Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Becia

Gracz
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. pelson_c polubił odpowiedź w temacie przez Becia w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute   
    Dzięki @domo978, @Sii ❤️
     

    Nominuję: @KasiuLa, @Azzi_24 @pelson_c, @Wilczek
  2. nervusek polubił odpowiedź w temacie przez Becia w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute   
    Dzięki @domo978, @Sii ❤️
     

    Nominuję: @KasiuLa, @Azzi_24 @pelson_c, @Wilczek
  3. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #74 Optymalizacja, nowe ciuchy i wiele więcej!   
    Hej! Od dawna wśród naszej społeczności pojawiają się głosy o braku płynności rozgrywki, znikających teksturach, freezach i innych uprzykrzających rozgrywkę problemach. Wasz komfort rozgrywki jest dla nas bardzo ważny, dlatego ostanie dwa tygodnie poświęciliśmy całościowo na redesign i rework naszego kodu pod kątem optymalizacji. Wykorzystaliśmy najnowsze zmiany oferowane przez platformę AltV, takie jak Virtual Entities, które umożliwiły nam znaczną poprawę jakości gry na serwerze! 
     
    Optymalizacja wydajności 
    Zaimplementowaliśmy szereg poprawek optymalizacyjnych, które pozytywnie wpłynęły na wydajność naszego skryptu. Dokonaliśmy kompleksowej modyfikacji aż 11 różnych systemów, co znacząco zwiększyło płynność gry na naszym serwerze. Optymalizacji poddaliśmy takie elementy jak: Markery, Teksty 3D, Obiekty interaktywne, Łuski, Ślady kryminalistyczne, Kolczatki, Modele postaci, Blokady drogowe, Punkty zainteresowań, Graffiti oraz Efekty specjalne.
    Chcielibyśmy podzielić się z Wami wynikami testów przeprowadzonych na zupełnie przebudowanym systemie bankomatów. Testy odbyły się na niezaludnionej lokacji w Vespucci, gdzie zostało wygenerowanych 100 bankomatów, każdy z nich oznaczony niebieskim symbolem dolara i opatrzony instrukcją obsługi. Do testów wykorzystaliśmy kartę graficzną RTX 3060Ti przy rozdzielczości 3440x1440, skupiając się na dwóch kluczowych parametrach: liczbie klatek na sekundę (FPS) oraz zużyciu pamięci VRAM. Wyniki wykazały, że nowy system jest znacznie wydajniejszy, zapewniając lepszą płynność gry i niższe zużycie pamięci. Przed modernizacją wyświetlenie 100 bankomatów powodowało spadek wydajności o 25 FPS, podczas gdy po reworku nie zauważono żadnych strat w liczbie klatek.
     

    Wykorzystanie nowego systemu TextLabels oraz VirtualEntities przyniosło poprawę aż o 25 FPS!
     
    Nowe ciuchy 👕
    Zauważyliśmy, że na naszym serwerze brakuje świeżych opcji ubioru dla postaci graczy. Jesteśmy zdecydowani uzupełnić tę brakującą część garderoby, planując stopniowe wprowadzanie nowych zestawów ubrań. Należy jednak pamiętać, że proces ten wymaga znaczącej ilości czasu, ze względu na konieczność optymalizacji modeli i tekstur dla zapewnienia płynności gry. Jako pierwszy krok, dodaliśmy do kolekcji wszystkie ubrania z DLC The Chop Shop i San Andreas Mercenaries, które zostały wprowadzone do podstawowej wersji GTA V w 2023 roku. Prosimy o chwilę cierpliwości, ponieważ w najbliższym czasie planujemy stopniowo dodawać nowe ciuchy na serwer!
     

    Nowy podgląd SMS 💬
    Od teraz odczytywanie wiadomości SMS staje się jeszcze łatwiejsze! Gdy tylko na Wasz telefon przyjdzie nowa wiadomość, pojawi się jej podgląd w prawym dolnym rogu ekranu. Dzięki tej funkcji możecie zapoznać się z treścią wiadomości bez potrzeby sięgania po telefon. Planujemy dalsze aktualizacje i poprawki związane z funkcjonalnościami telefonu w niedalekiej przyszłości.
     
     
     
     
    Usunięcie /tog freeze
    Aby poprawić Wasz komfort rozgrywki zdecydowaliśmy się na usunięcie komendy /tog freeze. Było to spowodowane licznymi problemami z jej działaniem, które były nieprzewidywalne i występowały w zależności od platformy sprzętowej gracza. Od teraz, aby odblokować swoją postać, należy użyć klawisza Y podczas przechodzenia przez drzwi. Ta zmiana ma na celu definitywne wyeliminowanie problemu zapadania się postaci pod tekstury.
     
     
    Nowa miniaturka postaci
    Nowa, estetyczna aktualizacja dla Was - zamiast  monotonnych inicjałów, teraz będziecie mogli  zobaczyć rzeczywisty wygląd Waszej postaci. Na  razie wprowadziliśmy tę zmianę w zakładce "Moje postacie" w panelu gracza, ale planujemy rozszerzyć ją również na miniaturki w Waszych profilach na forum. Dodatkowo, jeśli zdecydujecie się ukryć postać w panelu gracza, jej miniaturka również zostanie ukryta. To Wy decydujecie, jak ma wyglądać Wasz profil!
     
     
     
     
     
    Plebiscyt Vibe 2023
    Jesteśmy w trakcie tworzenia systemu, który w pełni zautomatyzuje nasz plebiscyt, umożliwiając precyzyjne zliczanie każdego oddanego głosu. Cały proces zostanie włączony bezpośrednio do naszego panelu gry, dzięki czemu każdy użytkownik będzie miał możliwość oddania dokładnie jednego głosu, gwarantując sprawiedliwość i przejrzystość głosowania. Plebiscyt za rok 2023 będzie oddany do Waszych rąk w ciągu najbliższych dwóch tygodni, poinformujemy o tym w osobnym temacie.
     
    Zmiany QoL & Bugfixy
    Naprawiono usuwanie tatuaży (komenda /o laser). Dodano ID właściciela pod komendą /v info. Zwiększono ilość slotów na blipy poprzez usunięcie nazw salonów samochodowych - teraz wyświetla się tylko "Salon samochodowy". Zablokowano sprzedaż interiorów z nieopłaconymi podatkami. Postacie męskie domyślnie nie otrzymują już zestawu do makijażu. Poprawiono wyświetlanie komend /ss, /screenshot, /timestamp w legendzie. Dodano komendę /clearchat do czyszczenia widocznych wiadomości na czacie. Poprawiono błędy podczas respienia pojazdu oraz wsiadania do pojazdu klawiszem 'G' Naprawiono błąd związany z boomboxem Naprawiono bugowanie rzutek przez zminimalizowanie gry alt+tab Poprawiono animacje przy końcu gry w rzutki oraz usunięto wagi itemów przy przeszukiwaniu Poprawiono synchronizację brudu pojazdów Poprawiono synchronizację kolczatek Naprawiono błąd związany z możliwością zakupu 0 przedmiotów w sklepie Przepisano mechanizm przyczepiania się do pojazdów pod klawiszem 'X' dla lepszej synchronizacji i animacji. Poprawiono usuwanie tymczasowej broni doczepialnej po wyjściu ze strzelnicy. Poprawiono komendę /pokaz ccw - teraz nie wyświetla już licencji kierowcy. Poprawiono błąd związany z odtwarzaniem ostatnio używanej animacji podczas wyjmowania telefonu lub przechodzenia przez drzwi. Poprawiono działanie /undercover - przy wyłączeniu tego trybu pozwala na normalne wyświetlanie tagu grupy. Dodano możliwość zaznaczenia dodatkowych informacji przy tworzeniu zgłoszenia (postać/pojazd/interior/grupa). Poprawiono błąd, przez który gdy zmienialiśmy postać na taką, do której domu dokonano włamania, to zostawały wygląd i pozycja starej postaci, Naprawiono wyświetlanie gotówki od razu po wejściu na serwer Naprawiono tworzenie poprawnej ilości narkotyków podczas gotowania i brudzenia Poprawiono nakładanie się telefonu na licznik, gdy wyjmiemy go w pojeździe Dodano w EQ informacje dot. ilości paliwa w kanistrze Zabezpieczono /kasjer wydaj:
    a) Sprawdzenie czy osoba napadająca jest na duty organizacji przestępczej,
    b) Wprowadzono limit napadów na grupę przestępczą 2 na 3 dni. Zwierzęta
    Ważna wiadomość dla wszystkich miłośników zwierząt! Dostosowaliśmy ceny oraz parametry wszystkich usług i przedmiotów związanych ze zwierzętami. Od teraz dadzą Wam więcej za mniej!
    Cena małego lekarstwa zmniejszona z $500 do $100, teraz odnawia 50 HP (wcześniej 10 HP). Cena średniego lekarstwa zmniejszona z $2000 do $150, teraz odnawia 100 HP (wcześniej 15 HP). Cena dużego lekarstwa zmniejszona z $3500 do $250, teraz odnawia 200 HP (wcześniej 30 HP). Cena karmy dla psów zmniejszona z $500 do $50. Cena karmy dla kotów zmniejszona z $350 do $50. Cena karmy dla szczurów zmniejszona z $250 do $25. Cena karmy dla królików zmniejszona z $150 do $25. Koszt całkowitego leczenia zwierzęcia u weterynarza zmniejszony z $3000 do $250.  
    Zmiany w MDT
    Automatyczne usuwanie wszystkich wpisów HRAW/LRAW z kartoteki pojazdu/cywila po usunięciu BOLO. Poprawiono wyświetlanie nieopłaconych grzywien w MDT. Jednostki CAD utrzymują się po restarcie aplikacji (MDT). Poprawiono przekierowania posiadłości cywila. Zmieniono BOLO na faktyczne BOLO, a nie nakaz. Credits
    Optymalizacje - @avepy Poprawki MDT - @mafineeek Poprawki zwierzaków - @Toyer Pomniejsze zmiany - @avepy @mafineeek @Toyer @csskrouble @Grzes @Broom  
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 28.01.2024 o godzinie 4:00!     
  4. Becia polubił odpowiedź w temacie przez baryyy w Mods Changelog   
    21.12.2023
    Nowe pojazdy, bugfixy oraz poprawki
    Z restartem w dniu 21.12.23 o godzinie 4:00 wprowadzamy poprawki pojazdów znajdujących się na serwerze, dodajemy długo wyczekiwane propozycje oraz wyłączamy obiecane dłuższy czas temu zasoby, z pomniejszych bugfixów został wgrany poprawiony model Sandstorma, z dodaniem do niego nowych części tuningowych. Z nowych pojazdów na serwerze pojawiła się elektryczna wersja Sandstorma, nowa Caracara 2022, Bravado Vulture oraz Ubermacht Beretta (lorowy odpowiednik BMW iX3)
    Zmiany wchodzą na serwer wraz
    z restartem 22.12 o 4:00.
    Sandstorm Spark jest już dostępny w salonie.
    grafika by @onimane
  5. Becia polubił odpowiedź w temacie przez domo978 w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute   
    Dzięki @nvr forgive
     
    Nominuję: @VerQ @FreQ @Obanon @NiezależnaFretka @oliwierr @Becia @Witekis
  6. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Sii w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute   
    nominacja dla @Becia @Zugi
  7. Becia polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #68   
    Oprócz powyższych zmian, na swój osobny wpis zasługują także zmiany w panelach grup po stronie użytkownika - otrzymały one nowy design, upraszczający chociażby wybór grupy ze względu na możliwość wyboru, której postaci grupy chcemy przeglądać. 
    Sam panel grup również przeszedł mały redesign, który zrezygnował z różowych bloków, a także utworzył zakładkę pod nowe funkcjonalności, które będziemy wprowadzać z czasem - przycisk jednej z nich otrzymacie jako sneakpeek wraz z tym updatem.

     
     
     
     
     

  8. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Saboorek w [Biznes/Firma Ochroniarska] SecureSense   
    SecureSense to nowoczesna firma specjalizująca się w montażu systemów przeciwpożarowych oraz systemów zabezpieczeń, takich jak kamery monitoringu i alarmy. Firma została założona w 2023 roku w Los Santos przez doświadczoną funkcjonariuszkę Jasmine Mikami, która od lat służy w Fire Prevention Bureau należącym do Los Santos Fire Department.
    SecureSense powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na skuteczne rozwiązania w dziedzinie ochrony przed pożarami oraz zabezpieczeń. Firma oferuje kompleksowe usługi, począwszy od konsultacji i projektowania, aż po instalację systemów. Ich głównym celem jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i ochrony ich mienia przed zagrożeniami.
    Firma specjalizuje się w montażu zaawansowanych systemów przeciwpożarowych, które składają się z detektorów dymu, czujników ciepła, systemów alarmowych i systemów gaśniczych. Ich doświadczony zespół techniczny dokładnie analizuje potrzeby klienta i projektuje rozwiązania dopasowane do indywidualnych wymagań. Dzięki temu klient otrzymuje system, który gwarantuje wczesne wykrycie pożaru i szybką reakcję, minimalizując ryzyko strat materialnych oraz zagrożenie dla życia i zdrowia.
    SecureSense oferuje również instalację nowoczesnych systemów zabezpieczeń, takich jak kamery monitoringu i alarmy. Dzięki zaawansowanym technologiom, klienci mogą monitorować swoje posesje w czasie rzeczywistym, rejestrować zdarzenia oraz otrzymywać powiadomienia o niepożądanych aktywnościach. To daje im kontrolę nad bezpieczeństwem i umożliwia szybką reakcję na potencjalne zagrożenia.
    Jasmine Mikami, założycielka SecureSense , wnosi do firmy swoje bogate doświadczenie w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej. Jej wiedza i profesjonalizm stanowią fundament dla wysokiej jakości usług, jakie firma oferuje swoim klientom. Jasmine i jej zespół angażują się w ciągły rozwój i śledzą najnowsze trendy w dziedzinie systemów przeciwpożarowych i zabezpieczeń, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa.
    SecureSense ma zaufanie klientów w Los Santos i okolicach, dzięki skutecznym i niezawodnym rozwiązaniom, jakie dostarcza. Firma jest dumna z wysokiej jakości usług, zgodnych z obowiązującymi standardami i przepisami. Jej misją jest ochrona życia i mienia, tworzenie bezpiecznych środowisk oraz zapewnienie spokoju klientom w zakresie ich systemów przeciwpożarowych i zabezpieczeń.

    LOKALIZACJA: 
    Nasze biuro mieści się na Rockford Hills, w Doset Office Complex na rogu Doset Drive i Mad Wayne Thunder Drive

    Oferta:
    W ramach naszej działalności świadczymy usługi:
    Montażu i konserwacji systemów przeciwpożarowych, systemów antywłamaniowych i antykradzieżowych, Montaż, obsługę i konserwację najnowszych systemów monitoringu Wraz z zamontowanymi systemami udostępniamy klientom najnowocześniejszą aplikację mobilną, która służy do sterowania systemami przeciwpożarowymi i antywłamaniowymi ((Odgrywane jedynie narracyjnie, nie mamy skryptu na to)) oraz umożliwia przeprowadzenie kontroli systemów przeciwpożarowych przez Fire Prevention Bureau wprost z poziomu aplikacji!

    OOC:

     
  9. Becia polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #67: Safety Update   
    Podgląd systemu łączenia przedmiotów:
     
  10. Becia polubił odpowiedź w temacie przez NiezależnaFretka w [Skarga/nvrf forgive] YourAstralFriend   
    Pozwolę się wypowiedzieć w tej skardze, bo sam się podkładasz i jestem w zarządzie obecnego fd i byłam obecną podczas Twojej gry. 
     
    Zaczynając od tego punktu. Jeśli byłeś tą samą postacią w FD, PD i w SASP to już w tym momencie jest ocieranie się o nijaczenie postaci. Zauważ, że do każdego departamentu aby się dostać musisz przejść przez akademie, która trwa kilka do kilkunastu miesięcy , a Ty nawet nie postarzałeś postaci. 
    Pisząc background należy uwzględnić najważniejsze informacje na temat postaci, gdzie służba w FD jest raczej jedną z nich. 
    Do tego w pd dowiedzieli się po pewnym czasie ze w FD grałeś na tej samej postaci. Jeśli dobrze pamiętam, a pamięć moja nie najgorsza, w FD przestałeś grać bo coś było z gta, okej to zrozumiałe ale to trwało dość długo, w międzyczasie pisząc podanie do pd i tutaj w pd była podobna sytuacja plus kilka innych kwestii. 
    Sam wiesz lub nie, nie zawsze jest mi po drodze z positivem. Wielokrotnie mieliśmy ze sobą różnice zdań, ale tu go popieram. Jest liderem frakcji, on nią zarządza z zarządem i to on dobiera sobie osoby które będą w niej grały - jest to przywilej każdego lidera, który kieruje frakcją, projektem czy nawet biznesem. Skoro nie spełniałeś oczekiwań, miał prawo dać Ci kicka z frakcji nie musząc się nawet tłumaczyć. Ma prawo Ciebie nie przyjmować do niej z powrotem. 
     
    Dodam też od siebie, że jeśli podajesz dowody to nie wycinaj z kontekstu a całość. Bo w tym momencie, sam siebie podkładasz. 
  11. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w Temat rekrutacyjny | State Park Peace Officer   
    State Park Peace Officer
    Cześć! State Parks to nic innego jak (złożony z różnych miejsc i nieruchomości) system zarządzania zasobami naturalnymi i kulturowymi- w realiach naszego serwera, teren naszej gry to najogólniej ujmując tereny poza ścisłym Los Santos, które są po prostu "zielone" (zaliczamy do nich; rezerwaty, pustynię, kaniony, parki, lasy oraz obiekty muzealne). 
    Najważniejsze: nasza frakcja stawia nacisk na budowanie relacji IC z otaczającymi ich ludźmi i wydarzeniami, które popychają grę w konkretnych kierunkach. Z racji jeszcze niedopasowanego skryptu (brak np. możliwości połowu ryb, licencji na połów, zwierząt) staramy się nakręcić rozgrywkę jak najszerszemu gronu osób i organizacji (w tym frakcji). Mile widziane są u nas osoby pomysłowe i myślące nieszablonowo.
    Jak zaznaczyłem w głównym temacie informacyjnym o SASP - jako pełnoprawna frakcja nie zamierzamy ustępować wymaganiom i oczekiwaniom, które stawia przed kandydatami sektor gry, którym jest LEA. Poszukując miejsca do gry, zastanów się kilkukrotnie czy nadajesz się do tej gry stawiamy przede wszystkim na grę wewnątrz frakcji dając tym samym sposobność do organizowania gry innym frakcjom.
     
    PS. Nie jesteśmy leśnikami. State Park Ranger to pełnoprawni stanowi Peace Officer.
    Field Training Program
    Field Training Program to etap wstępny dla wszystkich osób zainteresowanych grą w San Andreas State Parks.
    Program ten wiążę się ze zaznajomieniem nie tylko wszystkich możliwych elementów gry jako Park Ranger/Lifeguard, ale także tych elementów gry, które dotyczą serwerowego LEA, dlatego też dajemy czas i możność samozaparcia i pozyskiwania wiedzy u boku innych rangerów przez około dwa tygodnie. Jako Trainee Ranger zawsze będziesz pod okiem FTO, który w momencie zmiany odpowiada za Ciebie i czyny których się dopuszczasz. 
    Najczęściej występujące role/zadania jako Park Ranger:
    Egzekwowanie prawa i bezpieczeństwo publiczne Ochrona zasobów naturalnych i kulturowych Z zakresu stricte LEA, główną frakcją, z którą mamy najbliżej do wspólnej interakcji jest SAHP (tak jak w realu), które wspiera działania SASP na każdym możliwym gruncie (służą pomocą przy ewakuacji śmigłowcem, transportują Rangerów śmigłowcem). Prowadzimy również interakcje zarówno z LSPD, LSSD - wzywamy te jednostki do sytuacji, gdy potrzebujemy wsparcia (gdy na te nie możemy liczyć wewnętrznie) lub jeśli dochodzi do przestępstw o określonej klasyfikacji, które podlegają przekazaniu lokalnemu biurowi szeryfa. Dość często Park Rangerów wzywa się do zdarzeń w jurysdykcji lub w obrębie jurysdykcji przez inne departamenty w formie asysty lub do przejęcia sprawy. 
     
     
     
    [SP RC] Informacje o Ranger Cadet

    Trainee Ranger to etap wstępny dla osób zainteresowanych grą w San Andreas State Parks.
    Samo przejście na Rangera wiążę się nie tylko ze zaznajomieniem wszystkich możliwych elementów gry LEO (Law Enforcement Officer) ale także jako Park Ranger, dlatego też dajemy czas na pozyskiwania wiedzy u boku innych rangerów przez kilka tygodni.
    Jako Trainee Ranger zawsze będziesz pod okiem Rangera, który służy Ci pomocą i wyjaśnieniem konkretnych sytuacji.
     
     
     
     
    [SP R] Informacje o Ranger
    Kategoria przeznaczona dla weteranów którzy mają doświadczenie w LEA.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    [SP L] Informacje o Lifeguard

    Kategoria przeznaczona dla weteranów którzy mają doświadczenie w LEA.
    W CSP lifeguard dzieli się na kilka grup (Ocean Lifeguard, Beach Lifeguard, River Lifeguard, Lake Lifeguard) my odgrywamy jedynie State Lifeguard czyli ranger z dodatkowym szkoleniem działającym jako first response.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Aplikacja
    Tworzysz nowy temat W TYM DZIALE wg poniższego wzoru:
     
    tytuł tematu to:
    [SP RC] Dane IC | Nick OOC - tytuł dla podania na Ranger Cadet
    [SP R] Dane IC | Nick OOC - tytuł dla podania na Ranger (Weteran)
    [SP L] Dane IC | Nick OOC - tytuł dla podania na Lifeguard (Weteran)
    Opisz nam swoją przygodę z RolePlay: Opisz nam swoją wiedzę o LEA: (Dla weterana) Gdzie i w jakim LEA grałeś? (serwer, frakcja, lider, przedział czasowy): Background postaci: Dlaczego SASP? Co wiesz o CSP i SPPO? Twój Discord: Godziny, w których grasz na serwerze:  
    Od kandydatów oczekujemy więcej niż przeciętnych umiejętności interakcji i dialogów, które mają przełożyć się na dobrą grę w zespole oraz współprace między agencjami.
    Jesteśmy świadomi, że być może stawiamy wysokie oczekiwania, lecz nie zamierzamy być miejscem, do którego mogą przyjść osoby, które nie otrzymały pozytywnych akceptacji w innych frakcjach.
  12. Becia polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #53: Bugfixy   
    Drobne poprawki
    - Export do menyoo pobiera teraz tylko obecne tatuaże gracza, postać nie będzie wyglądać już jak pisanka
    - Poprawiono zapisywanie wyglądu podczas eksportowania postaci do Menyoo
    - Poprawiono synchronizację kości policzkowych gracza, które od teraz synchronizują swoją głębokość
    - Poprawiono wyciąganie przedmiotów z magazynu w dashboardzie
    - Dodano opcję "opróżnij" do magazynu, która pozwala osobom z odpowiednimi uprawnieniami na wyzbycie się całkowicie zapasu przedmiotu
    - Komendy /g x info, /g x pojazdy i /g x magazyn powracają
    - Załatano exploit który pozwalał na tankowanie za darmo
    - Poprawiono błędy związane z tankowaniem pojazdów
    - Anulowanie tankowania pojazdu nie wyrzuca już błędów
    - Za uzupełnienie kanistra z benzyną można od teraz płacić kartą
    - Oferta montowania stance'u nie wyrzuc już błędów
    - Poprawiono błąd związany z próbą opuszczenia domu w wypadku gdy nie jest się jego lokatorem
    - Poprawiono błąd związany z przyjmowaniem zgłoszeń przez FD
    - Usunięto informacje dla gracza o tym, że FD odebrało jego zgłoszenie
    - Nieskończona amunicja dla strażaków jest teraz wpięta w komendę /nomex
    - Masa drobnych poprawek optymalizacyjnych
    - Dodano podsumowanie do usługi zmiany tożsamości
    - Naprawiono zdjęcia w panelu
    - Prywatna siłownia jest teraz dostępna również w budynkach grupy rodziny i grup przestępczych
    - Usługa zmiany tożsamości nie wyprasza już z grup rodziny
  13. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Kamikaze w Męskie oraz damskie ubrania   
    1.  Bluza z Japońskimi nadrukami (więcej zdjęć w linku)

    2. Luźne koszulki na lato


    3. Kamizelka z płomieniami


    4. Kolejna kamizelka


    5.Strój dla kobiet w zawodzie mechanika


    6.Bluza

    7.Jeansy

    8. Flanelowa Koszula

    9. Damski sweter

    10.Kamizelka + koszula flanelowa

    11. kolczyki dla faceta

     
  14. Becia polubił odpowiedź w temacie przez mlodszyblaki w Masa ubrań i rzeczy dla kobiet   
    Wrzucam sporo fajnych ciuchów, butów i akcesoriów dla kobiet, bo aktualnie brakuje takich na serwisie, a część customowych ciuchów jest do wyrzucenia przez to jak wyglądają. Nie wydaje mi się, żeby coś z linków było na serwerze.

    topy:
    https://pl.gta5-mods.com/player/top-for-mp-female-46b06754-9fc1-42ed-ba6f-6e34af971580
    https://pl.gta5-mods.com/player/tanktop-mp-female
    https://pl.gta5-mods.com/player/one-shoulder-top-for-mp-female
    https://pl.gta5-mods.com/player/cute-crop-top-for-mp-female

    sukienki:
    https://pl.gta5-mods.com/player/dress-for-mp-female-c5a7e460-a1e9-4b48-9397-9cda6906b7cd
    https://pl.gta5-mods.com/player/sweat-dress-for-mp-female
    https://pl.gta5-mods.com/player/biante-dress
    https://pl.gta5-mods.com/player/lalisa-set-dress-for-mp-female
    https://pl.gta5-mods.com/player/glam-dress-mp-female
    buty:
    (pierwszy link to modele butów, a drugi to zmienione tekstury, wystarczy wrzucić pierwsze i zastąpić teksturami z drugiego linku)
    1. https://pl.gta5-mods.com/player/high-heels-pack-for-mpfemale-part-1
    2. https://pl.gta5-mods.com/player/16-simple-high-heels-retextures-for-mp-female-mesh-needed
    -
    https://pl.gta5-mods.com/player/knee-high-heels-for-mp-female 
    https://pl.gta5-mods.com/player/shoes-mp-female 
    https://www.9mods.net/mod/iggy-high-heels-sp-fivem 
    https://www.9mods.net/mod/mp-female-high-heel-lace-boots
    https://pl.gta5-mods.com/player/shoes-mp-female-womens-mods

    akcesoria:
    https://www.gta5-mods.com/player/female-cross-chain
    https://pl.gta5-mods.com/player/double-rings-for-mp-female
    https://www.gta5-mods.com/player/female-cuban-choker
    https://pl.gta5-mods.com/player/double-pearl-rings-for-mp-female
    https://pl.gta5-mods.com/player/vintage-glasses-mp-female
    https://www.upload.ee/files/14097097/Aviator-glasses-on-the-forehead-for-MP-Male-and-MP-Female.rar.html
  15. Becia polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #52: Design update!   
    Siema!
    Mamy przyjemność ogłosić, że nadszedł czas na spore zmiany! Przez ostatni miesiąc nasi developerzy szykowali dla Was dużą aktualizację po której poznacie VIBE całkowicie z nowej strony. Wszystko dlatego, że skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach wizualnych serwera, ale nie tylko, ponieważ przychodzimy do Was również z całkowicie nowym systemem. Rzućcie okiem poniżej, aby poznać szczegóły! Czekamy również na Wasz feedback i mamy nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie te zmiany!
    Nowy HUD i nie tylko.... Prezentację zaczniemy od największej części nadchodzących zmian. Tym razem zajęliśmy się szczególnie kwestią wizualną. Podjęliśmy się zadania ujednolicenia całego interfejsu użytkownika, który widnieje na Waszych ekranach przez większość rozgrywki. Chcieliśmy, aby był bardziej przyjazny i przyjemny dla oka. Pozwólcie, że po kolei omówimy wprowadzoną aktualizację wizualną.
    Startujemy od omówienia górnego prawego rogu naszego ekranu. Gruntowanie przerobiliśmy tę część ekranu. Nowy HUD jest przede wszystkim minimalistyczny i utrzymany w kolorystyce monochromatycznej z elementami prześwitującymi. Co do informacji, które znajdziecie w tej części ekranu, nic się nie zmieniło. Standardowo będzie to posiadana przez Waszą postać gotówka, aktualne duty oraz czas na nim spędzony i Wasze ID. Z nowości dodaliśmy w tym miejscu nick IC aktualnie ogrywanej przez Was postaci oraz adnotacje związane ze zmianami w jej portfelu. Przy każdorazowej aktualizacji stanu waszej gotówki, pod informacją ile jej posiadacie, zostanie wyświetlony monit informujący, jaka dokładnie jest to zmiana.
    W prawym dolnym rogu mamy nowy, zliftingowany prędkościomierz. W tej kwestii postanowiliśmy wrócić klimatem do tego, co starsi gracze mogą pamiętać sprzed około roku, lecz w znacznie unowocześnionej i usprawnionej odsłonie. Dodaliśmy także kilka ikonek informujących Was m.in. o stanie Waszego pojazdu (ikonka check engine podświetli się, gdy hp pojazdu spadnie poniżej 60% maksymalnego) czy włączonych aktualnie światłach. Nowe ikonki poinformują Was także o nieprawidłowym poziomie oleju w silniku lub temperaturze silnika - lecz aktualnie należy je traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie w pełni działający element gry.
    Kolejnym elementem zmian jest kompas. Jest to jednak zupełna nowość, ponieważ poza dostosowaniem go do reszty GUI podjęliśmy się odwzorowania prawdziwego, działającego kompasu i... tak, udało się! Od teraz oczy wszystkich będzie cieszyć kręcąca się tarcza ze strzałką! Ważną zmianą w działaniu tego elementu jest to, że wskazywany kierunek nie jest zależny już od kierunku patrzenia naszej postaci, a rotacji kamery gracza! Na tarczy kompasu zobaczycie literowe oznaczenie kierunku, a dla tych bardziej wymagających jest możliwość odczytania dokładnej rotacji — każda z kresek, znajdująca się na tarczy to 5 stopni geograficznych. 
    Z dodatkowych zmian wizualnych z pewnością zauważycie odświeżony wygląd ofert, monitu informującego o statusie AFK, ekranów ze wskazówkami informujących Was o niektórych aktywnościach czy całkowicie przerobionego scoreboardu. Dodatkowo usprawniono progressbary - od teraz wszystkie będą wyglądać jak te przy aj/bw.

    Zaawansowany opis postaci — examine Nadchodząca aktualizacja wprowadza też system, który był wyczekiwany przez sporą część z Was, mianowicie system zaawansowanych opisów postaci — examine. W tym celu udostępniamy Wam komendę /examine, która uruchamia edytor Waszego opisu wraz z podglądem. Wspomniany edytor został wyposażony w dodatkowe możliwości zarządzania tekstem, abyście jeszcze bardziej dopracować opis i wyróżnić elementy, które są szczególnie ważne. Druga komenda jest bliźniaczo podobna do pierwszej: /examine [id]. Po jej wpisaniu zostanie wyświetlone okno z opisem podanego przez nas gracza, który znajduje się w pobliżu. Możecie posiadać opis zawierający 1536 znaków. Dla graczy premium ta liczba wzrasta aż do 4096!

    Nowy system tatuaży Kolejnym systemem, który uległ zmianom jest system tatuaży. Postanowiliśmy zrobić kompleksowy rework całości systemu, co pozwoliło na jego znaczne usprawnienia. Przygotowaliśmy specjalny kreator wraz z panelem wyboru tatuaży i miejsc ich wykonania. Interfejs ten jest Wam już dobrze znane z systemu barbera. Dodatkowo udostępniamy możliwość łatwego usunięcia konkretnego tatuażu, w tym celu należy udać się do pracownika kliniki medycznej.

    Pomniejsze zmiany Dodano komendę /worek [id], która pozwala założyć graczowi worek na głowę (gracz z założonym workiem ma kompletnie czarny ekran, nie widzi minimapy, nazw ulic, a wszystkie nicki na czacie wyświetlane są jako "nieznajomy") Gracz wrzucony do bagażnika otrzymuje taki sam efekt jak przy komendzie /worek [id] Komenda /worek [id] pozwala również na oddychanie w dymie utworzonym przez granaty BZ i łzawiące Poprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z edytora przyczepianych przedmiotów obiekt zostawał na naszej postaci Poprawiono błąd, który powodował, że podczas przechodzenia przez interior usuwała się animacja (oznacza to w praktyce, że teraz przechodząc przez interior z tarczą balistyczną, animacja nie zniknie) Naprawiono freeze animacji typu idź, aparat itd. Naprawiono spadanie z drążka do ćwiczeń Poprawiono usterki z kolizją i freezem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce Poprawiono błąd, który powodował, że pojazdy niekorzystające z stancera crashowały grę przy użyciu /o tuning Poprawiono błąd, który powodował, że synchronizacja pojazdów nie wykonywała się po stronie klienta Poprawiono panel garderoby grup Garderoba obsługuje teraz czapki, kolczyki i okulary Garderoba posiada teraz obrotową kamerę, podobnie jak sklep z ubraniami Garderoba przenosi gracza do garderoby, co oznacza, że inni gracze nie będą mogli już wejść w kadr i przesuwać nam postaci podczas zakupów Usunięto przycisk od edycji zestawu ubrań — od teraz wystarczy po prostu kliknąć nazwę, by go podejrzeć i edytować Menu interakcji i ekwipunek nie będą się już otwierać jeśli jesteśmy w trakcie korzystania z innego okna CEF typu edytor obiektu, czat itd. Poprawiono edycję cen w magazynach, od teraz ceny zapisują się poprawnie Zapisywanie cen w magazynach nie wymaga już rangi lidera, a odpowiednio nadanej permisji pozwalającej na ich modyfikację Dodano maksymalną cenę sprzedaży produktu Dla wszystkich istniejących produktów ustawiono maksymalną cenę jako obecną cenę minimalną + 25% Poprawiono błąd, który powodował, że była możliwość ustawienia ceny poniżej ceny minimalnej Poprawiono komunikaty związane z przerwaniem: malowania pojazdu, montażu tunningu/stancera i naprawy pojazdu Poprawiono i dodano dodatkowe zabezpieczenia przy /o wizytowka [id] Dodano monit informacyjny przy /report informujący o komendach /fix pos, /fix bw, /fix look Poprawiono bug powodujący blokowanie się części gry, jeśli niedezaktywowano focusa z pola w formularzu Usprawniono i dodano obsługę gamepada do systemu afk Zmniejszono ceny obiektów na serwerze o 15% (opcja zakupu za gotówkę IC) Dodano możliwość kupna obiektów przez biznesy automatycznie bez ingerencji opiekuna za stałą cenę $200 za obiekt Dodano nowe doładowania punktów w vShop Dodano usługę zmiana nicku postaci Dodano usługę zmiana tożsamości postaci Dodano usługę unikalny przedmiot doczepialny Dodano usługę usunięcie kar systemowych Dodano usługę paczka obiektów XS - 20 obiektów Zwiększono ilość obiektów oferowanych przez paczkę XL 400 -> 500 Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 27.08.2022, sobota), godz. 4:00 Credits:
    hud, examine, tatuaże, speedometer, kompas, wskazówki, scoreboard, progressbary, afk - @KoruS
    tatuaże, examine, worek, maski p.gaz, garderoba, bugfixy, radia, panel i ceny maksymalne - @MyNick
    vShop - @Toyer
    oferty - @mafineeek
    obsługa gamepada - @csskrouble
  16. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Ksunix w Mods Changelog   
    Nowe meble, podłogi oraz ściany
     

    Do gry dodano ponad 100 nowych obiektów wyposażenia salonu, kuchni, łazienki i sypialni. Część mebli posiada kilka wariantów kolorystycznych, które rozróżnicie po końcówkach _1 bądź _2.
     
     
    Poniżej znajduje się pełna lista obiektów, która dostępna będzie w edytorze obiektów.
     

    Dodano również 40 nowych wariantów ścian oraz podłóg podzielonych na długości: 0,5 metra, 1 metr, 2 metry, 5 metrów oraz 8 metrów w przypadku ścian oraz na 2 metry, 5 metrów oraz 8 metrów w przypadku podłóg.
     
     
    Poniżej znajduje się pełna lista obiektów, która dostępna będzie w edytorze obiektów.
     
     
     
    Obiekt wody
    Od teraz macie możliwość dodania obiektu wody poprzez edytor obiektów, która nie jest tylko ładną dekoracją, ale umożliwia postaci pływanie w stworzonym przez Was basenie. Obiekt wody dostępny jest w trzech rozmiarach:
    vrp_2,5mwaterbox_001 vrp_5mwaterbox_001 vrp_10mwaterbox_001  
     
     
     
     
    Tagi dla gangów oraz nowe animacje

    Dodano 19 animacji dla ugrupowań przestępczych, które dostępne będą pod przyciskiem Insert na klawiaturze bądź komendą /anims. W późniejszym czasie pojawią się również nowe animacje dla innych stref.
     
    Wprowadzono również dodawanie tagów gangu stworzonych przez organizacje przestępcze. Z ich pomocą możecie wyraźnie oznaczyć swoje strefy wpływów poprzez odegranie stosownej akcji. Zatwierdzona przez członka ekipy akcja umieszczania tagu, będzie skutkować dodaniem go przez niego na vw0.
     
     
     
     
     
     
    Animacje dostępne są już w kategorii gestykulowanie. 🙂
  17. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #51: Spadłeś pod intek? Zajrzyj tutaj   
    I uprawnienia też już ogarnięte...
  18. Becia polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #51: Spadłeś pod intek? Zajrzyj tutaj   
    Teraz temat jest już otwarty 🙂
  19. Becia polubił odpowiedź w temacie przez LordSokol w Changelog #51: Spadłeś pod intek? Zajrzyj tutaj   
    Spadłeś pod intek? Czyli kilka prostych komend na ratunek
    Żaden z supporterów nie odpisuje? Teraz to już nieistotne. Prezentujemy Wam komendy dzięki którym będziecie w stanie sami wyjść z każdych tarapatów.
    /fix pos - w przypadku upadku pod interior daje możliwość powrotu do drzwi wejściowych, zdejmuje również BW i czyści postać /fix bw - zdejmuje BW jeżeli nie zostało ono wywołane przez broń palną, np. sparing, przypadkowe potrącenie przez pojazd, itp. /fix look - czyszczenie postaci z ran po odniesieniu obrażeń  
     
    Ściganci, jak ja ich nienawidzę, czyli STANCER
    Funkcjonalność kierowana w stronę sektora zmotoryzowanego - do gry trafia długo wyczekiwany stancer. Nowe ustawienia w samochodzie pozwalają na jeszcze większą modyfikację waszego pojazdu, przez co staje się on jeszcze bardziej unikalny. Od teraz będziecie mieli możliwość ustawienia wysokości koła, jego odległości(dystans) oraz wychylenie(negatyw).
    Warsztaty samochodowe i studia tuningowe dostają możliwość modyfikacji zawieszenia samochodu(/o stance), a podstawowym wymaganiem rozpoczęcia modyfikacji jest posiadanie minimum zawieszenia UP1.
    WAŻNE: nierealnie ustawione zawieszenie pojazdach będzie skutkowało usunięciem pojazdu


    Pozostałe zmiany
    - Dodano brakujące elementy tuningu pod /o tuning
    - Usunięto błąd przez który głównym właścicielem interioru podczas usuwania była zawsze pierwsza zablokowana postać
    - Usunięto błąd przez który znikały obiekty z serwera
    - Nadano dostęp do częstotliwości LEA dla Fire Department
    - Naprawiono freeze animacji typu idz, aparat itd.
    - Poprawiono spadanie z drążka od ćwiczeń
    - Poprawiono usterki z kolizją i freezowaniem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce
    - Dodano obiekt noszy dla jednostek EMS
    - Folie przyciemniające trafiły na zamawianie dla warsztatów/studiów tuningowych
     
    INFORMACJA:
    Jesteśmy otwarci na feedback z Waszej strony, dlatego pozostawiamy temat otwarty do dyskusji.
  20. Becia polubił odpowiedź w temacie przez KarloZ w https://www.tune-up.com   
    **Wchodząc na blog Tune-Up w zakładkę "Nasze aktualne projekty" można zobaczyć nowy post**

    Hey! Pisze do was Dan' długo była u nas cisza, a to za sprawą naszego aktualnego projektu nad którym cały czas pracujemy, poniżej wrzucam wam kilka fotek z naszych aktualnych prac, jak widać Sunrise aktualnie wygląda jakby ktoś go rozbierał na części hah, jednak to nie tak, zdejmujemy z niego stare części aby zrobić miejsce na całkiem nowe które odświeżą nieco jego wygląd.
     
     
     
  21. Becia polubił odpowiedź w temacie przez KarloZ w https://www.tune-up.com   
    **Na stronie pojawił się nowy post**
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin