Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 19.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, W tym wydaniu skupiliśmy się na poprawie jakości rozgrywki. Wprowadziliśmy szereg zmian QoL (Quality of Life), naprawiliśmy błędy, poprawiliśmy ogólną płynność i stabilność rozgrywki, a także zwiększyliśmy liczbę FPS poprzez zmiany w renderowaniu nicków. Zapraszamy do lektury! Tatuaże & Fryzury Do gry dodajemy aż 445 nowych tatuaży z zaległych DLC, dostępnych zarówno dla męskich, jak i żeńskich postaci. Wśród nowości znajdziecie tatuaże znane z fabuły gry, jak i wiele innych, o różnorodnej tematyce. Od delikatnych wzorów, po mroczne motywy, a także tatuaże związane z motoryzacją - każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkie nowe tatuaże zostały nazwane, co ułatwi Wam ich wyszukiwanie i wybór. To jednak nie wszystko! Dodajemy również nowe fryzury, które pozwolą Wam na jeszcze większą personalizację Waszych postaci. ALPR Zmieniliśmy logikę pobierania pojazdów, aby zapewnić większą płynność działania. Nowa metoda pozwoli Wam o wiele łatwiej namierzyć pojazd przy użyciu systemu ALPR. Dodatkowo wprowadziliśmy nowy klawisz "X", który pozwala na zablokowanie (freeze) ostatniego pomiaru ALPR. Funkcja ta może być przydatna w różnych sytuacjach, np. gdy chcemy sprawdzić numery rejestracyjne pojazdu bez konieczności jego ścigania. Przenoszenie kontaktów pomiędzy telefonami Zapomnijcie o manualnym, żmudnym przekopiowywaniu kontaktów w Waszych telefonach, od teraz proces ten jest całkowicie zautomatyzowany. Aby dokonań przeprowadzki na nowy telefon wystarczy wybrać odpowiednią opcję z poziomu ekwipunku, a sam proces wykona się sam! Przenoszenie kontaktów będzie dostępne na serwerze od jutra. Odświeżone menu interakcji W grze wprowadziliśmy ulepszenia w menu interakcji, aby ułatwić Wam odkrywanie i korzystanie z otoczenia. Po naciśnięciu klawisza "Z" wszystkie przedmioty, z którymi można wchodzić w interakcje, zostaną podświetlone. Napis związany z interakcją został przeprojektowany, aby był bardziej czytelny. Usunięcie grup rodziny Jest to bolesny ale konieczny krok który musieliśmy podjąć ze względu na dużą ilość przekrętów majątkowych związanych z grupami rodziny. Na wstępie uspokajamy: Każda osoba otrzyma pełny zwrot vP za zakupioną usługę, oraz wszystkie dobra jakie zostały przypisane do grupy można odpisać z powrotem na swoją postać. Usługa grupy rodziny była zaprojektowana z myślą o graczach, którzy chcą w ramach gospodarstwa domowego wspólnie współdzielić dobra takie jak: pojazdy, domy, rachunek bankowy. Jednakże były one wykorzystywane do odwalania, unikania konsekwencji śmierci postaci i innych przekrętów. Grupy te nie były traktowane poważnie przez graczy, a świadczą o tym nazwy niektórych z nich, takie jak: Cwele Berlin Lebt SZLAUFY POKAŻCIE MORDY KGB LUFTWAFFE Azjata.co.jp I inne. Dodatkowo rekordziści posiadali w swoich rodzinach >20 członków którzy współdzielili kilkadziesiąt supercarów i willi tworząc komiczne byty które nie mają odzwierciedlenia w realnym świecie. W związku z tym podjęliśmy trudną dyskusję w gronie administracji i doszliśmy do wniosku, że całkowite usunięcie grup rodziny to jedyny sposób, aby zapobiec tego rodzaju sytuacjom w przyszłości. Harmonogram usunięcia grup rodziny: 19.02.2024 - Wyłączenie zakupu nowych grup rodziny 19.02.2024 do 02.03.2024 - Okres przejściowy dla właścicieli obecnych grup w którym mogą przepisać wszystkie rzeczy na swoje postacie 03.03.2024 całkowite usunięcie grup rodziny z serwera w tym wszystkich pojazdów, domów i innych rzeczy które nie zostaną przepisane Krótkie FAQ na temat usunięcia grup rodziny: Czy jeśli spóźnię się i nie zdążę przepisać wszystkich rzeczy w okresie przejściowym to będę mógł odzyskać swój pojazd lub dom? Niestety nie będzie to możliwe, wszystko przepadnie. Kto otrzyma zwrot vPoints za grupę rodziny? Konto które zakupiło usługę grupy rodziny. Czy dostanę zwrot vPoints za grupę rodziny z zablokowanej postaci? Tak. Kiedy nastąpi zwrot vP za zakupione grupy rodziny? Zwrot nastąpi dnia 03.03.2024 r. W związku z licznymi opiniami graczy, grupa rodziny nie zostanie usunięta! Pomniejsze zmiany Poprawiono gotowanie i brudzenie narkotyków - ilość wytworzonych narkotyków będzie już poprawna Poprawiono nakładanie się telefonu na licznik, gdy wyjmiemy go w pojeździe W ekwipunku dodano informacje dot. ilości paliwa w kanistrze Poprawiono błąd dot. uprawnień przy /o leczenie Dodano alias /pm do komendy /w Poprawiono niepoprawną notyfikację podczas próby odtworzenia animacji o rzekomym przyczepieniu do pojazdu Naprawiono markery widoczne dla każdego gracza, takich jak cornery Poprawiono bład przy /tt [własne id], gdzie teraz kobiety mają swoją opcję, a mianowicie "mówi do samej siebie", mężczyzna zostaje bez zmian: "mówi do samego siebie" Lodówki posiadają teraz podpowiedź o tym, że można włożyć tam jedzenie Poprawiony bug związany z ofertą treningu Broń na kole wyboru nie pozostaje teraz aktywna po otrzymaniu PK Anulowanie animacji jest teraz o wiele bardziej responsywne - nie sprawia już że gracz przeskakuje przez obiekty Poprawiono synchronizację syren LEA Poprawiono błąd związany ze zdejmowaniem dodatków do broni które nie trafiały do naszego ekwipunku Poprawiono błąd związany z brońmi tymczasowymi na strzelnicy Poprawiono błąd związany z /g undercover Poprawiono działanie /kasjer wydaj Poprawiono błąd związany z amunicją na strzelnicy Poprawiono błędy w kreatorze postaci Wyłączono opcję przyklejenia się do pojazdu w którym siedzimy Klawisze funkcyjne od innych okienek (np: L (ALPR), I (EQ) ) zostały zablokowane podczas korzystania z /mdt Komenda /komis vin będzie od teraz działała na pojazd w którym siedzimy Nielegalne przedmioty będą się teraz pokazywały u samej góry listy w przypadku przeszukania Credits Tatuaże i fryzury - @avepy Poprawki MDT - @mafineeek Poprawki ALPR - @Broom Pomniejsze zmiany - @avepy @mafineeek @Toyer @Broom @csskrouble Zmiany są już dostępne na serwerze!
    42 polubień
  2. Wprowadzacie kolejną zmianę, gdzie na odzew community nie trzeba było czekać nawet trzydziestu sekund. Karacie wszystkich graczy za idiotyzm poszczególnych jednostek. Na co komu zwrot VPOINTS skoro ludzie specjalnie wydali swoje pieniądze czy zdobyte w grze Vpoints stricte na jedną usługę? Może ktoś nie chce kupować innych usług, a rodzinka była potrzebna mu do trzymania wszystkiego pod jednym panelem bo tak jest przejrzyście. Kolejny raz pokazujecie, że dyskutujecie o czymś na kanale ekipowym ale nie skonfrontujecie się z graczami. Kolejny raz community serwera cierpi przez jednostki, a nie wszyscy ustawiają sobie debilne nazwy rodzinek. Wy jako administracja powinniście to weryfikować i utworzyć sobie kanał z logami, kto kupuje usługe - jak nazywa rodzinke, co podpisuje i kogo dodaje. Jeżeli widzicie, że ktoś robi przekręty to wyślijcie go do Kołchozu i tyle. Gracze nadal czekają na wyjaśnienia dlaczego serwer dostaje zadyszki w godzinach wieczornych. Dostaliśmy jedynie informacje od @Mario która została usunięta dosłownie po kilku godzinach z przerobionym screenem z discorda AltV ze scoutami Barego. Ludzie finansują wasz serwer, wykupują usługi aby móc pograć a nie dostają nawet stabilnego miejsca rozgrywki.
    26 polubień
  3. Temat jest kompedium wiedzy i zasad dotyczących działania przestępstw na serwerze. To tu znajdziesz informacje o tym jak skonstruować temat przestępstwa, czy musisz to zrobić oraz w jakich miejscach nie powinieneś działać bez zgody (ticketa) od opiekunów. Temat w razie konieczności będzie edytowany, a o każdej zmianie będzie informować w postach poniżej. I. RODZAJE PRZESTĘPSTW I CZAS ICH ZGŁOSZENIA W dużych metropoliach odsetek przestępstw to coś, co spędza sen z powiek władzom jak i służbom porządkowym od lat. Zatłoczenie, duża powierzchnia, anonimowość – to wszystko sprawia, że mimo wszystko, nie jest problemem wpaść w kłopoty. Mimo, że na serwerze nie posiadamy NPC, które zatłoczyłyby ulicę, graczy obowiązuje Publikacja Miasta Duchów. Oznacza to, że mimo braku graczy dookoła, fabularnie miasto pełne jest potencjalnych świadków zdarzeń, których się podejmujemy. Oznacza to, że przy wykonaniu przestępstwa na terenie otwartym/w biznesie/innym logicznym miejscu, gdzie będą osoby poboczne, gracz zobligowany jest do napisania przestępstwa. Główne rodzaje przestępstw jakie wyróżniamy: morderstwo FCK/PK kradzież pojazdu FCJ/z użyciem /kradnij działania z bronią palną (grożenie, strzelanina) porwania podpalenia Wyjątki, gdzie przestępstwo musi powstać, jeśli ofiara lub LEA wniesie o napisanie takowego: kradzieże/napady włamanie (jeśli w interiorze znajdują się gracze, lub infrastruktura budynku tego wymaga, np. jest to apartamentowiec) Po dokonaniu przestępstwa gracz zobligowany jest do wstawienia tematu MAKSYMALNIE do 24h od akcji. W przypadku przestępstw, które były dokonane w ukryciu, poza okiem gapiów/kamerami/na odludziu ofiara zgłasza przestępstwo IC lub przez forum tworząc temat. Temat przestępstwa powinien zawierać odpowiedni tytuł oraz opis zgodny z informacjami zawartymi w punkcie II. Niedopuszczalne są sytuacje, gdy opis jest niepełny, a informacje niejasne. Gracz ma obowiązek przedstawić całość informacji od razu, a nie czekać, czy ktoś się dopyta. Mowa tu o informacjach, które LEA mogło uzyskać już we wstępnym etapie śledztwa. Kłamanie w narracji na własną korzyść będzie skutkowało karami. WAŻNE · Ofiara czynu karalnego (jeśli jej stan pozwala/żyje) powinna zgłosić też sama takowy czyn do LEA, a nie czekać aż pojawi się temat. To pozwala graczom frakcji porządkowej podjąć działania praktycznie do razu, a temat od sprawców jest dodatkowym uzupełnieniem informacji. · postronne osoby będące świadkami zdarzenia mogą również zgłaszać się do LEA drogą IG, poprzez temat przestępstwa w celu złożenia dodatkowych zeznań. · wykonania wniosku na FCK może podjąć się tylko i wyłącznie postać, która ma przegrane w ostatnich 30 dniach MINIMUM 30 godzin, oraz łącznie ma NIE MNIEJ jak 65 godzin. Nie ma możliwości na ustępstwa od reguły, a jej łamanie może skutkować konsekwencjami wyciągniętymi do całej organizacji z racji na dopuszczenie takowej do wniosku. Dodatkowo, gracz po wykonaniu wniosku zobligowany jest do dalszego prowadzenia rozgrywki na postaci, którą dokonał wniosku. Przerzucenie się na inną postać i prowadzenie głównie tam gry może być traktowane jako unikanie odpowiedzialności za wykonanie FCK na innym graczu oraz unikania gry z LEA. · Zgodnie z regulaminem, bezpodstawne pozostanie po strzelaninie na miejscu zdarzenia, w tym lootgrab, będzie karane. · CM/GM mogą narzucić odpowiednią narrację do przestępstwa/odegrać świadków. · W momencie wstawienia przestępstwa, oznaczony zostanie gracz grający ofiarę. Jeśli ten da narrację, że jego postać odmówiła zeznań/nie wnosi oskarżenia, LEA zanotuje takowy incydent, jednak nie podejmie dalszych działań, jeśli nie uzna za stosowne kontynuowanie śledztwa. · Osoba, która dokonuje czynności przestępczej w mocno zatłoczonym miejscu, w pełnym rynsztunku (kominiarka/maska/bandana, rękawiczki, broń, cokolwiek) i na widoku – ma obowiązek dokonać /call 911 jako anonimowy świadek. Tyczy się to napadów oraz kradzieży z użyciem /kradnij · Kamery CCTV są mocno powszechne w XXI wieku – to znaczy, że służby korzystają z systemu kamer miejskich i nie tylko. Mapy z ich rozmieszczeniem nie ma, działa tu zasada logiki. Poniżej w punkcie II zamieszczamy mapę, która może ułatwić też w zrozumieniu jakie natężenie kamer występuje w danym obrębie. W razie wątpliwości CM/GM nadają stosowną narrację wobec tego punktu. · Świadkowie zdarzenia IC mogą uzupełnić swoje zeznania w temacie, lub mogą zgłosić się osobiście IG (co polecamy dla fajnego budowania fabuły) bezpośrednio do LEA w celu ich złożenia u gracza frakcji. · Interiory na grupę fabularnie są na kogoś. Jeśli dana nieruchomość nie jest umiejscowiona w temacie „Posiadłości na Słupa”, a jest istotny w trakcie śledztwa, gracz ma obowiązek podać na kogo jest interior. Członek ekipy na prośbę LEA, lub gdy uzna to za stosowne, ma prawo zweryfikować informację. Za poprawne uznaje się tutaj osobę, która przypisała budynek pod dany panel. · Analogiczna sytuacja jak z interiorami pod grupę tyczy się pojazdów użytych w przestępstwie. · Przestępstwo popełnione w wyniku epizodu z udziałem Event Team/Crime Support powinno być również odgrywane z głową, a fakt, że to epizod ujęty w temacie · Brak pisania przestępstw/ nie trzymanie się określonego czasu na wstawienie traktowane będzie jako unikanie konsekwencji gry IC, a tym samym skutkować będzie karami. W przypadku, gdy sytuacja będzie się powtarzać np. względem jednej organizacji takowa może zostać nawet zamknięta. · Podpalenia są traktowane bardzo poważnie w stanach, gdyż podchodzą pod stwarzanie zagrożenia dla wielu osób. W temacie z podpaleniem istotne, by zawrzeć informacje w jaki sposób do niego doszło i jakich środków użyto. II. STREFY PRZESTĘPSTW CZERWONE Są to strefy, w których nie ma zgody na żadne akcje o charakterze przestępczym zaplanowanym. Jedyna dopuszczalność to akcje dynamiczne. Jeśli jednak gracz, będzie sztucznie tą dynamiczność wywoływał w danym miejscu, akcja może skutkować karą. Zawiera miejsca takie jak: Infrastruktury komunikacyjne jak lotniska, stacje metra, stacje kolejowe Szpitale oraz budynki należące do Fire Departament Infrastruktura agencji rządowych i budynki do niej przynależące jak budynki FIB, więzienia Uniwersytet Los Santos (ULSA) oraz przynależący do niego Banki, bankomaty jako miejsca mocno chronione Spawn Vespucci (nie mylić z całą dzielnicą) ŻÓŁTE Port, który podlega pod projekt Ostersky. Wszelkie akcje przestępcze możliwe do wykonania tylko po skonsultowaniu z Osterskim oraz opiekunami półświatka. NIEBIESKIE Rejony o znacznie większym natężeniu kamer CCTV, osób dodatkowych, patroli. Na tych terenach nie ma możliwości na porwania, akcje zbrojne, napady oraz kradzieże (i inne niewymienione tutaj konkretnie przestępstwa) bez zgody opiekuna strefy. W przypadku osób, które będą wykazywały się kreatywnością działania na takim terenie, który jest mocno narażający gracza na niepowodzenie akcji, oraz chęć ewentualnej gry na własną niekorzyść, takie zgody będą udzielane bardziej chętnie. Tereny turystyczne (Promenada na Vespucci, Vinewood Boulevard, Obserwatorium wraz z parkingiem, molo na Del Perro i inne uznawane za mocno zatłoczone miejsca) Davis Mega Mall Plaże połączone z ich bardziej zaludnionymi obszarami, jak deptaki, mola, parkingi Autostrady, drogi ekspresowe (poza terenami pod nimi) Vinewood Hills Utopia Gardens III. BUDOWA TEMATU PRZESTĘPSTWA TEMAT: [rodzaj przestępstwa: morderstwo/napad/kradzież/itp. , data] Określenie przestępstwa Przykład: [MORDERSTWO, 21.01.2023] Zabójstwo John Doe [KRADZIEŻ, 11.12.2023] Kradzież Karin Atlas z Mirror Park [NAPAŚĆ Z BRONIĄ, 23.10.2023] Napad na Sklep 7/11 na Mission Row ZAWARTOŚĆ TEMATU: Opis – szczegółowy opis zajścia z perspektywy świadków i tego co mogli ustalić śledczy na miejscu zdarzenia. Treść powinna zawierać informacje takie jak: · Osoby, ich ilość, czy były zamaskowane, czy posiadały rękawiczki, jak były ubrane · Ofiary, ilość, obrażenia/straty · Pojazd/y użyte w przestępstwie, czy posiadał rejestracje (jeśli tak to podać jaką i na kogo pojazd jest przypisany · Miejsce zdarzenia, mile widziany screenshot pokazujący miejsce · Wszelkie istotne detale Mapa przejazdu wozu, którym posługiwali się sprawcy – nakreślamy tu też z jakiego kierunku nadjechał pojazd, dodatkowo mile widziany dodatkowy opis. Informacje o ofierze/ofiarach – jeśli takowe są dostępne, potrzeba je podać. Czy to imię i nazwisko, czy inne istotne dla śledztwa informacje. Ślady – wszelkiego rodzaju ślady biologiczne, mechaniczne i innego rodzaju poszlaki (materiał pomocniczy pod punktem XYZ) Lista świadków zdarzenia – jeśli na miejscu zdarzenia był inni gracze, warto wskazać ich nicki w celu kontaktu od strony LEA IV. ŚLADY BIOLOGICZNE, MACHANICZNE I INNE POSZLAKI POZOSTAJĄCE NA MIEJSCU WYDARZENIA Przestępstwo idealne jest jak jednorożec – nie istnieje. Każdy nasz czyn pozostawia po sobie ślad jak na przykład naskórek, odciski buta i tym podobne. Poniżej znajduje się krótki zbiór informacji o tym jakie ślady mogły zostać na miejscu zdarzenia. ŚLADY BIOLOGICZNE Tego typu ślady są ciężkie do wyczyszczenia, ponieważ najczęściej nie ma na to ani czasu, ani wiedzy jak to skutecznie zrobić. Są też łatwe do przegapienia w procesie sprzątania po sobie. W obecnych czasach służby posiadają na tyle rozbudowane techniki i urządzenia, że znalezienie takowych nie jest niczym trudnym. Przykładowe rodzaje śladów tego typu: naskórek włosy pot krew ślina W momencie dotykania ofiary, lub jeśli ta podjęła z nami jakąkolwiek szarpaninę, szansa, że na niej pozostał po nas ślad wzrasta. Rękawiczki nie chronią nas całkowicie przed nie pozostawieniem śladów na ofierze. Ślady biologiczne występują praktycznie zawsze i gracz musi to uwzględnić w swoim przestępstwie Jeśli nasza postać była już aresztowana, wychodzi się z założenia, że przeszła proces bookingu (zbieranie odcisków, zdjęć i tym podobne), przez co jej DNA również znajduje się w bazie danych. Ślady opon: bieżnik standardowy/customowy/zużyty/nowy rozstaw opon mogący wskazywać na typ wozu, np. VAN, osobowy itp. dociążenie opon ewentualne ślady hamowania Testy batalistyczne: rana kłuta/postrzałowa/narzędziem tępym/itp. czy rana zadana z bliska/daleka czy rana była precyzyjna, czy wykonana chaotycznie Dodatkowe poszlaki: W przestępstwie lub przy jego zgłoszeniu warto uwzględnić takie rzeczy jak ubiór, postura, płeć (jeśli możliwe do zauważenia), kolor skóry, tatuaże/inne znaki szczególne u napastników Proch strzelniczy na ubraniach, miejscu zdarzenia Łuski Dane możliwe do zauważenia na social mediach (np. otwarty konflikt z kimś w postach itp.) V. PRZYDATNE MATERIAŁY I LINKI: Regulamin półświatka Regulacja dotycząca miasta duchów Discord półświatka przestępczego Discord organizacji porządkowych Regulacja dotycząca haraczy Regulacja na temat gangsterki po cywilu Mafia.com z artykułami o głośniejszych przestępstwach na serwerze Regulacja na temat haraczy Regulacja na temat gangsterki po cywilu
    24 polubień
  4. Cześć! Poczułem się lekko wywołany do tablicy, szczególnie jako jedna z osób łapiących się pod "[...]naprawdę debilami"- Bo tak się składa, że wypowiedziałem się negatywnie na temat usunięcia grupy rodzinki. I jednocześnie jestem właścicielem placu, oraz 3/4 aut które są widoczne na tym screenshocie. I prawdę mówiąc, to nawet w momencie jego wykonania prawdopodobnie kręciłem się w tle. Trochę dziwnie czytać takie wpisy, kiedy stanąłeś sobie afkując gdzieś w tle robiąc screena tylko po to, żeby później pożalić się na aktywne ognisko gry poza miastem. Dokładnie w momencie kiedy w/w screen został wykonany, w trzy osoby odgrywaliśmy odpalanie 50-letniej bryki po pewnym czasie postoju. (Stąd dwa auta stojące ekstra "na podjeździe", o zgrozo!) Fajnie, że również zwróciłeś uwagę na auta które są tutaj ustawione- To nie jest zbiorowisko startowych Issi rocznik 2004, tylko (w większości, bo zdarzają się wyjątki) auta z lat 60 do maksymalnie 90-tych, które na serwerze miały tworzyć swoisty "yard" żywych trupów. Stany Zjednoczone są cudownym miejscem pod takie inicjatywy. Nie znajdziesz tu Roosevelta, Winkyego czy Astona Martina wartego miliony. Auta to zbiorowisko niezbyt wygórowanych cenowo klasyków "z duszą", które moje postać po prostu lubi ratować, remontować, znajdować im hobbystycznie nowy dom. W razie nudy, zachęcam również do sprawdzenia ich opisów- Bardzo dużo aut ma coś ustawione, to nie są wymapowane obiekty o których nie można nic powiedzieć. Miało tutaj miejsce wiele interakcji- Od drobnej walki z "corn mafią" która zdewastowała jeden z samochodów, wizyty służb mundurowych, markery zostawione przez graczy jako kartka z przeprosinami i numerem za uszkodzenie błotnika w stojącej na poboczu wiekowej terenówce- Wizyty właścicieli warsztatów, fanatyków klasyków, miejsce gdzie niektórzy urobili moją postkę na odsprzedanie im wymarzonej bryki, na bazie której zapewnili rozgrywkę sobie/warsztatowi/innemu podwykonawcy, przykładowo.. Odgrywającemu tapicera. Bo tak, /me i /do pozwala na więcej, niż przyjęło się w powszechnym rozumieniu. Naturalnie nie mówię, że to typ gry który musi odpowiadać każdemu- Ale nie zgadzam się z argumentem, że panel został tutaj wykorzystany nieprawidłowo.
    22 polubień
  5. **18.02.2024r o 19:00 odbył się amatorski turniej pod nazwa; White Collar Tournament II który zawojował społeczność Los Santos przez pryzmat chaotycznych pojedynków, fauli i awantur na ringu. Na platformach takich jak; Lifeinvander i Youtube można zobaczyć skróty z walk które zostały dodane przez oficjalne konto Los Santos Boxing Association.**
    20 polubień
  6. Czyli zamiast karać jednostki za nieprawidłowe wykorzystanie panelu rodzinki oberwie każdy co z tego korzystał a do tego wymuszanie zakupu Golda miesiąc w miesiąc by móc spawnowac więcej niż jeden wóz.
    20 polubień
  7. to jest ta kamizelka comanchero mc?
    17 polubień
  8. Tradycyjnie zamiast stworzyć podłoże pod niwelowania patologii i respektować absurdy rodzinkowe, to usuwanie ich całkowicie. Jak już nie chcieliście tego dawać dla ogółu, to mogliście przerobić jako rzecz dla postaci stricte powiązanych np. skryptem ślubu i w przypadku złego korzystania z nich - usuwania ich i karania graczy jednostkowo, nie ogółu. Abstrachując już od tego, że ludzie i tak będą udostępniać fury nałogowo poprzez /v udostepnij.
    17 polubień
  9. Tradycyjne karanie ogółu za cyrk, który robią jednostki. Vibe Role Play jak zwykle w formie. Porażka.
    17 polubień
  10. Ostatni raz byłem tak zaskoczony kiedy odkręciłem kran i zaczęła lecieć woda.
    13 polubień
  11. Written by Ethan Parker - DAILY GLOBE 19/02/2024 DIANA DAIVARI O BIZNESIE, WSPÓŁPRACY Z ASAMI I PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ. Ethan Parker: Dzień dobry i dobry wieczór! Serdecznie witam was tego pięknego wieczoru. Jestem Ethan Parker, a dzisiaj z przyjemnością poprowadzę dla was Night American Discussion. Ze mną dzisiaj nietypowy gość - osoba, która nieczęsto występuje publicznie, ale działa z zaplecza, będąc głową takich spółek jak CROWN Holding, CROWN Development, Ferreira Investments, Healife czy Fuzzy. Witaj, Diana! Diana Daivari: Dobry wieczór Ethan, słuchacze. Dziękuje za zaproszenie, bardzo mi miło. Ethan Parker: Powiedz mi Diana, nie jesteś już zmęczona tym wszystkim? Nie oszukujmy się, masz na sobie wiele obowiązków. Prowadzenie jednej spółki to już wyzwanie, a co dopiero kilku. Jak się z tym wszystkim czujesz? Diana Daivari: To nie do końca tak, że jestem w tym wszystkim sama. Za każdym z przedsiębiorstw stoi sztab ludzi, którzy we wszystkim mi pomagają. Delegowanie odpowiedzialności i efektywne zarządzanie obowiązkami pomagają w uniknięciu nadmiernego obciążenia. Jeżeli mowa o Fuzzy, większość obowiązków przejął za mnie Fabrizio Bonventre i to on odpowiada za dalsze sukcesy tej spółki. W kwestiach Healife, działa ze mną niezastąpiona Asami Kiyoko, która pod naszym szyldem wydała kolekcje Tokyo Blossom. Ethan Parker: Lecz mimo wszystko, to ty jesteś głową wszystkich tych spółek. Nie ma co się oszukiwać. Spośród wszystkich projektów, które prowadzisz, masz jakiś swój ulubiony? Spółke, która jest twoją gwiazdką w głowie? Temat CROWN poruszymy chwilkę później, teraz cofnijmy się jeszcze do Healife. Wspominałaś, że prowadzisz tę spółkę z Asami. Jak do tego doszło? Nie ukrywajmy, nie codziennie na wysokich stanowiskach zasiadają gwiazdy. Nie uważasz, że jest to dość ryzykowna współpraca? Raczej Asami nie ma zbyt dużych kompetencji biznesowych, przynajmniej z tego, co wiem. Bliżej jej myślę do ambasadorki, niż wspólniczki. Diana Daivari: Healife współpracowało z Asami od początku, wszystko przebiegało zawsze bez jakichkolwiek problemów. W moim odczuciu to bardzo konsekwentna i odpowiedzialna osoba, do tego zawsze służe jej wsparciem. Na jednym ze spotkań z nią i jej menadżerem, wyszła z ich strony propozycja otworzenia własnej marki kosmetycznej. Healife było do tego dobrą podstawą, dysponujemy całym zapleczem, które to umożliwia. Asami zależało na tym, żeby kosmetyki były w pełni naturalne, co dodatkowo wchodziło w założenia i koncepcje działania i produktów samego Healife. Ethan Parker: Ciekawe, że wybraliście właśnie Asami do takiej współpracy. Jednak wielu obserwatorów zastanawia się, czy osoba znana głównie jako ambasadorka może skutecznie kierować firmą, zwłaszcza w branży kosmetycznej. Nie obawiasz się, że brak doświadczenia biznesowego może wpłynąć negatywnie na wyniki Healife? Ostatecznie, to nie tylko marka, ale także biznes, który musi działać efektywnie i konkurencyjnie. Diana Daivari: Mam do niej duże zaufanie, za czym przemawia sam fakt, ile ze sobą współpracujemy. Obecne wyniki sprzedaży jej nowej kolekcji, jak i sam odbiór produktu utwierdzają mnie tylko w tym, że to było dobre posunięcie. Ethan Parker: Rozumiem, że z pewnością Asami ma swoje mocne strony, ale nie możemy zapominać o jej głównej roli jako ambasadorki. W świecie biznesu, zwłaszcza w branży kosmetycznej, niezbędne są umiejętności zarządcze, strategiczne myślenie i zdolność podejmowania trudnych decyzji. Czy Asami posiada te umiejętności w dostatecznym stopniu, aby skutecznie współkierować Healife? Zwłaszcza, że dotychczas jej działalność koncentrowała się głównie na byciu twarzą marki. Warto również przypomnieć, że przez większość swojej kariery otacza się doświadczonymi managerami. Już na samym początku w jej karierze pojawiła się Lexie Tavares. Diana Daivari: Zdaje sobię sprawę z tego, że rozmowa o Asami i podważanie jej kompetencji to klikajacy się temat, jednak jak już wcześniej wspomniałam, notowania i wyniki spółki jasno pokazują, że doskonale się w tym odnajduje. Ethan Parker: Rozumiem, że wyniki mówią same za siebie, ale czy mogłabyś bardziej konkretnie omówić, w jaki sposób Asami przyczyniła się do tych sukcesów? Z tego, co wiem, jest ona dość wysoko w strukturach Healife. Zresztą sama przedstawiasz ją jako wspólniczke. Kwestia tego, czy te nazewnictwo jest odpowiednie? Czy to tylko kwestia bycia twarzą marki, czy rzeczywiście aktywnie uczestniczy w procesach decyzyjnych i strategicznych spółki? Diana Daivari: Całe zaplanowanie działania i idei marki Tokyo Blossom to zasługa Asami. Nie przyczyniłam się do tego w żadnym stopniu, kolekcja Frozen Wings, otworzenie sklepu na Rockford Hills. Współpraca z celebrytami, zaangażowanie w schroniska, fundacje. To tylko część z tego, co zostało zrealizowane właśnie przez nią. Wydaje mi się, że to odpowiedni argument do tego żeby nazwać ją wspólniczką. Ethan Parker: Postawmy kropkę przy tym i przejdźmy dalej. Chciałbym przejść do tematu CROWN Holding, który z mojej perspektywy w ostatnim czasie zalicza wloty i podnosi swoją pozycję na rynku. Jeszcze przed tym chciałbym was wszystkich poinformować, że jeśli macie jakieś pytania do naszego dzisiejszego gościa możecie dzwonić pod numer 4-1-8-3-6-3. Ethan Parker: Diano, muszę Ci to powiedzieć, że mam trochę do Ciebie pretensje. Widząc nową osobę odpowiedzialną za CROWN, liczyłem na powrót do czasów świetności. Miałem nadzieję, że wkrótce będę mógł zamieszkać w nowym apartamentowcu wybudowanym właśnie przez was. W praktyce jest to do zrobienia, w sprzedaży macie teraz apartamenty w The Vermont czy Vespucci Beach, ale zdaję sobie sprawę, że to nie jest ta sama skala, co kiedyś. Miałem w głowie wizję, że wkrótce kolejny z wieżowców otaczających nas będzie właśnie wasz. Jak to się stało, że żaden następca czy następczyni Miss Ferreira nie jest w stanie dotrzeć do postawionej przez nią poprzeczki? Nie boję się tych słów, CROWN nigdy nie było w tak dobrej pozycji, jak podczas jej kadencji. Nie posiadasz w sobie takiej wewnętrznej ambicji, aby podbić tę poprzeczkę? Zrealizować coś wielkiego? Kolejna ogromna inwestycja, jak naprzykład Maze Bank Tower? Diana Daivari: W pełni się z tobą zgadzam. Rok 2021, w którym ówczesną Chief Director of Los Santos była Lucille Ferreira, był erą, w której CROWN było liderem na rynku nieruchomości. Niestety z niewiadomych mi przyczyn doszło do restrukturyzacji i jej odejścia. Co za tym idzie, część budynków należących do CROWN zostało sprzedane, a sama spółka stanęła pod znakiem zapytania, któremu towarzyszyła ciągła rotacja i tasowanie stanowisk w zarządzie. Ten czas wykorzystały inne przedsiębiorstwa, które zążyły wejść na rynek, oferując zbliżoną, a w niektórych przypadkach nawet lepszą oferte ekskluzywnych apartamentów. W międzyczasie doszły pewnie zmiany po stronie prawnej, które skutecznie utrudniły ponowne wejście na rynek dla nowych inwestorów. obecnej chwili, mocno kwestionowałabym opłacalność budowy kolejnych już, ekskluzywnych i nowoczesnych apartamentowców. W mojej opinii to miasto jest nimi przesycone, co zaowocowało zmianą podejścia do tego tematu wewnątrz CROWN. Ethan Parker: Diana, jakie obecnie macie podejście do tego tematu? Czy skupiacie się teraz na mniejszych inwestycjach, kierowanych do osób o niższym statusie społecznym? Czy może to jedynie rozgrzewka przed ewentualnym wejściem na inny, bardziej ekskluzywny rynek? Diana Daivari: Obecnie realizujemy plany inwestycyjne, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczności, która szuka mieszkań w rozsądnej cenie i wysokim standardzie. Udało nam się już dokończyć kilka z nich z oczekiwanymi wynikami sprzedaży. Co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że zapotrzebowanie na tego typu inwestycje jest wysokie. Wydaje mi się, że mogę również zdradzić to, że planujemy zrealizować kilka inwestycji w Davis z umożliwieniem dofinansowań do zakupu. Ethan Parker: Wszystko to brzmi dość interesująco, lecz nie myślałaś o realizacji ekskluzywnej inwestycji? Tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie w waszej ofercie. The Carson Development i Saint Development aktualnie zwolniło ruchy, jest to idealna szansa na wejście na ten rynek po dłuższej przerwie. CROWN z tego co pamiętam, było właśnie znane z obszernej oferty, gdzie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Diana Daivari: Nie stwierdze jednoznacznie, że odcieliśmy się całkowicie od tego rynku i nie zrealizujemy już takich inwestycji. Jednak w aktualnym etapie skupiamy się na apartamentach, dostępnych dla każdego, a nie jedynie wąskiej grupie zamożnych mieszkańców. Ethan Parker: Rozumiem, zatem zostawmy na chwilę temat rynku developerskiego. Skoro nieruchomości i pieniądze idą ze sobą w parze, przejdźmy teraz do kolejnego filara waszej działalności, czyli Ferreira Investments. Ostatnio miałem okazję przygotować materiał biznesowy na ten temat. Gdy zagłębiałem się w historię tej spółki, zastanawiała mnie jedna sprawa. Zauważyłem, że ta spółka działa aktywnie w momentach, gdy jest potrzebna do większych działań biznesowych. Pojawia się i znika, jak cień na chwilę, pojawiając się tylko w kluczowych momentach. Swoją zwiększoną aktywność mogliśmy zaobserwować podczas restrukturyzacji korporacji International Online Unlimited, gdy ta korporacja odsunęła się od rynku finansowego, w podobnym momencie Ferreira Investments znowu schowało się ze swoimi działaniami. Teraz, gdy potrzebna jest odbudowa pozycji holdingu, znów się pojawia. Czy rzeczywiście waszym celem jest wspieranie przedsiębiorców? Czy to jedynie okazja do zbudowania pozytywnego wizerunku, a spółka zniknie z oczu publiczności tylko, gdy pozycja holdingu się ustabilizuje? Tak to wygląda Diana w oczach ludzi. Diana Daivari: Nie mogę ci odpowiedzieć dlaczego w tamtym momencie wyglądały tak działania spółki, ponieważ nie zarządzałam nią. Ferreira Investments powstało z początkiem 2022 roku, pierwotnie będąc komórką odpowiedzialną za inwestycje i poszerzanie kapitału. Problemem mógł okazać się brak chętnych na tego typu usługi, trudno mi określić co było tego powodem, jednak po miesiącu od obecnej reaktywacji tego funduszu, mieliśmy już kilka udanych inwestycji. Może to kwestia odpowiedniego dotarcia do odbiorców. Ze swojej strony mogę jedynie zapewnić, że przygotowaliśmy całe zaplecze pod aktywne prowadzenie tej komórki i zachęcam wszystkich do wykorzystania możliwości dofinansowań, jakie oferujemy. Ethan Parker: Jesteś w stanie obiecać, że wasza spółka inwestycyjna nie zniknie z widoku, lecz będzie aktywna nawet po osiągnięciu stabilnej pozycji na rynku? Czy możemy być pewni, że nie zostawicie przedsiębiorców samych, tak jak to miało miejsce? Diana Daivari: Twoje słowa wymagają pewnego sprostowania, Ferreira Investments nie było kluczowym środkiem finansowania przedsiębiorstw, a jedynie dodatkiem i umożliwieniem tego. W tym momencie mogę cie zapewnić, jednak nie należy uzależniać tego od naszego funduszu. Co mam na myśli, twoje słowa o pozostawieniu przedsiębiorców samych nie są prawdą. Udostępniamy pewne narzędzie, ale to tylko kwestia dodatku. Ethan Parker: I w tym momencie się zatrzymajmy. Nasz czas na dzisiaj dobiega końca, a już o dwudziestej zapraszam was na wspaniały wywiad z dyrektorem Little Hope Orphanage, Jonathanem Whebeleyem, prowadzony przez utalentowanego dziennikarza, Richarda Sutliffa. Ja nazywam się Ethan Parker, a dzisiaj w studiu gościła Diana Daivari. Dalsza część wywiadu będzie dostępna już jutro, na oficjalnej stronie Daily Globe. Dobry wieczór! [PO PRZERWIE] Ethan Parker: Jesteśmy już po krótkiej przerwie, w mniejszym gronie, bo bez słuchaczy. Omówiliśmy już, myślę, całą aktualną sytuację. Teraz chciałbym się dowiedzieć, jak wygląda w twojej głowie przyszłość? Przyszłość twoja i twoich spółek. Diana Daivari: Nie mogę ci powiedzieć o wszystkim, co planujemy, ale z najbliższych prioryterów mogę wymienić na pewno start większego naboru przedsiębiorstw do grupy holdingowej, udostępnienie im większych korzyści. Inwestycje w Davis, o której wspominałam live. Włączenie w to Ferreira Investments, jako komórki dofinansowań. Dalsze wspieranie przedsiębiorstw, a także organizację jednego ze skierowanych w ich strone wydarzeń. Jeżeli pytasz o moją przyszłość, planujemy pobrać się z moim narzeczonym. **uśmiechnęła się do Steven'a** Może powiększyć naszą zwierzęcą rodzine? Mamy już dwa psy i kota, ale zastanawiamy się jeszcze nad mrówkami albo rybkami. **przytaknęła rozbawiona, chwyciła za szklanke wody**. Ethan Parker: Rybki brzmią interesująco. Może zaproponuję szefostwu zakup akwarium? Myślę, że wpasowałoby się do tego studia. Chciałbym jeszcze na chwilę wrócić do naboru przedsiębiorstw do twojej grupy holdingowej. Kiedyś wspieraliście nawet nas, Daily Globe. Jakie aktualnie spółki znajdują się w strukturach CROWN Holding? Diana Daivari: W ostatnim czasie nie przykładaliśmy dużej uwagi do przyjmowania nowych przedsiębiorstw. Aktualnie jest to Fuzzy, Healife, Bean Machine i do niedawna Covgari oraz Medicoin i Murrieta Oil. Ponad to naszym partnerem biznesowym jest Airsoft Arena. Ethan Parker: Mimo wszystko brzmi to dość imponująco. W końcu Fuzzy, Healife czy Bean Machine to nie są małe spółki. Wspominałaś o udostępnieniu większych korzyści dla waszych podmiotów. Co miałaś na myśli? Diana Daivari: Wspólne, priorytetowe współprace. Podobnie z dofinansowaniami i zapleczem prawnym, które udostępniamy współpracując z jedną z kancelari. Dodatkowo zaplecze biurowe Arcadius Business Center i wszechstronną pomoc w każdej dziedzinie. Nie mogę na ten moment powiedzieć o wszystkim co planujemy, ale wspomnę jedynie, że do tej listy trafi jeszcze kilka założeń i działań. Ethan Parker: A więc jeśli szukacie możliwości przeniesienia swojego biznesu na wyższy poziom, warto przyjrzeć się ofercie CROWN. Diana chcesz przekazać coś do naszych słuchaczy? Tak na zakończenie, od serca. Jesteś osobą, która osiągnęła dość duży sukces. Diana Daivari: Bardzo mi schlebiasz Ethan, ale wydaje mi się, że to przesadne. **skinęła rozbawiona, poprawiła marynarke** Chciałabym jedynie zachęcić wszystkich, którzy mają swój pomysł na biznes, czy wydarzenie do realizacji tych planów. Obecnie mamy tak duże zaplecze do pomocy w tych działaniach, że czasami wydaje mi się absurdalny fakt braku chęci do ich realizacji. Ethan Parker: I tymi słowami żegna się z wami wyjątkowo skromna Diana Daivari. Jeśli macie pomysł na biznes czy wydarzenie odezwijcie się do niej. Napewno wraz ze swoim sztabem ludzi wam pomoże. Dzięki wielkie za dzisiejszy wieczór, była ze mną Diana Daivari. Diana Daivari: Dziękuje za zaproszenie, było mi niezmiernie miło.
    12 polubień
  12. nie w chuj, wykorzystales ten panel lepiej niz 90% graczy tego serwisu i szkoda ze debilna decyzja ogranicza ci gierke, pozdro dla ciebie wariacie
    12 polubień
  13. 89. Winfrey Castiglione Jewelry - tradycja idąca z duchem czasu 005 JUICY TALK-TAILS by Alyssa Marchesi - 'public shaming'
    11 polubień
  14. Może jeszcze chciałbyś żeby serwer normalnie funkcjonował w godzinach wieczornych? 🤣 Kasa się zgadza bo ludziki wpłacili, żeby mieć TE usługę (bo gdyby chcieli inną to przecież by se kupili?) ale co tam. Wyjebiemy to i damy im vPointsy to se premium kupią : D. Zwykłe naplucie w pysk osobom, które wydały (większościowo bo wątpię, że gracze oszczędzali te vpoints na rodzine) realne pieniądze by mieć taką możliwość. Zamiast kontroli, która powinna być regularna lepiej iść na skróty i karać wszystkich. Poszanowanie graczy level top.
    11 polubień
  15. zamiast karać osoby z głupimi nazwami rodzin najlepiej skasować wszystko i mieć z głowy, ciulowy pomysł.
    11 polubień
  16. "CASH CORNER" - Lombard otwarty na Morningwood, na początku 2024 roku. Miejsce to przyciąga głownie ludzi w trudnej sytuacji finansowej, poszukujących szybkiego zastrzyku gotówki. Sam lokal nie ma najlepszej opinii; bezdomni, narkomani - to oni najczęściej gromadzą się pod Lombardem, uzależnieni od narkotyków próbują zdobyć szmal na następną dawkę. Mimo tego, iż z zewnątrz lokal wygląda na opuszczony, w środku prężnie rozwijają się interesy - te legalne, jak i te mniej. "CASH CORNER" oferuje możliwość zastawy, sprzedaży, jak i skupu przedmiotów. W lokalu można zakupić używane sprzęty RTV, srebro czy złoto, przez biżuterie kończąc na sprzęcie ogrodniczym; wszystko. W kuluarach półświatka przestępczego od początku działalności lokali krąży fama, że w lokalu prężnie rozwijają się też czarne, paserskie interesy. Zbiry z północnej części miasta mogą albowiem wyzbyć się swoich łupów z niewiadomego źródła. Każdy wie, że personel lokalu kupuje kradzione fanty w trybie express, żeby potem sprzedać je drożej zbłąkanym emerytom; tak działa wyrobiony tam system. "Cash Corner" to miejsce, gdzie można pozyskać i sprzedać różnorodne przedmioty, zarówno legalne, jak i nielegalne. Klienci często przynoszą do sklepu rzeczy takie jak elektronika, biżuteria, narzędzia czy sprzęt sportowy, a Tony oferuje im sprawiedliwą cenę za te produkty. Jednakże, istnieje również nieformalna możliwość sprzedaży nielegalnych przedmiotów, takich jak przedmioty pochodzenia nielegalnego, np. fałszywe zegarki czy podróbki markowych produktów. "CASH CORNER" jest miejscem, które nie zawsze przestrzega przepisów, co przyciąga klientów poszukujących dyskretnego sposobu na pozbycie się nielegalnych dóbr. Warto jednak zaznaczyć, że tego rodzaju transakcje niosą ze sobą ryzyko prawne i etyczne.
    9 polubień
  17. Wedle ustaleń naocznych świadków i kamer wzdłuż Bay City Avenue dało się stwierdzić, że jadący wzdłuż tejże ulicy samochód Albany Primo LX o godzinie 1:31 w nocy 18/02/2024 dokonał ostrzału na czarnoskórym mężczyźnie, który kręcił się na rogu ulicy Vitus Street, zaraz przy zetknięciu z główną Bay City Avenue, niedaleko postoju taksówek, na wprost od tamtejszego lokalu podającego Taco. Samochód jechał z normalną prędkością, zabierał się za skręt w prawo, ale finalnie podjechał niebezpiecznie na chodnik płosząc innych przechodniów - zaraz przed poszkodowanego Zack Blake. W tym momencie szyby się uchyliły, a mężczyzna został postrzelony wielokrotnie z broni krótkiej z około dziesięciu metrów. Agresorzy podziurawili mężczyznę, a kierowca szybko zawinął w prawo omijając trąbiące samochody z naprzeciwka skręcając w głąb Vitus Street, a później dalej w prawo jadąc główną ulicą Magellan Avenue. Samochód został pierwszy raz uchwycony na skrzyżowaniu Conquistador Street i głównej Bay City Ave przez kamerę nad tamtejszym sklepem z suplementami Harris' Suplements. Kamera nad wejściem do The Well Hung Gallery zarejestrowała cały przebieg zdarzenia. Samochód jedzie ulica, po czym zabiera się za skręt, finalnie podjeżdża niebezpiecznie na chodnik przed faceta oświetlając go, przyciemnione szyby się odsuwają, a czterech opatulonych w kaptury i coś na twarzach napastników oddaje strzały z broni krótkiej. (czerwone na cam to pozycje Zack Blake) Samochód ponownie pojawia się na skrzyżowaniu na którym został pierwszy raz uchwycony po tym jak zawinął z miejsca zdarzenia w Vitus Street, a później chwilę główną Magellan Avenue. Po przejechaniu przez skrzyżowanie pojechał w górę Bay City Avenue jadąc z normalną prędkością. Kolejny raz został zauważony na kamerze na tyle budynku na Del Perro, kamera ma wgląd na tamtejsze projekty mieszkalne. Albany Primo LX zajechało w uliczkę. Po jakimś czasie samochód został uchwycony przez prywatną kamerę na podjeździe przy autostradzie wlotowej do miasta. INFORMACJE wedle materiałów z kamer, samochód to kawowy Albany Primo LX o rejestracji TNRFXU wielokrotne postrzelenie z broni krótkiej, na miejscu zabezpieczono łuski do beretty i kilka łusek Desert Eagle na łuskach nie było odcisków palców czterech napastników strzelających z pojazdu Mapa przejazdu od pierwszego ujęcia na skrzyżowaniu (czerwona linia do miejsca postrzału) później dalej odjazd z miejsca postrzału (żółta koślawa linia). Złapanie przez kamere na Del Perro przed wjazdem w uliczkę, a później ostatnie złapanie przez kamerę prywatną na podjeździe przed rozjazdem między Equality Way, która prowadzi na Del Perro Freeway, a wjazdem na Magellan Avenue, które z powrotem prowadzi na wybrzeże.
    9 polubień
  18. grupa rodzinki koniecznie potrzebna do zespawnowania waszych 17 supercarow z ktorych korzystacie w 20 osob takie sa fakty, bo napewno pod grupe rodzinki praktycznie kazdej sa dodawane kolezki co chca pojezdzic na nowej postaci samochodzikiem za 2 miliony bo przeciez nie ma innej rozgrywki niz taka zeby wszystko miec i jezdzic bez celu, potem placz jeszcze ze samochodzik za duzo pali. Jak jestes tam sam to po chuj ci zespawnowanie 10 pojazdow jak jezdzisz jednym w danej chwili? wy jetescie ograniczeni naprawde i kurwa nie potraficie z tej gry czerpac nic innego niz zarabanie pieniazkow (najlepiej jeszcze przelane) i ruchanie sie w interiorach
    9 polubień
  19. roomcaysik pluje faktami w temacie. juz nie wspomne ze tlumaczenie wina alta nie przejdzie w momencie kiedy 90% serwerow stoi sobie spokojnie i ludzie sobie na nich grają a vibik dostaje zadyszki
    9 polubień
  20. btw zdajecie sobie sprawe że nie da sie samodzielnie odpisać intka od grupy rodzinki i będzie trzeba spamić ekipie?
    9 polubień
  21. usuniecie rodzinek mega nie oddaje
    9 polubień
  22. **Dnia 18.02 o godzinie przed 9 PM zaniepokojona farmaceutka z jednego z punktów aptecznych CVS/pharmacy zgłosiła wymuszenie znacznej ilości silnych leków przeciwbólowych oxycontin (5000 tabletek łącznie) przez jednego z ormiańskich rezydentów West Vinewood. Kobieta zeznała, że facet w wieku około trzydziestu lat przyszedł do apteki wręczając jej receptę z rekomendacją wydania całych 250'ciu blisterów tabletek po 24 sztuki w jednym. Jak zeznawała kobieta, recepta po wstępnych badaniach okazała się podrobiona razem z pieczątkami autentyczności, a sam facet bywał agresywny w jej kierunku kiedy zwróciła się do niego z informacją, że nie posiada aż takiej ilości leków na stanie. Zeznała również, że mężczyzna wspominał o tym, że pewien inny zaprzyjaźniony aptekarz o imieniu Robbie w tym samym miejscu wydawał mu takie ilości i mniejsze już od kilku miesięcy, także śmiało można wysnuć wnioski, iż na miejscu dochodziło do nielegalnego wydawania opioidów ormiańskiemu gangsterowi przez kupionego aptekarza. Istotnym faktem, który trzeba zaznaczyć jest to, że recepta była zapisana na nazwisko Shen_Tumanyan. ** Kamery na zewnątrz zarejestrowały mężczyznę który wściekle wsiada do auta marki Enus Paragon R o indeksie stanowym LWEZJR. Po przejrzeniu systemu rejestrującego wydawane produkty w aptece na przestrzeni miesięcy styczeń-luty co tydzień wydawane były opioidy w ilościach od 2000 tabletek po 5000 jak przez ostatnie 2 tygodnie. Kobieta zeznawała, iż ormianin mówił o aptekarzu o imieniu Robbie, który wydawał opioidy mężczyźnie na przestrzeni dwóch miesięcy.
    8 polubień
  23. najbardziej mnie bawi wasze podejscie, tak jak przy codziennych timeoutach, tak i w przypadku rodzinki - ekipa milczy, gracze zapomna to naprawde ostatni dzwonek zeby podkulic ogon, wycofac sie z debilnych decyzji i wziac sie za to, zeby serwer dzialal zanim bedzie za pozno
    8 polubień
  24. Dlaczego każdy za to obrywa? Jest sporo ludzi którzy traktują takie grupy normalnie, przykładowo ja taką posiadam od listopada ubiegłego roku.. To jest naprawdę mega plus dla postaci, która czy na przykład chce sie pochwalić SWOJĄ kolekcją, udostępnić swojej rodzinie IC pojazdy, mieszkanie czy domek. Jeśli znaleźliście akty odwalania, to może dawajcie kary dla takich ludzi, zamiast usuwać to całkowicie? Macie podglądy pod wszystkie grupy, widzicie kto niedawno kupił usługę. Po prostu poświęćcie godzinkę, dwie co jakiś czas i przejrzyjcie to, dajcie kary za nieodpowiednie korzystanie z owej usługi. Ludzie też płacą za to pieniądze (realne, rzadko są to VP otrzymane przez np. eventy typu 600graczy) i oczekują coś od tego. Każdy wie, że ta decyzja to wielkie utrudnienie dla graczy, jak i.. Ból, po prostu. Obrywamy za czyjeś odwalanie, ale chyba dla was tak prościej, bo nie chce wam się dawać kar za takie zachowania najwidoczniej Twórzcie jakiś regulamin, dunno i karajcie takich ludzi, a nie cały serwer, no XD Widzicie jaki tworzy się teraz negatywny wylew, to może pomyślcie i zróbcie coś dla graczy, bo robicie teraz z siebie leniwych ludzi. Chyba że nie macie rąk do pomocy, to otwórzcie rekrutacje, pozdro W ogóle, zamiast zajmować sie takimi rzeczami, to ogarnijcie serwer który wywala w godzinach wieczornych może? Nawet nie podacie informacji, a ludzie mają mindfucka i śmieją sie z serwera, że klimacik dead. Serio są ważniejsze sprawy niż usuwanie potrzebnych grup rodzin.
    8 polubień
  25. Żenada z panelem rodziny. Ciekawe czy tak negatywny odzew graczy cokolwiek wniesie do tej decyzji, ponoć serwer jest dla nich. Taki strzał w stope przy dwóch powstających projektach. Chapeau bas 👏🏼
    8 polubień
  26. Brawo otrzymujecie zwycięstwo w kategorii najgłupsze decyzje 2024
    8 polubień
  27. Zróbcie se komende /fix serwer mega się przyda, pozdrawiam
    8 polubień
  28. sometimes all you need, is some old and new friends wszystkie interesy są tylko w jednym celu
    8 polubień
  29. Written by Ethan Parker - DAILY GLOBE 19/02/2024 TRAGICZNE SKUTKI WICHURY W LOS SANTOS. NIE ŻYJĄ DWIE OSOBY. Wczorajszej nocy nad miastem unoszące się burzowe chmury zapowiadały nadejście złej pogody. Niestety, wielu mieszkańców Los Santos nie zdawało sobie sprawy z potencjalnych zagrożeń, co przyczyniło się do tragicznych konsekwencji. Wichura, która przeszła, pozostawiła za sobą nie tylko chaos i zniszczenia, ale również dwie dramatyczne sytuacje, które wstrząsnęły społecznością. Pomimo intensywnej pracy strażaków i służb ratunkowych, skutki silnych opadów deszczu i wiatru nieuchronnie przyniosły ze sobą wiele tragedii. Jedna z nich miała miejsce w dzielnicy Davis, gdzie pod mostem doszło do pożaru obozowiska dla bezdomnych. To miejsce stało się schronieniem dla wielu osób, które nie miały dachu nad głową. Niestety, silny deszcz i wiatr sprawiły, że ogień, znajdujący się w starych beczkach szybko wymknął się spod kontroli. 42-letni bezdomny mężczyzna, który znalazł schronienie pod mostem, zginął w wyniku pożaru. Jego tragiczna śmierć podkreśla pilną potrzebę zapewnienia bezpiecznych miejsc dla osób bezdomnych, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach pogodowych. Czy władze Los Santos mają konkretne plany dotyczące pomocy dla osób bezdomnych w związku z tą tragedią? Czy istnieją środki zaradcze, które mają na celu minimalizowanie ryzyka podobnych tragedii w przyszłości? To pytania, na które należy znaleźć odpowiedzi. Niestety nie była to jedyna taka sytuacja tego wieczoru, kolejne wydarzenie miało miejsce w samym centrum miasta, gdy doszło do poważnego wypadku drogowego. Dwa pojazdy poruszające się z dużą prędkością zderzyły się, a jeden z nich stanął w płomieniach. W wyniku tego zdarzenia jedna osoba spłonęła żywcem. Świadkowie mówią o desperacji kierowców próbujących uniknąć tragedii, ale siła uderzenia i nagły zapłon sprawiły, że sytuacja wymknęła się spod kontroli. Samochód, który uderzył w filar, dosłownie zniknął w płomieniach, pozostawiając jedynie widoczne fragmenty metalu i resztki. To straszne potwierdzenie, że była to bardzo mocna kolizja, a ofiara wypadku została niemal całkowicie zniszczona przez ogień. Ta sytuacja skłania do zastanowienia się nad bezpieczeństwem w ekstremalnych warunkach pogodowych. Mieszkańcy Los Santos muszą być świadomi ryzyka i przestrzegać środków ostrożności, aby uniknąć podobnych tragedii w przyszłości. Apelujemy również do władz miasta o zwiększenie działań prewencyjnych i wsparcia dla osób bezdomnych, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych, zaś bliskim zmarłych składamy najszczersze kondolencje. Społeczność Los Santos łączy się teraz w żałobie po stracie obywateli, jednocześnie domagając się skuteczniejszych działań w celu ochrony mieszkańców w sytuacjach ekstremalnych. Mamy nadzieję, że ta tragedia przyczyni się do większej jedności społecznej i podejmowania konkretnych działań, aby zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. FOTORELACJA Z ZDARZENIA:
    7 polubień
  30. Nie rozumiem jak można usuwać rodzinki, kiedy skrypt pozwala na zrespienie max 1 pojazdów bez premium? Większość graczy miała rodzinki właśnie po to aby móc zrespić więcej pojazdów i nie musieć głupio wydawać ciągle kasy na najdroższe premium bo to za 280vp nie daje możliwości zrespienia nawet 2 pojazdów. Tak można zdobyć vp w grze, ale to jest 267godzin na serwerze miesięcznie bez afk. Usuwa się rodzinki bo ktoś robił sobie rodzinki milionerów, robił z tego nie raz "biznes". Zamiast zrobić ograniczenie na rodzince xx pojazdów xx domów podpisanych pod nią oraz xx członków jednocześnie którzy mogą w niej być, czyli 5/6osób, woli się usunąć ją całkowicie zmuszając graczy do kupna premium, czemu? Wyjazd innym pojazdem = potrzeba odspawnienia obecnego (mamy 1 slot bez konta premium) zmieniamy pojazd na np łódź, później wracamy i nagle auta nie mamy bo musieliśmy go odspawnić. Możemy niby dać /v parkuj, ale co Nam to da? Jeżeli coś się stanie będziemy musieli wyjść nagle z gry, auto zostaje na wcześniejszym /v parkuj i nie mamy auta przy /spawn. Bardziej mi to wygląda na chęć zwiększenia dochodów za serwer poprzez wymuszenie kupowania premium by mieć więcej slotów na pojazdy do normalnej gry, bo minimum raz dziennie 1 pojazd to za mało podczas akcji. Jeszcze rozumiem gryby premium za 280vp dawało więcej slotów na pojazdy, rekompensując brak rodzinki, a tak... Kto będzie chciał udostępniać pojazdy? Udostępni je przez /v udostępnij, kto będzie chciał udostępnić wille, zrobi to przez /dom wynajmij. Jedynie co to zapłaci troche wyższy podatek.
    7 polubień
  31. jak dla mnie to tu akurat klimat w chuj, chlop ma tu auta kazde o wartosci 5/10k i pewnie gra, ze ma zlomowisko pod chata (tak, zszokuje cie, w usa zdarzaja sie takie rzeczy) a ty robisz z igly widly XD
    7 polubień
  32. **Na stronie głównej Weazel News pojawił się nowy artykuł na temat amatorskiego turnieju LSBA, który przyciągnął wiele osób i wzbudził nie małe emocje. Weazel News było patronem medialnym wydarzenia. Możliwość komentowania z podstawową moderacją została włączona** W dniu 18 lutego 2024 roku w Colosseum Gym, znajdującym się na Mission Row fani sportów walki, a zwłaszcza boksu mieli swoje małe święto. W mieście zaczęło być głośno o White Collar Tournament II, amatorskim turnieju, gdzie zawodnicy mogli pokazać swój zapał do walki oraz talent. Już chwilę przed startem turnieju, sala treningowa była zapełniona. Każdy miłośnik boksu chciał zobaczyć swoich faworytów. Minęła godzina 7 PM, a na ringu pojawił się prowadzący turniej Hans Preslar, który przywitał wszystkich zgromadzonych, organizatorów oraz sponsorów takich jak: Bean Machine, We Are Success, Pacific Combat Club, Colosseum Gym, Ink Inc oraz Le Lapidaire. Po tym przywitaniu, Hans zapowiedział start pojedynków. Na ten wieczór zostało przewidzianych 7 walk - 4 ćwierćfinałowe, 2 półfinałowe i ostanie finałowe starcie. Zasady zapytacie? Nic prostszego! Czysty boks, zakaz kopania, używania łokci, jeżeli któryś zawodnik złamałby zasadę zostaje uznany faul zaś obaj zawodnicy zostają cofani do swoich narożników. Na pierwszy ogień na ring zostali wywołani Ace Bidman, który przede wszystkim znany jest z Muay Thai oraz były pięściarz przez wielu kojarzony z występami w VFF Tione Carter. W pierwszej rundzie sędzia już musiał reagować i cofnąć zawodników do narożników po faulu Ace'a, a po wznowieniu walki zawodnicy nie szczędzili sił. Runda się zakończyła i zdecydowanie przewagę w niej miał Ace. Druga runda przebiegła sprawnie i w trzeciej decydującej obaj zawodnicy nie odpuszczali. Gdy tylko walka dobiegła końca nie pozostało nic innego jak czekać na decyzję sędziego, gdzie ostatecznie Tione Carter został okrzyknięty zwycięzcą. Nie czekając prowadzący przeszedł do zapowiedzi drugiej walki, w której na przeciw siebie stanęli Mick Malik, który brał udział w pierwszej edycji tego turnieju oraz Jacob Colin, również uczestnik poprzedniej edycji, w której zaszedł do finału, lecz przegrał swoją walkę. Pierwsza runda, tak jak w poprzedniej walce była dość wyrównana i po chwili zawodnicy zostali cofnięci do narożników. Kolejne dwie rundy pokazały wolę walki obu zawodników, ale również to, że Malik nie miał cały czas chłodnej głowy, popełniając coraz więcej błędów i faulując przeciwnika. I właśnie to wiele kosztowało Malika, który po jednym z kolejnych fauli został zdyskwalifikowany, a zwycięsko na ringu pozostał Jacob Colin. Walki ćwierćfinałowe zbliżały się powoli ku końcowi, publiczność czekała na nie, głodni byli widowiska jakie dawali im zwodnicy tego wieczora. Hans ponownie pojawił się na ringu, by zapowiedzieć trzecią walkę, gdzie w przeciwnych narożnikach stanęli Marcus Colin oraz Jack Krieger, który tego wieczora debiutował. Na początku walka była dość wyrównana, lecz debiutanta zaczęły zżerać nerwy i popełniał coraz więcej błędów faulując swojego przeciwnika, a sędzia dał mu ostatnie ostrzeżenie. Dzięki temu Kreiger chyba się opamiętał i do końca rundy mogliśmy podziwiać wspaniałe popisy obu zawodników na ringu. Pozostałe rundy przebiegły bez fauli i zaś zawodnicy dli publiczności niezłe show, lecz gdy trzecia runda się zakończyła to Markus Colin mógł zapisać na swoje konto dziewięćdziesiątą piątą wygraną nie dając debiutantowi żadnych szans. Turniej nabierał coraz bardziej rozpędu i czekała już ostatnia walka ćwierćfinałowa, która miała wyłonić czwartego zawodnika w półfinałach. Czy do wielkiej czwórki dostanie się kolejny debiutant Barry Fisher? A może to jego przeciwnik, pochodzący z Vice City Marquis North pokaże, że to właśnie on powinien znaleźć się w półfinale? Publiczność wtedy jeszcze tego nie wiedziała i z niecierpliwością czekała na rozstrzygniecie. Pierwsza runda ruszyła i wydawało się, że całą walkę pod kontrolą ma North jednak popełnił faul, przez co Fisher mógł złapać oddech. Mimo faulu North nie stracił koncentracji i cały czas napierał na Fishera, dzięki czemu na koniec rundy do narożnika to właśnie North schodziła zwycięski z tej rundy. Mimo podbramkowej sytuacji Fisher zmobilizował się na ostatnią rundę i posłał Northowi niesamowitą kombinację, która go powaliła. Sędzia nie miał innego wyjścia jak ogłosić zwycięzcą Barrego Fishera. Z każdą walką publiczność była coraz bliżej odpowiedzi na pytanie: Kto w tej edycji będzie triumfował? Nadszedł czas na walki półfinałowe, została czwórka, a wśród nich jest osoba, która dzisiaj z Colosseum Gym wyjdzie okrzyknięta mianem zwycięzcy. Hans przed zapowiedzią pierwszej walki półfinałowej podziękował każdemu zawodnikowi, który tamtego wieczoru startował w turnieju. Następnie bez zbędnej zwłoki zaprosił ponownie na ring Tiona Cartera oraz Jacoba Colina. Gdy zawodnicy dostali sygnał do walki od razu na siebie ruszyli, po wymianie ciosów Tione dokonał faulu przez co obaj musieli wrócić do narożników. Mimo tego potknięcia Carter zachował skupienie i zdominował pierwszą rundę. Chwila wytchnienia i start drugiej rundy... i co można powiedzieć? Zdecydowanie ta walka była jedną z najszybszych tego wieczora i pokazała dominację Cartera nad swoim rywalem. Po wymianie ciosów Carter posłał Colina na deski co skutkowało, że wygrał swoją walkę i jako pierwszy wszedł do wielkiego finału. Jedna walka dzieliła publiczność oraz samych zawodników od poznania triumfatora tamtego wieczoru. Markus Colin czy Barry Fisher, kto z tej dwójki stanie twarzą w twarz z Carterem w finale? Pierwsza runda i Fisher pokazują swoją szybkość zadając przeciwnikowi szybką kombinację co skutkuje położeniem Colina na deski. Druga runda kilka wymian i faul Fishera, zaczynają w narożnikach, Colin bardzo defensywnie czekając na okazję i wyprowadzenie kontry co mu się udaje i posyła przeciwnika na deski. Ostatni runda, obaj zawodnicy chcą dotrzeć do finałów. W trzeciej rundzie ponownie widzimy schemat z poprzednich rund jednak role się odwracają i to Colin zadaje serię ciosów, a Fisher w defensywie czekał na swoją okazję, co mu się opłaciło, po niecelnej serii Colina, Fisher posłał go na deski i tym samym wszedł do wielkiego finału. Emocje zostały rozgrzane już do czerwoności. Hans z ringu poinformował publiczność, że nie będzie jednej a jeszcze dwie walki, gdyż przegrani w półfinałach skrzyżują rękawice w walce o trzecie miejsce. Po tym komunikacie fani walk również mogli usłyszeć, że Phil Fama w marcu będzie brał udział w zawodowej walce, a jego przeciwnikiem będzie Marcus Chambers. Po tej informacji zapowiedziano walkę o trzecie miejsce, gdzie naprzeciw siebie stanęli Colinowie - Jacob oraz Marcus. Obaj zawodnicy podczas tej walki pokazali charakter, wolę walki i szli równo. Nie zabrakło również gestów fair play co pokazuje, że sport potrafi ukazać zdrową rywalizację i motywować. Po trzech rundach to finalnie Jacob okazał się lepszy i i wywalczył sobie miejsce na podium. Walka finałowa, na nią cały wieczór czekała publiczność oraz sami zawodnicy. Tione Carter i Barry Fisher. Pierwsza runda i można było zobaczyć, że Carter ma większe doświadczenie i nie daje szans debiutantowi. Posłał mniej doświadczonego kolegę na deski. Publiczność podekscytowana i runda druga się zaczęła. Determinacja i chęć wygranej zapewne dały debiutantowi sporą motywację, bo to właśnie on podczas tej rundy dominował i udało mu się zdominować Cartera. Trzecia runda, zawodnicy już zmęczeni po poprzednich walkach, w każdy cios wkładają wszystkie swoje siły, wymiana ciosów i nagle celne trafienie Cartera, który posyła przeciwnika na deski tym samym wygrywając cały turniej. Na sali wiwaty, radość zwycięzcy. Pozostaje jedynie wręczenie nagród i pucharów. Przypominamy, że zwycięzca tamtego wieczoru zainkasował $70.000, Fisher, debiutant dochodzący do finału za drugie miejsce otrzymał $45.000, a Jacob Colin dzięki wygranej w ostatniej walce i zajęcie trzeciego miejsca wyszedł z Colosseum GYM bogatszy o $25.000. Słowami zakończenia, bez dwóch zdań LSBA pokazało, że wielkie emocje można wzbudzać nawet jeżeli walczą amatorzy, turniej pokazał jak wielu zdeterminowanych mamy zawodników, którzy za jakiś czas mogą błyszczeć w zawodowych galach. Fani sportów walki powinni śledzić ich następne ruchy, bo jak pokazał nam niedzielny wieczór emocji nie brakowało i każdy mógł poczuć zastrzyk adrenaliny, gdy ich faworyci toczyli zacięte batalie na ringu. Fotorelacja z wydarzenia: BY GABRIELLE MILLS | 19.02.2024
    7 polubień
  33. Takim kotem, że na bana poleciał. Organizacja trafia do archiwum. Pewne rzeczy po prostu nie mogą mieć miejsca na tym serwerze, w tym chociażby akcja, która miała miejsce dziś jak i banem lidera.
    7 polubień
  34. Nie musieliście usuwać grup rodziny, po prostu was przerosło to. Co do przekrętów, wystarczy skryptowo zablokować żeby grupa rodziny nie przechodziła na nową postać, albo żeby rzeczy które są pod panelem grupy również się kasowały i zostawał czysty panel. Co do nazw, to wystarczy zablokować możliwość tworzenia panelu z "obraźliwymi" słowami, ale skoro dajecie możliwość stworzenia dowolnej nazwy, to nie trzeba być super inteligentnym żeby się domyślić, że znajdą się ludzie którzy będą robić "śmieszne" nazwy. Jest też możliwość automatycznego tworzenia nazwy z nazwiska postaci wykupującej panel. Co do ilości osób pod panelem, wystarczy ograniczyć skryptowo ilość osób mogących należeć do jednego panelu, albo możliwość zaproszenia osób tylko z tym samym nazwiskiem. Usunięcie panelu rodziny to nie jest jedyny sposób, ale najłatwiejszy z którym nie do końca społeczność serwera się zgadza. Chyba, że to plan żeby za miesiąc dodać coś w podobnego tylko w ramach miesięcznej subskrypcji jak zwierzęta.
    6 polubień
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin