt Orton: Złe towarzystwo w czasach szkolnych, z racji młodości ten młodszy Matt chciał się pokazać, że też jest jak koledzy. Jednak w porę się ogarnąłem i wróciłem na dobrą ścieżkę. Jerry Brown: Chcesz powiedzieć, że chęć udowodnienia, że jesteś takim kimś i popisania się przed kolegami wzięła górę nad rozumem? Matt Orton: Niee, miałem wtedy z dwanaście, trzynaście lat. Wiemy jakie są dzieci w takim wieku - nie rozumiałem jakie są konsekwencje takich odpałów po prostu. Jerry Brown: Biłeś się? Piłeś alkohol, uciekałeś z domu, opuszczałeś się w nauce? Jak przebiegał ten proces przebywania w złym towarzystwie? Matt Orton: Głównie to bójki, nie było to aż tak patologiczne towarzystwo, jak się mogło wydawać. Myślę, że też to był za młody wiek na picie alkoholu czy uciekanie z domu. A co do nauki, to cały czas stała na dobrym poziomie. Po wyjściu z poprawczaka odciąłem się od tego towarzystwa, co udało mi się o dziwo bardzo prędko. Jerry Brown: Zrozumiałeś swoje błędy, ale patrząc na ostatnie wydarzenia z Tobą związane, to jednak nieco pozostało w Tobie takiego charakteru. Chodzi mi o bójkę z twoim udziałem na jednym z parkingów w mieście. Podobno stanąłeś w obronie kolegi. Mógłbyś nam wszystkim opowiedzieć, jak wyglądała cała ta sytuacja z Twojej strony? Matt Orton: Było to tak. Na jednym z parkingów na Vespucci zauważyłem, że dwóch typów prowokuje mojego ziomka, potem zaczęli go bić - stąd już moja odruchowa reakcja, ruszyłem mu na pomoc. Jednak długo to nie potrwało, z racji, iż służby były tuż za nami. Jerry Brown: Zaczęliście się bić i po jakim czasie służby wkroczyły do akcji? Matt Orton: Dokładnie nie pamiętam, ale na pewno niecała minuta. Jerry Brown: Jak służby rozwiązały całą sytuację? Dostało się tobie nieco po głowie, czy raczej przyznali Ci rację, że postąpiłeś tak, a nie inaczej? Matt Orton: Medialnie na pewno dostało mi się po głowie, jednak kamery były na miejscu, więc prawda się obroniła, no ale byłem na stacji i obyło się bez jakiegokolwiek aresztu. *zaśmiał się krótko* Jerry Brown: Czyli jednak postąpiłeś zgodnie z prawem, ponieważ departament mimo wszystko wypuścił Cię po rozwiązaniu całej sytuacji, zaś Ty żadnej kary, czy też wyroku nie usłyszałeś. Matt, wróćmy do tych Twoich początków. Dlaczego właśnie sztuki walki oraz ogólnie pojęty sport? Matt Orton: Od zawsze się interesowałem sztukami walki, oglądałem każdą możliwą galę, jak i grałem w gry o takiej tematyce. Mówiłem sobie, że też zacznę trenować, jednak zwlekałem do pewnego momentu z kuzynem. Chodziliśmy na bitwy freestylowe. Czasem tam po bitwach sytuacje się kończyły bójkami, stąd też wtedy postanowiłem pójść na pierwszy trening i już w tym roku minie dekada. Jerry Brown: Nie miałeś jednak takiej myśli, aby zostać jakimś raperem, czy też innym muzykiem, skoro chodziłeś wraz z nim na bitwy freestylowe? Matt Orton: Niee, to znaczy wiadomo - coś tam freestylowałem, ale głównie byłem tylko jako widz. Jerry Brown: Jakieś zadatki były i próby, lecz sport okazał się znacznie ważniejszy i lepszy. Matt, łącznie stoczyłeś ponad trzydzieści walk, z czego masz tytuł mistrza wagi średniej federacji VFF. Jaki był klucz w osiągnięciu tego? Matt Orton: Klasyka - skuteczne i regularne treningi z odpowiednimi koneksjami, treningi, które poskutkowały w końcu, gdy dostrzegli mnie na zawodach amatorskich, dzięki temu mogłem przejść na poziom zawodowy, gdzie cieszę się już bilansem 4 wygranych i 0 porażek. Poważnie podchodzę do tego, nareszcie moja pasja mogła też stać się moją pracą. Klucz to przede wszystkim rutyna i codzienna dawka motywacji. Jerry Brown: Z tego, co mówisz, to trzeba mieć naprawdę twardy charakter i ciężko stąpać po ziemi, aby osiągnąć sukces. Nie miałeś jednak takiego momentu zwątpienia w siebie i chęci rzucenia tym? Matt Orton: Każdy miał chyba taki moment, jednak to były moje początki i pierwsza przegrana walka amatorska. Dawno temu, psychikę wtedy właśnie sobie wypracowałem do walki. Jerry Brown: Psychika to coś, bez czego na pewno nie da się zajść daleko, a na pewno nadal przeć do przodu. Pamiętasz swój taki największy upadek po przegranej walce? Matt Orton: Wtedy, gdy jeszcze psychika nie była dopracowana, to treningi szły źle - jednak wystarczyło trochę czasu i wszystko wróciło do normy i zdążyłem dwukrotnie się zrewanżować tej osobie. *zaśmiał się nieco pod nosem* Jerry Brown: Poruszmy temat prowadzonych przez Ciebie seminariów. Matt, jak odnajdujesz się w roli takiego trenera oraz autorytetu dla wielu nowych zawodników? Matt Orton: Na początku nie sądziłem, że mogę być dla kogoś jakimkolwiek wzorem. Jednak po czasie przywykłem do tego, cieszy mnie też progres, jak i sukces moich podopiecznych. Na VFF 83 każdy z nich wygrał swoją walkę. Przekazuje im swoją wiedzę, wszystko, co wiem. Pomagam im to pojąć - to jest super uczucie. Jerry Brown: Czyli dobrze czujesz się w skórze trenera. Nie sądzisz, że bardziej się nadajesz w tego typu roli, czy jednak bycie zawodnikiem Twoja główna i najbardziej lubiana rola? Matt Orton: Trener zawsze na drugim planie. Lepiej się czuje jako zawodnik, uwielbiam to robić. Jerry Brown: Planujesz walczyć do momentu, aż zdrowie Ci pozwoli, czy raczej w pewnym wieku powiesz sobie dość i zawiesisz rękawice na ścianie? Matt Orton: Dopóki zdrowie pozwoli, dopóki mam zdrowie będę robił to dla Was. *skierował swój wzrok do kamery* Jerry Brown: Rozumiem, uważasz siebie za dobrego trenera, lecz jesteś w swoim mniemaniu jeszcze lepszym zawodnikiem. Jeśli już mówimy o seminarium, to jak oceniasz współpracę z Rafael Gracie i Gordon Cardoso? Matt Orton: Była to bardzo udana współpraca, polecieliśmy na żywioł z planem. To był dla mnie zaszczyt prowadzić seminarium z osobami takiej klasy. Jerry Brown: Planujecie więcej takich szkoleń? Możemy spodziewać się czegoś nowego w niedługim czasie z Waszej strony? Matt Orton: Na pewno będzie więcej, jednak nie w najbliższym terminie. Regularnie prowadzimy grupę w Worldwide Fight Club wraz z Gordon Cardoso, William Travolta i Danny Evans - szczegóły na naszej stronie. Jerry Brown: Chętni na pewno rzucą okiem na Wasze strony i może ktoś się nawet zgłosi. Matt, przygotowujesz swoich podopiecznych do walk, a jak dobrze wiemy, najnowsza amatorska edycja gali VFF, odbędzie się już jutro. Jak oceniasz przygotowanie wszystkich Twoich podopiecznych? Matt Orton: Właściwie to WAF - Worldwide Amateur Fight, racja spod szyldu VFF. Moi podopieczni są gotowi, uważam, że jak na poziom amatorski to jest wręcz znakomicie. Niektórzy trenują nawet teraz, choć mówiłem, żeby odpuścili sobie ostatni dzień. Jerry Brown: Nie sądzisz, że może ich taka ostatnia sesja treningowa zgubić lub nabawić kontuzji? Matt Orton: To samo im mówiłem, jednak odpowiedni człowiek ich tam pilnuje. Kontuzja mogła się nadążyć tydzień temu, gdy doszło do konfliktu pomiędzy Mark Castro a Enrique Scott. Jednak w porę ich rozdzieliłem, oczywiście rozumiem, że każdy chce coś udowodnić - jednak koledzy z klubu muszą się szanować. A jeśli chcą rozwiązać konflikt, to właśnie jak widać, mają na to okazje w CO-MAIN evencie gali. Jerry Brown: Matt, Twoja ostatnia walka z Paulo Rodrigues przebiegła dość... szybko? Co się takiego stało, że Twój przeciwnik nie stawił się na walce? Coś ci o tym wiadomo? Matt Orton: Moim zdaniem się po prostu wystraszył, wiedział, co go czeka. Źle postąpił, bo przez tę nieobecność jeszcze bardziej go znienawidzili. No ale co - AND NEW, teraz czekam na nowych pretendentów. Jerry Brown: Nie chcesz jednak zmierzyć się z nim, ale teraz już tak faktycznie i rzeczywiście? Matt Orton: Jeśli znajdzie jaja między nogami, to zapraszam w każdej chwili. Jerry Brown: Matt, ostatnie pytanie w dzisiejszej rozmowie. W kim widzisz największym potencjał oraz kto twoim zdaniem okaże się jutro czarnym koniem całej gali. Matt Orton: Największy potencjał? Hmm... chyba Mark Castro, on zaskoczy - zobaczycie. Jerry Brown: I tym akcentem kończymy dzisiejszą rozmowę. Matt, dziękuję Ci za przybycie i życzymy Państwu spokojnego wieczoru. *Matt Orton kieruje wzrok prosto do obiektywu kamery, po czym rozpoczyna mówić w ostrzejszym tonie niż zwykle* Matt Orton: A i Monroe, szkoda, że tak wyszczekany nie byłeś, kiedy po sparingu ze mną uciekałeś wzrokiem i mówiłeś, że jestem lepszy i większy. Zamiast nawijać o sobie, nawijałeś o mnie, a ja Ci nie poświecę więcej niż końcówka wywiadu, pozdro!
    8 polubień
  14. AKT 2. Dygresja umysłowa 5 lat później
    7 polubień
  15. Yoo, na każdy projekt w końcu przychodzi czas i przyszedł też czas na nasz. Mija dzisiaj dokładnie 272 dni istnienia naszej projektu i mimo, że jakiś rozdział się zamyka, to gra z ekipą, która tworzyła whipa oraz wszystkich zaangażowanych to była dla nas czysta przyjemność. Każda interakcja, każda chwila spędzona razem, byłą dla nas niezwykle cenna i ważna. Chcielibyśmy podziękować każdemu z Was za Waszą niezrównaną pasję, zaangażowanie i wkład w rozwój naszej społeczności. Nie będę ukrywał, że jeden z powodów zamknięcia to coś, co każdy już doskonale wie 😄 Druga sprawa, zaczynaliśmy czuć powoli wypalenie, coraz mniej czasu na grę, coraz mniej chęci i nie chcemy zapychać sztucznie slota tylko po to, żeby widnieć w dziale i korzystać z przywilejów org. Trzeci powód to ostatni stan serwisu, część graczy - Ci, którzy nie byli wypaleni, najzwyczajniej przestali wchodzić, wiedząc, że wieczorem nie idzie pograć spokojnie nawet przez 15 minut. Nie obwiniamy serwera, w żadnym wypadku - każdy świadomie stracił przyjemność z gry. Postanowiliśmy zostawić pewną narrację, dla ewentualnych ciekawskich: **Ekipa z El Gato Negro, czując, że zaczęli być zauważalni, a wzrok LEA został skierowany w ich stronę, postanowili wyciszyć swoje działania, gromadząc po ukrytych magazynach część swojego dotychczasowego łupu. Najbardziej ikoniczni członkowie grupy, znani i lubiani kubańczycy podobno są od czasu do czasu widziani w fancy pubach, gdzie podjeżdżają swoimi lowriderami i przetapiają brudne pieniądze na rum i cygara. Co z resztą? Nikt za bardzo nie był w stanie stwierdzić, kto z otoczenia kubańczyków brał udział w procederze znikających samochodów, a ich kontakty prawdopodobnie złapały nowe zlecenia od innych grup działających w mieście, wypełniając tym samym lukę popytu wynikającą ze zniknięcia działalności szajki rzezimieszków** Na sam koniec, jeszcze raz dzięki za grę i do zobaczenia w nowym środowisku! 😉
    7 polubień
  16. — Los Santos, Vespucci; Dnia 03.03.2024 w okolicach godziny 01:00, pod jednym z kasyn na Vespucci - The Fountain Casino doszło do kradzieży sportowego, białego samochodu marki Pegassi Tempesta o indeksie stanowym 5ASFIZ. Zamaskowany mężczyzna, ubrany w czarną bluzę, kominiarkę, okulary oraz maskę - chwilę przed kradzieżą, pojawił się na miejscu czarnym motocyklem marki Manchez bez tablic rejestracyjnych. Kiedy ruch w okolicach resortu się uspokoił, a na ulicy jedyną żywą duszą był szczur przelatujący od kosza do kosza - rabuś podbiegł do pojazdu i wyciągnął z kieszeni małe urządzenie, wyglądem przypominające konsolę, które zaraz po aktywacji pozwoliło na wejście do środka i odpalenie silnika. Od samego początku wszystko wyglądało na dobrze zorganizowaną i zaplanowaną akcje - lecz nie obyło się bez drobnej wpadki. Zaraz po ruszeniu z miejsca, skradzione auto udało się w kierunku Davis, gdzie zniknęło w gąszczu peryferyjnych domostw. — Fakty; - Mężczyzna pojawił się na miejscu motocyklem, który po jakimś czasie został zabrany - również przez zamaskowane osoby, - Mężczyzna miał na sobie kominiarkę, czapkę, rękawiczki i czarne okulary, - Skradzione Pegassi udało się na Davis - gdzie w pewnej okolicy, ewentualny sygnał GPS się urwał, - Zaraz po kradzieży, na miejscu pojawiły się jednostki LSPD, które wezwał zaniepokojony świadek, widzący zamaskowanego mężczyznę. — Dodatkowy fakt; Podczas schylania się przy wsiadaniu do auta, rabuś w pośpiechu uderzył głową o krawędź dachu - przez co zgubił czapkę, której nie zgarnął z ziemi. Zapewne zwróciło to uwagę śledczych, podczas pracy na miejscu zdarzenia, a nagrania z monitoringu CCTV mogły to tylko potwierdzić - czapka niewątpliwie należała do sprawcy kradzieży. — Mapka; https://imgur.com/a/wRmPona
    6 polubień
  17. Brutalne morderstwo na Little Seul - w toku prowadzonego śledztwa **Agencji zajęli się natychmiast sprawą brutalnego morderstwa, zabezpieczyli pierwszy materiał dowodowy przystępując do analizy zgromadzonego dotychczas materiału. W pierwszej kolejności skupiono się na odnalezieniu właściciela oraz samego pojazdu** Czy wcześniej kamery mogły zarejestrować postacie wsiadające na motocykl? Czy były zamaskowane? Czy na łuskach, które padły na ziemie zabezpieczono odciski osoby/osób które są zarejestrowane w bazie? Kamery mogły nagrać, dokładnie w który zaułek wbiegają mordercy? Czy jakiś czas dalej któraś z lokalnych kamer mogła nagrać podobnie ubranych facetów, ale niezamaskowanych? Czy Nicholas Yermolayev zgłosił wcześniej kradzież motocykla? Agenci kontaktowali się z bliską rodziną zamordowanego, czy mogli uzyskać jakieś informacje powiązane z tym, że mógł mieć ostatnim czasem z kimś problemy? Czy PCJ o tym samym indeksie stanowym został zarejestrowany na okolicznych ulicach chwilę po dokonanym morderstwie? Czy pojazd został odnaleziony? Jaki jest dokładny indeks pojazdu PCJ? Czy zamordowany miał przy sobie telefon? Jeśli tak, to czy były treści, które mogły wskazywać na konflikt z kimś?**
    6 polubień
  18. kurwa, zawsze tobie kibicowałem ziomuś. Wiedziałem, wiedziałem! Zrobiłeś to zuchu! BRAWO!
    6 polubień
  19. **Na kanał rapera Babypax wleciał nowy kawałek pod tytułem "Sunset". Cały kawałek został nagrany w domowych warunkach i słychać to po samym wokalu, lecz można zauważyć, że sam Mix-Master jest stosunkowo dobry.**
    5 polubień
  20. **Biuro terenowe FBI w Los Santos zajęło się sprawą. Do case przydzielono doświadczonych agentów.**
    5 polubień
  21. 3 marca w późnych godzinach nocnych (01:55) doszło do feralnej sytuacji. Od strony wjazdu frontowego na parking z tyłu Moonlit Pub wbiega dwójka zamaskowanych, obaj ze sprężynowymi nożami. Wpadli oni bezpośrednio w swoją ofiarę, zadając jej 1 cios nożem. Wszyscy zebrani dookoła momentalnie ruszyli za napastnikami, odstraszając ich od swojej ofiary. Jedna z nich zdążyła uciec, obrywając przy okazji z pistoletu 9MM. Druga zaś została na miejscu zbrodni, ogłuszona solidnym ciosem. Około godzinę później z parkingu wyjechała furgonetka czarna Vapid Speedo Express bez indeksu stanowego z zamaskowaną osobą za kółkiem. Furgonetka zajechała na chwilę do portu na Vespucci, ale odbiła po około minucie postoju na jednym z miejsc parkingowych. Wyjechała oznaczoną drogą za miasto, gdzie doszło do spalenia pięciu worków z pokrojonymi zwłokami. W miejscu paleniska wykopano dół głęboki na około metr, wsypano tam popiół. Miejsce to zostało zasypane z powrotem i przyklepane butami. Niespalone kości zabrano z miejsca palenia, rozrzucono je pojedynczo po polnych drogach we wsi nieopodal. Furgonetka nie wróciła do miasta. Ślady na parkingu: - Krew Ciro Giroud od pchnięcia nożem - Krew Nieznajomy QJHG ((nie wiem kto to jest zarówno IC, jak i OOC)) - łuski z pistoletu 9MM Ślady na miejscu palenia: - Ślady opon Vapid Speedo Express - Ślady butów o rozmiarze 45 - Na plaży, w której doszło do spalenia zwłok można było zaobserwować wiele śladów butów krążących po całym odcinku plaży. Wynika to z tego, że kilka godzin przed paleniem zwłok były tam m.in Francuzki przygotowujące jeden ze swoich kolejnych tanecznych klipów. trasa przejazdu Vapid Speedo Express:
    5 polubień
  22. @Juzi wraca na stanowisko Community Managera i wspomoże jako trzeci opiekun strefy cywilnej.
    5 polubień
  23. **Monroe jak czytał wywiad to posikał się z śmiechu, że Orton szczyci się wygraną z gościem co ważył poniżej siedemdziesięciu, a on sam w tamtym momencie był w wadze średniej.**
    4 polubienia
  24. Od długiego czasu dla organizacji przestępczych istnieje możliwość zakupu posiadłości, pojazdów - czy w ostateczności nawet biznesów - na ''słupa''. Pod tym względem nic się nie zmienia, zmienił się jedynie sposób w który będziemy zbierali od Was wszystkie informacje - wcześniej bazowaliśmy na discordowych wiadomościach na moje PW. Chcąc czy nie, kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć dopisać czyjś interior przez co później wychodził kwas i zabawa w oddawanie zarekwirowanych itemów. Żeby to usprawnić i zapobiec takim sytuacjom, przerzuciliśmy to w ten temat - temat jest moderowany, nikt poza administracją i nami nie będzie miał wglądu w Wasze posty - nikt (z wyłączeniem opiekunów sektora przestępczego, koniec końców pod nich podlegacie) nie będzie również ingerował w to, co zgłaszacie jako rzeczy zakupione ''na słupa''. Przepisujemy wszystko co tutaj wkleicie na wewnętrzny discord Superior Court, gdzie rozpatrujemy wszystkie nakazy wystosowane przez LEA. W przypadku w którym Wasza postać padnie ofiarą nakazu przeszukania - wylistowane przez Was rzeczy zostaną zablokowane przez nas w tym nakazie. Zasady i warunki składania wniosku "posiadłości na słupa" W przypadku śledztwa prowadzonego przez LEA, gracze są zobowiązani do narracyjnego wcielenia się w postać "słupa", na którego przypisany jest interior. Wiążę się to z obowiązkiem odpowiadania na pytania, zadane przez LEA, związane z interiorem lub pojazdem, nawet jeśli te są tutaj wpisane. Sprawa inaczej wygląda jeżeli słupem jest faktyczny gracz, wtedy należy to uwzględnić w temacie przestępstwa. (!) Błędy narracyjnie i nieugiętość "słupów" prowadzonych przez was, w obliczu obciążających dowodów lub solidnie sformułowanych pytań popartych grą IC, będą korygowane przez Gamemasterów, którzy mogą przejąć rolę słupa i odpowiadać na pytania za was Wychodząc naprzeciw rosnącemu problemowi związanemu z nabyciem posiadłości w grze, wprowadzamy dokładniejszą weryfikację waszych wniosków. Gracze będą teraz zobligowani do napisania szczegółowej argumentacji, która zawierać będzie zarys fabularny (KRÓTKA ARGUMENTACJA/ZARYS, ile wasza postać ma lat, w jaki sposób nabyła te posiadłość i ile forsy wyłożyła [przykładowo]) oraz przedstawienie screenów z rozgrywki, pokazujących waszą działalność w kierunku zdobycia takiej posiadłości. Dodatkowo, gracze od teraz muszą wpłacić na /datek kwotę adekwatną do opisanych w argumentacji powodów nabycia posiadłości. Wraz z powagą i skomplikowaniem fabuły wzrośnie również cena na /datek. (!) Niezadowalająca argumentacja oraz słabo rozegrane akcje w świecie gry, a także błędy narracyjne, będą skutkować odrzuceniem wniosku. WZÓR ID INTERIORU (nie mylić z ID drzwi!) lub ID pojazdu: - POSTAĆ (SKRYPTOWA): - POSTAĆ (SŁUP): - PONIESIONE KOSZTA: - SCREENY ODEGRANIA: - KRÓTKA ARGUMENTACJA lub ZARYS: - DODATKOWE UWAGI: -
    4 polubienia
  25. - Aston Mills i Stormi Breedlove widziani byli razem na stoisku BEEZY WORLD podczas akcji charytatywnej prowadzonej przez dwóch oficerów LSPD. - ICE PLANET? Bardziej CRINGE PLANET... Le Lapidaire poinformowało o dość głośnym ruchu - to jest zakontraktowaniu Stormi Breedlove jako ambasadorki marki. - W jednej z restauracji w Los Santos doszło ostatnio do nieprzyjemnego incydentu w postaci BÓJKI, jaka wywiązała się pomiędzy a prywatnymi ochroniarzami polityków i przedstawicielami DAC. - Ostatnio na gali VFF83 pojawiła się masa celebrytów, niestety nie każdy potrafił się zachować. Stormi Breedlove ewidentnie uderzył do głowy konsumowany w dużych ilościach szampan i pomyliła uroczystą galę... z własnym domem. - Została ambasadorka marki odpowiedzialnej za biżuterię o nazwie Le Lapidaire. - Nawiązała współpracę z wschodzącą marką ubrań Beezy World. - Podpisała kontrakt z agencją menadżerską Empire Management. - Pojawi się na najnowszym numerze rapera Baby Chu na co mogą wskazywać posty na jego tablicy oraz billboardy w mieście.
    4 polubienia
  26. @deqacperskula szacun i dzieki za gierke ;PP
    4 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin