Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

intel

Gracz
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. intel polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #48: Propy i narkotyki   
    Czystość narkotyków
    Do półświatka przestępczego zawita długo wyczekiwany system czystości narkotyków.
    Od teraz każdy narkotyk posiada określoną skryptowo czystość na podstawie której wypłacane będą adekwatne sumy na cornerach, a także w trakcie dostaw narkotyków.
    Narkotyków nie idzie w żaden sposób odróżnić po czystości pod względem wizualnym, a jedyną drogą weryfikacji czystości i uczciwości naszego suppliera jest zbadanie wybranego narkotyku z pomocą zestawu analizy chemicznej.

     
     
    Brudzenie towaru
    Każdy narkotyk, który został oflagowany jako możliwy do ubrudzenia przez opiekunów półświatka, będzie mógł zostać odpowiednio przetworzony. Procesu tego można dokonać klikając stosowną ikonkę w ekwipunku, znajdującą się koło narkotyku.
    Jeśli gracz znajduje się w pobliżu propa bkr_prop_coke_table01a i posiada odpowiednią ilość środków spożywczych, narkotyk zostanie wtedy pomyślnie ubrudzony i przekazany do ekwipunku.
    Należy jednak uważać na to czy nie zostało się oszukanym przez swojego suppliera na czystość narkotyku, bowiem próba przetworzenia niskiej czystości narkotyku zakończy się jego utratą.
     
     
    Przetwarzanie kokainy
    Do systemu czystości dołączyła również opcja przetwarzania kokainy na crack.
    Stojąc obok kuchenki i posiadając odpowiednią ilość środków spożywczych, możemy rozpocząć proces przetwarzania kokainy w crack, klikając odpowiednią ikonkę w ekwipunku.
    Następnie otrzymamy skryptowo losową ilość tej samej jakości cracku co kokainy, wynoszącą od dwóch do czterech gram cracku na jeden gram kokainy.
     
     
     
    Propy doczepialne
    Członkowie administracji będą mogli od teraz dodawać do sklepów dowolne propy znajdujące się w GTA jako przedmioty doczepialne.
    Korzystając  z takowego przedmiotu, będziecie mogli utworzyć dla niego personalne pozycje z pomocą wbudowanego kreatora, a następnie dowolnie z nich korzystać.
    Konto Premium Gold może korzystać naraz aż z czterech takich propów, Silver dwóch, a podstawowe jednego.
     
     
    Pomniejsze zmiany skryptowe
    - Dodano nowe dialogi na cornerze, informujące nas o słabej jakości sprzedawanego towaru (10% szansy na wystąpienie)
    - Narkotyki mogą być teraz stackowane przez gracza maksymalnie do 1000g 
    - Komenda /rc blokuje teraz poprawnie dostęp do częstotliwości przeznaczonych dla frakcji porządkowych
    - Dodano komendę /pager [0 - wszyscy | 1 - tylko na duty] [Treść] która pozwala na wysłanie powiadomienia z dźwiękiem do poszczególnych członków grupy
    - Dodano uprawnienia do /pager dla grup
    - Poprawiono synchronizację sztang i wszystkich obiektów przyczepialnych
    - Przechodzenie przez drzwi z tarczą balistyczną nie usuwa już tarczy
    - Zmniejszono cenę paliwa z $21 za litr do $20 za litr
    - Zmniejszono ceny jedzenia na drive-thru o 50%
    - Zmniejszono ceny w sklepie YouTool o 20%
    - Zmieniono poziomy zasiłków w zależności od ilości graczy na serwerze:
    0-149 graczy, $400 -> $450 Nowy próg 150-299 graczy, $750 200 i więcej graczy -> 300 i więcej graczy, $1200 -> $1000 Testujemy różne konfiguracje zasiłków, mogą one ulec dalszym zmianom lub zostać przywrócone do poprzedniego stanu.
    - Obiekty doczepialne nie tworzą się już losowo na środku ulicy (sztangi widmo)
     
  2. intel polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #47: Bugfixy   
    Blokady Drogowe
    Stawianie blokad drogowych z pomocą komendy /blokada stworz zostało znacznie ułatwione.
    Od teraz pozycja blokady ustawiania jest za pomocą miejsca na które gracz patrzy, a on sam może je dobrać przed postawieniem blokady za pomocą ruchu myszką. Podobnie może dobrać jej rotację trzymając klawisze Q i E gdy jest w procesie tworzenia blokady. Następnie wystarczy zatwierdzić pozycję klikając lewy przycisk myszki, bądź w wypadku rozmyślenia się, wyjść z kreatora klikając prawy przycisk myszki. Dodane zostały również dwie nowe blokady - stalowa i betonowa.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany
    - Poprawiono komendę /alarm
    - Poprawiono system AFK
    - Poprawiono komendę /drzwi wyważ
    - Poprawiono usuwanie interiorów nieaktywnych graczy, gracze z premium gold 6 tygodni, pozostali gracze 2 tygodnie
    - Poprawiono naliczanie opłaty za wynajem mieszkania
    - Po pobraniu opłaty od wynajmu jest teraz dodawany wpis w logach
    - Naprawiono bota fryzjera
    - Naprawiono extrasy pojazdów
    - Poprawiono widok interiorów w MDT
    - Naprawiono strzelnicę
    - Wprowadzono eksperymentalną poprawkę dotyczącą spawnu w interiorach
    Zmiany wejdą w życie wraz z restartem serwera o godzinie 4:00

     
  3. intel polubił odpowiedź w temacie przez I Feel Dead Inside w [Gastronomia] SOUTH LA Cafe (with ULSA)   
    Przedsiębiorstwo IG pod moim nadzorem w ramach ULSA będą prowadzili @Madeleine wraz z @madeg. Powodzenia i do zobaczenia w grze.
  4. intel polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  5. intel polubił odpowiedź w temacie przez thaZu w ULSA/Screenshots   
  6. intel polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w [Skarga/Malibudreams] Bambik Fortnite   
    Od razu odpuściliśmy zamiar gry na twojej osobie i potrafiliśmy się w tym dogadać, graliśmy tylko na twoim ziomalu Gracza z zewnątrz nie powinno obchodzić, że ktoś jest afk jeśli nie ma statusu nad głową, przypominam, że wystarczy wpisać /afk Sam perwix napisał Ci opcję, jak możesz dokończyć akcję, czyli usiąść w miejscu, w którym afczyłaś(przynajmniej tak mi przekazał). Niemniej ty wolałaś postawić na swoim bo ty wiesz lepiej niż COMMUNITY MENAGER PÓŁŚWIATKA PRZESTĘPCZEGO KTÓREGO SAMA WEZWAŁAŚ DO INTERWNECJI. Akcja nie odbywała się na drodze stanowej tylko na podjeździe twojego domku, który był na bocznej ulicy z domami jednorodzinnymi. Mimo, że Perwix nie napisał, że się nie zgadza na twoją wersję wydarzeń to napisał chociaż, że się zgodził, czy stwierdziłaś, że milczenie oznacza zgodę i zagrałaś sobie jak chciałaś? Dowody powinny być ukazane publicznie, ponieważ druga strona konfliktu nie może się do nich odnieść, nawet nie wiem co mam wyjaśniać. Jeśli jest też opcja i greenlight od @Karach prosiłbym o wypowiedź użytkownika @Perwixktóry jest CM i rozpatrywał ten konflikt jeszcze IG, gdzie jasno załączyłem screen jakie przesłanie dał wredotce. Przypomnę jeszcze, że my logów osób trzecich nie mamy jako zwykli gracze i nie wiedzieliśmy, że was nie ma 30 minut. Powtarzam się ale wytykasz mi brak znajomości regulaminu, doinformuj się jak wygląda sytuacja z grą na graczu, który nie ma statusu afk. Przez 6 miesięcy mojej kadencji każda taka akcja musiała być puszczana. Coś się zmieniło? Pokaż mi zapisek w jakiejś publikacji czy regulaminie.  

  7. intel polubił odpowiedź w temacie przez U Can Try w Karin Asterope RS   
    Nazwa pojazdu: Karin Asterope RS
    Zdjęcie: 
    Opis: Woz wzorowany na Toyota Camry w wersji TRD, ladny i popularny model w USA.
    Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/karin-asterope-rs-add-on-tuning-sounds-lods
  8. intel polubił odpowiedź w temacie przez Los Angeles County Rogue w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Odbijam. Dziękuję wszystkim za współpracę i miły rok czasu. 🙂
  9. intel polubił odpowiedź w temacie przez graba w Vapid Victor (LSPD, LSSD, Taxi, Civilian)   
    Nazwa pojazdu: Vapid Victor
    Zdjęcie: 
    Opis: 
    Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/vapid-victor-pd-sd-taxi-civilian
  10. intel polubił odpowiedź w temacie przez FSO Enthusiast w Vapid Victor (LSPD, LSSD, Taxi, Civilian)   
    no kurwa i wersja cywilna i dla departamentow to jest must have i musi to sie znalesc za te obszczane FSO stanier z fabryki puszek makreli 
  11. intel polubił odpowiedź w temacie przez Skrzypo w Vapid Victor (LSPD, LSSD, Taxi, Civilian)   
    Jako że propozycja tyczy podmienienia staniera (oba są raczej dość rzadko używane) to jak najbardziej na tak. Tym bardziej dla służb w Paleto, bo jednak czasy poszły do przodu, ew. Taksówki.
  12. intel polubił odpowiedź w temacie przez soleki w [STRM] Stronzo Talks #002 Dalla "Diddy" Daji o narkotykach, rodzinie i muzyce.   
    **Całość wywiadu zaczyna się ujęciami z momentu wsiadania przez trójkę do białego Oracle XS-LE.**
    GR: Witam państwa serdecznie, dzisiaj jesteśmy z niesamowicie utalentowanym gościem którym jest Dalla Daji' młoda raperka spod skrzydeł Flair Records.
    ** Dalla Daji rzuciła spojrzeniem do kamerki, uśmiechneła się szeroko do niej i pomachała dłonią mówiąc;**
    DD: Cześć wam, cześć...
    IG: Hej Dalla, dobrze Cię gościć w naszym aucie. Jak się masz?
    DD: Przyzwoicie... Bywało gorzej, ale dzisiejszy dzień jest całkiem dobry. Jeszcze nic nie zdążyło mi spierdolić humoru.
    GR: Uh.. Coś ostatnio cię poddenerwowało że tak stwierdzasz?
    DD: Miałam kilka sytuacji, dość niemiłych... No, ale kto nie miał. Sam wiesz co za wariaty kręcą się na Vespucci... Plus moja siostra wyjechała do Koreii, także... No, zostałam sama na jakiś czas - znowu.
    GR: Szczerze słabo to słyszeć, miłoby było ugościć Narji w tym wozie - naprawdę.
    DD: Wierze... Jest tą lepszą wersją mnie. Nie musiałbyś się użerać tylko ze mną, mógłbyś się w każdej chwili nią ratować.
    ** Dalla Daji zaśmiała się pod nosem, poprawiła się na siedzeniu i zerknęła gdzieś przez szybę na bok.**
    IG: Skoro mówimy o rzeczach, które psują humor - wywiad dopiero przed nami.. odkładając żarty na bok na początku poruszę kwestie, która mnie interesuje co do twojego.. wizerunku. Bez ofensywy, lecz - co miałaś w głowie decydując się na tatuaże? Głównie mówię tutaj o rogach. No i reszta tatuaży w sumie też mnie interesuje. Zrobiłaś je by być skrajną dziewczynką, czy po prostu Ci się to podoba i ma to jakieś znaczenie?
    DD: Oh, tatuaże... Wiesz, Ilario... Uważam, że tatuaże w pewnym sensie są ozdobą ciała i można wyrazić siebie, nie mówiąc nawet słowa. Moje tatuaże nie mają większego znaczenia od szyi w dół. Te na głowie... Cóż... Zioło na policzku, rogi na czole...
    GR: Wybacz że ci wejdę w słowo, jednak z tym tatuażem marihuany na policzku chciałbym zagłębić się w ten temat - jednak to dopiero w studiu.
    DD: Dużo osób mi mówiło, że... Jestem suką, może to przez mój chłodny charakter... Więc postanowiłam przyjąć ich zdanie i dać im to co uważają. Zrobiłam rogi. Teraz mało tego, że wyglądam jak suka to jeszcze podobno jak diablica...
    GR: Mrocznie.. Ale mi się podoba takie podejście. Słowo, fajna inicjatywa z takim czymś i mocno pewnie przekminione.
    ** Gregory Russell wystawił do niej dłoń, aby zbić piątkę.**
    DD: Mrocznie... No, kiedyś było... Może nie tak mrocznie, jak specyficznie... Zresztą, kiedyś było kiedyś. Inaczej patrzyłam na pewne rzeczy, niż teraz.
    **Dalla Daji naturalnie zbiła z nim piątkę.**
    GR: Wiadoma sprawa, każdy się z czasem zmienia - zmieniamy myślenie, nawyki i wygląd. Rzecz totalnie naturalna. 
    DD: Wiesz co się mówi, Gregory?
    GR: Ewolucja?
    DD: Że największe zmiany w życiu kobiety zaczynają się od jej fryzury i koloru.
    **Gregory Russell zaśmiał się, zerkając w lusterko.**
    GR: Widze zmianę włosów. Pamiętam czasy jak pracowałaś w Amnesii, za czasów Kate' i stałaś za ladą i szczerze, dziwił mnie tak odważny twój styl tam.  To było coś dla mnie.. niespotykanego że ktoś aż tak odważnie poleciał z tatuażami.
    DD: Pare osób mówiło, że... Wyglądam w nich perwersyjnie... Wyglądam?
    IG:  Z drugiej strony żyjemy w Santos Greg, tutaj jest pełno.. dziwadeł. Nie chodzi o ciebie Dalla, lecz wiesz sama co można spotkać na ulicach.
    GR: Ale nie jest to żadna ofensywna, jedynie takie moje przemyślenie z tamtego okresu.
    **Dalla Daji spojrzała na Gregory'ego, następnie zerknęła przez ramie na Ilario.**
    GR:  Raczej nie, nie wyglądasz perwersyjnie - wyróżniasz się to fakt i odstępujesz od wyznaczonych norm.
    DD: Yeah to prawda, ale... Jeśli mówimy już o wizerunku, to kurwa... Musze wam powiedzieć, że odkąd zdecydowałam się na białe włosy to... Dużo lasek w tym mieście zaczęło mnie kopiować.
    GR: Jednak nazwać to perwersją? To jest trochę za mocne tak szczerze i myśle że żyjemy w takim społeczeństwie co jest w stanie to zaakceptować.
    IG: Wracając jeszcze do twoich tatuaży - wspominałaś o ziole na poliku. Jesteś stałym palaczem?
    DD: Paliłam... Dużo, na początku. Nie mówię już o narkotykach twardych, bo też miałam taki okres... Ciężki. No, ale wracając do pytania... Stałym palaczem nie jestem, ale lubie zajarać. Jak mam mood.
    GR: Nastawienie przy paleniu to w sumie niesamowicie ważne, od nastawienia zależy jaka faza ci wejdzie. Czy będziesz wyluzowana czy raczej wkręci ci się bad trip, wtedy to nawet sobie można krzywdę zrobić nieświadomie.  Ale idąc dalej, wolałbym zostawić drugą część tego pytania na element w studiu - jeżeli się nie obrazicie ale chciałbym spokojnie to wszystko rozwinąć, pokazać swój pełen potencjał *zarechotał*.
    IG: Yeah, cool - zróbmy to w studio, będzie łatwiej rozmawiać o takich tematach.
    DD: Spokojnie... Nie śpieszy nam się, przynajmniej mi...
    GR: To co? Chyba możemy przechodzić do studia - nie?
    DD: Nie widzę problemu.
    GR: Ilario?
    IG: Mówiłem, że okej, tam będzie łatwiej rozmawiać o takich problemach.
    GR: Oh, sorry, nie usłyszałem cię - wybacz.
    **Przenieśli się do studia Stronzo Talks na drugą część wywiadu.**
    GR: Okay, wracając do tego tatuażu z ziółkiem - masz może doświadczenie z innymi używkami mocniejszymi?
    DD: Owszem, mam... Miałam cięższy okres w swoim życiu i troche mnie poniosło ze wszystkim... No, ale sam wiesz jak jest... Każdy próbuje sobie radzić na swój sposób, nie zawsze ten sposób jest przemyślany.
    IG: Wiesz, myślę, że powinniśmy o tym mówić głośno, że byliśmy uzależnieni. Ja przykładowo jestem już prawie dwa lata czysty od kokainy a byłem od niej cholernie uzależniony. Nie żałowałem też momentami opioidów w moim słabszym momencie. W swojej nazwijmy to.. podróży również próbowałem czysto z ciekawości szerokiej gammy psychodelików. 
    GR: Kurwa.. Czy tylko ja nie miałem styczności z takimi używkami? Fakt było mi proponowane kiedyś jednak nie skorzystałem z możliwości wzięcia.
    DD: No ja ograniczyłam się tylko do kokainy, chociaż wiesz... Staram się unikać psychodelicznych substancji bo z natury jestem pesymistką... Zdajesz sobie sprawy jak, by to mogło się skończyć w moim wypadku.
    IG:  Z wszystkich moich doświadczeń zauważyłem, że psychodeliki pomagają lepiej niż cokolwiek innego - Holandia z tego co wiem poszła po to by grzyby psylocybinowe były w pełni legalne i jak na moje to dobra decyzja.
    GR: Wiadomo, z umiarem jest to dobre.. Gorzej jednak jak się człowiek wkręci i nie może bez tego żyć. Wtedy mamy praktycznie.. Całą gromadę narkomanów ale chyba w Holandii też są instrukcje jak to brać odpowiednio aby sobie nie zrobić przysłowiowego /a-ku-ku/.
    DD: Wiesz, z psychodelikami jest tak, że... Przez ten trip musisz mieć kogoś kto Cię poprowadzi, nie? W stylu LSD; No stary... Musisz być doświadczony i mieć mood, żeby to wziąć, albo mieć kogoś kto serio Cię poprowadzi.
    IG: Polecam Ci serdecznie ceremonie przyjęcia ayahuasci jak będziesz podróżować po Ameryce Południowej. Ja po takim rytuale odnalazłem swojego własnego Boga, połączyłem się też z swoimi przodkami i dostałem mini wizję najbliższej przyszłości na tamten moment. Wiem, że to brzmi jak dobre Sci-Fi, lecz naprawdę - to zmieniło moje życie.
    DD: Yeah... Psychodele mogą robić dobrą robotę, ale też słyszałam, że niektórzy lądują w psychiatryku bo nie wyszli z tripa... Nie wiem, nie mam zamiaru próbować. Pewnie byłabym jedną z tych osób.
    GR: Ja się w tym temacie nie wypowiadam bo jestem niedoświadczony - pozostawię tą kwestie do rozwiązania Ilario po prostu.
    IG: Changa podobno działa w miarę podobnie, lecz odczuwam jakiś wewnętrzny strach przed nią. Skoro już krążymy w rejonach narkotyków.. narkotyki są powiązane z gangami. Tak samo jak ty, Diddy. 
    DD: Zależy na co trafisz, nie? Każdy narkotyk można mieszać z jakimś gównem, a to potęguje działanie... Oh? Ja jestem powiązana z gangami?
    IG: Oczywiście to są moje przypuszczenia po przeczytaniu tekstu oraz tytułu twojego debiutanckiego utworu "Sztuka, gang i pieniądze". Brzmi to jak jakieś motto moich kumpli z Berlina, a nie jak koreańska słodka piosenkareczka tworząca w Stanach.
    DD: Ooh... Nie ukryje, że kropla potu przeszła mi po czole... Wiesz, ten debiut kurwa przyjął się idealnie... Nie spodziewałam się tego nawet. Sztuka, Gang i pieniądze... To były dobre czasy, zajebiste... No, ale prostując twoje słowa- nie, nie należę do żadnego gangu. Po prostu to było mianowane przeze mnie w ten sposób, bo byliśmy dobrymi przyjaciółmi... Wiesz, paczką zajebistych przyjaciół. Przynajmniej ja miałam takie zdanie o tym. Znasz te filmy amerykańskie... Zaczyna się od przyjaźni, a kończy na przysłowiu; Rodziny, nie wybierasz.
    GR: Szybcy i wściekli?
    DD: Rodzina.
    **Gregory Russell zaśmiał się.**
    IG: Wiem, sam żyję w takim filmie - zresztą, sam niemalże byłbym powiązany z gangiem przebywając na urlopie biznesowym w Niemczech, lecz to temat na zupełnie inną rozmowę, poza kamerami. Wracając, właśnie. Szybcy i wściekli. Prywatnie wiem, że lubisz szybko wozić swój tyłek, to samo twoja siostra. Ale czym jeździsz każdego dnia?
    GR: Też mnie to interesuje szczerze, jak rozmawiałem z tobą to strasznie podobała ci się moja Tempesta - to twój dreamcar?
    DD: Wiesz... Mam sporo samochodów, nie swoich. Wiadomo. Ostatnio zainwestowałam w Sunrise'a na przyjazd siostry do Los Santos. Chciałam jej zrobić niespodziankę i chyba mi się udało! Była zadowolona, w szoku...
    **Dalla Daji przerzuciła wzrok na Gregory'ego i przytakneła do niego głową.**
    DD: Yeah, Tempesta... Marzy mi się ten samochód. Już nie chodzi o osiągi, po prostu jara mnie wizualnie ten wózek.
    GR: Jest świetny, słowo ale przechodząc z samochody to.. Z tego co wiemy to twoim menadżerem jest Blake Rawlings jeden z założyciel 101' jeden z naszych znajomych wspominał o twoim prześmiewczym nastawieniu w stosunku tego /studia tuningowego/. Jak teraz na to patrzysz? Coś się zmieniło w twoim nastawieniu co do nich bo nie chcę dokładnie tego przytaczać oczywiście.
    ** Gdy wspominał o studiu tuningowymi, zagestukulował palcami cudzysłowia. (( Gregory Russell ))**
    **Ilario Gallo wziął łyka Stronzo Free, spojrzał na dwójkę podczas zadawania pytania.**
    DD: Nie znam nikogo ze 101' oprócz Blake'a. Prawdopodobnie do tej pory bym go nie znała, gdyby nie to, że Kiyo zgarnęła go do Flair... W 101' może raz w życiu byłam, na początku jak przyjechałam do LS. Lakier musiałam zmienić, a wszystko pozamykane było. Wiesz, nie chce żeby to zabrzmiało jako atak. No, ale mówię prawdę jak jest.
    GR: Czy to był kolor dwudziesto letniego Obeya? Bo w takim się jedynie specjalizują z tego co pamiętamy z Ilario *zaśmiał się*.
    DD: Pfff... Kurwa, nie pamiętam nawet czym wtedy byłam, to miesiące temu było.
    GR: Łapie, jaja sobie robie.
    **Gregory Russell zaśmiał się, zerkając po ich twarzach oraz poprawiając swoje okulary na nosie.**
    DD: No tak... W sumie nie znam tak Blake'a dobrze... Nie wiem jaka jest jego historia w tym mieście... Duże też na LI się udziela, ale... Powiem Ci, że nie mam intencji do śledzenia ludzi, z reguły to działa odwrotnie.
    IG: Właśnie, Flair.. Kiyo.. Rawlings.. to wszystko się łączy. Czy jak twój menager czy też właścicielka wytwórni się dowiedzieli o wywiadzie to wspominali, że masz unikać pytań o 101? Wspominali Ci, że to może narodzić konflikt interesów?
    GR: Ta.. Bo doszły nas słuchy że nie podoba im się nasze nastawienie i są w pewnym sensie negatywnie do naszego programu negatywnie nastawieni.
    IG: Jeszcze przed pierwszą emisją - i to jest niesamowite.
    GR: Nie wiem co w tym złego, wspominamy jedynie o tym co nam się najzwyczajniej się nie podoba.
    DD: Kiyo, Rawlings... Nikt tak na dobrą sprawe o tym nie wie, bo się nie interesuje tym. Tacy przyjaciele, nie? Nie no, a tak na poważnie wiesz... Nikt mi nie mówi co moge, a czego nie... Ich decyzje to tylko ich decyzję, nie moje. Skoro tak uważają to prawdopodobnie coś się za tym kryje... Z reguły tak to działa. Wracając do pytania... Nie, nic takiego nie mówili.
    IG: Nie interesują się oni tym? To nie tak, że powinni wiedzieć co się dzieje z twoją karierą? Z drugiej strony moglibyśmy Cię wrzucić właśnie do kompromitującego programu i Yukiyo by miała komu to za złe? Mniejsza, urwijmy ten temat.. nie chcemy rozmawiać też o nieobecnych. Ale zastanawia mnie jedna rzecz - czy w twoim życiu jest osoba, która najlepiej by nie była nigdy nieobecna? Mówiąc wprost - jak się teraz się układa twoje życie emocjonalne, związkowe?
    DD: Raczej nikt sobie w drogę nie wchodzi... Każdy podejmuje za siebie decyzję, czego chce i co robi. Tak jak w poprzednim wywiadzie, który udzielałam. Narazie wszyscy współpracujemy i nie wchodzimy sobie w drogę. Moje życie emocjonalne... Wiesz, nie mam nikogo. Zawiodłam się na ludziach, trzy razy. Tyle wystarczy żeby zrozumieć, nawet jak na mnie. Nie mam nikogo, ale wiesz... Czasem mi brakuje właśnie takiej osoby... Normalnego związku. 
    IG: Wiesz, pytam o to bo po prostu w swojej piosence wspominałaś, że jebać miłość i zaufanie i zastanawiało mnie jak do tego podchodzisz. Ale też nie uważasz z drugiej strony, że nie da się połączyć miłości z ciężką pracą jaką przejawiasz tworząc swoją muzykę? Bo wiem z doświadczenia, że jest ciężko pogodzić takie życie muzyczne z okazywaniem wystarczających uczuć i uwagi.
    **Ilario Gallo zadał pytanie utrzymując poker face, wziął kolejnego łyka Stronzo Free.**
    DD: Nie powiem, że to jest łatwe... Jest to kurewsko ciężkie, ale da się... Wiele razy próbowałam, ale to zazwyczaj wbrew pozorom to druga strona nie miała czasu dla mnie. No i tak, jebać miłość... Wiesz to troche chujowe, bo mój punkt widzenia na ten temat wygląda w ten sposób, że... To jest fifty/fifty. Już nie chodzi o to, że nie mam czasu dla kogoś, bo zawsze go znajduje dla najbliższych, ale... Jeśli jesteś w związku i jest on toksyczny, bo zaczynasz się kłócić o pierdoły no to bądźmy szczerzy, to nie jest zdrowe. Z jednej strony brakuje mi kogoś, ale z drugiej wiem, że właśnie będzie to toksyczny związek. Także, sam wiesz co mi zostaje... FWB.
    GR: Święte słowa Dalla, mamy dla ciebie prezent - coś co ci się podobało na naszej posesji więc masz takie drobne.. Wyzwanie. Każdy z nas chyba wie że wielu artystów w naszej części świata i ogolnie korzysta z ghostwrite'ów chcę się upewnić że twoja muzyka płynie z twojej głowy i serca. Może chcesz nam i naszym słuchaczom zaprezentować swoje umiejętności co? Bez autotune'a czysta nawijka, czysty przekaz tego co teraz czujesz co o tym myślisz?
    DD: Huh... No... Myśle, że nie będzie problemu. Nie jestem zajebista na freestyle'u, ale możemy spróbować. Nie oczekuj cudów w każdym bądź razie.
    **Dalla Daji zaśmiała się po cichu, zerkając na Gregory'ego.**
    GR: A oczekiwałem.. No nic, nie szkodzi.
    DD: Mów!
    GR: To leć zdolniacho - Ilario odpalisz może bit?
    DD: Czego oczekiwałeś!
    GR: Ostrego freestyle'u pełnego technicznych wbić w innych artystów. I z niesamowitym i niespotykanym dotychczas flow.
    DD: Jara Cię kontrowersja, co?
    IG: Ale ona rapuje po angielsku, nie niemiecku.
    **Ilario Gallo przewinął na laptopie bit przygotowany przez niemieckiego producenta, odpalił go od początku.**
    GR:  A.. Faktycznie.
    **W studiu rozbrzmiał agresywny bit wykonany na potrzeby programu. (( Ilario Gallo ))**
    DD:  Dobra... Ej, znasz mnie. Jedyna oryginalna na tej scenie, mam się świetnie, ukamieniowałam meduzę za jej krzywe spojrzenie.
    Zimna suka, czujesz chłód, będzie jeszcze ciężej. Odcinam tej kurwie głowę, czas posypać jakieś węże.
    Na policzku zioło, bo takie ziółko ze mnie.. Nie flexuje się kurwo, ale jak będzie trzeba to wygryzę konkurencję.
    W tym mieście śmiecie, mają wygórowane loty. Mało tego kurwy z LI robią portal do promocji.
    Nawinę o tym, że dzieciaki są naiwne. Daj im igłę, wchodząc w biznes, skoczą przy mnie na linę.
    I chuj, tyle wystarczy. Dzięki.
    GR: Nice, to teraz mamy coś dla ciebie.
    **Ilario Gallo zatrzymał bit, klasnął pare razy w dłonie.**
    IG: Wow, to było dobre - zasłużyłaś na wynagrodzenie.
    DD: Tempeste macie dla mnie?!
    **Gregory Russell wstał z krzesła po czym udał się do szafki z której wyciągnął krasnala ogrodowego oraz pare butelek Stronzo w kartonowym opakowaniu i położył ją przed nią.**
    GR: Niestety wywiady nie kręcąc jeszcze tak dobrych wyników abyśmy ci Tempestę kupili - jednak mówiłaś ostatnio że chcesz tego krasnala.
    DD: Ten krasnal jest zajebisty... Postawie go sobie w rogu. A Stronzo wypije myśląc o swoim bogatym życiu seksualnym, kurwa... Tss...
    IG: Chcesz jeszcze coś przekazać do widowni?
    DD: Oczywiście, że tak... Standardowo, pozdrawiam Reece'a, Nannie, Nari, Felipe. No i chce podziękować Kulture za nominację do Challengu, wyjdzie na czasie.
    GR: Okay, to ja chciałbym pozdrowić Curt'a, Jake'a za świetną robotę nad ich magazynem - działajcie chłopaki dalej oraz oczywiście Ilario i Larę - peace.
    IG: Jasne, dzięki wielkie i również ich pozdrawiamy... a skoro wy pozdrawiacie to ja pozdrawiam Yukiyo i Amber.
    DD: Ale Ilario siedzi obok Ciebie...
    IG: Kończąc program - kochajcie rodziny, nie bierzcie narkotyków i słuchajcie muzyki Dalli popijając Stronzo - jeśli macie ukończone dwadzieścia jeden lat. Ja byłem Ilario Gallo, ze mną była..
    DD: Ah, to ja teraz mam powiedzieć, tak?
    GR: Dokładnie.
    DD: Dalla, Diddy, Daji... Pozdrawiam.
    IG: Oraz..
    GR: Gregory Russell, zapraszamy was do obejrzenia również wcześniejszego wywiadu oraz wyczekujcie nowinek od nas - peace. 
    IG: Dzięki wielkie, do zobaczenia, peace and love!
    DD: See'ya!
     
  13. intel polubił odpowiedź w temacie przez nxs w Regulations for visitors in San Andreas Parks   
    Regulations for visitors in San Andreas Parks
    Ze względu na jasno wyznaczony priorytet ochrony przyrody, zwiedzanie parku stanowego podlega określonym regulacjom i ograniczeniom. Regulacje te maja na celu nie dopuszczanie do naruszenia równowagi biologicznej i powstania trwałych zniszczeń w przyrodzie. San Andreas State Parks, agencja stanowa - egzekwuje prawo na terenie Parków Stanowych w San Andreas. Monitoruje przepływ ruchu turystycznego; nadzoruje, utrzymuje i tworzy szlaki turystyczne.
    SAN ANDREAS STATE PARKS
     General provisions
    1. Obszar Parków Stanowych w San Andreas jest unikatowy pod względem przyrodniczym kulturowym i w całości podlega ochronie. Udostępniony jest dla celów naukowych, edukacyjnych, turystycznych, rekreacyjnych i sportowych, na zasadach określonych w zadaniach ochronnych bądź planie ochrony pod warunkiem, że działalność ta nie wpłynie negatywnie na przyrodę Parku.
    Udostępnianie turystyczne rozumie się jako wstęp na teren Parku - na jego szlaki turystyczne i ścieżki edukacyjne oraz organizację imprez rekreacyjno-sportowych Organizowanie imprez rekreacyjno-sportowych na terenie Parków Stanowych w San Andreas może odbywać się wyłącznie za zgodą Superintendent in San Andreas State Parks na podstawie zawartej umowy określającej zasady udostępnienia terenu na potrzeby imprezy rekreacyjno-sportowej 2. Poruszanie się po terenach Parku Stanowego w niesprzyjających warunkach atmosferycznych (silny wiatr, okiść śniegowa, burza, ulewne deszcze itp.) grozi niebezpieczeństwem (m.in. spadające gałęzie, wiatrołomy, porażenia piorunem, możliwość upadku). Park nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w takich sytuacjach.
    3. Obszar każdego Parku Stanowego objęty jest monitoringiem przyrodniczym fauny przy użyciu fotopułapek i kamer które umieszczone są poza udostępnionymi szlakami.
    4. Osoby naruszające przepisy niniejszego regulaminu podlegają karze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody na osobach i mieniu. Zasady nieujęte w regulaminie, reguluje Penal Code.

    Prohibitions and responsibility for their violation
    5. Na terenie wszystkich Parków Stanowych w San Andreas zabrania się;
    chwytania lub zabijania dziko występujących zwierząt, zbierania lub niszczenia jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych zwierząt, umyślnego płoszenia zwierząt kręgowych, zbierania poroży, niszczenia nor, gniazd, legowisk i innych schronień zwierząt oraz ich miejsc rozrodu; pozyskiwania, niszczenia lub umyślnego uszkadzania roślin oraz grzybów; pozyskiwania skał, w tym torfu, oraz skamieniałości, w tym kopalnych szczątków roślin i zwierząt, minerałów; palenia ognisk i wyrobów tytoniowych oraz używania źródeł światła o otwartym płomieniu, z wyjątkiem miejsc wyznaczonych; ruchu pieszego, rowerowego, mechanicznego i jazdy konnej wierzchem, z wyjątkiem wyznaczonych szlaków i wyznaczonych tras szutrowych; wspinaczki, eksploracji jaskiń lub zbiorników wodnych; umieszczania tablic, napisów, ogłoszeń reklamowych i innych znaków niezwiązanych z ochroną przyrody, biwakowania, z wyjątkiem miejsc wyznaczonych; zakłócanie ciszy na terenach, na których wprowadzono taki zakaz - w godzinach ustalonych (7pm - 9am); zanieczyszczanie wody, jeżeli nie odbywa się to sposobem przemysłowym na podstawie odpowiednich uprawnień; zanieczyszczania gleby, wyrzucania do lasu kamieni, śmieci, złomu, padliny lub innych nieczystości. Za wyżej wymienione naruszenia regulaminu, uprawnieni Rangerzy z San Andreas State Parks mogą nałożyć opłatę w wysokości od $10 do $8000

    Tourist obligations
    6. Przebywający na terenie Parku zobowiązani są do przestrzegania przepisów, zachowania należytej staranności w celu ochrony życia i zdrowia własnego oraz innych osób, a  także do ochrony wartości przyrodniczych i kulturowych Parku. W szczególności są zobowiązani do;
    Zapoznania się z zasadami udostępniania obszaru i obiektów Parku oraz ich przestrzegania; Stosowania się do informacji oraz znaków nakazu i zakazu umieszczanych na terenie Parku; Dostosowania swoich planów i aktywności do posiadanych umiejętności, stanu zdrowia, a także warunków atmosferycznych i ich prognoz oraz aktualnych warunków terenowych; Używania sprzętu odpowiedniego do rodzaju podejmowanej aktywności i wymagań Związanych z poruszaniem się w terenie górskim;  Stosowania się do poleceń pracowników Parku.
    Rules for moving around the Park
    7. Park Stanowy jest ostoją dzikich zwierząt, roślin i grzybów. Niektóre z nich mogą być niebezpieczne dla zdrowia i życia ludzi (ugryzienia, ukąszenia, zatrucia itp.). Poruszaj się tylko po wyznaczonych szlakach, zachowaj ostrożność, nie płosz i nie chwytaj zwierząt. Nie zrywaj i nie niszcz roślin oraz grzybów.
    8. Z uwagi na potrzeby ochrony przyrody oraz bezpieczeństwo zwiedzających, niektóre szlaki mogą zostać okresowo zamknięte dla ruchu turystycznego.
    9. Turystyka zorganizowana (wycieczki zbiorowe) może odbywać się wyłącznie pod kierunkiem uprawnionych przewodników z San Andreas State Parks - Ci są uprawnieni do oprowadzania wycieczek po terenie Parków Stanowych.
    10. Ze względów bezpieczeństwa  i ochrony przyrody uprawianie turystyki na terenie Parku zaleca się w ciągu dnia – od świtu do zmierzchu.
    11. Na niektóre szlaki można wprowadzać psa - obowiązkowo na smyczy i w kagańcu. Właściciel psa ponosi pełną odpowiedzialność za jego zachowanie.

    @nxs
  14. intel polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #45 : Nowe /drzwi info oraz zmodernizowane sklepy 24/7!   
    Siemka!
    Mam przyjemność zaprezentować Wam ostatnie kilka dni naszej pracy! Poniższe zmiany dotyczą głównie zmian wizualnych oraz mają za zadanie umilić korzystanie z paneli. Tym razem na tapetę wzięliśmy wszystkim dobrze znane /drzwi info oraz sklepy 24/7. Rzućcie okiem niżej, co dla Was przygotowaliśmy!
    Dashboard — Panel zarządzania interiorami (wykonali: @KoruS i @MyNick)
    Po zawianiu aktualizacji na serwer będziecie mogli odnaleźć nową zakładkę w dashboardzie, sygnowaną ikonką domku. Dostęp do podstawowych informacji oraz zakupu obiektów będziecie mieć z dowolnego miejsca na mapie. Akcje pokroju dodawania / usuwania / edytowania uprawnień mieszkańców, czy zarządzania samym intkiem będą nadal wymagać Waszej obecności w jednym z blipów drzwi interioru. 
    Sklepy 24/7 (wykonali: @murdok i @KoruS)
    Jak wcześniej było wspomniane, drugim panelem, który doczekał się reworku był sklep 24/7. Poza zmianami wizualnymi sklep otrzymał długo wyczekiwaną wyszukiwarkę przedmiotów oraz możliwość zakupu wielu przedmiotów na raz — bez konieczności spamienia w przycisk zakupu.
    Pomniejsze zmiany
    - Drobne usprawnienia w panelach
     
    Aktualizacja zawita na serwer dziś (tj. poniedziałek, 16.05.2022r), po restarcie serwera.
  15. intel polubił odpowiedź w temacie przez The White Car w Paleto Bay - Multimedia   
    Paleto Bay (Crescent City) - Wysunięte portowe miasto na północ od Los Santos, będąc jednym z ostatnich przystanków w San Andreas przed wjazdem do Oregonu. Te zazwyczaj chłodne i mokre miejsce jest jednym z najzimniejszych miejsc w całym stanie, gdzie w letnim szczycie, temperatura odczuwalna do 28°C/30°C. Z wyjątkiem lipca i sierpnia przeważa tam chłód zaś od końca września do początku czerwca chodzi się tam w kurtce lub bluzie. Zimą, Crescent City nawiedzają sztormy od strony morza a temperatura spada do 5°C/10°C. Odnotowano nie jedne opady śniegu w mieście, szczególnie duże przez krótki okres czasu w 2021 roku.

    Malownicze krajobrazy miasta wcale nie przyciągają turystów, większość mieszkańców Los Santos nie ciągnie do mniejszych miast aby tam spędzić całe życie. Traktują te miasta jak zasłużony odpoczynek na starość, tak jest i w tym przypadku. Paleto Bay to miejsce wypełnione po brzeg flagami USA z bardzo silnym i zżytym community które spotyka się na comiesięcznym Rodeo zgodnie z lokalną tradycją. Bardzo patriotyczne miasto które przywiązało się do okolicznej kultury i wspiera siebie nawzajem pod głosem jedynego w swoim rodzaju pastora. Tak jak w przypadku innych miast w San Andreas, te również jest szczegółowo rozwinięte pod kątem administracyjnym ale przestępczość na ulicach jest niewielka, za sprawą okoliczności i charakterystyki regionu.

    Najchętniej podejmowane zawody w Paleto Bay to te związane z pracami na pokładach kutrów rybackich lub do połowu krabów, praca w tartaku, prace budowlane i branża typowo farmerska a wszystko to oparte o klasę średnią która przeważa w mieście. Brakuje tutaj i będzie jeszcze brakować przez kilka/kilkanaście kolejnych lat biurowców znanych korpo i wszystkiego co mogłoby się kojarzyć lub świadczyć o tym, że jest do duże miasto. Jadąc na południe z Paleto Bay, w połowie drogi do Los Santos podróżni przejadą blisko Fort Zacundo (Vandenberg Air Force Base).

    Portowe miasto znane jest głównie z dostępnych terenów do polowań. Polowania są jedną z najważniejszych rzeczy dla tego miasta. Kluby łowieckie występujące w nim posiadają bogatą i długą historie obyczajów związanych z okolicznymi lasami i parkami narodowymi. Paleto Bay jest też objęte kluczowymi federalnymi prawami związanymi z występującym tam rezerwatem rdzennych amerykanów którzy posiadają swoje własne prawa i podlegają regulacją przez FBI. 

    https://discord.gg/BKBXcQN9BJ - Link Discord Community
  16. intel polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/12058-realesteverlived/
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/41-v3rso/
    Powód składania skargi: 
    Niekompetencja w roli opiekuna frakcji Blokowanie gry w sferze porządkowej Nietrzymanie się pierwotnych założeń przejęcia frakcji jako opiekun Znieważanie społeczności serwera (graczy swojej strefy) Brak umiejętności zarządzania grupą ludzi Chęć stworzenia monopolu z frakcji pomimo bycia jednym z dwóch liderów, brak kooperacji, samowolne decyzje Wyjaśnienie sprawy: Na wstępie poproszę o odkrycie tematu gdyż dodatkowo chciałoby się wypowiedzieć większe grono graczy w skardze przeciwko osobnikowi v3rso. Oczekujemy tego, że Bosmer z pomocą kosmy zaopiekuje się strefą publiczną bo są oni bardziej kompetentnymi i bardziej odpowiedzialnymi osobami do tego a zgaduje, że jak to ma teraz Speedy jako lider SD, Bosmer jako ten mniej główny opiekun też jest blokowany ze swoimi pomysłami które ma zgaduje wyjebiste.
    Dłuższy czas mnie i niejedną osobę interesowało czy jest sens w ogóle pisać tą skargę na Community Manager v3rso który obejmuje stołek opiekuna sektora porządkowego. Nie mogłem przejść obok tego obojętnie bo to jest po prostu niepojęte do czego dochodzi przez v3rso na serwerze który trzyma się ~3 lata. W ciągu ostatnich tygodni grałem w Los Santos County Sheriff’s Department pod liderką v3rso oraz Matrzak, w dzień który odszedłem dołączył Speedy. V3rso wytworzył sobie wobec mojej osoby negatywny obraz co skutkuje blokowaniem rozwoju mojego we frakcji jak i samego serwera. Każda próba rozmowy z owym użytkownikiem administracji kończyła się znieważeniem mojej, czy kolegów z frakcji osoby w sposób wręcz żałosny i niepojęty bo ten koleś piastuje taką ważną rolę na serwerze Role Play.
    Mamy 2022 rok, żyjemy wszędzie w większych czy mniejszych społecznościach a opiekun frakcji ma problem z pójściem na obustronną korzyść, aby tylko czuć się jakimś ważniakiem w tej grupie. Jawnie porównuje innych graczy, że ma na ich miejsce 30 innych ukraińców gdzie człowiek jest nie do zastąpienia bo każda istota jest na swój sposób unikalna.
    Niekompetencja w roli opiekuna
    Członek administracji w roli opiekuna totalnie się nie sprawuje. Rola opiekuna frakcji nie polega na robieniu sobie monopolu na frakcji (w tym przypadku Los Santos County Sheriff’s Department) korzystając z okazji pozbycia się poprzedniej liderki tj. ADVGierki, wlk, vxnewood. Sam v3rso kara za niepoprawną grę a nie widzi problemu w tym że drugi zastępca został potrącony i miał zmiażdżone nogi a wyskakuje z tekstem do paramedyka: I jak, wstanie kiedyś na te krzywe nogi?
    Blokowanie gry czy zmian w sferze porządkowej
    Wypowiem się za siebie, jak ktoś inny będzie chciał to zrobi postem w temacie. Podczas gry we frakcji wspiąłem się na rolę Deputy Sheriff Bonus II który odpowiada 3+1 PD, czyli dość wysoko bo ostatni krok aby zająć stołek sierżanta. Padła propozycja na dyskusjach od innego członka społeczności szeryfowskiej aby przywrócić GET czyli tym samym całe OSSB. Ja oraz mój dobry kumpel roleplayowy madeg wyraziliśmy chęć przejęcia tego bo graliśmy to wcześniej i wykładaliśmy dobrą grę niezłej jakości, mamy wiedzę zarówno w sferze porządkowej jak i przestępczej, potrafimy zorganizować grę dla grupy osób. Jedyne czego się dowiedziałem niedługo później to, że jestem ja jak i madeg blokowany na Sergeant mimo moim zdaniem sporej części poleceń czy to DS, czy SGT a uwaga, nawet drugiego lidera Speedy który by to już nam dał ale v3rso musiał to oczywiście zablokować. Na zebraniu które miało miejsce 12/05/2022 mój serdeczny kolega madeg poruszył tą kwestię na TeamSpeak 3 i jedyne czego się dowiedzieliśmy to, że v3rso ma na nasze stanowisko 30 ukraińców ubliżając nam. Takowe zachowanie jest totalnie nie-fair, pokazuje to tylko kompetencje v3rso w roli opiekuna który zamiast dyskutować na poziomie jak dorosły człowiek zniża się do takiego poziomu. Oczywiście nagrania z TeamSpeak 3 jako dowód załączam nagranie poniżej. V3rso nie chciał podać argumentu dlaczego ja ani madeg nie moglibyśmy objąć roli sierżanta, dla niego jest to “po prostu” bez większego powodu.
    Nietrzymanie się pierwotnych założeń przejęcia frakcji jako opiekun
    V3rso podczas przejmowania frakcji z Matrzakiem potwierdził, że jest to okres tymczasowy aby sprawdzić czy Speedy/311 sobie poradzi z założeniami jakie mają w głowie. Zapewniał że później odpuści stołek lidera LSSD z Matrzakiem i zostawi monopol dla Speedy i dodatkowo komuś. Niestety ale minęły jakieś dwa miesiące, Speedy wykazał się zaangażowaniem dla frakcji czego nie można powiedzieć o v3rso. Oczywiście jest to tylko mój pogląd sytuacji i zostawiam to też do poruszenia przez członków frakcji którzy przeszli z SD ubiegłych liderów do edycji v3rso. Wracając, minęły dwa miesiące i Speedy wychodząc chociażby z inicjatywą przekazania mi i madeg OSSB jest blokowany przez v3rso, który de facto już nie powinien angażować się w życie frakcji jako lider tylko nadzorować ze strony opiekuna czy wszystko działa tak jak powinno. V3rso nie blokował tylko mnie, a wiele innych rzeczy.
    Znieważanie społeczności serwera (graczy swojej strefy)
    Podczas ostatniej debaty na TeamSpeak 3 doszło do rozmowy między madeg a v3rso gdzie problemem było zablokowanie mnie i madeg przejęcia OSSB które było proponowane przez znaczną część frakcji tak samo jak nasze persony. O tym już coś powiedziałem w punkcie wyżej. V3rso podczas swoich wypowiedzi zawarł cytuję “Dobrze. Ja mam trzydziestu ukraińców na wasze miejsce.”, zostawiam to tylko do konkluzji każdej osoby ale jak na moje jest to po prostu znieważenie przy około trzydziestu osobach. Brak szacunku do graczy.
    Brak umiejętności zarządzania grupą ludzi
    Będę szczery, v3rso nie umie ani trochę zarządzać większą grupą ludzi przez swoje wybujałe ego niczym przysłowiowy piłkarzyk, mając kolorek wywyższa się przez co staje się osobą zawistną która nie pała sympatią względem innych członków frakcji, jest wręcz ciśnięty przez każdego z osobna przez swoje idiotyczne i wręcz dziecinne wybory które są nie fair. Wystarczy spojrzeć na to, że w ciągu ostatnich tygodni sporo członków frakcji odeszło, a inna część jest dalej na konferencji i gra bo lubi grę zastępcy ale ciśnie v3rso na kanałach do dyskusji etc. Podczas odchodzenia osób i pytań co mogło zawieść on odpowiada "brak alkoholu". Potwierdza to tylko moją tezę, że dla niego nie liczą się gracze i ich dobro.
     
    Samych powodów znajdzie się o wiele więcej, ale to też idzie wywnioskować z nagrań, chociażby zawiść v3rso z tekstami typu "No to jeżeli wiesz, że robicie mi pod górkę to macie odpowiedź dlaczego nie ma was na sierżancie." na odpowiedź że osoby które robią mu pod tzw. górkę w prowadzeniu ideologii frakcji są kasowane. Sytuacja Gonciarza, że jedna osoba trafia na BL a druga dostaje tylko degrad bez warn ani niczego takiego. Kolesiostwo etc.
    Dowody: 
     
  17. intel polubił odpowiedź w temacie przez goldonmywrist w SPANISH AVENUE UKRAINIAN COMMUNITY   
    Ukrainian Americans (ukr. українські американці) - amerykanie pochodzenia ukraińskiego, którzy wywodzą się z kilku fal imigracji do USA. Masowa emigracja rozpoczęła się w latach 1870-1914, kiedy to ludność ukraińska, według wspomnień wczesnych imigrantów, wyruszyła za ocean śladem polskich i żydowskich sąsiadów. Na chwilę obecną w Stanach Zjednoczonych populacja ukraińców sięga blisko 940 tysięcy a przyrost tejże emigracji odnotowano w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych po tym jak kongres USA w 1974 roku uchwalił ustawę sprzyjającą uchodźcom politycznym z ZSRR - w tym czasie zliberalizowano politykę imigracyjną co pozwoliło wielu radzieckim obywatelom na opuszczenie granic sojuza. Na początku wyjeżdżali głównie obywatele narodowości żydowskiej którzy prześladowani byli w kraju z przyczyn religijnych. Według danych służb imigracyjnych USA około 200 tysięcy radzieckich obywateli których większość stanowili rosyjscy i żydowscy uchodźcy wyemigrowało właśnie w tych latach, radzieccy żydzi wyjeżdżali na izraelską wizę najpierw do Austrii a stamtąd do Ostii lub Ladyslamu - przedmieść Rzymu gdzie znajdował się obóz radzieckich uchodźców gdzie spędzali tam kilka miesięcy w oczekiwaniu na amerykańską wizę. W USA emigranci z ZSRR osiedlali się najczęściej w Nowym Jorku (Brighton Beach), New Jersey czy Pennsylwanii a także w Los Angeles wraz obok ormian w dystryktach Hollywood takich jak Glendale czy Burbank.  Prawdziwy skok w sferze emigracji nastąpił po upadku komunizmu, w 1992 roku wydano 130 tysięcy wiz turystycznych, w 1996 - 53 tysiące wiz turystycznych i 55 tysięcy wiz biznesowych. 

    San Andreas - tutejsza społeczność ukraińska jest jedną z największych w kraju, według American Community Survey jeden na sześciu ukraińskich amerykanów mieszka właśnie tutaj. Największą etniczną enklawą społeczności jest Los Santos gdzie żyje blisko 83 tysiące populacji ukraińskiej a największym jej skupiskiem jest obszar zamieszkania nazwany przez lokalsów „Małą Odessą” w West Vinewood po trzecim największym mieście Ukrainy. Przez lata była ona stopniowo zasilana przez emigrantów tworząc transparentne miejsce ich zamieszkania. Społeczność ta jest dosyć zróżnicowana, sporą jej część stanowią osoby pochodzenia żydowskiego wyznające judaizm jak i osoby wyznania prawosławnego. Historycznie ukraińcy są bardzo religijnymi ludźmi ale z każdym pokoleniem tradycja ta ulega erozji, oprócz ortodoksyjnych żydów pochodzenia ukraińskiego którzy są piątą największą częścią tej społeczności trudno będzie wskazać kogoś kto idzie ślepo za religią, chyba że tkwi w niej od urodzenia. Pomimo tego, często można zobaczyć wśród nich motywy religijne jak krzyże żydowskie/chrześcijańskie, różańce zawieszone na szyi lub też inne elementy przedstawiania wierzeń religijnych we współczesnym znaczeniu (np. tatuaże).
    Z natury większość Ukraińskich amerykanów można określić jako ludzi prostych, asertywnych i chełpliwych. Są dumni ze swojego pochodzenia i dziedzictwa. Bardzo sobie to cenią i często mogą wdawać się w konfrontację, gdy ich duma lub dziedzictwo jest wyśmiewane. Mają fantastyczne wartości rodzinne związane z kulturą; oznacza to, że ich grupy społeczne są bardzo blisko związane z rodziną i przyjaciółmi. Bliscy przyjaciele i członkowie rodziny witają się tradycyjnym uściskiem i pocałunkiem w policzek. Mają plecy swoich ludzi, ale dotyczy to także tych, z którymi mają bliskie relacje osobiste. Wszyscy w swojej społeczności znają się i darzą wzajemnym szacunkiem bo każdy wie że działa dla wspólnego dobra jakim jest społeczność w której żyją. Przebywają w grupach wokół swoich domów i firm w swojej społeczności i szybko zwracają się do rodziny i przyjaciół o wsparcie gdy potrzebują pomocy. Bardzo dużą uwagę przywiązują do dóbr materialnych i do tego co przykuwa uwagę; markowa odzież, droga biżuteria, samochody, elektronika. Uwielbiają wręcz sprawiać pozory tworząc swój silny wizerunek pomimo, niekiedy, różnych okoliczności życiowych. Często można zauważyć zjawisko kiedy większość majątku przeznaczana jest na dobra luksusowe tylko po to by wyglądać "luksusowo". 
    Kilka faktów na temat ukraińskich amerykanów w San Andreas: 
    Przedstawiciele ukraińskiej diaspory są zwykle wysoko wykształceni - ponad 55% ma conajmniej stopień bachelor w porównaniu do 34% dorosłych mieszkańców San Andreas między 25 a 64. rokiem życia.  Wskaźnik aktywności zawodowej (77% wśród osób pomiędzy 18 a 64. rokiem życia są podobne do innych mieszkańców stanu (76%)  Większość mówi w domu po rosyjsku (58%) lub ukraińsku (28%) ale prawie wszyscy (96%) mówią przynajmniej trochę po angielsku. Ponad połowa biegle posługuje się językiem angielskim (56% mówi bardzo dobrze albo tylko i wyłącznie po angielsku)  Zdecydowana większość (78%) podaje swoje główne pochodzenie jako ukraińskie, 22% mówi o rosyjskim.  Przestępczość w Little Odessa cechuje się dosyć niskim odsetkiem, ma ona często wymiar lokalny i przejawia się najczęściej w handlu substancjami kontrolowanymi czy pojedynczych incydentach które lokalne służby notują. Miejsce to jest o wiele przyjaźniejsze od czasów kiedy wschodni blok kamenicy został wyremontowany przez firmę Nicholasa Satterfield i oddany do użytku projektu mieszkalnego My House Program który "w swoim założeniu ma charakter pomocowy dla średniozamożnych amerykańskich rodzin" i jest wycelowany bezpośrednio w wyeliminowanie skutków i szkód kryzysu mieszkaniowego zaistniałego w stanie San Andreas w ostanich latach. Ruch ten podniósł atrakcyjność kamienicy przy Spanish Avenue do tego stopnia że w sąsiedztwie ukraińskiej diaspory zdecydowały się zamieszkać w dużej mierze rodziny zastępców szeryfa co przełożyło się bezpośrednio na znaczne obniżenie wskaźnika przestępczości w tym rejonie.
    Obecność przedstawicieli LEA nie przeszkadza jednak w działaniach wykraczających poza pozornie spokojny dystrykt bowiem wiele osób posiada powiązania przestępcze z lokalnymi grupami z Vinewood takimi jak Armenian Power XIII gdzie często osoby te pełnią rolę na przykład pośredników w transakcjach narkotykowych, są dystrybutorami narkotyków z ramienia grupy, uczestniczą w szeroko pojętym procederze związanym z kradzieżą aut (Grand Theft Auto) czy po prostu są współpracownikami niskiego szczebla w strukturach tejże. Z drugiej strony, amerykanie ukraińscy pochodzenia żydowskiego są zdecydowanie częściej powiązani swoją aktywnością przestępczą będąc notowanymi jako osoby z ramienia Abergil crime family, organizacji przestępczej wywodzącej się z Izraela i posiadającej aktywnych przedstawicieli na całym świecie, w tym również w Los Santos które służy jako jeden z wielu kanałów dystrybucji ekstazy. Departament stanu USA uważa Abergils za jednego z 40 największych importerów narkotyków do USA, prokuratorzy federalni twierdzą że w momencie gdy chcieli oni rozszerzyć swój syndykat na terenie Stanów, zwrócili się do grup przestępczych powiązanych z La Eme (AP13, Vineland Boys) którzy szukali ujścia narkotyków dla izraelczyków. Oprócz biznesu narkotykowego warto wspomnieć o procederze prania brudnych pieniędzy. W latach 2002-2006 Ithzak i Meir Abergil prowadzili w USA działania o takim charakterze przepierając dziesiątki milionów dolarów funduszy zdefraudowanych z Israel Trade Bank. Pieniądze zostały pożyczone dla tutejszych izraelskich biznesmenów którzy później zostali zmuszeni do porzucenia swoich firm w przypadku braku spłaty pożyczki. Meir wskazany jako osoba odpowiedzialna za finanse - zbierał je a potem przepierał i inwestował. Wskazano również Gabiego Ben Harosh który został aresztowany w 2004 roku i który kierował bankiem pożyczkowym na usługach braci Abergil.
    ___________________________________________________________________________________________________________________________________
    OOC: Otwieram projekt chcąc przełożyć swój dotychczasowy research związany z rosyjskojęzczyczną zorganizowaną przestępczością na dosyć wiarygodne jej odwzorowanie w realiach serwera skupiając się na próbie sportretowania ukraińskiego community. Uważam że wszystkie informacje dotychczas zgromadzone jak i czas przegrany na postaciach tworzących nasze małe osiedle pozwalają mi stawiać poważniejsze przestępcze kroki stawiając nacisk z jednej strony na ukazanie faktycznego obrazu społeczności pochodzenia wschodniego a z drugiej wpasowanie go w amerykańskie realia. Chciałbym znaleźć w tym jakąś równowagę z czasem tworząc hierarchię całej organizacji opierając ją na wydarzeniach stricte in-game. W gwoli ścisłości - jest to projekt community z którego na ten moment wyłania się powoli przestępcza elita która ma reprezentować interes osiedla na przestępczym rynku. Całość póki co jest w fazie kreowania się, na ten moment kreujemy grę na modłę low-mob z zamiarem progresowania w stronę czegoś większego opierając model rozgrywki o tradycje rosyjskojęzycznego półświatka przestępczego bazowanego na klimacie Kalifornii.
    Jeśli chodzi o postacie które głównie tutaj się przewijają to tak jak w tytule - są to ukraińscy amerykanie co według mnie jest pojęciem bardzo ogólnym. Ukraińska diaspora w Los Angeles jest bardzo przemieszana względem pochodzenia, nie wykluczam tutaj postaci amerykanów ukraińskich pochodzenia żydowskiego lub ormiańskiego i pochodnych, tworząc to miejsce do gry mam na myśli to by kamienica przy Spanish Avenue będąca wspólnym mianownikiem była barwną mozaiką postaci o różnych pochodzeniach, charakterach, celach życiowych głównie skupiających się na poprawie swojego materialnego bytu odchodząc bardzo często w przestępczą drogę. Jeśli masz ochotę dołączyć do tworzącej się społeczności, zapraszam na Discordowe PW (goldonmywrist#7680) celem omówienia tego co chcesz grać tak by było to jak najbardziej spójne z wizją którą tworzymy. 
    Ekipa: @goldonmywrist@malibudreams@Smugglercb@Szybki@Brodacz
  18. intel polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #44   
    Pomniejsze zmiany

    - Komisy samochodowe mogą korzystać teraz z komendy /komis wycena [pieniądze] aby ustawić cenę sprzedaży pojazdu przypisanego pod panel, a następnie sprzedać go z pomocą /o pojazd.
    - Dodano komendę /komis cena, która pozwala graczowi na sprawdzenie ceny pojazdu w komisie jeśli została ona ustawiona.
    - Poprawiono błąd, który pozwalał graczom na spawnowanie aut, które już do nich nie należały.
    - Naprawiono usuwanie uprawnień do pojazdu w dashboardzie gracza.
    - Pojazdy startowe ponownie posiadają rejestracje.
    - Dodano możliwość ściągnięcia i ponownego montażu tablic rejestracyjnych z pojazdu za pomocą skrzynki z narzędziami, przy skorzystaniu z komendy /v plateoff.
    - Pojazdy bez tablic nie wyświetlają już losowych tablic.
    - Pojazd z ściągniętymi tablicami wyświetla się teraz jako "brak tablic" w ALPR.
    - /v rejestracja wyświetla teraz stosowne /do odnośnie braku tablic.
    - Dodano ostrzeżenie OOC informujące o możliwym FCK z powodu przedawkowania wspomagaczy.
    - Dodano dwa kolejne ostrzeżenia IC informujące o stanie zdrowia naszej postaci w wyniku zażywania wspomagaczy.
    Zmiany zostaną wprowadzone w życie 12.05
  19. intel polubił odpowiedź w temacie przez hashcakes w [10.05][FLR] NEMESIS - SENSES   
    **10 kwietnia późnym wieczorem na mediach społecznościowe oraz serwisach streamingowych niespodziewanie pojawił się nowy utwór artystki, w którym jak wcześniej zapowiadała można usłyszeć jej wokal. Z social media NEMESIS można wywnioskować, że utwór jest dedykowany zmarłemu przyjacielowi, sławnemu fotografowi - Diego Conslotto, który odszedł tego dnia.**
    ((NAPISY YT))
    Materiał wrzucony w wyniku wydarzeń fabularnych, nie podlega wycenie, ewentualnie posłuży również jako jedna z promocji nadchodzącego albumu.
    PROMOCJA
    - posty zamieszczone na social media
    - zaśpiewanie numeru na żywo na pożegnalnej galerii Diego Conslotto 22/05/22 w SAGMA
  20. intel polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #43: Pod czujnym okiem   
    System Monitoringu Miejskiego i Shotspotterów
     
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony został system monitoringu miejskiego i shotspotterów, które rozmieszczone zostały w kluczowych miejscach rozgrywki - stacjach benzynowych, placówkach rządowych, ruchliwych parkingach i miejscach rozrywki.

    Popełnienie zbrodni w pobliżu kamery monitoringu informuje policję o popełnianym przez nas czynie (kradzieży auta, podpaleniu), a w wypadku shotspottera - oddanych strzałach.

    Jeżeli budynek grupy (parking, komis samochodowy itd.) wyposażony jest w system monitoringu, zgłoszenie zostanie również wysłane z ramienia ochrony budynku.
     
    Monitoring Live
     
    Do systemu monitoringu miejskiego dodany został także podgląd live. Funkcjonariusze frakcji z odpowiednimi permisjami, będą mogli obserwować na żywo różne miejsca na mapie i odgrywać rolę dispatchera, a także zapewniać wsparcie pozostałym członkom. 

    Kamery posiadają możliwość zoomowania oraz obrotu podobnie jak lornetka, jednak ograniczone są one do konkretnego pola widzenia.
     
     
    Pomniejsze zmiany & Bugfixy
    - Dodano nowe animacje
    - Dodano tryb automatycznego chodzenia pod F4
    - Zwiększono spalanie pojazdów
    - Obniżono cenę paliwa na stacji, teraz kosztuje $19/l
    - Naprawiono błąd związany z extrasami, który powodował zatrzymywanie się pojazdu.
    - Naprawiono krytyczny błąd związany z brakiem możliwości zalogowania się podczas pobytu w więzieniu.
    - Naprawiono błąd, który blokował dziuple przed wypłacaniem pieniędzy jeśli wypłata miała mieć miejsce po restarcie serwera.
    - Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na opuszczenie hotelu.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał że każdy gracz będący w grupie mógł wypłacić pieniądze z parceli bez względu na posiadaną flagę.
    - Parcele od teraz mogą być przypisane tylko do budynków grupowych.
    - Naprawiono display i zapis tekstury ciała na ciuchach.
    - Otrzymane wiadomości w telefonie logują się od teraz w logach.
    - Nielegalny imigrant nie może już wyrobić dokumentów, ani nie podejmie pracy z ramienia urzędu.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już auta w salonie samochodowym.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już domu w inny sposób niż poprzez drugiego gracza.
    - Naprawiono błąd, który powodował że MDT nie działało po zmianie postaci
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał świeżo stworzonym postaciom korzystać z przesuwania animacji przy pierwszym logowaniu
    - Poprawiono błąd który powodował że animacje wrzucały gracza pod ziemię
    - Poprawiono błąd który usuwał kolizję gracza w wypadku gdy ten zbyt często zmieniał postać.
    - Poprawiono błąd który powodował że interiory pochodzące od Rockstar nie ładowały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia nie aktywowały się za pierwszym razem.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenie nie zapisywały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia znikały po wywołaniu /aspawn na gracza.
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał graczom wejście do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się mapy i nazw ulic.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się MDT.
    - Poprawiono błąd który inicjował anticheat clientside'a dwa razy.
    - Poprawiono błąd który powodował fade out ekranu przy wchodzeniu do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się ID ciuchów pomiędzy postaciami przy korzystaniu z ich zmiany.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się makijażu pomiędzy postaciami
    - Gracz poprawnie synchronizuje teraz swoje labelki i wygląd w przypadku otrzymania /aspawn
    - Poprawiono brak notyfikacji na temat dostępności interaktywnych pedów.
    Zmiany zostaną wprowadzone w dniu 11.05
     
  21. intel polubił odpowiedź w temacie przez onimane w [SM] Stronzo Media   
    STRONZO MEDIA - Redakcja zajmująca się publikowaniem między innymi; satyrycznych, oryginalnych wywiadów ze znanymi osobami - Stronzo Talks. A także drukowaniem i promowaniem jednego z pierwszych magazynów motoryzacyjnych w Los Santos - Nagareboshi Magazine. Stronzo Media przede wszystkim stara się skupiać na branży rozrywkowej, oraz dostarczaniu swoim czytelnikom powodów do śmiechu i rzetelnych informacji, które nie są w żaden sposób manipulowane przez jakiekolwiek zewnętrzne organizacje. Dzieła wychodzące z redakcji Stronzo Media przeznaczone są głównie dla młodzieży i młodych dorosłych.
                                                                                                                                                                                                                                                                                            


         STRONZO TALKS to satyryczna forma wywiadów, prowadzonych przez dwóch ludzi sukcesu - Gregorego Russela, czyli biznesmena; CEO spółki piwowarskiej Stronzo, oraz jednego z czołowych adwokatów działających w Los Santos - Ilario Gallo. Do programu zapraszane są różnorakie osobistości, od celebrytów, do naukowców aż po biznesmenów czy lekarzy. Same wywiady kojarzone są z uszczypliwymi, czasem wręcz denerwującymi pytaniami w stronę gości oraz oryginalną formą. Pierwsza część wywiadu przeprowadzana jest w samochodzie, materiał zaczyna się w momencie kiedy gość siada na miejscu pasażera, prowadzący jadą ze swoim rozmówcą do studia, gdzie wywiad jest kontynuowany. Sama forma wzbogacona jest w kreatywne i unikalne segmenty, które mają rozśmieszyć widza a samym prowadzącym jak i rozmówcy zapewnić trochę nietypowej rozrywki, która odróżnia "Stronzo Talks" od innych talk-show, programów czy nawet podcastów
     

         NAGAREBOSHI MAGAZINE jest zaś magazynem motoryzacyjnym, tworzonym przez dwójkę amatorów i pasjonatów motoryzacji; J.Shinoda i C.Walkera. W samym magazynie możemy przeczytać o najciekawszych projektach samochodowych w mieście, każdy numer zawiera szczegółowy opis jednego auta, który wzbogacony jest cieszącymi oko fotografiami. Do tego czytając czasopismo, możemy dowiedzieć się o tym co się dzieje obecnie w mieście, jeżeli chodzi o strefę motoryzacyjną, dowiemy się o nowo dostępnych samochodach, działaniach poszczególnych tunerów i tym podobnych. W środku znajdują się także relacje z eventów, informacje o przyszłych wydarzeniach jak i okazjonalne wywiady z właścicielami biznesów, obracających się dookoła samej motoryzacji w Los Santos. Sam magazyn jest prowadzony w luźnej, przyjemnej formie
     
    RIDE MAGAZINE jest po części kontynuacją Nagareboshi. Po swoim wyjeździe Jake oraz Curtis działali prężnie, aby zebrać nową ekipę i umożliwić jej kontynuacje dzieła, jakim było prowadzenie jedynego, prawilnego magazynu motoryzacyjnego Los Santos, jednak aby sprawiedliwości stało się zadość, projekt wymagał nowej nazwy, aby odróżnić jedno czasopismo od drugiego. Projektem "RIDE!" zarządza bliski przyjaciel dwójki, Cedric Davis, właściciel ENDO Performance. W skład samego teamu odpowiadającego za wydawanie tego cuda wchodzą: Koichi Handa, Curtis Parker, Lyle Murphy, Herd Case, Jack Speed, Sophie Bird, Nikorasu Shiki, Toby Dieau, Mikael Kaurismäki, Chao Sima, Jordan Kent oraz Lavender Jenkins. Sam magazyn zachowuje koncepcje Nagareboshi w lekko zmodyfikowanej formie, jednocześnie z racji tego, że tworzy go więcej osób będziecie mogli znaleźć w nim jeszcze więcej ciekawych segmentów, wiadomości ze świata motoryzacji czy też po prostu dobrych i ładnych projekktów.
     
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
    Stronzo Media założone zostało z inicjatywy dwóch biznesmenów, ludzi sukcesu - Ilario Gallo, oraz Gregorego Russela. Mężczyźni wspólnie stwierdzili, że w Los Santos brakuje rozrywki w mediach i postanowili to zmienić tworząc redakcje, która będzie zajmować się głównie wydawaniem materiałów w luźnej, rozrywkowej formie - z dala od powagi, lecz nie z dala od kontrowersji. Dawne centrum rekreacyjne drużyny Stronzo Racing, która to brała udział w lidze SARS, zostało przekształcone w "Stronzo Media Tower". Sale z symulatorami zamienione zostały na pomieszczenia biurowe, oraz studio.  W ich zamysł wpasował się idealnie magazyn Nagareboshi, który nie dość że dotyczy jednej z rzeczy, które faceci kochają najbardziej - czyli motoryzacji, to sam w sobie prowadzony jest w luźny sposób odpowiadający wizji mężczyzn. Jake i Curtis postanowili dogadać się więc ze swoimi znajomymi, Gregiem i Ilario na temat wydawania swojego czasopisma pod skrzydłami Stronzo Media.
     
    RIDE! MAGAZINE - Dnia 13.01, piątek trzynastego światło dzienne ujrzał pierwszy "sneak peak" z magazynu RIDE! tworzonego przez członków środowiska motoryzacyjnego w Los Santos. Projektowi przewodzi Cedric Davis, wraz z ekipą zapalonych pasjonatów stara się dalej tworzyć pismo od fanów motoryzacji, dla fanów motoryzacji tak jak to robiło Nagareboshi. Chłopaki pozostają w bliskim kontakcie z Jakiem i Curtisem, którzy przenieśli swoją działalność do Japonii. Pismo powstało z chęci utrzymania jednego z lepszych i bardziej przyziemnych czasopism w społeczności, chłopaki i dziewczyny tworzące magazyn RIDE! dokładają wszelkich sił, aby społeczność motoryzacyjna w Los Santos była zżyta oraz jak najbardziej aktywna. W skład tworzących wchodzą ludzie z różnych środowisk, prawdziwi dziennikarze, mechanicy, graficy jak i po prostu pasjonaci. 
     
                                                                                                                                                                                                                                                                                            

    Siedziba Stronzo Media znajduje się we wspominanym już wcześniej "Stronzo Media Tower", które mieści się na Rockford Hills przy Marathon Avenue. Sam budynek wpasowuje się odpowiednio w klimat redakcji. Jest to nietypowa, łatwo wpadająca w oko, wielopiętrowa budowla.
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
     
    INFORMACJE OOC:
     
  22. intel polubił odpowiedź w temacie przez Boxidro w Media niezależne | Informacje   
    W ostatnim czasie dostałem dużo wiadomości i sygnałów od graczy, którzy są zainteresowani rozgrywką w sektorze medialnym, ale chcieliby stworzyć coś swojego. Dlatego też z dniem dzisiejszym wychodzę do graczy z mediami niezależnymi. Media niezależne lub też inaczej małe media będą tworzone przez was - graczy. Myślę, że to będzie dobra odskocznia od codzienności, a zarazem możliwość wybicia się i z czasem rywalizowanie z dużymi mediami, które istnieją już na serwerze.

    Obecne działanie mediów

    Na chwilę obecną działają tylko jedne, duże media - Daily Globe. Jest to jedyna czynna stacja medialna, którą widać i gracze tworzą cały czas artykuły i tym podobne. San News w ostatnim czasie zostało zamknięte przed lidera i jest nieaktywne.  Zdaję sobie z tego sprawę, że nie każdy chce działać pod wspomnianym projektem medialnym, dlatego też od dzisiaj macie możliwość na swoje media.  Jest to kolejny krok, który chcemy wystosować w stronę społeczności serwera, by ta strefa nie była zamknięta tylko na medialnego giganta, jakim jest Daily Globe. W świecie realnym funkcjonują pomniejsze portale medialne, stacje itp, a wśród nich są istniejące już kilkadziesiąt lat giganty, z którymi właśnie mniejsze media rywalizują.

    Rozwinięcie mediów niezależnych

    Początkowe nowe projekty utworzone przez was będą jedynie w cieniu istniejącego już projektu. Wiadomo, że początki będą trudne i wybicie się będzie wymagało czasu i ciężkiej pracy. Na start możecie liczyć na pomoc z mojej strony oraz pomocników z branży, jeśli będzie taka potrzeba. To od was będzie zależeć, jak wasz projekt się rozwinie - zaczniecie w małym mieszkaniu u kogoś czy wynajmiecie budynek w obskurnej dzielnicy, a do dyspozycji na dojazdy będzie pordzewiały picador, a z czasem pójdziecie wyżej i będzie was stać na lepszy budynek, lepszy pojazd i będziecie mieli więcej do powiedzenia w świecie medialnym lub też zostaniecie tam, gdzie zaczęliście i projekt upadnie. Cały sukces waszego projektu leży w waszych rękach. 

    Artykuły

    W dziale mediów niezależnych widnieje zakładka "Artykuły". W momencie, gdy wasz projekt zostanie zaakceptowany, to wszelkie artykuły/podcasty/wywiady etc. będą musiały zostać umieszczone tam z odpowiednim oznaczeniem w tytule tematu np. Green News chce wstawić artykuł, więc w tytule tematu wstawiają dwie pierwsze litery, by się wyróżniały w morzu innych napisanych - [GN] 001. Nazwa artykułu. To będzie ważna część pracy dla was, ponieważ będziecie dostawać wyceny za napisany artykuł. Od kwoty wyceny będą zależeć zebrane przez was informacje, fotografie, rzetelność i jaki odbiór czytelników będzie na wasz artykuł. Macie dowolną formę tworzenia - artykuł/podcast/wywiad itp., ale to wszystko ma nawiązywać do tematu, który został wybrany przez was. Daje wam do dyspozycji wybranie sobie dwóch tematów, z których będziecie tworzyć artykuły i budowali swoje media.

    Media, a branża rozrywkowa

    Obecnie spod szyldu Daily Globe w branży rozrywkowej funkcjonuje kilku dziennikarzy, którzy są rozpoznawalni w świecie In Character. Wraz z wejściem mediów niezależnych chce dać wam, jako opiekun branży oraz mediów możliwość wejścia swoimi postaciami w świat celebrytów. Nie jest to wymagane, ale zachęcam was do tworzenia redaktorów/dziennikarzy pod branże rozrywkową z normalnym profilem, wsparciem od nas i możliwościami, żeby wasze postacie, a zarazem projekt medialny tworzony przez was stały się również w przyszłości rozpoznawalne. Branża rozrywkowa daje dużo możliwości i otwiera drzwi do sławy, znanych ludzi, co tylko ułatwi wam rozgrywkę w odczuwalnym stopniu. Jeżeli zdecydujecie się wejść swoimi postaciami w branżę, to będzie to dodatkowy boost dla waszego projektu, na który będziemy też zwracać uwagę, ponieważ będziecie mieli więcej możliwości, większe zasięgi, a projekt może łatwiej się wybić w górę i wyjdzie to wam na plus. Będziemy również umieszczać  w waszych tematach narracje - czy stacja się rozwija, czy stoi w miejscu etc. 

    Rekrutacja

    W momencie opublikowania tego tematu startuje rekrutacja. Poszukuje w tym momencie 3-4 mediów, ale nie wykluczam, że w sytuacji, gdy dostanę sporo dobrych aplikacji, dobierzemy kogoś jeszcze. Zależy mi przede wszystkim na osobach aktywnych, które będą w stanie wnieść dużo pozytywnego wiatru w działaniu mediów. Dodatkowo jeden slot zostaje zarezerwowany na tematy frakcyjne/polityczne przez fakt, że San News, które się tym zajmowało po prostu zostało zamknięte. Jest on oddzielony od puli wolnych miejsc, więc pozostają 3-4 miejsca dla was na media o dowolnej tematyce, jaką sobie wybierzecie. Odsyłam was tutaj do tematu i zachęcam do składania aplikacji.


    Powodzenia i widzimy się w grze!
     
     
     
  23. intel polubił odpowiedź w temacie przez naughty w Grotti Itali GTS Spyder   
    Nazwa pojazdu: Grotti Itali GTS Spyder
    Zdjęcie:
    Opis: Co tu dużo mówić. Usprawiona wizualnie wersja Itali od R*.
    Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/grotti-itali-gto-spider-add-on-tuning
  24. intel polubił odpowiedź w temacie przez U Can Try w Ubermacht Sentinel SG3   
    Nazwa pojazdu: Ubermacht Sentinel SG3
    Zdjęcie: 
    Opis: Pojazd wzorowany na raczej kazdemu dobrze znanym BMW E36. Model jest bardzo dobrej jakosci. Generalnie to jest paczka w ktorej sklad wchodzi coupe, sedan, touring (kombi) i cabrio.
    Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/ubermacht-sentinel-sg3-pack-add-on-tuning-sounds-lod-s
  25. intel polubił odpowiedź w temacie przez jedrekk w Progen MF1 Spyder   
    Nazwa pojazdu: Progen MF1 Spyder
    Zdjęcie:
    Opis: -
    Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/progen-mf1-spyder-add-on-animated-roof-sounds
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin